SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz of Charmed_Angel. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!SPOILER: de Gupdate van JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, je hebt niet gekeken?quote:Op maandag 18 juni 2012 01:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Omdat hij ballen tegen zich aan geschoten kreeg deze pot?![]()
Willems speelde best goed hoor, hij heeft Nani compleet uit de wedstrijd gespeeld.
En kom nou niet met de uitspraak dat de 1-1 zijn schuld was![]()
![]()
Qua slechtte waren ze allemaal gelijk, maar Vlaar iets gelijker.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Omdat hij ballen tegen zich aan geschoten kreeg deze pot?
[..]
Nee man, dat zeker niet. Vond Van der Wiel, Willems, Huntelaar (deed hij mee?!) en Mathijssen misschien nog wel kutter.![]()
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAquote:Op maandag 18 juni 2012 01:51 schreef Snuf. het volgende:
Willems speelde best goed hoor, hij heeft Nani compleet uit de wedstrijd gespeeld.
En kom nou niet met de uitspraak dat de 1-1 zijn schuld was
PSV'er zeker![]()
![]()
Vergeten en doorgaan, ik hou het daar wel bij.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:48 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag nog over Gerrie gehad. Mijn gesprekspartner was er niet blij mee. Maar ik wel
Nou, ga hoi zeggen man. Moet ik je wingmannen?Verliefdheid is voor de dommen![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 01:50 schreef twi het volgende:
[..]
The friendzone is strong within you, young padawan.![]()
![]()
http://www.nusport.nl/ek-(...)dscoach-blijven.html
Hier ben ik het mee eens. Stekel 8, Sneijder 6, de rest 4-5.![]()
Het begint bij Van der Wiel die Ronaldo niet volgt. Waarom niet vraag ik me dan af? Waarom speel je niet gewoon 100% op mandekking? Dan was zoiets niet gebeurd.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:52 schreef pimmetje2010 het volgende:
Dat eerste doelpunt was Vlaar aan te rekenen, als dat niet gebeurd was had het anders kunnen lopen![]()
Willems was zeker niet de minst, een paar foutjes maar hij heeft het zeker niet slecht gedaan. Zeker niet als je de vorige wedstrijd ook meeneemt in je oordeel. Daarbij komt dat dit zijn eerste grote toernooi is.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:51 schreef Snuf. het volgende:
Onzin, gewoon doen. Krijg je minder spijt van dan het niet doen en haar met een minder leuke vent weg zien komen.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:52 schreef QuintonFortune het volgende:
Vergeten en doorgaan, ik hou het daar wel bij.![]()
Dat is simpel: Ronaldo speelt iedere Nederlandse verdediger er zo uit. Hoe dicht je ook op 'm staat.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:52 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het begint bij Van der Wiel die Ronaldo niet volgt. Waarom niet vraag ik me dan af? Waarom speel je niet gewoon 100% op mandekking? Dan was zoiets niet gebeurd.![]()
18 maanden geleden speelde hij nog in het 2e van Sparta.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Willems was zeker niet de minst, een paar foutjes maar hij heeft het zeker niet slecht gedaan. Zeker niet als je de vorige wedstrijd ook meeneemt in je oordeel. Daarbij komt dat dit zijn eerste grote toernooi is.![]()
Ik laat het wel hangen danquote:Op maandag 18 juni 2012 01:50 schreef twi het volgende:
[..]
The friendzone is strong within you, young padawan.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le![]()
Omdat dat niet werkt tegen een land als Portugal. Die bewegen zo veel, zo veel persoonlijke acties.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:52 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het begint bij Van der Wiel die Ronaldo niet volgt. Waarom niet vraag ik me dan af? Waarom speel je niet gewoon 100% op mandekking? Dan was zoiets niet gebeurd.![]()
Jawel, maar ik heb hem geen ballen zien houden als die van Neuer op het schot van Van Persie of die bal die hij tegen Brazilië uit de kruising tikt. Hij heeft geen ultieme redding oid gemaakt wat mij betreft, prima pot gekeept maar dat was meer omdat hij geen fouten maken. Om hem dan complimenten te geven gaat mij wat te ver. Gewoon een 6/7.quote:![]()
Maar ik moet het doen in de bus.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:53 schreef twi het volgende:
[..]
Onzin, gewoon doen. Krijg je minder spijt van dan het niet doen en haar met een minder leuke vent weg zien komen.
A. ik heb geen alcohol
B. ik heb geen flauw idee hoe ik moet beginnen (en nee geen hoi)
C. ik ben omringd door vriendenVerliefdheid is voor de dommen![]()
Eén inzet van Nani erg goed gekeerd, een keer een kopbal van Ronaldo uit de hoek gestompt, geen enkele fout gemaakt.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb hem geen ballen zien houden als die van Neuer op het schot van Van Persie of die bal die hij tegen Brazilië uit de kruising tikt. Hij heeft geen ultieme redding oid gemaakt wat mij betreft, prima pot gekeept maar dat was meer omdat hij geen fouten maken. Om hem dan complimenten te geven gaat mij wat te ver. Gewoon een 6/7.![]()
Nee joh, als ze nee zegt doet het even pijn maar daar kom je wel overheen.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik laat het wel hangen danVerliefdheid is voor de dommen![]()
Nee, altijd proberen. Anders kan je fijn haar "broertje" zijn terwijl ze er met andere gasten vandoor gaat. Dat is de energie niet waard. Liever een vriendschap verneuken en het proberen.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik laat het wel hangen dan![]()
Dan kun je het hem alsnog zo moeilijk mogelijk te maken door gewoon constant iemand bij hem te zetten. Nu was het open huis.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is simpel: Ronaldo speelt iedere Nederlandse verdediger er zo uit. Hoe dicht je ook op 'm staat.
Het is gewoon zonde dat er zo'n achterlijke verdediging staat. En dan wordt een jongen als Brouwers niet eens geselecteerd![]()
![]()
Dat doe ik wel. Van der Wiel laat Ronaldo gaan bij de 1-1 terwijl Willems de bal gewoon verspilt, dit is geen Sparta 2 maar Oranje. Daar zijn zulke fouten cruciaal. Hij speelde neit verkeerd voor een 18 jarige, maar een speler in Oranje moet afgerekend worden op zijn fouten en hij maakte er 1 en die was beslissend.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:51 schreef Snuf. het volgende:
Stap een keer uit waar zij uit stapt en loop haar even ( ! ) achterna, vraag dan of ze de weg ergens naar toe weet en zeg dan zoiets als 'hey ken ik jou niet'quote:Op maandag 18 juni 2012 01:54 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Maar ik moet het doen in de bus.
A. ik heb geen alcohol
C. ik ben omringd door vrienden![]()
Ik spreek haar anders gewoon echt HEEL weinig, dus ik ben eerder een kennis. Ik weet neit of dat positief is of niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:55 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, altijd proberen. Anders kan je fijn haar "broertje" zijn terwijl ze er met andere gasten vandoor gaat. Dat is de energie niet waard. Liever een vriendschap verneuken en het proberen.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Alcohol kun je altijd kopen. En in een pakje Wicky stoppen.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:54 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Maar ik moet het doen in de bus.
A. ik heb geen alcohol
C. ik ben omringd door vrienden![]()
Nee, echt niet. Die gast is zo snel, en met die opkomende Coentrao bij hem. Als je daar permanent twee mensen achteraan laat rennen put je ze alleen maar uit en ze worden toch wel uitgespeeld.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dan kun je het hem alsnog zo moeilijk mogelijk te maken door gewoon constant iemand bij hem te zetten. Nu was het open huis.
Het is gewoon zonde dat er zo'n achterlijke verdediging staat. En dan wordt een jongen als Brouwers niet eens geselecteerd![]()
Hij heeft zeker wel een goede wedstrijd gekeeptquote:Op maandag 18 juni 2012 01:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb hem geen ballen zien houden als die van Neuer op het schot van Van Persie of die bal die hij tegen Brazilië uit de kruising tikt. Hij heeft geen ultieme redding oid gemaakt wat mij betreft, prima pot gekeept maar dat was meer omdat hij geen fouten maken. Om hem dan complimenten te geven gaat mij wat te ver. Gewoon een 6/7.
Vooral uit corners die kopballen.
Neuer vind ik ook een van de beste keepers van de wereld als hij al niet de beste is.![]()
Wodka in een spa-flesjequote:Op maandag 18 juni 2012 01:56 schreef twi het volgende:
[..]
Alcohol kun je altijd kopen. En in een pakje Wicky stoppen.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Klaagt ze tegen je dat ze eenzaam is en geen vriendje heeft om te knuffelen?quote:Op maandag 18 juni 2012 01:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik spreek haar anders gewoon echt HEEL weinig, dus ik ben eerder een kennis. Ik weet neit of dat positief is of niet.![]()
Nee man, Balotelli.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:57 schreef Monopoly het volgende:
Ik support Duitsland vanaf nu! Leuk team, en ik gun ze de beker!![]()
![]()
Zo kom je er natuurlijk nietquote:Op maandag 18 juni 2012 01:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik laat het wel hangen dan![]()
![]()
Hier komt de mietjescultuur die er in het voetbal van ons land hangt weer naar boven. Afgezien van het feit dat het helemaal geen verschrikkelijke overtreding was (hij speelt zelfs nog de bal), moet je soms gewoon eens effe wat harder een duel in gaan.quote:Jetro Willems 4,5
Opende weer berenbrutaal, maar daarna ver teruggedrongen door Nani. Het moet de benjamin van dit EK vergeven worden. Dat geldt niet voor zijn schandalige tackle op Moutinho in de 51e minuut.
Er stonden 9 jongens in het veld en 2 mannen. Toevallig was een daarvan ook nog de jongste van allemaal.![]()
nope, alles oppervlakkig en altijd positief, gaat meestal om facebookstatussen.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:56 schreef twi het volgende:
[..]
Klaagt ze tegen je dat ze eenzaam is en geen vriendje heeft om te knuffelen?Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Nederlandse verdediging is inderdaad zwak...quote:Op maandag 18 juni 2012 01:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dan kun je het hem alsnog zo moeilijk mogelijk te maken door gewoon constant iemand bij hem te zetten. Nu was het open huis.
Sterf man, je gaat toch Duitsland niet aanmoedigen? Ohja, je komt uit Flevoland, dat is niet veel anders natuurlijk.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:57 schreef Monopoly het volgende:
Dit. Willems speelde ijzersterk voor zo'n jonge knul, zelfs voor de Nederlandse competitie niet slecht. Maar tegen Portugal en Duitsland moet je echt met beter materiaal aankomen.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:56 schreef Monopoly het volgende:
Sorry Snuf, je weet dat ik Sparta een warm hart toe draag, maar Willems presteerde zeer ondermaats.![]()
Brouwers doet het goed en speelt bij een subtopper in Duitsland en die komt niet eens in aanmerking.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het is gewoon zonde dat er zo'n achterlijke verdediging staat. En dan wordt een jongen als Brouwers niet eens geselecteerd
Al heb ik niet echt het idee dat hij beter is dan Mathijsen of Heitinga, maar in ieder geval wel beter dan Vlaar en Bouma.
Verliefdheid is voor de dommen![]()
Eensch. Heeft geen zin. Daar waar Robben wél in toom kan worden gehouden in deze vorm met dubbele dekking, is dat bij Ronaldo onbegonnen werk.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Die gast is zo snel, en met die opkomende Coentrao bij hem. Als je daar permanent twee mensen achteraan laat rennen put je ze alleen maar uit en ze worden toch wel uitgespeeld.![]()
Leek veel erger dan het was, inderdaad.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hier komt de mietjescultuur die er in het voetbal van ons land hangt weer naar boven. Afgezien van het feit dat het helemaal geen verschrikkelijke overtreding was (hij speelt zelfs nog de bal), moet je soms gewoon eens effe wat harder een duel in gaan.
Er stonden 9 jongens in het veld en 2 mannen. Toevallig was een daarvan ook nog de jongste van allemaal.![]()
De meest spectaculaire wissel vond ik die van het kapsel van RonaldoLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Kom op, die Portugezen liepen er van beide vleugels overheen. En simpele steekballetjes door het hele centrum heen. Het is godverdomme een wonder dat het geen 6-1 is geworden.![]()
Het begint bij het feit dat Willems daar staat, onder druk wordt gezet en er echt helemaal niemand vrij staat. Hij ramt die bal naar voren, levert hem dus in. Vervolgens kan Portugal nog 7 passes geven ofzo, voordat er door Ron Vlaar compleet niet wordt opgelet en Ronaldo gewoon door kan lopen.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat doe ik wel. Van der Wiel laat Ronaldo gaan bij de 1-1 terwijl Willems de bal gewoon verspilt, dit is geen Sparta 2 maar Oranje. Daar zijn zulke fouten cruciaal. Hij speelde neit verkeerd voor een 18 jarige, maar een speler in Oranje moet afgerekend worden op zijn fouten en hij maakte er 1 en die was beslissend.
Het is misschien niet goed dat Willems de bal inleverde, maar een aanleiding voor het doelpunt was dat bij lange na niet.![]()
Ik heb nooit geen "haat" gehad aan Duitsland.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:57 schreef twi het volgende:
[..]
Sterf man, je gaat toch Duitsland niet aanmoedigen? Ohja, je komt uit Flevoland, dat is niet veel anders natuurlijk.
Kijk dat NL tegen DE moet, dan is er gezonde rivaliteit. Maar ze spelen gewoon goed voetbal en het is leuk om naar te kijken.![]()
Gewoon een gele kaart, niks mis mee. Sowieso werd er te weinig op/over het randje gespeeld imo. Maarja wat wil je met dat gebakkie van een Van der Vaart naast De Jong. Prima voetballer hoor, maar wel als hij gewoon direct achter de spits kan spelen.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Leek veel erger dan het was, inderdaad.![]()
Inderdaadquote:Op maandag 18 juni 2012 01:59 schreef twi het volgende:
Kom op, die Portugezen liepen er van beide vleugels overheen. En simpele steekballetjes door het hele centrum heen. Het is godverdomme een wonder dat het geen 6-1 is geworden.De laatste 30 minuten waren we compleet nergens.
![]()
De Jong bood zich aan en ook Sneijder liep diep aan de linker kant.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het begint bij het feit dat Willems daar staat, onder druk wordt gezet en er echt helemaal niemand vrij staat. Hij ramt die bal naar voren, levert hem dus in. Vervolgens kan Portugal nog 7 passes geven ofzo, voordat er door Ron Vlaar compleet niet wordt opgelet en Ronaldo gewoon door kan lopen.
Het is misschien niet goed dat Willems de bal inleverde, maar een aanleiding voor het doelpunt was dat bij lange na niet.![]()
Willems was er toen uitgehaald. Ik zie een verband.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
InderdaadDe laatste 30 minuten waren we compleet nergens.
![]()
Ik maak ook goede posts en ik ben leuk om naar te kijken. Maar toch schreeuwt iedereen Mono, Mono, Mono en geen twi, twi, twi! Sommige dingen doe je gewoon niet...quote:Op maandag 18 juni 2012 01:59 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb nooit geen "haat" gehad aan Duitsland.
Kijk dat NL tegen DE moet, dan is er gezonde rivaliteit. Maar ze spelen gewoon goed voetbal en het is leuk om naar te kijken.
Wacht, dis ik mezelf hier nu door me met Duitsland te vergelijken?![]()
![]()
Valt te proberen.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Stap een keer uit waar zij uit stapt en loop haar even ( ! ) achterna, vraag dan of ze de weg ergens naar toe weet en zeg dan zoiets als 'hey ken ik jou niet'quote:Op maandag 18 juni 2012 01:56 schreef twi het volgende:
[..]
Alcohol kun je altijd kopen. En in een pakje Wicky stoppen.
Ik mag die Duitsers niet, maar ik kan niets anders dan bewondering hebben voor wat Gomez met een bal kanquote:Op maandag 18 juni 2012 01:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb nooit geen "haat" gehad aan Duitsland.
Kijk dat NL tegen DE moet, dan is er gezonde rivaliteit. Maar ze spelen gewoon goed voetbal en het is leuk om naar te kijken.Sowieso, die opstelling tegen Nederland, tering... Zit geen zwakke naam tussen. En dan met Klose op de bank
![]()
![]()
Dat had je veel eerder moeten doen.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:57 schreef Monopoly het volgende:
Als je een eckte baas bent schrijf je gewoon je nummer op een blaadje met een tekstje erbij en geef je dat aan haar als ze de bus uit wil gaan.quote:![]()
Het hele team is moe en Willems gaat er uit omdat 'ie een broekie is. Wees blij dat hij niet is geblevenquote:Op maandag 18 juni 2012 02:00 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Willems was er toen uitgehaald. Ik zie een verband.![]()
![]()
Ja wel jammer dat Robben steeds voor 2 en soms 3 man stond waardoor je eigenlijk niet een persoonlijke actie van hem hebt gezien zoals op het WK. Jammer want ik had hem wel een goed EK gegund.![]()
Hey I just met you...quote:Op maandag 18 juni 2012 02:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je een eckte baas bent schrijf je gewoon je nummer op een blaadje met een tekstje erbij en geef je dat aan haar als ze de bus uit wil gaan.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Wat Gomez met een bal kan? Hij kan hem keihard het doel in rossen, zo'n geweldige voetballer is het toch niet? Zeg je Ozil, ja die gun ik het wel. Maar dat is een nep-Duitser. Die doet alsof. En verdomd slecht, want hij kan mooi voetballen.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik mag die Duitsers niet, maar ik kan niets anders dan bewondering hebben voor wat Gomez met een bal kanSowieso, die opstelling tegen Nederland, tering... Zit geen zwakke naam tussen. En dan met Klose op de bank
![]()
TWI, jij zit bij mij diep in het hart bro!quote:Op maandag 18 juni 2012 02:00 schreef twi het volgende:
[..]
Ik maak ook goede posts en ik ben leuk om naar te kijken. Maar toch schreeuwt iedereen Mono, Mono, Mono en geen twi, twi, twi! Sommige dingen doe je gewoon niet...
Wacht, dis ik mezelf hier nu door me met Duitsland te vergelijken?Liefde voor jou mallerd!
Zeer sterk elftal idd!quote:Op maandag 18 juni 2012 02:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik mag die Duitsers niet, maar ik kan niets anders dan bewondering hebben voor wat Gomez met een bal kanSowieso, die opstelling tegen Nederland, tering... Zit geen zwakke naam tussen. En dan met Klose op de bank
Nou ja, je eigen land krijgt de voorkeur. Ze moeten het doen met een 2e plaats, maar ik had wel liever NL door zien gaan uiteraard.quote:![]()
Daarom zei ik geen Özilquote:Op maandag 18 juni 2012 02:02 schreef twi het volgende:
[..]
Wat Gomez met een bal kan? Hij kan hem keihard het doel in rossen, zo'n geweldige voetballer is het toch niet? Zeg je Ozil, ja die gun ik het wel. Maar dat is een nep-Duitser. Die doet alsof. En verdomd slecht, want hij kan mooi voetballen.Nee maar, vanuit elke hoek scoren is een kwaliteit. En hij heeft niet de actie van een Özil, Ronaldo of Van Persie (in vorm) maar hij scoort zo ongelofelijk veel.
![]()
Ja nu is hij nog een broekie maar al die wedstrijden die hij nu speelt neemt hij wel mee als ervaring. Ik denk dat hij later van serieus belang kan zijn bij het Nederlands elftal.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het hele team is moe en Willems gaat er uit omdat 'ie een broekie is. Wees blij dat hij niet is gebleven![]()
Het is fout gegaan toen van Marwijk Brouwers en Emnes niet heeft geselecteerd. Onbegrijpelijk. Een topverdediger niet eens meenemen, maar wel iemand als Bouma
Narsingh en de Jong meenemen maar Emnes nietEmnes is doeltreffend en heeft een fantastische voorzet.
![]()
Toevallig dat je dat zegt.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je een eckte baas bent schrijf je gewoon je nummer op een blaadje met een tekstje erbij en geef je dat aan haar als ze de bus uit wil gaan.
He Twi ik heb dat papiertje nog.
Hey, Van Marwijk is zo conservatief als de Kerk. Surprise!quote:Op maandag 18 juni 2012 02:03 schreef Snuf. het volgende:
Het is fout gegaan toen van Marwijk Brouwers en Emnes niet heeft geselecteerd. Onbegrijpelijk. Een topverdediger niet eens meenemen, maar wel iemand als Bouma
Narsingh en de Jong meenemen maar Emnes nietEmnes is doeltreffend en heeft een fantastische voorzet.
![]()
Je kan zeggen wat je wil over de Duitsers en hun individuele spelers, maar het feit is wel dat er een TEAM op het veld staat.
Iets wat wij bij NL de wedstrijden tegen Denenmarken en Duitsland niet hebben gezien.![]()
Doe het gewoon gozer.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:03 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Toevallig dat je dat zegt.
He Twi ik heb dat papiertje nog.![]()
Brouwers okee.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:03 schreef Snuf. het volgende:
Maar de spits van Middlesborough.________________________!
Je overdrijft nu ook.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:03 schreef Snuf. het volgende:
![]()
Jij verzameld sexy gifjes, wij praten over voetbal, ieder zijn ding.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik verbaas mij iedere keer weer hoeveel een persoon zich kan bekommeren om voetbal![]()
Is dat een papiertje uit Rotterdam? Ik heb een deel van Rotterdam niet meegekregen. Remind mequote:Op maandag 18 juni 2012 02:03 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Toevallig dat je dat zegt.
He Twi ik heb dat papiertje nog.![]()
![]()
Als ik Robin van Persie was, was ik allang gestopt met dat Nederlands Elftal. Iedereen loopt maar te zeiken op hem, terwijl hij samen met Seedorf de beste voetballer uit Nederland is. Het komt er niet uit bij het Nederlands Elftal omdat hij compleet misbruikt wordt.![]()
Neem dan gewoon Dost of liever nog Van Wolfswinkel mee.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:04 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Brouwers okee.
![]()
Het viel me trouwens op dat alle negers in oranje met niet meezongen.
Zing gewoon mee ofzo, twee coupletjes...Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
In '39-'45 opereerden ze ook als team, maar toen heb ik ook niet langs de kant staan juichen. Mede omdat ik uit '82 kom, maar toch...quote:Op maandag 18 juni 2012 02:04 schreef Monopoly het volgende:
Je kan zeggen wat je wil over de Duitsers en hun individuele spelers, maar het feit is wel dat er een TEAM op het veld staat.
Iets wat wij bij NL de wedstrijden tegen Denenmarken en Duitsland niet hebben gezien.![]()
Nee, Van Persie kan ondanks al zijn kwaliteit niet functioneren als het elftal of in elk geval de aanval niet om hem heen gebouwd is. En aangezien we drie wereldspitsen hebben in Nederland kan dat niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:04 schreef Snuf. het volgende:
Als ik Robin van Persie was, was ik allang gestopt met dat Nederlands Elftal. Iedereen loopt maar te zeiken op hem, terwijl hij samen met Seedorf de beste voetballer uit Nederland is. Het komt er niet uit bij het Nederlands Elftal omdat hij compleet misbruikt wordt.![]()
Elke spits wordt misbruikt in dit systeem met 2 inside forwards.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:04 schreef Snuf. het volgende:
Als ik Robin van Persie was, was ik allang gestopt met dat Nederlands Elftal. Iedereen loopt maar te zeiken op hem, terwijl hij samen met Seedorf de beste voetballer uit Nederland is. Het komt er niet uit bij het Nederlands Elftal omdat hij compleet misbruikt wordt.Huntelaar was zo mogelijk nog slechter dan RvP (zoals verwacht), die heeft geen eens een kans gekregen volgens mij.
![]()
Emnes slaapt onder een PSV-vlag denk ik. Daar geilt Snuf wel een beetje op.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:04 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Brouwers okee.
![]()
Nee ik vond toch die bezorg bon van de shoarmatent in mijn zak met mijn adres en nummer er op?quote:Op maandag 18 juni 2012 02:04 schreef twi het volgende:
[..]
Is dat een papiertje uit Rotterdam? Ik heb een deel van Rotterdam niet meegekregen. Remind meVerliefdheid is voor de dommen![]()
Huntelaar kwam er nog minder uit in dit team. Simpelweg omdat RvP beter kan mee voetballen dan Huntelaar. De ballen van de flanken kwamen toch niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, Van Persie kan ondanks al zijn kwaliteit niet functioneren als het elftal of in elk geval de aanval niet om hem heen gebouwd is. En aangezien we drie wereldspitsen hebben in Nederland kan dat niet.![]()
WTF gast. Je wilt die chick toch hosselen of niet dan? Als je zulke dingen niet eens durft dan kun je maar beter een andere chick zoeken tijdens het uitgaan ofzo als je gedrogeerd genoeg bent om met iemand van het andere geslacht te communiceren.quote:![]()
![]()
Buitenspeler, 20 goals ofzo dit seizoen. Een shitload aan assists. Deze zomer tekent ie een contract bij een Premier League club. Het gerucht ging zelfs dat Man U hem een contract aan wil biedenquote:Op maandag 18 juni 2012 02:04 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Brouwers okee.
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 02:05 schreef twi het volgende:
[..]
Emnes slaapt onder een PSV-vlag denk ik. Daar geilt Snuf wel een beetje op.
Sparta is de club van Snuf.![]()
Ik vind de Jong trouwens wel een goede speler, hij is niet bang iemand goed aan te pakken en je betrapt hem nooit op hele grote fouten. Veroverd vaak de bal en speelt de bal vervolgens netjes in de voeten, prima toch![]()
![]()
Klopt.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Huntelaar kwam er nog minder uit in dit team. Simpelweg omdat RvP beter kan mee voetballen dan Huntelaar. De ballen van de flanken kwamen toch niet.![]()
De CL-winnaar van dit jaar bij Portugal ging gewoon de hele wedstrijd al het vuile werk voor Ronaldo oplossen, kan dus prima.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, Van Persie kan ondanks al zijn kwaliteit niet functioneren als het elftal of in elk geval de aanval niet om hem heen gebouwd is. En aangezien we drie wereldspitsen hebben in Nederland kan dat niet.![]()
Je vergeet mijn ondertitel te lezen?quote:Op maandag 18 juni 2012 02:05 schreef twi het volgende:
[..]
Emnes slaapt onder een PSV-vlag denk ik. Daar geilt Snuf wel een beetje op.![]()
![]()
He, rustig aan tegen een medekneusje die niet kan hosselen. Ik kan het ook niet, en ik heb z'n rug. Al klinkt dat wel fout in het Nederlands.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
WTF gast. Je wilt die chick toch hosselen of niet dan? Als je zulke dingen niet eens durft dan kun je maar beter een andere chick zoeken tijdens het uitgaan ofzo als je gedrogeerd genoeg bent om met iemand van het andere geslacht te communiceren.![]()
Zegt niet zoveel. Waar is Quincy en waar Collins John. Was Emnes niet van de winnende op een jeugd-ek?quote:Op maandag 18 juni 2012 02:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Buitenspeler, 20 goals ofzo dit seizoen. Een shitload aan assists. Deze zomer tekent ie een contract bij een Premier League club. Het gerucht ging zelfs dat Man U hem een contract aan wil bieden![]()
Iedereen kan hosselen.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:07 schreef twi het volgende:
[..]
He, rustig aan tegen een medekneusje die niet kan hosselen. Ik kan het ook niet, en ik heb z'n rug. Al klinkt dat wel fout in het Nederlands.![]()
Ja, maar dat kwam omdat zo het team opgezet werd. En Van Marwijk deed dat absoluut niet. Ik bedoel niet dat het niet kán met drie wereldspitsen, maar niet hoe we het nu doen. Bovendien is Ronaldo natuurlijk een groter talent en ego dan Van Persie, maar dat terzijde.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
De CL-winnaar van dit jaar bij Portugal ging gewoon de hele wedstrijd al het vuile werk voor Ronaldo oplossen, kan dus prima.![]()
Oh wacht, hier heb ik het in de metro nog met je over gehad. Oké, een klein beetje respect dan. Maar Emnes, seriously?quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Einde Drommel-imitatie.![]()
Quincy had vandaag linksbuiten gestaan als hij niet bij Spartak was gaan voetballen.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zegt niet zoveel. Waar is Quincy en waar Collins John. Was Emnes niet van de winnende op een jeugd-ek?
Bij Arsenal krijg je alle kansen en mogelijkheden om door te breken.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Stel je gaat het doen. Je geeft het briefje.quote:
Optie 1: Ze pakt hem aan en belt je. Profit.
Optie 2: Ze pakt hem aan en belt je niet. Helaas. Niks aan de hand.
Veel meer gaat er echt niet gebeuren.![]()
Als Ronaldo iets minder egoistisch wordt, is het team een stuk beter. Verdedigend staat het wel. Ik ben verder erg onder de indruk van Controa, Nani en Meireles. Heerlijke spelers.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
De CL-winnaar van dit jaar bij Portugal ging gewoon de hele wedstrijd al het vuile werk voor Ronaldo oplossen, kan dus prima.![]()
Ik vergat ''als je wilt en gewoon schijt hebt'' in mijn zin.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:09 schreef twi het volgende:
[..]
Ga jij me nu vertellen wat ik wel en niet kan?![]()
Optie 3: Ze pakt hem niet aan en kijkt je raar aan. Awkward.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Stel je gaat het doen. Je geeft het briefje.
Optie 1: Ze pakt hem aan en belt je. Profit.
Optie 2: Ze pakt hem aan en belt je niet. Helaas. Niks aan de hand.
Veel meer gaat er echt niet gebeuren.![]()
Niet weer zo'n discussie, laten we er maar mee stoppen.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
WTF gast. Je wilt die chick toch hosselen of niet dan? Als je zulke dingen niet eens durft dan kun je maar beter een andere chick zoeken tijdens het uitgaan ofzo als je gedrogeerd genoeg bent om met iemand van het andere geslacht te communiceren.
En dan hoef je haar nooit meer te zien! En dus ook niet hand in hand met een andere kerel.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Optie 3: Ze pakt hem niet aan en kijkt je raar aan. Awkward.![]()
Nee, daar zat hij niet bij. Maar hij presteert al tijden goed in Premier League / Championsip. Dat geeft wel wat aan.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zegt niet zoveel. Waar is Quincy en waar Collins John. Was Emnes niet van de winnende op een jeugd-ek?![]()
Waarom? Leg mij eens uit waarom je het niet zou doen? Geef één goede reden die opweegt tegen de mogelijkheid dat ze de volgend avond nog met haar geile stemmetje aan de telefoon seks met je wil?quote:Op maandag 18 juni 2012 02:10 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Niet weer zo'n discussie, laten we er maar mee stoppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze zit bij mij op school en zit elke dag in dezelfde bus.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:10 schreef twi het volgende:
[..]
En dan hoef je haar nooit meer te zien! En dus ook niet hand in hand met een andere kerel.Verliefdheid is voor de dommen![]()
En Coentrao. Het aantal meters dat die man gemaakt heeftquote:Op maandag 18 juni 2012 02:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als Ronaldo iets minder egoistisch wordt, is het team een stuk beter. Verdedigend staat het wel. Ik ben verder erg onder de indruk van Controa, Nani en Meireles. Heerlijke spelers.Zo aanvallend zijn als linksback en toch altijd weer terug als het nodig is. Voorbeeld voor onze jongens
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 02:11 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ze zit bij mij op school en zit elke dag in dezelfde bus.![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 02:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom? Leg mij eens uit waarom je het niet zou doen? Geef één goede reden die opweegt tegen de mogelijkheid dat ze de volgend avond nog met haar geile stemmetje aan de telefoon seks met je wil?Ik heb geen ballen en zelfvertrouwen zo dun als een maagdenvliesje. Daar houdt het op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Natuurlijk niet beter dan we al hebben.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee, daar zat hij niet bij. Maar hij presteert al tijden goed in Premier League / Championsip. Dat geeft wel wat aan.![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 02:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom? Leg mij eens uit waarom je het niet zou doen? Geef één goede reden die opweegt tegen de mogelijkheid dat ze de volgend avond nog met haar geile stemmetje aan de telefoon seks met je wil?Omdat hij liever de komende 10 jaar alleen zit te FOK!ken dan een keer een risico nemen. En dat is zowel hard als de waarheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En zich dan toch weer van die achterlijke kapsels aanmeten. Waarom....quote:Op maandag 18 juni 2012 02:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
En Coentrao. Het aantal meters dat die man gemaakt heeftZo aanvallend zijn als linksback en toch altijd weer terug als het nodig is. Voorbeeld voor onze jongens
![]()
Als je er niet als een mongool uitziet neemt ze het briefje sowieso wel aan of ze je terugbelt is het tweede. Neemt ze het niet aan dan weet je dat ze niks van je moet hebbenquote:Op maandag 18 juni 2012 02:11 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ze zit bij mij op school en zit elke dag in dezelfde bus.![]()
![]()
Die kans is uiterst klein. Hoogst waarschijnlijk pakt ze hem gewoon aan. Zo niet, is er niets aan de hand. Je kent haar niet, je ziet haar niet meer (behalve dan wellicht in het OV, maar goed).quote:Op maandag 18 juni 2012 02:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Optie 3: Ze pakt hem niet aan en kijkt je raar aan. Awkward.
Het is niet alsof ze daarna opeens in de bus gaat staan en gaat schreeuwen "Hee mede reizigers, zien jullie die jongen daar? Hij gaf me een briefje met zijn nummer omg".![]()
Zo loopt die Willems over twee jaar over de flank.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
En Coentrao. Het aantal meters dat die man gemaakt heeftZo aanvallend zijn als linksback en toch altijd weer terug als het nodig is. Voorbeeld voor onze jongens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Dat gaat niet veranderen totdat je er eens wat aan doet.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:12 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik heb geen ballen en zelfvertrouwen zo dun als een maagdenvliesje. Daar houdt het op.Laat anders iemand anders het briefje geven.
![]()
Hoe weet jij hoe dun een maagdenvliesje is?quote:Op maandag 18 juni 2012 02:12 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik heb geen ballen en zelfvertrouwen zo dun als een maagdenvliesje. Daar houdt het op.![]()
Ja, afgezien van zijn voetbalkwaliteiten is het een opgeblazen idioot. Maar dat geldt eigenlijk wel voor de hele Portugese selectie + coach.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:13 schreef twi het volgende:
[..]
En zich dan toch weer van die achterlijke kapsels aanmeten. Waarom....![]()
Ik vind mijn voorstel nog steeds het beste.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:11 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ze zit bij mij op school en zit elke dag in dezelfde bus.
Als jullie uitstappen op dezelfde halte loop je eventjes achter haar aan en wacht je tot de meeste bekende mensen ergens anders heen zijn gelopen, dan houd je haar even voorzichtig tegen, lach je lief, en vraag je naar de dichtsbijzijnde supermarkt oid.
Zeg dan iets als 'hey ken ik jou niet?' en begin een leuk gesprek.![]()
Een maagdenvlies kan flink bloeden hoor, pas op!quote:Op maandag 18 juni 2012 02:12 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik heb geen ballen en zelfvertrouwen zo dun als een maagdenvliesje. Daar houdt het op.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
quote:Op maandag 18 juni 2012 02:13 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Zo loopt die Willems over twee jaar over de flank.Ik hoop het niet. Verkeerde club enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Precies en FOK!ken is ook leuk.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat hij liever de komende 10 jaar alleen zit te FOK!ken dan een keer een risico nemen. En dat is zowel hard als de waarheid.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Zelfs als ze dat roept denken die passagiers alleen maar: 'wowquote:Op maandag 18 juni 2012 02:13 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Die kans is uiterst klein. Hoogst waarschijnlijk pakt ze hem gewoon aan. Zo niet, is er niets aan de hand. Je kent haar niet, je ziet haar niet meer (behalve dan wellicht in het OV, maar goed).
Het is niet alsof ze daarna opeens in de bus gaat staan en gaat schreeuwen "Hee mede reizigers, zien jullie die jongen daar? Hij gaf me een briefje met zijn nummer omg".'
![]()
En dan over 10 jaar 'boehoe ze heeft al kinderen en is gelukkig getrouwd met die loser die het wel durfde te vragen' verzuipen in zelfmedelijden.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat hij liever de komende 10 jaar alleen zit te FOK!ken dan een keer een risico nemen. En dat is zowel hard als de waarheid.![]()
![]()
Ik heb je al te vaak gezegd dat je een keer je angst thuis moet laten en op iemand af moet stappenquote:Op maandag 18 juni 2012 02:14 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Precies en FOK!ken is ook leuk.![]()
![]()
Jij bent een meisje, maar serieus. "Hey, ken ik jou niet?"quote:Op maandag 18 juni 2012 02:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zeg dan iets als 'hey ken ik jou niet?' en begin een leuk gesprek.
Nouja, je hebt in elk geval een fantasy fair verhaaltje klaar QuintonFortune![]()
![]()
Zeker beter dan Narsingh of De Jong.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Natuurlijk niet beter dan we al hebben.![]()
Seks is leuker, geloof me.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:14 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Precies en FOK!ken is ook leuk.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Volgens mij maakt je openingszin geen ruk uit, als het maar niet iets belachelijks is en je er een gesprek op kunt voortborduren.![]()
Ja maar geef hem eens ongelijk...quote:Op maandag 18 juni 2012 02:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, afgezien van zijn voetbalkwaliteiten is het een opgeblazen idioot. Maar dat geldt eigenlijk wel voor de hele Portugese selectie + coach.
Hij kan goed voetballen en door al die aandacht stijgt zijn marktwaarde ook nog.
Sowieso heeft hij schijt aan iedereen dus het maakt hem ook niks uit wat mensen van hem vinden. Hij vindt zichzelf sowieso wel een baas.![]()
Wikipedia.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:13 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe dun een maagdenvliesje is?Verliefdheid is voor de dommen![]()
Hij: 'hey ken ik jou niet?'quote:Op maandag 18 juni 2012 02:15 schreef twi het volgende:
[..]
Jij bent een meisje, maar serieus. "Hey, ken ik jou niet?"
Nouja, je hebt in elk geval een fantasy fair verhaaltje klaar QuintonFortune
zij: 'euh, ik zou niet weten waarvan?'
hij: 'volgens mij zit je elke dag in dezelfde bus als mij! hoe kan ik jou vergeten zijn'
![]()
![]()
![]()
Championshipquote:Op maandag 18 juni 2012 02:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee, daar zat hij niet bij. Maar hij presteert al tijden goed in Premier League / Championsip. Dat geeft wel wat aan.Jack Tuyp dan maar een belletje geven. Die is het oranje in elk geval al gewend
![]()
![]()
Zij:"Creeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepyyyyyyyyyyyyyyyy"quote:Op maandag 18 juni 2012 02:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij: 'hey ken ik jou niet?'
zij: 'euh, ik zou niet weten waarvan?'
hij: 'volgens mij zit je elke dag in dezelfde bus als mij! hoe kan ik jou vergeten zijn'
![]()
![]()
Neequote:Op maandag 18 juni 2012 02:17 schreef twi het volgende:
[..]
Zij:"Creeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepyyyyyyyyyyyyyyyy"![]()
De clubs boven in de Championship zijn gelijkwaardig aan de ploegen bovenin de Eredivisie hoor.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:17 schreef twi het volgende:
[..]
ChampionshipJack Tuyp dan maar een belletje geven. Die is het oranje in elk geval al gewend
![]()
De vorige keer dat we drie keer op rij verloren was in 1990 en dat was van Italië, Duitsland () en Portugal (
![]()
)
![]()
Ja zeg ik ben kree niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan over 10 jaar 'boehoe ze heeft al kinderen en is gelukkig getrouwd met die loser die het wel durfde te vragen' verzuipen in zelfmedelijden.
"Hey vind jij ook niet dat Bert Marvin Emnes mee had moeten nemen naar het EK?"quote:Op maandag 18 juni 2012 02:16 schreef Tchock het volgende:
Volgens mij maakt je openingszin geen ruk uit, als het maar niet iets belachelijks is en je er een gesprek op kunt voortborduren.![]()
Dit. Op je bek gaan hoort er ook bij, als het deze keer niet lukt probeer je het volgende keer toch weer?quote:Op maandag 18 juni 2012 02:16 schreef Tchock het volgende:
Volgens mij maakt je openingszin geen ruk uit, als het maar niet iets belachelijks is en je er een gesprek op kunt voortborduren.
Mensen die zichzelf steeds excuses aanpraten waarom ze nog nooit iets hebben ondernomen.![]()
![]()
Volgens mij wordt ze dan alleen een beetje verlegen en als je eenmaal zo'n emotionele barst in haar pantser hebt kun je het wel uitspelen en een leuk gesprek hebben.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:17 schreef twi het volgende:
[..]
Zij:"Creeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepyyyyyyyyyyyyyyyy"![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 02:18 schreef twi het volgende:
[..]
"Hey vind jij ook niet dat Bert Marvin Emnes mee had moeten nemen naar het EK?"![]()
![]()
Dat is het een beetje, niemand doet dat. Als er een random iemand op jou afstapt en je een briefje met zijn / haar nummer zou geven. Wat zou je doen?quote:Op maandag 18 juni 2012 02:17 schreef twi het volgende:
[..]
Zij:"Creeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepyyyyyyyyyyyyyyyy"
De meeste mensen zouden het aanpakken en verder gaan met hun leven. Dan maken ze een keuze of ze er wat mee doen of niet.
Niemand gaat schreeuwen, beledigen of schelden. Dat denk je misschien als je zo'n briefje geeft, maar denk eens na wat je zelf zou doen?![]()
Slaap lekker en succes morgenquote:Op maandag 18 juni 2012 02:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ga slapen.
Om 13:30 een herexamen
Droom zacht![]()
![]()
Succes!quote:Op maandag 18 juni 2012 02:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ga slapen.
Om 13:30 een herexamen
Droom zachtLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Als ik vanavond ergens had gestaan had dit heel goed gekund.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:18 schreef twi het volgende:
[..]
"Hey vind jij ook niet dat Bert Marvin Emnes mee had moeten nemen naar het EK?"
En als ze dan zegt: Wie?
Zeg ik: die geweldige buitenspeler van de nummer 7 van tweede divisie van Engeland. Minstens net zo goed als die Ronaldo die ons er vandaag uitknikkerde.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Je bedoelt gelijkwaardig aan de ploegen in de subtop. Je weet, Vitesse enzo. Ja, misschien moeten we Marco van Ginkel ook maar meenemen.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
De clubs boven in de Championship zijn gelijkwaardig aan de ploegen bovenin de Eredivisie hoor.![]()
Middelmaat van Vitesse meenemen.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:19 schreef twi het volgende:
[..]
Je bedoelt gelijkwaardig aan de ploegen in de subtop. Je weet, Vitesse enzo. Ja, misschien moeten we Marco van Ginkel ook maar meenemen.
Clasie en De Vrij.En Leerdammeke had het volgens mij ook beter gedaan dan dan Crackory.
![]()
Alleen heeft hij slechts 1 kapsel, ingevlochten haar is niet zo makkelijk in 15 minuutjes aan te passen.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:19 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Als ik vanavond ergens had gestaan had dit heel goed gekund.
En als ze dan zegt: Wie?
Zeg ik: die geweldige buitenspeler van de nummer 7 van tweede divisie van Engeland. Minstens net zo goed als die Ronaldo die ons er vandaag uitknikkerde.![]()
Even serieus, ik snap dat de jongen een talentvolle speler is voor dat niveau. Maar je gaat zo'n drollie toch niet selecteren voor hij heeft laten zien wat hij tegen toppers presteert? Als je dat wel doet zit je ongeveer op het niveau van Ierland joh.![]()
Onzin. Buiten de dat is de championship heel erg fysiek. Net als onderin de Premier league. Standaard 4-4-2 bla. Niet ideale plek om je talent te ontwikkelen.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
De clubs boven in de Championship zijn gelijkwaardig aan de ploegen bovenin de Eredivisie hoor.![]()
DAAR ZITTEN WE ALquote:Op maandag 18 juni 2012 02:20 schreef Tchock het volgende:
Even serieus, ik snap dat de jongen een talentvolle speler is voor dat niveau. Maar je gaat zo'n drollie toch niet selecteren voor hij heeft laten zien wat hij tegen toppers presteert? Als je dat wel doet zit je ongeveer op het niveau van Ierland joh.
Haha, ja neem heel Feyenoord maar mee. Schaken op de vleugel en Mulder in het doel. Kom op, de beste man van Feyenoord was de slechtste man van Oranjequote:Op maandag 18 juni 2012 02:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Middelmaat van Vitesse meenemen.
Clasie en De Vrij.En Leerdammeke had het volgens mij ook beter gedaan dan dan Crackory.
![]()
![]()
Narsingh heeft een paar leuke wedstrijden gespeeld ja. Emnes heeft zich bewezen in de Eredivisie en nu ook in Engeland bij zowel Boro als Swansea. Al jaren lang.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Narsingh is de beste winger van de eredivisie en De Jong allround aanvaller.![]()
Waarom is Janssen eigenlijk niet mee gegaan naar het EK?
Hij had er misschien ook wel een paar in kunnen schieten![]()
De Vrij vind ik beter dan Vlaar. En Clasie ook, maar die spelen niet op dezelfde positie.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:21 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, ja neem heel Feyenoord maar mee. Schaken op de vleugel en Mulder in het doel. Kom op, de beste man van Feyenoord was de slechtste man van Oranje![]()
De Stroot is beter.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:22 schreef pimmetje2010 het volgende:
Omdat hij wél durft te zeggen dat hij liever thuis op de bank zit dan naast Bert.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:22 schreef pimmetje2010 het volgende:
Een paar leuke wedstrijden?quote:Op maandag 18 juni 2012 02:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Narsingh heeft een paar leuke wedstrijden gespeeld ja. Emnes heeft zich bewezen in de Eredivisie en nu ook in Engeland bij zowel Boro als Swansea. Al jaren lang.
Hij heeft een beperkte spits topscorer gemaakt van Nederland.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Haha. Nee. De Ajacied en de PSV'er presteerden minder.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:21 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, ja neem heel Feyenoord maar mee. Schaken op de vleugel en Mulder in het doel. Kom op, de beste man van Feyenoord was de slechtste man van Oranje![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 02:22 schreef pimmetje2010 het volgende:
Hij had er misschien ook wel een paar in kunnen schietenDie dikke komt pas na Anita, Clasie, Strootman, Maher, Wijnaldum en Emanuelson eens aan de beurt gok ik zo.
![]()
Clasie, die zou worden omver gelopen door die Portugezen. Letterlijk.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
De Vrij vind ik beter dan Vlaar. En Clasie ook, maar die spelen niet op dezelfde positie.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Tietenquote:Op maandag 18 juni 2012 02:23 schreef Monopoly het volgende:
Zullen we over voetbal ophouden en het over bier en mooie vrouwen hebben ?![]()
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Roel_Brouwers
Maar waarom hem niet meenemen? Hij heeft een stortvloed aan ervaring, heeft het fantastisch gedaan dit jaar (en de jaren daarvoor ook). Deze jongen is echt wel beter dan Bouma of Matthijsen hoor.![]()
Dat verwacht ik ook niet hoor, dat soort taferelen vinden alleen plaats in groep 4.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:19 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat is het een beetje, niemand doet dat. Als er een random iemand op jou afstapt en je een briefje met zijn / haar nummer zou geven. Wat zou je doen?
De meeste mensen zouden het aanpakken en verder gaan met hun leven. Dan maken ze een keuze of ze er wat mee doen of niet.
Niemand gaat schreeuwen, beledigen of schelden. Dat denk je misschien als je zo'n briefje geeft, maar denk eens na wat je zelf zou doen?Verliefdheid is voor de dommen![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 02:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Narsingh heeft een paar leuke wedstrijden gespeeld ja. Emnes heeft zich bewezen in de Eredivisie en nu ook in Engeland bij zowel Boro als Swansea. Al jaren lang.
9 doelpunten in 3 jaar eredivie. Ik zou nog eerder Yuri Rose meenemen of een Cabral.![]()
Hij heeft een goed shot en is fysiek sterk.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:23 schreef Typisch het volgende:
[..]Die dikke komt pas na Anita, Clasie, Strootman, Maher, Wijnaldum en Emanuelson eens aan de beurt gok ik zo.
![]()
Zo er waren er weer 2 hier vanavond, bohhh. Maatjes kwamen in de bus richting mij en toen na wat lullen gingen ze in plaats van naar het café mee met hun naar mij. Donders, het is dat geen GHB had maar anders hadden ze nu onder in mijn keldertje gelegen.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:23 schreef Monopoly het volgende:
Zullen we over voetbal ophouden en het over bier en mooie vrouwen hebben ?
Trouwens, wtf ze spraken gewoon zomaar 2 meisjes aan in het OV. Zo raar van ze, ze zijn er ook echt veel slechter van geworden.![]()
![]()
Ik groet u allen, ik ga maar eens naar dromenland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En nog trager dan opa Bommel en Mathijssen.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:25 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hij heeft een goed shot en is fysiek sterk.![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 02:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik groet u allen, ik ga maar eens naar dromenland.TrusteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die is beter dan Emnes. Ook nog eens kampioen van Polen geweestquote:Op maandag 18 juni 2012 02:23 schreef twi het volgende:
[..]
Nog even en je gaat Johan Voskamp aanprijzen.![]()
![]()
Ik groet u allen, ik ga maar eens naar dromenland.Ron Vlaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik groet u allen, ik ga maar eens naar dromenland.Vertel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, een bepaald meisje dat ik ietwat zie zitten.quote:Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Dan waren ze misschien wel op de helft van de tegenstander geblevenquote:Op maandag 18 juni 2012 02:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
En nog trager dan opa Bommel en Mathijssen.![]()
![]()
Ah, je gaat haar profielfoto tegenkomen in je dromen?quote:Op maandag 18 juni 2012 02:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, een bepaald meisje dat ik ietwat zie zitten.
Stille hint; spreek haar morgen gewoon aan gozer. Dan ben je er vanaf.![]()
Ah tof! Ik dacht dat het Nordsjealland was waar ze eventueel tegen moesten?quote:Op maandag 18 juni 2012 02:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoop op een leuke CL loting voor Feyenoord, Kopenhagen ga ik denk ik wel effe heen.![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 02:27 schreef Snuf. het volgende:
Nu kunnen al die "voetbalkenners" weer voor 2 jaar hun mond houden.
Jij prijst alleen maar oud-spelers van Sparta aan :")![]()
Iemand moet het doen.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij prijst alleen maar oud-spelers van Sparta aan :")![]()
Nope.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ah tof! Ik dacht dat het Nordsjealland was waar ze eventueel tegen moesten?
Kiev, Istanbul/Brugge, Kopenhagen of Athene gaat het worden. Maar alleen Kopenhagen ga ik heen. De andere zijn me te duur en bij Brugge teveel kans op rellen.![]()
Ietwat? Je klinkt nogal hoteldebotel.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, een bepaald meisje dat ik ietwat zie zitten.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Ik weet nog dat spelers van Sparta kwamen bij een scoutingdag voor NAC
Voetballen konden ze wel maargoed dat zegt toch wel iets over de kansen die je bij Sparta hebt![]()
Als het Fener wordt keert Kuyt toch nog terug.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nope.
Kiev, Istanbul/Brugge, Kopenhagen of Athene gaat het worden. Maar alleen Kopenhagen ga ik heen. De andere zijn me te duur en bij Brugge teveel kans op rellen.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Wat dat betreft kun je als jongeling volgens mij beter bij Excelsior spelen.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:30 schreef pimmetje2010 het volgende:
Voetballen konden ze wel maargoed dat zegt toch wel iets over de kansen die je bij Sparta hebt![]()
Ja, want bij Sparta komen er totaal geen talenten door de laatste jaren.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:30 schreef pimmetje2010 het volgende:
Met een fluitconcert.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:30 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Als het Fener wordt keert Kuyt toch nog terug.![]()
![]()
Ik snap niet waarom Ryan Babel niet is geselecteerd hij speelt al jaren de sterren van de hemel in Engeland en Duitsland.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:30 schreef debeterebob het volgende:
Waarom nemen we Maceo Rigters niet mee?
/SnufVerliefdheid is voor de dommen![]()
Kansen in de zin van niet iedereen krijg een kans zichzelf te bewijzenquote:Op maandag 18 juni 2012 02:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja, want bij Sparta komen er totaal geen talenten door de laatste jaren.![]()
Dat is nergens. De grootste talenten worden als eerste op papier gezet en de rest moet fungeren als opvulling om die grote talenten klaar te stomen voor het echte werk.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:32 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Kansen in de zin van niet iedereen krijg een kans zichzelf te bewijzen![]()
Hij is een neger. Negers komen altijd te laat.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:31 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom Ryan Babel niet is geselecteerd hij speelt al jaren de sterren van de hemel in Engeland en Duitsland.![]()
Er is wel een stortvloed aan talenten bij Sparta ja, waardoor sommige niet in de basis belanden. Zonde eigenlijk.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:32 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Kansen in de zin van niet iedereen krijg een kans zichzelf te bewijzen
Er staat trouwens wel weer een nieuwe held klaar uit de jeugdopleiding van Sparta. Mario Bilate![]()
![]()
Netjes, die moet Ajax maar even voor een halve ton overnemen dan. Kijken of hij het redt in de A'tjes.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Er is wel een stortvloed aan talenten bij Sparta ja, waardoor sommige niet in de basis belanden. Zonde eigenlijk.
Er staat trouwens wel weer een nieuwe held klaar uit de jeugdopleiding van Sparta. Mario Bilate![]()
Heldquote:Op maandag 18 juni 2012 02:31 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom Ryan Babel niet is geselecteerd hij speelt al jaren de sterren van de hemel in Engeland en Duitsland.
Ik snap ook niet dat ze Andy van der Meyde niet meer selecteren. Liet een goede indruk achter bij PSV en was succesvol bij Ajax. Goede speler wel.![]()
Toch jammer dat Sparta en Feyenoord elkaar in de weg zitten qua talenten. Moet je nagaan als al dat mooie gewoon bij één club zou horen.![]()
![]()
Die heb ik toen ook gezien ja, maar één leuk omhaaltje tegen een club als Den Bosch zegt niet zo veelquote:Op maandag 18 juni 2012 02:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Er is wel een stortvloed aan talenten bij Sparta ja, waardoor sommige niet in de basis belanden. Zonde eigenlijk.
Er staat trouwens wel weer een nieuwe held klaar uit de jeugdopleiding van Sparta. Mario BilateEén zwaluw maakt geen zomer alles. Als Sparta promoveert volgend jaar ben ik benieuwd wat hij laat zien tegen een fatsoenlijke verdediging.
![]()
Ik snap niet dat Ted van de Pavert niet is geselecteerd. Scoorde nochtans tegen Ajax, terwijl hij omringd werd door middelmatige spelers.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:32 schreef Tchock het volgende:
Het is pas echt onzin dat Vleminckx niet is geselecteerd. Dat is pas een talent joh!![]()
Als Nederland één club had kwamen we misschien Europees wel meequote:Op maandag 18 juni 2012 02:34 schreef Typisch het volgende:
Toch jammer dat Sparta en Feyenoord elkaar in de weg zitten qua talenten. Moet je nagaan als al dat mooie gewoon bij één club zou horen.![]()
![]()
Ja, dan kun je Messi ook wel bij Oranje halenquote:Op maandag 18 juni 2012 02:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Ted van de Pavert niet is geselecteerd. Scoorde nochtans tegen Ajax, terwijl hij omringd werd door middelmatige spelers.![]()
Ik wacht op de transfer van Bokila. En Willem II heeft met die Lumu ook een aardige. En Mocktar bij FCE is ook niet onaardig.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dit was gewoon even een random voorbeeld, maar deze gozer kan echt een hele goede worden. Werd alleen misbruikt als rechtsbuitenquote:Op maandag 18 juni 2012 02:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die heb ik toen ook gezien ja, maar één leuk omhaaltje tegen een club als Den Bosch zegt niet zo veelEén zwaluw maakt geen zomer alles. Als Sparta promoveert volgend jaar ben ik benieuwd wat hij laat zien tegen een fatsoenlijke verdediging.
Maar zelfs daar deed hij het prima! En dat terwijl hij 9 maanden niet mocht voetballen door die achterlijke regels van de KNVB.
Helaas ben ik bang dat hij komend seizoen 2e spits is achter Calabro! Maar goed, hopelijk verandert dat snel.
![]()
Blote of deels ontblote borsten mogen niet meerquote:Op maandag 18 juni 2012 02:37 schreef twi het volgende:
Waarom gaat het nog steeds niet over tieten? Doe eens wat meer je best, Mono...![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 02:37 schreef Monopoly het volgende:
Winterstop: Bokila naar RKC/PEC of NEC/NACBokila is een echte held ja. Zonde dat hij niet bij Sparta kan blijvenquote:Op maandag 18 juni 2012 02:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik wacht op de transfer van Bokila. En Willem II heeft met die Lumu ook een aardige. En Mocktar bij FCE is ook niet onaardig.![]()
Al is het maar voor de Bokila-dans![]()
![]()
Luckyquote:Op maandag 18 juni 2012 02:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
![]()
Doe ik wel eens. Living on the edgequote:Op maandag 18 juni 2012 02:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Blote of deels ontblote borsten mogen niet meer![]()
![]()
Over bier gesproken: Degene die deze zomer op vakantie gaan naar het buitenland.
Gelieve één blikje lokaal bier mee te nemen voor mij. Ik koop hem weer terug van je!![]()
Inderdaad, een SC is geen plaats voor discussiesquote:Op maandag 18 juni 2012 02:37 schreef ACT-F het volgende:
Het vriendelijke verzoek om de voetbalanalyses in VBL voort te zetten![]()
![]()
Ik neuk het systeem, en stevig ook.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het systeem heeft geen grip op deze man.![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 02:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Inderdaad, een SC is geen plaats voor discussies![]()
![]()
Mag dat in het vliegtuig?quote:Op maandag 18 juni 2012 02:39 schreef Monopoly het volgende:
Over bier gesproken: Degene die deze zomer op vakantie gaan naar het buitenland.
Gelieve één blikje lokaal bier mee te nemen voor mij. Ik koop hem weer terug van je!![]()
Uit welke landen moet je nog hebben voor je verzameling?quote:Op maandag 18 juni 2012 02:39 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op maandag 18 juni 2012 02:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Blote of deels ontblote borsten mogen niet meer
Niets ontbloots aan.![]()
Dit?quote:Op maandag 18 juni 2012 02:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Uit welke landen moet je nog hebben voor je verzameling?![]()
Maakt niet uit, het is geen verzameling, maar ik drink graag lokaal bier overal en nergens vandaanquote:Op maandag 18 juni 2012 02:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Uit welke landen moet je nog hebben voor je verzameling?Koffer ipv handbagagequote:![]()
![]()
Mocht ik in het buitenland komen dan zal ik aan je denkenquote:Op maandag 18 juni 2012 02:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het is geen verzameling, maar ik drink graag lokaal bier overal en nergens vandaan
[..]
Koffer ipv handbagage![]()
Jelen Pivo is welquote:Op maandag 18 juni 2012 02:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het is geen verzameling, maar ik drink graag lokaal bier overal en nergens vandaan![]()
![]()
Ik ben je dan dankbaar jongeman!quote:Op maandag 18 juni 2012 02:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mocht ik in het buitenland komen dan zal ik aan je denken![]()
![]()
Ik zal een mooi Hongaars biertje voor je uitzoeken, je krijgt er vast ook een van Fee en VH.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:39 schreef Monopoly het volgende:
Gelieve één blikje lokaal bier mee te nemen voor mij. Ik koop hem weer terug van je!Verliefdheid is voor de dommen![]()
Die mag weg bij Wolfsburg.quote:
Mandzukic wordt gewoon ingewisseld voor Dost.
Vooral omdat hij een lastige jongen is maar toch, het idee is om te lachen.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Lijkt me wel prima deal. Als er winst op wordt gemaakt.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:46 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Die mag weg bij Wolfsburg.
Mandzukic wordt gewoon ingewisseld voor Dost.
Neem Pilar dan ook maar gelijk mee.![]()
Graag gedaan. Zelfs als er nog oorlog zou woeden in Servië had ik een blikje voor je meegenomenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 02:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Graag gedaan. Zelfs als er nog oorlog zou woeden in Servië had ik een blikje voor je meegenomen
Verkapte 'ik ben 60+'er'-post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die Mandzukic kunnen ze nu voor 15 miljoen kwijt aan de Aston Villa's van deze wereld,quote:Op maandag 18 juni 2012 02:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lijkt me wel prima deal. Als er winst op wordt gemaakt.
Neem Pilar dan ook maar gelijk mee.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Ook weer waar. Altijd zo kut. Die middenmoters die altijd spelers voor veel te veel geld halenquote:Op maandag 18 juni 2012 02:50 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Die Mandzukic kunnen ze nu voor 15 miljoen kwijt aan de Aston Villa's van deze wereld,![]()
![]()
Verneukt de markt totaal.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ook weer waar. Altijd zo kut. Die middenmoters die altijd spelers voor veel te veel geld halen
Carroll was wel het hoogtepuntquote:
Hazard ook voor 40m naar Chelsea. Lijkt vrij veel.
Maar goed een club als PSG verneukt de markt ook.![]()
Ze hebben wel mijn club meteen uit de financiele shit geholpen.quote:
En daar hebben wij dan weer twee spelers voor gehaald die stuk voor stuk beter zijn dan Carroll.
Demba Baquote:Op maandag 18 juni 2012 02:59 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ze hebben wel mijn club meteen uit de financiele shit geholpen.
En daar hebben wij dan weer twee spelers voor gehaald die stuk voor stuk beter zijn dan Carroll.
[ afbeelding ]![]()
![]()
En Cissequote:
Wat een fenomeen man, scoort gewoon elke 80 minuten.
En dan dit doelpunt, wat gewoon eigenlijk niet mogelijk is.
Sowieso heeft Newcastle een erg sterk teamquote:Op maandag 18 juni 2012 03:01 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
En Cisse
Wat een fenomeen man, scoort gewoon elke 80 minuten.
En dan dit doelpunt, wat gewoon eigenlijk niet mogelijk is.![]()
![]()
Die Pardew heeft mij verbaasd, die haalt gewoon 3 spelers van Europese klasse.quote:Op maandag 18 juni 2012 03:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Sowieso heeft Newcastle een erg sterk team
Ongekend.
Ik vrees voor een leegloop zeker nu onze regisseur het goed doet in het Franse elftal.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Downing ook echt voor 20m naar Liverpool. Wat een wanbeleid bij Liverpool. Erg slim wat Newcastle doet. Ze zij eindelijk terug![]()
![]()
Ik kan me degradatie nog herinneren. Gejankt toen.
En dan zo hard terugkomen binnen twee jaar.
Cabayequote:Op maandag 18 juni 2012 03:06 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Die Pardew heeft mij verbaasd, die haalt gewoon 3 spelers van Europese klasse.
Ongekend.
Ik vrees voor een leegloop zeker nu onze regisseur het goed doet in het Franse elftal.wat een held is dat. Dan maar die Menez halen he
(zal wel niet lukken, want PSG)
![]()
Sowieso komen er mooie clubs terug. Ook dit jaar weerquote:Op maandag 18 juni 2012 03:07 schreef QuintonFortune het volgende:
Ik kan me degradatie nog herinneren. Gejankt toen.
En dan zo hard terugkomen binnen twee jaar.
West Ham![]()
Gelukkig alsnog![]()
![]()
Mwoah, Ik denk niet dat ze zomaar weggaan. En als ze weggaan, dan voor flink wat geld.quote:Op maandag 18 juni 2012 03:06 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Die Pardew heeft mij verbaasd, die haalt gewoon 3 spelers van Europese klasse.
Ongekend.
Ik vrees voor een leegloop zeker nu onze regisseur het goed doet in het Franse elftal.![]()
Ik had het Blackpool gegund, die spelen heerlijk aanvallend.quote:Op maandag 18 juni 2012 03:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Sowieso komen er mooie clubs terug. Ook dit jaar weer
West Ham![]()
Gelukkig alsnog
Laatste wedstrijd van het seizoen uit bij Man Utd, strijd om lijfsbehoud en dan gewoon 4-3-3 spelen. Die Holoway is sowieso een prima coach. Als ik Swansea zou zijn zou ik hem halen ideale opvolger van Rodgers.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Ze hebben allemaal doorlopende contracten, dus er zal inderdaad flink gedokt moeten worden.quote:Op maandag 18 juni 2012 03:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mwoah, Ik denk niet dat ze zomaar weggaan. En als ze weggaan, dan voor flink wat geld.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Ben wel jaloers op jullie koopkrachtquote:Op maandag 18 juni 2012 03:13 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal doorlopende contracten, dus er zal inderdaad flink gedokt moeten worden.. Gelukkig hebben wij
DAVID MOYES
![]()
![]()
Ik poke al tijden een goede vriend heen en terug, complete onzinquote:Op maandag 18 juni 2012 03:11 schreef ACT-F het volgende:
Goh, wat leuk, dat poken op FB . Doen jullie dat ook wel eens?Vind de hele functie nonsense. En dan te bedenken dat het ouder is dan de 'like'-knop
![]()
![]()
Die raken jullie misschien nog kwijt ook.quote:Op maandag 18 juni 2012 03:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ben wel jaloers op jullie koopkracht. Gelukkig hebben wij
DAVID MOYES
De enige die ik poke is een vriendin van mij. Dit doen we al vanaf het begin dat ik FB hebquote:Op maandag 18 juni 2012 03:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik poke al tijden een goede vriend heen en terug, complete onzinVind de hele functie nonsense. En dan te bedenken dat het ouder is dan de 'like'-knop
![]()
![]()
Poken vind ik zoiets wat vooral thuishoort op Hyves.quote:Op maandag 18 juni 2012 03:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik poke al tijden een goede vriend heen en terug, complete onzinVind de hele functie nonsense. En dan te bedenken dat het ouder is dan de 'like'-knop
Aan wie?quote:Op maandag 18 juni 2012 03:16 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Die raken jullie misschien nog kwijt ook.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: