Dat weten alleen haar moeder en man.quote:
De Glennis van TVOUKquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Tom had wel een oompa-loompa-esque kleurtje daar
Langdurende hype ondertussenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:04 schreef Stickertje het volgende:
jammer dat ze een hype zoals jessie j in de jury doen
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:04 schreef Stickertje het volgende:
Jessiequote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:04 schreef Stickertje het volgende:
quote:
Jessie J was vorig jaar in de jury juist erg leuk. Totdat de live shows begonnen, toen werd ze rete irritant.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:04 schreef Stickertje het volgende:
Glennis mag nog niet in de schaduw staan van Tom. Wat zeg ik, niet eens in hetzelfde continent.quote:
Sorry, ik moest ook lachen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:04 schreef Stickertje het volgende:
Ik zou niet durven Sir Tom is een heldquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Allemaal in het achtergrondkoortje bij Sir Tom![]()
[..]
Heeeee, niet haten op Sir Tom
wat weet zij nou van zingen, als kandidaat zou ik voor tom gaanquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:05 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Jessie
terecht dat zij erin zit
Ik voor Danny....maar dat zou niets met carrière te maken hebbenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wat weet zij nou van zingen, als kandidaat zou ik voor tom gaan
Niet dat Will nou zoveel beter is, maar ach, detailsquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:06 schreef Redefine het volgende:
Ze laten Danny wat minder alleen zingen, dan valt dat valse als hij live zingt wat minder op
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:07 schreef iBenny het volgende:
Dit is mijn schermindeling...
FOK! | The Voice,,
....... |-------------------
....... | Pop Talent..
Je bent op je plek als moderator hier.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:07 schreef iBenny het volgende:
FOK! | The Voice,,
....... | Pop Talent..
Mensen die poptalent nog willen volgenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:07 schreef iBenny het volgende:
FOK! | The Voice,,
....... | Pop Talent..
Mijn favoriete coach vorig jaarquote:
Hij moet het drukke topic ook volgen hè.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mensen die poptalent nog willen volgen
Nee zeker niet. Maar Will is eigenlijk ook geen zanger, dus dan is het minder erg.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niet dat Will nou zoveel beter is, maar ach, details
Heeft toch geen reet met ervaring te maken, zeker niet met een show als deze. Je zingt al kort heel goed of al lang heel goed. Zou wat zijn als alleen fossielen recht van spreken hebben.quote:
Hij is mod, iemand moet dat topic een beetje levend houdenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wilde weten hoe de volgende ronde isquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat maar sterven, met Glennis erbijquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij is mod, iemand moet dat topic een beetje levend houden
Eén meer dan Will.I.amquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:09 schreef Redefine het volgende:
Hoeveel legendarische artiesten gaat Sir Tom vandaag noemen
Of Adamquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:09 schreef Cee het volgende:
Ik hoop op nog wat ex-boyband members net als Sean vorig jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |