quote:Wij zijn diep teleurgesteld met zulke slechte (zacht uitgedrukt)”kogelbiefstuk”.Dit vlees mag nog niet eens de naam “biefstuk” krijgen We hebben dit gekocht bij AH.
450 gram Greenfield kogelbiefstuk. Kosten: ¤ 12,75!! Echt schandalig dat dit verkocht wordt. Gebakken (2,5 min aan iedere kant) in heel hete roomboter zoals altijd maar nu, niet weg te krijgen. AH dit is geen mooie reclame. Wij zullen dan ook NOOIT geen biefstuk meer kopen bij een van de vestigingen. We zijn al jaren vaste klant maar dit gaat alles te boven. Misschien is een excuus uwerzijds op zijn plaats
Gewenste oplossing
Wij zouden het op prijs stellen als er excuus gemaakt wordt en wij ons dure vlees vergoed krijgen middels een tegoedbon t.w.v. bovengenoemd bedrag. In Kogelbiefstuk hoeft het ons niet vergoed te worden. Wij weten nog niet hoe AH dit gaat oplossen dus vinden wij onderstaand kolommetje vreemd. Dit kan toch na oplossen van de klacht pas beantwoord worden.
quote:bij deze wil ik graag een klacht indienen over jullie fles spiritus eigen merk. tot mijn grote schrik draaide mijn zoontje de fles zo open en leeggegooid er zat dus geen klik dop op maar een gewone. ten tweede staat er op het etiket dat het ”ook geschikt voor in het fonduestel” is. dus met andere woorden je kan het in je fondue pan doen en dan erin gaan bakken???? dit staat op de voorzijde van de fles en aangezien veel mensen niet de achterkant van het etiket niet lezen is het dus erg gevaarlijk dat het er zo staat.
Gewenste oplossing
ik wil graag dat u de tekst op het etiket laat aanpassen inclusief de dop. en graag mij ook tegemoet komen met eventueel een vergoeding, want ik ben van mening dat deze veranderingen u niet meer klachten op gaat leveren. het zou namelijk heel erg zijn als iemand het echt in een fonduestel gaat doen en eruit gaat eten.
Hoe komt dat ene zoontje bij die fles? Is het niet je eigen verantwoordelijkheid? Beetje AH de schuld geven.quote:wij krijgen geen weekreklame blad van AH
Gewenste oplossing
als we deze elke week bezorgd krijgen
quote:op 17mei werd er van mijn rekening nr. 14840xxxx tnv.M.G. van O. zonder een opdracht of toestemming mijnerzijds een bedrag afgeboekt ter grootte van ¤ 23,70 .
Ik verzoek U mij dit bedrag omgaand te storneren . Ook verzoek ik U dringend mij omgaand te berichten wat de oorzaak is van deze voor mij onbegrijpelijke transactie en hoe herhaling kan worden voorkomen . UU
Gewenste oplossing
Ik probeer te volstaan met een snelle afwerking als hierboven gevraagd. Ik ga ervan uit, dat U mij deze mail bevestigt .
nu werkt ie weerquote:Op maandag 18 juni 2012 14:52 schreef Barbapapamama het volgende:
site werkt niet eens wie is die site aan het bombarderen
Maar toch bezoek je die site wel.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:50 schreef KingLysandus het volgende:
Op die site barst het van de debiele mensen.
quote:ik ben 14 juni bij de Aldi in Borne geweest ik vroeg na de achter uit rij camera meneer die kunt u pas zaterdag 16 juni kopen ik stond zaterdag om 8.30 in de winkel als een van de eerste klanten maar geen camera of worden die door het personeel verdeelt ik ben zeer teleurgesteld in aldi
Gewenste oplossing
dat ik eerlijk word behandelt [ik laat het ook niet bij zitten]
quote:Mijn zoontje van 11 is door een beveiliger bij het AH filiaal Terwijde in Utrecht ernstig geīntimideerd door een beveiliger, d.d. 17/6 s avonds 19:30.
Hij ging met een boodschappenbriefje van zijn moeder een pak conrflakes, 2 pakken koffie en een pak salami kopen. Die spullen vergaarde hij in zijn rugzakje. Toen hij bij de kassa had afgerekend, werd hij zeer intimiderend aangesproken door een bewaker. Dit ging in de trant van jij had het zeker niet willen betalen als je mij niet had gezien, terwijl mijn zoontje aangaf gewoon te hebben betaald. Na gevraagde uitleg gaf de bewaker aan het feit dat hij de spullen in de winkel in zijn rugzakje had verzameld als diefstal aan te merken, waarop wij als ouders zijn gebeld om hem zeer getraumatiseerd op te halen.
De bewaker heeft mijn zoontje meegenomen naar een kantoortje zonder aanwezigheid van andere personen en de viespeuk heeft daar daar fotos van hem gemaakt.
De bewaker heet Mohamed (deze naam is mij gegeven door de aanwezige teamleider, Sven van Opeinen). Noch de bewaker zelf, noch de teamleider kon mij een achternaam geven, noch naam van het beveiligingsbedrijf.
Gewenste oplossing
Ik wil graag dat: * deze bewaker tenminste ernstig op zijn gedrag wordt aangesproken, en zo mogelijk serieuzere consequenties aan dit gedrag te verbinden door AH/werkgever * ik wil graag weten welke interne procedures zowel AH als het bewakersbedrijf heeft en hoe men onderling met dit geval omgaat * de foto\'s worden opgespoord en vernietigd * AH excuses aanbiedt aan mijn zoontje met de mededeling dat hij niets verkeerd heeft gedaan
quote:Op de website http://frontpage.fok.nl/ verschijnt bij vrijwel elke pagina die geopend wordt een zeer misleidende reclame-banner over de gehele pagina verspreid met een gedateerde versie van de pagina als achtergrond afbeelding.Hierdoor ontstaat het gevoel dat de browser vastloopt. Vervolgens wordt men opgeschrikt door een harde schreeuw welke zeer storend is.Hopelijk kan hier iets aan gedaan worden.Met vriendelijke groet,d. de B
Ja, die had ik ook al gelezen. Ik geef de beveiliger groot gelijk. Kinderen die dingen in hun rugzak stoppen.quote:
quote:Dat het gewoon een actie is van Albert Heijn icm panini.
Die plaatjes kosten als je ze los koopt geloof ik tussen de 50 cent en een euro per pakje. Daarop staan ook omschrijvingen van de spelers. Bij die van AH zitten er allemaal rare plaatsjes tussen van animatiestadions, klootkinderen die ergens in Nederland wonen en zijn afgebeeld op zo’n plaatje (daar staat dan op voetbalkampioen 2011).Ook allemaal plaatjes uit verschillende jaren, bijvoorbeeld gullit en de boer heb ik eruit gehaald. Het is gewoon een nepsetje paatjes waarvan de nmmering ook helemaal niet klopt. Gewoon speciaal uitgebracht voor AH
Gewenste oplossing
Erg jammer dat het logo van AH niet op die plaatjes staat. Is zeker gedaan omdat dan anders ook de niet-kenners erintrappen. De oplossing waarmee ik tevreden ben is dat albert heijn het onderscheid duidelijk gaat laten zien tussen de echte panini serie van ek2012 en deze neppe serie. Wat moet ik nou met plaatje nummer 5 en 6. Daar staan 2 klootkinderen in die ik niet eens ken. Loze actie. Ze hadden beter gewoon op hun kosten echte paninipakjes wegkunnen geven, smeerlappen.
quote:Veel nummers van de plaatjes van de voetbal-actie komen niet overeen met de nummers van het bijbehorende boek. Grote teleurstelling
Gewenste oplossing
Een gratis juist boek
quote:Ik heb eieren gekocht bij de aldi. en daar in zat nog een half gegroeid klein kuiken vol met bloed en de bloed was heel glibberig en plakkerig.
Gewenste oplossing
Ik zal tevreden worden met de oplossing als jullie niet meer bij de zelfde firma eieren kopen en dat jullie voortaan bij een andere firma eieren kopen een VERTROUWELIJKE firma!! MAAR BELANGRIJSTE IS MIJN GEZONDHEID IK HEB 2 PAKKEN EIREN GEKOCHT KOST 2,50 IK HEB TOCH 6 OF MEER GIFTIGE EEIREN GEGETEN JULLIE MOETEN AAN MIJ SCHADE VERGOEDING BETALEN.DUS MIJN GEZONDHEID ZO BELANGRIJK!!
Waarom blijf je het kopen dan?quote:de door u geleverde stroopwafels die u nu Sticky Treats noemt hebben ons enorm teleurgesteld! Het zijn oudbakken krengen die je nog niet aan je hond voert en wij begrijpen ook niet waarom een mooi oud hollands product Sticky Treats moet worden genoemd.
Dat uw produkten over het algemeen niet echt uitmunten door verfijnde smaak wisten we al. Maar dat ze nu ook nog taai, hard en eigenlijk oneetbaar zijn is een onaangename verassing voor ons.
Gewenste oplossing
Dat u zich onze klacht aantrekt en dat u stroopwafels weer gewoon stroopwafels noemt en ons een vers en smakelijk produkt levert.
Kipnukketsquote:op 13 juni was ik bij mc donalds in joure bestelde er 8 kipnukkets en 8 bitterballen thuis aangekomen bleek er een bakje van 6 kipnukkets in te zitten eerst dacht ik laat maar, maar later dacht ik bel toch even met de zaak in joure, daar vetelde men mij dat de bakjes van 8 op waren en nu de 8 in bakjes van 6 deden hier was dus iets misgegaan en had niet moeten gebeuren de man boot zijn excuus aan en vertelde mij bij het volgende bezoek meld je je even met je naam en krijg je gratis 6 kipnukkes en nou niet om de nukkets maar om het gebaar geweldig en dacht geweldige zaak en van avond dacht ik even langs de mac donnalds neem iets mee voor thuis en verras mijn kinderen met de de nukkets die er gister te weinig waren komt vast bij de kinderen heel tof over…
HELAAS!!!!!!!!!!!!!!!! kwam aan de balie en de mannesjer zie ik ben hier de baas en kan me niks herinneren van die zaak en u moet gewoon ook de nukkets betalen met een beetje lachend gezicht en dit gekaanstekende gezicht zal me nog lang bij blijven en zeker als ik deze man zie draai ik me om en eet ik wel ergens anders blijkbaar word het personeel geleerd vriendelijk te zijn en de leiding niet jammer……
Gewenste oplossing
dat ook de leiding net als de rest van het personeel vriendelijk en oplossing gericht werkt kreeg 6 kipnukkets kado voor 2 euro mmmm inkoop 50 cent waar hebben wij het over en de oplossing geen idee als de leiding dit soort mensen mannagers maakt.
Wat een infantielquote:
quote:ten tweede staat er op het etiket dat het ”ook geschikt voor in het fonduestel” is. dus met andere woorden je kan het in je fondue pan doen en dan erin gaan bakken????
Ja, waarom dien je dan een klacht in, als er geen gewenste oplossing is?quote:oke luister! ik heb me blackberry all 3maanden de 1ste 1maand deed hij het goed maar verder is het gwn poep!
die balletje in de midde doet het niet meer wtf man:S
ik ga met me hand erover er gebeurd niks ik kan alleen drukken meer niet ik heb er toch niks aan zo!:S
Gewenste oplossing
geen een!
quote:tijdens de brandalarm van afgelopen dinsdag was ik bij ikea. te weten in het bedrijfsretaurant. net door de kassa bleek een alarm werkelijk een brandalarm en liep ik met mijn bordje achter mijn vriendin aan richting nooduitgang.
achter mij lopen cassieres (waarvan één met blonde rastalokken en een sjaaltje om) ik krijg “en publiek” de opmerking goh.. mensen verbranden liever dan dat ze een euro verliezen. ik wilde mijn broodje buiten nuttigen en niet onbeheerd achterlaten. ik denk ze weet niet beter dus reageer niet. daarop begint deze vrouw als een viswijf tegen mij te schreeuwen dat ik mijn bord moet neerzetten. hierop heb ik gereageerd met waar ze de brutaliteit vandaan haald om mij op deze toon aan te spreken. hierop en waarschijnlijk mede omdat omstanders haar en masse totaal onbegrijpend en afkeurend begonnen aan te kijken werd zij stil en zij niets meer. ik heb haar het bord gegeven en ben verder achter mijn vriendin aangelopen die
de stroom mensen inmiddels naar de nooduitgang leidde.
de houding van dit personeelslid was extreem onprofessioneel. Haar stilte hield ook géén excuus in.
Gewenste oplossing
een persoonlijk excuus van dit persooneelslid naar mij en mijn vriendin zou op zijn plaats zijn. verder zou dit personeelslid psychologisch getest moeten worden of zij uberhaubt geschikt is voor een functie waarbij klantcontact onvermijdelijk is. blijkt zij toch psychologisch geschikt en dit is onder de noemer incidenteel te rangschikken dan lijkt me een extra interne training klantcontact voor deze mevrouw wellicht nog een oplossing. anders een baan functie zonder klantcontact. (backoffice-functie)(Verders in zijn algemeenheid gesproken vind ik ook nog dat het personeel met tot de brandmelding positief nogal passief reageerde. mijn vriendin heeft nota bene een stroom mensen naar de nooduitgang begeleid. niet ikea-personeel.)
quote:In de Westelijke Mijnstreek ligt veel zwerfafval van McDonalds. Hoogstwaarschijnlijk uit de vestiging in Geleen. De klanten gooien het na ongeveer 5 minuten rijden uit hun auto. Neerbeek en ook Geleen en Munstergeleen ligt er vol mee. Mcdonalds zou verplicht moeten worden de kentekens van de koper op de verpakking te noteren.
Gewenste oplossing
Mcdonalds zou verplicht moeten worden de kentekens van de koper op de verpakking te noteren.
quote:mijn broodjes worden niet verwarmd met als argument van de directeur dat ik naar een ander filiaal moet gaan. Dat vind ik vreemd omdat bij andere filialen de broodjes wel verwamd worden, en ik geld betaal voor mijn broodjes.
Gewenste oplossing
Dat de broodjes verwarmt kunnen worden bij de broodafdeling
quote:Ik heb sinds kort bh’s gekocht bij de Wibra. Na één dag gedragen te hebben voelde ik het schuren en vervelend zitten ondanks goede cupmaat!. Na nog één dag gedragen te hebben kreeg ik pijnlijke blaren op mijn rug en op mijn zij!
Ik koop echt nooit meer bh’s van de Wibra.
Gewenste oplossing
Ik zou het fijn vinden als het product uit de schappen worden genomen om andere hiervan te beschermen tegen deze pijnlijke blaren. Daarnaast zou ik het fijn vinden als er een tegemoetkoming plaats vindt.
quote:om de 5 minuten wordt ik gebeld door uw SMS service 067364444400 ik wil dat dit onmiddellijk stopt
Gewenste oplossing
onmiddellijk stoppen
vind ik serieus niet zon slecht ideequote:
Hahaha raap me opquote:”ook geschikt voor in het fonduestel” is. dus met andere woorden je kan het in je fondue pan doen en dan erin gaan bakken????
Achterlijkequote:Ik heb veel nakijk werk en gebruik daarvoor de correctieknop van Word. het programma geeft aan de ideaal een de-woord zou zijn maar volgens van Dale is het een het-woord. Ik ben al verschillende keren dit soort fouten tegen gekomen. Als student gebruik deze functie toch wel heel veel en zou het prettig zijn als de informatie juist is en je toch niet iederekeer naar de van Dale hoeft te grijpen.
Gewenste oplossing
een update met de juiste spelling en grammatica meldingen
Oplossing van het bedrijf
Ja, als je wilt pingen met een Blackberry moet je toch ook BB service van 12,50 pm activeren? Alhoewel de klacht over dat de voorwaarde voor die 20 euro terug niet duidelijk is aangegeven wel terecht is.quote:zoals vandaag heb ik ook voor mijn dochter 1 blackberry gekocht van 12 jaar.
zou zoals ik dus kan lezen 20,- retour krijgen.
Dat heeft mij de verkoper vertelt dus 1 leuke aanbieding telefoon 119,- plus 10,- betegoed en nog eens 20,- euro terug.
kom thuis vraag het aan staat er opeens moet mij aanmelde voor gratis pingen enz 12,50 wat is dit voor 1 flauwekul tevens als ik die 10 tegoed op het kaartje wil om te bellen moet ik mij bij kpn ook ergens lid van maken tevens het beltegoed is maar 1 maand geldig.
zo kan ik het ook eerst de mensen lekker maken 20,- euro retour via de bank maar eesrt eens lid maken voor 12,50 er staat nergens erin dat voor dat je deze 20 euro terug krijg eerst lit maken dus het is bezijkte boel en mensen koop deze telefoon niet want hij kost al duur en dan komen ze met de adertje,s onder het gras uit dat je eraan vast zit.
ik koop 1 toestel zonder abbo en dan willen ze je zo iets aansmeren en zal er zeker mee verder gaan want dit kan niet en is misleidende reklamme schadalig en terug brengen kan ook niet want word gezegt de telefoon is gebruik ja je moet hem toch uitpaken voor alles te registreren via de pc en dan word je doorgelink naar kpn en staat er 12,50 betalen en sms dit en sms dat dan hebben ze die 20,- euro weer terug.
Gewenste oplossing
gewoon 20,- euro terugstorten en niks kopen en dan adertje,s onder het gras dit is 1 telefoon zonder abonoment en dan dwingen ze je nog voor 1 abonument. graag 20,- euro terug storten tevens kpn wat is dat voor 1 flauwe kul gratis beltegoed 10,- euro maar moet uw binnen 1 maand opmaken tevens je krijg de telefoon staat 2,50 beltegoed op heb hem net 1 dag en zeker al 40 sms van kpn uw beltegoed is minder als 2,50 graag opwarderen 1 sms is genoeg geldinner.
Hangt af hoe dit topic verloopt.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:05 schreef magneetstrip het volgende:
Kan iemand hier even een centraal topic van maken? Hoewel ik zelf 3x een klacht heb ingediend op deze site zijn het idd merendeel pareltjes van klachten op de site
het is bijna niet te zien of iemand daar trollt of serieus isquote:Op maandag 18 juni 2012 15:08 schreef Lithia het volgende:
[..]
Hangt af hoe dit topic verloopt.Topics over andere sites in KLB is soms riskant, want users krijgen de drang om daar te gaan baggeren. Als dat gebeurt hebben ze kans dat ze geband worden en dat het topic gesloten wordt.
quote:afgelopen zaterdag hield ik mijn verjaardag;
midden op de avond begon mijn familie te klagen over de smaak: dit bier is niet goed!
ik kneep m als de donder(heb grote familie). snel kijken naar houdbaarheidssdatum, bleek mei 2011; gelukkig dacht ik, niet over de datum!!!
ik had nog een ander krat, ook van mei 2011, deze smaakte weer prima.
Gewenste oplossing
dat deze krat minimaal omgeruild gaat worden.
Meh, dat merk je wel.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:09 schreef Catch22- het volgende:
[..]
het is bijna niet te zien of iemand daar trollt of serieus is
quote:Normaal kijk ik graag naar Wipe out. Maar de aflevering van gisteravond ging echt te ver. Deze keer deden alleen dames mee. Het enige wat vaak in beeld kwam waren de billen van de dames als ze uit het water kwamen. Gevolg door een commentaar wat in mijn ogen niet door de beugel kon. De dames die meededen werden de grond in geboord en de seksistische opmerkingen werden royaal gebruikt. Mij kwamen woorden ten oren als Anaal enz. Het is toch niet de bedoeling dat taal als dit op zo’n tijdstip op tv te horen is. Er zitten gezinnen met kinderen voor de tv op dat tijdstip. Belachelijk vind ik het, en als vrouw vond ik het heel vernederend om te kijken. ronduit schandalig. Dit is toch niet de bedoeling van het programma? Rtl5 stelt mij echt teleur, ik heb altijd met plezier gekeken maar dit was voor mij de laatste keer. want wat die twee kerels zich eruit gooiden ging veel te ver. vrouw onvriendelijk is het.
Gewenste oplossing
natuurlijk zou ik die presentatoren eens graag op hun nummer zetten. aangezien dit niet mogelijk zal zijn verzoek ik jullie vriendelijk om op te letten wat jullie uitzenden. zodat dit soort dingen niet vaker gebeuren.andere optie die ik ook wel zie zitten is die twee heren die baan op sturen en dan zou ik wel graag eens commentaar geven.
Zogenaamd deftig en professioneel een hele brief uittypen op zo'n faalsite. Heb je dan echt niks beters te doen?quote:
quote:al weer vier weken geen vemicel. geen piri piri geen bolletje peperkoek
Gewenste oplossing
beter inkopen
Wat een idioot, serieusquote:
Nee, jij bent van hoog niveau.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:09 schreef Barbapapamama het volgende:
Wat een infantiele personen daar![]()
Ik schaam mezelf voor nederlanders
Watquote:Ik wil even wat kwijt want vind dit echt niet kunnen.
Ik heb gister een pakje pall mall van ¤ 5,50 gekocht bij de albert heyn in elsloo.
Vandaag ga ik na de makado in Beek bij de primera daar koop ik ook een pakje pall mall. daar ook ¤ 5,50 voor betaald kom ik thuis zitten in het pakje van de albert heyn 22 sigaretten en wat ik bij primera heb gekocht 23 sigaretten. Ik vind dit dus echt bezeikte boel. leg mij eens het verschil uit waarom in de 22 sigaretten in zitten en bij de andere 23. allebei kosten ze ¤5,50
Gewenste oplossing
kom maar zelf met een suggestie
Mwah, dit is de enige normale klacht hier. Als je iets koopt is het vreemd dat het na een dag kapot gaat.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:05 schreef OnweersComplex het volgende:
Dit is ook vragen om moeilijkheden
[..]
quote:We komen als jong gezin bij de MAC. Want de oudste heeft het speeltje van de happy meal gezien op school…
We bestellen 3 happy meals, zit in 1 van de happy meals GEEN speeltje, we troosten 1 van de kinderen.
Blijkt dat ze voor een m hebben gekregen i.p.v een J.
Uitgelegd, en lopen naar binnen om te ruilen. Nee het is op…tranen,,,,de klant na ons heeft hetzelfde, de poppetjes worden omgeruild…naja denk me oudste…helemaal intens verdrietig!!! We gaan weer terug en vragen er nogmaals om, een antwoord hou ze maar dicht en kom ze maar een keer opruilen, we hebben nu topdrukte!: Kan ik bestelling aan nemen word er aan de klant gevraagd…
Volkomen genegeerd krijgen we het gevoel.
Voor ons maakt het niet uit, maar de speeltjes van de MAC zijn juist ZO ZO leuk voor de kinderen. Kunnen die mensen het niet even iets subtieler aanpakken, en aandacht geven??? De kinderen zijn op leeftijd 3-4-6 en zijn niet meer met een aai af te leiden. Je zou van ellende de MAC zo als het ging de volgende keer vermijden, een kinder uitje wat eindigd in DRAMA!!!
Gewenste oplossing
Verras ze maar om de speeltjes toe te sturen i.p.v een klant er na laten moet vragen/schooien.Jacqueline Moeder van DRIE jongen!!!
Ik ga niks hierover zeggen.quote:hallo,ik was net iets over de helft van de sigaret vliegt de sigaret in de brand,dit komt denk ik doordat er een lang stokje inzat,wat trouwens in meerdere sigaretten zit in dit pakje
Gewenste oplossing
zalf voor de verbrande lip
K*tkinderen. Mijn ouders gingen vroeger echt niet met me naar McDonalds. Kan wel begrijpen waarom.quote:
quote:
quote:mijn kind is geblokt want hhij zij Sanfu maar het is een naam van een panda! hij zij Sanfu kom naar mijn hut toen kwam hij hhuilant aan: mama ik ben geblokt ik zij:waarom hj zij: ik zij sanfu kom naar mijn hut toen wou ik een klacht indienen.
Gewenste oplossing
laat zijn chat deblokeren
Whut?quote:
quote:Wij hebben drie zakken gekruide ribbelpartjes uit de diepvries in de oven opgewarmd. Tijdens het eten dachten we dat de hond een wind had gelaten, het rook naar poep. Nadat we de hond buiten hadden gelaten bleef het stinken. Uiteindelijk bleek het van de aardappels te komen. We hebben er allemaal van gegeten. Ik hoop dat we niet ziek worden. Datum verpakking: 28/12/2012 (L0362 01 0107)
Gewenste oplossing
Ik wil weten waar het door komt!
Wat hebben we gegeten en we willen vooral niet ziek worden!
quote:Op 28 oktober heb ik een hele stapel post gevondenvoor een wijk in de buurt met de elastieken er om heen tussen de hondenpoep in een hondenpoepbak. Ik heb het er uit gevist en bekeken.Post van de bank en de belasting enz. en vervolgens mee naar huis genomen. Geprobeerd dit telefonisch op te lossen, maar nooit de juiste persoon aan de telefoon gekregen. Een klachtenlijn voor ¤0,45 per minuut met een max. van ¤ 22,50. Na DRIE KWARTIER (!!!) voelde ik me zķ Gekke Gerretje dat ik opgehangen heb.
Toen maar op zoek gegaan naar een postbgode. Die zou het met zijn manager bespreken en ik zou er nog van horen.
Nooit meer wat gehoord dus en wel de halve dag kwijt.
Gewenste oplossing
Ik had feed-back willen krijgen, hoe dit nou mogelijk was.
Ja, hoe zou het nou mogelijk zijn. Godsamme, wat een sitequote:
quote:Ik reis niet zoveel met de trein,maar als ik het dan wel doe moet reizen natuurlijk geen zoekplaatje worden.
Op de gele borden geeft U perron nummer twee aan,maar er is helemaal geen nummer 2 wel 2a of 2b en ik maar zoeken en ben al zo slecht ter been
Gevraagd aan schoonmakers naar perron 2 maar die verstaan je niet eens.
Uiteindelijk toch ns personeel gevonden,en die zeggen dan heel simpel nee U moet op 2b zijn (over duidelijkheid gesproken)
Gewenste oplossing
Als iets niet bestaat moet U het ook niet vermelden ,dus 2 is geen 2a of 2b maar 2. En zeker op de gele borden daar moet ik toch van op aan kunnen dat er geen perrons op staan die niet bestaan.
Bijna alle klachten in die rubriek gaan over die swarovski speentjes van 75 euroquote:Mijn klacht is, dat mijnspeen rommels verkopen. ik had een swarovski speen gekocht van 75 euro. ik heb de bestelling gekregen wel eens telaat, maar wel ontvangen. zo iets lelijks heb ik nog nooit gezien. op hun site ziet het er leuk uit, maar als je het echt in je handen hebt is het echt rommel.het leek echt op een 1 euro speen die door een huis vrouw bijelkaar geplakt is en heel slordig. ik had het pakje op een zaterdag ontvangen en heb het maandag direct aangetekent terug gestuurt. het is nu 3 weekjes geleden maar heb nogsteeds mijn geld niet terug. het zijn echt oplichters. als ik hier lees dat er zo veel mensen zij die opgelicht zijn denk ik, hoe kunnen dit soort mensen met zulke dingen weg komen. nederland is een land met allemaal wetten en regels, waarom hebben ze voor dit soort dingen geen oplossingen. ik laat het er niet bij zitten. ik ga deze week nog een mail sturen maar radar en naar opgelicht. daarnaast ga ik uitzoeken waar de genne woond van dit zogename bedrijf en ik haal daar mijn geld op met de politie.
bestel nooit daar wat mensen want het zijn oplichters. en dan hebben ze ook nog een speen van 17000 erop staan. nou ik hoop dat niemand dat bestelt want dan ben je echt mooi klaar mee.
Gewenste oplossing
Als ze mijn geld terug storten. Mijn man heeft al 3 mails naar ze toe gemail, maar daar wordt ook niet op gereageert.
En als dat zou gebeuren zouden er weer klachten over privacyschending komen, johquote:Ik heb mijn hyves verwijderd. Daarna hoorde ik van verschillende vrienden of ik hen verwijderd had op hyves. Toen moest ik aan al mijn vrienden (136) uit gaan leggen dat ik mijn hele account heb verwijderd! Ik vindt dat hyves wel zo vriendelijk mag zijn om al mijn vrienden een bericht te sturen dat ik mijn hele hyves account verwijderd heb! Voor dat kleine aantal mensen die hun account verwijderen kan Hyves dat zeker doen! Ik ben diep verontwaardigd! Hier kunnen ruzies door ontstaan!
Gewenste oplossing
Dat hyves al mijn vrienden die ik op mijn hyves account had, een bericht stuurt, dat mijn account verwijderd is.
Oplossing van het bedrijf
Wanneer je een vraag hebt over Hyves dan kun je het beste contact opnemen met de Hyves Angels via www.hyves.nl/help. Omdat we op die manier al je gegevens bij elkaar hebben kunnen we je dan zo efficiënt mogelijk helpen. Je vraag wordt daar binnen 24 uur beantwoord. Wij beantwoorden geen vragen meer via QQLQ.nl, klachtenoplossing.nl of klacht.nl. Groetjes, Team Hyves
quote:Je gaat lekker met wat vrienden naar de Efteling,je plant ook nog een overnachting,kosten:om en nabij de 500EU met 4 man.
Je gaat met goede zin naar het park,je bent binnen en van het begin tot het eind van de dag(in dit geval dus 2 dagen achtereen)wordt je lastig gevallen,uitgescholden,bekogeld in de wachtrij en terwijl je in de attractie zit,door vervelende jeugd!
Vooral die van de schoolreisjes..die gaan lekker goedkoop een dagje met school naar de Efteling en besluiten eens goed de bezoekers te terroriseren.
Ik vind dit echt te ver gaan,dit kan niet meer.Het is al de zoveelste keer dat ons bezoek wordt belemmerd daardoor,we hebben niet eens meer zin om te gaan,en dat is erg jammer.
Ook hoor ik het van zooo veel mensen,hetzelfde verhaal,dus ik snap niet dat daar niet eens wat aan gedaan wordt.
Want klachten indienen bij de Efteling heeft dus ook geen zin,want dan is hun motto ‘het beste voor onze bezoekers’ineens omgeslagen in ‘daar verdienen we geld mee’.
Ik vind het ronduit schandalig dat je handen vol geld uit geeft als bezoeker en je kunt niet eens veilig door het park lopen.
We hebben er letterlijk van moeten janken.
Ook heb ik een jongen zien lopen IN het park met zn vrienden MET een zakmes waar hij mee aan het klooien was!!Dus ze komen tegenwoordig zelfs gewapend naar de Efteling.
En mij werd verteld dat er extra beveiliging ingezet werd met de schoolreisjes..we hebben in 2 dagen tijd net 2 bewakertjes zien rondlopen die lekker een praatje aan het maken waren.Wanneer kunnen we weer eens met het ouderwetse veilige sprookjesgevoel naar de Efteling?
Gewenste oplossing
Dat er 1 maand per jaar toegang is voor schoolreisjes en meer niet.En/of dat er inderdaad goede beveiliging komt,ook IN de attracties bij de wachtrijen.In ieder geval een oplossing waardoor je wel gewoon weer naar de Efteling durft te gaan.En ja ik ben natuurlijk ook blij als we ons geld terug zouden kunnen krijgen,want genoten hebben we niet,leek eerder op een kruistocht.Maar daar hoef ik niet op te rekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |