dat maakt niet uit. noch Barb, noch ik wil onze hemipener daarin kwijt.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dat zegt niets, tijn weet m ook niet
Nee dat zal ik maar niet doenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou Tombo mag niet aan de cambridge hoor
Deze manquote:Op maandag 18 juni 2012 21:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
dat maakt niet uit. noch Barb, noch ik wil onze hemipener daarin kwijt.
Oh, je bent niet van mijn leeftijd dan is alles goed. Hoi welkom in dit topic.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeehh, allemaal terug rennen zodat de man die aangespeeld wordt toch ineens buitenspel staat?
Was dat niet tijdens van Hanegem's voetbalperiode veel gebruikt?
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee dat zal ik maar niet doenben net weer een beetje op normaal gewicht, was te dun
Ohquote:Op maandag 18 juni 2012 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht even: Wat, heeft Bartje gebatst?
Maar toen herinnerde ik me het weer.
niet van jouw leeftijd?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:57 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh, je bent niet van mijn leeftijd dan is alles goed. Hoi welkom in dit topic.
DG is "enge stalker 2.1"quote:Op maandag 18 juni 2012 21:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
niet van jouw leeftijd?hoezo? en hoe weet je dat?
Hoe oud ben je?
ook datquote:
quote:
Liefquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]Die ring kan afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Detroit leest toch niet mee
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Hij post al een jaar in dit topic maar heeft ons nog nooit iets over zichzelf verteld. Hij gaat niet naar meets, meestal plaatst hij alleen maar foto's van half-naakte vrouwen.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
niet van jouw leeftijd?hoezo? en hoe weet je dat?
Hoe oud ben je?
ik zie nu pas het roze balkje naast je naam...quote:Op maandag 18 juni 2012 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeehh, allemaal terug rennen zodat de man die aangespeeld wordt toch ineens buitenspel staat?
Was dat niet tijdens van Hanegem's voetbalperiode veel gebruikt?
quote:
Oh fijnquote:
Have funquote:
Niemand weet het. Niemand wil het weten.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh fijn
En hoe oud is DG (en waarom heet hij girl?)
Have funquote:
Ja okee, allemaal behalve de keeperquote:Op maandag 18 juni 2012 21:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ik zie nu pas het roze balkje naast je naam...
en ik zou niet allemaal doen. de keeper kan beter blijven.
Waarom is de verkeerde vraag bij natuurrampen.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh fijn
En hoe oud is DG (en waarom heet hij girl?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |