Wie is dat?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
of ian somerhaulder
Ohnee die ewas afgelopen
Watquote:Op maandag 18 juni 2012 21:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja
Maar bartje gaat vreemd, die heeft meer inner circles
pijnzend?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
hmm....had beter "vers vlees" kunnen zijn bedenk ik me net *kijkt pijnzend*
Spanje hequote:Op maandag 18 juni 2012 21:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zit die niet gewoon voetbal te kijken?
Ik had maaltijdsalade...ach jaquote:Op maandag 18 juni 2012 21:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik had vandaag een lekker stukje vlees!! Aspergers, varkenshaasje, champignonsaus en gepofte aardappeltjes
Ja toch, soms zie ik je, en dan weer heeeel lang niet en dan moet ik afkicken en dan krijg ik plots weer een overdosisquote:
wat ben je ook een schatjequote:Op maandag 18 juni 2012 21:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is dat met een korte eij dan?
Kannibaalquote:Op maandag 18 juni 2012 21:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik had vandaag een lekker stukje vlees!! Aspergers, varkenshaasje, champignonsaus en gepofte aardappeltjes
ik houd van kokenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had maaltijdsalade...ach ja
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:29 schreef El_Matador het volgende:
@ Kally, 1 topic, kort. maar ik weet niets en was dronken.
een vegetatieve staat moet heerlijk zijn.
Ja godver wat is een tragus?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:30 schreef Samzz het volgende:
Maar, maar, maar, als C_A er niet is, tegen wie moet ik dan blaten over m'n tragus![]()
?
C_A.
Overtuigendquote:Op maandag 18 juni 2012 21:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Nieuw vleesch
Ik wilde nog even zeggen dat ik zeer zeker niet gestuurd ben door iemand
Joe!
Tragisch dat je dat niet weetquote:
En toch is het zo.. ik heb niet het niet niveau dat ik mij door iemand laat vertellen wat of niet te doen.quote:
Nee, over de nieuwe mensen in dit topicquote:Op maandag 18 juni 2012 21:30 schreef El_Matador het volgende:
@ TT, gaat dit over de zwembandjes van C_A?
Remind to never go eat by you. I might end up being eaten nextquote:
Een invasie van 1 persoon is toch geen invasiequote:Op maandag 18 juni 2012 21:32 schreef twi het volgende:
Het lijkt godverdomme wel de Moeraskat-invasie zo.
Als Friso prinsheerlijk verzorgd worden door rondborstige verpleegstertjes.quote:
je mist wel wat, vraag maar aan mijn inner circle maatje, die heeft al een paar keer meegegeten *al trok ie een kop van, dit is heeeeet en wtf is dat*quote:Op maandag 18 juni 2012 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Remind to never go eat by you. I might end up being eaten next
Miauwquote:Op maandag 18 juni 2012 21:32 schreef twi het volgende:
Wat?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:32 schreef twi het volgende:
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, over de nieuwe mensen in dit topic
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als Friso prinsheerlijk verzorgd worden door rondborstige verpleegstertjes.
Jij hebt je HBO-V afgemaakt?
Juist wel!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:34 schreef tombolafan het volgende:
Oh nieuw vlees wordt niet gewaardeerd?
Mja, liefst grillen ze het gelijk.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:34 schreef tombolafan het volgende:
Ai. Wat doen we er aan Twi?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:33 schreef twi het volgende:
[..]
JaOntwenningsverschijnselen van de normale mensen
Zijn wij niet normaal?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:33 schreef twi het volgende:
[..]
Jawel hoor.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:34 schreef tombolafan het volgende:
Neequote:Op maandag 18 juni 2012 21:34 schreef tombolafan het volgende:
Voel jij je ook zo niet welkomquote:Op maandag 18 juni 2012 21:34 schreef tombolafan het volgende:
Ik durf het wel aan om een keer te komen eten. Als ik vermist weten ze iig waar ze moeten beginnen met zoekenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:32 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
je mist wel wat, vraag maar aan mijn inner circle maatje, die heeft al een paar keer meegegeten *al trok ie een kop van, dit is heeeeet en wtf is dat*
quote:
Ik ben nu aan het twijfelen tussenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mja, liefst grillen ze het gelijk.
Ook jij bent welkomquote:
Normale mensen zitten nu met hun relatie op de bank.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:33 schreef twi het volgende:
[..]
quote:
Die zijn voor mij normaal!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Normale mensen zitten nu met hun relatie op de bank.
Hier zitten alleen gekken. En Barbusse.
Flipz0rquote:
Hier normale mensen? Sowieso mensen?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:33 schreef twi het volgende:
[..]
niet door jouquote:
Ja hoi.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Normale mensen zitten nu met hun relatie op de bank.
Hier zitten alleen gekken. En Barbusse.
Jullie hebben met z'n twee één pener?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja hoi.En Mata. Opperbazen wij, en we hoeven er niet eens voor te pronken met onze pener.
Laat jij ook wel eens eieren naar je hoofd gooien, jezelf insmerend met honing en olijfolie terwijl je slangenbewegingen maakt?quote:
En jij liep vanmorgen te klagen over de leesvaardigheid van de jeugd?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jullie hebben met z'n twee één pener?
Mis jij MK en Rokjon ook zo?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:32 schreef twi het volgende:
Ik wil iets heel lulligs zeggen maar ik hou het voor mijquote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeeh spannend mag ik dan zo een Lara Croft pakje aan?:o
[..]
Barthhh
Jullie mogen opperbaas zijn hoor.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja hoi.En Mata. Opperbazen wij, en we hoeven er niet eens voor te pronken met onze pener.
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Laat jij ook wel eens eieren naar je hoofd gooien, jezelf insmerend met honing en olijfolie terwijl je slangenbewegingen maakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |