Maakt niet uit, het is geen verzameling, maar ik drink graag lokaal bier overal en nergens vandaanquote:Op maandag 18 juni 2012 02:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Uit welke landen moet je nog hebben voor je verzameling?
Koffer ipv handbagagequote:
Mocht ik in het buitenland komen dan zal ik aan je denkenquote:Op maandag 18 juni 2012 02:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het is geen verzameling, maar ik drink graag lokaal bier overal en nergens vandaan
[..]
Koffer ipv handbagage
Jelen Pivo is welquote:Op maandag 18 juni 2012 02:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het is geen verzameling, maar ik drink graag lokaal bier overal en nergens vandaan
Ik ben je dan dankbaar jongeman!quote:Op maandag 18 juni 2012 02:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mocht ik in het buitenland komen dan zal ik aan je denken
Ik zal een mooi Hongaars biertje voor je uitzoeken, je krijgt er vast ook een van Fee en VH.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:39 schreef Monopoly het volgende:
Over bier gesproken: Degene die deze zomer op vakantie gaan naar het buitenland.
Gelieve één blikje lokaal bier mee te nemen voor mij. Ik koop hem weer terug van je!
Die mag weg bij Wolfsburg.quote:
Lijkt me wel prima deal. Als er winst op wordt gemaakt.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:46 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Die mag weg bij Wolfsburg.
Mandzukic wordt gewoon ingewisseld voor Dost.
Graag gedaan. Zelfs als er nog oorlog zou woeden in Servië had ik een blikje voor je meegenomenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 juni 2012 02:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Graag gedaan. Zelfs als er nog oorlog zou woeden in Servië had ik een blikje voor je meegenomen
Verkapte 'ik ben 60+'er'-post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Mandzukic kunnen ze nu voor 15 miljoen kwijt aan de Aston Villa's van deze wereld,quote:Op maandag 18 juni 2012 02:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lijkt me wel prima deal. Als er winst op wordt gemaakt.
Neem Pilar dan ook maar gelijk mee.
Ook weer waar. Altijd zo kut. Die middenmoters die altijd spelers voor veel te veel geld halenquote:Op maandag 18 juni 2012 02:50 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Die Mandzukic kunnen ze nu voor 15 miljoen kwijt aan de Aston Villa's van deze wereld,
Verneukt de markt totaal.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ook weer waar. Altijd zo kut. Die middenmoters die altijd spelers voor veel te veel geld halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |