abonnement Unibet Coolblue
pi_113051428
Ik kwam net terecht op de site van klacht.nl

Man, wat zijn er toch veel mensen die lopen te zeiken om niets. Paar voorbeelden (over Appie):

quote:
Wij zijn diep teleurgesteld met zulke slechte (zacht uitgedrukt)”kogelbiefstuk”.Dit vlees mag nog niet eens de naam “biefstuk” krijgen We hebben dit gekocht bij AH.
450 gram Greenfield kogelbiefstuk. Kosten: ¤ 12,75!! Echt schandalig dat dit verkocht wordt. Gebakken (2,5 min aan iedere kant) in heel hete roomboter zoals altijd maar nu, niet weg te krijgen. AH dit is geen mooie reclame. Wij zullen dan ook NOOIT geen biefstuk meer kopen bij een van de vestigingen. We zijn al jaren vaste klant maar dit gaat alles te boven. Misschien is een excuus uwerzijds op zijn plaats

Gewenste oplossing

Wij zouden het op prijs stellen als er excuus gemaakt wordt en wij ons dure vlees vergoed krijgen middels een tegoedbon t.w.v. bovengenoemd bedrag. In Kogelbiefstuk hoeft het ons niet vergoed te worden. Wij weten nog niet hoe AH dit gaat oplossen dus vinden wij onderstaand kolommetje vreemd. Dit kan toch na oplossen van de klacht pas beantwoord worden.
quote:
bij deze wil ik graag een klacht indienen over jullie fles spiritus eigen merk. tot mijn grote schrik draaide mijn zoontje de fles zo open en leeggegooid er zat dus geen klik dop op maar een gewone. ten tweede staat er op het etiket dat het ”ook geschikt voor in het fonduestel” is. dus met andere woorden je kan het in je fondue pan doen en dan erin gaan bakken???? dit staat op de voorzijde van de fles en aangezien veel mensen niet de achterkant van het etiket niet lezen is het dus erg gevaarlijk dat het er zo staat.

Gewenste oplossing

ik wil graag dat u de tekst op het etiket laat aanpassen inclusief de dop. en graag mij ook tegemoet komen met eventueel een vergoeding, want ik ben van mening dat deze veranderingen u niet meer klachten op gaat leveren. het zou namelijk heel erg zijn als iemand het echt in een fonduestel gaat doen en eruit gaat eten.
quote:
wij krijgen geen weekreklame blad van AH

Gewenste oplossing

als we deze elke week bezorgd krijgen
Hoe komt dat ene zoontje bij die fles? Is het niet je eigen verantwoordelijkheid? Beetje AH de schuld geven.

Of mensen die gewoon hun rekeningnummer en naam neergooien. :')

quote:
op 17mei werd er van mijn rekening nr. 14840xxxx tnv.M.G. van O. zonder een opdracht of toestemming mijnerzijds een bedrag afgeboekt ter grootte van ¤ 23,70 .

Ik verzoek U mij dit bedrag omgaand te storneren . Ook verzoek ik U dringend mij omgaand te berichten wat de oorzaak is van deze voor mij onbegrijpelijke transactie en hoe herhaling kan worden voorkomen . UU
Gewenste oplossing

Ik probeer te volstaan met een snelle afwerking als hierboven gevraagd. Ik ga ervan uit, dat U mij deze mail bevestigt .
:|W

Op die site barst het van de debiele mensen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pharkus op 13-03-2013 11:57:05 ]
----
pi_113051455
Het is me toch wat TS.
  maandag 18 juni 2012 @ 14:51:35 #3
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_113051478
Hm, misschien straks even inkijken.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  maandag 18 juni 2012 @ 14:51:58 #4
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_113051498
ja de helft van de mensen daar is ook achterlijk.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 18 juni 2012 @ 14:52:24 #5
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_113051517
Lijkt KLB wel.
Mij mag je er voor wakker maken.
  maandag 18 juni 2012 @ 14:52:26 #6
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_113051519
site werkt niet eens wie is die site aan het bombarderen
pi_113051528
quote:
11s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:50 schreef PoisonPrince het volgende:
Het is me toch wat TS.
Vooral het feit dat ik deze planeet met ze deel. :P
----
  maandag 18 juni 2012 @ 14:53:06 #8
333374 Lithia
Too serious
pi_113051548
KLB 3.0, nice.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  maandag 18 juni 2012 @ 14:53:15 #9
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_113051553
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:52 schreef Barbapapamama het volgende:
site werkt niet eens wie is die site aan het bombarderen
nu werkt ie weer
  maandag 18 juni 2012 @ 14:54:29 #10
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_113051612
Lijkt op KLB.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  maandag 18 juni 2012 @ 14:54:30 #11
351717 Compoantje
Elke 2 weken een pizza Inferno
pi_113051613
quote:
7s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:50 schreef KingLysandus het volgende:

Op die site barst het van de debiele mensen.
Maar toch bezoek je die site wel.
  maandag 18 juni 2012 @ 14:54:40 #12
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_113051626
quote:
ik ben 14 juni bij de Aldi in Borne geweest ik vroeg na de achter uit rij camera meneer die kunt u pas zaterdag 16 juni kopen ik stond zaterdag om 8.30 in de winkel als een van de eerste klanten maar geen camera of worden die door het personeel verdeelt ik ben zeer teleurgesteld in aldi

Gewenste oplossing
dat ik eerlijk word behandelt [ik laat het ook niet bij zitten]
quote:
Mijn zoontje van 11 is door een beveiliger bij het AH filiaal Terwijde in Utrecht ernstig geïntimideerd door een beveiliger, d.d. 17/6 s avonds 19:30.
Hij ging met een boodschappenbriefje van zijn moeder een pak conrflakes, 2 pakken koffie en een pak salami kopen. Die spullen vergaarde hij in zijn rugzakje. Toen hij bij de kassa had afgerekend, werd hij zeer intimiderend aangesproken door een bewaker. Dit ging in de trant van jij had het zeker niet willen betalen als je mij niet had gezien, terwijl mijn zoontje aangaf gewoon te hebben betaald. Na gevraagde uitleg gaf de bewaker aan het feit dat hij de spullen in de winkel in zijn rugzakje had verzameld als diefstal aan te merken, waarop wij als ouders zijn gebeld om hem zeer getraumatiseerd op te halen.
De bewaker heeft mijn zoontje meegenomen naar een kantoortje zonder aanwezigheid van andere personen en de viespeuk heeft daar daar fotos van hem gemaakt.
De bewaker heet Mohamed (deze naam is mij gegeven door de aanwezige teamleider, Sven van Opeinen). Noch de bewaker zelf, noch de teamleider kon mij een achternaam geven, noch naam van het beveiligingsbedrijf.

Gewenste oplossing
Ik wil graag dat: * deze bewaker tenminste ernstig op zijn gedrag wordt aangesproken, en zo mogelijk serieuzere consequenties aan dit gedrag te verbinden door AH/werkgever * ik wil graag weten welke interne procedures zowel AH als het bewakersbedrijf heeft en hoe men onderling met dit geval omgaat * de foto\'s worden opgespoord en vernietigd * AH excuses aanbiedt aan mijn zoontje met de mededeling dat hij niets verkeerd heeft gedaan
pi_113051641
quote:
Op de website http://frontpage.fok.nl/ verschijnt bij vrijwel elke pagina die geopend wordt een zeer misleidende reclame-banner over de gehele pagina verspreid met een gedateerde versie van de pagina als achtergrond afbeelding.Hierdoor ontstaat het gevoel dat de browser vastloopt. Vervolgens wordt men opgeschrikt door een harde schreeuw welke zeer storend is.Hopelijk kan hier iets aan gedaan worden.Met vriendelijke groet,d. de B


[ Bericht 0% gewijzigd door Pharkus op 13-03-2013 11:57:43 ]
----
pi_113051696
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:54 schreef Barbapapamama het volgende:

[..]

[..]

Ja, die had ik ook al gelezen. Ik geef de beveiliger groot gelijk. Kinderen die dingen in hun rugzak stoppen. :{w
----
pi_113051708
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:54 schreef Compoantje het volgende:

[..]

Maar toch bezoek je die site wel.
Zocht iets over AH op Google. Zodoende daar terecht gekomen.
----
  maandag 18 juni 2012 @ 14:56:35 #16
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_113051721
https://www.klacht.nl/alb(...)es-albert-heijn-nep/
quote:
Dat het gewoon een actie is van Albert Heijn icm panini.
Die plaatjes kosten als je ze los koopt geloof ik tussen de 50 cent en een euro per pakje. Daarop staan ook omschrijvingen van de spelers. Bij die van AH zitten er allemaal rare plaatsjes tussen van animatiestadions, klootkinderen die ergens in Nederland wonen en zijn afgebeeld op zo’n plaatje (daar staat dan op voetbalkampioen 2011).Ook allemaal plaatjes uit verschillende jaren, bijvoorbeeld gullit en de boer heb ik eruit gehaald. Het is gewoon een nepsetje paatjes waarvan de nmmering ook helemaal niet klopt. Gewoon speciaal uitgebracht voor AH

Gewenste oplossing
Erg jammer dat het logo van AH niet op die plaatjes staat. Is zeker gedaan omdat dan anders ook de niet-kenners erintrappen. De oplossing waarmee ik tevreden ben is dat albert heijn het onderscheid duidelijk gaat laten zien tussen de echte panini serie van ek2012 en deze neppe serie. Wat moet ik nou met plaatje nummer 5 en 6. Daar staan 2 klootkinderen in die ik niet eens ken. Loze actie. Ze hadden beter gewoon op hun kosten echte paninipakjes wegkunnen geven, smeerlappen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 18 juni 2012 @ 14:58:05 #17
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_113051790
quote:
Veel nummers van de plaatjes van de voetbal-actie komen niet overeen met de nummers van het bijbehorende boek. Grote teleurstelling

Gewenste oplossing
Een gratis juist boek
quote:
Ik heb eieren gekocht bij de aldi. en daar in zat nog een half gegroeid klein kuiken vol met bloed en de bloed was heel glibberig en plakkerig.

Gewenste oplossing
Ik zal tevreden worden met de oplossing als jullie niet meer bij de zelfde firma eieren kopen en dat jullie voortaan bij een andere firma eieren kopen een VERTROUWELIJKE firma!! MAAR BELANGRIJSTE IS MIJN GEZONDHEID IK HEB 2 PAKKEN EIREN GEKOCHT KOST 2,50 IK HEB TOCH 6 OF MEER GIFTIGE EEIREN GEGETEN JULLIE MOETEN AAN MIJ SCHADE VERGOEDING BETALEN.DUS MIJN GEZONDHEID ZO BELANGRIJK!!
_O-
pi_113051903
quote:
de door u geleverde stroopwafels die u nu Sticky Treats noemt hebben ons enorm teleurgesteld! Het zijn oudbakken krengen die je nog niet aan je hond voert en wij begrijpen ook niet waarom een mooi oud hollands product Sticky Treats moet worden genoemd.
Dat uw produkten over het algemeen niet echt uitmunten door verfijnde smaak wisten we al. Maar dat ze nu ook nog taai, hard en eigenlijk oneetbaar zijn is een onaangename verassing voor ons.
Gewenste oplossing

Dat u zich onze klacht aantrekt en dat u stroopwafels weer gewoon stroopwafels noemt en ons een vers en smakelijk produkt levert.
Waarom blijf je het kopen dan?
----
  maandag 18 juni 2012 @ 15:01:25 #19
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_113051929
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:58 schreef Barbapapamama het volgende:

[..]

[..]

_O-
:') :') _O-
pi_113051930
Hehe, wat een pareltjes zitten erbij :')
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_113051938
Stukje kleinkunst meets marktplaats.
  maandag 18 juni 2012 @ 15:01:46 #22
328958 Metalbas
Professioneel Lurker.
pi_113051948
quote:
op 13 juni was ik bij mc donalds in joure bestelde er 8 kipnukkets en 8 bitterballen thuis aangekomen bleek er een bakje van 6 kipnukkets in te zitten eerst dacht ik laat maar, maar later dacht ik bel toch even met de zaak in joure, daar vetelde men mij dat de bakjes van 8 op waren en nu de 8 in bakjes van 6 deden hier was dus iets misgegaan en had niet moeten gebeuren de man boot zijn excuus aan en vertelde mij bij het volgende bezoek meld je je even met je naam en krijg je gratis 6 kipnukkes en nou niet om de nukkets maar om het gebaar geweldig en dacht geweldige zaak en van avond dacht ik even langs de mac donnalds neem iets mee voor thuis en verras mijn kinderen met de de nukkets die er gister te weinig waren komt vast bij de kinderen heel tof over…
HELAAS!!!!!!!!!!!!!!!! kwam aan de balie en de mannesjer zie ik ben hier de baas en kan me niks herinneren van die zaak en u moet gewoon ook de nukkets betalen met een beetje lachend gezicht en dit gekaanstekende gezicht zal me nog lang bij blijven en zeker als ik deze man zie draai ik me om en eet ik wel ergens anders blijkbaar word het personeel geleerd vriendelijk te zijn en de leiding niet jammer……

Gewenste oplossing
dat ook de leiding net als de rest van het personeel vriendelijk en oplossing gericht werkt kreeg 6 kipnukkets kado voor 2 euro mmmm inkoop 50 cent waar hebben wij het over en de oplossing geen idee als de leiding dit soort mensen mannagers maakt.
Kipnukkets :') :') :')
  maandag 18 juni 2012 @ 15:02:34 #23
375447 OnweersComplex
DonderDT altijd
pi_113051975
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:58 schreef Barbapapamama het volgende:

[..]

[..]

_O-
Wat een infantiel :')
Op maandag 25 juni 2012 10:06 schreef xaban06 het volgende:
Ik ben noch geen Belg, noch geen Nederlander.
Royal Sadness: Cake mislukt
pi_113051980
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:01 schreef Metalbas het volgende:

[..]

Kipnukkets :') :') :')
Manesjer _O-
----
  maandag 18 juni 2012 @ 15:02:44 #25
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_113051982
quote:
ten tweede staat er op het etiket dat het ”ook geschikt voor in het fonduestel” is. dus met andere woorden je kan het in je fondue pan doen en dan erin gaan bakken????
:')
pi_113051988
quote:
oke luister! ik heb me blackberry all 3maanden de 1ste 1maand deed hij het goed maar verder is het gwn poep!

die balletje in de midde doet het niet meer wtf man:S

ik ga met me hand erover er gebeurd niks ik kan alleen drukken meer niet ik heb er toch niks aan zo!:S
Gewenste oplossing

geen een!
Ja, waarom dien je dan een klacht in, als er geen gewenste oplossing is?
pi_113051998
quote:
tijdens de brandalarm van afgelopen dinsdag was ik bij ikea. te weten in het bedrijfsretaurant. net door de kassa bleek een alarm werkelijk een brandalarm en liep ik met mijn bordje achter mijn vriendin aan richting nooduitgang.
achter mij lopen cassieres (waarvan één met blonde rastalokken en een sjaaltje om) ik krijg “en publiek” de opmerking goh.. mensen verbranden liever dan dat ze een euro verliezen. ik wilde mijn broodje buiten nuttigen en niet onbeheerd achterlaten. ik denk ze weet niet beter dus reageer niet. daarop begint deze vrouw als een viswijf tegen mij te schreeuwen dat ik mijn bord moet neerzetten. hierop heb ik gereageerd met waar ze de brutaliteit vandaan haald om mij op deze toon aan te spreken. hierop en waarschijnlijk mede omdat omstanders haar en masse totaal onbegrijpend en afkeurend begonnen aan te kijken werd zij stil en zij niets meer. ik heb haar het bord gegeven en ben verder achter mijn vriendin aangelopen die
de stroom mensen inmiddels naar de nooduitgang leidde.
de houding van dit personeelslid was extreem onprofessioneel. Haar stilte hield ook géén excuus in.

Gewenste oplossing
een persoonlijk excuus van dit persooneelslid naar mij en mijn vriendin zou op zijn plaats zijn. verder zou dit personeelslid psychologisch getest moeten worden of zij uberhaubt geschikt is voor een functie waarbij klantcontact onvermijdelijk is. blijkt zij toch psychologisch geschikt en dit is onder de noemer incidenteel te rangschikken dan lijkt me een extra interne training klantcontact voor deze mevrouw wellicht nog een oplossing. anders een baan functie zonder klantcontact. (backoffice-functie)(Verders in zijn algemeenheid gesproken vind ik ook nog dat het personeel met tot de brandmelding positief nogal passief reageerde. mijn vriendin heeft nota bene een stroom mensen naar de nooduitgang begeleid. niet ikea-personeel.)
:')
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  maandag 18 juni 2012 @ 15:03:15 #28
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_113052001
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:01 schreef Metalbas het volgende:

[..]

Kipnukkets :') :') :')
Ik volg het na twee regels niet meer :{
  maandag 18 juni 2012 @ 15:03:39 #29
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_113052015
quote:
In de Westelijke Mijnstreek ligt veel zwerfafval van McDonalds. Hoogstwaarschijnlijk uit de vestiging in Geleen. De klanten gooien het na ongeveer 5 minuten rijden uit hun auto. Neerbeek en ook Geleen en Munstergeleen ligt er vol mee. Mcdonalds zou verplicht moeten worden de kentekens van de koper op de verpakking te noteren.

Gewenste oplossing
Mcdonalds zou verplicht moeten worden de kentekens van de koper op de verpakking te noteren.
_O_
pi_113052068
quote:
mijn broodjes worden niet verwarmd met als argument van de directeur dat ik naar een ander filiaal moet gaan. Dat vind ik vreemd omdat bij andere filialen de broodjes wel verwamd worden, en ik geld betaal voor mijn broodjes.
Gewenste oplossing

Dat de broodjes verwarmt kunnen worden bij de broodafdeling
:')
  maandag 18 juni 2012 @ 15:05:15 #31
375447 OnweersComplex
DonderDT altijd
pi_113052084
Dit is ook vragen om moeilijkheden :')

quote:
Ik heb sinds kort bh’s gekocht bij de Wibra. Na één dag gedragen te hebben voelde ik het schuren en vervelend zitten ondanks goede cupmaat!. Na nog één dag gedragen te hebben kreeg ik pijnlijke blaren op mijn rug en op mijn zij!
Ik koop echt nooit meer bh’s van de Wibra.
Gewenste oplossing

Ik zou het fijn vinden als het product uit de schappen worden genomen om andere hiervan te beschermen tegen deze pijnlijke blaren. Daarnaast zou ik het fijn vinden als er een tegemoetkoming plaats vindt.
:')
Op maandag 25 juni 2012 10:06 schreef xaban06 het volgende:
Ik ben noch geen Belg, noch geen Nederlander.
Royal Sadness: Cake mislukt
pi_113052089
Kan iemand hier even een centraal topic van maken? Hoewel ik zelf 3x een klacht heb ingediend op deze site zijn het idd merendeel pareltjes van klachten op de site :')
  maandag 18 juni 2012 @ 15:05:22 #33
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_113052092
quote:
om de 5 minuten wordt ik gebeld door uw SMS service 067364444400 ik wil dat dit onmiddellijk stopt

Gewenste oplossing
onmiddellijk stoppen
  maandag 18 juni 2012 @ 15:05:51 #34
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_113052117
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:03 schreef Barbapapamama het volgende:

[..]

_O_
vind ik serieus niet zon slecht idee
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_113052133
quote:
”ook geschikt voor in het fonduestel” is. dus met andere woorden je kan het in je fondue pan doen en dan erin gaan bakken????
Hahaha raap me op _O-
Who motivates the motivator?
  maandag 18 juni 2012 @ 15:06:35 #36
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_113052146
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:05 schreef Barbapapamama het volgende:

[..]

_O-
pi_113052157
:D
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:04 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

:')
Ik lig hier in een deuk. Alsof de meeste bedrijven op die site kijken.
----
pi_113052177
quote:
Ik heb veel nakijk werk en gebruik daarvoor de correctieknop van Word. het programma geeft aan de ideaal een de-woord zou zijn maar volgens van Dale is het een het-woord. Ik ben al verschillende keren dit soort fouten tegen gekomen. Als student gebruik deze functie toch wel heel veel en zou het prettig zijn als de informatie juist is en je toch niet iederekeer naar de van Dale hoeft te grijpen.
Gewenste oplossing

een update met de juiste spelling en grammatica meldingen
Oplossing van het bedrijf
Achterlijke :')
pi_113052202
quote:
zoals vandaag heb ik ook voor mijn dochter 1 blackberry gekocht van 12 jaar.
zou zoals ik dus kan lezen 20,- retour krijgen.
Dat heeft mij de verkoper vertelt dus 1 leuke aanbieding telefoon 119,- plus 10,- betegoed en nog eens 20,- euro terug.
kom thuis vraag het aan staat er opeens moet mij aanmelde voor gratis pingen enz 12,50 wat is dit voor 1 flauwekul tevens als ik die 10 tegoed op het kaartje wil om te bellen moet ik mij bij kpn ook ergens lid van maken tevens het beltegoed is maar 1 maand geldig.
zo kan ik het ook eerst de mensen lekker maken 20,- euro retour via de bank maar eesrt eens lid maken voor 12,50 er staat nergens erin dat voor dat je deze 20 euro terug krijg eerst lit maken dus het is bezijkte boel en mensen koop deze telefoon niet want hij kost al duur en dan komen ze met de adertje,s onder het gras uit dat je eraan vast zit.
ik koop 1 toestel zonder abbo en dan willen ze je zo iets aansmeren en zal er zeker mee verder gaan want dit kan niet en is misleidende reklamme schadalig en terug brengen kan ook niet want word gezegt de telefoon is gebruik ja je moet hem toch uitpaken voor alles te registreren via de pc en dan word je doorgelink naar kpn en staat er 12,50 betalen en sms dit en sms dat dan hebben ze die 20,- euro weer terug.
Gewenste oplossing

gewoon 20,- euro terugstorten en niks kopen en dan adertje,s onder het gras dit is 1 telefoon zonder abonoment en dan dwingen ze je nog voor 1 abonument. graag 20,- euro terug storten tevens kpn wat is dat voor 1 flauwe kul gratis beltegoed 10,- euro maar moet uw binnen 1 maand opmaken tevens je krijg de telefoon staat 2,50 beltegoed op heb hem net 1 dag en zeker al 40 sms van kpn uw beltegoed is minder als 2,50 graag opwarderen 1 sms is genoeg geldinner.
Ja, als je wilt pingen met een Blackberry moet je toch ook BB service van 12,50 pm activeren? Alhoewel de klacht over dat de voorwaarde voor die 20 euro terug niet duidelijk is aangegeven wel terecht is.
  maandag 18 juni 2012 @ 15:08:34 #40
333374 Lithia
Too serious
pi_113052245
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:05 schreef magneetstrip het volgende:
Kan iemand hier even een centraal topic van maken? Hoewel ik zelf 3x een klacht heb ingediend op deze site zijn het idd merendeel pareltjes van klachten op de site :')
Hangt af hoe dit topic verloopt. :Y Topics over andere sites in KLB is soms riskant, want users krijgen de drang om daar te gaan baggeren. Als dat gebeurt hebben ze kans dat ze geband worden en dat het topic gesloten wordt.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_113052258
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:01 schreef Metalbas het volgende:

[..]

Kipnukkets :') :') :')
O mijn god, die heeft zijn basisschool nooit afgemaakt. :')
Run rabbit, run.
  maandag 18 juni 2012 @ 15:09:00 #42
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_113052273
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:08 schreef Lithia het volgende:

[..]

Hangt af hoe dit topic verloopt. :Y Topics over andere sites in KLB is soms riskant, want users krijgen de drang om daar te gaan baggeren. Als dat gebeurt hebben ze kans dat ze geband worden en dat het topic gesloten wordt.
het is bijna niet te zien of iemand daar trollt of serieus is :')
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 18 juni 2012 @ 15:09:23 #43
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_113052287
Wat een infantiele personen daar :')

Ik schaam mezelf voor nederlanders ;(
  maandag 18 juni 2012 @ 15:10:26 #44
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_113052331
quote:
afgelopen zaterdag hield ik mijn verjaardag;

midden op de avond begon mijn familie te klagen over de smaak: dit bier is niet goed!
ik kneep m als de donder(heb grote familie). snel kijken naar houdbaarheidssdatum, bleek mei 2011; gelukkig dacht ik, niet over de datum!!!

ik had nog een ander krat, ook van mei 2011, deze smaakte weer prima.

Gewenste oplossing
dat deze krat minimaal omgeruild gaat worden.
:?
  maandag 18 juni 2012 @ 15:10:40 #45
333374 Lithia
Too serious
pi_113052345
quote:
11s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:09 schreef Catch22- het volgende:

[..]

het is bijna niet te zien of iemand daar trollt of serieus is :')
Meh, dat merk je wel.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  maandag 18 juni 2012 @ 15:11:09 #46
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_113052373
quote:
Normaal kijk ik graag naar Wipe out. Maar de aflevering van gisteravond ging echt te ver. Deze keer deden alleen dames mee. Het enige wat vaak in beeld kwam waren de billen van de dames als ze uit het water kwamen. Gevolg door een commentaar wat in mijn ogen niet door de beugel kon. De dames die meededen werden de grond in geboord en de seksistische opmerkingen werden royaal gebruikt. Mij kwamen woorden ten oren als Anaal enz. Het is toch niet de bedoeling dat taal als dit op zo’n tijdstip op tv te horen is. Er zitten gezinnen met kinderen voor de tv op dat tijdstip. Belachelijk vind ik het, en als vrouw vond ik het heel vernederend om te kijken. ronduit schandalig. Dit is toch niet de bedoeling van het programma? Rtl5 stelt mij echt teleur, ik heb altijd met plezier gekeken maar dit was voor mij de laatste keer. want wat die twee kerels zich eruit gooiden ging veel te ver. vrouw onvriendelijk is het.

Gewenste oplossing
natuurlijk zou ik die presentatoren eens graag op hun nummer zetten. aangezien dit niet mogelijk zal zijn verzoek ik jullie vriendelijk om op te letten wat jullie uitzenden. zodat dit soort dingen niet vaker gebeuren.andere optie die ik ook wel zie zitten is die twee heren die baan op sturen en dan zou ik wel graag eens commentaar geven.
:')
pi_113052423
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

:')
Zogenaamd deftig en professioneel een hele brief uittypen op zo'n faalsite. Heb je dan echt niks beters te doen? :') Tering.
Who motivates the motivator?
  maandag 18 juni 2012 @ 15:13:02 #48
342182 GZ1000
Is geen C1000.
pi_113052452
quote:
al weer vier weken geen vemicel. geen piri piri geen bolletje peperkoek
Gewenste oplossing
beter inkopen
Een wijs man stelde ooit 'vrouwen zijn het zwakkere geslacht. De vrouw is per definitie minderwaardig aan de man en vrouwen dienen derhalve een ondergeschikte rol in de samenleving te vervullen.'
pi_113052460
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:58 schreef Barbapapamama het volgende:

[..]

[..]

_O-
Wat een idioot, serieus :') :')
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
pi_113052489
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:09 schreef Barbapapamama het volgende:
Wat een infantiele personen daar :')

Ik schaam mezelf voor nederlanders ;(
Nee, jij bent van hoog niveau. :')
Run rabbit, run.
pi_113052498
quote:
Ik wil even wat kwijt want vind dit echt niet kunnen.
Ik heb gister een pakje pall mall van ¤ 5,50 gekocht bij de albert heyn in elsloo.
Vandaag ga ik na de makado in Beek bij de primera daar koop ik ook een pakje pall mall. daar ook ¤ 5,50 voor betaald kom ik thuis zitten in het pakje van de albert heyn 22 sigaretten en wat ik bij primera heb gekocht 23 sigaretten. Ik vind dit dus echt bezeikte boel. leg mij eens het verschil uit waarom in de 22 sigaretten in zitten en bij de andere 23. allebei kosten ze ¤5,50
Gewenste oplossing

kom maar zelf met een suggestie
Wat :')
Who motivates the motivator?
  maandag 18 juni 2012 @ 15:14:16 #52
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_113052499
quote:
13s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:13 schreef Expression het volgende:

[..]

Nee, jij bent van hoog niveau. :')
Nee, jij wint prijzen. :')

Kneus
pi_113052510
quote:
2s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:05 schreef OnweersComplex het volgende:
Dit is ook vragen om moeilijkheden :')

[..]

:')
Mwah, dit is de enige normale klacht hier. Als je iets koopt is het vreemd dat het na een dag kapot gaat.
pi_113052557
quote:
We komen als jong gezin bij de MAC. Want de oudste heeft het speeltje van de happy meal gezien op school…
We bestellen 3 happy meals, zit in 1 van de happy meals GEEN speeltje, we troosten 1 van de kinderen.
Blijkt dat ze voor een m hebben gekregen i.p.v een J.
Uitgelegd, en lopen naar binnen om te ruilen. Nee het is op…tranen,,,,de klant na ons heeft hetzelfde, de poppetjes worden omgeruild…naja denk me oudste…helemaal intens verdrietig!!! We gaan weer terug en vragen er nogmaals om, een antwoord hou ze maar dicht en kom ze maar een keer opruilen, we hebben nu topdrukte!: Kan ik bestelling aan nemen word er aan de klant gevraagd…
Volkomen genegeerd krijgen we het gevoel.
Voor ons maakt het niet uit, maar de speeltjes van de MAC zijn juist ZO ZO leuk voor de kinderen. Kunnen die mensen het niet even iets subtieler aanpakken, en aandacht geven??? De kinderen zijn op leeftijd 3-4-6 en zijn niet meer met een aai af te leiden. Je zou van ellende de MAC zo als het ging de volgende keer vermijden, een kinder uitje wat eindigd in DRAMA!!!

Gewenste oplossing

Verras ze maar om de speeltjes toe te sturen i.p.v een klant er na laten moet vragen/schooien.Jacqueline Moeder van DRIE jongen!!!
:')
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_113052578
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:14 schreef Barbapapamama het volgende:

[..]

Nee, jij wint prijzen. :')

Kneus
:').
Run rabbit, run.
pi_113052683
quote:
hallo,ik was net iets over de helft van de sigaret vliegt de sigaret in de brand,dit komt denk ik doordat er een lang stokje inzat,wat trouwens in meerdere sigaretten zit in dit pakje
Gewenste oplossing

zalf voor de verbrande lip
Ik ga niks hierover zeggen.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2012 15:19:35 ]
pi_113052715
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:19 schreef magneetstrip het volgende:

[..]

Ik ga niks hierover zeggen.
:') _O-
Run rabbit, run.
pi_113052732
is het niet mogelijk om zelf een antwoord te geven op die site ?
dat zou pas grappig worden ..
pi_113052735
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:15 schreef Agiath het volgende:

[..]

:')
K*tkinderen. Mijn ouders gingen vroeger echt niet met me naar McDonalds. Kan wel begrijpen waarom. :P
----
  maandag 18 juni 2012 @ 15:21:15 #60
342182 GZ1000
Is geen C1000.
pi_113052746
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:19 schreef magneetstrip het volgende:

[..]

Ik ga niks hierover zeggen.
_O-
Een wijs man stelde ooit 'vrouwen zijn het zwakkere geslacht. De vrouw is per definitie minderwaardig aan de man en vrouwen dienen derhalve een ondergeschikte rol in de samenleving te vervullen.'
  maandag 18 juni 2012 @ 15:21:35 #61
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_113052756
quote:
mijn kind is geblokt want hhij zij Sanfu maar het is een naam van een panda! hij zij Sanfu kom naar mijn hut toen kwam hij hhuilant aan: mama ik ben geblokt ik zij:waarom hj zij: ik zij sanfu kom naar mijn hut toen wou ik een klacht indienen.

Gewenste oplossing
laat zijn chat deblokeren
pi_113052801
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:21 schreef Barbapapamama het volgende:

[..]

Whut?

quote:
Wij hebben drie zakken gekruide ribbelpartjes uit de diepvries in de oven opgewarmd. Tijdens het eten dachten we dat de hond een wind had gelaten, het rook naar poep. Nadat we de hond buiten hadden gelaten bleef het stinken. Uiteindelijk bleek het van de aardappels te komen. We hebben er allemaal van gegeten. Ik hoop dat we niet ziek worden. Datum verpakking: 28/12/2012 (L0362 01 0107)
Gewenste oplossing

Ik wil weten waar het door komt!
Wat hebben we gegeten en we willen vooral niet ziek worden!
quote:
Op 28 oktober heb ik een hele stapel post gevondenvoor een wijk in de buurt met de elastieken er om heen tussen de hondenpoep in een hondenpoepbak. Ik heb het er uit gevist en bekeken.Post van de bank en de belasting enz. en vervolgens mee naar huis genomen. Geprobeerd dit telefonisch op te lossen, maar nooit de juiste persoon aan de telefoon gekregen. Een klachtenlijn voor ¤0,45 per minuut met een max. van ¤ 22,50. Na DRIE KWARTIER (!!!) voelde ik me zó Gekke Gerretje dat ik opgehangen heb.
Toen maar op zoek gegaan naar een postbgode. Die zou het met zijn manager bespreken en ik zou er nog van horen.
Nooit meer wat gehoord dus en wel de halve dag kwijt.
Gewenste oplossing

Ik had feed-back willen krijgen, hoe dit nou mogelijk was.
----
pi_113052954
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:02 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

:')
Tering :')
Twiddel
pi_113052958
:') Wat een site _O-
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_113052977
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:22 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

Whut?

[..]

[..]

Ja, hoe zou het nou mogelijk zijn. Godsamme, wat een site :')
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_113053089
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:22 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

Whut?

[..]


[..]

3 kwartier wachten en er 20 euro aan uitgeven. :')_!
Run rabbit, run.
  maandag 18 juni 2012 @ 15:33:11 #67
342182 GZ1000
Is geen C1000.
pi_113053232
quote:
Ik reis niet zoveel met de trein,maar als ik het dan wel doe moet reizen natuurlijk geen zoekplaatje worden.
Op de gele borden geeft U perron nummer twee aan,maar er is helemaal geen nummer 2 wel 2a of 2b en ik maar zoeken en ben al zo slecht ter been
Gevraagd aan schoonmakers naar perron 2 maar die verstaan je niet eens.
Uiteindelijk toch ns personeel gevonden,en die zeggen dan heel simpel nee U moet op 2b zijn (over duidelijkheid gesproken)

Gewenste oplossing
Als iets niet bestaat moet U het ook niet vermelden ,dus 2 is geen 2a of 2b maar 2. En zeker op de gele borden daar moet ik toch van op aan kunnen dat er geen perrons op staan die niet bestaan.
:') :')
Een wijs man stelde ooit 'vrouwen zijn het zwakkere geslacht. De vrouw is per definitie minderwaardig aan de man en vrouwen dienen derhalve een ondergeschikte rol in de samenleving te vervullen.'
pi_113053284
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:33 schreef GZ1000 het volgende:

[..]

:') :')
_O- sommige mensen :') Echt wtf
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  maandag 18 juni 2012 @ 15:36:18 #69
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_113053363
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:33 schreef GZ1000 het volgende:

[..]

:') :')
:')!!!!!!!!!!!!!!
pi_113053412
dit is echt klacht waardig
i had better times when i was clean, but i had more exciting times when i was using...
pi_113053544
quote:
Mijn klacht is, dat mijnspeen rommels verkopen. ik had een swarovski speen gekocht van 75 euro. ik heb de bestelling gekregen wel eens telaat, maar wel ontvangen. zo iets lelijks heb ik nog nooit gezien. op hun site ziet het er leuk uit, maar als je het echt in je handen hebt is het echt rommel.het leek echt op een 1 euro speen die door een huis vrouw bijelkaar geplakt is en heel slordig. ik had het pakje op een zaterdag ontvangen en heb het maandag direct aangetekent terug gestuurt. het is nu 3 weekjes geleden maar heb nogsteeds mijn geld niet terug. het zijn echt oplichters. als ik hier lees dat er zo veel mensen zij die opgelicht zijn denk ik, hoe kunnen dit soort mensen met zulke dingen weg komen. nederland is een land met allemaal wetten en regels, waarom hebben ze voor dit soort dingen geen oplossingen. ik laat het er niet bij zitten. ik ga deze week nog een mail sturen maar radar en naar opgelicht. daarnaast ga ik uitzoeken waar de genne woond van dit zogename bedrijf en ik haal daar mijn geld op met de politie.
bestel nooit daar wat mensen want het zijn oplichters. en dan hebben ze ook nog een speen van 17000 erop staan. nou ik hoop dat niemand dat bestelt want dan ben je echt mooi klaar mee.
Gewenste oplossing

Als ze mijn geld terug storten. Mijn man heeft al 3 mails naar ze toe gemail, maar daar wordt ook niet op gereageert.

Bijna alle klachten in die rubriek gaan over die swarovski speentjes van 75 euro :')
pi_113053548
Hoe kunnen er zulke achterlijke mensen op deze aardbol zijn, toch niet te geloven dit :')
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
  maandag 18 juni 2012 @ 15:44:16 #73
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_113053691
vlees bij de AH is ook gewoon ruk. Plus met het scherpe inkopen lijkt het soms de DDR met half lege schappen.

Nee voor mij geen AH meer (althans die hier in de buurt zit)
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_113053695
quote:
Ik heb mijn hyves verwijderd. Daarna hoorde ik van verschillende vrienden of ik hen verwijderd had op hyves. Toen moest ik aan al mijn vrienden (136) uit gaan leggen dat ik mijn hele account heb verwijderd! Ik vindt dat hyves wel zo vriendelijk mag zijn om al mijn vrienden een bericht te sturen dat ik mijn hele hyves account verwijderd heb! Voor dat kleine aantal mensen die hun account verwijderen kan Hyves dat zeker doen! Ik ben diep verontwaardigd! Hier kunnen ruzies door ontstaan!
Gewenste oplossing

Dat hyves al mijn vrienden die ik op mijn hyves account had, een bericht stuurt, dat mijn account verwijderd is.
Oplossing van het bedrijf

Wanneer je een vraag hebt over Hyves dan kun je het beste contact opnemen met de Hyves Angels via www.hyves.nl/help. Omdat we op die manier al je gegevens bij elkaar hebben kunnen we je dan zo efficiënt mogelijk helpen. Je vraag wordt daar binnen 24 uur beantwoord. Wij beantwoorden geen vragen meer via QQLQ.nl, klachtenoplossing.nl of klacht.nl. Groetjes, Team Hyves
En als dat zou gebeuren zouden er weer klachten over privacyschending komen, joh :')
pi_113053737
quote:
Je gaat lekker met wat vrienden naar de Efteling,je plant ook nog een overnachting,kosten:om en nabij de 500EU met 4 man.
Je gaat met goede zin naar het park,je bent binnen en van het begin tot het eind van de dag(in dit geval dus 2 dagen achtereen)wordt je lastig gevallen,uitgescholden,bekogeld in de wachtrij en terwijl je in de attractie zit,door vervelende jeugd!
Vooral die van de schoolreisjes..die gaan lekker goedkoop een dagje met school naar de Efteling en besluiten eens goed de bezoekers te terroriseren.
Ik vind dit echt te ver gaan,dit kan niet meer.Het is al de zoveelste keer dat ons bezoek wordt belemmerd daardoor,we hebben niet eens meer zin om te gaan,en dat is erg jammer.
Ook hoor ik het van zooo veel mensen,hetzelfde verhaal,dus ik snap niet dat daar niet eens wat aan gedaan wordt.
Want klachten indienen bij de Efteling heeft dus ook geen zin,want dan is hun motto ‘het beste voor onze bezoekers’ineens omgeslagen in ‘daar verdienen we geld mee’.
Ik vind het ronduit schandalig dat je handen vol geld uit geeft als bezoeker en je kunt niet eens veilig door het park lopen.
We hebben er letterlijk van moeten janken.
Ook heb ik een jongen zien lopen IN het park met zn vrienden MET een zakmes waar hij mee aan het klooien was!!Dus ze komen tegenwoordig zelfs gewapend naar de Efteling.
En mij werd verteld dat er extra beveiliging ingezet werd met de schoolreisjes..we hebben in 2 dagen tijd net 2 bewakertjes zien rondlopen die lekker een praatje aan het maken waren.Wanneer kunnen we weer eens met het ouderwetse veilige sprookjesgevoel naar de Efteling?

Gewenste oplossing
Dat er 1 maand per jaar toegang is voor schoolreisjes en meer niet.En/of dat er inderdaad goede beveiliging komt,ook IN de attracties bij de wachtrijen.In ieder geval een oplossing waardoor je wel gewoon weer naar de Efteling durft te gaan.En ja ik ben natuurlijk ook blij als we ons geld terug zouden kunnen krijgen,want genoten hebben we niet,leek eerder op een kruistocht.Maar daar hoef ik niet op te rekenen.
pi_113053751
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:44 schreef Matty___ het volgende:
vlees bij de AH is ook gewoon ruk. Plus met het scherpe inkopen lijkt het soms de DDR met half lege schappen.

Nee voor mij geen AH meer (althans die hier in de buurt zit)
Vlees van Appie is goed imo.
----
  maandag 18 juni 2012 @ 15:46:37 #77
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_113053795
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:45 schreef Joenes het volgende:

[..]

waarschijnlijk van die dikke nerds ofzo :')
  maandag 18 juni 2012 @ 15:48:24 #78
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_113053876
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:45 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

Vlees van Appie is goed imo.
het biefstuk is gewoon ruk. Taai en te duur.

Bij de jumbo daar en tegen super mals. Maar kan me best voorstellen dat het per supermarkt verschild.
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_113053916
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:48 schreef Matty___ het volgende:

[..]

het biefstuk is gewoon ruk. Taai en te duur.

Bij de jumbo daar en tegen super mals. Maar kan me best voorstellen dat het per supermarkt verschild.
Lekker kogelbiefstukje van Appie. Yummie. Smaken verschillen.
----
pi_113053961
Die mensen mogen straks stemmen he
  maandag 18 juni 2012 @ 15:49:58 #81
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_113053966
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:49 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

Lekker kogelbiefstukje van Appie. Yummie. Smaken verschillen.
Niet de smaak maar het vlees. :P
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  maandag 18 juni 2012 @ 15:50:10 #82
342182 GZ1000
Is geen C1000.
pi_113053983
quote:
ik ben groenteboer bij de AH (en nee ik ben er niet trots op)..:P
als een klant bij mij de winkel instapt en en zegt dat we niks hebben en alleen maar komt klagen reageer ik niet eens meer! als ze daar nog bozer om worden schreeuwen ze vaak “IK KOM HIER NOOIT MEER WINKELEN” weet je wat ik dan altijd zeg?

Gewenste oplossing
"OKE IS GOED MAAR DAN WIL IK JE HIER OOK NOOIT MEER ZIEN"!!!
:')____!
Is dit een trollende FOK!ker of...?
Een wijs man stelde ooit 'vrouwen zijn het zwakkere geslacht. De vrouw is per definitie minderwaardig aan de man en vrouwen dienen derhalve een ondergeschikte rol in de samenleving te vervullen.'
  maandag 18 juni 2012 @ 15:51:43 #83
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_113054053
zijn er ook bedrijven die echt op die site kijken? Kan het me haast neit voorstellen
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  maandag 18 juni 2012 @ 15:52:25 #84
287380 TrippleDistilled
Shoot his horse, Siete Leguas
pi_113054087
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:51 schreef Matty___ het volgende:
zijn er ook bedrijven die echt op die site kijken? Kan het me haast neit voorstellen
Die lachen zich ook een breuk.
Mijn Schilt ende betrouwen
Sijt ghy, o Godt mijn Heer,
Op u soo wil ick bouwen
Verlaet mij nimmermeer
  maandag 18 juni 2012 @ 15:53:07 #85
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_113054126
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:15 schreef Agiath het volgende:

[..]

:')
_O- _O- _O-

Ik heb echt medelijden met die kinderen van haar... en niet vanwege het DRAMA dat ze is overkomen :'( :')
Krekker is de bom!
pi_113054175
quote:
4s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:49 schreef Sautor het volgende:
Die mensen mogen straks stemmen he
Kut.
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
pi_113054271
quote:
4s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:49 schreef Sautor het volgende:
Die mensen mogen straks stemmen he
En daarom vind ik democratie maar niets :X (niet dat ik een beter voorstel heb)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 18 juni 2012 @ 15:57:03 #88
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_113054297
quote:
WIE BEDENKT DE MUZIEK ACHTER EIGEN HUIS EN TUIN DIT IS GEWOON BESPOTTELIJK.HET IS EEN GERUIS EN LAWAAI JE HEBT MOEITE OM DE PRESENTATOREN TE VERSTAAN. HET WORDT STEEDS
IRRITANTER.IK VIND DIT ERG JAMMER. MUZIEK ER ACHTER PRIMA
MAAR BEDENK IETS WAT NIET ZO’N LAWAAI MAAKT A.U.B.
DE BEELDEN ZIJN OOK IETS TE SNEL!!!!!!!!!!
:')
pi_113054325
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En daarom vind ik democratie maar niets :X (niet dat ik een beter voorstel heb)
Betalen om te mogen stemmen? Dat is alleen dan weer kut voor de mensen die geen geld hebben..
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_113054350
quote:
Ben ik, misschien iets later op de avond een programma aam het bekijken over verslavingen, oh jeetje, seksverslavingen, wat niets met seks of opwinding te maken heeft, kiest RTL ervoor om tijdens de reclame ALLEEN maar seks reclames te laten zien! Ik ben hier echt niet van gediend!

Het heeft niets met het programma te maken, het tijdstip vroeg er ook niet om, het duurde veels te lang en de suggestieve beelden die alleen bedoeld zijn om MANNEN een duur telefoonnummer laten bellen is gênant voor alle vrouwelijke kijkers van RTL (5).

Wat een afgang deze keuze!

Gewenste oplossing
Meer kwalitatieve programma's en reclames uitzenden!Denk eens na over het imago wat hier op na gehouden wordt!
Ze kijkt een programma over seksverslavingen, wat niks met seks te maken heeft? En klaagt over de seksreclames....
pi_113054835
quote:
Hallo, Ik heb gisteren een ongeluk gehad bij die nieuwe glijbaan met dat valluik, waarmee je als het ware een vrije val maakt. Nu is het zo dat ik erg veel pijn ervan had en dat ik om een paracetamol vroeg aan een ehbo’er, nadat ik ijs gekregen had van hem. maar hij mocht mij geen asperine geven ofzo had hij het over, dit ivm dat als ik naar het ziekenhuis zou moeten? Nou, ik ben gister alsnog naar het ziekenhuis geweest, en de arts die mij onderzocht heeft vond het onzin dat ik geen pijnstiller gekregen had. Doordat ik zoveel pijn had, waren wij genoodzaakt om naar 2uurtjes alweer het zwembad te verlaten en alsnog naar het ziekenhuis te gaan (En maar goed ook, want in het ziekenhuis bleek dat ik een bloeding in mijn triceps heb, bij mijn elleboog) Terwijl wij een best eind moesten rijden om helemaal naar Duinrell te komen, want wij wonen namelijk helemaal in Apeldoorn. Als ik pijnstiller had gekregen, hadden we gewoon wat langer kunnen blijven. Want we hadden immers ook voor onbeperkt zwemmen betaald. Dus zijn maar 2uurtjes geweest wat eigenlijk 13euro pp entree kosten, maar wij hebben 17euro pp betaald, omdat we onbeperkt wilden zwemmen. dit is dus 4euro pp dat we te veel hebben betaald en we waren met 4 personen. Dus als het ware hebben wij in totaal 16euro teveel betaald, terwijl dit te voorkomen was met simpelweg een paracetamolletje. Ik hoor graag van u hoe dit opgelost kan worden. met vriendelijke groet,
Frank van den H
Gewenste oplossing

ik ben tevreden als wij 16euro (dus 4euro pp) terug krijgen. Want dit zouden wij bespaard hebben als we maar 3 uurtjes geboekt zouden hebben.
Huh hij/ze moest naar het ziekenhuis en had een bloeding, dus het was maar goed dat ze er was, maar als ze paracetamol had gekregen had ze pas later of niet daarheen gehoeven?

[ Bericht 0% gewijzigd door Pharkus op 13-03-2013 12:16:22 ]
pi_113054880
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:07 schreef magneetstrip het volgende:

[..]

Huh hij/ze moest naar het ziekenhuis en had een bloeding, dus het was maar goed dat ze er was, maar als ze paracetamol had gekregen had ze pas later of niet daarheen gehoeven?
Paracetamol stopt bloedingen, wist je dat niet?
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  maandag 18 juni 2012 @ 16:09:00 #93
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113054881
Ik ga klagen dat ze de succesformule van FOK! KLB gestolen hebben! :(
Hallon!
  maandag 18 juni 2012 @ 16:10:26 #94
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_113054960
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:01 schreef Metalbas het volgende:

[..]

Kipnukkets :') :') :')
Ik moest meteen daar al gniffelen :')
  maandag 18 juni 2012 @ 16:10:38 #95
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_113054970
ik voel een fok groepsactie opkomen voor klacht.nl :P
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_113054974
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:09 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Paracetamol stopt bloedingen, wist je dat niet?
Is dit serieus? Ik dacht dat paracetomol de pijn remt of ehh

Edit: laat maar

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2012 16:12:08 ]
  maandag 18 juni 2012 @ 16:12:48 #97
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113055087
quote:
De beeldschermen in de hoofdsteun van de stoelen zijn voorzien van een touchscreen en werken niet optiemaal.
Al de pasagier achter je dan besluit een kaartspelletje te spelen voel je het tikken tegen je hoofdsteun wat (zeker als je wil slapen) zeer iritant is.
Gewenste oplossing

Ik zou weer met dit vliegtuig vliegen als Arke besluit het kaarspelletje te verwijderen.
Welke FOK!ker heeft dit first world problem verzonnen? :') :D

Oh en paracetamol stopt geen bloedingen, aspirine werkt bloedverdunnend zelfs, zou dat van paracetamol niet weten verder, maar 't helpt ook geen fuck tegen de pijn. :')
Hallon!
pi_113055152
Klik hier, IMG tags werkten niet?
van de site af :')
pi_113055198
quote:
ten tweede staat er op het etiket dat het ”ook geschikt voor in het fonduestel” is. dus met andere woorden je kan het in je fondue pan doen en dan erin gaan bakken????
:') :') :') , is dit serieus? Zijn er echt mensen zo dom?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_113055213
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:07 schreef magneetstrip het volgende:

[..]

Huh hij/ze moest naar het ziekenhuis en had een bloeding, dus het was maar goed dat ze er was, maar als ze paracetamol had gekregen had ze pas later of niet daarheen gehoeven?
Wat is dat voor een volk zeg
  maandag 18 juni 2012 @ 16:15:05 #101
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_113055220
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:14 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

:') :') :') , is dit serieus? Zijn er echt mensen zo dom?
hier verbaasde ik me ook vreselijk over.
echt, wtf :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_113055300
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

:')
"ik wilde mijn broodje buiten nuttigen en niet onbeheerd achterlaten."

:')
Nooit.
pi_113055403
een kleine sum up van dit hele topic in een post
quote:
:')
quote:
:')
quote:
:') :')
quote:
:') :') :')
zo erg is die site , niet normaal ...
pi_113055599
Ook weer een verklaring voor vmbo leerlingen.
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
  maandag 18 juni 2012 @ 16:22:23 #105
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_113055631
quote:
Gisteravond rond een uur of half1 s’nachts lopen mij vriendinnen en ik vanuit huis om snel wat bij mc donalds te halen echter daar aangekomen netjes gewacht achter aangesloten zijn we eindelijk aan de beurt en willen we onze bestelling plaatsen voor 4 personen de man achter de microfoon wilde ons niet helpen omdat wij per voet waren en niet per auto dus we werden geweigerd vervolgens komt die man met de regel wij helpen geen voetgangers dat zijn de regels ten eerste ik zie nergens een bord dat voetgangers niet geholpen mogen worden en ten tweede we komen er vaker en werden wel per voet geholpen dit heb ik nergens nog nooit meegemaakt heb nooit problemen met de mc donalds altijd goeie service en dan dit datt kan tog gewoon heb zelf geen auto dit is gewoon discriminatie in mijn ogen

Gewenste oplossing
Jullie zouden een bord moeten plaatsen dat na een bepaalde tijdstip voetgangers geen bestelling mogen plaatsen per voet en wil de bestelling krijgen waar we recht op hadden voor 4 personen ik ga door zolang ik me recht heb want dit kan echt nietttt heb dit nog nooit meegemaakt!!!!!
:')
  maandag 18 juni 2012 @ 16:22:41 #106
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_113055658
heb een klacht over fok erop gezet. maar hij is nog steeds niet in behandeling :(
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  maandag 18 juni 2012 @ 16:25:31 #107
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113055830
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:22 schreef Spaghettivreter het volgende:

[..]

:')
Gewoon losse autodeur meenemen de volgende keer en "broem broem!" roepen! Creatief is de jeugd van tegenwoordig ook al niet meer. ;(
Hallon!
  maandag 18 juni 2012 @ 16:27:08 #108
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_113055920
Een klacht bij Timberland:

吴 曼 迪
  maandag 18 juni 2012 @ 16:27:08 #109
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_113055921
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:25 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Gewoon losse autodeur meenemen de volgende keer en "broem broem!" roepen! Creatief is de jeugd van tegenwoordig ook al niet meer. ;(
Hehe :P
  maandag 18 juni 2012 @ 16:27:36 #110
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_113055956
quote:
Er lopen wat vreemde mensen in de burger king. Zo zag ik Hitler, iemand van de Klu Klux Klan,Geert Wilders mensen van de Hells Angels en er waren zwarte mensen

Gewenste oplossing
Burger king moet lekker in verotte banenen knijpen en ik moet schijten van slingerschijt
Wat is dit :')
  maandag 18 juni 2012 @ 16:27:46 #111
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_113055970
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:10 schreef Matty___ het volgende:
ik voel een fok groepsactie opkomen voor klacht.nl :P
Ik ben al lid maar je klacht wordt getoetst voordat ie geplaatst wordt volgens mij.
  maandag 18 juni 2012 @ 16:28:12 #112
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113055996
quote:
Ben bij mijn Bank SNS geweest omtr terugstorten van éénmaal
van ¤ 41,70. Daar dit niet kan (is rembours-incasso) kunnen ze me via deze site/klacht helpen
Nogmaals ik heb ergens een fout gemaakt op de cp maar in mij opthiek geen automatishe toestemming gegeven Het is gebeurd!
Gewenste oplossing

Nu wil ik mijn 2e afschrijving bedrag groot 41,70 euro terug ontvangen ( periode 15 june tot 15 december) want er is 2 maal afgeschreven Betalingskenmerk is; 19166375765 EN 19166375766. mAW. AFGESCHREVEN IS 2 MAAL VOOR DE ZELFDE PERIODE.Nogmaals, hoop deze keer wel op een reactie, daar ik in het weekend via info @lexa heb gereageerd maar geen antwoord. Danks zij mijn bank ben ik op deze klachten site gekomen Idem tel. nr 0800-3503500 is niet bereikbaar
Tsja kan me wel voorstellen dat zo'n bedrijf er geen zak van snapt als de klager het ook zo opschrijft in mailtjes naar dat bedrijf. :')
Hallon!
pi_113056135
quote:
al weer vier weken geen vemicel. geen piri piri geen bolletje peperkoek

Gewenste oplossing

beter inkopen
pi_113056153
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:28 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Tsja kan me wel voorstellen dat zo'n bedrijf er geen zak van snapt als de klager het ook zo opschrijft in mailtjes naar dat bedrijf. :')
Lexa is toch zo'n datingssite :')

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2012 16:30:52 ]
  maandag 18 juni 2012 @ 16:30:44 #115
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_113056155
quote:
chocolademelk van nutricia was in de aanbieding en nergens te koop mijn dochter was in zuidwolde wezen kijken en het was steeds op mijn andere dochter was in hoogeveen ook steeds op.. ik zelf was in emmen het zelfde verhaal ook op steeds kregen we het zelfde antwoord het komt morgen weer maar als je er dan komt is het er nog steeds niet.. en dat is vaker met de aanbiedingen .Dus waarom doen jullie dit steeds zo ik hoor van kennisen ook niet anders dat het stteds op is als jullie wat aanbieden in de folder Ik baal hier wel van want ik kom graag bij c1000 kopen maar niet op deze manier.. Wij drinken allemaal veel chocolade melk vooral mijn dochters en kleinkinderen. word er dan zo weinig besteld door jullie ik hoop dat jullie hier wat aan doen anders haal ik mijn boodschappen wel ergens anders waar de aanbiedingen er wel zijn.. gr A F.06


[ Bericht 2% gewijzigd door Pharkus op 13-03-2013 12:17:44 ]
  maandag 18 juni 2012 @ 16:31:49 #116
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113056221
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:30 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

Lexa is toch zo'n datingssite :')
Ja, ik ga eens even kijken of er nog betere (oftewel: dommere) klachten over datingsites te vinden zijn daar. :')
Hallon!
pi_113056242
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:30 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

Ik krijg de neiging om die mensen levend te begraven, vooral om hun spelling.
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
pi_113056287
quote:
ik heb een aantal weken geleden 2 concert kaarten 1 rang besteld via onlineticketshop. deze kaarten waren bij elkaar 230 euro waarvan 15,00 euro aan verzend en aangetekende kosten. een paar dagen voor het concert nog geen kaarten binnen en kreeg een standaard mailtje dat ze mij de kaarten niet konden aanbieden. maar dat er wel plaatsen waren voor de 2 rang, hier ging ik natuurlijk niet mee akkoord, vervolgends hem ik een mal gestuurt dat ik zo spoedig mogelijk mijn geld terug wilde hebben maar dat duurt 2 weken aldus de mail die ik van hun terug kreeg. ik ben vervolgends op de site gaan kijken en ik kon op die dag gewoon nog
kaarten bestellen voor de 1e rang zelfde datum en concert…. hoe raar is dat?!? vervolgends uit ik mijn teleurstelling aan een collega van mij en die is precies het zelfde overkomen bij deze site, zelfde concert, zij heeft ook haar geld nog niet terug. ik bestel via deze site nooit meer een concertticket!

Gewenste oplossing
mijn geld per direct op mijn rekening storten en dan niet beginnen over procedures! vervolgends de beste oplossing gewoon mensen hun kaarten leveren als ze daar veel geld voor willen neer tellen.
Ten eerste, mensen die niet via officiele aanbieders kaartjes kopen. Ten tweede, 230 euro voor 2 kaartjes Guus Meeuwis :')
  maandag 18 juni 2012 @ 16:33:29 #119
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113056315
quote:
Via andere datingsites op internet,ben ik in de fuik van cupido-dating terecht gekomen. Ze stuurden me wel dagelijks erotische mailtjes en plaatjes van dames, die graag met mij wilden vrijen.Ook kreeg ik dagelijks een neukbuddy aangeboden.
Toen ik ongeveer een week geleden voor mijn lidmaatschap betaalde, droogde de stroom mailtjes helemaal op en kreeg ik van geen enkele dame, nog een reactie op mijn emailtjes.
Einde van de pret!!!
Gewenste oplossing

De enige oplossing die ik wens is terugstorting van mijn betaling; ¤ 95,-. Ik wil verder niets meer met deze club van doen hebben.
95 E _O- hij had net zo goed ff naar de hoeren kunnen gaan volgens mij. :D
Hallon!
pi_113056365
KLB 5.0

Toch leuk dat zo'n site FOK! KLB als uitgangspunt neemt. :')
pi_113056425
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:33 schreef BlueMage het volgende:

[..]

95 E _O- hij had net zo goed ff naar de hoeren kunnen gaan volgens mij. :D
Heerlijk, die naiviteit :D
  maandag 18 juni 2012 @ 16:39:27 #122
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_113056640
Waarom denken mensen al die shit gratis te kunnen krijgen

quote:
draad loze koptelefoon

ik krijg de folders vaak te laat ,ik wilde de draad loze koptelefoon hebben maar was uit verkocht vind ik heel jammer

Gewenste oplossing
ik hoop dat er ergens nog een is een draad loze koptelefoon
heeft u hem niet meer.
dan zou ik te vreden met bon terwaarde van 45 euro
  maandag 18 juni 2012 @ 16:39:34 #123
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113056649
quote:
Beste Men/Mevr.

Ben van de week speciaal vanuit Duitsland uit Bedburg-Hau
naar de Jumbo gereden voor de Jumbobollen leek me lekker
voorbij de voetbalwedsstrijd waren ze die dag niet aangekomen
Men stelde voor iets anders te nemen maar daar had ik geen zin in.
Jammer,jammer had me zo leuk en lekker gevonden.
Verder vind ik de servise uitstekend en een mooie winkel.
Groetjes……….Mevr.R
Tsja... :')

quote:
Vandaag bij Jumbo Gennep gekocht,op de brioche staat een prijs van ¤0,63///kassabon ¤ 0,69
Ten eerste: je druk maken om 6 cent, ten tweede: dat op internet gooien ipv even bij de kassamiep te informeren hoe 't nu zit met de prijs. :')

[ Bericht 12% gewijzigd door Pharkus op 13-03-2013 12:18:12 ]
Hallon!
pi_113056691
quote:
02/03 laplace bezocht om broodjes te halen voor mij en mijn collega’s, aangekomen bij de kassa geef ik aan dat ik de broodjes graag zou willen meenemen. Vertelt de medewerkster mij dat dat niet mag….!? Volgens haar mocht ik maximaal 3 broodjes meenemen, terwijl ik vaker bij laplace meerdere broodjes meeneem…ze zijn toch voor de verkoop? Vertelt deze dame mij het volgende: ik mag de broodjes kopen maar dan moet ik ze opeten in het restaurant, maar mag ze absoluut niet meenemen, dan had ik maar een bestelling moeten plaatsen! Ik kon al mijn collega’s meenemen en die zelf hun broodjes laten kopen! Ik kon in het restaurant gaan zitten en de broodjes in me tas stoppen! Maar ik mocht ze niet meenemen naar buiten!!! Ze was geen afhaalchinees…. Wat een belachelijke service. Ik had de broodjes aangeraakt en vertelde dit aan de medewerkster maar toch legde ze de broodjes terug op hun plaats. Ik ga nooit meer naar laplace, niet alleen vanwege deze onzin maar ze leggen aangeraakte broodjes gewoon terug in de verkoop i.p.v. Ze gewoon te verkopen….toen ik dit hardop uitsprak waar andere klanten bijstonden zei ze, wil je ze nou of niet!??!! BELACHELIJK
  maandag 18 juni 2012 @ 16:42:03 #125
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113056798
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:40 schreef BWolf het volgende:

[..]

Ik zat me de hele tijd af te vragen wat "laplace" was...las het als "lap-lace". :')
Hallon!
pi_113056966
quote:
15s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:32 schreef Zenato het volgende:

[..]

Ik krijg de neiging om die mensen levend te begraven, vooral om hun spelling.
Je kan haar in ieder geval bereiken op onderstaand nummer. 14.gif
Nooit.
  maandag 18 juni 2012 @ 16:44:54 #127
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113056968
https://www.klacht.nl/jan-linders/

Bij Jan Linders gaan ze ook nog echt op al dat gezeur in. :D Volgens mij zetten ze daar een werknemer die straf heeft neer zo van "ga maar klacht.nl klachten oplossen". :')
Hallon!
pi_113057001
Dit is een parel van een topic, wat een domme mensen zijn er toch op de wereld..
  Redactie Frontpage maandag 18 juni 2012 @ 16:48:08 #129
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_113057138
quote:
oke luister! ik heb me blackberry all 3maanden de 1ste 1maand deed hij het goed maar verder is het gwn poep!

die balletje in de midde doet het niet meer wtf man:S

ik ga met me hand erover er gebeurd niks ik kan alleen drukken meer niet ik heb er toch niks aan zo!:S
Gewenste oplossing

geen een!
BB :')
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_113057158
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:44 schreef BlueMage het volgende:
https://www.klacht.nl/jan-linders/

Bij Jan Linders gaan ze ook nog echt op al dat gezeur in. :D Volgens mij zetten ze daar een werknemer die straf heeft neer zo van "ga maar klacht.nl klachten oplossen". :')
Niet alleen de Jan Linders zo te zien, ook de Deen en Jumbo hebben een veel te hoog "Oplospercentage". Dan ben je toch wel diep gezakt als werknemer, als je dit soort klachten moet oplossen
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_113057284
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:48 schreef Djeez het volgende:

[..]

BB :')
Hahahaha die had ik net ook al gepost, vooral die gewenste oplossing is echt goed!
  maandag 18 juni 2012 @ 16:51:05 #132
351860 WH141
E = MC²
pi_113057311
quote:
ten tweede staat er op het etiket dat het ”ook geschikt voor in het fonduestel” is. dus met andere woorden je kan het in je fondue pan doen en dan erin gaan bakken????
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
pi_113057320
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:48 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Niet alleen de Jan Linders zo te zien, ook de Deen en Jumbo hebben een veel te hoog "Oplospercentage". Dan ben je toch wel diep gezakt als werknemer, als je dit soort klachten moet oplossen
Klopt, ik had een klacht ingediend over de Jumbo over dat ze het personeel in Leiden als poep behandelen, stond er meteen dat de klacht intern besproken gaat worden. Dan is die toch in behandeling, en niet opgelost?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2012 16:52:28 ]
pi_113057348
quote:
Bij de Gamma heb ik een Ronde TL lamp( TL-E Circilar Super 80 32W/840 ) gekocht voor 23,99 euro.
maar toen ik bij de Praxis kwam , koste precies dezelfde lamp 19,99 euro, een verschil van 4 euro!!!
Ik ging er altijd vanuit dat de Gamma goedkoper was, maar dat is niet meer zo, ik moet nu echt op de prijs letten , nu ga ik maar nu eerst naar de Praxis en dan naar Gamma als het er niet is.( ik was altijd een vaste klant van de Gamma ) ik voel me bekocht.
Hier wordt echt veel op verdient.

Ik ga er vanuit dat deze klacht goed behandeld wordt anders gooi ik dit op twitter enz….

Gewenste oplossing
Een flinke vergoeding
Tering :')
en die bedreiging :')___!!!!!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2012 16:55:20 ]
pi_113057424
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:51 schreef magneetstrip het volgende:

[..]

Klopt, ik had een klacht ingediend over dat ze het personeel in Leiden als poep behandelen, stond er meteen dat de klacht intern besproken gaat worden. Dan is die toch in behandeling, en niet opgelost?
Ah vandaar, ze hebben gewoon iemand die de hele dag ctrl v loopt te doen, waardoor ze hoog komen. In behandeling betekent bij klacht.nl vast opgelost, kan mij niet voorstellen dat er bedrijven serieus op reageren
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_113057448
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:51 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

Tering :')
en die bedrijging :')___!!!!!!!
Wut? Troll of iets voor klacht.nl?
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  maandag 18 juni 2012 @ 16:53:36 #137
351860 WH141
E = MC²
pi_113057449
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:51 schreef wietparkiet het volgende:
bedrijging :')___!!!!!!!
Dit zou de werkelijke klacht moeten zijn. :')
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
pi_113057487
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:53 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Ah vandaar, ze hebben gewoon iemand die de hele dag ctrl v loopt te doen, waardoor ze hoog komen. In behandeling betekent bij klacht.nl vast opgelost, kan mij niet voorstellen dat er bedrijven serieus op reageren
Bij de rubriek Jumbo zijn er van dezelfde persoon ook meerdere klachten over een bankje. Eerste keer was de klacht opgelost, zonder dat er was gezegd over welk filiaal het gaat :')
pi_113057547
Godver :')
taalnazi's ;(
fouten maken is menselijk ditdat
pi_113057636
quote:
Ik verbaas me nog steeds dat uw supermarkt waar ik al heel lang mijn boodschappen doe, nog steeds giftige paprika’s verkoopt uit Spanje. Vele berichten in kranten en op tv dringen er op aan niet die bespoten produkten uit Spanje te consumeren!! Waarom doet U dat ons nog steeds aan?
wat
Ik heb geen signature. Ga weg
pi_113057706
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:56 schreef Holvocht het volgende:

[..]

wat
Vorig jaar had je toch die ziekte? Geen idee meer welke, maar het waren eerst wortels uit Duitsland, toen opeens Rusland en later tomaten uit Spanje. Gingen allemaal mensen dood aan etc., dus daar zal die klacht wel over gaan
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_113057764
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:51 schreef wietparkiet het volgende:
Quote:
Bij de Gamma heb ik een Ronde TL lamp( TL-E Circilar Super 80 32W/840 ) gekocht voor 23,99 euro.
maar toen ik bij de Praxis kwam , koste precies dezelfde lamp 19,99 euro, een verschil van 4 euro!!!
Ik ging er altijd vanuit dat de Gamma goedkoper was, maar dat is niet meer zo, ik moet nu echt op de prijs letten , nu ga ik maar nu eerst naar de Praxis en dan naar Gamma als het er niet is.( ik was altijd een vaste klant van de Gamma ) ik voel me bekocht.
Hier wordt echt veel op verdient.

Ik ga er vanuit dat deze klacht goed behandeld wordt anders gooi ik dit op twitter enz….

Gewenste oplossing
Een flinke vergoeding
Tering
en die bedreiging ___!!!!!!!
Nú moet hij op de prijs gaan letten? Dat had je VOOR dat je iets koopt moeten doen klapdeur :|W
Oh, and that's a bad miss!
pi_113057768
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:54 schreef magneetstrip het volgende:

[..]

Bij de rubriek Jumbo zijn er van dezelfde persoon ook meerdere klachten over een bankje. Eerste keer was de klacht opgelost, zonder dat er was gezegd over welk filiaal het gaat :')
Oké, ik heb mijn mening veranderd: wat een geweldige baan moet dat zijn, beetje geld verdienen met kansloze klachten doorlezen en gewoon altijd antwoorden "In behandeling" en daarmee opgelost _O_
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_113057770
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:58 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Vorig jaar had je toch die ziekte? Geen idee meer welke, maar het waren eerst wortels uit Duitsland, toen opeens Rusland en later tomaten uit Spanje. Gingen allemaal mensen dood aan etc., dus daar zal die klacht wel over gaan
EHEC
  maandag 18 juni 2012 @ 16:59:41 #145
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113057788
quote:
Dear all, We booked a vacation for 9 persons to Alicante.We are a dutch familly of 4 (inc baby)and the other friends, familly of for with 2 little kids as well are planning to join us. they are from GB but because of theire work stay in Dubai, because of this distance and 4 little kids traveling along, it was decided to take the aupair with them . The nice vacation could start then. But One of the travellers (Grace, aupair) did not got the required visum to travel along, because we are not spanish they told us, the familly who the au pair travel with is not a schengen member! we coundnt even guess for this answere.what was ment to be more help, got us in headache and took alot of our time arranging things. the travel plans for her are paid by us all. We are disppointed but can not accept the antipathie of your airline toward your custumers (us), becaue we applied on time and could not see this coming( when we called the embassy and told thenm the situation they told us to make an appointment and apply , so we did. Any ways, we offered different kind of solutions: we asked to be able to hold her sit to use it for the baby and his bagage or the other solution we offered was to be able to use the booked sit for extra bagage because of the bagage traveling (or as a checked in bagage by example telling us that we could take 2 check in bagage instead), or cancle and at least get some of the money back to use This restitute to buy our selfs a bit more comfort on this flight. It actually shocked us that none of this solutions where possible . Even an alternative where not offered. the most disappointment was the fact that your employee explained this by telling we are a budget airline so what do you expect was the message. well we expect a good deal , that goes for the price but as well as a good customer relationship. which seems to be lost by this manner. there can not be a price named for a good customer management relationship, which by these kinds of attitude or answeres are put in stake. We believe where is a will it should be a solution (way) and an intergrated attitude or understanding will promotes your cause and ours!. So we challange you buy meeting us somewhere in a middel and grant us with more understanding. we insure you it will be a investment in a long term relationship instead of disappointment.

sincerely and awaiting for a solution,
kind regards
Sh P
Gewenste oplossing

zie bovensympathieke benadering en uitzondering maken zal al flink wat zijn we hebben verschillende redelijke opties voorgelegd lieft de zit te mogen gebruiken voor de baby en 1koffer kosteloos extra inchecken.
In het Nederlands is het nog warriger als in het Engels. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Pharkus op 13-03-2013 12:19:44 ]
Hallon!
pi_113057790
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:59 schreef Sautor het volgende:

[..]

EHEC
Ach ja, dan zal het dat wel zijn
Ik heb geen signature. Ga weg
pi_113057839
De beste tot nu toe _O- _O- _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen signature. Ga weg
pi_113057862
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:59 schreef Sautor het volgende:

[..]

EHEC
Inderdaad ja. En nu ik erop Google zie ik dat er in België vandaag weer een 6-jarige jongen is besmet en 3 dagen geleden ook al 21.. Leuk dat dat bekend gemaakt wordt door de media :{
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  maandag 18 juni 2012 @ 17:01:39 #149
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_113057898
quote:
ik heb vanmiddag een pakje shag gehaald voor mijn moeder die even naar de winkel ernaast was binnen 2 minuten pakje aan moeder gegeven bleek de verkeerde kleur want pall mall shag heeft 2 soorten blauw en rood en ik had blauw maar moest rood zijn dus ik terug binnen 4 minuten maar ze wouden niet ruilen omdat er van alles mee kon gebeurd zijn en dat binnen 4 minuten en ondanks dat ik daar veel vaker kom kan dit mag dit zomaar

Gewenste oplossing
als het gewoon werd geruild of als ze het erbij zeggen of het ergens staat magoe geen van alle
de moeder:

[ Bericht 8% gewijzigd door Pharkus op 13-03-2013 12:20:12 ]
pi_113057957
quote:
De planten krijgen geen water van het personeel. Als ik hierop de \”manager\” op attent maak reageert hij slechts met een vage glimlach. Hij was bezig de karren met planten naar binnen te rijden en dacht waarschijnlijk aan vrij zijn. Het was bijna 21 uur en sluitingstijd.

Gewenste oplossing
De planten water geven. De klant serieus nemen.
Ik heb geen signature. Ga weg
pi_113058020
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:02 schreef Holvocht het volgende:

[..]

Dit meen je niet, kunnen mensen echt zo zijn? :')
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
  maandag 18 juni 2012 @ 17:04:20 #152
351860 WH141
E = MC²
pi_113058052
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:02 schreef Holvocht het volgende:

[..]

:') _O- :')
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
pi_113058071
Albert Heijn klachten zijn het beste
Ik heb geen signature. Ga weg
pi_113058161
quote:
Woensdag 6 juni 2012 was ik naar TAKKO gegaan in leyweg.

Had patat in mijn handen en een vork en stond vlak bij de uitgang en was niet aan het winkelen alleen mijn moeder keek ff rond ik niet. Hoor ik ineens iemand heel hard roepen van de kassa dat ik niet met patat in de winkel mag staan op een heel onbeschoft. İk zei normaal mevr ik sta hier alleen maar ik loop niet langs de kleding met patat in mijn handen. En toen kwam ze met nog 2 andere collega’s bij de deur van alsof ze zeiden van waag het maar als je in de winkel kom. En begon het bekvechten en liep door.

Een maand geleden kocht ik een broek en stond bij de kassa maar niemand stond bij de kassa en ze zagen mij dat ik daar stond met broek in mijn hand en keken mij aan en gingen verder met werken en ik riep van wordt ik nog geholpen of ik ga weg en daarna kwamen ze pas naar de kassa.

Dames die daar werken zijn gewoon racisten.
Gewenste oplossing

Ze moeten vriendelijker zijn en geen racist.
  maandag 18 juni 2012 @ 17:07:03 #155
351860 WH141
E = MC²
pi_113058197
quote:
deze man beledigt mij keer op keer met grove leugens,en zet mij voor schut midden in de winkel

onze hele familie(5 broers en 4 zusters+gezin)overwegen voortaan naar Jumbo en/of C1000 te gaan door het gedrag van ene

ik haal elke weel voor 80 tot 100 euro aan boodschappen
Tokkiefamilie weer :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Pharkus op 13-03-2013 12:20:46 ]
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
pi_113058296
Wat een pareltjes _O_
  maandag 18 juni 2012 @ 17:09:08 #157
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_113058299
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:06 schreef magneetstrip het volgende:

[..]

Racisten nog wel :')
  maandag 18 juni 2012 @ 17:09:26 #158
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_113058317
Pfff, wat een verhalen. _O-
pi_113058350
quote:
Mijn klacht gaat om het volgende ,ik ben op een slinkse wijze opgelicht en de bank behandelt mij voorzichtig gezegd onbeleefd .
Op 30 januari j.l kreeg ik middels een email een baan aanbod,ze hadden mijn gegevens van een vacaturebank gelicht ik moest een overeenkomst invullen en ook mijn banknummer geven op mijn vraag waarom was het antwoord dit is om te kijken of u te vertrouwen bent want wij zullen eenmalig een bedrag storten dat u dan weer moet overmaken via de Western Union zodra u dit gedaan heeft word u het contract met goldcard van het bedrijf toegestuurd en hoefde ik mijn rekening niet meer te laten gebruiken.
Zo gezegd zo gedaan achteraf weet ik dat het stom was want dat heb ik nu wel honderd keer gehoord dus ik vraag niet om kritiek die heb ik al genoeg te verduren gekregen.
Nadat ik de eerste storting gedaan had,deed het nepbedrijf nog een storting op mijn vraag waarom het zou immers eenmalig zijn,ja maar omdat uw cantract nog niet binnen is en wij ander een hele goede klant kunnen verliezen dachten we dat u dit wel goed zou vinden.
Ik vond het vreemd maar dacht er verder niet bij na en handelde op de zelfde voornoemde wijze,eenmaal thuisgekomen had ik een email ontvangen van mijn nepbaas dat er weer een bedrag was overgemaakt op mijn rekening ,en ik werd zacht gezegd boos want dat contract kwam maar niet.
Ik had in het begin nog gevraagd of dit allemaal niet om witwas praktijken ging.
Nee dat was niet zo en ze waren een serieus bedrijf actief in 46 landen.
Door ziekte slik ik vele medicatie valium,chemische morfine en vele andere.
Toch maar weer gehandeld als de andere twee transacties en geschreven dat ik nu echt niets meer zou doen zonder contract,maar toen ik het laatste bedrag had gestord via Western Union en geld wilde gaan pinnen om boodschappen te doen kreeg ik de mededeling dat ik contact op moest nemen met mijn bank.
Ik gebeld en mijn rekening was geblokkeerd omdat ik begustigde zou zijn in het wit wassen van geld ,nou ik heb van mijn leven nog geen dubbeltje gestolen.
Kreeg een brief van de afdeling fraude en veiligheid dat ik twee weken na dato een verweerwoord per post kan geven anders gingen ze er sowieso vanuit dat ik ervan wist dit is allemaal begonnen op 3 februari jl .
Ik uiteraard een verweerbrief gestuurd met de emails van mijn nepbaas de formulieren van de door mij gedane stortingen gekopiëerd en mee gestuurd.
Politie aangifte gedaan,ministerie van veiligheid en justitie aangeschreven de belasting afdeling fraude op de hoogte gesteld ,het ip-adres van de aan mij gezonden emails naar de bank gestuurd alsmede mijn brief aan het ministerie en mijn aangifte ,ik ben er gewoon met open ogen ingetuind te goedgelovig geweest en te naiëf ook door medicatie nu ben ik al ziek met hevige pijnen en dacht nou dit werk zal ik wel aankunnen om maar niet afhankelijk te hoeven zijn.
Maar je word door de ABN AMRO behandeld als crimineel ik begrijp dat ze om veiligheidsredenen mijn rekening hebben geblokkeerd maar dat je nog geen dubbeltje op mag nemen is te erg ik leef al onder het bestaansminimum en ben dus erg afhankelijk van mijn huur en zorg toeslag ik heb de belasting ook gevraagd of de bank belasting geld wat bedoeld is voor de minderbedeelden vast mag houden ik wacht nog op antwoord.
En de bank laat je gewoon in het ongewisse ik heb alleen een briefje gehad dat ze mijn verweer hadden ontvangen en het mee zouden nemen in het onderzoek nu geloof ik daa,r niet veel van maar goed,ik vertrouw op dit moment helemaal niemand meer in December betolen en in 2010 overvallen door vijf man en zwaar mishandeld mijn vertrouwen in de mensheid is kapot geslagen,op dit moment ben ik erg verbitterd en teleurgesteld in de mensheid en geloof niet meer in goede bedoelingen ik durf niet meer open te doen voor het geval deze nepbaas cq criminelen voor mijn deur staan ze weten waar ik woon.
onbekende telefoonnummers durf ik niet meer op te nemen ik ben 6 kilo afgevallen ik sta stijf van de stress slapen lukt zelfs niet met slaaptabletten ik ben gewoon helemaal stuk terwijl ik een rustig leven had weliswaar zwaar ziek maar goed nu ben ik nog zieker mijn gezondheid holt hard achteruit ik heb het idee dat als de bank eindelijk uitsluitsel geeft ,ik er niet meer ben en ik ben nu zelfs zover dat mij dit niet eens meer kan schelen zo erg is mijn leven veruïneerd.
Eten krijg ik van de buren en krijg haast geen ander rekeningnummer de banken winnen het toch want zij zijn immers machtiger dan jan met de pet.
En je gezondheid kan ze al helemaal niet schelen,ze bellen niet dat moet jezelf doen maar als je dat doet dan heb je er nog niets aan want je word niets wijzer je krijgt alleen als antwoord u kunt alleen reageren middels een brief,natuurlijk dan kan het nog wat langer duren.
En het ergste van alles vind ik dat de bank meerdere cliënten heeft met het zelfde verhaal op het filiaal in mijn woonplaats was ik al de tweede met hetzelfde verhaal,ik heb dit rekeningnummer al meer dan 42 jaar nog nooit iets fout gedaan geen strafblad helemaal niets.
Mijn huur kan ik al niet meer betalen gas/licht word straks afgesloten evenals alle communicatie middellen en zal uiteindelijk als het te lang gaat duren ook mijn huis uitmoeten .
Ik probeer zoveel mogelijk informatie aan de bank te verstrekken maar heb het idee dat dit niet veel nut heeft ze laten je desnoods naar het leger des heils gaan en uit prullebakken eten als ik mijn buren niet had ik heb ook TROS opgelicht geschreven en nog een aantal site’s .
Ik betaalde altijd alles netjes optijd had niet veel meer over om van te leven maar het ging,maar nu is het alleen maar wachten ,wachten en nog eens wachten tot de bank besloten heeft en ik heb de indruk dat ze er niet zo’n haast mee hebben maar misschien is het straks niet meer nodig,hebben ze hun zin ,ben ik er niet meer en is het opgelost (opgeruimd staat netjes)

Gewenste oplossing
Ik wil mijn geld van deze rekening afhalen zodat ik boodschappen kan doen en mijn rekeningen betalen . Als het achter de rug is hoef ik ook nooit meer iets met deze onbeschofte manier van te doen te hebben dan ben ik KLAAR met deze bank en wil er totaal nooit meer iets mee te maken hebben hoe schofterig ze mij behandeld hebben alsof ik een van de zwaarste criminelen ben terwijl ik zelf slachtoffer ben geworden van mijn eigen goedgelovigheid nou ik geloof niets en niemand meer
Heb het laatste deel niet gelezen. Maar kerel wordt benaderd voor een baan, maar moet eerst geld overmaken. Juist... :')
pi_113058471
En deze slak in spinazie. :')

quote:
Tijdens het eten van mijn spinazie a la crème ontdekte ik harde stukjes in mijn mond. Kan gebeuren, ik legde dit stukje naast mijn bord en ging verder eten. Na een volgende hap had ik een behoorlijk groot hard stuk in mijn mond. Toen ik het uitspuugde en onder de kraan had afgespoeld zag ik tot mijn grote verbazing een slakkenhuis, met slak! U begrijpt wel dat de smaak aan de spinazie mij inmiddels is ontgaan. Ik twijfel zeer om nog de AH spinazie te kopen.

Ik vind de constatering van de slak te erg om het te melden bij mijn AH in de buurt. Ik heb eventueel nog foto’s van de slak.
Gewenste oplossing

Ik wil graag van mijn twijfel worden afgebracht omdat ik vaker met veel plezier spinazie a la crème heb gegeten. Ik ben benieuwd met welke oplossing jullie komen.
Ура для россии
pi_113058478
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:10 schreef Sautor het volgende:

[..]

Heb het laatste deel niet gelezen. Maar kerel wordt benaderd voor een baan, maar moet eerst geld overmaken. Juist... :')
Het feit dat hij hier überhaupt intrapt :')
pi_113058516
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:12 schreef Woestijnvos het volgende:
En deze slak in spinazie. :')

[..]

Zo gechoqueerd dat ie het niet bij de plaatselijke AH meldt of wat? :')
  maandag 18 juni 2012 @ 17:13:52 #163
338880 haan33
Studerende Boy
pi_113058524
quote:
Ik zit dus net lekker bier te halen jwz. Open ik thuis een blik 0.5L, zit er gewoon water in :r Wat is dit jongens? Kwaliteit staat niet erg hoog in de vandaal bij jully ik kom hier nooit meer!
Gewenste oplossing
Mij een tray amstel bier geven gratisch
:')
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
  maandag 18 juni 2012 @ 17:14:15 #164
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113058541
quote:
Klacht KLM: Fatale service incheckbalie KLM
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over KLM
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden KLM
Lezers van deze klacht: 122

De Hoofsklacht is dat ik een klacht heb ingediend waarop niet is gereageerd.

De ingediende klacht betrof een situatie waarin KLM geen verbinding kon maken met ESTA waardoor ik niet op tijd op mijn vlucht naar LAX kon worden ingechecked, waardoor mijn gehele reis kwam te vervallen.
Gewenste oplossing

Vooralsnog in ieder geval het terugbetalen van mijn reissom van ¤ 1340
Fatale service?! :o Ik weet uit eigen ervaring dat KLM idd klote is maar dat het ook dodelijk is heb ik nooit geweten, ben ik even blij dat ik voortaan met Lufthansa naar de VS vlieg. :') ...en je ESTA aanvraag niet even week vantevoren ofzo invullen als je zo'n reis gaat maken is natuurlijk ook heel slim. :')
Hallon!
pi_113058548
quote:
sta aan de kassa blijf wachten op mijn bonnetje ik sta er niet voor niets heb iets gekocht mag er a steblief een bonnentje bij

Gewenste oplossing
mensen die in de winkel werken niet aan de kassa
Ik heb geen signature. Ga weg
pi_113058703
quote:
Geachte heer/mevrouw,

Tijdens het nuttigen van de overheerlijke stoommaaltijd ‘Pasta met carbonarasaus en varkensreepjes’ deed ik een onaangename ontdekking: ik trof tussen de gestoomde broccolireepjes een dik, zwart krullend haar aan. In een gevouden stuk papier heb ik het bijgevoegd in deze brief.

Graag wil ik u waarschuwen voor tekortkomingen in het productieproces, en een antwoord op de vraag hoe dit in de verpakking terecht heeft kunnen komen. Tevens wens ik een bepaalde vorm van compensatie. Als groot huidig en toekomstig liefhebber van AH stoommaaltijden ben ik tevreden met een compensatie in natura.

Het bakje met de barcode 8710400524410 en stempel 07-10-10 N 806 L 55 is gekocht op vrijdag 8-10-2010 om 12.00 in het filiaal aan de Stadsbrink te Wageningen.

Tevens moet ik berichten dat het bakje ‘Kip rode curry & spinazie’, stempel 12/10/2010 L11657279, gekocht op de bovenstaande plek en tijdstip een flinke hoeveelheid zand bevatte. Dit heeft mij ervan weerhouden het bakje leeg te eten.

Met vriendelijke groet, A
Gewenste oplossing

20x gratis stoommaaltijd
_O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Pharkus op 13-03-2013 12:21:34 ]
Ура для россии
  maandag 18 juni 2012 @ 17:17:19 #167
351860 WH141
E = MC²
pi_113058709
quote:
Ik kreeg vandaag een zakje voetbalplaatjes waarin 5 keer nummer 012 Lex Immers in zat. Dit vond ik niet leuk en eigenlijk ook niet kunnen.

Gewenste oplossing
Ik ben tevreden als de plaatjes gemixt in de pakjes zitten. Dus niet 2 dezelfde in 1 pakje. Ik zou als oplossing ook wel een nieuw pakje willen maar dat gaat denk ik niet door
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
  maandag 18 juni 2012 @ 17:17:59 #168
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_113058739
Mijn macbook is na 1,5 jaar begonnen met raar doen.
quote:
Het lijkt net of er 3 stekkers van het beeldscherm uit zijn gevallen, waardoor er 3 verticale strepen door het beeld heen lopen.

Gewenste oplossing
Een kosteloze reperatie.
Dit ligt echt aan Apple ja :')
pi_113058749
quote:
Vanmiddag koop ik een pak koekjes bij de Albertheijn. Toen ik thuis aan kwam nam ik een hap en ontdekte een haar in mijn koekje!!
Dit kan natuurlijk echt niet en ga hier echt een zaak van maken!!

Gewenste oplossing
Schadevergoeding
Ik heb geen signature. Ga weg
pi_113058771
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:17 schreef WH141 het volgende:

[..]

Ik vind dit niet echt een troll...
pi_113058799
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:17 schreef WH141 het volgende:

[..]

Haten op Lex Immers :')
  maandag 18 juni 2012 @ 17:19:38 #172
338880 haan33
Studerende Boy
pi_113058818
quote:
HALLO!,
mijn naam is Gert-Jan
Ik ging gister avond naar de Plusmarkt, om daar een lekkere lange worst te halen.
Toen ik de worst in mijn mond deed, kreeg ik een intens geluk!
Toen ik eenmaal de worst ophad, bleek de worst al 2 weken over de datum te zijn.
Waarom verkopen jullie zulke producten.
Groetjes van Gertjan en Ingrid.
AUTIST :') _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door Pharkus op 13-03-2013 12:22:00 ]
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
  maandag 18 juni 2012 @ 17:19:53 #173
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113058832
quote:
Braken en diaree bij thuiskomst
Vlucht Nr. 898 van Beijing naar Amsterdam op 9-5-2012.
Ook medepassagiers .Een regelrechte voedselvergiftiging.
Gewenste oplossing

Dat China hierover wordt ingelicht.
...en die gaan het natuurlijk oplossen, laat dat maar aan China over! ^O^
Hallon!
  maandag 18 juni 2012 @ 17:20:16 #174
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_113058847
quote:
Ik heb eieren gekocht bij de aldi. en daar in zat nog een half gegroeid klein kuiken vol met bloed en de bloed was heel glibberig en plakkerig.

Gewenste oplossing
Ik zal tevreden worden met de oplossing als jullie niet meer bij de zelfde firma eieren kopen en dat jullie voortaan bij een andere firma eieren kopen een VERTROUWELIJKE firma!! MAAR BELANGRIJSTE IS MIJN GEZONDHEID IK HEB 2 PAKKEN EIREN GEKOCHT KOST 2,50 IK HEB TOCH 6 OF MEER GIFTIGE EEIREN GEGETEN JULLIE MOETEN AAN MIJ SCHADE VERGOEDING BETALEN.DUS MIJN GEZONDHEID ZO BELANGRIJK!!
:')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 18 juni 2012 @ 17:20:17 #175
351860 WH141
E = MC²
pi_113058850
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:18 schreef magneetstrip het volgende:

[..]

Ik vind dit niet echt een troll...
Oh ok en dit dan?

quote:
Mijn klacht is dat de gesneden broden veel te dik gesneden zijn. Ik heb het over Volkoren- en bruinbrood
De afmeting is zeker 2 mm te dik wat normaal gangbaar is.

Gewenste oplossing
Dunner gesneden brood
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
pi_113058856
Het verbaast mij dat AH een frisdrank voor kinderen de naam ‘Djoezz’ heeft gegeven. Het zal wel een verwijzing zijn naar het Engelse woord voor sap (‘juice’), uitgesproken met een ‘s’ op het eind, maar door de spelling met ‘z’ heeft u nu een drankje dat in Engelse oren klinkt als ‘Joden’ (‘Jews’) . Leg dat maar eens uit in internationaal gezelschap. Lekker drankje, vinden mijn kinderen, daar niet van. Maar wat een ongelukkige naam!

Gewenste oplossing
Noem het drankje ‘Djoess!”, met als kreet ‘sssssspannend lekker!’
Ik heb geen signature. Ga weg
  maandag 18 juni 2012 @ 17:21:00 #177
351860 WH141
E = MC²
pi_113058886
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:19 schreef haan33 het volgende:

[..]

AUTIST :') _O-
:')
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
  maandag 18 juni 2012 @ 17:21:19 #178
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_113058898
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:20 schreef Holvocht het volgende:
Het verbaast mij dat AH een frisdrank voor kinderen de naam ‘Djoezz’ heeft gegeven. Het zal wel een verwijzing zijn naar het Engelse woord voor sap (‘juice’), uitgesproken met een ‘s’ op het eind, maar door de spelling met ‘z’ heeft u nu een drankje dat in Engelse oren klinkt als ‘Joden’ (‘Jews’) . Leg dat maar eens uit in internationaal gezelschap. Lekker drankje, vinden mijn kinderen, daar niet van. Maar wat een ongelukkige naam!

Gewenste oplossing
Noem het drankje ‘Djoess!”, met als kreet ‘sssssspannend lekker!’
:')_
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_113058923
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:20 schreef WH141 het volgende:

[..]

Oh ok en dit dan?

[..]

Hehe dat wel :') Of naja twijfel maar de intonatie van die klacht is een beetje raar.
pi_113058926
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:20 schreef Holvocht het volgende:
Het verbaast mij dat AH een frisdrank voor kinderen de naam ‘Djoezz’ heeft gegeven. Het zal wel een verwijzing zijn naar het Engelse woord voor sap (‘juice’), uitgesproken met een ‘s’ op het eind, maar door de spelling met ‘z’ heeft u nu een drankje dat in Engelse oren klinkt als ‘Joden’ (‘Jews’) . Leg dat maar eens uit in internationaal gezelschap. Lekker drankje, vinden mijn kinderen, daar niet van. Maar wat een ongelukkige naam!

Gewenste oplossing
Noem het drankje ‘Djoess!”, met als kreet ‘sssssspannend lekker!’
Mjeh, I hate Djoezz komt dan ook niet zo best over.
Oh, and that's a bad miss!
  maandag 18 juni 2012 @ 17:22:31 #181
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_113058947
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:20 schreef Holvocht het volgende:
Het verbaast mij dat AH een frisdrank voor kinderen de naam ‘Djoezz’ heeft gegeven. Het zal wel een verwijzing zijn naar het Engelse woord voor sap (‘juice’), uitgesproken met een ‘s’ op het eind, maar door de spelling met ‘z’ heeft u nu een drankje dat in Engelse oren klinkt als ‘Joden’ (‘Jews’) . Leg dat maar eens uit in internationaal gezelschap. Lekker drankje, vinden mijn kinderen, daar niet van. Maar wat een ongelukkige naam!

Gewenste oplossing
Noem het drankje ‘Djoess!”, met als kreet ‘sssssspannend lekker!’
OMG :') _O-
pi_113058949
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:21 schreef Brentmeister het volgende:

[..]

Mjeh, I hate Djoezz komt dan ook niet zo best over.
iets met favoriete drankje en adolf :')
  maandag 18 juni 2012 @ 17:22:33 #183
351860 WH141
E = MC²
pi_113058952
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:20 schreef Holvocht het volgende:
Het verbaast mij dat AH een frisdrank voor kinderen de naam ‘Djoezz’ heeft gegeven. Het zal wel een verwijzing zijn naar het Engelse woord voor sap (‘juice’), uitgesproken met een ‘s’ op het eind, maar door de spelling met ‘z’ heeft u nu een drankje dat in Engelse oren klinkt als ‘Joden’ (‘Jews’) . Leg dat maar eens uit in internationaal gezelschap. Lekker drankje, vinden mijn kinderen, daar niet van. Maar wat een ongelukkige naam!

Gewenste oplossing
Noem het drankje ‘Djoess!”, met als kreet ‘sssssspannend lekker!’
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- :')
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
pi_113058975
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:20 schreef Holvocht het volgende:
Het verbaast mij dat AH een frisdrank voor kinderen de naam ‘Djoezz’ heeft gegeven. Het zal wel een verwijzing zijn naar het Engelse woord voor sap (‘juice’), uitgesproken met een ‘s’ op het eind, maar door de spelling met ‘z’ heeft u nu een drankje dat in Engelse oren klinkt als ‘Joden’ (‘Jews’) . Leg dat maar eens uit in internationaal gezelschap. Lekker drankje, vinden mijn kinderen, daar niet van. Maar wat een ongelukkige naam!

Gewenste oplossing
Noem het drankje ‘Djoess!”, met als kreet ‘sssssspannend lekker!’
Het zou erger zijn als dat drankje vies is :') Maar dit is net zoiets als een negerzoenen en jodenkoeken discussie.
  maandag 18 juni 2012 @ 17:23:07 #185
338880 haan33
Studerende Boy
pi_113058982
Nu wachten tot een FOK!kers de boel gaat trollen daar :)
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_113059051
quote:
Het is moeilijk zonder lelijke woorden onze gram te uiten over de onmogelijke weg die moet worden bewandeld dit Hemabaksel te bemachtigen.
Hoe krijgen jullie het voor elkaar het de klant zo moeilijk te maken.
Is de taart soms niet om te eten zotdat u er ons van tracht te weerhouden het bestelproces voort te zetten.
Wij geven het hierbij op. Verdeel dit gebak maar onder Uw directieleden als pleister op de wond voor het hopelijk mislopen van de bonus die zij dit jaar niet behoren te krijgen, omdat zij die niet verdienen.
J.C. S
Gewenste oplossing

N.V.T.
Nee dit is geen troll hoorrr

[ Bericht 0% gewijzigd door Pharkus op 13-03-2013 12:22:45 ]
pi_113059067
quote:
Vandaag stond er bij de lidl een actie van de energy drink blikjes.
Er hing een oranje papier boven met:
GOEDKOPER energie drank PER TRAY ¤ 6,-
Dus nam ik 2 trays mee. Eenmaal bij de kassa afgerekend, stond er op het bonnetje ¤17,40 voor de 2 trays. Nu kan zelfs een klein kind tellen dat 2 x 6 ¤ 12,- is.
Toen zei de cassiere dat er op het papier stond dat er 24 blikjes in een tray zitten, voor de actie prijs. Maar het kortingsbord hangt boven de normale trays. En bovendien staat er nergens op het papier over hoeveel blikjes het gaat!!!!!!
Ze wilde me geen gelijk geven, en lidl zegt op de site 100% klantvriendelijk te zijn. Dus mensen koop geen aanbiedingen bij de lidl sint maartensdijk, want je komt bedrogen uit. Je betaalt meer dan ¤ 5,- teveel, terwijl er toch echt een kaart hangt. Nou lidl ik heb er een foto van gemaakt, dus ik sta in mn recht.
Gewenste oplossing

Ik wil minimaal mijn geld terug!!!!!! Want dit is geen service!!! En zoek het op de bon maar na dat we 8 trays hebben gekocht!!!!! Schandalig!!!!!
:')
Ура для россии
pi_113059079
quote:
MIJN POOLSE VRIEND WEZLA 60 JAAR NOG NOOIT IETS FOUT GEDAAN,ALEEN MAAR GEWERKT.WORDT IN UTRECHT ROCHADE VALS BESCHULDIGD DOOR DE BEWAKING EN MOET MEE LOPEN NAAR ACHTER VOOR HET OOG VA 20 BUURT BEWONERS.DAAR MOET HIJ ZIJN TAS LEEG MAKEN EN WORDEN DE BEELDEN TERUG GESPOELD.DAN BLIJKT HIJ ONSCHULDIG TE ZIJN EN WORD ER DOODLEUK SORRY GEZEGD U KUNT WEER GAAN.NU THUIS GEKOMEN EN AL EEN UUR AAN HET HUILEN TOCH DE MANAGER GEBELD.DIE ZEGT JUIST GEHANDELD TE HEBBEN EN ER VERDER NIKS MEE OF AAN TE DOEN.HEB NU EEN BRIEF AAN HET HOOFD KANTOOR GESCHREVEN BEN BENIEUWD HOE ZWAAR DIE ER AAN TILLEN

Gewenste oplossing
ALS ZE IN IEDER GEVAL AL WEL REAGEREN.EN DAT ZE ZO EXCUSES MAKEN DAT WEZLA WEER GEWOON BOODSCHAPPEN KAN DOEN DAAR.EN DAT DE MANAGER EN DE BEWAKER AANGESPROKEN WORDEN EN NIET DAT HET IN HET BEKENDE DOOFPOTJE GAAT.
Ik heb geen signature. Ga weg
pi_113059084
quote:
k krijg heel veel klachten dat de website niet te vinden is
ik vind het schandalig dat dit gebeurd
hopelijk komt dit nog goed want dit is geen reclame
de telegraaf moet hier wat aan doen anders kost dit klanten
Gewenste oplossing

dat dit binnen 23 uur is opgelost
:')
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
  maandag 18 juni 2012 @ 17:25:19 #190
351860 WH141
E = MC²
pi_113059100
quote:
geachte leden van de derectie bij deze beklaag ik mij over het feit dat ik regelmatig geconfronteerd word met praatjes over de junk met de spuit. ik ben een tijd geleden aangehouden ivm de verdenking van winkeldiefstal ik heb toen een compleete insuline spuit achter willen laten.dit is opgemerkt door personeel van de vesteging op het grote winkelcentrum in utrecht overvecht de zaak diend nog in beroep maar ik word nu regelmatig geconfronteerd met mensen die mij op straat openlijk bespreken als de man van de spuit bij albert heijn het kan alleen zo zijn dat het hier inside info betreft de mensen waar ik dan mee ben beginnen alemaal vragen te stellen ik dien hierbij een klacht omdat het helemaal niet relevant is en ook niet buiten openlijk besproken dient te worden het kan niet anders of het betreft hier personeel van de vesteging in utrecht ok de naam mimoen komt steeds terug bij navraag indien het zo is dat dit blijft aanhouden overweeg ik een aangifte ivm smaad dat ik beticht word van diefstal betekend nog niet dat ik met pek en veren rond hoef te lopen ik ben net verhuist en het begint al weer het betreft over het algemeen marokanen die hier mee bezig zijn de namen mimoen en hassan duiken steeds wer op ik ben het beu om zo besproken te worden het dient geen doel alleen het zwart maken van mij en ik ben al vrienden en kennisen verloren door dit gepraat en deze smadelijke praatjes de volgende keer dat ik met iemand ben en het gebeurd weer doe ik aangifte.

Gewenste oplossing
ik wacht wel op het geen mijn raadsheer zegt
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
pi_113059166
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:25 schreef WH141 het volgende:

[..]

Interpunctie, waarom is dat toch zo moeilijk ;(
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_113059173
quote:
scandalig de mensen laten sparen voor de poppen en niet te krijgen ja zo werf je klanten schandalig mensen zo bij de poot te nemen en geld uit de zakken te schudden ik hoop dat de poppen alsnog worden geleverd want ik ga ook zeker met meerdere mensen dit bij alle consumenten programma s melden echt zo teleurstellend voor de kids de mijne wou nog de 2 oude mannetjes hebben daar zit je dan met je spaarkaarten

Gewenste oplossing
om alsnog de 2 oude mannetjes te sturen
  maandag 18 juni 2012 @ 17:27:04 #193
338880 haan33
Studerende Boy
pi_113059175
quote:
Ik ging dus net even naar de Aldi, waar ik wat kogelbiefstuk haalde.
Enfin, ik at hem op, en ben net bij de doktor geweest voor een routineonderzoek.
Er is bij mij een balgezwel geconstateerd, en dat komt door jullie!
oplossing:
Aldi die chemokosten betaalt
Welke FOK!ker is dit _O-
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
  maandag 18 juni 2012 @ 17:27:49 #194
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_113059198
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:24 schreef Woestijnvos het volgende:

[..]

:')
Zijn ook van die types die dit drinken als water :')
pi_113059208
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:27 schreef haan33 het volgende:

[..]

Welke FOK!ker is dit _O-
lolwhut :') _O-
pi_113059211
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:27 schreef haan33 het volgende:

[..]

Welke FOK!ker is dit _O-
*proest* _O- ^O^
pi_113059226
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:27 schreef haan33 het volgende:

[..]

Welke FOK!ker is dit _O-
Gogosweden gebruikt altijd het woord "Enfin" valt me op.
  maandag 18 juni 2012 @ 17:28:24 #198
351860 WH141
E = MC²
pi_113059227
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:26 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Interpunctie, waarom is dat toch zo moeilijk ;(
Het is gewoon 1 lange zin. :')
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
  maandag 18 juni 2012 @ 17:28:47 #199
351860 WH141
E = MC²
pi_113059248
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:27 schreef haan33 het volgende:

[..]

Welke FOK!ker is dit _O-
lolwat :')
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
pi_113059270
Facebook klacht. :')

quote:
Ik ben nu voor de derde keer geblokkeerd voor deze uitnodigingen, eerste twee keer 14 dagen nu 30 dagen, ik ben mij van geen kwaad bewust en heb alleen bekende mensen uitgenodigd.
Gewenste oplossing

Ik wil facebook vragen om opheldering en dat ze aangeven wat ik nu precies fout doe, want ik weet het echt niet..... En niet dat ik gestraft word voor iets wat ik mijns inziens helemaal niet heb gedaan!
Ура для россии
pi_113059271
quote:
Ik vind het heel erg jammer dat de panda-pindakaas is vervangen. De pand de lekkerste pindakaas wat ik ooit heb geproefd.Ik eet hier een kilo per week van. Dus alstublief Aldi…breng de panda weer terug in de winkel.

Gewenste oplossing
Het zou super fijn als de pindakaas gewoon weer terug in de winkel komt.
Ik heb geen signature. Ga weg
  Moderator maandag 18 juni 2012 @ 17:29:28 #202
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_113059277
quote:
7s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:50 schreef KingLysandus het volgende:


Man, wat zijn er toch veel mensen die lopen te zeiken om niets.


:')_____!!!!!! Kijk eens goed in de AT-lijst van KLB :')_____!!
F.K.A. SuperwormJim
pi_113059281
quote:
Van de telegraaf hadden we een bon voor 2 gratis ijsjes.je houdt het niet voor mogelijk hoe klein dat het ijsje was het ijs stak nog net boven het koekje uit,op mijn vraag of het niet wat klein was kreeg ik als antwoord dat alle ijsjes van 50 cent zo klein zijn ,op het aanplak biljet zag het er toch anders uit daar zat een flinke toren op.en als antwoord kreeg ik verder nog tssss.
Gewenste oplossing

hiervoor hoef ik geen oplossing ik hoop alleen dat de telegraaf hiervoor niet te veel hoeft te betalen want het was de moeite niet waard. dit was de Hema in Bergen op Zoom.
Eh het is toch gratis, wat is het probleem?
  maandag 18 juni 2012 @ 17:30:48 #204
338880 haan33
Studerende Boy
pi_113059339
WAT!
quote:
Ik vind dat die beelden niet op TV om dat tijdstip uitgezonden zouden mogen worden!
Snap dat homo’s meer geaccepteerd moeten worden in de samenleving maar dit is niet de juiste manier!
Handjes vast houden en kleine kusjes geven kan nog maar dit gaat echt te ver!
Gewenste oplossing
Geen homoseksuele seks scenes meer.
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_113059386
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:30 schreef haan33 het volgende:
WAT!

[..]

misschien moet hij dan ook niet op de gaypr0n kanalen blijven hangen :')_
pi_113059472
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:32 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

misschien moet hij dan ook niet op de gaypr0n kanalen blijven hangen :')_
Zou het niet om die rel van GTST gaan? Kan mij nog zo iets vaags herinneren, dat daar homo's in voor kwamen oid
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  maandag 18 juni 2012 @ 17:34:20 #207
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113059477
quote:
ik heb een skoda bij *en zijn familie gekocht maar voor dat ik geld betaald heb ik tegenn *gezegt dat ik geen verstand van autos had zei die geen probleme.zijn zon of medewerker heeft de auto gestart maar de radio deed het niet voor * zouden ze ander radio in doen als ik de auto koop gelijk tijd hoord ik een geluid uit das boord zijn medewerker zei dat kwam door dat de radio niet aangesloten was ,na dat ik geld heb betaald zei * dat de zekering niet in zat dat ik zelf kon nieuw zekering kopen voor paar euros ik heb geaccepteerd maar wel gezegt dat als het geluid straks niet stopt dat ik dan terug zal komen zegt hij geen probleme ,na paar dagen heb ik hem gebeld afgesproken om te komen voor reparatie ben ik langs geweest heeft ie gekijken geluisterd met zijn werknemers maar hun oplossing was om mij uit te schelden ,duwen uit hun terrein met geweld agressiviteit ,geprobeert zelf me dood te rijden met zijn werknemers ze zijn vervolgens weg gereden naar hun woning daar heb ik hun ook gevolgt met mij vriend en naast zijn door geparkeerd toen kwam hij uit met een oud auto en mij auto kapot gereden (deuk in mij kenteken plaat voor en krassen aan de voor kant
Gewenste oplossing

mij airco systeme goed maken want de skoda dealer zei dat dat kan duur zijn om te maken en het deuk op mij kenteken plaat en de krassen weg werken
Bij Liekendiek was dit niet gebeurd. ;(
Hallon!
  maandag 18 juni 2012 @ 17:35:47 #208
77418 Tha_Flash
bijna 2020 !!!
pi_113059527
quote:
waarom worden er in alle hema’s een koekje bij de koffie gedaan en alleen in leeuwarden niet? en waarom geeft de ene hema een portie slagroom wat ergens op lijkt en de hema eeuwarden een vingerhoedje? graag hierop een antwoord.
8)7
pi_113059531
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:34 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Bij Liekendiek was dit niet gebeurd. ;(
Prachtig.
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
  maandag 18 juni 2012 @ 17:35:56 #210
338880 haan33
Studerende Boy
pi_113059535
quote:
geldautomaat gaat in storing tijdens het uitkeren van mijn geld. Het laat me weten tijdens het uitkering dat er een storing is en keert mijn geld niet uit. Hierna gaat de geldautomaat weer in normale dienst en bedankt mij voor mijn service. Wat nu? Geen telefoon nummer helemaal niks. Ik heb er foto s van gemaakt
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_113059567
Het paupergehalte op die site is onvoorstelbaar groot. :')
  maandag 18 juni 2012 @ 17:37:31 #212
338880 haan33
Studerende Boy
pi_113059590
quote:
7s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:37 schreef PoisonPrince het volgende:
Het paupergehalte op die site is onvoorstelbaar groot. :')
En ik dacht dat KLB erg was
:')
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_113059607
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:37 schreef haan33 het volgende:

[..]

En ik dacht dat KLB erg was
:')
Idd
pi_113059623
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:37 schreef haan33 het volgende:

[..]

En ik dacht dat KLB erg was
:')
KLB is top kwaliteit vergeleken met dit :')
pi_113059629
Alleen tokkies gaan klagen over nutteloze dingen.
Ура для россии
  maandag 18 juni 2012 @ 17:46:07 #216
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113059894
quote:
Op 5 april kregen wij bericht van Essent dat wij geld terug zouden krijgen m.b.t. de jaarafrekening. Na ca.3 weken maar eens gebeld, nog geen geld gezien. Gebeld met klantenservice: zou verrekend worden met nieuwe termijn en binnen 2 weken zou uitbetaling volgen. Na 3 weken maar weer eens gebeld omdat we nog geen geld hadden ontvangen. Geld zou op 1 mei zijn overgemaakt door Essent. Echter, u raadt het al, niks te zien op onze rekening, ook niet 2 weken later. Opnieuw gebeld: Essent weet ook niet waar het geld nu kan zijn, is toch Echt overgemaakt. Op de vraag wat nu te doen, werd gezegd dat ze dat eigenlijk ook niet wisten, het was immers overgemaakt. Suggestie: contact opnemen met bank en vragen of het geld door hun is geweigerd (???), bleek uiteraard niet het geval. Weer gebeld met Essent: er moesten maar kopieen van de bankrekening worden opgestuurd om aan te tonen dat het geld niet binnen is gekomen. Dit gedaan, maar nog steeds geen geld. Vandaag (30 mei) weer gebeld: geld is bij nader inzien NIET door Essent gestort, omdat eerder ons bankrekeningnummer gewijzigd zou zijn. Nu moeten weer kopieen van ID en bankpas worden opgestuurd. Kortom, Essent heeft geen moeite met incasseren, maar op moment van uitbetalen wordt kennelijk aan alles getwijfeld en moet van alles en nog wat een kopie worden overlegd. Kort samengevat zijn wij dus ZEER ONTEVREDEN over Essent en de afhandeling in deze!!!
Gewenste oplossing

Onmiddellijke uitbetaling van ons geld!
Oplossing van het bedrijf

Geachte mevrouw L,Ik heb u zojuist telefonisch gesproken over het nog niet uitgekeerde tegoed van de jaarafrekening. Ik heb u uitleg gegeven waarom wij een kopie van het indentiteitsbewijs en kopie van de bankpas nodig hebben. U gaat deze nogmaals opsturen per email naar forum@essent.nl. Zodra ik deze heb ontvangen geef ik de verantwoordelijke afdeling de opdracht om de blokkade te verwijderen.Met vriendelijke groet,Angelique Essent Klantenservice Webcare
Angelique laat niet met zich sollen. :7

[ Bericht 1% gewijzigd door Pharkus op 13-03-2013 12:24:14 ]
Hallon!
pi_113059926
quote:
hoi,

Op mijn blackberry staat reload software 552 en dat heb ik ook gedaan, alleen hij lukt niet!

helpp
Gewenste oplossing

als iemand weet hoe het moet
  maandag 18 juni 2012 @ 17:47:06 #218
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_113059937
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:30 schreef haan33 het volgende:
WAT!

[..]

Welke vage zenders kijkt hij dan? :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_113059985
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:30 schreef haan33 het volgende:
WAT!

[..]

:') _O-
  maandag 18 juni 2012 @ 17:50:12 #220
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113060036
quote:
In een personeelsadvertentie
begin juni 2012 zoeken ze een 1e Kapster.
Pure discriminatie op geslacht derhalve….
Jammer.
Gewenste oplossing

Rectificatie+aanpassing Personeelsadvertentie.
Ik verdenk een FOK!ker...want die tokkies op die site gebruiken geen woorden zoals "derhalve".
Hallon!
pi_113060113
quote:
Mijn BB was 3 dagen niet bruikbaar, daar er een grote storing wereldwijd bij BB is opgetreden.
Gewenste oplossing

Vergoeding voor onbereikbaarheid 3 dagen
Wist niet dat BB internet ook ervoor zorgt dat je gebeld kan worden
  maandag 18 juni 2012 @ 17:53:16 #222
372037 ikWilSpoilersKunnenLezen
Alleen daarom werd ik lid
pi_113060138
quote:
Ik zit dus net lekker bier te halen jwz.
Open ik thuis een blik 0.5L, zit er gewoon water in :r
Wat is dit jongens? Kwaliteit staat niet erg hoog in de vandaal bij jully
ik kom hier nooit meer!

Gewenste oplossing
Mij een tray amstel bier geven gratisch
welke slechte troll is dit? :')
pi_113060209
Ik wil even wat kwijt want vind dit echt niet kunnen.
Ik heb gister een pakje pall mall van ¤ 5,50 gekocht bij de albert heyn in elsloo.
Vandaag ga ik na de makado in Beek bij de primera daar koop ik ook een pakje pall mall. daar ook ¤ 5,50 voor betaald kom ik thuis zitten in het pakje van de albert heyn 22 sigaretten en wat ik bij primera heb gekocht 23 sigaretten. Ik vind dit dus echt bezeikte boel. leg mij eens het verschil uit waarom in de 22 sigaretten in zitten en bij de andere 23. allebei kosten ze ¤5,50
pi_113060377
Heb tijdje gespeeld op een bepaald apparaat waarvan ik mijn bedenkingen heb. Zou graag met Holland Casino in gesprek willen treden om deze machine nader te controleren. Ik ben helaas niet de enige die hiervan de dupe is geworden.

Gewenste oplossing
Dat deze machine verdwijnt of gegarandeerd eerlijk is. Zou graag de eigen schade vergoed willen hebben.

:') :') :') :') :') :') :') :')
pi_113060464
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:59 schreef Zolder het volgende:
Heb tijdje gespeeld op een bepaald apparaat waarvan ik mijn bedenkingen heb. Zou graag met Holland Casino in gesprek willen treden om deze machine nader te controleren. Ik ben helaas niet de enige die hiervan de dupe is geworden.

Gewenste oplossing
Dat deze machine verdwijnt of gegarandeerd eerlijk is. Zou graag de eigen schade vergoed willen hebben.

:') :') :') :') :') :') :') :')
_O- :') lekker hele avondje al je geld verliezen en dan hopen t zo terug te krijgen :')!
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  maandag 18 juni 2012 @ 18:02:21 #226
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_113060493
quote:
6s.gif Op maandag 18 juni 2012 18:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

_O- :') lekker hele avondje al je geld verliezen en dan hopen t zo terug te krijgen :')!
ik was toevallig in gesprek met iemand van holland casino van de week, je wil niet weten hoeveel mensen dat flikken :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_113060603
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 18:02 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik was toevallig in gesprek met iemand van holland casino van de week, je wil niet weten hoeveel mensen dat flikken :')
Gaan ze dan tegen de croupier zeuren? Of hoe moet ik t voor me zien
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  maandag 18 juni 2012 @ 18:05:57 #228
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_113060639
quote:
6s.gif Op maandag 18 juni 2012 18:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Gaan ze dan tegen de croupier zeuren? Of hoe moet ik t voor me zien
welnee, tegen de hogere verantwoordelijke, tafelchefs enzo
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_113060683
Hilarisch dit topic. _O- _O-
  maandag 18 juni 2012 @ 18:15:00 #230
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_113061009
Ben het eens met ieder klacht
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  maandag 18 juni 2012 @ 18:19:06 #231
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_113061152
wel jammer dat je niet kan reageren op die site
  maandag 18 juni 2012 @ 18:20:10 #232
372577 OegaBoegaBoogie
Inheemse bosneger
pi_113061184
quote:
Ik vind het een schande dat jullie in jullie nieuwe reclame kinderen o.a. op het idee brengen om een potlood in de ventilator te steken. Jullie hebben er zeker niet bij stil gestaan dat je kinderen zo op het idee brengt om iets (waaronder vingers) in een ventilator te steken.

Gewenste oplossing
Een andere reclame!!!

Te triest voor woorden :')
Tongring
  maandag 18 juni 2012 @ 18:22:41 #233
374582 Tropanzia
Suena bien
pi_113061270
quote:
11s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:50 schreef PoisonPrince het volgende:
Het is me toch wat TS.
Tiefer op met je dat het wat is.
Digo
  maandag 18 juni 2012 @ 18:25:31 #234
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113061384
quote:
ik heb zondag18-06-2012 mijn beltegoed opgewaardeerd met ¤20,00 een paar keer gebeld met 06 nr. en één keer naar vast nr. daarna mijn voicemail verwijderd en nu is de ¤20 weg.hoe kan dat??????????????
ik heb de opwaardeer bon nog.
met vriendelijke groet
Hennie Jager.
Gewenste oplossing

ik ben tevreden met het terugstorten van ¤ 15,00
Misschien...heel misschien komt het omdat je anderhalf uur met iemand aan de telefoon hebt zitten beppen? :')
Hallon!
  Spellchecker maandag 18 juni 2012 @ 18:25:52 #235
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_113061391
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:03 schreef Barbapapamama het volgende:

[..]

_O_
Dat is best wel een geniaal idee, eigenlijk... Lui die hun troep in de berm gooien, kunnen wmb een nekschot krijgen.
Tevens -purist.
  maandag 18 juni 2012 @ 18:32:45 #236
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113061634
quote:
naar aanleiding van telefonischonderhoud en diverse opgaven van mijn lasten zou in overleg met mvrvos zou de hoogte van beslag herzien worden leef van 589.00euro in de maand willen jullie aub deze beslagvoet wijzeggen ik loop van het kastje naar de muur aub help me mvg aabosmans akert 69 5664ra geldrop nb dossiernummer 2902193
Gewenste oplossing

vermindering van beslag en hopen op beteretijden ivm werk
Handig om gelijk dossiernummer en alle gegevens erbij de zetten. ^O^
Hallon!
pi_113061949
quote:
6 feb. doos (2 kilo) mosselen gekocht in
filiaal Winkelc. Schalkwijk Haarlem.Op de doos stond 55 tot 65 st inhoud per kg. Intuïtief telden wij 138 geopende schelpen en 1 dichte schelp. Dat is dus 70 stuks per kilo en dat is een andere prijsklasse. Misleidend? Foutje?

Gewenste oplossing
Dat AH zorgvuldiger omgaat met de beschrijving van het artikel. “Wij verwachten een “passend” antwoord van AH.
_O- _O-
Waar gaat dit in vredesnaam over. De lege schelpen tellen, sommige mensen hebben echt niets te doen in hun vrije tijd
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_113061970
quote:
ik heb vandaag kant en klare spagetti gekochd en deze smaakte naar poep!!!!! ik heb de klantenservice gebeld en deze zijden dat dit niet kon enzo maar ik heb het echt geproefd!!!! ik eis een oplossing hiervoor of ik ga dit over facebook enz versprijden
Gewenste oplossing

nieuwe spagetti
Welke fokker?
  maandag 18 juni 2012 @ 18:42:45 #239
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_113062024
Wat een tokkies ;(
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  maandag 18 juni 2012 @ 18:44:24 #240
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_113062094
quote:
ik ben een patient heb heel rare ziekte en deze jaar ik was gesturd door dr.van Den x (van sofia zieken huis in zwolle). naar Frijnkrijk voor operatie.Naar het operatie ik heb veel meer klachten en verschrikelijke pijn gekrijgen en mijn begandeld arts(dr. van Den x)di wil mij niet veder bechandelen en en doet heel arogant techen mij.Ook nog ik kan door hem niet verwijzing briev krijgen van mijn huis arts voor secent opinium .Darum wil ik klachten indienen techen deze doktor.Ik ben niet de enege trauens di werd slecht begandeld door deze dokter,ik ken nog een vrauw di geoperird is door selevde doktor en naar het operatie is ze heel slecht begandeld.Hij hebt har niet eens verteld dat zij een kist aan het airenstook heb,deze vrauw was baina dood gegan door medishe faut van deze doktor…Waar kan ik mijn klachten indienen?En wat moet ik veder doen?
  maandag 18 juni 2012 @ 18:47:04 #241
374582 Tropanzia
Suena bien
pi_113062198
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 18:44 schreef Barbapapamama het volgende:

[..]

Digo
  maandag 18 juni 2012 @ 18:50:03 #242
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_113062322
quote:
heli’s boven tilburg noord sávonds als mijn kinderen slapen,iedereen is dan weer wakker en wij zitten er weer mee . in de winter is er niet gevlogen maar moeten we dit weer heel de zomer aanhoren .

Gewenste oplossing
opzouten met die heli's
quote:
Ook ik hoorde vannacht een of meerdere helicopter(s) vliegen.

In de eerste instantie dacht ik nog aan een traumahelicopter. Ik dacht te horen dat hij geland was maar enkele minuten later hoorde ik hem weer. Die enkele minuten waren voor mij een teken dat het geen traumahelicopter moet zijn geweest omdat die wel meer tijd nodig hebben. Mogelijk dat het slachtoffer reeds is overleden, dacht ik nog maar het geluid herhaalde zich diverse malen, vliegen… stil… vliegen… stil… en dat ging zo lang door.

Gewenste oplossing
Weten wat het was.
quote:
Ik weet niet goed wat er buiten speelt, maar het is 2.23 uur en er vliegt een of meerdere helicopters boven de stad sinds 1 uur. Het is niet mogelijk om te slapen en er is ook niets te vinden in het nieuws hierover.

Gewenste oplossing
Graag ergens anders vliegen of gewoon overdag, maar niet midden in de nacht en dan maar blijven draaien in de lucht. Sommige mensen moeten 's ochtends gewoon werken.
quote:
Er gebeurt de laaste tijd heel veel dat er savonds laat gevlogen wordt nou we liggen al 2 dagen te trillen in ons bed eergisteren was het 23.45 en gisteren 23.05
Snap best dat er oefening gedaan moeten worden maar kunnen jullie dat niet overdag uitvoeren of tot savonds 20.00 maar later niet want er zijn ook kleine kinderen die dan slapen,er zijn mensen die willen slapen en niet van dat lawaai wakker te worden.Vindt het belachelijk dat er om dit tijd stip nog gevlogen wordt en dan ook zo laag,geluidmaken doen ze zat pffff

We willen als klacht graag ook een reaktie terug en dat er wat met de klachten wordt gedaan
God :')
  maandag 18 juni 2012 @ 18:50:51 #243
107525 Caithlinn
Still me....
pi_113062357
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 18:44 schreef Barbapapamama het volgende:

[..]

Dit kan toch niet serieus zijn???
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_113062383
quote:
Klacht Albert Heijn: enkel zichtbaar

Onze SM heeft weer wat de dames want dat zijn de dragers van de broeken waarvan in deze warme dagen de enkels zichtbaar zijn heeft daar een verbod op gelegd mag dat? Hij zegt dat het AH beleid is?? ik heb rond gevraagd bij filialen in Breda ze hebben er nog nooit over gehoord. wij zijn fil.1174 Een burka verbod kan ik me voorstellen. @ albert heijn,
Gewenste oplossing

bedenk een oplossing voor de kleding, verstrek bedrijfskleding (rokken,broeken,shirts truien voor zomer en winter)
Blote enkeltjes bij de Appie zijn natuurlijk meer dan klagens waardig :')
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_113062433
Deze site is gewoon de nieuwe bron van leedvermaak!

Die klachten over die datingsites en deurwaarders _O-
pi_113062477
quote:
ik ben een patient heb heel rare ziekte en deze jaar ik was gesturd door dr.van x (van sofia zieken huis in zwolle). naar Frijnkrijk voor operatie.Naar het operatie ik heb veel meer klachten en verschrikelijke pijn gekrijgen en mijn begandeld arts(dr. van x)di wil mij niet veder bechandelen en en doet heel arogant techen mij.Ook nog ik kan door hem niet verwijzing briev krijgen van mijn huis arts voor secent opinium .Darum wil ik klachten indienen techen deze doktor.Ik ben niet de enege trauens di werd slecht begandeld door deze dokter,ik ken nog een vrauw di geoperird is door selevde doktor en naar het operatie is ze heel slecht begandeld.Hij hebt har niet eens verteld dat zij een kist aan het airenstook heb,deze vrauw was baina dood gegan door medishe faut van deze doktor…Waar kan ik mijn klachten indienen?En wat moet ik veder doen?
|:( |:( :') :') ECHT????????????????? _O- 8)7 :'(

Misschien (hopelijk) is hij/zij gehandicapt geraakt (want anders!!). :')

[ Bericht 2% gewijzigd door Pharkus op 13-03-2013 12:25:39 ]
pi_113062520
quote:
Klacht Albert Heijn: bbq 1 malig gebruik

ik heb bij a h ouddorp 2 bbq s a h kenk gekocht a 3,49 maar bij gebruik zijn er 2 tafels verbrand 1 verschroeid en 1 met n gat erin die echt in de brand stond wij zijn erg geschrokken er waren kinderen bij het is gelukkig goed afgelopen maar t bbq feest was wel over en zitten wel met 2 kapotten tafels ik ben terug naar de winkel geweest maar hebben gevraagd of ik t eerst via deze weg wil doen in afwachting op uw antwoord
Gewenste oplossing

zeker n vergoeding voor 1 tafel
Na de eerste tafel die schade oploopt, blijft deze klager het gewoon stug proberen en ruïneert nog een tafel _O- _O-

Staat er trouwens niet op die verpakkingen dat ze op de grond geplaatst moeten worden?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  maandag 18 juni 2012 @ 18:56:17 #248
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_113062567
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 18:55 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Na de eerste tafel die schade oploopt, blijft deze klager het gewoon stug proberen en ruïneert nog een tafel _O- _O-

Staat er trouwens niet op die verpakkingen dat ze op de grond geplaatst moeten worden?
_O-
pi_113062792
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 18:25 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Dat is best wel een geniaal idee, eigenlijk... Lui die hun troep in de berm gooien, kunnen wmb een nekschot krijgen.
In Assen doen ze dit bij de McDrive, kenteken printen op de zakjes, helaas willen ze het niet landelijk uitproberen.
Oh, and that's a bad miss!
  maandag 18 juni 2012 @ 19:01:42 #250
372577 OegaBoegaBoogie
Inheemse bosneger
pi_113062800
quote:
Ik vind dat Wilfred Genee een kortzichtige, bekrompen en bijdehante vent is, die veel te weinig van TV en journalistiek af weet om de wedstrijden van de EURO League te presenteren. Ik raad RTL aan snel op zoek te gaan naar iemand met een behoorlijk intelligentieniveau.

Gewenste oplossing
Oplossing 1) Vervang Wilfred Genee door een nieuwe presentator Oplossing 2) Laat Johan Derksen aan het woord, zonder onderbroken te worden door meneer Genee. Oplossing 3) Minder gelul, meer voetbal!

:')

Denken dat dit gaat werken :')
Tongring
  maandag 18 juni 2012 @ 19:12:32 #251
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_113063243
Hahahaha ik heb me doodgelachen!
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_113063353
Klacht Jumbo: lege vakken en 4e in de rij

Je kunt er niet komen of er zijn vele lege vakken, op zaterdag is het helemaal erg, er wordt dan gezegd de vrachtwagen komt na 17.30 u. De meeste mensen doen dan geen boodschappen meer.
Ik heb ook al een paar gehead dat ik 4e in de rij was, doen net of hun neus bloeit roepen gauw een kassa erbij en zeggen dan is niet zo, wij stonden laats met 3 mensen 4e en nog ontkennen. Waardeloos Waardeloos

  maandag 18 juni 2012 @ 19:19:18 #253
372577 OegaBoegaBoogie
Inheemse bosneger
pi_113063531
quote:
In alle blokken vn mijn hyves , of ik nu ben ingelogd of niet, zie je die dansende bananensmiley. Foto’s zie ik dus wel, maar tekst kan ik niet lezen. Wat kan ik daaraan doen?

Gewenste oplossing
Verwijderen van de smileys of uitleg hoe ik dat kan doen
serieus joh.. :')
Tongring
  Moderator maandag 18 juni 2012 @ 19:19:30 #254
9859 crew  Karina
Woman
pi_113063543
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:24 schreef Zenato het volgende:

[..]

:')
_O- Binnen 23 uur, waarom :?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_113063558
Oude mensen en internet :')
Ga weg
  Moderator maandag 18 juni 2012 @ 19:22:45 #256
9859 crew  Karina
Woman
pi_113063717
NOOIT condooms bij de Lidl kopen, allemaal klachten
quote:
condooms bij lidl gekocht de eerste scheurde, daarna de 2e ook. dus niet betrouwbaar

Gewenste oplossing
andere fabrikant zoeken
Maar ook 1 goede suggestie _O-
quote:
Scheuren van condooms kan alleen maar als er lucht onder zit. Leer je vriendje die dingen goed te gebruiken en geef het condoom niet de schuld.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 18 juni 2012 @ 19:23:15 #257
372577 OegaBoegaBoogie
Inheemse bosneger
pi_113063746
quote:
Klacht Lidl: condooms kapot
condooms bij lidl gekocht de eerste scheurde, daarna de 2e ook. dus niet betrouwbaar.


Klacht Lidl: Lidl Condooms
Ik heb dus laatst condooms gehaald bij de Lidl, ik dacht wat een mooie prijs! Aangezien ik niks gebruik zette ik dus mijn volle vertrouwen op de condooms van de Lidl.. Maar toen ik en me vriend bezig waren waren we te laat erachter gekomen dat de condoom kapot was gegaan.Ik heb gelijk het hele pakje weg gegooit omdat mijn vertrouwen compleet weg is.


Klacht: Lidl condooms
Omschrijving klacht
Onlangs, is het bij mij en twee andere vriendinnen gebeurd dat het condoom van de lidl is gescheurd. Het is niet alleen erg genant, maar ook heel vervelend.... Het gevolg is dat we tot overmaat van ramp ook nog naar de huisarts moesten voor een morning-after pil. Wat ook niet heel gezond is. Gewenste oplossingbetere kwaliteit condooms. En verder, ik heb de morning-after pil ook... lees meer...
dat is me toch wat met die Lidl condooms...
Tongring
  maandag 18 juni 2012 @ 19:23:52 #258
372577 OegaBoegaBoogie
Inheemse bosneger
pi_113063780
quote:
99s.gif Op maandag 18 juni 2012 19:22 schreef Karina het volgende:
NOOIT condooms bij de Lidl kopen, allemaal klachten

[..]

Maar ook 1 goede suggestie _O-

[..]

Je was me te vroeg ;(
Tongring
  Moderator maandag 18 juni 2012 @ 19:24:50 #259
9859 crew  Karina
Woman
pi_113063835
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 19:23 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:

[..]

Je was me te vroeg ;(
:D Dirty mind ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 18 juni 2012 @ 19:26:52 #260
372577 OegaBoegaBoogie
Inheemse bosneger
pi_113063950
quote:
Ziggo schrijft 94 euro van mijn rekening af omdat ik zogenaamd met een sekslijn gebeld zou hebben.
Als ik dan contact opneem met de ziggo en zeg dat ik dat nooit gedaan heb, kunnen ze me helemaal niet helpen en heb ik maar tebetalen.
Als ik zo graag seks wil zien of horen kan ik het gratis van internet afhalen.Daar heb ik de telefoonlijn niet voor nodig.

Gewenste oplossing
Dat ik op een goede manier geholpen word. Dat ik niet hoef tebetalen voor iets wat ik niet gehad heb
:D
Tongring
pi_113064295
Wie is deze FOK!ker?

quote:
ik heb vandaag kant en klare spagetti gekochd en deze smaakte naar poep!!!!! ik heb de klantenservice gebeld en deze zijden dat dit niet kon enzo maar ik heb het echt geproefd!!!! ik eis een oplossing hiervoor of ik ga dit over facebook enz versprijden
Gewenste oplossing

nieuwe spagetti
  maandag 18 juni 2012 @ 19:33:35 #262
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_113064339
Fijn dat jullie de pareltjes er tussenuit filteren. ^O^
  maandag 18 juni 2012 @ 19:37:00 #263
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_113064518
quote:
Ik ben net bij Basic fit in Groningen weggestuurd omdat ik geen andere sportschoenen bij me had.
Ik kan begrijpen dat er regels opgevolgt moeten worden maar wegsturen vind ik schandalig,dit was namelijk bij mij niet bekent en ik betaal ook contributie.
Het zou beter zijn geweest als ze het voor deze keer door de vingers had gezien en neem ik de volgende keer mijn schoenen mee.
Tevens was ik er gisteren ook en niemand die er iets van heeft gezegd dus op 1 lijn zitten ze daar ook niet

Gewenste oplossing
Enige info via mail was slim geweest
:')
pi_113064533
Heftige shit op die site...

quote:
ja ik tik wel maar of het nut heeft? ze doen toch waar ze zin in hebben hier in horst zeggen gewoon zijn papieren kwijt of dosier is gesloten ze moeten mijn betalen maar komen onder alles uit ben woonwagen bewoner ex moet ik nog telkend aan horen op de gemeente ze hebben mijn plus minus 250 euro onterecht afgenomen door dat ik beetje te veel weet van de gemeente een grote rotzooi is het hier ja ik neem geen blad voor me mond ik kots van heel e overheid hier in de gemeente heb je geld en je geef steek penningen dan kun je wat amtenaren die thuis op de koffie komen die gaan met map papieren en daar tussen envelope gevuld vraag je er naar dan zijn het aan vragen voor vergunningen dat ieder week zoveel vergunning nodig?? hebben grond nodig voor parkeer plaats kom man in de avond bij die mensen met koffer met een ton guldens als er verkocht word ben ik de koper zo doen ze dat hier weet nog veel meer maar wat heefd het voor nut dit verdwijn toch weer in de pot ik baal echt om nederlander te zijn maak van mijn maar een buite lander dan heb ik wel rechten ja jaren loop ik met de gedachte om me zelf van het leven te beroven maar god wat moet een mens daar sterk voor zijn zo drijven ze hier in horst dat een mens dit doe sorry die brief hebben wij niet ontvangen een grote dosier die ze eerst kwijt blijken te zijn en nu weer terug hebben maar die ze gesloten houden en ja heb met de gedachte gelopen om me zelf in gemeente huis in brand te steken of wat groots te doen zodat me zaak aandacht krijg gerotzooi met vervuilde grond afvoer het kan hier in horst een pony baan een stuk grond ontnemen gedwongen anders moetsten ze heel de grond afgeven en werd er bomen geplant het kan hier allemaal het heet hiet horst aandemaas maar naar mijn mening mijn vrije meninguitting ze hadden het beter kunnen noemen horst aan de knoei maar ik ben me woede weer ff kwijt ik hoop alleen dat andere mensen dit bespaart word wat mijn onterecht is aan gedaan want het drijf een mens de dood in sorry ik ben niet zo sterk om dat te doen
maar probeer toch de media er bij te halen want ben de wanhoop nabij

Gewenste oplossing
dat de gemeente zijn schuld bekend en de amtenaren die het veroorzaak hebben bestraf worden met name de heer maessen die is nu uit zijn fucie gezet en de heer stass beiden wethouders toen
pi_113064830
ik ga stuk hier :') :')
  maandag 18 juni 2012 @ 19:43:04 #266
372577 OegaBoegaBoogie
Inheemse bosneger
pi_113064889
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 19:37 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Heftige shit op die site...

[..]

:|W
Tongring
pi_113064905
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 19:37 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Heftige shit op die site...

[..]

Dat dit soort mensen mag stemmen en geld krijgt van de overheid.. Griekenland is er niks bij
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  maandag 18 juni 2012 @ 19:44:21 #268
372577 OegaBoegaBoogie
Inheemse bosneger
pi_113064948
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 19:43 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Dat dit soort mensen mag stemmen en geld krijgt van de overheid.. Griekenland is er niks bij
Mag stemmen :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tongring
pi_113065041
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 19:32 schreef Opoefiets het volgende:
Wie is deze FOK!ker?

[..]

Maar is er werkelijk iemand die dit grappig vindt?
pi_113065432
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 19:37 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Heftige shit op die site...

[..]

interpunctie, godverdomme
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
pi_113065565
Scrubbende Blackberry :')

quote:
Mijn BB kon de ontgrendlings code nie meer accepteren en toen kreeg ik wit beeld en alleen laad teken en ik kreeg hem niet meer uit en als ik de battery eruit en erin deed ging hij gewoon verder met laden later blijkt dat hij zichzelf heeft geskrubt(alle gegeevens gewist bijv. contacten ping contacten en alle apps weg en updates)

(samen gevat gewoon een kl o t e telefoon)

Mijn internet is slomer geworden en ping moet helemaal opnieuw worden ingesteld en msn

Dit is al bij een paar van mijn vrienden gebeurt en mijn BB had ik nieuw gekogt en toen zaten er al schade aan Bijv. witte vlekken in mijn scherm en slegt beeld en krassen ik had hem voor het nieuwe geld gekogt en ik denk da hij gewoon tweedehands was (gekocht bij T-Mobile)

Mijn app world werkt nu al een maand nie meer en kan hem niet updaten ….

ik he b hem nog geen 3maanden en ik heb al KLOTE PROBLEMEN!!!!!!

Drm stap ik over naar een HTC
Better quility en gewoon fijn en sterk

Ik hoop dat er TENMINSTE EEN OPLOSSING IS VOOR EEEN PROBLEEM!!!!!
Gewenste oplossing

Geld terug geven wat ze nu tijdelijk niet acceptern K*T BB
En deze is helemaal mooi:
quote:
kan het zijn dat door je bb je straling oploopt,

Heb namelijk steekjes bij me bovenbeen, op de plek waar al een tijd mijn bb in mijn zak stop.

Meer mensen met deze klacht.
Gewenste oplossing

dit probleem verhelpen


[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2012 20:01:24 ]
pi_113065924
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 19:55 schreef magneetstrip het volgende:
Scrubbende Blackberry :')

[..]

En deze is helemaal mooi:

[..]

quote:
Mijn BB kon de ontgrendlings code nie meer accepteren en toen kreeg ik wit beeld en alleen laad teken en ik kreeg hem niet meer uit en als ik de battery eruit en erin deed ging hij gewoon verder met laden later blijkt dat hij zichzelf heeft geskrubt(alle gegeevens gewist bijv. contacten ping contacten en alle apps weg en updates)

(samen gevat gewoon een kl o t e telefoon)

Mijn internet is slomer geworden en ping moet helemaal opnieuw worden ingesteld en msn

Dit is al bij een paar van mijn vrienden gebeurt en mijn BB had ik nieuw gekogt en toen zaten er al schade aan Bijv. witte vlekken in mijn scherm en slegt beeld en krassen ik had hem voor het nieuwe geld gekogt en ik denk da hij gewoon tweedehands was (gekocht bij T-Mobile)

Mijn app world werkt nu al een maand nie meer en kan hem niet updaten ….

ik he b hem nog geen 3maanden en ik heb al KLOTE PROBLEMEN!!!!!!

Drm stap ik over naar een HTC
Better quility en gewoon fijn en sterk

Ik hoop dat er TENMINSTE EEN OPLOSSING IS VOOR EEEN PROBLEEM!!!!!
Gewenste oplossing

Geld terug geven wat ze nu tijdelijk niet acceptern K*T BB
Normaal vind ik hier en daar wat foutjes niet erg. Nu moet ik huilen.
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
pi_113066034
Straling oplopen :')
  maandag 18 juni 2012 @ 20:05:46 #274
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_113066132
quote:
Geachte heer,mevrouw
ik heb een probleem het gaat over een seit over mij gemaakt is daarvoor wel ik een klacht of graag juilie die seit weeg willen hallen aub want dat is prive een zit fotos over mij
ik hoop dat ik geholpen woord

hoogachten
a

http://.tripod.com/ het over deze seit over mij is

mij tel -nr weggehaald-

Gewenste oplossing
die seit blokkering


[ Bericht 6% gewijzigd door Pharkus op 13-03-2013 12:29:56 ]
pi_113066257
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 20:05 schreef Spaghettivreter het volgende:

[..]

heb je een linkje hiernaar? :')
  maandag 18 juni 2012 @ 20:09:04 #276
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_113066340
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 20:07 schreef Trollscience het volgende:

[..]

heb je een linkje hiernaar? :')
https://www.klacht.nl/google/klacht/seit/
pi_113066560
Dat met die fles ben ik het wel mee eens..
.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.
pi_113066651
quote:
Klacht McDonalds: 1

ik bestel in barendrecht bij de mac drive .het was 48,20 .ik vraag of ik voor de kleine een speeltje krijg voor de kleine achterin de auto .dat kreeg ik niet omdat ik geen happy mail had. ik vind dit heel flauw

Gewenste oplossing
als ik gewoon een speeltje gehad had voor mijn kleindochter
pi_113066656
https://www.klacht.nl/ing(...)niet-bevoegde-ouder/

Lekker slim om rekeningnummers i.c.m. namen te geven. :')
pi_113066939
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 20:14 schreef loeki_de_leeuw het volgende:

[..]

Voor 48 euro mac bestellen, wtf? :')
pi_113067195
quote:
ik ben al een aantal jaren lid van de nationale postcode loterij.
In die tijd heb ik een agenda gehad en een keer 6 gulden voor 2 loten.
Mijn buren ontvangen wel prijzen, hoe zit dit ?
Door omstandigheden kon ik niet eerder contact opnemen maar ik heb er nu genoeg van.
Er word maandelijks geld voor 2 loten afgeschreven maar een prijs ontvangen dan besta ik geloof ik niet
Gewenste oplossing

Ik verwacht dat ik ook een bloemenbon krijg, en allle amdere dingen die ik nooit heb ontvangen (onder andere led lamp, bonbons en ijs)verder verwacht ik van jullie dat er goed gekeken word of iedereen wel een prijs krijgt, het kan niet zo zijn dat er altijd wel geld word afgeschreven en er geen controle is of de prijzen wel goed aan komen.
:')

quote:
2 maanden geleden heb ik grote foto,s willen bijmaken.
van plechte cominnie.
een grote involop met merk kodak.geel blauwe rood.
met daar in een klein envolop van kruidvat in met een briefje erin.
nog altijd niet gekregen.ik ben dat briefje kwijt gespeeld.
maar mijn naam en adres sta erop +gsm nr maar nog geen rerakie
:')
pi_113067359
quote:
Denken we ha een lekker big tasty menu maar nee hoor daar is die vieze droge walgelijke 1955 voor in de plaats.Ik zei tegen de desbetreffende dame “ik ben officieel in de rauw” zei zij met u vele.

Gewenste oplossing
de big tasty meteen terug in het assortiment
pi_113067392
Jeeez, heb in tijden niet zo dubbel gelegen om een topic. Ongelofelijk wat een stelletje heikneuters op deze planeet rondlopen. :')
  maandag 18 juni 2012 @ 20:28:54 #284
349538 Anno2012
Het is toch ongelofelijk man!
pi_113067423
Miljoenen jaren evolutie,en dan krijg je dit soort volk :')
Paardelul !!!
pi_113067473
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 20:27 schreef loeki_de_leeuw het volgende:

[..]

Sterke woordspeling, rauw/rouw _O_.
pi_113067610
Dat soort volk komt dus in fastfood-restaurants.
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
pi_113068166
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 20:29 schreef luckass het volgende:

[..]

Sterke woordspeling, rauw/rouw _O_.
Wat denk je dan van zei zij :') Hoe krijg je t voor mekaar :')!
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  maandag 18 juni 2012 @ 20:41:15 #288
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_113068218
Er is er echt geen één bij die één zin zonder fouten kan schrijven.
pi_113068296
quote:
Klacht McDonalds: Ik word er dik van.

Na het eten van McDonaldsproducten word ik dik.

Gewenste oplossing: Niet meer Maccen.
  Redactie Frontpage maandag 18 juni 2012 @ 20:46:43 #290
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_113068668
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 19:01 schreef Brentmeister het volgende:

[..]

In Assen doen ze dit bij de McDrive, kenteken printen op de zakjes, helaas willen ze het niet landelijk uitproberen.
Oh, nooit op gelet hier in Assen
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_113069101
quote:
4s.gif Op maandag 18 juni 2012 20:46 schreef Djeez het volgende:

[..]

Oh, nooit op gelet hier in Assen
Hmmz, ik twijfel nu of ze het (nog) echt doen, kan het niet echt vinden. Ik meende dat ze hier een experiment ermee gedaan hadden, maar dat McDonald's het niet landelijk wilde doorvoeren.
Oh, and that's a bad miss!
  maandag 18 juni 2012 @ 20:54:51 #292
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_113069309
quote:
Gistermiddag in hardenberg big tasty gegeten, en werd in de avond niet goed, heb de hele nacht niet kunnen slapen en moet nu werk afbellen. Zware misselijkheid, zwaar opgeblazen gevoel.

Gewenste oplossing
Nog nooit eerder gehad, moet iets niet goed geweest zijn. Hoer staan vaste compensaties voor
quote:
Ik heb hier een 3tal weken geleden al een klacht ingediend dat mijn kinderen WEER ziek waren na het eten van de mc donalds. Sinds die 3weken geleden is mijn dochter van 3,5 niet meer beter geworden en hebben wij vorige week een cultuur van haar stoelgang laten opsturen. Vandaag hebben wij de uitslag gehad en onze dochter heeft Campylobacteriosis een bacterie die onstaat door het eten van ongebakken, niet doorgebakken of rauw vlees!!!! Ik wil maar even zeggen dat mijn dochtertje op die 3weken maar liefst al 1,8kg kwijt is en nog maar 16kg weegt!!!!!!!!!!!!!!!!! Zij zal nu antibiotica moeten gaan krijgen als het binnen de 2dagen niet betert!!! Ik vind dit echt niet meer normaal en zal ook verder gaan met deze zaak! Ik hoop een antwoord van u te krijgen hoe of wat ik hieraan kan doen. Ik ben al in verschillende mc donalds gaan eten, en iedereen was altijd ziek van de mc donalds aan de Geusselt in Maastricht!!!!!

Gewenste oplossing
ze moeten gewoon binnen vallen en onverwachte inspecties doen, ik kan u garanderen dat er vele bacteries zullen aangetroffen worden in het vlees!
quote:
alwéér ziek na eten bij mac donalds. na maanden lang niet bij mac donalds te zijn geweest omdat ik een negatieve associatie heb gehad bij mac donalds door eerdere ziekte en de enige lekkere hamburger -big tasty- weg was kwam ik vlak na de big tasty terug in de mac. deze zelfde avond gelijk net als vorige keer ziek geworden.
morgen moet ik werken en zou ongetwijfeld mensen aangesteken als ik toch zou gaan. heb werk al afgebeld

Gewenste oplossing
46,62 euro als vergoeding voor een gimiste werkdag, en een redelijk bedrag aan smartegeld. misschien van het ronald macdonald fonds voor zieke kinderen?
quote:
overgeven van 1u tot 11.30u
toilet zeker 20 maal
zeer zware hoofdpijn

dokter geweest

diagnose vastgesteld voedselvergifteging, zeer besmettelijk.

Gewenste oplossing
terug betaling van dokterkosten 23.5 euro terug betaling van aphotekerskosten 2.20 euro
quote:
Voor de 3x op rij in 12maanden zijn mijn kinderen vreselijk ziek na het eten van hamburger bij de mc donalds… Mn dochter van 3,5 heeft in de laatste 4uur maar liefst 4x al echt veel overgegeven en mn zoontje van 8 ook al 1x. Ik vind dat dit echt de spuigaten uitloopt. 2x kan nog toeval zijn maar dit kan echt niet meer!! Hier moet dringend iets aan gedaan worden. Ik hoop dat mn dochtertje zeker nu niet meer gaat overgeven anders word t wel heel erg veel en zwaar voor haar!

Gewenste oplossing
Dat er eens betere controles en beter werkvolk op de vloer word gezet, mensen die echt begaan zijn met de mensen die er gaan eten, tis miss wel fastfood maar dit zou nog eens finaal verkeer dkunnen aflopen...
waarom blijven al die mensen toch terugkomen naar de mac als ze er ziek van worden?
pi_113069429
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:14 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Fatale service?! :o Ik weet uit eigen ervaring dat KLM idd klote is maar dat het ook dodelijk is heb ik nooit geweten, ben ik even blij dat ik voortaan met Lufthansa naar de VS vlieg. :') ...en je ESTA aanvraag niet even week vantevoren ofzo invullen als je zo'n reis gaat maken is natuurlijk ook heel slim. :')
In de categorie 'luchtvaarmaatschappijen' staan ook opvallend veel klachten van kneuzen die boos zijn omdat ze zelf een ticket op hun roepnaam hebben geboekt en daar niet (direct) mee konden reizen. :')

En ook een klacht van iemand die zijn/haar kinderen mee naar New York probeerde te krijgen met alleen een identiteitskaart ipv paspoort en in Londen werd teruggestuurd. :')
  maandag 18 juni 2012 @ 20:56:44 #294
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_113069447
quote:
Beste!

Zondag 18 maart heb ik in de Mc Donalds te Sint-Niklaas op de Heidebaan een verjaardagsfeestje gehad voor mijn zoontje die 5 jaar werd!
Ik wil deze mail dan ook aanschouwen als een KLACHTEN MAIL.
Ik ben ten zeerste teleurgesteld in deze organisatie.
Mijn zoontje had er heel veel van verwacht!
PLUS keek enorm uit naar deze dag met al zijn vriendjes van zijn klas.
Alles wat ons beloofd werd in verband met een verjaardagsfeestje Mc Donalds …
hebben wij NIET gekregen.
Onze animator … heeft NIKS gedaan!
Bij aankomst was er zelfs geen versiering te bespeuren. Enkel en ALLEEN …. kartonnen bordjes op tafel! Is dit ALLES?
Ik vind dit echt totaal niet kunnen.
Ik en mijn man hebben ALLES zelf moeten doen. Tot het opschrijven wat de kinderen moesten hebben van eten.
Tot het UITDELEN van het eten!
Er was niks van plezier en niks van hulp!
Er werd ons gezegd dat er ging geschilderd worden. Het puntje bij paaltje kwamen ze ons zeggen dat dit uitverkocht was door de vorige verjaardagen!
We moesten een uur op voorhand al BETALEN terwijl ons feestje nog bezig was!
TIS IS EEN SCHANDE!
Er was geen muziek. Geen balonnen.
Mijn zoontje heeft zelfs geen KADO gekregen … excuus was weeral UITVERKOCHT En dit was allemaal voorzien van de prijs. Er zou een foto getrokken worden!
Dit hebben ze ook niet gedaan. Sorry fototoestel is niet meer in gebruik!
Ik ben heel erg BOOS.
Dit had de mooiste dag voor mijn zoontje moeten zijn.

Ik hoop dan ook dat deze mail vlug in behandeling word genomen en dat ik hier spoedig reactie van krijg!

Mvg

Gewenste oplossing
U kunt mij enkele voorstellen geven!
wtf, je verjaardag vieren bij de mac? ;(
pi_113069620
Neee dit topic sluit bijna mag die alsjeblieft centraal of een reeks worden?
  maandag 18 juni 2012 @ 20:59:33 #296
349538 Anno2012
Het is toch ongelofelijk man!
pi_113069643
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 20:56 schreef Barbapapamama het volgende:

[..]

wtf, je verjaardag vieren bij de mac? ;(
Toen ik klein was heb ik dat ook gehad. Iedereen toch weleens?
Paardelul !!!
  maandag 18 juni 2012 @ 21:02:34 #297
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_113069829
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 20:59 schreef Anno2012 het volgende:

[..]

Toen ik klein was heb ik dat ook gehad. Iedereen toch weleens?
Ik niet, gelukkig *O*
pi_113070007
quote:
alwéér ziek na eten bij mac donalds. na maanden lang niet bij mac donalds te zijn geweest omdat ik een negatieve associatie heb gehad bij mac donalds door eerdere ziekte en de enige lekkere hamburger -big tasty- weg was kwam ik vlak na de big tasty terug in de mac. deze zelfde avond gelijk net als vorige keer ziek geworden.
morgen moet ik werken en zou ongetwijfeld mensen aangesteken als ik toch zou gaan. heb werk al afgebeld

Gewenste oplossing
46,62 euro als vergoeding voor een gimiste werkdag, en een redelijk bedrag aan smartegeld. misschien van het ronald macdonald fonds voor zieke kinderen?
Omdat je een keer heb moeten kotsen van een hamburger, ga je geld opeisen uit een fonds voor doodzieke kinderen? :')
pi_113070178
Dat mensen over achterlijke dingen kunnen klagen had ik hier al op Fok! gezien, maar dat er zo dramatisch slecht zinnen opgebouwd worden door volwassenen én mensen die blijkbaar de verantwoordelijkheid over kinderen dragen, dat vind ik zorgelijk. Om over die spelling maar niet te beginnen.
-nee-
pi_113070279
quote:
13s.gif Op maandag 18 juni 2012 21:08 schreef Marsenal het volgende:
Dat mensen over achterlijke dingen kunnen klagen had ik hier al op Fok! gezien, maar dat er zo dramatisch slecht zinnen opgebouwd worden door volwassenen én mensen die blijkbaar de verantwoordelijkheid over kinderen dragen, dat vind ik zorgelijk. Om over die spelling maar niet te beginnen.
Dit.
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
pi_113070281
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 21:05 schreef The_Voice_Within het volgende:

[..]

Omdat je een keer heb moeten kotsen van een hamburger, ga je geld opeisen uit een fonds voor doodzieke kinderen? :')
Dat bedrag van ¤42,62 voor een gemiste werkdag is dan wel weer hilarisch.
-nee-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')