We komen er dan ook niet vandaanquote:Op maandag 18 juni 2012 22:21 schreef E.T. het volgende:
[..]
En jullie zijn niet eens de enige fokkers uit dat gat die ik ken
Mooie meevallerquote:Op maandag 18 juni 2012 22:22 schreef ejvdb het volgende:
Thanks allen, mijn vorige record was 18km vorige week. maar het ging lekker vanavond en wou voor de 20 gaan, blijkt bij nameten het 21 te zijn!
Dan valt 't toch nog mee, 1 fokker in dat gatquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:23 schreef Shravani het volgende:
Zat net even in m'n run keeper te kijken, ben best tevreden so far. Met kleine stapjes gaan we vooruit.
En dan te bedenken dat ik half Maart al stuk ging op 1 minuut rennen.
[ afbeelding ]
Dat ziet er echt supernetjes uitquote:Op maandag 18 juni 2012 22:23 schreef Shravani het volgende:
Zat net even in m'n run keeper te kijken, ben best tevreden so far. Met kleine stapjes gaan we vooruit.
En dan te bedenken dat ik half Maart al stuk ging op 1 minuut rennen.
[ afbeelding ]
Jullie ook?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar we zijn wel Westlanders...dat dan weer wel...
Je hebt het foutquote:Op maandag 18 juni 2012 22:23 schreef Dr.Sexy het volgende:
[ afbeelding ]
Rood is 5
Blauw is 10 Waarbij je dus 2 keer langs de start / finish komt.
Ik moet ook niet met een half oog voetbal kijken![]()
Idd, die versie klopt sowieso nietquote:
Ziet er idd niet uit als een herstelrondjequote:Op maandag 18 juni 2012 22:27 schreef Jumparound het volgende:
herstelrondje werd prestatiesloop
damn.. dat moet ik niet meer doen
Foei!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:27 schreef Jumparound het volgende:
Fysioquote:Op maandag 18 juni 2012 22:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat is het toch geniaal om fysio te zijn
Bij mijn laatste stuk lopen (doe nu nog opbouwen door middels van een schema) verrekte ik een spier in mijn lies. Zelfs het uitlopen was pijnlijk, thuis meteen specifieke rekoefeningen gedaan en het voelt meteen weer goed
quote:
Dan zou ik nog maar eens goed kijken, als je alleen die extra lus links bovenin zou lopen loop je echt niet het dubbele van de 5 km route.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:27 schreef VKV het volgende:
[..]
Idd, die versie klopt sowieso niet
Ik ga nu slapen en hoop morgenochtend een versie aan te treffen die wel klopt
Doe dat dan ook niet ! Wel lekker gelopen?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:27 schreef Jumparound het volgende:
Hoe heet die site ook alweer waar jij dat mee doet?quote:
www.afstandmeten.nlquote:Op maandag 18 juni 2012 22:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hoe heet die site ook alweer waar jij dat mee doet?
Ah! Nog tips voor een verrekte, overbelaste lies door voetbal?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat is het toch geniaal om fysio te zijn
Bij mijn laatste stuk lopen (doe nu nog opbouwen door middels van een schema) verrekte ik een spier in mijn lies. Zelfs het uitlopen was pijnlijk, thuis meteen specifieke rekoefeningen gedaan en het voelt meteen weer goed
Pak ik nog een triple chocolate cookiequote:Op maandag 18 juni 2012 22:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo nou heb ik mijn mini rolletje mentos wel verdient
Ja das lastig op afstandquote:Op maandag 18 juni 2012 22:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ah! Nog tips voor een verrekte, overbelaste lies door voetbal?
Kan je als man zijnde toch makkelijk hebben?quote:
nu moet je morgen natuurlijk weer een herstelrondje doen...quote:Op maandag 18 juni 2012 22:27 schreef Jumparound het volgende:
Not me! Ben juist op een quest om er 10 kilo af te krijgen. Zijn er inmiddels 4 wegquote:Op maandag 18 juni 2012 22:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Kan je als man zijnde toch makkelijk hebben?
Als ik kijk naar wat de mannen om mij heen wegsnaaien.. dan zou ik echt een tientonner zijn als ik dat zou doen denk ik.
Haha I know. Maar zelfs wandelen gaat kreupel. Gekgenoeg heb ik er geen last van als ik de trap op renquote:Op maandag 18 juni 2012 22:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja das lastig op afstand
Ik weet natuurlijk bij mezelf precies welke spier ik heb verrekt en hoe ik dat deed.
De tip die ik je nu in ieder geval wil geven is rustig blijven bewegen, dus niet gaan hardlopen maar ook zeker niet stil zitten. Ga morgen mits het gaat een stuk wandelen maar blijf echt goed naar je lijf luisteren.
Zoals m'n trainer vandaag zei:quote:Op maandag 18 juni 2012 22:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nu moet je morgen natuurlijk weer een herstelrondje doen...
enne PR's loop je tijdens wedstrijden, niet tijdens trainingen
nope, vooral het einde ging het tempo flink omhoog ;-)quote:Op maandag 18 juni 2012 22:28 schreef YUR het volgende:
[..]
Ziet er idd niet uit als een herstelrondje
sorryquote:
heerlijk! wel stramme kuiten nuquote:Op maandag 18 juni 2012 22:30 schreef Shravani het volgende:
[..]
Doe dat dan ook niet ! Wel lekker gelopen?
Zal ik jou eens een geheimpje verklappen ?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Kan je als man zijnde toch makkelijk hebben?
Als ik kijk naar wat de mannen om mij heen wegsnaaien.. dan zou ik echt een tientonner zijn als ik dat zou doen denk ik.
*trots*quote:Op maandag 18 juni 2012 22:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Not me! Ben juist op een quest om er 10 kilo af te krijgen. Zijn er inmiddels 4 weg
er zat geen pr tussenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nu moet je morgen natuurlijk weer een herstelrondje doen...
enne PR's loop je tijdens wedstrijden, niet tijdens trainingen
Goed bezig! Ik wil zelf ook nog een stukje strakker worden maar merk dat ik het lastig vind om vol te houden omdat het geen echte noodzaak is.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Not me! Ben juist op een quest om er 10 kilo af te krijgen. Zijn er inmiddels 4 weg
Kusje d'r op, overquote:
Trap lopen is toch een andere beweging. Wanneer heb je dat potje voetbal gedaan?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Haha I know. Maar zelfs wandelen gaat kreupel. Gekgenoeg heb ik er geen last van als ik de trap op ren
quote:
dirrrrty talkquote:
Zaterdag avond. Tijdens het intrappen voelde ik al wat, maar het werd minder. Na het spelen kon ik mijn been niet meer optillen als ik op de grond lag. Zondag weinig last. Maar vanochtend was het mis.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Trap lopen is toch een andere beweging. Wanneer heb je dat potje voetbal gedaan?
Ohmilord. *haalt weg*quote:Op maandag 18 juni 2012 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Pas nou op, straks komt er weer wat terug.
You-Know-Who ?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Pas nou op, straks komt er weer wat terug.
Pastasaus boertjes tijdens het lopenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Ah, net zoals m'n tomatensoep tijdens het lopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |