abonnement Unibet Coolblue
  maandag 18 juni 2012 @ 16:15:05 #101
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_113055220
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:14 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

:') :') :') , is dit serieus? Zijn er echt mensen zo dom?
hier verbaasde ik me ook vreselijk over.
echt, wtf :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_113055300
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

:')
"ik wilde mijn broodje buiten nuttigen en niet onbeheerd achterlaten."

:')
Nooit.
pi_113055403
een kleine sum up van dit hele topic in een post
quote:
:')
quote:
:')
quote:
:') :')
quote:
:') :') :')
zo erg is die site , niet normaal ...
pi_113055599
Ook weer een verklaring voor vmbo leerlingen.
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
  maandag 18 juni 2012 @ 16:22:23 #105
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_113055631
quote:
Gisteravond rond een uur of half1 s’nachts lopen mij vriendinnen en ik vanuit huis om snel wat bij mc donalds te halen echter daar aangekomen netjes gewacht achter aangesloten zijn we eindelijk aan de beurt en willen we onze bestelling plaatsen voor 4 personen de man achter de microfoon wilde ons niet helpen omdat wij per voet waren en niet per auto dus we werden geweigerd vervolgens komt die man met de regel wij helpen geen voetgangers dat zijn de regels ten eerste ik zie nergens een bord dat voetgangers niet geholpen mogen worden en ten tweede we komen er vaker en werden wel per voet geholpen dit heb ik nergens nog nooit meegemaakt heb nooit problemen met de mc donalds altijd goeie service en dan dit datt kan tog gewoon heb zelf geen auto dit is gewoon discriminatie in mijn ogen

Gewenste oplossing
Jullie zouden een bord moeten plaatsen dat na een bepaalde tijdstip voetgangers geen bestelling mogen plaatsen per voet en wil de bestelling krijgen waar we recht op hadden voor 4 personen ik ga door zolang ik me recht heb want dit kan echt nietttt heb dit nog nooit meegemaakt!!!!!
:')
  maandag 18 juni 2012 @ 16:22:41 #106
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_113055658
heb een klacht over fok erop gezet. maar hij is nog steeds niet in behandeling :(
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  maandag 18 juni 2012 @ 16:25:31 #107
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113055830
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:22 schreef Spaghettivreter het volgende:

[..]

:')
Gewoon losse autodeur meenemen de volgende keer en "broem broem!" roepen! Creatief is de jeugd van tegenwoordig ook al niet meer. ;(
Hallon!
  maandag 18 juni 2012 @ 16:27:08 #108
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_113055920
Een klacht bij Timberland:

吴 曼 迪
  maandag 18 juni 2012 @ 16:27:08 #109
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_113055921
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:25 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Gewoon losse autodeur meenemen de volgende keer en "broem broem!" roepen! Creatief is de jeugd van tegenwoordig ook al niet meer. ;(
Hehe :P
  maandag 18 juni 2012 @ 16:27:36 #110
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_113055956
quote:
Er lopen wat vreemde mensen in de burger king. Zo zag ik Hitler, iemand van de Klu Klux Klan,Geert Wilders mensen van de Hells Angels en er waren zwarte mensen

Gewenste oplossing
Burger king moet lekker in verotte banenen knijpen en ik moet schijten van slingerschijt
Wat is dit :')
  maandag 18 juni 2012 @ 16:27:46 #111
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_113055970
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:10 schreef Matty___ het volgende:
ik voel een fok groepsactie opkomen voor klacht.nl :P
Ik ben al lid maar je klacht wordt getoetst voordat ie geplaatst wordt volgens mij.
  maandag 18 juni 2012 @ 16:28:12 #112
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113055996
quote:
Ben bij mijn Bank SNS geweest omtr terugstorten van éénmaal
van ¤ 41,70. Daar dit niet kan (is rembours-incasso) kunnen ze me via deze site/klacht helpen
Nogmaals ik heb ergens een fout gemaakt op de cp maar in mij opthiek geen automatishe toestemming gegeven Het is gebeurd!
Gewenste oplossing

Nu wil ik mijn 2e afschrijving bedrag groot 41,70 euro terug ontvangen ( periode 15 june tot 15 december) want er is 2 maal afgeschreven Betalingskenmerk is; 19166375765 EN 19166375766. mAW. AFGESCHREVEN IS 2 MAAL VOOR DE ZELFDE PERIODE.Nogmaals, hoop deze keer wel op een reactie, daar ik in het weekend via info @lexa heb gereageerd maar geen antwoord. Danks zij mijn bank ben ik op deze klachten site gekomen Idem tel. nr 0800-3503500 is niet bereikbaar
Tsja kan me wel voorstellen dat zo'n bedrijf er geen zak van snapt als de klager het ook zo opschrijft in mailtjes naar dat bedrijf. :')
Hallon!
pi_113056135
quote:
al weer vier weken geen vemicel. geen piri piri geen bolletje peperkoek

Gewenste oplossing

beter inkopen
pi_113056153
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:28 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Tsja kan me wel voorstellen dat zo'n bedrijf er geen zak van snapt als de klager het ook zo opschrijft in mailtjes naar dat bedrijf. :')
Lexa is toch zo'n datingssite :')

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2012 16:30:52 ]
  maandag 18 juni 2012 @ 16:30:44 #115
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_113056155
quote:
chocolademelk van nutricia was in de aanbieding en nergens te koop mijn dochter was in zuidwolde wezen kijken en het was steeds op mijn andere dochter was in hoogeveen ook steeds op.. ik zelf was in emmen het zelfde verhaal ook op steeds kregen we het zelfde antwoord het komt morgen weer maar als je er dan komt is het er nog steeds niet.. en dat is vaker met de aanbiedingen .Dus waarom doen jullie dit steeds zo ik hoor van kennisen ook niet anders dat het stteds op is als jullie wat aanbieden in de folder Ik baal hier wel van want ik kom graag bij c1000 kopen maar niet op deze manier.. Wij drinken allemaal veel chocolade melk vooral mijn dochters en kleinkinderen. word er dan zo weinig besteld door jullie ik hoop dat jullie hier wat aan doen anders haal ik mijn boodschappen wel ergens anders waar de aanbiedingen er wel zijn.. gr A F.06


[ Bericht 2% gewijzigd door Pharkus op 13-03-2013 12:17:44 ]
  maandag 18 juni 2012 @ 16:31:49 #116
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113056221
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:30 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

Lexa is toch zo'n datingssite :')
Ja, ik ga eens even kijken of er nog betere (oftewel: dommere) klachten over datingsites te vinden zijn daar. :')
Hallon!
pi_113056242
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:30 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

Ik krijg de neiging om die mensen levend te begraven, vooral om hun spelling.
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
pi_113056287
quote:
ik heb een aantal weken geleden 2 concert kaarten 1 rang besteld via onlineticketshop. deze kaarten waren bij elkaar 230 euro waarvan 15,00 euro aan verzend en aangetekende kosten. een paar dagen voor het concert nog geen kaarten binnen en kreeg een standaard mailtje dat ze mij de kaarten niet konden aanbieden. maar dat er wel plaatsen waren voor de 2 rang, hier ging ik natuurlijk niet mee akkoord, vervolgends hem ik een mal gestuurt dat ik zo spoedig mogelijk mijn geld terug wilde hebben maar dat duurt 2 weken aldus de mail die ik van hun terug kreeg. ik ben vervolgends op de site gaan kijken en ik kon op die dag gewoon nog
kaarten bestellen voor de 1e rang zelfde datum en concert…. hoe raar is dat?!? vervolgends uit ik mijn teleurstelling aan een collega van mij en die is precies het zelfde overkomen bij deze site, zelfde concert, zij heeft ook haar geld nog niet terug. ik bestel via deze site nooit meer een concertticket!

Gewenste oplossing
mijn geld per direct op mijn rekening storten en dan niet beginnen over procedures! vervolgends de beste oplossing gewoon mensen hun kaarten leveren als ze daar veel geld voor willen neer tellen.
Ten eerste, mensen die niet via officiele aanbieders kaartjes kopen. Ten tweede, 230 euro voor 2 kaartjes Guus Meeuwis :')
  maandag 18 juni 2012 @ 16:33:29 #119
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113056315
quote:
Via andere datingsites op internet,ben ik in de fuik van cupido-dating terecht gekomen. Ze stuurden me wel dagelijks erotische mailtjes en plaatjes van dames, die graag met mij wilden vrijen.Ook kreeg ik dagelijks een neukbuddy aangeboden.
Toen ik ongeveer een week geleden voor mijn lidmaatschap betaalde, droogde de stroom mailtjes helemaal op en kreeg ik van geen enkele dame, nog een reactie op mijn emailtjes.
Einde van de pret!!!
Gewenste oplossing

De enige oplossing die ik wens is terugstorting van mijn betaling; ¤ 95,-. Ik wil verder niets meer met deze club van doen hebben.
95 E _O- hij had net zo goed ff naar de hoeren kunnen gaan volgens mij. :D
Hallon!
pi_113056365
KLB 5.0

Toch leuk dat zo'n site FOK! KLB als uitgangspunt neemt. :')
pi_113056425
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:33 schreef BlueMage het volgende:

[..]

95 E _O- hij had net zo goed ff naar de hoeren kunnen gaan volgens mij. :D
Heerlijk, die naiviteit :D
  maandag 18 juni 2012 @ 16:39:27 #122
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_113056640
Waarom denken mensen al die shit gratis te kunnen krijgen

quote:
draad loze koptelefoon

ik krijg de folders vaak te laat ,ik wilde de draad loze koptelefoon hebben maar was uit verkocht vind ik heel jammer

Gewenste oplossing
ik hoop dat er ergens nog een is een draad loze koptelefoon
heeft u hem niet meer.
dan zou ik te vreden met bon terwaarde van 45 euro
  maandag 18 juni 2012 @ 16:39:34 #123
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113056649
quote:
Beste Men/Mevr.

Ben van de week speciaal vanuit Duitsland uit Bedburg-Hau
naar de Jumbo gereden voor de Jumbobollen leek me lekker
voorbij de voetbalwedsstrijd waren ze die dag niet aangekomen
Men stelde voor iets anders te nemen maar daar had ik geen zin in.
Jammer,jammer had me zo leuk en lekker gevonden.
Verder vind ik de servise uitstekend en een mooie winkel.
Groetjes……….Mevr.R
Tsja... :')

quote:
Vandaag bij Jumbo Gennep gekocht,op de brioche staat een prijs van ¤0,63///kassabon ¤ 0,69
Ten eerste: je druk maken om 6 cent, ten tweede: dat op internet gooien ipv even bij de kassamiep te informeren hoe 't nu zit met de prijs. :')

[ Bericht 12% gewijzigd door Pharkus op 13-03-2013 12:18:12 ]
Hallon!
pi_113056691
quote:
02/03 laplace bezocht om broodjes te halen voor mij en mijn collega’s, aangekomen bij de kassa geef ik aan dat ik de broodjes graag zou willen meenemen. Vertelt de medewerkster mij dat dat niet mag….!? Volgens haar mocht ik maximaal 3 broodjes meenemen, terwijl ik vaker bij laplace meerdere broodjes meeneem…ze zijn toch voor de verkoop? Vertelt deze dame mij het volgende: ik mag de broodjes kopen maar dan moet ik ze opeten in het restaurant, maar mag ze absoluut niet meenemen, dan had ik maar een bestelling moeten plaatsen! Ik kon al mijn collega’s meenemen en die zelf hun broodjes laten kopen! Ik kon in het restaurant gaan zitten en de broodjes in me tas stoppen! Maar ik mocht ze niet meenemen naar buiten!!! Ze was geen afhaalchinees…. Wat een belachelijke service. Ik had de broodjes aangeraakt en vertelde dit aan de medewerkster maar toch legde ze de broodjes terug op hun plaats. Ik ga nooit meer naar laplace, niet alleen vanwege deze onzin maar ze leggen aangeraakte broodjes gewoon terug in de verkoop i.p.v. Ze gewoon te verkopen….toen ik dit hardop uitsprak waar andere klanten bijstonden zei ze, wil je ze nou of niet!??!! BELACHELIJK
  maandag 18 juni 2012 @ 16:42:03 #125
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113056798
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:40 schreef BWolf het volgende:

[..]

Ik zat me de hele tijd af te vragen wat "laplace" was...las het als "lap-lace". :')
Hallon!
pi_113056966
quote:
15s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:32 schreef Zenato het volgende:

[..]

Ik krijg de neiging om die mensen levend te begraven, vooral om hun spelling.
Je kan haar in ieder geval bereiken op onderstaand nummer. 14.gif
Nooit.
  maandag 18 juni 2012 @ 16:44:54 #127
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113056968
https://www.klacht.nl/jan-linders/

Bij Jan Linders gaan ze ook nog echt op al dat gezeur in. :D Volgens mij zetten ze daar een werknemer die straf heeft neer zo van "ga maar klacht.nl klachten oplossen". :')
Hallon!
pi_113057001
Dit is een parel van een topic, wat een domme mensen zijn er toch op de wereld..
  Redactie Frontpage maandag 18 juni 2012 @ 16:48:08 #129
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_113057138
quote:
oke luister! ik heb me blackberry all 3maanden de 1ste 1maand deed hij het goed maar verder is het gwn poep!

die balletje in de midde doet het niet meer wtf man:S

ik ga met me hand erover er gebeurd niks ik kan alleen drukken meer niet ik heb er toch niks aan zo!:S
Gewenste oplossing

geen een!
BB :')
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_113057158
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:44 schreef BlueMage het volgende:
https://www.klacht.nl/jan-linders/

Bij Jan Linders gaan ze ook nog echt op al dat gezeur in. :D Volgens mij zetten ze daar een werknemer die straf heeft neer zo van "ga maar klacht.nl klachten oplossen". :')
Niet alleen de Jan Linders zo te zien, ook de Deen en Jumbo hebben een veel te hoog "Oplospercentage". Dan ben je toch wel diep gezakt als werknemer, als je dit soort klachten moet oplossen
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_113057284
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:48 schreef Djeez het volgende:

[..]

BB :')
Hahahaha die had ik net ook al gepost, vooral die gewenste oplossing is echt goed!
  maandag 18 juni 2012 @ 16:51:05 #132
351860 WH141
E = MC²
pi_113057311
quote:
ten tweede staat er op het etiket dat het ”ook geschikt voor in het fonduestel” is. dus met andere woorden je kan het in je fondue pan doen en dan erin gaan bakken????
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
pi_113057320
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:48 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Niet alleen de Jan Linders zo te zien, ook de Deen en Jumbo hebben een veel te hoog "Oplospercentage". Dan ben je toch wel diep gezakt als werknemer, als je dit soort klachten moet oplossen
Klopt, ik had een klacht ingediend over de Jumbo over dat ze het personeel in Leiden als poep behandelen, stond er meteen dat de klacht intern besproken gaat worden. Dan is die toch in behandeling, en niet opgelost?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2012 16:52:28 ]
pi_113057348
quote:
Bij de Gamma heb ik een Ronde TL lamp( TL-E Circilar Super 80 32W/840 ) gekocht voor 23,99 euro.
maar toen ik bij de Praxis kwam , koste precies dezelfde lamp 19,99 euro, een verschil van 4 euro!!!
Ik ging er altijd vanuit dat de Gamma goedkoper was, maar dat is niet meer zo, ik moet nu echt op de prijs letten , nu ga ik maar nu eerst naar de Praxis en dan naar Gamma als het er niet is.( ik was altijd een vaste klant van de Gamma ) ik voel me bekocht.
Hier wordt echt veel op verdient.

Ik ga er vanuit dat deze klacht goed behandeld wordt anders gooi ik dit op twitter enz….

Gewenste oplossing
Een flinke vergoeding
Tering :')
en die bedreiging :')___!!!!!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2012 16:55:20 ]
pi_113057424
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:51 schreef magneetstrip het volgende:

[..]

Klopt, ik had een klacht ingediend over dat ze het personeel in Leiden als poep behandelen, stond er meteen dat de klacht intern besproken gaat worden. Dan is die toch in behandeling, en niet opgelost?
Ah vandaar, ze hebben gewoon iemand die de hele dag ctrl v loopt te doen, waardoor ze hoog komen. In behandeling betekent bij klacht.nl vast opgelost, kan mij niet voorstellen dat er bedrijven serieus op reageren
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_113057448
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:51 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

Tering :')
en die bedrijging :')___!!!!!!!
Wut? Troll of iets voor klacht.nl?
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  maandag 18 juni 2012 @ 16:53:36 #137
351860 WH141
E = MC²
pi_113057449
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:51 schreef wietparkiet het volgende:
bedrijging :')___!!!!!!!
Dit zou de werkelijke klacht moeten zijn. :')
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
pi_113057487
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:53 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Ah vandaar, ze hebben gewoon iemand die de hele dag ctrl v loopt te doen, waardoor ze hoog komen. In behandeling betekent bij klacht.nl vast opgelost, kan mij niet voorstellen dat er bedrijven serieus op reageren
Bij de rubriek Jumbo zijn er van dezelfde persoon ook meerdere klachten over een bankje. Eerste keer was de klacht opgelost, zonder dat er was gezegd over welk filiaal het gaat :')
pi_113057547
Godver :')
taalnazi's ;(
fouten maken is menselijk ditdat
pi_113057636
quote:
Ik verbaas me nog steeds dat uw supermarkt waar ik al heel lang mijn boodschappen doe, nog steeds giftige paprika’s verkoopt uit Spanje. Vele berichten in kranten en op tv dringen er op aan niet die bespoten produkten uit Spanje te consumeren!! Waarom doet U dat ons nog steeds aan?
wat
Ik heb geen signature. Ga weg
pi_113057706
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:56 schreef Holvocht het volgende:

[..]

wat
Vorig jaar had je toch die ziekte? Geen idee meer welke, maar het waren eerst wortels uit Duitsland, toen opeens Rusland en later tomaten uit Spanje. Gingen allemaal mensen dood aan etc., dus daar zal die klacht wel over gaan
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_113057764
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:51 schreef wietparkiet het volgende:
Quote:
Bij de Gamma heb ik een Ronde TL lamp( TL-E Circilar Super 80 32W/840 ) gekocht voor 23,99 euro.
maar toen ik bij de Praxis kwam , koste precies dezelfde lamp 19,99 euro, een verschil van 4 euro!!!
Ik ging er altijd vanuit dat de Gamma goedkoper was, maar dat is niet meer zo, ik moet nu echt op de prijs letten , nu ga ik maar nu eerst naar de Praxis en dan naar Gamma als het er niet is.( ik was altijd een vaste klant van de Gamma ) ik voel me bekocht.
Hier wordt echt veel op verdient.

Ik ga er vanuit dat deze klacht goed behandeld wordt anders gooi ik dit op twitter enz….

Gewenste oplossing
Een flinke vergoeding
Tering
en die bedreiging ___!!!!!!!
Nú moet hij op de prijs gaan letten? Dat had je VOOR dat je iets koopt moeten doen klapdeur :|W
Oh, and that's a bad miss!
pi_113057768
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:54 schreef magneetstrip het volgende:

[..]

Bij de rubriek Jumbo zijn er van dezelfde persoon ook meerdere klachten over een bankje. Eerste keer was de klacht opgelost, zonder dat er was gezegd over welk filiaal het gaat :')
Oké, ik heb mijn mening veranderd: wat een geweldige baan moet dat zijn, beetje geld verdienen met kansloze klachten doorlezen en gewoon altijd antwoorden "In behandeling" en daarmee opgelost _O_
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_113057770
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:58 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Vorig jaar had je toch die ziekte? Geen idee meer welke, maar het waren eerst wortels uit Duitsland, toen opeens Rusland en later tomaten uit Spanje. Gingen allemaal mensen dood aan etc., dus daar zal die klacht wel over gaan
EHEC
  maandag 18 juni 2012 @ 16:59:41 #145
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113057788
quote:
Dear all, We booked a vacation for 9 persons to Alicante.We are a dutch familly of 4 (inc baby)and the other friends, familly of for with 2 little kids as well are planning to join us. they are from GB but because of theire work stay in Dubai, because of this distance and 4 little kids traveling along, it was decided to take the aupair with them . The nice vacation could start then. But One of the travellers (Grace, aupair) did not got the required visum to travel along, because we are not spanish they told us, the familly who the au pair travel with is not a schengen member! we coundnt even guess for this answere.what was ment to be more help, got us in headache and took alot of our time arranging things. the travel plans for her are paid by us all. We are disppointed but can not accept the antipathie of your airline toward your custumers (us), becaue we applied on time and could not see this coming( when we called the embassy and told thenm the situation they told us to make an appointment and apply , so we did. Any ways, we offered different kind of solutions: we asked to be able to hold her sit to use it for the baby and his bagage or the other solution we offered was to be able to use the booked sit for extra bagage because of the bagage traveling (or as a checked in bagage by example telling us that we could take 2 check in bagage instead), or cancle and at least get some of the money back to use This restitute to buy our selfs a bit more comfort on this flight. It actually shocked us that none of this solutions where possible . Even an alternative where not offered. the most disappointment was the fact that your employee explained this by telling we are a budget airline so what do you expect was the message. well we expect a good deal , that goes for the price but as well as a good customer relationship. which seems to be lost by this manner. there can not be a price named for a good customer management relationship, which by these kinds of attitude or answeres are put in stake. We believe where is a will it should be a solution (way) and an intergrated attitude or understanding will promotes your cause and ours!. So we challange you buy meeting us somewhere in a middel and grant us with more understanding. we insure you it will be a investment in a long term relationship instead of disappointment.

sincerely and awaiting for a solution,
kind regards
Sh P
Gewenste oplossing

zie bovensympathieke benadering en uitzondering maken zal al flink wat zijn we hebben verschillende redelijke opties voorgelegd lieft de zit te mogen gebruiken voor de baby en 1koffer kosteloos extra inchecken.
In het Nederlands is het nog warriger als in het Engels. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Pharkus op 13-03-2013 12:19:44 ]
Hallon!
pi_113057790
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:59 schreef Sautor het volgende:

[..]

EHEC
Ach ja, dan zal het dat wel zijn
Ik heb geen signature. Ga weg
pi_113057839
De beste tot nu toe _O- _O- _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen signature. Ga weg
pi_113057862
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:59 schreef Sautor het volgende:

[..]

EHEC
Inderdaad ja. En nu ik erop Google zie ik dat er in België vandaag weer een 6-jarige jongen is besmet en 3 dagen geleden ook al 21.. Leuk dat dat bekend gemaakt wordt door de media :{
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  maandag 18 juni 2012 @ 17:01:39 #149
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_113057898
quote:
ik heb vanmiddag een pakje shag gehaald voor mijn moeder die even naar de winkel ernaast was binnen 2 minuten pakje aan moeder gegeven bleek de verkeerde kleur want pall mall shag heeft 2 soorten blauw en rood en ik had blauw maar moest rood zijn dus ik terug binnen 4 minuten maar ze wouden niet ruilen omdat er van alles mee kon gebeurd zijn en dat binnen 4 minuten en ondanks dat ik daar veel vaker kom kan dit mag dit zomaar

Gewenste oplossing
als het gewoon werd geruild of als ze het erbij zeggen of het ergens staat magoe geen van alle
de moeder:

[ Bericht 8% gewijzigd door Pharkus op 13-03-2013 12:20:12 ]
pi_113057957
quote:
De planten krijgen geen water van het personeel. Als ik hierop de \”manager\” op attent maak reageert hij slechts met een vage glimlach. Hij was bezig de karren met planten naar binnen te rijden en dacht waarschijnlijk aan vrij zijn. Het was bijna 21 uur en sluitingstijd.

Gewenste oplossing
De planten water geven. De klant serieus nemen.
Ik heb geen signature. Ga weg
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')