Die heb ik toen ook gezien ja, maar één leuk omhaaltje tegen een club als Den Bosch zegt niet zo veelquote:Op maandag 18 juni 2012 02:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Er is wel een stortvloed aan talenten bij Sparta ja, waardoor sommige niet in de basis belanden. Zonde eigenlijk.
Er staat trouwens wel weer een nieuwe held klaar uit de jeugdopleiding van Sparta. Mario Bilate
Ik snap niet dat Ted van de Pavert niet is geselecteerd. Scoorde nochtans tegen Ajax, terwijl hij omringd werd door middelmatige spelers.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:32 schreef Tchock het volgende:
Het is pas echt onzin dat Vleminckx niet is geselecteerd. Dat is pas een talent joh!
Als Nederland één club had kwamen we misschien Europees wel meequote:Op maandag 18 juni 2012 02:34 schreef Typisch het volgende:
Toch jammer dat Sparta en Feyenoord elkaar in de weg zitten qua talenten. Moet je nagaan als al dat mooie gewoon bij één club zou horen.
Ja, dan kun je Messi ook wel bij Oranje halenquote:Op maandag 18 juni 2012 02:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Ted van de Pavert niet is geselecteerd. Scoorde nochtans tegen Ajax, terwijl hij omringd werd door middelmatige spelers.
Ik wacht op de transfer van Bokila. En Willem II heeft met die Lumu ook een aardige. En Mocktar bij FCE is ook niet onaardig.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Er is wel een stortvloed aan talenten bij Sparta ja, waardoor sommige niet in de basis belanden. Zonde eigenlijk.
Er staat trouwens wel weer een nieuwe held klaar uit de jeugdopleiding van Sparta. Mario Bilate
Dit was gewoon even een random voorbeeld, maar deze gozer kan echt een hele goede worden. Werd alleen misbruikt als rechtsbuitenquote:Op maandag 18 juni 2012 02:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die heb ik toen ook gezien ja, maar één leuk omhaaltje tegen een club als Den Bosch zegt niet zo veelEén zwaluw maakt geen zomer alles. Als Sparta promoveert volgend jaar ben ik benieuwd wat hij laat zien tegen een fatsoenlijke verdediging.
Blote of deels ontblote borsten mogen niet meerquote:Op maandag 18 juni 2012 02:37 schreef twi het volgende:
Waarom gaat het nog steeds niet over tieten? Doe eens wat meer je best, Mono...
quote:Op maandag 18 juni 2012 02:37 schreef Monopoly het volgende:
Winterstop: Bokila naar RKC/PEC of NEC/NAC
Bokila is een echte held ja. Zonde dat hij niet bij Sparta kan blijvenquote:Op maandag 18 juni 2012 02:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik wacht op de transfer van Bokila. En Willem II heeft met die Lumu ook een aardige. En Mocktar bij FCE is ook niet onaardig.
Luckyquote:Op maandag 18 juni 2012 02:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Doe ik wel eens. Living on the edgequote:Op maandag 18 juni 2012 02:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Blote of deels ontblote borsten mogen niet meer
Inderdaad, een SC is geen plaats voor discussiesquote:Op maandag 18 juni 2012 02:37 schreef ACT-F het volgende:
Het vriendelijke verzoek om de voetbalanalyses in VBL voort te zetten
Ik neuk het systeem, en stevig ook.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het systeem heeft geen grip op deze man.
quote:Op maandag 18 juni 2012 02:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Inderdaad, een SC is geen plaats voor discussies
Mag dat in het vliegtuig?quote:Op maandag 18 juni 2012 02:39 schreef Monopoly het volgende:
Over bier gesproken: Degene die deze zomer op vakantie gaan naar het buitenland.
Gelieve één blikje lokaal bier mee te nemen voor mij. Ik koop hem weer terug van je!
Uit welke landen moet je nog hebben voor je verzameling?quote:Op maandag 18 juni 2012 02:39 schreef Monopoly het volgende:
Over bier gesproken: Degene die deze zomer op vakantie gaan naar het buitenland.
Gelieve één blikje lokaal bier mee te nemen voor mij. Ik koop hem weer terug van je!
quote:Op maandag 18 juni 2012 02:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Blote of deels ontblote borsten mogen niet meer
Dit?quote:Op maandag 18 juni 2012 02:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Uit welke landen moet je nog hebben voor je verzameling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |