abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113058856
Het verbaast mij dat AH een frisdrank voor kinderen de naam ‘Djoezz’ heeft gegeven. Het zal wel een verwijzing zijn naar het Engelse woord voor sap (‘juice’), uitgesproken met een ‘s’ op het eind, maar door de spelling met ‘z’ heeft u nu een drankje dat in Engelse oren klinkt als ‘Joden’ (‘Jews’) . Leg dat maar eens uit in internationaal gezelschap. Lekker drankje, vinden mijn kinderen, daar niet van. Maar wat een ongelukkige naam!

Gewenste oplossing
Noem het drankje ‘Djoess!”, met als kreet ‘sssssspannend lekker!’
Ik heb geen signature. Ga weg
  maandag 18 juni 2012 @ 17:21:00 #177
351860 WH141
E = MC²
pi_113058886
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:19 schreef haan33 het volgende:

[..]

AUTIST :') _O-
:')
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
  maandag 18 juni 2012 @ 17:21:19 #178
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_113058898
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:20 schreef Holvocht het volgende:
Het verbaast mij dat AH een frisdrank voor kinderen de naam ‘Djoezz’ heeft gegeven. Het zal wel een verwijzing zijn naar het Engelse woord voor sap (‘juice’), uitgesproken met een ‘s’ op het eind, maar door de spelling met ‘z’ heeft u nu een drankje dat in Engelse oren klinkt als ‘Joden’ (‘Jews’) . Leg dat maar eens uit in internationaal gezelschap. Lekker drankje, vinden mijn kinderen, daar niet van. Maar wat een ongelukkige naam!

Gewenste oplossing
:')_
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_113058923
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:20 schreef WH141 het volgende:

[..]

Oh ok en dit dan?

[..]

Hehe dat wel :') Of naja twijfel maar de intonatie van die klacht is een beetje raar.
pi_113058926
quote:

Gewenste oplossing
Mjeh, I hate Djoezz komt dan ook niet zo best over.
Oh, and that's a bad miss!
  maandag 18 juni 2012 @ 17:22:31 #181
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_113058947
quote:

Gewenste oplossing
OMG :') _O-
pi_113058949
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:21 schreef Brentmeister het volgende:

[..]

Mjeh, I hate Djoezz komt dan ook niet zo best over.
iets met favoriete drankje en adolf :')
  maandag 18 juni 2012 @ 17:22:33 #183
351860 WH141
E = MC²
pi_113058952
quote:

Gewenste oplossing
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- :')
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
pi_113058975
quote:

Gewenste oplossing
Het zou erger zijn als dat drankje vies is :') Maar dit is net zoiets als een negerzoenen en jodenkoeken discussie.
  maandag 18 juni 2012 @ 17:23:07 #185
338880 haan33
Studerende Boy
pi_113058982
Nu wachten tot een FOK!kers de boel gaat trollen daar :)
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_113059051
quote:
Het is moeilijk zonder lelijke woorden onze gram te uiten over de onmogelijke weg die moet worden bewandeld dit Hemabaksel te bemachtigen.
Hoe krijgen jullie het voor elkaar het de klant zo moeilijk te maken.
Is de taart soms niet om te eten zotdat u er ons van tracht te weerhouden het bestelproces voort te zetten.
Wij geven het hierbij op. Verdeel dit gebak maar onder Uw directieleden als pleister op de wond voor het hopelijk mislopen van de bonus die zij dit jaar niet behoren te krijgen, omdat zij die niet verdienen.
J.C. S
Gewenste oplossing

N.V.T.
Nee dit is geen troll hoorrr

[ Bericht 0% gewijzigd door Pharkus op 13-03-2013 12:22:45 ]
pi_113059067
quote:
Vandaag stond er bij de lidl een actie van de energy drink blikjes.
Er hing een oranje papier boven met:
GOEDKOPER energie drank PER TRAY ¤ 6,-
Dus nam ik 2 trays mee. Eenmaal bij de kassa afgerekend, stond er op het bonnetje ¤17,40 voor de 2 trays. Nu kan zelfs een klein kind tellen dat 2 x 6 ¤ 12,- is.
Toen zei de cassiere dat er op het papier stond dat er 24 blikjes in een tray zitten, voor de actie prijs. Maar het kortingsbord hangt boven de normale trays. En bovendien staat er nergens op het papier over hoeveel blikjes het gaat!!!!!!
Ze wilde me geen gelijk geven, en lidl zegt op de site 100% klantvriendelijk te zijn. Dus mensen koop geen aanbiedingen bij de lidl sint maartensdijk, want je komt bedrogen uit. Je betaalt meer dan ¤ 5,- teveel, terwijl er toch echt een kaart hangt. Nou lidl ik heb er een foto van gemaakt, dus ik sta in mn recht.
Gewenste oplossing

Ik wil minimaal mijn geld terug!!!!!! Want dit is geen service!!! En zoek het op de bon maar na dat we 8 trays hebben gekocht!!!!! Schandalig!!!!!
Ура для россии
pi_113059079
quote:
MIJN POOLSE VRIEND WEZLA 60 JAAR NOG NOOIT IETS FOUT GEDAAN,ALEEN MAAR GEWERKT.WORDT IN UTRECHT ROCHADE VALS BESCHULDIGD DOOR DE BEWAKING EN MOET MEE LOPEN NAAR ACHTER VOOR HET OOG VA 20 BUURT BEWONERS.DAAR MOET HIJ ZIJN TAS LEEG MAKEN EN WORDEN DE BEELDEN TERUG GESPOELD.DAN BLIJKT HIJ ONSCHULDIG TE ZIJN EN WORD ER DOODLEUK SORRY GEZEGD U KUNT WEER GAAN.NU THUIS GEKOMEN EN AL EEN UUR AAN HET HUILEN TOCH DE MANAGER GEBELD.DIE ZEGT JUIST GEHANDELD TE HEBBEN EN ER VERDER NIKS MEE OF AAN TE DOEN.HEB NU EEN BRIEF AAN HET HOOFD KANTOOR GESCHREVEN BEN BENIEUWD HOE ZWAAR DIE ER AAN TILLEN

Gewenste oplossing
ALS ZE IN IEDER GEVAL AL WEL REAGEREN.EN DAT ZE ZO EXCUSES MAKEN DAT WEZLA WEER GEWOON BOODSCHAPPEN KAN DOEN DAAR.EN DAT DE MANAGER EN DE BEWAKER AANGESPROKEN WORDEN EN NIET DAT HET IN HET BEKENDE DOOFPOTJE GAAT.
Ik heb geen signature. Ga weg
pi_113059084
quote:
k krijg heel veel klachten dat de website niet te vinden is
ik vind het schandalig dat dit gebeurd
hopelijk komt dit nog goed want dit is geen reclame
de telegraaf moet hier wat aan doen anders kost dit klanten
Gewenste oplossing

dat dit binnen 23 uur is opgelost
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
  maandag 18 juni 2012 @ 17:25:19 #190
351860 WH141
E = MC²
pi_113059100
quote:
geachte leden van de derectie bij deze beklaag ik mij over het feit dat ik regelmatig geconfronteerd word met praatjes over de junk met de spuit. ik ben een tijd geleden aangehouden ivm de verdenking van winkeldiefstal ik heb toen een compleete insuline spuit achter willen laten.dit is opgemerkt door personeel van de vesteging op het grote winkelcentrum in utrecht overvecht de zaak diend nog in beroep maar ik word nu regelmatig geconfronteerd met mensen die mij op straat openlijk bespreken als de man van de spuit bij albert heijn het kan alleen zo zijn dat het hier inside info betreft de mensen waar ik dan mee ben beginnen alemaal vragen te stellen ik dien hierbij een klacht omdat het helemaal niet relevant is en ook niet buiten openlijk besproken dient te worden het kan niet anders of het betreft hier personeel van de vesteging in utrecht ok de naam mimoen komt steeds terug bij navraag indien het zo is dat dit blijft aanhouden overweeg ik een aangifte ivm smaad dat ik beticht word van diefstal betekend nog niet dat ik met pek en veren rond hoef te lopen ik ben net verhuist en het begint al weer het betreft over het algemeen marokanen die hier mee bezig zijn de namen mimoen en hassan duiken steeds wer op ik ben het beu om zo besproken te worden het dient geen doel alleen het zwart maken van mij en ik ben al vrienden en kennisen verloren door dit gepraat en deze smadelijke praatjes de volgende keer dat ik met iemand ben en het gebeurd weer doe ik aangifte.

Gewenste oplossing
ik wacht wel op het geen mijn raadsheer zegt
― Albert Einstein
pi_113059166
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:25 schreef WH141 het volgende:

[..]

Interpunctie, waarom is dat toch zo moeilijk ;(
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_113059173
quote:
scandalig de mensen laten sparen voor de poppen en niet te krijgen ja zo werf je klanten schandalig mensen zo bij de poot te nemen en geld uit de zakken te schudden ik hoop dat de poppen alsnog worden geleverd want ik ga ook zeker met meerdere mensen dit bij alle consumenten programma s melden echt zo teleurstellend voor de kids de mijne wou nog de 2 oude mannetjes hebben daar zit je dan met je spaarkaarten

Gewenste oplossing
om alsnog de 2 oude mannetjes te sturen
  maandag 18 juni 2012 @ 17:27:04 #193
338880 haan33
Studerende Boy
pi_113059175
quote:
Ik ging dus net even naar de Aldi, waar ik wat kogelbiefstuk haalde.
Enfin, ik at hem op, en ben net bij de doktor geweest voor een routineonderzoek.
Er is bij mij een balgezwel geconstateerd, en dat komt door jullie!
oplossing:
Aldi die chemokosten betaalt
Welke FOK!ker is dit _O-
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
  maandag 18 juni 2012 @ 17:27:49 #194
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_113059198
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:24 schreef Woestijnvos het volgende:

[..]

Zijn ook van die types die dit drinken als water :')
pi_113059208
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:27 schreef haan33 het volgende:

[..]

Welke FOK!ker is dit _O-
lolwhut :') _O-
pi_113059211
quote:

[..]

Welke FOK!ker is dit _O-
*proest* _O- ^O^
pi_113059226
quote:

[..]

Welke FOK!ker is dit _O-
Gogosweden gebruikt altijd het woord "Enfin" valt me op.
  maandag 18 juni 2012 @ 17:28:24 #198
351860 WH141
E = MC²
pi_113059227
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:26 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Interpunctie, waarom is dat toch zo moeilijk ;(
Het is gewoon 1 lange zin. :')
― Albert Einstein
  maandag 18 juni 2012 @ 17:28:47 #199
351860 WH141
E = MC²
pi_113059248
quote:

[..]

Welke FOK!ker is dit _O-
lolwat :')
― Albert Einstein
pi_113059270
Facebook klacht. :')

quote:
Ik ben nu voor de derde keer geblokkeerd voor deze uitnodigingen, eerste twee keer 14 dagen nu 30 dagen, ik ben mij van geen kwaad bewust en heb alleen bekende mensen uitgenodigd.
Gewenste oplossing

Ik wil facebook vragen om opheldering en dat ze aangeven wat ik nu precies fout doe, want ik weet het echt niet..... En niet dat ik gestraft word voor iets wat ik mijns inziens helemaal niet heb gedaan!
Ура для россии
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')