nope, vooral het einde ging het tempo flink omhoog ;-)quote:Op maandag 18 juni 2012 22:28 schreef YUR het volgende:
[..]
Ziet er idd niet uit als een herstelrondje
sorryquote:
heerlijk! wel stramme kuiten nuquote:Op maandag 18 juni 2012 22:30 schreef Shravani het volgende:
[..]
Doe dat dan ook niet ! Wel lekker gelopen?
Zal ik jou eens een geheimpje verklappen ?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Kan je als man zijnde toch makkelijk hebben?
Als ik kijk naar wat de mannen om mij heen wegsnaaien.. dan zou ik echt een tientonner zijn als ik dat zou doen denk ik.
*trots*quote:Op maandag 18 juni 2012 22:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Not me! Ben juist op een quest om er 10 kilo af te krijgen. Zijn er inmiddels 4 weg
er zat geen pr tussenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nu moet je morgen natuurlijk weer een herstelrondje doen...
enne PR's loop je tijdens wedstrijden, niet tijdens trainingen
Goed bezig! Ik wil zelf ook nog een stukje strakker worden maar merk dat ik het lastig vind om vol te houden omdat het geen echte noodzaak is.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Not me! Ben juist op een quest om er 10 kilo af te krijgen. Zijn er inmiddels 4 weg
Kusje d'r op, overquote:
Trap lopen is toch een andere beweging. Wanneer heb je dat potje voetbal gedaan?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Haha I know. Maar zelfs wandelen gaat kreupel. Gekgenoeg heb ik er geen last van als ik de trap op ren
quote:
dirrrrty talkquote:
Zaterdag avond. Tijdens het intrappen voelde ik al wat, maar het werd minder. Na het spelen kon ik mijn been niet meer optillen als ik op de grond lag. Zondag weinig last. Maar vanochtend was het mis.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Trap lopen is toch een andere beweging. Wanneer heb je dat potje voetbal gedaan?
Ohmilord. *haalt weg*quote:Op maandag 18 juni 2012 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Pas nou op, straks komt er weer wat terug.
You-Know-Who ?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Pas nou op, straks komt er weer wat terug.
Pastasaus boertjes tijdens het lopenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Ah, net zoals m'n tomatensoep tijdens het lopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |