Fysioquote:Op maandag 18 juni 2012 22:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat is het toch geniaal om fysio te zijn
Bij mijn laatste stuk lopen (doe nu nog opbouwen door middels van een schema) verrekte ik een spier in mijn lies. Zelfs het uitlopen was pijnlijk, thuis meteen specifieke rekoefeningen gedaan en het voelt meteen weer goed
quote:
Dan zou ik nog maar eens goed kijken, als je alleen die extra lus links bovenin zou lopen loop je echt niet het dubbele van de 5 km route.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:27 schreef VKV het volgende:
[..]
Idd, die versie klopt sowieso niet
Ik ga nu slapen en hoop morgenochtend een versie aan te treffen die wel klopt
Doe dat dan ook niet ! Wel lekker gelopen?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:27 schreef Jumparound het volgende:
herstelrondje werd prestatiesloop
damn.. dat moet ik niet meer doen
Hoe heet die site ook alweer waar jij dat mee doet?quote:
www.afstandmeten.nlquote:Op maandag 18 juni 2012 22:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hoe heet die site ook alweer waar jij dat mee doet?
Ah! Nog tips voor een verrekte, overbelaste lies door voetbal?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat is het toch geniaal om fysio te zijn
Bij mijn laatste stuk lopen (doe nu nog opbouwen door middels van een schema) verrekte ik een spier in mijn lies. Zelfs het uitlopen was pijnlijk, thuis meteen specifieke rekoefeningen gedaan en het voelt meteen weer goed
Pak ik nog een triple chocolate cookiequote:Op maandag 18 juni 2012 22:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo nou heb ik mijn mini rolletje mentos wel verdient
Ja das lastig op afstandquote:Op maandag 18 juni 2012 22:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ah! Nog tips voor een verrekte, overbelaste lies door voetbal?
Kan je als man zijnde toch makkelijk hebben?quote:
nu moet je morgen natuurlijk weer een herstelrondje doen...quote:Op maandag 18 juni 2012 22:27 schreef Jumparound het volgende:
herstelrondje werd prestatiesloop
damn.. dat moet ik niet meer doen
Not me! Ben juist op een quest om er 10 kilo af te krijgen. Zijn er inmiddels 4 wegquote:Op maandag 18 juni 2012 22:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Kan je als man zijnde toch makkelijk hebben?
Als ik kijk naar wat de mannen om mij heen wegsnaaien.. dan zou ik echt een tientonner zijn als ik dat zou doen denk ik.
Haha I know. Maar zelfs wandelen gaat kreupel. Gekgenoeg heb ik er geen last van als ik de trap op renquote:Op maandag 18 juni 2012 22:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja das lastig op afstand
Ik weet natuurlijk bij mezelf precies welke spier ik heb verrekt en hoe ik dat deed.
De tip die ik je nu in ieder geval wil geven is rustig blijven bewegen, dus niet gaan hardlopen maar ook zeker niet stil zitten. Ga morgen mits het gaat een stuk wandelen maar blijf echt goed naar je lijf luisteren.
Zoals m'n trainer vandaag zei:quote:Op maandag 18 juni 2012 22:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nu moet je morgen natuurlijk weer een herstelrondje doen...
enne PR's loop je tijdens wedstrijden, niet tijdens trainingen
nope, vooral het einde ging het tempo flink omhoog ;-)quote:Op maandag 18 juni 2012 22:28 schreef YUR het volgende:
[..]
Ziet er idd niet uit als een herstelrondje
sorryquote:
heerlijk! wel stramme kuiten nuquote:Op maandag 18 juni 2012 22:30 schreef Shravani het volgende:
[..]
Doe dat dan ook niet ! Wel lekker gelopen?
Zal ik jou eens een geheimpje verklappen ?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Kan je als man zijnde toch makkelijk hebben?
Als ik kijk naar wat de mannen om mij heen wegsnaaien.. dan zou ik echt een tientonner zijn als ik dat zou doen denk ik.
*trots*quote:Op maandag 18 juni 2012 22:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Not me! Ben juist op een quest om er 10 kilo af te krijgen. Zijn er inmiddels 4 weg
er zat geen pr tussenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nu moet je morgen natuurlijk weer een herstelrondje doen...
enne PR's loop je tijdens wedstrijden, niet tijdens trainingen
Goed bezig! Ik wil zelf ook nog een stukje strakker worden maar merk dat ik het lastig vind om vol te houden omdat het geen echte noodzaak is.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Not me! Ben juist op een quest om er 10 kilo af te krijgen. Zijn er inmiddels 4 weg
Kusje d'r op, overquote:
Trap lopen is toch een andere beweging. Wanneer heb je dat potje voetbal gedaan?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Haha I know. Maar zelfs wandelen gaat kreupel. Gekgenoeg heb ik er geen last van als ik de trap op ren
quote:
dirrrrty talkquote:
Zaterdag avond. Tijdens het intrappen voelde ik al wat, maar het werd minder. Na het spelen kon ik mijn been niet meer optillen als ik op de grond lag. Zondag weinig last. Maar vanochtend was het mis.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Trap lopen is toch een andere beweging. Wanneer heb je dat potje voetbal gedaan?
Ohmilord. *haalt weg*quote:Op maandag 18 juni 2012 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Pas nou op, straks komt er weer wat terug.
You-Know-Who ?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Pas nou op, straks komt er weer wat terug.
Pastasaus boertjes tijdens het lopenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Ah, net zoals m'n tomatensoep tijdens het lopen?
en in Kenia hebben meer lopers het olympisch limiet gehaald voor de marathon dan in heel Europa bij elkaarquote:Op maandag 18 juni 2012 22:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Zoals m'n trainer vandaag zei:
De Kenianen, denk je dat die continu 3:00 min/km lopen? Nee, die lopen tijdens training gewoon 7:30 min/km. Dat heet trainen.
Ik kap echt met tomatensaus/soep voor het lopenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:39 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Pastasaus boertjes tijdens het lopen
Mosterdsoep is ook geen aanrader kan ik je vertellenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik kap echt met tomatensaus/soep voor het lopen![]()
De gedachte alleen alquote:Op maandag 18 juni 2012 22:40 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Mosterdsoep is ook geen aanrader kan ik je vertellen
Je moet de graten ook niet opetenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:40 schreef Jumparound het volgende:
pro-tip. eet gerookte makreel voor hardlopen.
gegarandeerd pijnlijke boeren tijdens je loopje!
Hmmmquote:Op maandag 18 juni 2012 22:39 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Pastasaus boertjes tijdens het lopen
Oke dat is nog te vroeg om echt stappen te gaan ondernemen.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zaterdag avond. Tijdens het intrappen voelde ik al wat, maar het werd minder. Na het spelen kon ik mijn been niet meer optillen als ik op de grond lag. Zondag weinig last. Maar vanochtend was het mis.
Jaaa die is by far het lekkerste!!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Net gisteren een paar bakken afgeslagen. Enne.... Cookie Dough
Heb je dat stukje gelezen van losseveter waar je naar linktte? Die gasten trainen op 80% voor het grootste gedeelte van de tijdquote:Op maandag 18 juni 2012 22:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Zoals m'n trainer vandaag zei:
De Kenianen, denk je dat die continu 3:00 min/km lopen? Nee, die lopen tijdens training gewoon 7:30 min/km. Dat heet trainen.
I'm on a seafood diet...see food and eat itquote:
tijd voor de mods om orde op zaken te stellen zou je haast zeggenquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
I'm on a seafood diet...see food and eat it
Ik kijk het nog even aan. Komende dagen zit ik toch alleen maar op kantoorquote:Op maandag 18 juni 2012 22:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oke dat is nog te vroeg om echt stappen te gaan ondernemen.
Ik denk dat het over een dag of 1-2 wel over is zeker omdat je zondag geen last hebt gehad.
Forceer in ieder geval niets
Slotje dan maar?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
tijd voor de mods om orde op zaken te stellen zou je haast zeggen
relletje dan maar?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:45 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, wat een rust... waar zal ik 't eens met mezelf over gaan hebben...
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:46 schreef LieLie het volgende:
Woensdag gaat de meneer weer mee lopen!Toch wel gezellig
4x 8 op het program.
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:46 schreef LieLie het volgende:
Woensdag gaat de meneer weer mee lopen!Toch wel gezellig
4x 8 op het program.
Meh, ik ga op tijd slapen (denk ik)quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:48 schreef motorbloempje het volgende:
Garmin is best tof. Geen must, maar wel tof.
Die laatste 800 meter moet ook wel lukken danquote:Op maandag 18 juni 2012 22:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh te gek, mijn doel is naar de 5 km gaan en ik zie op afstandmeten.nl dat mijn huidige ronde 4,2 km is die ik met hele korte tussenpozen loop.
Gaat de goede kant op!
dat was spinnen al...copycatquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh te gek, mijn doel is naar de 5 km gaan en ik zie op afstandmeten.nl dat mijn huidige ronde 4,2 km is die ik met hele korte tussenpozen loop.
Gaat de goede kant op!
Ja precies, dat zal het probleem niet zijnquote:Op maandag 18 juni 2012 22:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die laatste 800 meter moet ook wel lukken dan![]()
En het touw van 5 km om te meten hoever je hebt gelopenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, niets kan op tegen het zand uit de zandloper in je ogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |