Ik vind het nu zo knus en gezelligquote:Op maandag 18 juni 2012 22:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook. Zullen we eh je-weet-wel terugroepen?.
Ga je 7 juli nog wel lopen? Sowieso gaat dat nog door?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Yep, wedstrijden gaan maar even op de lange baan. Heb me nu al drie keer ergens op verheugd en het toch niet kunnen doen
.
Joah.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:11 schreef Viking84 het volgende:
Kwintsheul ligt ergens ten zuiden van Den Haag toch?
Dat wil ik ook meerquote:
Kloptquote:Op maandag 18 juni 2012 22:11 schreef GotC het volgende:
[..]
Hoop hetLekker ontspannen.
De AH was daar paar maanden flink afgefikt!
Nee, ga ik ook niet lopen. Als hij kan, loopt justmattie voor mij. In principe gaat het doorquote:Op maandag 18 juni 2012 22:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ga je 7 juli nog wel lopen? Sowieso gaat dat nog door?
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:11 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat wil ik ook meer
Net een gesprek gehad met de trainer. De groep is eigenlijk wat te groot, dus hij ging ff opnoemen welke mensen er wellicht te snel zijn voor onze groep (10KM tussen 48 en 54 minuten).
Zegt ie: Jij bent binnenkort ook te snel.
Huh?
quote:
misschien moeten we de SC wel apart onderbrengen zodat dit weer V&A wordtquote:Op maandag 18 juni 2012 22:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Twee SC-reeksen bijhouden lukt me ook niet, dus ik volg ze allebei een beetje.
Zulke leuke nummersquote:Op maandag 18 juni 2012 22:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dans door de kamer momentje
Jammer!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ga ik ook niet lopen. Als hij kan, loopt justmattie voor mij. In principe gaat het door.
shake your hips and put that ass to workquote:
Ik kan niet shakenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
shake your hips and put that ass to work
* littledrummergirl shaked![]()
Ik ga er van uit dat het me niet meer gaat lukken om mn tijd met meer dan 2 minuten per keer te verbeterenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:13 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Ergo, je houdt je in. Mietje. Pussy. Loop eens wat harder man.
Misschien kunnen we dan ook een apart topic over voeding. En een aparte voor kleding, en één voor wedstrijden. Of een eigen forumquote:Op maandag 18 juni 2012 22:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
misschien moeten we de SC wel apart onderbrengen zodat dit weer V&A wordt
Ik snap hem wel maar hij lijkt uit 1832 te stammen ofzoquote:Op maandag 18 juni 2012 22:13 schreef GotC het volgende:
De route:
[ afbeelding ]
Echt, ik snap er maar weinig van eerlijk gezegd![]()
Iddquote:Op maandag 18 juni 2012 22:15 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik snap hem wel maar hij lijkt uit 1832 te stammen ofzo
Zoals de rest van Kwintsheulquote:Op maandag 18 juni 2012 22:15 schreef VKV het volgende:
[..]
Is ws ook zoquote:Op maandag 18 juni 2012 22:15 schreef VKV het volgende:
[..]
ik wil kunnen trillen met mn billen als n surinamer maar ik kan t nietquote:Op maandag 18 juni 2012 22:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik kan niet shaken. Zulke heupen, maar shaken? Of überhaupt ritmegevoel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |