en in Kenia hebben meer lopers het olympisch limiet gehaald voor de marathon dan in heel Europa bij elkaarquote:Op maandag 18 juni 2012 22:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Zoals m'n trainer vandaag zei:
De Kenianen, denk je dat die continu 3:00 min/km lopen? Nee, die lopen tijdens training gewoon 7:30 min/km. Dat heet trainen.
Ik kap echt met tomatensaus/soep voor het lopenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:39 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Pastasaus boertjes tijdens het lopen
Mosterdsoep is ook geen aanrader kan ik je vertellenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik kap echt met tomatensaus/soep voor het lopen![]()
De gedachte alleen alquote:Op maandag 18 juni 2012 22:40 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Mosterdsoep is ook geen aanrader kan ik je vertellen
Je moet de graten ook niet opetenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:40 schreef Jumparound het volgende:
pro-tip. eet gerookte makreel voor hardlopen.
gegarandeerd pijnlijke boeren tijdens je loopje!
Hmmmquote:Op maandag 18 juni 2012 22:39 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Pastasaus boertjes tijdens het lopen
Oke dat is nog te vroeg om echt stappen te gaan ondernemen.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zaterdag avond. Tijdens het intrappen voelde ik al wat, maar het werd minder. Na het spelen kon ik mijn been niet meer optillen als ik op de grond lag. Zondag weinig last. Maar vanochtend was het mis.
Jaaa die is by far het lekkerste!!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Net gisteren een paar bakken afgeslagen. Enne.... Cookie Dough
Heb je dat stukje gelezen van losseveter waar je naar linktte? Die gasten trainen op 80% voor het grootste gedeelte van de tijdquote:Op maandag 18 juni 2012 22:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Zoals m'n trainer vandaag zei:
De Kenianen, denk je dat die continu 3:00 min/km lopen? Nee, die lopen tijdens training gewoon 7:30 min/km. Dat heet trainen.
I'm on a seafood diet...see food and eat itquote:
tijd voor de mods om orde op zaken te stellen zou je haast zeggenquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
I'm on a seafood diet...see food and eat it
Ik kijk het nog even aan. Komende dagen zit ik toch alleen maar op kantoorquote:Op maandag 18 juni 2012 22:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oke dat is nog te vroeg om echt stappen te gaan ondernemen.
Ik denk dat het over een dag of 1-2 wel over is zeker omdat je zondag geen last hebt gehad.
Forceer in ieder geval niets
Slotje dan maar?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
tijd voor de mods om orde op zaken te stellen zou je haast zeggen
relletje dan maar?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:45 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, wat een rust... waar zal ik 't eens met mezelf over gaan hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |