Zo loopt die Willems over twee jaar over de flank.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
En Coentrao. Het aantal meters dat die man gemaakt heeftZo aanvallend zijn als linksback en toch altijd weer terug als het nodig is. Voorbeeld voor onze jongens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verliefdheid is voor de dommen
Dat gaat niet veranderen totdat je er eens wat aan doet.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:12 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik heb geen ballen en zelfvertrouwen zo dun als een maagdenvliesje. Daar houdt het op.
Hoe weet jij hoe dun een maagdenvliesje is?quote:Op maandag 18 juni 2012 02:12 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik heb geen ballen en zelfvertrouwen zo dun als een maagdenvliesje. Daar houdt het op.
Ja, afgezien van zijn voetbalkwaliteiten is het een opgeblazen idioot. Maar dat geldt eigenlijk wel voor de hele Portugese selectie + coach.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:13 schreef twi het volgende:
[..]
En zich dan toch weer van die achterlijke kapsels aanmeten. Waarom....
Ik vind mijn voorstel nog steeds het beste.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:11 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ze zit bij mij op school en zit elke dag in dezelfde bus.
Een maagdenvlies kan flink bloeden hoor, pas op!quote:Op maandag 18 juni 2012 02:12 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juni 2012 02:13 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Zo loopt die Willems over twee jaar over de flank.Ik hoop het niet. Verkeerde club enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies en FOK!ken is ook leuk.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat hij liever de komende 10 jaar alleen zit te FOK!ken dan een keer een risico nemen. En dat is zowel hard als de waarheid.
Zelfs als ze dat roept denken die passagiers alleen maar: 'wowquote:Op maandag 18 juni 2012 02:13 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Die kans is uiterst klein. Hoogst waarschijnlijk pakt ze hem gewoon aan. Zo niet, is er niets aan de hand. Je kent haar niet, je ziet haar niet meer (behalve dan wellicht in het OV, maar goed).
Het is niet alsof ze daarna opeens in de bus gaat staan en gaat schreeuwen "Hee mede reizigers, zien jullie die jongen daar? Hij gaf me een briefje met zijn nummer omg".
En dan over 10 jaar 'boehoe ze heeft al kinderen en is gelukkig getrouwd met die loser die het wel durfde te vragen' verzuipen in zelfmedelijden.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat hij liever de komende 10 jaar alleen zit te FOK!ken dan een keer een risico nemen. En dat is zowel hard als de waarheid.
Ik heb je al te vaak gezegd dat je een keer je angst thuis moet laten en op iemand af moet stappenquote:Op maandag 18 juni 2012 02:14 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Precies en FOK!ken is ook leuk.
Jij bent een meisje, maar serieus. "Hey, ken ik jou niet?"quote:Op maandag 18 juni 2012 02:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zeg dan iets als 'hey ken ik jou niet?' en begin een leuk gesprek.
Zeker beter dan Narsingh of De Jong.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Natuurlijk niet beter dan we al hebben.
Seks is leuker, geloof me.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:14 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Precies en FOK!ken is ook leuk.
Ja maar geef hem eens ongelijk...quote:Op maandag 18 juni 2012 02:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, afgezien van zijn voetbalkwaliteiten is het een opgeblazen idioot. Maar dat geldt eigenlijk wel voor de hele Portugese selectie + coach.
Wikipedia.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:13 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe dun een maagdenvliesje is?
Hij: 'hey ken ik jou niet?'quote:Op maandag 18 juni 2012 02:15 schreef twi het volgende:
[..]
Jij bent een meisje, maar serieus. "Hey, ken ik jou niet?"
Nouja, je hebt in elk geval een fantasy fair verhaaltje klaar QuintonFortune
Championshipquote:Op maandag 18 juni 2012 02:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee, daar zat hij niet bij. Maar hij presteert al tijden goed in Premier League / Championsip. Dat geeft wel wat aan.
Zij:"Creeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepyyyyyyyyyyyyyyyy"quote:Op maandag 18 juni 2012 02:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij: 'hey ken ik jou niet?'
zij: 'euh, ik zou niet weten waarvan?'
hij: 'volgens mij zit je elke dag in dezelfde bus als mij! hoe kan ik jou vergeten zijn'
![]()
Neequote:Op maandag 18 juni 2012 02:17 schreef twi het volgende:
[..]
Zij:"Creeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepyyyyyyyyyyyyyyyy"
De clubs boven in de Championship zijn gelijkwaardig aan de ploegen bovenin de Eredivisie hoor.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:17 schreef twi het volgende:
[..]
ChampionshipJack Tuyp dan maar een belletje geven. Die is het oranje in elk geval al gewend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |