quote:Op zondag 24 maart 2013 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Jessie J heeft haar hoofd geschoren voor Comic Relief, zo dapperIk ben benieuwd hoe ze er nu uitziet.
[ afbeelding ]
Ze draagt vast gewoon weer pruikenquote:Op zondag 24 maart 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
Oh ja want het is allemaal al lang opgenomenBij de liveshows is het onderhand al weer aangegroeid.
7pm = 20:00 cetquote:
thanksquote:
siquote:
makkelijke keuze dusquote:
Nee. Gewoon 8 uur.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:31 schreef Karina het volgende:
Oh ik ga weer in de war raken denk ik. Want volgende week begint het dan zeker om 7 uur (hier)? Vanwege de zomertijd?
Weet ik niet meerquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
OKVorig jaar was het wel om 7 uur toch?
En op een gegeven moment zelfs om zes uur toch?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
OKVorig jaar was het wel om 7 uur toch?
Oh dat zou zomaar kunnen, ik was toen steeds in de war.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En op een gegeven moment zelfs om zes uur toch?
Oh verhipt, dat loopt ook nog op 6, nee UK uiteraardquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Morgen!
Zit ik hier alleen terwijl jullie allemaal Hinnik Grace kijken, of komen jullie ook?
Dat is toch dat 'Help, we motten een nieuwe Hazes'-gedoe? Ik denk niet dat ik een liefhebber benquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh verhipt, dat loopt ook nog op 6, nee UK uiteraard![]()
Ben jij er vanavond ook om half 9 op 6?
Lastige keuzequote:
Nee Glennis is voor mij wel klaar, ik ben hier ookquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Morgen!
Zit ik hier alleen terwijl jullie allemaal Hinnik Grace kijken, of komen jullie ook?
Toevallig of spesjaaaaaal voor the voice?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee Glennis is voor mij wel klaar, ik ben hier ook
Heb mijn etentje af moeten zeggen voor morgen
Nee ik ben ziek, want anders zou ik bij die vrienden kijken. Dus the voice had ik sowieso gezien.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Toevallig of spesjaaaaaal voor the voice?
Oh oke. Ziek zijn is niet leuk, maar met ons kijken is natuurlijk wel leukquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ik ben ziek, want anders zou ik bij die vrienden kijken. Dus the voice had ik sowieso gezien.
Alleen nu met jullie
Ja daarom...elluk nadeel hep zijn voordeel zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh oke. Ziek zijn is niet leuk, maar met ons kijken is natuurlijk wel leukBeterschap
Sinds wanneer snack jij? En yay voor het bunkerenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lastige keuzeEcht, Poptalent kijk ik om te snacken, niet omdat er talent is of dat het uberhaupt een leuk programma is
Geen nieuw topic, maar wel een nieuwe titel misschien, om nog wat mensen te lokken??quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:05 schreef iBenny het volgende:
Moet er eigenlijk een nieuw topic komen voor het tweede seizoen of blijven we hierzo?
Het lijkt mij handiger om een nieuwe voor seizoen twee te maken, indien je eens wat terug moet zoeken, maar echt een must is het niet natuurlijkquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:05 schreef iBenny het volgende:
Moet er eigenlijk een nieuw topic komen voor het tweede seizoen of blijven we hierzo?
Ah ja dattes, dan is het prima terug te vinden wat van 'toen' en 'nu' isquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Geen nieuw topic, maar wel een nieuwe titel misschien, om nog wat mensen te lokken??
Goeie. Bij dezen!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Geen nieuw topic, maar wel een nieuwe titel misschien, om nog wat mensen te lokken??
Anders zit je er achterquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet nog hoe ik vorig jaar bij de eerste aflevering echt letterlijk voor de tv ben gaan zitten
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Anders zit je er achter?
#dithadeenD.opmerkingkunnenzijn
quote:Tom Jones, Jessie J, Will.i.am en Danny O'Donoghue hebben zich klaargemaakt voor een tweede seizoen van The Voice. In de Britse editie wordt erg gelet op het taalgebruik van de coaches.
In Groot-Brittannië gaat het tweede seizoen van The Voice zaterdag van start. In het tweede jaar doen alle coaches in de oude formatie mee: Tom Jones, Jessie J, Will.i.a.m en Danny O’Donoghue nemen opnieuw plaats in de rode stoelen. De producenten willen dat de show zich zoveel mogelijk onderscheidt van andere talentenjachten. Onderdeel daarvan is dat de coaches enorm moeten letten op hun woordkeuze.
Omdraaien
De deelnemers in het programma mogen bijvoorbeeld nooit ‘kandidaten’ genoemd worden, maar altijd ‘artiesten’. De coaches mogen zichzelf ook nooit omschrijven als ‘jurylid’. “Een van de belangrijkste dingen is dat ze nooit mogen zeggen is dat de stoelen omdraaien, maar dat ze keren. Dus als Jessie op de rode knop drukt voor een act – die altijd artiest genoemd wordt en nooit deelnemer – moet ze zeggen: ‘Ik heb me voor je omgekeerd’”, aldus een bron in The Sun.
Positief
“Het klinkt misschien gek, maar deze punten van het format zijn heel belangrijk, omdat de BBC daarvoor heeft getekend toen ze het programma kochten. De coaches wordt verteld dat ze daar niet van mogen afwijken. De makers van The Voice zijn er trots op dat het programma zo anders is dan X Factor, dus de coaches moeten ook positief zijn in hun feedback naar de acts. Er wordt hier niet gemeen gedaan. Dat komt omdat iedereen die meedoet kan zingen en je hier geen clowns ziet. De coaches worden aangemoedigd om uit hun stoel te komen en de deelnemers te begroeten na de auditie, of die nou succesvol was of niet.”
Hij is echt leuk... ik vind Dr Who zoooo leukquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:49 schreef iBenny het volgende:
Ah, ook nog een stukje Dr. Who meepikken. Ook niet verkeerd.
Jawel, maar dat haal ik niet meer in 5 minuten.quote:
Ik zou niet durvenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat, dat ik niks te knagen had?
NOEM JE ME DIK.
geen tijd meer om een snack te bereidenquote:
Pinguettequote:
omdat er bevergeil in zitquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:00 schreef Pheno het volgende:
Vanille rijstevla, waarom is dat zo verslavend?
Als dat lekker is: do not carequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |