Ah, je gaat haar profielfoto tegenkomen in je dromen?quote:Op maandag 18 juni 2012 02:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, een bepaald meisje dat ik ietwat zie zitten.
Ah tof! Ik dacht dat het Nordsjealland was waar ze eventueel tegen moesten?quote:Op maandag 18 juni 2012 02:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoop op een leuke CL loting voor Feyenoord, Kopenhagen ga ik denk ik wel effe heen.
quote:Op maandag 18 juni 2012 02:27 schreef Snuf. het volgende:
Nu kunnen al die "voetbalkenners" weer voor 2 jaar hun mond houden.
Iemand moet het doen.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij prijst alleen maar oud-spelers van Sparta aan :")
Nope.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ah tof! Ik dacht dat het Nordsjealland was waar ze eventueel tegen moesten?
Ietwat? Je klinkt nogal hoteldebotel.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, een bepaald meisje dat ik ietwat zie zitten.
Als het Fener wordt keert Kuyt toch nog terug.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nope.
Kiev, Istanbul/Brugge, Kopenhagen of Athene gaat het worden. Maar alleen Kopenhagen ga ik heen. De andere zijn me te duur en bij Brugge teveel kans op rellen.
Wat dat betreft kun je als jongeling volgens mij beter bij Excelsior spelen.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:30 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik weet nog dat spelers van Sparta kwamen bij een scoutingdag voor NAC
Voetballen konden ze wel maargoed dat zegt toch wel iets over de kansen die je bij Sparta hebt
Ja, want bij Sparta komen er totaal geen talenten door de laatste jaren.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:30 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik weet nog dat spelers van Sparta kwamen bij een scoutingdag voor NAC
Voetballen konden ze wel maargoed dat zegt toch wel iets over de kansen die je bij Sparta hebt
Met een fluitconcert.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:30 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Als het Fener wordt keert Kuyt toch nog terug.
Ik snap niet waarom Ryan Babel niet is geselecteerd hij speelt al jaren de sterren van de hemel in Engeland en Duitsland.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:30 schreef debeterebob het volgende:
Waarom nemen we Maceo Rigters niet mee?
/Snuf
Kansen in de zin van niet iedereen krijg een kans zichzelf te bewijzenquote:Op maandag 18 juni 2012 02:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja, want bij Sparta komen er totaal geen talenten door de laatste jaren.
Dat is nergens. De grootste talenten worden als eerste op papier gezet en de rest moet fungeren als opvulling om die grote talenten klaar te stomen voor het echte werk.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:32 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Kansen in de zin van niet iedereen krijg een kans zichzelf te bewijzen
Hij is een neger. Negers komen altijd te laat.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:31 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom Ryan Babel niet is geselecteerd hij speelt al jaren de sterren van de hemel in Engeland en Duitsland.
Er is wel een stortvloed aan talenten bij Sparta ja, waardoor sommige niet in de basis belanden. Zonde eigenlijk.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:32 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Kansen in de zin van niet iedereen krijg een kans zichzelf te bewijzen
Netjes, die moet Ajax maar even voor een halve ton overnemen dan. Kijken of hij het redt in de A'tjes.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Er is wel een stortvloed aan talenten bij Sparta ja, waardoor sommige niet in de basis belanden. Zonde eigenlijk.
Er staat trouwens wel weer een nieuwe held klaar uit de jeugdopleiding van Sparta. Mario Bilate
Heldquote:Op maandag 18 juni 2012 02:31 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom Ryan Babel niet is geselecteerd hij speelt al jaren de sterren van de hemel in Engeland en Duitsland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |