Natuurlijk niet beter dan we al hebben.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee, daar zat hij niet bij. Maar hij presteert al tijden goed in Premier League / Championsip. Dat geeft wel wat aan.
quote:Op maandag 18 juni 2012 02:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom? Leg mij eens uit waarom je het niet zou doen? Geef één goede reden die opweegt tegen de mogelijkheid dat ze de volgend avond nog met haar geile stemmetje aan de telefoon seks met je wil?Omdat hij liever de komende 10 jaar alleen zit te FOK!ken dan een keer een risico nemen. En dat is zowel hard als de waarheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zich dan toch weer van die achterlijke kapsels aanmeten. Waarom....quote:Op maandag 18 juni 2012 02:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
En Coentrao. Het aantal meters dat die man gemaakt heeftZo aanvallend zijn als linksback en toch altijd weer terug als het nodig is. Voorbeeld voor onze jongens
Als je er niet als een mongool uitziet neemt ze het briefje sowieso wel aan of ze je terugbelt is het tweede. Neemt ze het niet aan dan weet je dat ze niks van je moet hebbenquote:Op maandag 18 juni 2012 02:11 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ze zit bij mij op school en zit elke dag in dezelfde bus.
Die kans is uiterst klein. Hoogst waarschijnlijk pakt ze hem gewoon aan. Zo niet, is er niets aan de hand. Je kent haar niet, je ziet haar niet meer (behalve dan wellicht in het OV, maar goed).quote:Op maandag 18 juni 2012 02:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Optie 3: Ze pakt hem niet aan en kijkt je raar aan. Awkward.
Zo loopt die Willems over twee jaar over de flank.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
En Coentrao. Het aantal meters dat die man gemaakt heeftZo aanvallend zijn als linksback en toch altijd weer terug als het nodig is. Voorbeeld voor onze jongens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verliefdheid is voor de dommen
Dat gaat niet veranderen totdat je er eens wat aan doet.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:12 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik heb geen ballen en zelfvertrouwen zo dun als een maagdenvliesje. Daar houdt het op.
Hoe weet jij hoe dun een maagdenvliesje is?quote:Op maandag 18 juni 2012 02:12 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik heb geen ballen en zelfvertrouwen zo dun als een maagdenvliesje. Daar houdt het op.
Ja, afgezien van zijn voetbalkwaliteiten is het een opgeblazen idioot. Maar dat geldt eigenlijk wel voor de hele Portugese selectie + coach.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:13 schreef twi het volgende:
[..]
En zich dan toch weer van die achterlijke kapsels aanmeten. Waarom....
Ik vind mijn voorstel nog steeds het beste.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:11 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ze zit bij mij op school en zit elke dag in dezelfde bus.
Een maagdenvlies kan flink bloeden hoor, pas op!quote:Op maandag 18 juni 2012 02:12 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juni 2012 02:13 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Zo loopt die Willems over twee jaar over de flank.Ik hoop het niet. Verkeerde club enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies en FOK!ken is ook leuk.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat hij liever de komende 10 jaar alleen zit te FOK!ken dan een keer een risico nemen. En dat is zowel hard als de waarheid.
Zelfs als ze dat roept denken die passagiers alleen maar: 'wowquote:Op maandag 18 juni 2012 02:13 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Die kans is uiterst klein. Hoogst waarschijnlijk pakt ze hem gewoon aan. Zo niet, is er niets aan de hand. Je kent haar niet, je ziet haar niet meer (behalve dan wellicht in het OV, maar goed).
Het is niet alsof ze daarna opeens in de bus gaat staan en gaat schreeuwen "Hee mede reizigers, zien jullie die jongen daar? Hij gaf me een briefje met zijn nummer omg".
En dan over 10 jaar 'boehoe ze heeft al kinderen en is gelukkig getrouwd met die loser die het wel durfde te vragen' verzuipen in zelfmedelijden.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat hij liever de komende 10 jaar alleen zit te FOK!ken dan een keer een risico nemen. En dat is zowel hard als de waarheid.
Ik heb je al te vaak gezegd dat je een keer je angst thuis moet laten en op iemand af moet stappenquote:Op maandag 18 juni 2012 02:14 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Precies en FOK!ken is ook leuk.
Jij bent een meisje, maar serieus. "Hey, ken ik jou niet?"quote:Op maandag 18 juni 2012 02:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zeg dan iets als 'hey ken ik jou niet?' en begin een leuk gesprek.
Zeker beter dan Narsingh of De Jong.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Natuurlijk niet beter dan we al hebben.
Seks is leuker, geloof me.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:14 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Precies en FOK!ken is ook leuk.
Ja maar geef hem eens ongelijk...quote:Op maandag 18 juni 2012 02:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, afgezien van zijn voetbalkwaliteiten is het een opgeblazen idioot. Maar dat geldt eigenlijk wel voor de hele Portugese selectie + coach.
Wikipedia.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:13 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe dun een maagdenvliesje is?
Hij: 'hey ken ik jou niet?'quote:Op maandag 18 juni 2012 02:15 schreef twi het volgende:
[..]
Jij bent een meisje, maar serieus. "Hey, ken ik jou niet?"
Nouja, je hebt in elk geval een fantasy fair verhaaltje klaar QuintonFortune
Championshipquote:Op maandag 18 juni 2012 02:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee, daar zat hij niet bij. Maar hij presteert al tijden goed in Premier League / Championsip. Dat geeft wel wat aan.
Zij:"Creeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepyyyyyyyyyyyyyyyy"quote:Op maandag 18 juni 2012 02:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij: 'hey ken ik jou niet?'
zij: 'euh, ik zou niet weten waarvan?'
hij: 'volgens mij zit je elke dag in dezelfde bus als mij! hoe kan ik jou vergeten zijn'
![]()
Neequote:Op maandag 18 juni 2012 02:17 schreef twi het volgende:
[..]
Zij:"Creeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepyyyyyyyyyyyyyyyy"
De clubs boven in de Championship zijn gelijkwaardig aan de ploegen bovenin de Eredivisie hoor.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:17 schreef twi het volgende:
[..]
ChampionshipJack Tuyp dan maar een belletje geven. Die is het oranje in elk geval al gewend
Ja zeg ik ben kree niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan over 10 jaar 'boehoe ze heeft al kinderen en is gelukkig getrouwd met die loser die het wel durfde te vragen' verzuipen in zelfmedelijden.
"Hey vind jij ook niet dat Bert Marvin Emnes mee had moeten nemen naar het EK?"quote:Op maandag 18 juni 2012 02:16 schreef Tchock het volgende:
Volgens mij maakt je openingszin geen ruk uit, als het maar niet iets belachelijks is en je er een gesprek op kunt voortborduren.
Dit. Op je bek gaan hoort er ook bij, als het deze keer niet lukt probeer je het volgende keer toch weer?quote:Op maandag 18 juni 2012 02:16 schreef Tchock het volgende:
Volgens mij maakt je openingszin geen ruk uit, als het maar niet iets belachelijks is en je er een gesprek op kunt voortborduren.
Volgens mij wordt ze dan alleen een beetje verlegen en als je eenmaal zo'n emotionele barst in haar pantser hebt kun je het wel uitspelen en een leuk gesprek hebben.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:17 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juni 2012 02:18 schreef twi het volgende:
[..]
"Hey vind jij ook niet dat Bert Marvin Emnes mee had moeten nemen naar het EK?"
Dat is het een beetje, niemand doet dat. Als er een random iemand op jou afstapt en je een briefje met zijn / haar nummer zou geven. Wat zou je doen?quote:Op maandag 18 juni 2012 02:17 schreef twi het volgende:
[..]
Slaap lekker en succes morgenquote:Op maandag 18 juni 2012 02:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ga slapen.
Om 13:30 een herexamen
Droom zacht
Succes!quote:Op maandag 18 juni 2012 02:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ga slapen.
Om 13:30 een herexamen
Droom zacht
Als ik vanavond ergens had gestaan had dit heel goed gekund.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:18 schreef twi het volgende:
[..]
"Hey vind jij ook niet dat Bert Marvin Emnes mee had moeten nemen naar het EK?"
Je bedoelt gelijkwaardig aan de ploegen in de subtop. Je weet, Vitesse enzo. Ja, misschien moeten we Marco van Ginkel ook maar meenemen.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
De clubs boven in de Championship zijn gelijkwaardig aan de ploegen bovenin de Eredivisie hoor.
Middelmaat van Vitesse meenemen.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:19 schreef twi het volgende:
[..]
Je bedoelt gelijkwaardig aan de ploegen in de subtop. Je weet, Vitesse enzo. Ja, misschien moeten we Marco van Ginkel ook maar meenemen.
Alleen heeft hij slechts 1 kapsel, ingevlochten haar is niet zo makkelijk in 15 minuutjes aan te passen.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:19 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Als ik vanavond ergens had gestaan had dit heel goed gekund.
En als ze dan zegt: Wie?
Zeg ik: die geweldige buitenspeler van de nummer 7 van tweede divisie van Engeland. Minstens net zo goed als die Ronaldo die ons er vandaag uitknikkerde.
Onzin. Buiten de dat is de championship heel erg fysiek. Net als onderin de Premier league. Standaard 4-4-2 bla. Niet ideale plek om je talent te ontwikkelen.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
De clubs boven in de Championship zijn gelijkwaardig aan de ploegen bovenin de Eredivisie hoor.
DAAR ZITTEN WE ALquote:Op maandag 18 juni 2012 02:20 schreef Tchock het volgende:
Even serieus, ik snap dat de jongen een talentvolle speler is voor dat niveau. Maar je gaat zo'n drollie toch niet selecteren voor hij heeft laten zien wat hij tegen toppers presteert? Als je dat wel doet zit je ongeveer op het niveau van Ierland joh.
Haha, ja neem heel Feyenoord maar mee. Schaken op de vleugel en Mulder in het doel. Kom op, de beste man van Feyenoord was de slechtste man van Oranjequote:Op maandag 18 juni 2012 02:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Middelmaat van Vitesse meenemen.
Clasie en De Vrij.En Leerdammeke had het volgens mij ook beter gedaan dan dan Crackory.
Narsingh heeft een paar leuke wedstrijden gespeeld ja. Emnes heeft zich bewezen in de Eredivisie en nu ook in Engeland bij zowel Boro als Swansea. Al jaren lang.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Narsingh is de beste winger van de eredivisie en De Jong allround aanvaller.
De Vrij vind ik beter dan Vlaar. En Clasie ook, maar die spelen niet op dezelfde positie.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:21 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, ja neem heel Feyenoord maar mee. Schaken op de vleugel en Mulder in het doel. Kom op, de beste man van Feyenoord was de slechtste man van Oranje
De Stroot is beter.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:22 schreef pimmetje2010 het volgende:
Waarom is Janssen eigenlijk niet mee gegaan naar het EK?
Hij had er misschien ook wel een paar in kunnen schieten
Omdat hij wél durft te zeggen dat hij liever thuis op de bank zit dan naast Bert.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:22 schreef pimmetje2010 het volgende:
Een paar leuke wedstrijden?quote:Op maandag 18 juni 2012 02:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Narsingh heeft een paar leuke wedstrijden gespeeld ja. Emnes heeft zich bewezen in de Eredivisie en nu ook in Engeland bij zowel Boro als Swansea. Al jaren lang.
Haha. Nee. De Ajacied en de PSV'er presteerden minder.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:21 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, ja neem heel Feyenoord maar mee. Schaken op de vleugel en Mulder in het doel. Kom op, de beste man van Feyenoord was de slechtste man van Oranje
quote:Op maandag 18 juni 2012 02:22 schreef pimmetje2010 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |