Inderdaadquote:Op maandag 18 juni 2012 01:59 schreef twi het volgende:
Kom op, die Portugezen liepen er van beide vleugels overheen. En simpele steekballetjes door het hele centrum heen. Het is godverdomme een wonder dat het geen 6-1 is geworden.
De Jong bood zich aan en ook Sneijder liep diep aan de linker kant.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het begint bij het feit dat Willems daar staat, onder druk wordt gezet en er echt helemaal niemand vrij staat. Hij ramt die bal naar voren, levert hem dus in. Vervolgens kan Portugal nog 7 passes geven ofzo, voordat er door Ron Vlaar compleet niet wordt opgelet en Ronaldo gewoon door kan lopen.
Het is misschien niet goed dat Willems de bal inleverde, maar een aanleiding voor het doelpunt was dat bij lange na niet.
Willems was er toen uitgehaald. Ik zie een verband.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
InderdaadDe laatste 30 minuten waren we compleet nergens.
Ik maak ook goede posts en ik ben leuk om naar te kijken. Maar toch schreeuwt iedereen Mono, Mono, Mono en geen twi, twi, twi! Sommige dingen doe je gewoon niet...quote:Op maandag 18 juni 2012 01:59 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb nooit geen "haat" gehad aan Duitsland.
Kijk dat NL tegen DE moet, dan is er gezonde rivaliteit. Maar ze spelen gewoon goed voetbal en het is leuk om naar te kijken.
Valt te proberen.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Stap een keer uit waar zij uit stapt en loop haar even ( ! ) achterna, vraag dan of ze de weg ergens naar toe weet en zeg dan zoiets als 'hey ken ik jou niet'
quote:Op maandag 18 juni 2012 01:56 schreef twi het volgende:
[..]
Alcohol kun je altijd kopen. En in een pakje Wicky stoppen.
Ik mag die Duitsers niet, maar ik kan niets anders dan bewondering hebben voor wat Gomez met een bal kanquote:Op maandag 18 juni 2012 01:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb nooit geen "haat" gehad aan Duitsland.
Kijk dat NL tegen DE moet, dan is er gezonde rivaliteit. Maar ze spelen gewoon goed voetbal en het is leuk om naar te kijken.
Dat had je veel eerder moeten doen.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:57 schreef Monopoly het volgende:
Ik support Duitsland vanaf nu! Leuk team, en ik gun ze de beker!
Als je een eckte baas bent schrijf je gewoon je nummer op een blaadje met een tekstje erbij en geef je dat aan haar als ze de bus uit wil gaan.quote:
Het hele team is moe en Willems gaat er uit omdat 'ie een broekie is. Wees blij dat hij niet is geblevenquote:Op maandag 18 juni 2012 02:00 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Willems was er toen uitgehaald. Ik zie een verband.
Hey I just met you...quote:Op maandag 18 juni 2012 02:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je een eckte baas bent schrijf je gewoon je nummer op een blaadje met een tekstje erbij en geef je dat aan haar als ze de bus uit wil gaan.
Wat Gomez met een bal kan? Hij kan hem keihard het doel in rossen, zo'n geweldige voetballer is het toch niet? Zeg je Ozil, ja die gun ik het wel. Maar dat is een nep-Duitser. Die doet alsof. En verdomd slecht, want hij kan mooi voetballen.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik mag die Duitsers niet, maar ik kan niets anders dan bewondering hebben voor wat Gomez met een bal kanSowieso, die opstelling tegen Nederland, tering... Zit geen zwakke naam tussen. En dan met Klose op de bank
TWI, jij zit bij mij diep in het hart bro!quote:Op maandag 18 juni 2012 02:00 schreef twi het volgende:
[..]
Ik maak ook goede posts en ik ben leuk om naar te kijken. Maar toch schreeuwt iedereen Mono, Mono, Mono en geen twi, twi, twi! Sommige dingen doe je gewoon niet...
Wacht, dis ik mezelf hier nu door me met Duitsland te vergelijken?
Zeer sterk elftal idd!quote:Op maandag 18 juni 2012 02:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik mag die Duitsers niet, maar ik kan niets anders dan bewondering hebben voor wat Gomez met een bal kanSowieso, die opstelling tegen Nederland, tering... Zit geen zwakke naam tussen. En dan met Klose op de bank
Nou ja, je eigen land krijgt de voorkeur. Ze moeten het doen met een 2e plaats, maar ik had wel liever NL door zien gaan uiteraard.quote:
Daarom zei ik geen Özilquote:Op maandag 18 juni 2012 02:02 schreef twi het volgende:
[..]
Wat Gomez met een bal kan? Hij kan hem keihard het doel in rossen, zo'n geweldige voetballer is het toch niet? Zeg je Ozil, ja die gun ik het wel. Maar dat is een nep-Duitser. Die doet alsof. En verdomd slecht, want hij kan mooi voetballen.
Ja nu is hij nog een broekie maar al die wedstrijden die hij nu speelt neemt hij wel mee als ervaring. Ik denk dat hij later van serieus belang kan zijn bij het Nederlands elftal.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het hele team is moe en Willems gaat er uit omdat 'ie een broekie is. Wees blij dat hij niet is gebleven
Toevallig dat je dat zegt.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je een eckte baas bent schrijf je gewoon je nummer op een blaadje met een tekstje erbij en geef je dat aan haar als ze de bus uit wil gaan.
Hey, Van Marwijk is zo conservatief als de Kerk. Surprise!quote:Op maandag 18 juni 2012 02:03 schreef Snuf. het volgende:
Het is fout gegaan toen van Marwijk Brouwers en Emnes niet heeft geselecteerd. Onbegrijpelijk. Een topverdediger niet eens meenemen, maar wel iemand als Bouma
Narsingh en de Jong meenemen maar Emnes nietEmnes is doeltreffend en heeft een fantastische voorzet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |