Ja, maar dat geeft niet want hemipener en dezelfde smaak.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jullie hebben met z'n twee één pener?
Neuken?quote:
Eind is zo het einde, wij gaan gewoon door.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jullie mogen opperbaas zijn hoor.
Eindbaas was ik toch al
Nee dat was ik nietquote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En jij liep vanmorgen te klagen over de leesvaardigheid van de jeugd?
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eind is zo het einde, wij gaan gewoon door.
Ik vind mezelf ook heel normaal. Ondanks mijn gebrek aan een relatie.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja hoi.En Mata. Opperbazen wij, en we hoeven er niet eens voor te pronken met onze pener.
Ieder één individuele pener hoor. Anders hadden we een paar duizend kilometer lang probleemquote:Op maandag 18 juni 2012 21:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee dat was ik niet![]()
Maar het moet volgens mij peners zijn![]()
Gave film ik ga zeker kijkenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:40 schreef ook_gek het volgende:
Yes yes yes THE blues brothers origineel morgen
To infinity and beyond bro, to infinity and beyond.quote:
Niet recentelijk eigenlijkquote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Laat jij ook wel eens eieren naar je hoofd gooien, jezelf insmerend met honing en olijfolie terwijl je slangenbewegingen maakt?
D'ohquote:Op maandag 18 juni 2012 21:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb Drommel nog in de rij staan, dus wachten.
En je moeder dan?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
Ik mis vrouwen die mij aardig vinden. Oh wacht die bestaan niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |