Hey I just met you...quote:Op maandag 18 juni 2012 02:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je een eckte baas bent schrijf je gewoon je nummer op een blaadje met een tekstje erbij en geef je dat aan haar als ze de bus uit wil gaan.
Wat Gomez met een bal kan? Hij kan hem keihard het doel in rossen, zo'n geweldige voetballer is het toch niet? Zeg je Ozil, ja die gun ik het wel. Maar dat is een nep-Duitser. Die doet alsof. En verdomd slecht, want hij kan mooi voetballen.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik mag die Duitsers niet, maar ik kan niets anders dan bewondering hebben voor wat Gomez met een bal kanSowieso, die opstelling tegen Nederland, tering... Zit geen zwakke naam tussen. En dan met Klose op de bank
TWI, jij zit bij mij diep in het hart bro!quote:Op maandag 18 juni 2012 02:00 schreef twi het volgende:
[..]
Ik maak ook goede posts en ik ben leuk om naar te kijken. Maar toch schreeuwt iedereen Mono, Mono, Mono en geen twi, twi, twi! Sommige dingen doe je gewoon niet...
Wacht, dis ik mezelf hier nu door me met Duitsland te vergelijken?
Zeer sterk elftal idd!quote:Op maandag 18 juni 2012 02:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik mag die Duitsers niet, maar ik kan niets anders dan bewondering hebben voor wat Gomez met een bal kanSowieso, die opstelling tegen Nederland, tering... Zit geen zwakke naam tussen. En dan met Klose op de bank
Nou ja, je eigen land krijgt de voorkeur. Ze moeten het doen met een 2e plaats, maar ik had wel liever NL door zien gaan uiteraard.quote:
Daarom zei ik geen Özilquote:Op maandag 18 juni 2012 02:02 schreef twi het volgende:
[..]
Wat Gomez met een bal kan? Hij kan hem keihard het doel in rossen, zo'n geweldige voetballer is het toch niet? Zeg je Ozil, ja die gun ik het wel. Maar dat is een nep-Duitser. Die doet alsof. En verdomd slecht, want hij kan mooi voetballen.
Ja nu is hij nog een broekie maar al die wedstrijden die hij nu speelt neemt hij wel mee als ervaring. Ik denk dat hij later van serieus belang kan zijn bij het Nederlands elftal.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het hele team is moe en Willems gaat er uit omdat 'ie een broekie is. Wees blij dat hij niet is gebleven
Toevallig dat je dat zegt.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je een eckte baas bent schrijf je gewoon je nummer op een blaadje met een tekstje erbij en geef je dat aan haar als ze de bus uit wil gaan.
Hey, Van Marwijk is zo conservatief als de Kerk. Surprise!quote:Op maandag 18 juni 2012 02:03 schreef Snuf. het volgende:
Het is fout gegaan toen van Marwijk Brouwers en Emnes niet heeft geselecteerd. Onbegrijpelijk. Een topverdediger niet eens meenemen, maar wel iemand als Bouma
Narsingh en de Jong meenemen maar Emnes nietEmnes is doeltreffend en heeft een fantastische voorzet.
Doe het gewoon gozer.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:03 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Toevallig dat je dat zegt.
He Twi ik heb dat papiertje nog.
Brouwers okee.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:03 schreef Snuf. het volgende:
Het is fout gegaan toen van Marwijk Brouwers en Emnes niet heeft geselecteerd. Onbegrijpelijk. Een topverdediger niet eens meenemen, maar wel iemand als Bouma
Narsingh en de Jong meenemen maar Emnes nietEmnes is doeltreffend en heeft een fantastische voorzet.
Je overdrijft nu ook.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:03 schreef Snuf. het volgende:
Jij verzameld sexy gifjes, wij praten over voetbal, ieder zijn ding.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik verbaas mij iedere keer weer hoeveel een persoon zich kan bekommeren om voetbal
Is dat een papiertje uit Rotterdam? Ik heb een deel van Rotterdam niet meegekregen. Remind mequote:Op maandag 18 juni 2012 02:03 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Toevallig dat je dat zegt.
He Twi ik heb dat papiertje nog.
Neem dan gewoon Dost of liever nog Van Wolfswinkel mee.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:04 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Brouwers okee.
Maar de spits van Middlesborough.________________________!
In '39-'45 opereerden ze ook als team, maar toen heb ik ook niet langs de kant staan juichen. Mede omdat ik uit '82 kom, maar toch...quote:Op maandag 18 juni 2012 02:04 schreef Monopoly het volgende:
Je kan zeggen wat je wil over de Duitsers en hun individuele spelers, maar het feit is wel dat er een TEAM op het veld staat.
Iets wat wij bij NL de wedstrijden tegen Denenmarken en Duitsland niet hebben gezien.
Nee, Van Persie kan ondanks al zijn kwaliteit niet functioneren als het elftal of in elk geval de aanval niet om hem heen gebouwd is. En aangezien we drie wereldspitsen hebben in Nederland kan dat niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:04 schreef Snuf. het volgende:
Als ik Robin van Persie was, was ik allang gestopt met dat Nederlands Elftal. Iedereen loopt maar te zeiken op hem, terwijl hij samen met Seedorf de beste voetballer uit Nederland is. Het komt er niet uit bij het Nederlands Elftal omdat hij compleet misbruikt wordt.
Elke spits wordt misbruikt in dit systeem met 2 inside forwards.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:04 schreef Snuf. het volgende:
Als ik Robin van Persie was, was ik allang gestopt met dat Nederlands Elftal. Iedereen loopt maar te zeiken op hem, terwijl hij samen met Seedorf de beste voetballer uit Nederland is. Het komt er niet uit bij het Nederlands Elftal omdat hij compleet misbruikt wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |