quote:Wij zijn diep teleurgesteld met zulke slechte (zacht uitgedrukt)”kogelbiefstuk”.Dit vlees mag nog niet eens de naam “biefstuk” krijgen We hebben dit gekocht bij AH.
450 gram Greenfield kogelbiefstuk. Kosten: ¤ 12,75!! Echt schandalig dat dit verkocht wordt. Gebakken (2,5 min aan iedere kant) in heel hete roomboter zoals altijd maar nu, niet weg te krijgen. AH dit is geen mooie reclame. Wij zullen dan ook NOOIT geen biefstuk meer kopen bij een van de vestigingen. We zijn al jaren vaste klant maar dit gaat alles te boven. Misschien is een excuus uwerzijds op zijn plaats
Gewenste oplossing
Wij zouden het op prijs stellen als er excuus gemaakt wordt en wij ons dure vlees vergoed krijgen middels een tegoedbon t.w.v. bovengenoemd bedrag. In Kogelbiefstuk hoeft het ons niet vergoed te worden. Wij weten nog niet hoe AH dit gaat oplossen dus vinden wij onderstaand kolommetje vreemd. Dit kan toch na oplossen van de klacht pas beantwoord worden.
quote:bij deze wil ik graag een klacht indienen over jullie fles spiritus eigen merk. tot mijn grote schrik draaide mijn zoontje de fles zo open en leeggegooid er zat dus geen klik dop op maar een gewone. ten tweede staat er op het etiket dat het ”ook geschikt voor in het fonduestel” is. dus met andere woorden je kan het in je fondue pan doen en dan erin gaan bakken???? dit staat op de voorzijde van de fles en aangezien veel mensen niet de achterkant van het etiket niet lezen is het dus erg gevaarlijk dat het er zo staat.
Gewenste oplossing
ik wil graag dat u de tekst op het etiket laat aanpassen inclusief de dop. en graag mij ook tegemoet komen met eventueel een vergoeding, want ik ben van mening dat deze veranderingen u niet meer klachten op gaat leveren. het zou namelijk heel erg zijn als iemand het echt in een fonduestel gaat doen en eruit gaat eten.
Hoe komt dat ene zoontje bij die fles? Is het niet je eigen verantwoordelijkheid? Beetje AH de schuld geven.quote:wij krijgen geen weekreklame blad van AH
Gewenste oplossing
als we deze elke week bezorgd krijgen
quote:op 17mei werd er van mijn rekening nr. 14840xxxx tnv.M.G. van O. zonder een opdracht of toestemming mijnerzijds een bedrag afgeboekt ter grootte van ¤ 23,70 .
Ik verzoek U mij dit bedrag omgaand te storneren . Ook verzoek ik U dringend mij omgaand te berichten wat de oorzaak is van deze voor mij onbegrijpelijke transactie en hoe herhaling kan worden voorkomen . UU
Gewenste oplossing
Ik probeer te volstaan met een snelle afwerking als hierboven gevraagd. Ik ga ervan uit, dat U mij deze mail bevestigt .
nu werkt ie weerquote:Op maandag 18 juni 2012 14:52 schreef Barbapapamama het volgende:
site werkt niet eens wie is die site aan het bombarderen
Maar toch bezoek je die site wel.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:50 schreef KingLysandus het volgende:
Op die site barst het van de debiele mensen.
quote:ik ben 14 juni bij de Aldi in Borne geweest ik vroeg na de achter uit rij camera meneer die kunt u pas zaterdag 16 juni kopen ik stond zaterdag om 8.30 in de winkel als een van de eerste klanten maar geen camera of worden die door het personeel verdeelt ik ben zeer teleurgesteld in aldi
Gewenste oplossing
dat ik eerlijk word behandelt [ik laat het ook niet bij zitten]
quote:Mijn zoontje van 11 is door een beveiliger bij het AH filiaal Terwijde in Utrecht ernstig geīntimideerd door een beveiliger, d.d. 17/6 s avonds 19:30.
Hij ging met een boodschappenbriefje van zijn moeder een pak conrflakes, 2 pakken koffie en een pak salami kopen. Die spullen vergaarde hij in zijn rugzakje. Toen hij bij de kassa had afgerekend, werd hij zeer intimiderend aangesproken door een bewaker. Dit ging in de trant van jij had het zeker niet willen betalen als je mij niet had gezien, terwijl mijn zoontje aangaf gewoon te hebben betaald. Na gevraagde uitleg gaf de bewaker aan het feit dat hij de spullen in de winkel in zijn rugzakje had verzameld als diefstal aan te merken, waarop wij als ouders zijn gebeld om hem zeer getraumatiseerd op te halen.
De bewaker heeft mijn zoontje meegenomen naar een kantoortje zonder aanwezigheid van andere personen en de viespeuk heeft daar daar fotos van hem gemaakt.
De bewaker heet Mohamed (deze naam is mij gegeven door de aanwezige teamleider, Sven van Opeinen). Noch de bewaker zelf, noch de teamleider kon mij een achternaam geven, noch naam van het beveiligingsbedrijf.
Gewenste oplossing
Ik wil graag dat: * deze bewaker tenminste ernstig op zijn gedrag wordt aangesproken, en zo mogelijk serieuzere consequenties aan dit gedrag te verbinden door AH/werkgever * ik wil graag weten welke interne procedures zowel AH als het bewakersbedrijf heeft en hoe men onderling met dit geval omgaat * de foto\'s worden opgespoord en vernietigd * AH excuses aanbiedt aan mijn zoontje met de mededeling dat hij niets verkeerd heeft gedaan
quote:Op de website http://frontpage.fok.nl/ verschijnt bij vrijwel elke pagina die geopend wordt een zeer misleidende reclame-banner over de gehele pagina verspreid met een gedateerde versie van de pagina als achtergrond afbeelding.Hierdoor ontstaat het gevoel dat de browser vastloopt. Vervolgens wordt men opgeschrikt door een harde schreeuw welke zeer storend is.Hopelijk kan hier iets aan gedaan worden.Met vriendelijke groet,d. de B
Ja, die had ik ook al gelezen. Ik geef de beveiliger groot gelijk. Kinderen die dingen in hun rugzak stoppen.quote:
Zocht iets over AH op Google. Zodoende daar terecht gekomen.quote:
quote:Dat het gewoon een actie is van Albert Heijn icm panini.
Die plaatjes kosten als je ze los koopt geloof ik tussen de 50 cent en een euro per pakje. Daarop staan ook omschrijvingen van de spelers. Bij die van AH zitten er allemaal rare plaatsjes tussen van animatiestadions, klootkinderen die ergens in Nederland wonen en zijn afgebeeld op zo’n plaatje (daar staat dan op voetbalkampioen 2011).Ook allemaal plaatjes uit verschillende jaren, bijvoorbeeld gullit en de boer heb ik eruit gehaald. Het is gewoon een nepsetje paatjes waarvan de nmmering ook helemaal niet klopt. Gewoon speciaal uitgebracht voor AH
Gewenste oplossing
Erg jammer dat het logo van AH niet op die plaatjes staat. Is zeker gedaan omdat dan anders ook de niet-kenners erintrappen. De oplossing waarmee ik tevreden ben is dat albert heijn het onderscheid duidelijk gaat laten zien tussen de echte panini serie van ek2012 en deze neppe serie. Wat moet ik nou met plaatje nummer 5 en 6. Daar staan 2 klootkinderen in die ik niet eens ken. Loze actie. Ze hadden beter gewoon op hun kosten echte paninipakjes wegkunnen geven, smeerlappen.
quote:Veel nummers van de plaatjes van de voetbal-actie komen niet overeen met de nummers van het bijbehorende boek. Grote teleurstelling
Gewenste oplossing
Een gratis juist boek
quote:Ik heb eieren gekocht bij de aldi. en daar in zat nog een half gegroeid klein kuiken vol met bloed en de bloed was heel glibberig en plakkerig.
Gewenste oplossing
Ik zal tevreden worden met de oplossing als jullie niet meer bij de zelfde firma eieren kopen en dat jullie voortaan bij een andere firma eieren kopen een VERTROUWELIJKE firma!! MAAR BELANGRIJSTE IS MIJN GEZONDHEID IK HEB 2 PAKKEN EIREN GEKOCHT KOST 2,50 IK HEB TOCH 6 OF MEER GIFTIGE EEIREN GEGETEN JULLIE MOETEN AAN MIJ SCHADE VERGOEDING BETALEN.DUS MIJN GEZONDHEID ZO BELANGRIJK!!
Waarom blijf je het kopen dan?quote:de door u geleverde stroopwafels die u nu Sticky Treats noemt hebben ons enorm teleurgesteld! Het zijn oudbakken krengen die je nog niet aan je hond voert en wij begrijpen ook niet waarom een mooi oud hollands product Sticky Treats moet worden genoemd.
Dat uw produkten over het algemeen niet echt uitmunten door verfijnde smaak wisten we al. Maar dat ze nu ook nog taai, hard en eigenlijk oneetbaar zijn is een onaangename verassing voor ons.
Gewenste oplossing
Dat u zich onze klacht aantrekt en dat u stroopwafels weer gewoon stroopwafels noemt en ons een vers en smakelijk produkt levert.
Kipnukketsquote:op 13 juni was ik bij mc donalds in joure bestelde er 8 kipnukkets en 8 bitterballen thuis aangekomen bleek er een bakje van 6 kipnukkets in te zitten eerst dacht ik laat maar, maar later dacht ik bel toch even met de zaak in joure, daar vetelde men mij dat de bakjes van 8 op waren en nu de 8 in bakjes van 6 deden hier was dus iets misgegaan en had niet moeten gebeuren de man boot zijn excuus aan en vertelde mij bij het volgende bezoek meld je je even met je naam en krijg je gratis 6 kipnukkes en nou niet om de nukkets maar om het gebaar geweldig en dacht geweldige zaak en van avond dacht ik even langs de mac donnalds neem iets mee voor thuis en verras mijn kinderen met de de nukkets die er gister te weinig waren komt vast bij de kinderen heel tof over…
HELAAS!!!!!!!!!!!!!!!! kwam aan de balie en de mannesjer zie ik ben hier de baas en kan me niks herinneren van die zaak en u moet gewoon ook de nukkets betalen met een beetje lachend gezicht en dit gekaanstekende gezicht zal me nog lang bij blijven en zeker als ik deze man zie draai ik me om en eet ik wel ergens anders blijkbaar word het personeel geleerd vriendelijk te zijn en de leiding niet jammer……
Gewenste oplossing
dat ook de leiding net als de rest van het personeel vriendelijk en oplossing gericht werkt kreeg 6 kipnukkets kado voor 2 euro mmmm inkoop 50 cent waar hebben wij het over en de oplossing geen idee als de leiding dit soort mensen mannagers maakt.
Wat een infantielquote:
quote:ten tweede staat er op het etiket dat het ”ook geschikt voor in het fonduestel” is. dus met andere woorden je kan het in je fondue pan doen en dan erin gaan bakken????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |