En toch is het zo.. ik heb niet het niet niveau dat ik mij door iemand laat vertellen wat of niet te doen.quote:
Nee, over de nieuwe mensen in dit topicquote:Op maandag 18 juni 2012 21:30 schreef El_Matador het volgende:
@ TT, gaat dit over de zwembandjes van C_A?
Remind to never go eat by you. I might end up being eaten nextquote:
Een invasie van 1 persoon is toch geen invasiequote:Op maandag 18 juni 2012 21:32 schreef twi het volgende:
Het lijkt godverdomme wel de Moeraskat-invasie zo.
Als Friso prinsheerlijk verzorgd worden door rondborstige verpleegstertjes.quote:
je mist wel wat, vraag maar aan mijn inner circle maatje, die heeft al een paar keer meegegeten *al trok ie een kop van, dit is heeeeet en wtf is dat*quote:Op maandag 18 juni 2012 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Remind to never go eat by you. I might end up being eaten next
Miauwquote:Op maandag 18 juni 2012 21:32 schreef twi het volgende:
Wat?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:32 schreef twi het volgende:
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, over de nieuwe mensen in dit topic
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als Friso prinsheerlijk verzorgd worden door rondborstige verpleegstertjes.
Jij hebt je HBO-V afgemaakt?
Juist wel!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:34 schreef tombolafan het volgende:
Oh nieuw vlees wordt niet gewaardeerd?
Mja, liefst grillen ze het gelijk.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:34 schreef tombolafan het volgende:
Ai. Wat doen we er aan Twi?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:33 schreef twi het volgende:
[..]
JaOntwenningsverschijnselen van de normale mensen
Zijn wij niet normaal?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:33 schreef twi het volgende:
[..]
JaOntwenningsverschijnselen van de normale mensen
Jawel hoor.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:34 schreef tombolafan het volgende:
Neequote:Op maandag 18 juni 2012 21:34 schreef tombolafan het volgende:
Voel jij je ook zo niet welkomquote:Op maandag 18 juni 2012 21:34 schreef tombolafan het volgende:
Ik durf het wel aan om een keer te komen eten. Als ik vermist weten ze iig waar ze moeten beginnen met zoekenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:32 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
je mist wel wat, vraag maar aan mijn inner circle maatje, die heeft al een paar keer meegegeten *al trok ie een kop van, dit is heeeeet en wtf is dat*
quote:
Ik ben nu aan het twijfelen tussenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mja, liefst grillen ze het gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |