Ik hoop het welquote:
net nog wel, maar je weet het nooitquote:
Het eerste IQ-punt heb je net gescoord.quote:
Buh, mijn bed is voor mij hoorquote:
Uhh jawel hoorquote:
Oh joyquote:Op maandag 18 juni 2012 21:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het eerste IQ-punt heb je net gescoord.
quote:
2 dingen die ik niet kenquote:
Meer waard dan al die pandapunten die zoveel mensen hier te over hebben hoor, wees trotsquote:
Oxford en zwakheid rules bij jou?quote:
Ja maar toch, ik voel me niet goed genoegquote:
Que?quote:
Ik heb heul geen pandapunten!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meer waard dan al die pandapunten die zoveel mensen hier te over hebben hoor, wees trots
quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meer waard dan al die pandapunten die zoveel mensen hier te over hebben hoor, wees trots
Vrouwenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je UI symboliseert je gewenste PI?
Leg ons de buitenspelval even uit om zeker te zijn.quote:
Uhhhh????? Vrouwquote:Op maandag 18 juni 2012 21:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Leg ons de buitenspelval even uit om zeker te zijn.
Hulplijnen niet toegestaan.
Ik wil wel controleren of het nog zo isquote:
Ik ga met je meequote:Op maandag 18 juni 2012 21:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja maar toch, ik voel me niet goed genoeg
Ik ben nog te stevig he, ja he, dat is het.
Ik klaaag wel in t andere topic
Ja, het zal echt aan hun liggen dat jij zo droevig bentquote:
Oxford als tegenovergestelde van Cambridge en zwakheid als tegenovergestelde van disciplinequote:
Sja voor mij is hooguit een fotomodel goed genoeg, uiteraard.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dat kan ik zelf welquote:Op maandag 18 juni 2012 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil wel controleren of het nog zo is
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, het zal echt aan hun liggen dat jij zo droevig bent
Het valt wel, maar niet meequote:Op maandag 18 juni 2012 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oxford als tegenovergestelde van Cambridge en zwakheid als tegenovergestelde van discipline
oh je bent ineens een stuk aantrekkelijker nu jaquote:
dat zegt niets, tijn weet m ook nietquote:Op maandag 18 juni 2012 21:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waar heb je al die shit voor nodig?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oxford als tegenovergestelde van Cambridge en zwakheid als tegenovergestelde van discipline
Zwakheid is niet het tegenovergestelde van discipline...dat is toch meer iets als chaotismequote:Op maandag 18 juni 2012 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kom gewoon bij mij in bed liggenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Met zo'n porum.. Hoe ging ie ook alweer.. En wiens quote was dat..quote:Op maandag 18 juni 2012 21:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Sja voor mij is hooguit een fotomodel goed genoeg, uiteraard.
ja, kan ookquote:Op maandag 18 juni 2012 21:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zwakheid is niet het tegenovergestelde van discipline...dat is toch meer iets als chaotisme
Nou Tombo mag niet aan de cambridge hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 21:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar heb je al die shit voor nodig?
Ik kan het vast beterquote:
Maar ik weet weer andere dingenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dat zegt niets, tijn weet m ook niet
Hard to get spelen, wie valt daar nu niet voor?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh je bent ineens een stuk aantrekkelijker nu ja
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, kan ook
Ik moest ff snel wat verzinnen
Verdien je dat op z'n minst. Inderdaad. Dank uquote:Op maandag 18 juni 2012 21:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Met zo'n porum.. Hoe ging ie ook alweer.. En wiens quote was dat..
Is ze dik ja?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou Tombo mag niet aan de cambridge hoor
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht even: Wat, heeft Bartje gebatst?quote:
Je hebt mij tochquote:Op maandag 18 juni 2012 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh je bent ineens een stuk aantrekkelijker nu ja
Nee mooi slank figuurquote:
eeehh, allemaal terug rennen zodat de man die aangespeeld wordt toch ineens buitenspel staat?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
dat maakt niet uit. noch Barb, noch ik wil onze hemipener daarin kwijt.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dat zegt niets, tijn weet m ook niet
Nee dat zal ik maar niet doenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou Tombo mag niet aan de cambridge hoor
Deze manquote:Op maandag 18 juni 2012 21:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
dat maakt niet uit. noch Barb, noch ik wil onze hemipener daarin kwijt.
Oh, je bent niet van mijn leeftijd dan is alles goed. Hoi welkom in dit topic.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeehh, allemaal terug rennen zodat de man die aangespeeld wordt toch ineens buitenspel staat?
Was dat niet tijdens van Hanegem's voetbalperiode veel gebruikt?
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee dat zal ik maar niet doenben net weer een beetje op normaal gewicht, was te dun
Ohquote:Op maandag 18 juni 2012 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht even: Wat, heeft Bartje gebatst?
Maar toen herinnerde ik me het weer.
niet van jouw leeftijd?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:57 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh, je bent niet van mijn leeftijd dan is alles goed. Hoi welkom in dit topic.
DG is "enge stalker 2.1"quote:Op maandag 18 juni 2012 21:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
niet van jouw leeftijd?hoezo? en hoe weet je dat?
Hoe oud ben je?
ook datquote:
quote:
Liefquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]Die ring kan afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Detroit leest toch niet mee
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Hij post al een jaar in dit topic maar heeft ons nog nooit iets over zichzelf verteld. Hij gaat niet naar meets, meestal plaatst hij alleen maar foto's van half-naakte vrouwen.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
niet van jouw leeftijd?hoezo? en hoe weet je dat?
Hoe oud ben je?
ik zie nu pas het roze balkje naast je naam...quote:Op maandag 18 juni 2012 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeehh, allemaal terug rennen zodat de man die aangespeeld wordt toch ineens buitenspel staat?
Was dat niet tijdens van Hanegem's voetbalperiode veel gebruikt?
quote:
Oh fijnquote:
Have funquote:
Niemand weet het. Niemand wil het weten.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh fijn
En hoe oud is DG (en waarom heet hij girl?)
Have funquote:
Ja okee, allemaal behalve de keeperquote:Op maandag 18 juni 2012 21:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ik zie nu pas het roze balkje naast je naam...
en ik zou niet allemaal doen. de keeper kan beter blijven.
Waarom is de verkeerde vraag bij natuurrampen.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh fijn
En hoe oud is DG (en waarom heet hij girl?)
Okee okee maar hij is dus iig jonger dan 29quote:Op maandag 18 juni 2012 22:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom is de verkeerde vraag bij natuurrampen.
Hoeft niet erg te zijnquote:Op maandag 18 juni 2012 22:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee okee maar hij is dus iig jonger dan 29
verrassend eerder. ben benieuwd wat het lieve rottende appeltje in je ziet...quote:Op maandag 18 juni 2012 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja okee, allemaal behalve de keeper
en roze balkje is goed of fout?
Hij is de grootste klapmongool van het hele topic, voor de rest is er niets over hem bekend.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wij dachten altijd 15, totdat hij CA lastig begon te vallen op facebookquote:Op maandag 18 juni 2012 22:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je valt op oudere mannen?quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij is de grootste klapmongool van het hele topic, voor de rest is er niets over hem bekend.
met je wonderkapsel.quote:
Lievvvquote:
want het rottende appeltje valt niet op vrouwen?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
verrassend eerder. ben benieuwd wat het lieve rottende appeltje in je ziet...
True story hoorquote:
Dan gaan we toch voor Engeland juichen in Paddy'squote:Op maandag 18 juni 2012 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
Kut trouwens... als Kroatie nu scoort, dan vliegt spanje eruit
Nee, bizarquote:Op maandag 18 juni 2012 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
Kut trouwens... als Kroatie nu scoort, dan vliegt spanje eruit
Hoe jong ben jij?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |