SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz of Charmed_Angel. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!SPOILER: de Gupdate van JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, je hebt niet gekeken?quote:Op maandag 18 juni 2012 01:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Omdat hij ballen tegen zich aan geschoten kreeg deze pot?![]()
Willems speelde best goed hoor, hij heeft Nani compleet uit de wedstrijd gespeeld.
En kom nou niet met de uitspraak dat de 1-1 zijn schuld was![]()
![]()
Qua slechtte waren ze allemaal gelijk, maar Vlaar iets gelijker.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Omdat hij ballen tegen zich aan geschoten kreeg deze pot?
[..]
Nee man, dat zeker niet. Vond Van der Wiel, Willems, Huntelaar (deed hij mee?!) en Mathijssen misschien nog wel kutter.![]()
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAquote:Op maandag 18 juni 2012 01:51 schreef Snuf. het volgende:
Willems speelde best goed hoor, hij heeft Nani compleet uit de wedstrijd gespeeld.
En kom nou niet met de uitspraak dat de 1-1 zijn schuld was
PSV'er zeker![]()
![]()
Vergeten en doorgaan, ik hou het daar wel bij.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:48 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag nog over Gerrie gehad. Mijn gesprekspartner was er niet blij mee. Maar ik wel
Nou, ga hoi zeggen man. Moet ik je wingmannen?Verliefdheid is voor de dommen![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 01:50 schreef twi het volgende:
[..]
The friendzone is strong within you, young padawan.![]()
![]()
http://www.nusport.nl/ek-(...)dscoach-blijven.html
Hier ben ik het mee eens. Stekel 8, Sneijder 6, de rest 4-5.![]()
Het begint bij Van der Wiel die Ronaldo niet volgt. Waarom niet vraag ik me dan af? Waarom speel je niet gewoon 100% op mandekking? Dan was zoiets niet gebeurd.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:52 schreef pimmetje2010 het volgende:
Dat eerste doelpunt was Vlaar aan te rekenen, als dat niet gebeurd was had het anders kunnen lopen![]()
Willems was zeker niet de minst, een paar foutjes maar hij heeft het zeker niet slecht gedaan. Zeker niet als je de vorige wedstrijd ook meeneemt in je oordeel. Daarbij komt dat dit zijn eerste grote toernooi is.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:51 schreef Snuf. het volgende:
Onzin, gewoon doen. Krijg je minder spijt van dan het niet doen en haar met een minder leuke vent weg zien komen.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:52 schreef QuintonFortune het volgende:
Vergeten en doorgaan, ik hou het daar wel bij.![]()
Dat is simpel: Ronaldo speelt iedere Nederlandse verdediger er zo uit. Hoe dicht je ook op 'm staat.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:52 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het begint bij Van der Wiel die Ronaldo niet volgt. Waarom niet vraag ik me dan af? Waarom speel je niet gewoon 100% op mandekking? Dan was zoiets niet gebeurd.![]()
18 maanden geleden speelde hij nog in het 2e van Sparta.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Willems was zeker niet de minst, een paar foutjes maar hij heeft het zeker niet slecht gedaan. Zeker niet als je de vorige wedstrijd ook meeneemt in je oordeel. Daarbij komt dat dit zijn eerste grote toernooi is.![]()
Ik laat het wel hangen danquote:Op maandag 18 juni 2012 01:50 schreef twi het volgende:
[..]
The friendzone is strong within you, young padawan.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le![]()
Omdat dat niet werkt tegen een land als Portugal. Die bewegen zo veel, zo veel persoonlijke acties.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:52 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het begint bij Van der Wiel die Ronaldo niet volgt. Waarom niet vraag ik me dan af? Waarom speel je niet gewoon 100% op mandekking? Dan was zoiets niet gebeurd.![]()
Jawel, maar ik heb hem geen ballen zien houden als die van Neuer op het schot van Van Persie of die bal die hij tegen Brazilië uit de kruising tikt. Hij heeft geen ultieme redding oid gemaakt wat mij betreft, prima pot gekeept maar dat was meer omdat hij geen fouten maken. Om hem dan complimenten te geven gaat mij wat te ver. Gewoon een 6/7.quote:![]()
Maar ik moet het doen in de bus.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:53 schreef twi het volgende:
[..]
Onzin, gewoon doen. Krijg je minder spijt van dan het niet doen en haar met een minder leuke vent weg zien komen.
A. ik heb geen alcohol
B. ik heb geen flauw idee hoe ik moet beginnen (en nee geen hoi)
C. ik ben omringd door vriendenVerliefdheid is voor de dommen![]()
Eén inzet van Nani erg goed gekeerd, een keer een kopbal van Ronaldo uit de hoek gestompt, geen enkele fout gemaakt.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb hem geen ballen zien houden als die van Neuer op het schot van Van Persie of die bal die hij tegen Brazilië uit de kruising tikt. Hij heeft geen ultieme redding oid gemaakt wat mij betreft, prima pot gekeept maar dat was meer omdat hij geen fouten maken. Om hem dan complimenten te geven gaat mij wat te ver. Gewoon een 6/7.![]()
Nee joh, als ze nee zegt doet het even pijn maar daar kom je wel overheen.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik laat het wel hangen danVerliefdheid is voor de dommen![]()
Nee, altijd proberen. Anders kan je fijn haar "broertje" zijn terwijl ze er met andere gasten vandoor gaat. Dat is de energie niet waard. Liever een vriendschap verneuken en het proberen.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik laat het wel hangen dan![]()
Dan kun je het hem alsnog zo moeilijk mogelijk te maken door gewoon constant iemand bij hem te zetten. Nu was het open huis.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is simpel: Ronaldo speelt iedere Nederlandse verdediger er zo uit. Hoe dicht je ook op 'm staat.
Het is gewoon zonde dat er zo'n achterlijke verdediging staat. En dan wordt een jongen als Brouwers niet eens geselecteerd![]()
![]()
Dat doe ik wel. Van der Wiel laat Ronaldo gaan bij de 1-1 terwijl Willems de bal gewoon verspilt, dit is geen Sparta 2 maar Oranje. Daar zijn zulke fouten cruciaal. Hij speelde neit verkeerd voor een 18 jarige, maar een speler in Oranje moet afgerekend worden op zijn fouten en hij maakte er 1 en die was beslissend.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:51 schreef Snuf. het volgende:
Stap een keer uit waar zij uit stapt en loop haar even ( ! ) achterna, vraag dan of ze de weg ergens naar toe weet en zeg dan zoiets als 'hey ken ik jou niet'quote:Op maandag 18 juni 2012 01:54 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Maar ik moet het doen in de bus.
A. ik heb geen alcohol
C. ik ben omringd door vrienden![]()
Ik spreek haar anders gewoon echt HEEL weinig, dus ik ben eerder een kennis. Ik weet neit of dat positief is of niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:55 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, altijd proberen. Anders kan je fijn haar "broertje" zijn terwijl ze er met andere gasten vandoor gaat. Dat is de energie niet waard. Liever een vriendschap verneuken en het proberen.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Alcohol kun je altijd kopen. En in een pakje Wicky stoppen.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:54 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Maar ik moet het doen in de bus.
A. ik heb geen alcohol
C. ik ben omringd door vrienden![]()
Nee, echt niet. Die gast is zo snel, en met die opkomende Coentrao bij hem. Als je daar permanent twee mensen achteraan laat rennen put je ze alleen maar uit en ze worden toch wel uitgespeeld.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dan kun je het hem alsnog zo moeilijk mogelijk te maken door gewoon constant iemand bij hem te zetten. Nu was het open huis.
Het is gewoon zonde dat er zo'n achterlijke verdediging staat. En dan wordt een jongen als Brouwers niet eens geselecteerd![]()
Hij heeft zeker wel een goede wedstrijd gekeeptquote:Op maandag 18 juni 2012 01:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb hem geen ballen zien houden als die van Neuer op het schot van Van Persie of die bal die hij tegen Brazilië uit de kruising tikt. Hij heeft geen ultieme redding oid gemaakt wat mij betreft, prima pot gekeept maar dat was meer omdat hij geen fouten maken. Om hem dan complimenten te geven gaat mij wat te ver. Gewoon een 6/7.
Vooral uit corners die kopballen.
Neuer vind ik ook een van de beste keepers van de wereld als hij al niet de beste is.![]()
Wodka in een spa-flesjequote:Op maandag 18 juni 2012 01:56 schreef twi het volgende:
[..]
Alcohol kun je altijd kopen. En in een pakje Wicky stoppen.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Klaagt ze tegen je dat ze eenzaam is en geen vriendje heeft om te knuffelen?quote:Op maandag 18 juni 2012 01:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik spreek haar anders gewoon echt HEEL weinig, dus ik ben eerder een kennis. Ik weet neit of dat positief is of niet.![]()
Nee man, Balotelli.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:57 schreef Monopoly het volgende:
Ik support Duitsland vanaf nu! Leuk team, en ik gun ze de beker!![]()
![]()
Zo kom je er natuurlijk nietquote:Op maandag 18 juni 2012 01:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik laat het wel hangen dan![]()
![]()
Hier komt de mietjescultuur die er in het voetbal van ons land hangt weer naar boven. Afgezien van het feit dat het helemaal geen verschrikkelijke overtreding was (hij speelt zelfs nog de bal), moet je soms gewoon eens effe wat harder een duel in gaan.quote:Jetro Willems 4,5
Opende weer berenbrutaal, maar daarna ver teruggedrongen door Nani. Het moet de benjamin van dit EK vergeven worden. Dat geldt niet voor zijn schandalige tackle op Moutinho in de 51e minuut.
Er stonden 9 jongens in het veld en 2 mannen. Toevallig was een daarvan ook nog de jongste van allemaal.![]()
nope, alles oppervlakkig en altijd positief, gaat meestal om facebookstatussen.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:56 schreef twi het volgende:
[..]
Klaagt ze tegen je dat ze eenzaam is en geen vriendje heeft om te knuffelen?Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Nederlandse verdediging is inderdaad zwak...quote:Op maandag 18 juni 2012 01:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dan kun je het hem alsnog zo moeilijk mogelijk te maken door gewoon constant iemand bij hem te zetten. Nu was het open huis.
Sterf man, je gaat toch Duitsland niet aanmoedigen? Ohja, je komt uit Flevoland, dat is niet veel anders natuurlijk.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:57 schreef Monopoly het volgende:
Dit. Willems speelde ijzersterk voor zo'n jonge knul, zelfs voor de Nederlandse competitie niet slecht. Maar tegen Portugal en Duitsland moet je echt met beter materiaal aankomen.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:56 schreef Monopoly het volgende:
Sorry Snuf, je weet dat ik Sparta een warm hart toe draag, maar Willems presteerde zeer ondermaats.![]()
Brouwers doet het goed en speelt bij een subtopper in Duitsland en die komt niet eens in aanmerking.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het is gewoon zonde dat er zo'n achterlijke verdediging staat. En dan wordt een jongen als Brouwers niet eens geselecteerd
Al heb ik niet echt het idee dat hij beter is dan Mathijsen of Heitinga, maar in ieder geval wel beter dan Vlaar en Bouma.
Verliefdheid is voor de dommen![]()
Eensch. Heeft geen zin. Daar waar Robben wél in toom kan worden gehouden in deze vorm met dubbele dekking, is dat bij Ronaldo onbegonnen werk.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Die gast is zo snel, en met die opkomende Coentrao bij hem. Als je daar permanent twee mensen achteraan laat rennen put je ze alleen maar uit en ze worden toch wel uitgespeeld.![]()
Leek veel erger dan het was, inderdaad.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hier komt de mietjescultuur die er in het voetbal van ons land hangt weer naar boven. Afgezien van het feit dat het helemaal geen verschrikkelijke overtreding was (hij speelt zelfs nog de bal), moet je soms gewoon eens effe wat harder een duel in gaan.
Er stonden 9 jongens in het veld en 2 mannen. Toevallig was een daarvan ook nog de jongste van allemaal.![]()
De meest spectaculaire wissel vond ik die van het kapsel van RonaldoLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Kom op, die Portugezen liepen er van beide vleugels overheen. En simpele steekballetjes door het hele centrum heen. Het is godverdomme een wonder dat het geen 6-1 is geworden.![]()
Het begint bij het feit dat Willems daar staat, onder druk wordt gezet en er echt helemaal niemand vrij staat. Hij ramt die bal naar voren, levert hem dus in. Vervolgens kan Portugal nog 7 passes geven ofzo, voordat er door Ron Vlaar compleet niet wordt opgelet en Ronaldo gewoon door kan lopen.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat doe ik wel. Van der Wiel laat Ronaldo gaan bij de 1-1 terwijl Willems de bal gewoon verspilt, dit is geen Sparta 2 maar Oranje. Daar zijn zulke fouten cruciaal. Hij speelde neit verkeerd voor een 18 jarige, maar een speler in Oranje moet afgerekend worden op zijn fouten en hij maakte er 1 en die was beslissend.
Het is misschien niet goed dat Willems de bal inleverde, maar een aanleiding voor het doelpunt was dat bij lange na niet.![]()
Ik heb nooit geen "haat" gehad aan Duitsland.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:57 schreef twi het volgende:
[..]
Sterf man, je gaat toch Duitsland niet aanmoedigen? Ohja, je komt uit Flevoland, dat is niet veel anders natuurlijk.
Kijk dat NL tegen DE moet, dan is er gezonde rivaliteit. Maar ze spelen gewoon goed voetbal en het is leuk om naar te kijken.![]()
Gewoon een gele kaart, niks mis mee. Sowieso werd er te weinig op/over het randje gespeeld imo. Maarja wat wil je met dat gebakkie van een Van der Vaart naast De Jong. Prima voetballer hoor, maar wel als hij gewoon direct achter de spits kan spelen.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Leek veel erger dan het was, inderdaad.![]()
Inderdaadquote:Op maandag 18 juni 2012 01:59 schreef twi het volgende:
Kom op, die Portugezen liepen er van beide vleugels overheen. En simpele steekballetjes door het hele centrum heen. Het is godverdomme een wonder dat het geen 6-1 is geworden.De laatste 30 minuten waren we compleet nergens.
![]()
De Jong bood zich aan en ook Sneijder liep diep aan de linker kant.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het begint bij het feit dat Willems daar staat, onder druk wordt gezet en er echt helemaal niemand vrij staat. Hij ramt die bal naar voren, levert hem dus in. Vervolgens kan Portugal nog 7 passes geven ofzo, voordat er door Ron Vlaar compleet niet wordt opgelet en Ronaldo gewoon door kan lopen.
Het is misschien niet goed dat Willems de bal inleverde, maar een aanleiding voor het doelpunt was dat bij lange na niet.![]()
Willems was er toen uitgehaald. Ik zie een verband.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
InderdaadDe laatste 30 minuten waren we compleet nergens.
![]()
Ik maak ook goede posts en ik ben leuk om naar te kijken. Maar toch schreeuwt iedereen Mono, Mono, Mono en geen twi, twi, twi! Sommige dingen doe je gewoon niet...quote:Op maandag 18 juni 2012 01:59 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb nooit geen "haat" gehad aan Duitsland.
Kijk dat NL tegen DE moet, dan is er gezonde rivaliteit. Maar ze spelen gewoon goed voetbal en het is leuk om naar te kijken.
Wacht, dis ik mezelf hier nu door me met Duitsland te vergelijken?![]()
![]()
Valt te proberen.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Stap een keer uit waar zij uit stapt en loop haar even ( ! ) achterna, vraag dan of ze de weg ergens naar toe weet en zeg dan zoiets als 'hey ken ik jou niet'quote:Op maandag 18 juni 2012 01:56 schreef twi het volgende:
[..]
Alcohol kun je altijd kopen. En in een pakje Wicky stoppen.
Verliefdheid is voor de dommen![]()
Ik mag die Duitsers niet, maar ik kan niets anders dan bewondering hebben voor wat Gomez met een bal kanquote:Op maandag 18 juni 2012 01:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb nooit geen "haat" gehad aan Duitsland.
Kijk dat NL tegen DE moet, dan is er gezonde rivaliteit. Maar ze spelen gewoon goed voetbal en het is leuk om naar te kijken.Sowieso, die opstelling tegen Nederland, tering... Zit geen zwakke naam tussen. En dan met Klose op de bank
![]()
![]()
Dat had je veel eerder moeten doen.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:57 schreef Monopoly het volgende:
Als je een eckte baas bent schrijf je gewoon je nummer op een blaadje met een tekstje erbij en geef je dat aan haar als ze de bus uit wil gaan.quote:![]()
Het hele team is moe en Willems gaat er uit omdat 'ie een broekie is. Wees blij dat hij niet is geblevenquote:Op maandag 18 juni 2012 02:00 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Willems was er toen uitgehaald. Ik zie een verband.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |