SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.Ja doei.![]()
Zo'n slecht idee dat het gewoon bijna een goed idee is.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon mét Endomodo binnen gaan lopen![]()
en dan meedoen
![]()
Ik maak mij hier soms ook wel eens aan schuldigquote:Op maandag 18 juni 2012 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
Rende ik maar zo hard als dat ik relde![]()
![]()
![]()
Eigenlijk moet er een app zijn die topics voor je voorleest, dan kan ik ondertussen ook nog wat anders doen![]()
![]()
het verbaast me nog steeds dat de meeste posts ook nog gewoon over hardlopen gaan ookquote:Op maandag 18 juni 2012 22:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dit. Geen probleem, heerlijk topic. Gemotiveerde mensen, luie mensen, rellende mensen, mensen die onwijs sexy zijn, mensen die Nederland aanmoedigden, mensen die afvallen, mensen die dankzij dit topic nog harder willen lopen.
Het is hier gewoon nooit saai
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!![]()
Hardlopen met Fok! het e-book.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:09 schreef kwiwi het volgende:
Eigenlijk moet er een app zijn die topics voor je voorleest, dan kan ik ondertussen ook nog wat anders doen![]()
Waar ik nog nooit van gehoord hebquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nu welquote:Op maandag 18 juni 2012 22:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Waar ik nog nooit van gehoord heb![]()
![]()
Yep, wedstrijden gaan maar even op de lange baanquote:. Heb me nu al drie keer ergens op verheugd en het toch niet kunnen doen
.
Niet meer actief op Fok!![]()
Ik heb overigens wel een Endomodo accounthet staat zelfs nog op m'n telefoon, maar het werkte niet. En mensen hebben me toegevoegd als vriend op endomodo
Ja doei.![]()
Het is serieus 1 straat.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Waar ik nog nooit van gehoord hebNee ok, kleine wijk. Maar het hele dorp staat op z'n kop door zo'n evenement
![]()
![]()
Jup. Maar ik heb zelf ook in plaatsen gewoond waar mensen nog nooit van gehoord hebben, dus ik kan het hebbenquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Handmatig toevoegen!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb overigens wel een Endomodo accounthet staat zelfs nog op m'n telefoon, maar het werkte niet. En mensen hebben me toegevoegd als vriend op endomodo
![]()
![]()
Als je normaal de rest van de dag koeien aan het melken bent en kut loopt te roepen is zoiets wel een wereld event jaquote:Op maandag 18 juni 2012 22:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is serieus 1 straat.Nee ok, kleine wijk. Maar het hele dorp staat op z'n kop door zo'n evenement
![]()
![]()
Lopen we dan heen en weer in die straat?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is serieus 1 straat.Nee ok, kleine wijk. Maar het hele dorp staat op z'n kop door zo'n evenement
![]()
![]()
Ik vind het nu zo knus en gezelligquote:Op maandag 18 juni 2012 22:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook. Zullen we eh je-weet-wel terugroepen?.
![]()
![]()
Ga je 7 juli nog wel lopen? Sowieso gaat dat nog door?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Yep, wedstrijden gaan maar even op de lange baan. Heb me nu al drie keer ergens op verheugd en het toch niet kunnen doen
.
![]()
Joah.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:11 schreef Viking84 het volgende:
Kwintsheul ligt ergens ten zuiden van Den Haag toch?![]()
Dat wil ik ook meerquote:
Net een gesprek gehad met de trainer. De groep is eigenlijk wat te groot, dus hij ging ff opnoemen welke mensen er wellicht te snel zijn voor onze groep (10KM tussen 48 en 54 minuten).
Zegt ie: Jij bent binnenkort ook te snel.
Huh?F means you're fucked![]()
Kloptquote:Op maandag 18 juni 2012 22:11 schreef GotC het volgende:
[..]
Hoop hetLekker ontspannen.
De AH was daar paar maanden flink afgefikt!![]()
![]()
Nee, ga ik ook niet lopen. Als hij kan, loopt justmattie voor mij. In principe gaat het doorquote:Op maandag 18 juni 2012 22:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ga je 7 juli nog wel lopen? Sowieso gaat dat nog door?.
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:11 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat wil ik ook meer
Net een gesprek gehad met de trainer. De groep is eigenlijk wat te groot, dus hij ging ff opnoemen welke mensen er wellicht te snel zijn voor onze groep (10KM tussen 48 en 54 minuten).
Huh?Ergo, je houdt je in. Mietje. Pussy. Loop eens wat harder man.
![]()
![]()
quote:
dans door de kamer momentje
misschien moeten we de SC wel apart onderbrengen zodat dit weer V&A wordtquote:Op maandag 18 juni 2012 22:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Twee SC-reeksen bijhouden lukt me ook niet, dus ik volg ze allebei een beetje.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Zulke leuke nummersquote:Op maandag 18 juni 2012 22:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dans door de kamer momentje
PARTY!
![]()
Jammer!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ga ik ook niet lopen. Als hij kan, loopt justmattie voor mij. In principe gaat het door.
En rellen? Dat doe ik nou nooit![]()
![]()
shake your hips and put that ass to workquote:
* littledrummergirl shaked
Ik kan niet shakenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
shake your hips and put that ass to work
* littledrummergirl shaked![]()
. Zulke heupen, maar shaken? Of überhaupt ritmegevoel?
![]()
![]()
Ik ga er van uit dat het me niet meer gaat lukken om mn tijd met meer dan 2 minuten per keer te verbeterenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:13 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Ergo, je houdt je in. Mietje. Pussy. Loop eens wat harder man.
F means you're fucked![]()
Misschien kunnen we dan ook een apart topic over voeding. En een aparte voor kleding, en één voor wedstrijden. Of een eigen forumquote:Op maandag 18 juni 2012 22:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
misschien moeten we de SC wel apart onderbrengen zodat dit weer V&A wordt![]()
*wegrent[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik snap hem wel maar hij lijkt uit 1832 te stammen ofzoquote:Op maandag 18 juni 2012 22:13 schreef GotC het volgende:
De route:
[ afbeelding ]
Echt, ik snap er maar weinig van eerlijk gezegd![]()
![]()
![]()
Iddquote:Op maandag 18 juni 2012 22:15 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik snap hem wel maar hij lijkt uit 1832 te stammen ofzo. Doe eens gewoon een Google Maps kaart!
![]()
Ik ga m uittekenen op afstandmeten.![]()
Zoals de rest van Kwintsheulquote:Op maandag 18 juni 2012 22:15 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik snap hem wel maar hij lijkt uit 1832 te stammen ofzo
Is ws ook zoquote:Op maandag 18 juni 2012 22:15 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik snap hem wel maar hij lijkt uit 1832 te stammen ofzo.
Ik ga slapen. Trusten schatjes.
ik wil kunnen trillen met mn billen als n surinamer maar ik kan t nietquote:Op maandag 18 juni 2012 22:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik kan niet shaken. Zulke heupen, maar shaken? Of überhaupt ritmegevoel?
![]()
kan alleen heen en weer wobbelen
Dit lijkt wel het verdedigingsplan van Appelkuttenveen uit 1940quote:Op maandag 18 juni 2012 22:13 schreef GotC het volgende:
De route:
[ afbeelding ]
Echt, ik snap er maar weinig van eerlijk gezegd![]()
![]()
Maar ik snap hem echter wel![]()
![]()
Ik snap m ook gewoon. Vrouwen....quote:Op maandag 18 juni 2012 22:16 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dit lijkt wel het verdedigingsplan van Appelkuttenveen uit 1940![]()
Maar ik snap hem echter welF means you're fucked![]()
Mensen die rellenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dan ook een apart topic over voeding. En een aparte voor kleding, en één voor wedstrijden. Of een eigen forum![]()
*wegrent![]()
![]()
quote:quote:Op maandag 18 juni 2012 22:16 schreef VKV het volgende:
Passeer je nou serieus 3x de finish in die route?![]()
![]()
Waar ik eerde op de avond hier meldde geen zin e hebben, toch maar gegaan! En mijn record van 18 km aan 1 stuk(1u47) nu 21 km (1u58) aan 1 stuk gelopen!![]()
Zie je welquote:Op maandag 18 juni 2012 22:17 schreef ejvdb het volgende:
Waar ik eerde op de avond hier meldde geen zin e hebben, toch maar gegaan! En mijn record van 18 km aan 1 stuk(1u47) nu 21 km (1u58) aan 1 stuk gelopen!keigoed!!
softy....quote:
Jamaar RD, we zijn eigenlijk heel liefquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:17 schreef ejvdb het volgende:
Waar ik eerde op de avond hier meldde geen zin e hebben, toch maar gegaan! En mijn record van 18 km aan 1 stuk(1u47) nu 21 km (1u58) aan 1 stuk gelopen!![]()
![]()
Goed hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 22:17 schreef ejvdb het volgende:
Waar ik eerde op de avond hier meldde geen zin e hebben, toch maar gegaan! En mijn record van 18 km aan 1 stuk(1u47) nu 21 km (1u58) aan 1 stuk gelopen!
Ja doei.![]()
Is het toch nog ergens goed voor geweestquote:Op maandag 18 juni 2012 22:17 schreef ejvdb het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:11 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat wil ik ook meer
Huh?
En jullie zijn niet eens de enige fokkers uit dat gat die ik kenquote:
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Thanks allen, mijn vorige record was 18km vorige week. maar het ging lekker vanavond en wou voor de 20 gaan, blijkt bij nameten het 21 te zijn!![]()
En ik wil een Decathlon in de buurt
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
We komen er dan ook niet vandaanquote:Op maandag 18 juni 2012 22:21 schreef E.T. het volgende:
[..]
En jullie zijn niet eens de enige fokkers uit dat gat die ik ken
Mooie meevallerquote:Op maandag 18 juni 2012 22:22 schreef ejvdb het volgende:
Thanks allen, mijn vorige record was 18km vorige week. maar het ging lekker vanavond en wou voor de 20 gaan, blijkt bij nameten het 21 te zijn!![]()
![]()
Ik mis hier een winkel zoals de Perry Sport: betaalbare fatsoenlijke kleding met heel vaak aanbiedingen. Als ik in NL ben daar maar weer 's langs.Ja doei.![]()
![]()
Rood is 5
Blauw is 10 Waarbij je dus 2 keer langs de start / finish komt.
Ik moet ook niet met een half oog voetbal kijken![]()
![]()
Zat net even in m'n run keeper te kijken, ben best tevreden so far. Met kleine stapjes gaan we vooruit.
En dan te bedenken dat ik half Maart al stuk ging op 1 minuut rennen.![]()
![]()
Dan valt 't toch nog mee, 1 fokker in dat gatquote:dacht even dat jullie daar ook woonden
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:23 schreef Shravani het volgende:
Zat net even in m'n run keeper te kijken, ben best tevreden so far. Met kleine stapjes gaan we vooruit.
En dan te bedenken dat ik half Maart al stuk ging op 1 minuut rennen.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nog even lezen in bed.. morgenochtend staat er weer 5km rennen op het programma
Dat ziet er echt supernetjes uitquote:Op maandag 18 juni 2012 22:23 schreef Shravani het volgende:
En dan te bedenken dat ik half Maart al stuk ging op 1 minuut rennen.
[ afbeelding ]
Jullie ook?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar we zijn wel Westlanders...dat dan weer wel...![]()
![]()
Pfff afgelopen weekend voor het eerst sinds 8 jaar weer eens een potje voetbal gespeeld met wat vrienden. Flink overbelaste/verrekte lies aan overgehouden. Dat wordt zeker een paar dagen niet hardlopen
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Je hebt het foutquote:Op maandag 18 juni 2012 22:23 schreef Dr.Sexy het volgende:
[ afbeelding ]
Rood is 5
Blauw is 10 Waarbij je dus 2 keer langs de start / finish komt.
Ik moet ook niet met een half oog voetbal kijken![]()
![]()
![]()
![]()
Idd, die versie klopt sowieso nietquote:
Ik ga nu slapen en hoop morgenochtend een versie aan te treffen die wel klopt![]()
![]()
herstelrondje werd prestatiesloop
damn.. dat moet ik niet meer doen
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Ziet er idd niet uit als een herstelrondjequote:Op maandag 18 juni 2012 22:27 schreef Jumparound het volgende:
Foei!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:27 schreef Jumparound het volgende:
damn.. dat moet ik niet meer doenJa doei.![]()
Wat is het toch geniaal om fysio te zijn
Bij mijn laatste stuk lopen (doe nu nog opbouwen door middels van een schema) verrekte ik een spier in mijn lies. Zelfs het uitlopen was pijnlijk, thuis meteen specifieke rekoefeningen gedaan en het voelt meteen weer goed
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
![]()
ik ga denk ik maar eens in bed
Fysioquote:Op maandag 18 juni 2012 22:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Bij mijn laatste stuk lopen (doe nu nog opbouwen door middels van een schema) verrekte ik een spier in mijn lies. Zelfs het uitlopen was pijnlijk, thuis meteen specifieke rekoefeningen gedaan en het voelt meteen weer goed![]()
![]()
![]()
quote:Dan zou ik nog maar eens goed kijken, als je alleen die extra lus links bovenin zou lopen loop je echt niet het dubbele van de 5 km route.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:27 schreef VKV het volgende:
[..]
Idd, die versie klopt sowieso niet
Ik ga nu slapen en hoop morgenochtend een versie aan te treffen die wel klopt
Tenzij dit maar 1 deel van de kaart is ?![]()
Doe dat dan ook niet ! Wel lekker gelopen?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:27 schreef Jumparound het volgende:
damn.. dat moet ik niet meer doen![]()
Hoe heet die site ook alweer waar jij dat mee doet?quote:What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
www.afstandmeten.nlquote:Op maandag 18 juni 2012 22:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hoe heet die site ook alweer waar jij dat mee doet?![]()
Ah! Nog tips voor een verrekte, overbelaste lies door voetbal?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Bij mijn laatste stuk lopen (doe nu nog opbouwen door middels van een schema) verrekte ik een spier in mijn lies. Zelfs het uitlopen was pijnlijk, thuis meteen specifieke rekoefeningen gedaan en het voelt meteen weer goed
Jij begrijpt _O_![]()
Zo nou heb ik mijn mini rolletje mentos wel verdient
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Pak ik nog een triple chocolate cookiequote:Op maandag 18 juni 2012 22:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo nou heb ik mijn mini rolletje mentos wel verdient![]()
![]()
Ja das lastig op afstandquote:Op maandag 18 juni 2012 22:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ah! Nog tips voor een verrekte, overbelaste lies door voetbal?
Ik weet natuurlijk bij mezelf precies welke spier ik heb verrekt en hoe ik dat deed.
De tip die ik je nu in ieder geval wil geven is rustig blijven bewegen, dus niet gaan hardlopen maar ook zeker niet stil zitten. Ga morgen mits het gaat een stuk wandelen maar blijf echt goed naar je lijf luisteren.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Kan je als man zijnde toch makkelijk hebben?quote:
Als ik kijk naar wat de mannen om mij heen wegsnaaien.. dan zou ik echt een tientonner zijn als ik dat zou doen denk ik.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
nu moet je morgen natuurlijk weer een herstelrondje doen...quote:Op maandag 18 juni 2012 22:27 schreef Jumparound het volgende:
enne PR's loop je tijdens wedstrijden, niet tijdens trainingen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Not me! Ben juist op een quest om er 10 kilo af te krijgen. Zijn er inmiddels 4 wegquote:Op maandag 18 juni 2012 22:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Kan je als man zijnde toch makkelijk hebben?
Als ik kijk naar wat de mannen om mij heen wegsnaaien.. dan zou ik echt een tientonner zijn als ik dat zou doen denk ik.F means you're fucked![]()
Ik merk trouwens dat ik beter loop wanneer ik als avondeten ene koolhydraatvrije maaltijd heb gegeten. Toch maar even in het achterhoofd houden..What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Haha I know. Maar zelfs wandelen gaat kreupel. Gekgenoeg heb ik er geen last van als ik de trap op renquote:Op maandag 18 juni 2012 22:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja das lastig op afstand
Ik weet natuurlijk bij mezelf precies welke spier ik heb verrekt en hoe ik dat deed.
De tip die ik je nu in ieder geval wil geven is rustig blijven bewegen, dus niet gaan hardlopen maar ook zeker niet stil zitten. Ga morgen mits het gaat een stuk wandelen maar blijf echt goed naar je lijf luisteren.
Jij begrijpt _O_![]()
Zoals m'n trainer vandaag zei:quote:Op maandag 18 juni 2012 22:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nu moet je morgen natuurlijk weer een herstelrondje doen...
enne PR's loop je tijdens wedstrijden, niet tijdens trainingen
De Kenianen, denk je dat die continu 3:00 min/km lopen? Nee, die lopen tijdens training gewoon 7:30 min/km. Dat heet trainen.![]()
![]()
nope, vooral het einde ging het tempo flink omhoog ;-)quote:Op maandag 18 juni 2012 22:28 schreef YUR het volgende:
[..]
Ziet er idd niet uit als een herstelrondjesorryquote:heerlijk! wel stramme kuiten nuquote:Op maandag 18 juni 2012 22:30 schreef Shravani het volgende:
[..]
Doe dat dan ook niet ! Wel lekker gelopen?
Ecosia
Zal ik jou eens een geheimpje verklappen ?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Kan je als man zijnde toch makkelijk hebben?
Als ik kijk naar wat de mannen om mij heen wegsnaaien.. dan zou ik echt een tientonner zijn als ik dat zou doen denk ik.![]()
Ik moet er net zo hard voor werken als iedereen. In mate kan alles.![]()
*trots*quote:Op maandag 18 juni 2012 22:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Not me! Ben juist op een quest om er 10 kilo af te krijgen. Zijn er inmiddels 4 weg![]()
er zat geen pr tussenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nu moet je morgen natuurlijk weer een herstelrondje doen...
enne PR's loop je tijdens wedstrijden, niet tijdens trainingen
Ecosia
Goed bezig! Ik wil zelf ook nog een stukje strakker worden maar merk dat ik het lastig vind om vol te houden omdat het geen echte noodzaak is.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Not me! Ben juist op een quest om er 10 kilo af te krijgen. Zijn er inmiddels 4 weg
Maar zolang ik veel sport compenseert dat het snoepen, das wel fijn!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Kusje d'r op, overquote:
Trap lopen is toch een andere beweging. Wanneer heb je dat potje voetbal gedaan?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Haha I know. Maar zelfs wandelen gaat kreupel. Gekgenoeg heb ik er geen last van als ik de trap op renWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
quote:
Ecosia
dirrrrty talkquote:![]()
..0l2j0i5.8475.12168.0.13120.3.3.0.0.0.0.709.900.1j1j6-1.3.0...0.0.p9Enyt1b6-0In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Zaterdag avond. Tijdens het intrappen voelde ik al wat, maar het werd minder. Na het spelen kon ik mijn been niet meer optillen als ik op de grond lag. Zondag weinig last. Maar vanochtend was het mis.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Trap lopen is toch een andere beweging. Wanneer heb je dat potje voetbal gedaan?
Jij begrijpt _O_![]()
Ohmilord. *haalt weg*quote:Op maandag 18 juni 2012 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Pas nou op, straks komt er weer wat terug.![]()
You-Know-Who ?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Pas nou op, straks komt er weer wat terug.![]()
![]()
Pastasaus boertjes tijdens het lopenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Ah, net zoals m'n tomatensoep tijdens het lopen?
Jij begrijpt _O_![]()
en in Kenia hebben meer lopers het olympisch limiet gehaald voor de marathon dan in heel Europa bij elkaarquote:Op maandag 18 juni 2012 22:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Zoals m'n trainer vandaag zei:
De Kenianen, denk je dat die continu 3:00 min/km lopen? Nee, die lopen tijdens training gewoon 7:30 min/km. Dat heet trainen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik kap echt met tomatensaus/soep voor het lopenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:39 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Pastasaus boertjes tijdens het lopen![]()
![]()
![]()
Mosterdsoep is ook geen aanrader kan ik je vertellenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik kap echt met tomatensaus/soep voor het lopen![]()
Jij begrijpt _O_![]()
pro-tip. eet gerookte makreel voor hardlopen.
gegarandeerd pijnlijke boeren tijdens je loopje!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
De gedachte alleen alquote:Op maandag 18 juni 2012 22:40 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Mosterdsoep is ook geen aanrader kan ik je vertellen![]()
Ja doei.![]()
Je moet de graten ook niet opetenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:40 schreef Jumparound het volgende:
pro-tip. eet gerookte makreel voor hardlopen.
gegarandeerd pijnlijke boeren tijdens je loopje!
Ja doei.![]()
Hmmmquote:Op maandag 18 juni 2012 22:39 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Pastasaus boertjes tijdens het lopenDat is bijna net zo erg als rijstwafel met pindakaas en sambal boertjes. Droge smerige graflucht met een pittige afterburn.
![]()
![]()
Oke dat is nog te vroeg om echt stappen te gaan ondernemen.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zaterdag avond. Tijdens het intrappen voelde ik al wat, maar het werd minder. Na het spelen kon ik mijn been niet meer optillen als ik op de grond lag. Zondag weinig last. Maar vanochtend was het mis.
Ik denk dat het over een dag of 1-2 wel over is zeker omdat je zondag geen last hebt gehad.
Forceer in ieder geval nietsWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Jaaa die is by far het lekkerste!!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Net gisteren een paar bakken afgeslagen. Enne.... Cookie DoughWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Heb je dat stukje gelezen van losseveter waar je naar linktte? Die gasten trainen op 80% voor het grootste gedeelte van de tijdquote:Op maandag 18 juni 2012 22:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Zoals m'n trainer vandaag zei:
De Kenianen, denk je dat die continu 3:00 min/km lopen? Nee, die lopen tijdens training gewoon 7:30 min/km. Dat heet trainen.Over die trainer werd in de RW ookal gesproken, denk 1 of 2 afleveringen terug.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
I'm on a seafood diet...see food and eat itquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
tijd voor de mods om orde op zaken te stellen zou je haast zeggenquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
I'm on a seafood diet...see food and eat it![]()
![]()
Ik kijk het nog even aan. Komende dagen zit ik toch alleen maar op kantoorquote:Op maandag 18 juni 2012 22:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oke dat is nog te vroeg om echt stappen te gaan ondernemen.
Ik denk dat het over een dag of 1-2 wel over is zeker omdat je zondag geen last hebt gehad.
Forceer in ieder geval niets
Jij begrijpt _O_![]()
Slotje dan maar?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
tijd voor de mods om orde op zaken te stellen zou je haast zeggen
Ja doei.![]()
relletje dan maar?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:45 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, wat een rust... waar zal ik 't eens met mezelf over gaan hebben...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jammer, was net bezig met een nieuw topic.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:46 schreef LieLie het volgende:
Woensdag gaat de meneer weer mee lopen!Toch wel gezellig
4x 8 op het program.![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:46 schreef LieLie het volgende:
Woensdag gaat de meneer weer mee lopen!Toch wel gezellig
4x 8 op het program.Gezellig
![]()
Meh, ik ga op tijd slapen (denk ik)quote:wil morgen om 10 uur in de sportschool zijn en nog even serie kijken die vanavond in USA wordt uitgezonden.
Ja doei.![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:48 schreef motorbloempje het volgende:
Garmin is best tof. Geen must, maar wel tof.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oh te gek, mijn doel is naar de 5 km gaan en ik zie op afstandmeten.nl dat mijn huidige ronde 4,2 km is die ik met hele korte tussenpozen loop.
Gaat de goede kant op!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Die laatste 800 meter moet ook wel lukken danquote:Op maandag 18 juni 2012 22:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh te gek, mijn doel is naar de 5 km gaan en ik zie op afstandmeten.nl dat mijn huidige ronde 4,2 km is die ik met hele korte tussenpozen loop.
Gaat de goede kant op!![]()
![]()
![]()
dat was spinnen al...copycatquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Gaat de goede kant op!
Ja precies, dat zal het probleem niet zijnquote:Op maandag 18 juni 2012 22:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die laatste 800 meter moet ook wel lukken dan![]()
Nu alleen nog even opbouwen dat ik hem in 1 keer ga lopen.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
En het touw van 5 km om te meten hoever je hebt gelopenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, niets kan op tegen het zand uit de zandloper in je ogen![]()
![]()
kwiwi is inderdaad net afgestapt van haar zonnewijzerquote:Op maandag 18 juni 2012 22:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, niets kan op tegen het zand uit de zandloper in je ogen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nou ja als je je benen aan stront loopt kun je ze zelf weer fixen dus achquote:Op maandag 18 juni 2012 22:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja precies, dat zal het probleem niet zijn
Nu alleen nog even opbouwen dat ik hem in 1 keer ga lopen.![]()
![]()
En je hartslag te meten door constant je vinger aan je pols te houden en te tellenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En het touw van 5 km om te meten hoever je hebt gelopen![]()
![]()
Al opquote:Op maandag 18 juni 2012 22:56 schreef motorbloempje het volgende:
Come to the dark side, we have cookies![]()
![]()
Begin nou niet weer over koekies!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:56 schreef motorbloempje het volgende:
Come to the dark side, we have cookies![]()
Daarom ideaal tochquote:Op maandag 18 juni 2012 22:55 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nou ja als je je benen aan stront loopt kun je ze zelf weer fixen dus achWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ik moet zeggen, het was een hele omschakeling.. Maar een zandloper is toch wat handzamer dan een zonnewijzer.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kwiwi is inderdaad net afgestapt van haar zonnewijzer![]()
Ik ga ook slapen moet morgenvroeg naar de praktijk voor 1 patient![]()
Verkeerd gepland dus zit langer op de fiets dan dat ik daar ben.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
TruTruste, en succes morgen met je lange dag!quote:Op maandag 18 juni 2012 23:02 schreef LieLie het volgende:
Ik ga ook maar slapen, morgen dag van 0800 tot 2200.. En voel me nu alWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
kijk, daarom zijn wij, die vreemde mensen in het heden, overgestapt op Garminquote:Op maandag 18 juni 2012 22:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, het was een hele omschakeling.. Maar een zandloper is toch wat handzamer dan een zonnewijzer.
Hmmhmm.. wel hip hoor. Ben nog aan het wennen aan m'n zandloper, dus daar hou ik het maar even bijquote:Op maandag 18 juni 2012 23:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kijk, daarom zijn wij, die vreemde mensen in het heden, overgestapt op Garmin![]()
![]()
geeft niet...komt tijd,komt raad...en op een gegeven moment merk je dat er ook zoiets is als bijv.endomondo en hoef je niet alles meer op perkament bij te houdenquote:Op maandag 18 juni 2012 23:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmmhmm.. wel een hip hoor. Ben nog aan het wennen aan m'n zandloper, dus daar hou ik het maar even bij
Nou ik ga ook maar eens naar bed, morgen een lange dag en moet ook weer lopen volgens m'n agendatruste iedereen die nog over is
![]()
![]()
Perkament? Ik kras alles nog in steen.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
geeft niet...komt tijd,komt raad...en op een gegeven moment merk je dat er ook zoiets is als bijv.endomondo en hoef je niet alles meer op perkament bij te houden![]()
truste en veel loopplezier morgen!quote:Op maandag 18 juni 2012 23:16 schreef kwiwi het volgende:
Nou ik ga ook maar eens naar bed, morgen een lange dag en moet ook weer lopen volgens m'n agendatruste iedereen die nog over is
ik mag straks weer
Er komt zit een stukje over hardlopen in.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
zit je garmin al onder de lauwe bud slacker?
Ecosia
zou verkeerd wezen als dat nog niet zo is...quote:Op maandag 18 juni 2012 23:42 schreef Jumparound het volgende:
zit je garmin al onder de lauwe bud slacker?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ook net weer thuis op de stoel, na net een rondje 'hard'lopen en douchen. Was scripties aan het reviewen () en besloot om half 11 om toch nog ff een rondje te doen. Les17 Evy, vantevoren niet gekeken naar de loopstukken maar dacht nu toch wel even de 5km op de spreekwoordelijke mat te leggen...
![]()
Kwam nog wel n stukkie tekort zeg maar2 minuten meer lopen had ik het gered, maar vooruit, volgende les beter dan maar
![]()
![]()
belangrijkste is dat je door hebt dat het gewoon een keertje niet lekker ging..., je kunt niet altijd een topdag hebben maar je hebt wel weer een training op de klok staanquote:Op maandag 18 juni 2012 23:50 schreef IbeBen het volgende:
Ook net weer thuis op de stoel, na net een rondje 'hard'lopen en douchen. Was scripties aan het reviewen () en besloot om half 11 om toch nog ff een rondje te doen. Les17 Evy, vantevoren niet gekeken naar de loopstukken maar dacht nu toch wel even de 5km op de spreekwoordelijke mat te leggen...
![]()
Kwam nog wel n stukkie tekort zeg maar2 minuten meer lopen had ik het gered, maar vooruit, volgende les beter dan maar
Oh dat viel me opzich wel mee eigenlijk, liep nog best aardig. De les was eigenlijk gewoon wat korter dan gedacht, vandaarquote:Op maandag 18 juni 2012 23:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
belangrijkste is dat je door hebt dat het gewoon een keertje niet lekker ging..., je kunt niet altijd een topdag hebben maar je hebt wel weer een training op de klok staanmn doel was, met de wijsheid achteraf, waarschijnlijk ook nog niet zo realistisch.
![]()
truste MoBloquote:
Vanavond 5 km gehaald.Ik ben nu helemaal naar de klote, maar ik merk al wel dat mijn conditie beter wordt.
![]()
en je dus steeds beter zult gaan lopen...blijf in ieder geval doorgaanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:25 schreef Darkestrah het volgende:
Vanavond 5 km gehaald.Ik ben nu helemaal naar de klote, maar ik merk al wel dat mijn conditie beter wordt.
was ik na de eerste keer vijf km ook. drie weken later liep ik de tien zonder noemenswaardige problemenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:25 schreef Darkestrah het volgende:
je kunt het!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Morge vroegspook
Morning
Morge Guppy
Omkleden, clubtraining en dan uit eten
Nicequote:Op dinsdag 19 juni 2012 06:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
Omkleden, clubtraining en dan uit etenWat staat er op het programma? Of gewoon lekker gaan?
Morning Gup![]()
![]()
MorningStomme Endomondo begon pas na 500m te registeren dus die nog even handmatig bijgeplust. Maar ben tevreden over het eindresultaat
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
wooow, jij bent echt een bikkel om zo ongelovelijk vroeg er al opuit te gaanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 06:14 schreef Maraca het volgende:
MorningStomme Endomondo begon pas na 500m te registeren dus die nog even handmatig bijgeplust. Maar ben tevreden over het eindresultaat
4,5 km in 30 minquote:Op dinsdag 19 juni 2012 06:14 schreef Maraca het volgende:
! Toppertje
![]()
![]()
Het wordt steeds makkelijker om zo vroeg eruit te gaan. Was uit mezelf al om 5 uur wakker geworden, dus nog eventjes gelegen en toen rond 5.10 er maar echt uitgegaan. Voelt helemaal niet als 'vroeg'
ik ben ook een vroegspook mar mijn lichaam is om 5 uur echt nog niet wakker...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 06:17 schreef Maraca het volgende:
Het wordt steeds makkelijker om zo vroeg eruit te gaan. Was uit mezelf al om 5 uur wakker geworden, dus nog eventjes gelegen en toen rond 5.10 er maar echt uitgegaan. Voelt helemaal niet als 'vroeg'![]()
ik sta er steeds weer versteld van hoe veel vooruitgang iedereen boket in de laatste paar maanden.
Lees voor de grap eens een half jaar terug dan sta je versteld wat iedereen toen postte qua hun prestaties en nu..
We zijn dan ook geweldigMaar nu ben ik echt wel toe aan koffie
ik verwacht een rondje van een kilometer of 8-10 met fartlek en interval er in verwerkt... puur snelheidstrainingquote:Op dinsdag 19 juni 2012 06:14 schreef GotC het volgende:
[..]
NiceWat staat er op het programma? Of gewoon lekker gaan?
kom je hier nu al weer te rellen?quote:
morge YUR
Maar.. ik dacht dat ik dat wasquote:![]()
* Maraca heeft een identiteitscrisis
Kan het nog vroeger?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 06:14 schreef Maraca het volgende:
Goedemorgen trouwens!![]()
![]()
Oooh man, ik ben echt verrot... Kut hooikoorts... Lang geleden dat het zo erg is geweest
Ja hoor, maar dat is gelukkig niet nodigquote:Op dinsdag 19 juni 2012 06:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kan het nog vroeger?
Goedemorgen trouwens!Mornin'
Kun je wel zeggenlekker gelopen Wiehoe
Heerlijk gelopen. Het is mooi weer en ik kon lekker op ritme blijven. Lekker door het bos gelopen. 1 eekhoorn bonus
![]()
![]()
Gisteravond weer eens gelopen, geprobeerd volgens het schema van RW voor de halve marathon te lopen, de opdracht was 9,6 km in 4:53 min/km, afstand is gelukt, alleen in 4:56 min/km...
http://www.endomondo.com/workouts/64841763<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
![]()
volgend seizoen ook weer veel focus op hardlopen, ben niet opgenomen in een korfbalselectie waarvan verwacht wordt dat ze 2 keer per week trainen
Nooit gedacht dat ik daar blij mee zou zijn
En met genoeg reserve heren, dus een keer een wedstrijdje overslaan, omdat er een hardloopwedstrijd is, is geen probleem
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Benieuwd of het Maraca in de winter ook nog lukt. Dat is wel weer wat pittiger
Zeggen ze van 's avonds lopen in de winter ook. Denk dat het haar wel gaat lukken
Hier ook een rustdag.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 07:30 schreef Shravani het volgende:
Morning.
Jeeej, stel bikkels!!![]()
Het ziet er prachtig uit buiten,beetje mistig, maar helaas rustdag.
Voor iedereen die vandaag gaan lopen, veel plezier en succes
Mooie dag om te lopen
Met de spierpijn valt het wel mee...![]()
Ik heb gisteren geen whey genomen, en nu heb ik een partij spierpijn..niet normaal! Zo erg is het nog nooit geweest!Nee hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 06:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kom je hier nu al weer te rellen?
morge YUR
Alleen ik weet niet wat ik moet voelen in mn linkerhiel, het is wel gevoelig, maar als ik erop druk, dan heb ik geen last... De rest van de week heb ik toch geen mogelijkheid om te lopen, dus zaterdag maar knallen bij de sponsorloop...
http://www.vriendensponsor.nl/ihk voor als je nog wil sponsoren
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
het zit tussen de orenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 07:49 schreef YUR het volgende:
Ik heb gisteren geen whey genomen, en nu heb ik een partij spierpijn..niet normaal! Zo erg is het nog nooit geweest!
[..]
Nee hoor
Toch maar weer aan de whey nu?
Zat er maar wat tussen mn orenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
het zit tussen de oren
Toch maar weer aan de whey nu?
wel apart dat je er na een week nog last van hebt. Miss had je gisteren even max 5 km moeten doen om te kijken hoe het ging?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 07:50 schreef MaleDuck het volgende:
Alleen ik weet niet wat ik moet voelen in mn linkerhiel, het is wel gevoelig, maar als ik erop druk, dan heb ik geen last... De rest van de week heb ik toch geen mogelijkheid om te lopen, dus zaterdag maar knallen bij de sponsorloop...
http://www.vriendensponsor.nl/ihk voor als je nog wil sponsorenNiet meer actief op Fok!![]()
Ik heb echt mega rustig gelopen voor mijn doen, alleen vind het zo vreemd dat ik er alleen last van heb als ik mn voet in rust heb, bij lopen en bij het drukken op mn hiel heb ik nergens last vanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wel apart dat je er na een week nog last van hebt. Miss had je gisteren even max 5 km moeten doen om te kijken hoe het ging?
even googlen/fysio?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik heb echt mega rustig gelopen voor mijn doen, alleen vind het zo vreemd dat ik er alleen last van heb als ik mn voet in rust heb, bij lopen en bij het drukken op mn hiel heb ik nergens last vanBij een aanhoudend pijntje wel oppassen.
Ja, maar heb redelijk drukke dag vandaag en de rest van de week, dus zie het volgende week wel hoe het reageert op de loop van zaterdag...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
even googlen/fysio?Bij een aanhoudend pijntje wel oppassen.
ja, het komt wel op een kutmoment. Nou ja rest van de week maar even niets meer doen en koelen en hopen dat je na zaterdag geen last meer hebt!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, maar heb redelijk drukke dag vandaag en de rest van de week, dus zie het volgende week wel hoe het reageert op de loop van zaterdag...Niet meer actief op Fok!![]()
Vanavond weer!Zal ik voor zoveel mogelijk minuten gaan of kijken in hoeveel minuten ik de 5 km red (voor vrijdag)?
![]()
Lekker je wedstrijdtempo voor vrijdag bewaren johquote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:21 schreef VKV het volgende:
Vanavond weer!Zal ik voor zoveel mogelijk minuten gaan of kijken in hoeveel minuten ik de 5 km red (voor vrijdag)?
![]()
![]()
Zou niet zo hard mogelijk gaan, zo vlak voor de wedstrijd. Nu gewoon lekker trainen en vrijdag het maximale eruit halen en jezelf miss wel verrassen
.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik moet er nog steeds aan wennen dat vkv een meisje is![]()
Als je nou gewoon vrijdag had gegaan had je je er meteen een vast beeld bij kunnen vormen ook![]()
![]()
mag jij RR zijn, ook best leuk voor een dagquote:Op dinsdag 19 juni 2012 06:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar.. ik dacht dat ik dat was![]()
* Maraca heeft een identiteitscrisis
Vanavond les 13.
Het was trouwens erg zonnig in Utrecht toen ik vertrok. Bij Amsterdam werd het weer mistig, maar het is nu weer zonnig.![]()
![]()
* YUR heeft er beeld bijquote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:26 schreef VKV het volgende:
[..]![]()
Als je nou gewoon vrijdag had gegaan had je je er meteen een vast beeld bij kunnen vormen ook
Gisteren rustdag, vanavond weer lopen. Kijken of ik 1 les vol kan houden.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:34 schreef Solique het volgende:
Gisteren rustdag, vanavond weer lopen. Kijken of ik 1 les vol kan houden Ik ga les 1 ownen.
.
![]()
Ik ga les 1 wel ownenquote:
of mijn knie het houd is de grote vraag.Ga toch opnieuw met les 1 beginnen (voor de 10de keer of zo)quote:
Moet echt kijken hoe mijn knie het doet.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Rustig aan doen en loop evt op een zachte ondergrond (ipv asfalt)quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ga les 1 wel ownen
of mijn knie het houd is de grote vraag.
[..]
Ga toch opnieuw met les 1 beginnen (voor de 10de keer of zo)
Moet echt kijken hoe mijn knie het doet.Wellicht anders eerst naar een fysio voor spierversterkende oefeningen? (ongetwijfeld heb je dat al gedaan
)
![]()
Morningwilde eigenlijk nog even blijven liggen...
Maar niet gedaan, nu ontbijten en dan zometeen les 8 van Runners World.![]()
Stukje over hardlopen in de Metro. Krijg toch echt het idee dat er nog wel wat aan mn techniek gesleuteld kan worden. Naja. Binnenkort naar de loopgroep iig
Ik loop al sinds begin dit jaar bij fysio.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Rustig aan doen en loop evt op een zachte ondergrond (ipv asfalt)Wellicht anders eerst naar een fysio voor spierversterkende oefeningen? (ongetwijfeld heb je dat al gedaan
)
Het werkt wel maar val nog geregeld terug naar zelfde symptomen.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Hmm..even iets geks..maar misschien is hardlopen dan niet voor je weggelegd op dit moment?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik loop al sinds begin dit jaar bij fysio.
Het werkt wel maar val nog geregeld terug naar zelfde symptomen.Het is een enorm belastende sport nu eenmaal..
Hoe dan ook: Succes vanavond![]()
![]()
dat hoort een hardloper niet graagquote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Hmm..even iets geks..maar misschien is hardlopen dan niet voor je weggelegd op dit moment?Het is een enorm belastende sport nu eenmaal..
Hoe dan ook: Succes vanavond. Ben wel benieuwd naar de hardloopgeschiedenis van Solique. Als die er is
ik durf niet te gaan lopen![]()
Gister flinke bloedneus, vanmorgen na snuiten weer bloed.. Voel alsof ik moet snuiten, maar durf niet en ben beetje bang voor inspanning met die neus
Gewoon gaan. Wel een rood shirt aantrekkenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:54 schreef E.T. het volgende:
ik durf niet te gaan lopen![]()
Gister flinke bloedneus, vanmorgen na snuiten weer bloed.. Voel alsof ik moet snuiten, maar durf niet en ben beetje bang voor inspanning met die neus
Dat is wel jammer... Hebben ze een plan van aanpak?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik loop al sinds begin dit jaar bij fysio.
Het werkt wel maar val nog geregeld terug naar zelfde symptomen.![]()
heb ik nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Gewoon gaan. Wel een rood shirt aantrekken
Mooi rood is niet lelijkquote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Gewoon gaan. Wel een rood shirt aantrekken
Forum Opties Forumhop: Hop naar: