Ik ga met je meequote:Op maandag 18 juni 2012 21:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja maar toch, ik voel me niet goed genoeg
Ik ben nog te stevig he, ja he, dat is het.
Ik klaaag wel in t andere topic
Ja, het zal echt aan hun liggen dat jij zo droevig bentquote:
Oxford als tegenovergestelde van Cambridge en zwakheid als tegenovergestelde van disciplinequote:
Sja voor mij is hooguit een fotomodel goed genoeg, uiteraard.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dat kan ik zelf welquote:Op maandag 18 juni 2012 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil wel controleren of het nog zo is
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, het zal echt aan hun liggen dat jij zo droevig bent
Het valt wel, maar niet meequote:Op maandag 18 juni 2012 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oxford als tegenovergestelde van Cambridge en zwakheid als tegenovergestelde van discipline
oh je bent ineens een stuk aantrekkelijker nu jaquote:
dat zegt niets, tijn weet m ook nietquote:Op maandag 18 juni 2012 21:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Leg ons de buitenspelval even uit om zeker te zijn.
Hulplijnen niet toegestaan.
Waar heb je al die shit voor nodig?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oxford als tegenovergestelde van Cambridge en zwakheid als tegenovergestelde van discipline
Zwakheid is niet het tegenovergestelde van discipline...dat is toch meer iets als chaotismequote:Op maandag 18 juni 2012 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kom gewoon bij mij in bed liggenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Met zo'n porum.. Hoe ging ie ook alweer.. En wiens quote was dat..quote:Op maandag 18 juni 2012 21:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Sja voor mij is hooguit een fotomodel goed genoeg, uiteraard.
ja, kan ookquote:Op maandag 18 juni 2012 21:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zwakheid is niet het tegenovergestelde van discipline...dat is toch meer iets als chaotisme
Nou Tombo mag niet aan de cambridge hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 21:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar heb je al die shit voor nodig?
Ik kan het vast beterquote:
Maar ik weet weer andere dingenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dat zegt niets, tijn weet m ook niet
Hard to get spelen, wie valt daar nu niet voor?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh je bent ineens een stuk aantrekkelijker nu ja
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, kan ook
Ik moest ff snel wat verzinnen
Verdien je dat op z'n minst. Inderdaad. Dank uquote:Op maandag 18 juni 2012 21:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Met zo'n porum.. Hoe ging ie ook alweer.. En wiens quote was dat..
Is ze dik ja?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou Tombo mag niet aan de cambridge hoor
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht even: Wat, heeft Bartje gebatst?quote:
Je hebt mij tochquote:Op maandag 18 juni 2012 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh je bent ineens een stuk aantrekkelijker nu ja
Nee mooi slank figuurquote:
eeehh, allemaal terug rennen zodat de man die aangespeeld wordt toch ineens buitenspel staat?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Leg ons de buitenspelval even uit om zeker te zijn.
Hulplijnen niet toegestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |