Watquote:Ik wil even wat kwijt want vind dit echt niet kunnen.
Ik heb gister een pakje pall mall van ¤ 5,50 gekocht bij de albert heyn in elsloo.
Vandaag ga ik na de makado in Beek bij de primera daar koop ik ook een pakje pall mall. daar ook ¤ 5,50 voor betaald kom ik thuis zitten in het pakje van de albert heyn 22 sigaretten en wat ik bij primera heb gekocht 23 sigaretten. Ik vind dit dus echt bezeikte boel. leg mij eens het verschil uit waarom in de 22 sigaretten in zitten en bij de andere 23. allebei kosten ze ¤5,50
Gewenste oplossing
kom maar zelf met een suggestie
Mwah, dit is de enige normale klacht hier. Als je iets koopt is het vreemd dat het na een dag kapot gaat.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:05 schreef OnweersComplex het volgende:
Dit is ook vragen om moeilijkheden
[..]
quote:We komen als jong gezin bij de MAC. Want de oudste heeft het speeltje van de happy meal gezien op school…
We bestellen 3 happy meals, zit in 1 van de happy meals GEEN speeltje, we troosten 1 van de kinderen.
Blijkt dat ze voor een m hebben gekregen i.p.v een J.
Uitgelegd, en lopen naar binnen om te ruilen. Nee het is op…tranen,,,,de klant na ons heeft hetzelfde, de poppetjes worden omgeruild…naja denk me oudste…helemaal intens verdrietig!!! We gaan weer terug en vragen er nogmaals om, een antwoord hou ze maar dicht en kom ze maar een keer opruilen, we hebben nu topdrukte!: Kan ik bestelling aan nemen word er aan de klant gevraagd…
Volkomen genegeerd krijgen we het gevoel.
Voor ons maakt het niet uit, maar de speeltjes van de MAC zijn juist ZO ZO leuk voor de kinderen. Kunnen die mensen het niet even iets subtieler aanpakken, en aandacht geven??? De kinderen zijn op leeftijd 3-4-6 en zijn niet meer met een aai af te leiden. Je zou van ellende de MAC zo als het ging de volgende keer vermijden, een kinder uitje wat eindigd in DRAMA!!!
Gewenste oplossing
Verras ze maar om de speeltjes toe te sturen i.p.v een klant er na laten moet vragen/schooien.Jacqueline Moeder van DRIE jongen!!!
Ik ga niks hierover zeggen.quote:hallo,ik was net iets over de helft van de sigaret vliegt de sigaret in de brand,dit komt denk ik doordat er een lang stokje inzat,wat trouwens in meerdere sigaretten zit in dit pakje
Gewenste oplossing
zalf voor de verbrande lip
K*tkinderen. Mijn ouders gingen vroeger echt niet met me naar McDonalds. Kan wel begrijpen waarom.quote:
quote:
quote:mijn kind is geblokt want hhij zij Sanfu maar het is een naam van een panda! hij zij Sanfu kom naar mijn hut toen kwam hij hhuilant aan: mama ik ben geblokt ik zij:waarom hj zij: ik zij sanfu kom naar mijn hut toen wou ik een klacht indienen.
Gewenste oplossing
laat zijn chat deblokeren
Whut?quote:
quote:Wij hebben drie zakken gekruide ribbelpartjes uit de diepvries in de oven opgewarmd. Tijdens het eten dachten we dat de hond een wind had gelaten, het rook naar poep. Nadat we de hond buiten hadden gelaten bleef het stinken. Uiteindelijk bleek het van de aardappels te komen. We hebben er allemaal van gegeten. Ik hoop dat we niet ziek worden. Datum verpakking: 28/12/2012 (L0362 01 0107)
Gewenste oplossing
Ik wil weten waar het door komt!
Wat hebben we gegeten en we willen vooral niet ziek worden!
quote:Op 28 oktober heb ik een hele stapel post gevondenvoor een wijk in de buurt met de elastieken er om heen tussen de hondenpoep in een hondenpoepbak. Ik heb het er uit gevist en bekeken.Post van de bank en de belasting enz. en vervolgens mee naar huis genomen. Geprobeerd dit telefonisch op te lossen, maar nooit de juiste persoon aan de telefoon gekregen. Een klachtenlijn voor ¤0,45 per minuut met een max. van ¤ 22,50. Na DRIE KWARTIER (!!!) voelde ik me zó Gekke Gerretje dat ik opgehangen heb.
Toen maar op zoek gegaan naar een postbgode. Die zou het met zijn manager bespreken en ik zou er nog van horen.
Nooit meer wat gehoord dus en wel de halve dag kwijt.
Gewenste oplossing
Ik had feed-back willen krijgen, hoe dit nou mogelijk was.
Ja, hoe zou het nou mogelijk zijn. Godsamme, wat een sitequote:
quote:Ik reis niet zoveel met de trein,maar als ik het dan wel doe moet reizen natuurlijk geen zoekplaatje worden.
Op de gele borden geeft U perron nummer twee aan,maar er is helemaal geen nummer 2 wel 2a of 2b en ik maar zoeken en ben al zo slecht ter been
Gevraagd aan schoonmakers naar perron 2 maar die verstaan je niet eens.
Uiteindelijk toch ns personeel gevonden,en die zeggen dan heel simpel nee U moet op 2b zijn (over duidelijkheid gesproken)
Gewenste oplossing
Als iets niet bestaat moet U het ook niet vermelden ,dus 2 is geen 2a of 2b maar 2. En zeker op de gele borden daar moet ik toch van op aan kunnen dat er geen perrons op staan die niet bestaan.
Bijna alle klachten in die rubriek gaan over die swarovski speentjes van 75 euroquote:Mijn klacht is, dat mijnspeen rommels verkopen. ik had een swarovski speen gekocht van 75 euro. ik heb de bestelling gekregen wel eens telaat, maar wel ontvangen. zo iets lelijks heb ik nog nooit gezien. op hun site ziet het er leuk uit, maar als je het echt in je handen hebt is het echt rommel.het leek echt op een 1 euro speen die door een huis vrouw bijelkaar geplakt is en heel slordig. ik had het pakje op een zaterdag ontvangen en heb het maandag direct aangetekent terug gestuurt. het is nu 3 weekjes geleden maar heb nogsteeds mijn geld niet terug. het zijn echt oplichters. als ik hier lees dat er zo veel mensen zij die opgelicht zijn denk ik, hoe kunnen dit soort mensen met zulke dingen weg komen. nederland is een land met allemaal wetten en regels, waarom hebben ze voor dit soort dingen geen oplossingen. ik laat het er niet bij zitten. ik ga deze week nog een mail sturen maar radar en naar opgelicht. daarnaast ga ik uitzoeken waar de genne woond van dit zogename bedrijf en ik haal daar mijn geld op met de politie.
bestel nooit daar wat mensen want het zijn oplichters. en dan hebben ze ook nog een speen van 17000 erop staan. nou ik hoop dat niemand dat bestelt want dan ben je echt mooi klaar mee.
Gewenste oplossing
Als ze mijn geld terug storten. Mijn man heeft al 3 mails naar ze toe gemail, maar daar wordt ook niet op gereageert.
En als dat zou gebeuren zouden er weer klachten over privacyschending komen, johquote:Ik heb mijn hyves verwijderd. Daarna hoorde ik van verschillende vrienden of ik hen verwijderd had op hyves. Toen moest ik aan al mijn vrienden (136) uit gaan leggen dat ik mijn hele account heb verwijderd! Ik vindt dat hyves wel zo vriendelijk mag zijn om al mijn vrienden een bericht te sturen dat ik mijn hele hyves account verwijderd heb! Voor dat kleine aantal mensen die hun account verwijderen kan Hyves dat zeker doen! Ik ben diep verontwaardigd! Hier kunnen ruzies door ontstaan!
Gewenste oplossing
Dat hyves al mijn vrienden die ik op mijn hyves account had, een bericht stuurt, dat mijn account verwijderd is.
Oplossing van het bedrijf
Wanneer je een vraag hebt over Hyves dan kun je het beste contact opnemen met de Hyves Angels via www.hyves.nl/help. Omdat we op die manier al je gegevens bij elkaar hebben kunnen we je dan zo efficiënt mogelijk helpen. Je vraag wordt daar binnen 24 uur beantwoord. Wij beantwoorden geen vragen meer via QQLQ.nl, klachtenoplossing.nl of klacht.nl. Groetjes, Team Hyves
quote:Je gaat lekker met wat vrienden naar de Efteling,je plant ook nog een overnachting,kosten:om en nabij de 500EU met 4 man.
Je gaat met goede zin naar het park,je bent binnen en van het begin tot het eind van de dag(in dit geval dus 2 dagen achtereen)wordt je lastig gevallen,uitgescholden,bekogeld in de wachtrij en terwijl je in de attractie zit,door vervelende jeugd!
Vooral die van de schoolreisjes..die gaan lekker goedkoop een dagje met school naar de Efteling en besluiten eens goed de bezoekers te terroriseren.
Ik vind dit echt te ver gaan,dit kan niet meer.Het is al de zoveelste keer dat ons bezoek wordt belemmerd daardoor,we hebben niet eens meer zin om te gaan,en dat is erg jammer.
Ook hoor ik het van zooo veel mensen,hetzelfde verhaal,dus ik snap niet dat daar niet eens wat aan gedaan wordt.
Want klachten indienen bij de Efteling heeft dus ook geen zin,want dan is hun motto ‘het beste voor onze bezoekers’ineens omgeslagen in ‘daar verdienen we geld mee’.
Ik vind het ronduit schandalig dat je handen vol geld uit geeft als bezoeker en je kunt niet eens veilig door het park lopen.
We hebben er letterlijk van moeten janken.
Ook heb ik een jongen zien lopen IN het park met zn vrienden MET een zakmes waar hij mee aan het klooien was!!Dus ze komen tegenwoordig zelfs gewapend naar de Efteling.
En mij werd verteld dat er extra beveiliging ingezet werd met de schoolreisjes..we hebben in 2 dagen tijd net 2 bewakertjes zien rondlopen die lekker een praatje aan het maken waren.Wanneer kunnen we weer eens met het ouderwetse veilige sprookjesgevoel naar de Efteling?
Gewenste oplossing
Dat er 1 maand per jaar toegang is voor schoolreisjes en meer niet.En/of dat er inderdaad goede beveiliging komt,ook IN de attracties bij de wachtrijen.In ieder geval een oplossing waardoor je wel gewoon weer naar de Efteling durft te gaan.En ja ik ben natuurlijk ook blij als we ons geld terug zouden kunnen krijgen,want genoten hebben we niet,leek eerder op een kruistocht.Maar daar hoef ik niet op te rekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |