Deutschland soll gewinnen!!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoezo? Jij geeft toch niks om voetbal?
Ierland was al die jaren beter idd, mager jaartje dit voor onsquote:Op maandag 18 juni 2012 21:48 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Nu zijn we weer van gelijkwaardig niveau.
ik heb geen zwembandjes meerquote:Op maandag 18 juni 2012 21:30 schreef El_Matador het volgende:
@ TT, gaat dit over de zwembandjes van C_A?
Je kwetst me welquote:Op maandag 18 juni 2012 21:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als je maar wel in je eigen nest gaat liggen dan
RUN FOR THA HILLZZZZ!!!!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hoi, ben de normale vrijgezelle jongen van dit topic. Daten?
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het was het snelst met MK en Rokje (quote:Op maandag 18 juni 2012 21:46 schreef QuintonFortune het volgende:
Dit topic is nog sneller dat Contador met doping.
Dank. Scheelt aanzienlijk in reiskosten en tijd dit.quote:
Laatste stage dit.quote:
Minimaal een jaarquote:Op maandag 18 juni 2012 21:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat gaaf!!Hoe lang ben je van plan te blijven?
Sure jij zou het echt niet erg vinden als ze op eens naast je ligtquote:Op maandag 18 juni 2012 21:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als je maar wel in je eigen nest gaat liggen dan
Zwijg jijquote:
Moet ik je troosten?quote:
Humor hebtie wel.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer, ik wilde je wel nemen tussen je zwembandjes.
Ik heb het over mijn poulequote:Op maandag 18 juni 2012 21:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zwijg jijIk ben naar de 15e plaats gezakt op mijn werk en zo te zien zal ik nog verder afdalen
Eh neequote:Op maandag 18 juni 2012 21:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ik vind het iets teveel gelardeerd met een titanium plaat voor z´n kop naar mijn smaak.quote:
quote:
Ben jij een vrouw?quote:
Das heul geen dmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |