Clasie, die zou worden omver gelopen door die Portugezen. Letterlijk.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
De Vrij vind ik beter dan Vlaar. En Clasie ook, maar die spelen niet op dezelfde positie.
Tietenquote:Op maandag 18 juni 2012 02:23 schreef Monopoly het volgende:
Zullen we over voetbal ophouden en het over bier en mooie vrouwen hebben ?
Dat verwacht ik ook niet hoor, dat soort taferelen vinden alleen plaats in groep 4.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:19 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat is het een beetje, niemand doet dat. Als er een random iemand op jou afstapt en je een briefje met zijn / haar nummer zou geven. Wat zou je doen?
De meeste mensen zouden het aanpakken en verder gaan met hun leven. Dan maken ze een keuze of ze er wat mee doen of niet.
Niemand gaat schreeuwen, beledigen of schelden. Dat denk je misschien als je zo'n briefje geeft, maar denk eens na wat je zelf zou doen?
quote:Op maandag 18 juni 2012 02:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Narsingh heeft een paar leuke wedstrijden gespeeld ja. Emnes heeft zich bewezen in de Eredivisie en nu ook in Engeland bij zowel Boro als Swansea. Al jaren lang.
Hij heeft een goed shot en is fysiek sterk.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:23 schreef Typisch het volgende:
[..]Die dikke komt pas na Anita, Clasie, Strootman, Maher, Wijnaldum en Emanuelson eens aan de beurt gok ik zo.
Zo er waren er weer 2 hier vanavond, bohhh. Maatjes kwamen in de bus richting mij en toen na wat lullen gingen ze in plaats van naar het café mee met hun naar mij. Donders, het is dat geen GHB had maar anders hadden ze nu onder in mijn keldertje gelegen.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:23 schreef Monopoly het volgende:
Zullen we over voetbal ophouden en het over bier en mooie vrouwen hebben ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
En nog trager dan opa Bommel en Mathijssen.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:25 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hij heeft een goed shot en is fysiek sterk.
quote:Op maandag 18 juni 2012 02:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik groet u allen, ik ga maar eens naar dromenland.TrusteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die is beter dan Emnes. Ook nog eens kampioen van Polen geweestquote:Op maandag 18 juni 2012 02:23 schreef twi het volgende:
[..]
Nog even en je gaat Johan Voskamp aanprijzen.
Ik groet u allen, ik ga maar eens naar dromenland.Ron Vlaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik groet u allen, ik ga maar eens naar dromenland.Vertel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, een bepaald meisje dat ik ietwat zie zitten.quote:
Dan waren ze misschien wel op de helft van de tegenstander geblevenquote:Op maandag 18 juni 2012 02:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
En nog trager dan opa Bommel en Mathijssen.
Ah, je gaat haar profielfoto tegenkomen in je dromen?quote:Op maandag 18 juni 2012 02:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, een bepaald meisje dat ik ietwat zie zitten.
Ah tof! Ik dacht dat het Nordsjealland was waar ze eventueel tegen moesten?quote:Op maandag 18 juni 2012 02:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoop op een leuke CL loting voor Feyenoord, Kopenhagen ga ik denk ik wel effe heen.
quote:Op maandag 18 juni 2012 02:27 schreef Snuf. het volgende:
Nu kunnen al die "voetbalkenners" weer voor 2 jaar hun mond houden.
Iemand moet het doen.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij prijst alleen maar oud-spelers van Sparta aan :")
Nope.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ah tof! Ik dacht dat het Nordsjealland was waar ze eventueel tegen moesten?
Ietwat? Je klinkt nogal hoteldebotel.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, een bepaald meisje dat ik ietwat zie zitten.
Als het Fener wordt keert Kuyt toch nog terug.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nope.
Kiev, Istanbul/Brugge, Kopenhagen of Athene gaat het worden. Maar alleen Kopenhagen ga ik heen. De andere zijn me te duur en bij Brugge teveel kans op rellen.
Wat dat betreft kun je als jongeling volgens mij beter bij Excelsior spelen.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:30 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik weet nog dat spelers van Sparta kwamen bij een scoutingdag voor NAC
Voetballen konden ze wel maargoed dat zegt toch wel iets over de kansen die je bij Sparta hebt
Ja, want bij Sparta komen er totaal geen talenten door de laatste jaren.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:30 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik weet nog dat spelers van Sparta kwamen bij een scoutingdag voor NAC
Voetballen konden ze wel maargoed dat zegt toch wel iets over de kansen die je bij Sparta hebt
Met een fluitconcert.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:30 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Als het Fener wordt keert Kuyt toch nog terug.
Ik snap niet waarom Ryan Babel niet is geselecteerd hij speelt al jaren de sterren van de hemel in Engeland en Duitsland.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:30 schreef debeterebob het volgende:
Waarom nemen we Maceo Rigters niet mee?
/Snuf
Kansen in de zin van niet iedereen krijg een kans zichzelf te bewijzenquote:Op maandag 18 juni 2012 02:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja, want bij Sparta komen er totaal geen talenten door de laatste jaren.
Dat is nergens. De grootste talenten worden als eerste op papier gezet en de rest moet fungeren als opvulling om die grote talenten klaar te stomen voor het echte werk.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:32 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Kansen in de zin van niet iedereen krijg een kans zichzelf te bewijzen
Hij is een neger. Negers komen altijd te laat.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:31 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom Ryan Babel niet is geselecteerd hij speelt al jaren de sterren van de hemel in Engeland en Duitsland.
Er is wel een stortvloed aan talenten bij Sparta ja, waardoor sommige niet in de basis belanden. Zonde eigenlijk.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:32 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Kansen in de zin van niet iedereen krijg een kans zichzelf te bewijzen
Netjes, die moet Ajax maar even voor een halve ton overnemen dan. Kijken of hij het redt in de A'tjes.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Er is wel een stortvloed aan talenten bij Sparta ja, waardoor sommige niet in de basis belanden. Zonde eigenlijk.
Er staat trouwens wel weer een nieuwe held klaar uit de jeugdopleiding van Sparta. Mario Bilate
Heldquote:Op maandag 18 juni 2012 02:31 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom Ryan Babel niet is geselecteerd hij speelt al jaren de sterren van de hemel in Engeland en Duitsland.
Die heb ik toen ook gezien ja, maar één leuk omhaaltje tegen een club als Den Bosch zegt niet zo veelquote:Op maandag 18 juni 2012 02:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Er is wel een stortvloed aan talenten bij Sparta ja, waardoor sommige niet in de basis belanden. Zonde eigenlijk.
Er staat trouwens wel weer een nieuwe held klaar uit de jeugdopleiding van Sparta. Mario Bilate
Ik snap niet dat Ted van de Pavert niet is geselecteerd. Scoorde nochtans tegen Ajax, terwijl hij omringd werd door middelmatige spelers.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:32 schreef Tchock het volgende:
Het is pas echt onzin dat Vleminckx niet is geselecteerd. Dat is pas een talent joh!
Als Nederland één club had kwamen we misschien Europees wel meequote:Op maandag 18 juni 2012 02:34 schreef Typisch het volgende:
Toch jammer dat Sparta en Feyenoord elkaar in de weg zitten qua talenten. Moet je nagaan als al dat mooie gewoon bij één club zou horen.
Ja, dan kun je Messi ook wel bij Oranje halenquote:Op maandag 18 juni 2012 02:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Ted van de Pavert niet is geselecteerd. Scoorde nochtans tegen Ajax, terwijl hij omringd werd door middelmatige spelers.
Ik wacht op de transfer van Bokila. En Willem II heeft met die Lumu ook een aardige. En Mocktar bij FCE is ook niet onaardig.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dit was gewoon even een random voorbeeld, maar deze gozer kan echt een hele goede worden. Werd alleen misbruikt als rechtsbuitenquote:Op maandag 18 juni 2012 02:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die heb ik toen ook gezien ja, maar één leuk omhaaltje tegen een club als Den Bosch zegt niet zo veelEén zwaluw maakt geen zomer alles. Als Sparta promoveert volgend jaar ben ik benieuwd wat hij laat zien tegen een fatsoenlijke verdediging.
Blote of deels ontblote borsten mogen niet meerquote:Op maandag 18 juni 2012 02:37 schreef twi het volgende:
Waarom gaat het nog steeds niet over tieten? Doe eens wat meer je best, Mono...
quote:Op maandag 18 juni 2012 02:37 schreef Monopoly het volgende:
Winterstop: Bokila naar RKC/PEC of NEC/NAC
Bokila is een echte held ja. Zonde dat hij niet bij Sparta kan blijvenquote:Op maandag 18 juni 2012 02:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik wacht op de transfer van Bokila. En Willem II heeft met die Lumu ook een aardige. En Mocktar bij FCE is ook niet onaardig.
Luckyquote:Op maandag 18 juni 2012 02:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Doe ik wel eens. Living on the edgequote:Op maandag 18 juni 2012 02:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Blote of deels ontblote borsten mogen niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |