Wie is dat?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
of ian somerhaulder
Ohnee die ewas afgelopen
Watquote:Op maandag 18 juni 2012 21:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja
Maar bartje gaat vreemd, die heeft meer inner circles
pijnzend?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
hmm....had beter "vers vlees" kunnen zijn bedenk ik me net *kijkt pijnzend*
Spanje hequote:Op maandag 18 juni 2012 21:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zit die niet gewoon voetbal te kijken?
Ik had maaltijdsalade...ach jaquote:Op maandag 18 juni 2012 21:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik had vandaag een lekker stukje vlees!! Aspergers, varkenshaasje, champignonsaus en gepofte aardappeltjes
Ja toch, soms zie ik je, en dan weer heeeel lang niet en dan moet ik afkicken en dan krijg ik plots weer een overdosisquote:
wat ben je ook een schatjequote:Op maandag 18 juni 2012 21:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is dat met een korte eij dan?
Kannibaalquote:Op maandag 18 juni 2012 21:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik had vandaag een lekker stukje vlees!! Aspergers, varkenshaasje, champignonsaus en gepofte aardappeltjes
ik houd van kokenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had maaltijdsalade...ach ja
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:29 schreef El_Matador het volgende:
@ Kally, 1 topic, kort. maar ik weet niets en was dronken.
een vegetatieve staat moet heerlijk zijn.
Ja godver wat is een tragus?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:30 schreef Samzz het volgende:
Maar, maar, maar, als C_A er niet is, tegen wie moet ik dan blaten over m'n tragus![]()
?
C_A.
Overtuigendquote:Op maandag 18 juni 2012 21:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Nieuw vleesch
Ik wilde nog even zeggen dat ik zeer zeker niet gestuurd ben door iemand
Joe!
Tragisch dat je dat niet weetquote:
En toch is het zo.. ik heb niet het niet niveau dat ik mij door iemand laat vertellen wat of niet te doen.quote:
Nee, over de nieuwe mensen in dit topicquote:Op maandag 18 juni 2012 21:30 schreef El_Matador het volgende:
@ TT, gaat dit over de zwembandjes van C_A?
Remind to never go eat by you. I might end up being eaten nextquote:
Een invasie van 1 persoon is toch geen invasiequote:Op maandag 18 juni 2012 21:32 schreef twi het volgende:
Het lijkt godverdomme wel de Moeraskat-invasie zo.
Als Friso prinsheerlijk verzorgd worden door rondborstige verpleegstertjes.quote:
je mist wel wat, vraag maar aan mijn inner circle maatje, die heeft al een paar keer meegegeten *al trok ie een kop van, dit is heeeeet en wtf is dat*quote:Op maandag 18 juni 2012 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Remind to never go eat by you. I might end up being eaten next
Miauwquote:Op maandag 18 juni 2012 21:32 schreef twi het volgende:
Wat?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:32 schreef twi het volgende:
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, over de nieuwe mensen in dit topic
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als Friso prinsheerlijk verzorgd worden door rondborstige verpleegstertjes.
Jij hebt je HBO-V afgemaakt?
Juist wel!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:34 schreef tombolafan het volgende:
Oh nieuw vlees wordt niet gewaardeerd?
Mja, liefst grillen ze het gelijk.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:34 schreef tombolafan het volgende:
Ai. Wat doen we er aan Twi?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:33 schreef twi het volgende:
[..]
JaOntwenningsverschijnselen van de normale mensen
Zijn wij niet normaal?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:33 schreef twi het volgende:
[..]
Jawel hoor.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:34 schreef tombolafan het volgende:
Neequote:Op maandag 18 juni 2012 21:34 schreef tombolafan het volgende:
Voel jij je ook zo niet welkomquote:Op maandag 18 juni 2012 21:34 schreef tombolafan het volgende:
Ik durf het wel aan om een keer te komen eten. Als ik vermist weten ze iig waar ze moeten beginnen met zoekenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:32 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
je mist wel wat, vraag maar aan mijn inner circle maatje, die heeft al een paar keer meegegeten *al trok ie een kop van, dit is heeeeet en wtf is dat*
quote:
Ik ben nu aan het twijfelen tussenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mja, liefst grillen ze het gelijk.
Ook jij bent welkomquote:
Normale mensen zitten nu met hun relatie op de bank.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:33 schreef twi het volgende:
[..]
quote:
Die zijn voor mij normaal!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Normale mensen zitten nu met hun relatie op de bank.
Hier zitten alleen gekken. En Barbusse.
Flipz0rquote:
Hier normale mensen? Sowieso mensen?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:33 schreef twi het volgende:
[..]
niet door jouquote:
Ja hoi.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Normale mensen zitten nu met hun relatie op de bank.
Hier zitten alleen gekken. En Barbusse.
Jullie hebben met z'n twee één pener?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja hoi.En Mata. Opperbazen wij, en we hoeven er niet eens voor te pronken met onze pener.
Laat jij ook wel eens eieren naar je hoofd gooien, jezelf insmerend met honing en olijfolie terwijl je slangenbewegingen maakt?quote:
En jij liep vanmorgen te klagen over de leesvaardigheid van de jeugd?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jullie hebben met z'n twee één pener?
Mis jij MK en Rokjon ook zo?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:32 schreef twi het volgende:
Ik wil iets heel lulligs zeggen maar ik hou het voor mijquote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeeh spannend mag ik dan zo een Lara Croft pakje aan?:o
[..]
Barthhh
Jullie mogen opperbaas zijn hoor.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja hoi.En Mata. Opperbazen wij, en we hoeven er niet eens voor te pronken met onze pener.
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Laat jij ook wel eens eieren naar je hoofd gooien, jezelf insmerend met honing en olijfolie terwijl je slangenbewegingen maakt?
Ja, maar dat geeft niet want hemipener en dezelfde smaak.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jullie hebben met z'n twee één pener?
Neuken?quote:
Eind is zo het einde, wij gaan gewoon door.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jullie mogen opperbaas zijn hoor.
Eindbaas was ik toch al
Nee dat was ik nietquote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En jij liep vanmorgen te klagen over de leesvaardigheid van de jeugd?
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eind is zo het einde, wij gaan gewoon door.
Ik vind mezelf ook heel normaal. Ondanks mijn gebrek aan een relatie.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ieder één individuele pener hoor. Anders hadden we een paar duizend kilometer lang probleemquote:Op maandag 18 juni 2012 21:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee dat was ik niet![]()
Maar het moet volgens mij peners zijn![]()
Gave film ik ga zeker kijkenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:40 schreef ook_gek het volgende:
Yes yes yes THE blues brothers origineel morgen
To infinity and beyond bro, to infinity and beyond.quote:
Niet recentelijk eigenlijkquote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Laat jij ook wel eens eieren naar je hoofd gooien, jezelf insmerend met honing en olijfolie terwijl je slangenbewegingen maakt?
D'ohquote:Op maandag 18 juni 2012 21:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb Drommel nog in de rij staan, dus wachten.
En je moeder dan?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
Ik mis vrouwen die mij aardig vinden. Oh wacht die bestaan niet
NMquote:Op maandag 18 juni 2012 21:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ieder één individuele pener hoor. Anders hadden we een paar duizend kilometer lang probleem
Hard gewerkt?quote:
Je wilt haar hosselen zeker?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:40 schreef twi het volgende:
[..]
Sinosappel natuurlijk. De non-KLB-hipsterversie.
Zijn ze hier gewendquote:Op maandag 18 juni 2012 21:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb Drommel nog in de rij staan, dus wachten.
Kusje op je tepelquote:
Ja!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:40 schreef twi het volgende:
[..]
Sinosappel natuurlijk. De non-KLB-hipsterversie.
ohquote:
En een hoop jaloerse, hun verdriet verzuipende, vrouwen...quote:Op maandag 18 juni 2012 21:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ieder één individuele pener hoor. Anders hadden we een paar duizend kilometer lang probleem
Die heeft 2 vaders?quote:
quote:
Ik wou net zeggen, die zijn er al zat.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En een hoop jaloerse, hun verdriet verzuipende, vrouwen...
oh waC_Aht...
Mochten we het niet meer over hebben, TR gemacht.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En een hoop jaloerse, hun verdriet verzuipende, vrouwen...
oh waC_Aht...
Werken is voor mietjes.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een klote wedstrijd tot nu toe
Ik had minstens al 2 keer moeten juichen
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mochten we het niet meer over hebben, TR gemacht.
Jaaaaaaquote:Op maandag 18 juni 2012 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
Telt nietquote:
Farfan farfan, je moeder is een man!quote:
telt nietquote:Op maandag 18 juni 2012 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Telt nietof mag ik zelf een moeder uitzoeken?
C_Aquote:Op maandag 18 juni 2012 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
Wij zongen gewoon: Farfan farfan je moeder is een hoerquote:Op maandag 18 juni 2012 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Farfan farfan, je moeder is een man!
Of zingen alleen Overdie-AZ'ers dat?
Dan geen vrouwen dusquote:
Komt omdat ze je nog niet gemeet heeft.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:42 schreef twi het volgende:
[..]
Sinos is niet te hosselen, heb ik gehoord.
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Werken is voor mietjes.In totaal inclusief reistijd en verdwaal-tijd 14 uur onderweg geweest. En een tientje verdiend als ik mn reiskosten eraf trek. Dus ja, het was weer erg efficiënt.
Godver, jij gaat mee in de zak. Dat rijmt toch heul niet!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij zongen gewoon: Farfan farfan je moeder is een hoer
je moer is een hoer welquote:Op maandag 18 juni 2012 21:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Godver, jij gaat mee in de zak. Dat rijmt toch heul niet!
Voor wie?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat een enthousiasme
[..]
Het staat 0-0
Ik kan dan ook werkelijkwaar helemaal niksquote:Op maandag 18 juni 2012 21:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Godver, jij gaat mee in de zak. Dat rijmt toch heul niet!
Kroatiëquote:
Maar dat slaat dan weer nergens opquote:
Nee hoor, Kroatiequote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wtf en Ierland is zo goed tegenwoordig?
Ooooow....Kroatie!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee hoor, Kroatie
ierland speelt tegen Italie
Oke goed punt in beide wedstrijden?quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:30 schreef El_Matador het volgende:
Feli kaneel!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb gehoord dat ik komend halfjaar in Leiden stage loop.
Toch wel de mainstage hè?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ehm neequote:Op maandag 18 juni 2012 21:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wtf en Ierland is zo goed tegenwoordig?
Ja, had het al aangepastquote:Op maandag 18 juni 2012 21:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee hoor, Kroatie
ierland speelt tegen Italie
Ik hoor ook wel eens dingen, begin telkens meer moeite te krijgen met het geloven ervanquote:Op maandag 18 juni 2012 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ehhh wat nou nee?quote:
Jij zet me gewoon voor lul!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, had het al aangepastHeb beide wedstrijden hier op het scherm staan, vergiste me
Wat schattigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echtquote:Op maandag 18 juni 2012 21:46 schreef QuintonFortune het volgende:
Dit topic is nog sneller dat Contador met doping.
Hoezo? Jij geeft toch niks om voetbal?quote:
Rond oktoberquote:
Dat was hij alquote:Op maandag 18 juni 2012 21:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mijn pool gaat helemaal naar de klote zo
YEAH!!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:47 schreef QuintonFortune het volgende:
Ik zou wel lachen als die Kroaten winnen, dan is de beker voor Duitsland.
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wat schattigAls je maar wel in je eigen nest gaat liggen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
moet ze maar squatten.quote:
Nu zijn we weer van gelijkwaardig niveau.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:47 schreef stevenmac26 het volgende:
2001 Ierland-Nederland 1-0
Ierland naar het wk en Nederland niet
Mooie tijden waren dat
Neuh, te bizar dan dit EKquote:Op maandag 18 juni 2012 21:47 schreef QuintonFortune het volgende:
Ik zou wel lachen als die Kroaten winnen, dan is de beker voor Duitsland.
Hoi, ben de normale vrijgezelle jongen van dit topic. Daten?quote:
Deutschland soll gewinnen!!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoezo? Jij geeft toch niks om voetbal?
Ierland was al die jaren beter idd, mager jaartje dit voor onsquote:Op maandag 18 juni 2012 21:48 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Nu zijn we weer van gelijkwaardig niveau.
ik heb geen zwembandjes meerquote:Op maandag 18 juni 2012 21:30 schreef El_Matador het volgende:
Je kwetst me welquote:Op maandag 18 juni 2012 21:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als je maar wel in je eigen nest gaat liggen dan
RUN FOR THA HILLZZZZ!!!!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hoi, ben de normale vrijgezelle jongen van dit topic. Daten?
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het was het snelst met MK en Rokje (quote:Op maandag 18 juni 2012 21:46 schreef QuintonFortune het volgende:
Dit topic is nog sneller dat Contador met doping.
Dank. Scheelt aanzienlijk in reiskosten en tijd dit.quote:
Laatste stage dit.quote:
Minimaal een jaarquote:Op maandag 18 juni 2012 21:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat gaaf!!Hoe lang ben je van plan te blijven?
Sure jij zou het echt niet erg vinden als ze op eens naast je ligtquote:Op maandag 18 juni 2012 21:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als je maar wel in je eigen nest gaat liggen dan
Zwijg jijquote:
Moet ik je troosten?quote:
Humor hebtie wel.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer, ik wilde je wel nemen tussen je zwembandjes.
Ik heb het over mijn poulequote:Op maandag 18 juni 2012 21:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zwijg jijIk ben naar de 15e plaats gezakt op mijn werk en zo te zien zal ik nog verder afdalen
Eh neequote:Op maandag 18 juni 2012 21:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ik vind het iets teveel gelardeerd met een titanium plaat voor z´n kop naar mijn smaak.quote:
quote:
Ben jij een vrouw?quote:
Das heul geen dmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop het welquote:
net nog wel, maar je weet het nooitquote:
Het eerste IQ-punt heb je net gescoord.quote:
Buh, mijn bed is voor mij hoorquote:
Uhh jawel hoorquote:
Oh joyquote:Op maandag 18 juni 2012 21:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het eerste IQ-punt heb je net gescoord.
quote:
2 dingen die ik niet kenquote:
Meer waard dan al die pandapunten die zoveel mensen hier te over hebben hoor, wees trotsquote:
Oxford en zwakheid rules bij jou?quote:
Ja maar toch, ik voel me niet goed genoegquote:
Que?quote:
Ik heb heul geen pandapunten!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meer waard dan al die pandapunten die zoveel mensen hier te over hebben hoor, wees trots
quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meer waard dan al die pandapunten die zoveel mensen hier te over hebben hoor, wees trots
Vrouwenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je UI symboliseert je gewenste PI?
Leg ons de buitenspelval even uit om zeker te zijn.quote:
Uhhhh????? Vrouwquote:Op maandag 18 juni 2012 21:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Leg ons de buitenspelval even uit om zeker te zijn.
Hulplijnen niet toegestaan.
Ik wil wel controleren of het nog zo isquote:
Ik ga met je meequote:Op maandag 18 juni 2012 21:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja maar toch, ik voel me niet goed genoeg
Ik ben nog te stevig he, ja he, dat is het.
Ik klaaag wel in t andere topic
Ja, het zal echt aan hun liggen dat jij zo droevig bentquote:
Oxford als tegenovergestelde van Cambridge en zwakheid als tegenovergestelde van disciplinequote:
Sja voor mij is hooguit een fotomodel goed genoeg, uiteraard.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dat kan ik zelf welquote:Op maandag 18 juni 2012 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil wel controleren of het nog zo is
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, het zal echt aan hun liggen dat jij zo droevig bent
Het valt wel, maar niet meequote:Op maandag 18 juni 2012 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oxford als tegenovergestelde van Cambridge en zwakheid als tegenovergestelde van discipline
oh je bent ineens een stuk aantrekkelijker nu jaquote:
dat zegt niets, tijn weet m ook nietquote:Op maandag 18 juni 2012 21:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waar heb je al die shit voor nodig?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oxford als tegenovergestelde van Cambridge en zwakheid als tegenovergestelde van discipline
Zwakheid is niet het tegenovergestelde van discipline...dat is toch meer iets als chaotismequote:Op maandag 18 juni 2012 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kom gewoon bij mij in bed liggenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Met zo'n porum.. Hoe ging ie ook alweer.. En wiens quote was dat..quote:Op maandag 18 juni 2012 21:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Sja voor mij is hooguit een fotomodel goed genoeg, uiteraard.
ja, kan ookquote:Op maandag 18 juni 2012 21:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zwakheid is niet het tegenovergestelde van discipline...dat is toch meer iets als chaotisme
Nou Tombo mag niet aan de cambridge hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 21:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar heb je al die shit voor nodig?
Ik kan het vast beterquote:
Maar ik weet weer andere dingenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dat zegt niets, tijn weet m ook niet
Hard to get spelen, wie valt daar nu niet voor?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh je bent ineens een stuk aantrekkelijker nu ja
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, kan ook
Ik moest ff snel wat verzinnen
Verdien je dat op z'n minst. Inderdaad. Dank uquote:Op maandag 18 juni 2012 21:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Met zo'n porum.. Hoe ging ie ook alweer.. En wiens quote was dat..
Is ze dik ja?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou Tombo mag niet aan de cambridge hoor
quote:
Ik dacht even: Wat, heeft Bartje gebatst?quote:
Je hebt mij tochquote:Op maandag 18 juni 2012 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh je bent ineens een stuk aantrekkelijker nu ja
Nee mooi slank figuurquote:
eeehh, allemaal terug rennen zodat de man die aangespeeld wordt toch ineens buitenspel staat?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
dat maakt niet uit. noch Barb, noch ik wil onze hemipener daarin kwijt.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dat zegt niets, tijn weet m ook niet
Nee dat zal ik maar niet doenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou Tombo mag niet aan de cambridge hoor
Deze manquote:Op maandag 18 juni 2012 21:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
dat maakt niet uit. noch Barb, noch ik wil onze hemipener daarin kwijt.
Oh, je bent niet van mijn leeftijd dan is alles goed. Hoi welkom in dit topic.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeehh, allemaal terug rennen zodat de man die aangespeeld wordt toch ineens buitenspel staat?
Was dat niet tijdens van Hanegem's voetbalperiode veel gebruikt?
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee dat zal ik maar niet doenben net weer een beetje op normaal gewicht, was te dun
Ohquote:Op maandag 18 juni 2012 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht even: Wat, heeft Bartje gebatst?
Maar toen herinnerde ik me het weer.
niet van jouw leeftijd?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:57 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh, je bent niet van mijn leeftijd dan is alles goed. Hoi welkom in dit topic.
DG is "enge stalker 2.1"quote:Op maandag 18 juni 2012 21:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
niet van jouw leeftijd?hoezo? en hoe weet je dat?
Hoe oud ben je?
ook datquote:
quote:
Liefquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]Die ring kan afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Detroit leest toch niet mee
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Hij post al een jaar in dit topic maar heeft ons nog nooit iets over zichzelf verteld. Hij gaat niet naar meets, meestal plaatst hij alleen maar foto's van half-naakte vrouwen.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
niet van jouw leeftijd?hoezo? en hoe weet je dat?
Hoe oud ben je?
ik zie nu pas het roze balkje naast je naam...quote:Op maandag 18 juni 2012 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeehh, allemaal terug rennen zodat de man die aangespeeld wordt toch ineens buitenspel staat?
Was dat niet tijdens van Hanegem's voetbalperiode veel gebruikt?
quote:
Oh fijnquote:
Have funquote:
Niemand weet het. Niemand wil het weten.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh fijn
En hoe oud is DG (en waarom heet hij girl?)
Have funquote:
Ja okee, allemaal behalve de keeperquote:Op maandag 18 juni 2012 21:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ik zie nu pas het roze balkje naast je naam...
en ik zou niet allemaal doen. de keeper kan beter blijven.
Waarom is de verkeerde vraag bij natuurrampen.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh fijn
En hoe oud is DG (en waarom heet hij girl?)
Okee okee maar hij is dus iig jonger dan 29quote:Op maandag 18 juni 2012 22:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom is de verkeerde vraag bij natuurrampen.
Hoeft niet erg te zijnquote:Op maandag 18 juni 2012 22:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee okee maar hij is dus iig jonger dan 29
verrassend eerder. ben benieuwd wat het lieve rottende appeltje in je ziet...quote:Op maandag 18 juni 2012 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja okee, allemaal behalve de keeper
en roze balkje is goed of fout?
Hij is de grootste klapmongool van het hele topic, voor de rest is er niets over hem bekend.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wij dachten altijd 15, totdat hij CA lastig begon te vallen op facebookquote:Op maandag 18 juni 2012 22:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je valt op oudere mannen?quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij is de grootste klapmongool van het hele topic, voor de rest is er niets over hem bekend.
met je wonderkapsel.quote:
Lievvvquote:
want het rottende appeltje valt niet op vrouwen?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
verrassend eerder. ben benieuwd wat het lieve rottende appeltje in je ziet...
True story hoorquote:
Dan gaan we toch voor Engeland juichen in Paddy'squote:Op maandag 18 juni 2012 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
Kut trouwens... als Kroatie nu scoort, dan vliegt spanje eruit
Nee, bizarquote:Op maandag 18 juni 2012 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
Kut trouwens... als Kroatie nu scoort, dan vliegt spanje eruit
Hoe jong ben jij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |