Ook jij bent welkomquote:
Normale mensen zitten nu met hun relatie op de bank.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:33 schreef twi het volgende:
[..]
JaOntwenningsverschijnselen van de normale mensen
quote:
Die zijn voor mij normaal!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Normale mensen zitten nu met hun relatie op de bank.
Hier zitten alleen gekken. En Barbusse.
Flipz0rquote:
Hier normale mensen? Sowieso mensen?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:33 schreef twi het volgende:
[..]
JaOntwenningsverschijnselen van de normale mensen
niet door jouquote:
Ja hoi.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Normale mensen zitten nu met hun relatie op de bank.
Hier zitten alleen gekken. En Barbusse.
Jullie hebben met z'n twee één pener?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja hoi.En Mata. Opperbazen wij, en we hoeven er niet eens voor te pronken met onze pener.
Laat jij ook wel eens eieren naar je hoofd gooien, jezelf insmerend met honing en olijfolie terwijl je slangenbewegingen maakt?quote:
En jij liep vanmorgen te klagen over de leesvaardigheid van de jeugd?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jullie hebben met z'n twee één pener?
Mis jij MK en Rokjon ook zo?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:32 schreef twi het volgende:
Het lijkt godverdomme wel de Moeraskat-invasie zo.
Ik wil iets heel lulligs zeggen maar ik hou het voor mijquote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeeh spannend mag ik dan zo een Lara Croft pakje aan?:o
[..]
Barthhh
Jullie mogen opperbaas zijn hoor.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja hoi.En Mata. Opperbazen wij, en we hoeven er niet eens voor te pronken met onze pener.
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Laat jij ook wel eens eieren naar je hoofd gooien, jezelf insmerend met honing en olijfolie terwijl je slangenbewegingen maakt?
Ja, maar dat geeft niet want hemipener en dezelfde smaak.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jullie hebben met z'n twee één pener?
Neuken?quote:
Eind is zo het einde, wij gaan gewoon door.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jullie mogen opperbaas zijn hoor.
Eindbaas was ik toch al
Nee dat was ik nietquote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En jij liep vanmorgen te klagen over de leesvaardigheid van de jeugd?
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eind is zo het einde, wij gaan gewoon door.
Ik vind mezelf ook heel normaal. Ondanks mijn gebrek aan een relatie.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ieder één individuele pener hoor. Anders hadden we een paar duizend kilometer lang probleemquote:Op maandag 18 juni 2012 21:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee dat was ik niet![]()
Maar het moet volgens mij peners zijn![]()
Gave film ik ga zeker kijkenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:40 schreef ook_gek het volgende:
Yes yes yes THE blues brothers origineel morgen
To infinity and beyond bro, to infinity and beyond.quote:
Niet recentelijk eigenlijkquote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Laat jij ook wel eens eieren naar je hoofd gooien, jezelf insmerend met honing en olijfolie terwijl je slangenbewegingen maakt?
D'ohquote:Op maandag 18 juni 2012 21:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb Drommel nog in de rij staan, dus wachten.
En je moeder dan?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
Ik mis vrouwen die mij aardig vinden. Oh wacht die bestaan niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |