abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112961946
Zwangerschap & geboorte

12 juni: adesse
26 juni: KatyM (jongetje)
30 juni: clauwheee (meisje)

04 juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
13 juli: Kersjes (jongen)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

Eerste helft augustus: SilkTie
01 augustus: Nanadu (jongen)
03 augustus: _Bunny_ (meisje)
06 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
16 augustus: Vamperotica
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

01 september: Sopho
10 september: LeNeHe (meisje)
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 september: Frups (jongetje)
17 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR (meisje)

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot (meisje)
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
31 oktober: Twinkle20

08 november: Cocotrimonium
11 november: Spees_Eend
26 november: OooLizaooO (jongetje)
30 november: Kaatjejannie

06 december: Nytar
26 december: Ladylike
31 december: becky27

Estrys

2013

01 januari: rebel-angel
papillion

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_112961948
Als niemand het doet doe ik het wel even :7
pi_112962051
Keshet een piem0l in d'r buik! O+ *G* O+
pi_112962053
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 10:24 schreef Oognip het volgende:
Als niemand het doet doe ik het wel even :7
^O^
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_112962480
Keshet *O*

En dan zit je net met je haar in de verf, krijg je ook weer ff flink wat voorwerk ineens :D. Ik ga ff rustig zitten, t mot toch een half uur inwerken :P
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_112962510
Keshet een echte hendrik, wat stoer *O* *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_112962588
Briljant moment om je haar te verven ook :D
pi_112962609
Keshet wat leuk een jongen.

Clauwee spannend voorwerk. zit je haar wel mooi in de kleur :D
pi_112962631
Twinkle een meisje *O* ik hoop dat jullie goed nieuws krijgen over de gezondheid.

Keshet, toch een jochie, hoe leuk! O+

Gerbera al aan het aftellen, het schiet op! :o

Clauwhee ook al voorwerk? Ik wil ook!

Ik heb dramatisch geslapen, kan totaal geen houding meer vinden, m'n vingers lijken net worsten en tintelen de hele nacht.
JE MAG KOMEN HOOR! Zou t helpen? :').
pi_112962660
Keshnet, wat leuk een jongetje.
pi_112962825
Joh Katy, 2 jaar geleden hadden Pessie en Flugel al weet ik hoe lang voorwerk en ik helemaal niks (ze waren een week of 2,3 na mij uitgerekend). Dus ik had al zoiets van die gaan mij zwaar inhalen :') uiteindelijk niet dus en ik ben zonder enig voorwerk in 7uur bevallen :+ dus voorwerk zegt niks ;)

*O* voor.de jongen van Keshet!
pi_112962965
Klopt hoor Sonnetje. Hier ook geen voorwerk gehad.

Lekker Gebra dat je nu kan gaan aftellen.
pi_112963106
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 11:14 schreef Sonnetje85 het volgende:
Joh Katy, 2 jaar geleden hadden Pessie en Flugel al weet ik hoe lang voorwerk en ik helemaal niks (ze waren een week of 2,3 na mij uitgerekend). Dus ik had al zoiets van die gaan mij zwaar inhalen :') uiteindelijk niet dus en ik ben zonder enig voorwerk in 7uur bevallen :+ dus voorwerk zegt niks ;)

Oh dat is mooi *O* daar hou ik me nu maar aan vast dan O+. Uur of 7 teken ik ook voor. Ik ben gewoon ongeduldig en zo benieuwd O+.
pi_112963167
Keshet gefeliciteerd!

Twinkel een meisje, wat leuk. Ik hoop dat uit de rest van de onderzoeken blijkt dat alles goed is!

Ik ben in Valencia, echt heerlijk om weer eens in de zon te zitten. O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
  zaterdag 16 juni 2012 @ 11:29:23 #15
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112963183
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_112963222
Joepie keshet een jongetje :-)
Zo maf om nu te weten wat het wordt. In plaats van 'het' begroeten we nu 's morgens een 'zij'. Gelukkig nog even tijd om eraan te wennen.

Hier staat het hele huis op zijn kop omdat ze druk bezig zijn met het aanleggen van 100m2 tuin. Ik kan de rust niet vinden en erger me dood door alle rommel. Maar ik weet dat het voor een goed doel is. Dus dwing mezelf nu maar op de bank te blijven met een stapel mama-tijdschriften. Opruimen komt later wel weer.

Enne... wafels! Hmmm
pi_112963293
Nku logician allereerst super goed dat je in ieder geval probeert om te stoppen! Mijn man is ook bezig en dan gebeurt er zoveel in je lijf en hoofd. En daar bovenop nog je zwangerschap met al zijn kwaaltjes. Tuurlijk mag je af en toe dan even medelijden hebben met jezelf! Keep up the good work!
pi_112963302
quote:
8s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 11:29 schreef Logician78 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaar. Ik was de eerste drie maanden niet om aan te zien, laat staan geschikt om mee samen te leven. Gaat weer over. Écht. Hoever ben je?
pi_112963320
Skoap wat klinkt dat heerlijk, Valencia! Geniet ervan! Hoe lang blijf je?
  zaterdag 16 juni 2012 @ 12:06:23 #20
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112963981
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 11:34 schreef -Spring het volgende:

[..]

Herkenbaar. Ik was de eerste drie maanden niet om aan te zien, laat staan geschikt om mee samen te leven. Gaat weer over. Écht. Hoever ben je?
Ik ben pas 6 wk

SPOILER
pi_112964055
Twink, wat fijn dat je nu weet dat je een meisje in je buik hebt zitten *O* O+
(en idd, wat je zelf al zegt, niet te druk maken, kans is zooo klein, is vast een übergezond meisje dat daar in je buik woont O+)

En Keshet een jongetje! *O*

Skoap, lekker in Valencia *; Geniet ervan meis :)

Ik heb mezelf gisteren voor de eerste keer sinds tijden gewogen. Zit nu op zo'n 3-4 kilo extra, bij 19w2d. Als ik gemiddeld doorgroei, kom ik dan op zo'n 12-16kilo extra uit na 9 maanden.
pi_112964090
herkenbaar....Niet dat stoppen met roken, maar de rest.... Ik zou zo graag even uit willen huilen, maar daar krijg ik alleen maar meer hoofdpijn van...Echt ik word er gek van... Ex zou zoonlief ophalen voor de zwemles, maar die had zich voor de verandering weer eens verslapen, dus ik op de fiets met zoonlief achterop naar hem toe ( we wonen dicht bij elkaar in de buurt) Onderweg nam hij zijn telefoon pas op... En dan mag IK niet chagerijnig doen....
Iedereen in mn buurt kan een snauw krijgen en het liefst kruip ik onder een deken en kom er voorlopig niet meer onder uit...Maar als ik er dan 5 tellen lig, mis ik iedereen weer enorm en wil ik ze bij me....
pi_112964112
En ik vind eh theel knap hooor...Zomaar opeens stoppen met roken terwijl de hormonen door je lijf heen gieren! :*
  Moderator zaterdag 16 juni 2012 @ 12:12:13 #24
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_112964137
Kan ik ook in de OP? :)

Onlogisch, papa, verwachtte geboorte datum is 3 november 8-)

Oh, en het wordt een zoon _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 16 juni 2012 @ 12:13:47 #25
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112964178
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 12:10 schreef vamperotica het volgende:
herkenbaar....Niet dat stoppen met roken, maar de rest.... Ik zou zo graag even uit willen huilen, maar daar krijg ik alleen maar meer hoofdpijn van...Echt ik word er gek van... Ex zou zoonlief ophalen voor de zwemles, maar die had zich voor de verandering weer eens verslapen, dus ik op de fiets met zoonlief achterop naar hem toe ( we wonen dicht bij elkaar in de buurt) Onderweg nam hij zijn telefoon pas op... En dan mag IK niet chagerijnig doen....
Iedereen in mn buurt kan een snauw krijgen en het liefst kruip ik onder een deken en kom er voorlopig niet meer onder uit...Maar als ik er dan 5 tellen lig, mis ik iedereen weer enorm en wil ik ze bij me....
:D Ja precies, stampvoetend als een klein kind naar boven gelopen onder het mom van ik wil je even niet meer zien, en dan na 2min op bed liggen zoiets van waarom komt hij nu niet naar boven om mij te troosten :')

Hopelijk is het de combi van hormonen en stoppen en is dit niet blijvend :+
  zaterdag 16 juni 2012 @ 12:15:26 #26
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112964221
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 12:12 schreef onlogisch het volgende:
Kan ik ook in de OP? :)

Onlogisch, papa, verwachtte geboorte datum is 3 november 8-)

Oh, en het wordt een zoon _O_
O+ van harte
pi_112964240
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 12:13 schreef Logician78 het volgende:

[..]

:D Ja precies, stampvoetend als een klein kind naar boven gelopen onder het mom van ik wil je even niet meer zien, en dan na 2min op bed liggen zoiets van waarom komt hij nu niet naar boven om mij te troosten :')

Hopelijk is het de combi van hormonen en stoppen en is dit niet blijvend :+
Het schijnt over te gaan....ooit! :*
pi_112964255
Ooooh... en een piem0l voor Keshet! *O*
pi_112964259
En gefeliciteerd onlogisch!
  zaterdag 16 juni 2012 @ 12:17:40 #30
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112964271
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 12:16 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Het schijnt over te gaan....ooit! :*
Weet je wat stom is, dat die stomme nicotine pillejtes niet mogen als je zwanger bent :(
pi_112964461
Keshet een jongen!! *G*
Tof!!

En een :* Voor de dames die niet lekker in hun vel zitten.

Clawhee weer aan het rommelen!
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_112964468
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 12:17 schreef Logician78 het volgende:

[..]

Weet je wat stom is, dat die stomme nicotine pillejtes niet mogen als je zwanger bent :(
Oh, das wel balen ja!
pi_112964932
Gerbera al gerommel, dat is snel. Vorige keer had ik dat bij het indalen, maar deze keer geen last van.

Keshet een jongen *O*

KatyM vervelend van je vingers, dat het maar snel mag komen.. :)

Logi sterkte met het stoppen met roken, al die hormonen ook nog, lekker huilen lucht ook op en lekkere dingen eten, je wordt toch dikker ;) :*

Clauwhee aan het rommelen, spannend!

Morgen ben ik alweer 37 weken.. :)
pi_112965576
O bluh Logi :*

Zo, ready. Ik bedacht me dat ik toch echt (ja echt) liever 5 cm ontsluiting heb dan 5 cm uitgroei de komende dagen :P

Voorwerk zegt weinig inderdaad volgens mij...soms rommelt het, soms ook flink, maar vraag me af of het wel iets doet.
  zaterdag 16 juni 2012 @ 14:06:29 #35
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112967139
Gerb, lekker aan de rommel!

Logician en Vamp, het valt ook niet mee he. Die stomme hormonen ook :*

Haha Clauwheee, je hebt mijn tip ter harte genomen :D Uitgroei hebben in je zo veel gefotografeerde kraamtijd is evil }:|

Keshet een jochie, yeeehahhh!

Manlief is aan het werk vandaag. Van 10 tot 12 was ik op het zomerfeest van het kdv met de jongens, daarna nog een rondje supermarkt en toen we thuiskwamen waren mijn ouders er. De hele woonkamer en keuken zijn nu opgeruimd en schoon O+
Zo fijn! Morgen visite over de vloer vanwege oudste z'n verjaardag en ik zag al helemaal voor me hoe M. en ik tot vanavond laat in de weer zouden zijn om het allemaal aan kant te krijgen...

De kramp in buik gaat vandaag vrolijk door. Buik "trekt" ook de hele tijd en ik kan amper staan. Lopen gaat beter, maar zodra ik stil sta zak ik steeds door. Dus ja, dan maar bankhangen :P
.... met gevoel voor drama....
pi_112967663
Ik kom hier nog even zwaaien naar jullie. Iedereen heel erg bedankt voor het gezellige kletsen over de zwangerschap en alles daaromheen, en de tips doe hier voorbij zijn gekomen. Ik heb er iig veel aan gehad.

Sterkte voor de LLM'ers, hopelijk wordt het wachten voor jullie snel beloond. Ook sterkte voor de nog-niet-zo-LLM'ers die het nu al zo zwaar hebben en voor iedereen in de onzekere beginperiode. Ik duim dat het allemaal goed komt en ik jullie snel weer zie in het babytopic (alwaar ik me zelf nog helemaal niet gemeld heb, geen tijd voor nog :P).
:* :* :*

Hier gaat alles gelukkig goed. Ons ukkepukje is een superlief mannetje die veel drinkt en slaapt. Nadat hij de eerste dag al 7% was afgevallen, is hij achtereenvolgens alweer 3 dagen stabiel op hetzelfde gewicht *O*. De voedingen kosten wel veel tijd (overdag elke 2 uur, 's nachts elke 3 uur - eerst borst + bijvoeding via een slangetje, eventueel nog daarna bijvoeden met een spuitje en vinger, daarna nog 10 min kolven), maar dat gaat ook steeds soepeler.

mijn lief is een geweldige papa, zo heerlijk om hen samen te zien. Ik ben zo gelukkig!! O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 16 juni 2012 @ 14:40:49 #37
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112968108
Phaidra O+
pi_112968720
Phaidra O+ lekker van genieten, hopelijk wordt het voeden ook sneller minder tijdrovend :Y :*

Logi, maar dat is ook moeilijk én lastig! Ik was nét 2,5 week voor de posi test bij de eerste gestopt (was ivf, dus begin van de poging zeg maar) en ik heb de eerste 3 maanden, zoiets, echt rondgelopen als een feeks op pootjes :+

Roken was voor mijn gevoel geen optie, ik deed het dan ook niet, maar OMG wat vond ik alles oneerlijk. Ik was dan wel zwanger (ein-de-lijk in mijn geval) :P maar ineens niet meer roken (na zo'n 17 jaar kettingroken :')) en óók al geen wijntjes meer drinken, terwijl de hele wereld dat natuurlijk wel deed, zo gezellig met de kerst enzo.... Pfoi!

Dus wees maar een beetje extra lief voor jezelf, haal wat lekkers... geef je lief een extra zoen (die begrijpt je wel!! Het is niet oké, maar het is wel logisch.. je moet het op íemand afreageren en dat is hij nou eenmaal).. adem in, adem uit.. en ineens gaat het straks een stuk beter! :*

Mereltje, ja dat is wel vlot, dat voorwerk.. maarja, ik vind het op zich niet gek, bij muppet had ik het ook al vroeg.. nou ja, misschien doet het dit keer niks, maar het zou wel fijn zijn :P nou is het ook al een lekker stevig kind wat op mijn onderkant :P drukt (ze zou volgens schatting al rond de 3300 gram zijn :o ) ik til zo nu en dan mijn andere zwaargewichtje nog :+ kan ook wel eens meewerken...

Keshetteketet toch een jongen. Zei ik toch :P Nou ja ik zei meisje, maar ook dat ik het altijd fout heb dus dat het wel een jongen zou zijn :') Hendrikje O+ je gaat hem toch wel écht zo noemen hè??? O+
  zaterdag 16 juni 2012 @ 15:10:28 #39
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112968967
Keshet :D Een jongen, wat gaaf! :*

KatyM :*

Logician :* He meid, vervelend zeg. Knuf :*

Whihi Twinkle ja grappig he :D Ik zeg ook de hele tijd 'zij', en daardoor wordt het voor mijn gevoel ook een heel stuk echter O+ :D

Coco: doe je netjes met je gewichtstoename! :D *O*
Ik zit volgens mn eigen berekeningen al op +7kg. :') Ik trek me er maar niet al te veel van aan :@ Haal vooral fruit e.d. in huis en geen dingen als chips enzo, dus ik vind het wel best.. En ik moet zeggen, ik was ook niet zwaar toen ik begon, vind mezelf voller ook wat mooier O+ Dus hoop dat er nog wat aan blijft plakken na de bevalling :9

Phaidra :* Fijn dat alles goed gaat!! O+ Geniet ervan!!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_112969116
Ik zat inmiddels op +7,nogwat maar ben weer terug op +6,5 bij precies 35 weken :')
  zaterdag 16 juni 2012 @ 15:19:47 #41
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112969218
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 15:15 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik zat inmiddels op +7,nogwat maar ben weer terug op +6,5 bij precies 35 weken :')
:') :o Hoe kan dat nou?
Wel fijn dat je geen blaasontsteking had btw! :* (had ik goed gelezen toch? :@)
pi_112969522
Ja goed gelezen :) huisarts belde gisterenavond nog (!!) om te zeggen dat de kweek ook helemaal schoon was... :Y

En tja, hoe het kan geen idee eigk :D kind eet me op :') ik eet gewoon normaal, alhoewel ik momenteel nagenoeg niet snaai ;) maar ik had wel wát reserves dus het is niet erg :P
  zaterdag 16 juni 2012 @ 15:51:13 #43
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112969998
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 15:31 schreef Gerberaatje het volgende:
Ja goed gelezen :) huisarts belde gisterenavond nog (!!) om te zeggen dat de kweek ook helemaal schoon was... :Y

En tja, hoe het kan geen idee eigk :D kind eet me op :') ik eet gewoon normaal, alhoewel ik momenteel nagenoeg niet snaai ;) maar ik had wel wát reserves dus het is niet erg :P
Zo, nice :) Aardige huisarts!
Whehe oke :D Nee precies, nou mooi joh *O*
pi_112970678
Phaidra O+ fijn dat hij nu zijn gewicht kan behouden!!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_112970713
Phaidra O+
pi_112972824
Ma b00bs zijn aan het werk :') heb ineens lektetten :? bij muppet nooit gehad :o :D
  † In Memoriam † zaterdag 16 juni 2012 @ 17:24:15 #47
309370 Nanadu
pi_112972928
Phaidra wat fijn dat het goed gaat en ik hoop dat het voeden binnenkort ook minder tijd kost.

Keshet een jongen *O*

Katy ik hoop dat jij niet lang meer hoeft te wachten. Ik kan mij goed voorstellen dat je nieuwschierig bent.

Wat aankomen betreft ging het bij mij in het begin heel snel. Voor ik het wist was ik al 10 kg aangekomen, maar ik sta nu al wekenlang stil en ben zelfs 1 kg afgevallen. Ik moet zeggen dat ik ook al heel lang totaal geen zin meer heb in eten en snel vol ben. Niet dat ik het erg vind O-)
Vanochtend voelde ik mij echt vreselijk. Ik was weer enorm duizelig en last van mijn darmen. Controle was vanochtend gelukkig wel goed en ben begin van de middag gaan slapen. Hierna voelde ik mij stukken beter en zijn we nog even op stap geweest om het behang wat ik gisteren heb uitgezocht te kopen. Ik moet er wel echt heel erg aan wennen dat ik iedere keer zo enorm terug gefloten word door mijn lichaam en hier dan ook echt aan toe moet geven.
pi_112973049
Phaidra je klinkt helemaal gelukkig!

Keshet een jongetje! Gaaf!

Gerbera gelukkig niet weer een.blaasontsteking en ook zo'n toffe ha die s'avonds even belt
en je gewicht! Doe je goed
ligt buikbaby nu ook nog beetje ok ipv tegen je hydro?

Ik ben sinds vandaag echt thuis! Wat is dat fijn zeg! En alle lof voor meneer die me lekker laat knuffelen met mini, me laat liggen, alles in huis doet
pi_112973087
Nanadu :* tis ook stront vervelend een lijf dat niet doet wat jij wil
pi_112973154
Vamp iedereen onder je steen meenemen :*
  † In Memoriam † zaterdag 16 juni 2012 @ 17:39:50 #51
309370 Nanadu
pi_112973457
Inderdaad Draculettetje het is vooral dat ik van alles wil, maar mijn lijf gewoon protesteert. Het enige wat je er eigenlijk aan kan doen is eraan toegeven, maar dat is verdomde moeilijk :X Maar daar heb jij denk ik ook genoeg ervaring mee ;)
Wel fijn dat je nu echt thuis bent draculettetje ^O^ En top is dat he als je man dat allemaal voor je doet.
pi_112973702
Hier ook teveel gedaan vandaag. Terwijl ik voor mijn gevoel amper iets heb gedaan. Energie is op.. moet straks nog wel naar feedtje peettante van mijn man. Tot die tijd rustig op de bank.
pi_112974760
Wacht maar tot je kind er straks is, dan krijgt het woord moe geheel andere betekenis :P
pi_112975456
Ja dat geloof ik sorbo! Daarom.. tot die tijd nemen we het er nog maar even van haha.
  zaterdag 16 juni 2012 @ 19:00:31 #55
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112975791
Nanadu :* vervelend is dat he, dat je zo rustig aan moet doen.. -O- Ik kan er soms ook echt sacherijnig van worden (zoals vandaag :@). Even aangepast boenen in de keuken en ik was weer blij, trouwens :')
Leuk behangetje uitgezocht of nog niet geslaagd? :)

Twinkle; idd, weinig doen en nog moe zijn, herkenbaar. -O- Dan maar op de bank hangen idd :+

Sorbo: whaha idd :D Daar is dit niks bij :') Ik kon ook zo genieten van het uislapen vandaag :o en hoefde er maar 1x uit om naar de wc te gaan vannacht O+
pi_112976124
Uitslapen en rustig aan doen wat is dat????

Fijn draak dat je thuis bent.

En iedereen met opspelende hormonen, het gaat weer over, echt
pi_112976589
Ik moet rustig aandoen met gescheurde enkelbanden, harde buiken, een rot bekken...

..... en twee peuters

_O- _O-

Ik blijf het grappig vinden vrees ik :P
pi_112976873
Oh lastige opgave Freecell of eigenlijk onmogelijk.
pi_112977048
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 18:23 schreef Sorbootje het volgende:
Wacht maar tot je kind er straks is, dan krijgt het woord moe geheel andere betekenis :P
+ 1 :P
pi_112977244
quote:
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 19:37 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

+ 1 :P
* Kuukske veegt zweet van voorhoofd.
Pfoe.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_112977254
Draak fijn dat je weer thuis bent!! :*

Nanadu, dat is ook heel lastig... ik hoef me niet in jouw mate rustig te houden ;) maar ik heb al moeite om (gevoelsmatig) 'niks' te kunnen/mogen... dus ik snap wel dat het lastig is.. Toch, hou je kalm :*

Ik heb het een beetje op mijn heupen door de voorweeën :P ze voelen precies zoals de paar dagen voor muppets bevalling, en toen was ik in elk geval helemaal verweekt en had 2 cm. Dus dat zou wel mooi zijn, maar de laatste dingen op mijn to do list MOETEN af :P :') (al MOET ze nog minimaal 2 weken blijven zitten ;) ik prop er gewoon een kurk in hoor! Zal je zien dat dit he-le-maal niks doet :'))

Meneer had al zoiets van: doe rustig, straks zet je de boel in gang :') yeah right schat :P dat kan ik helemaal zelf :') :D (wel schattig...)
pi_112977649
Ik hoop zo dat het wat doet gebra, want dan hoef je nog minder lang door te lopen.
  † In Memoriam † zaterdag 16 juni 2012 @ 19:59:49 #63
309370 Nanadu
pi_112977860
Dat is inderdaad een bijna onmogelijke opgave Free.

Het woord uitslapen komt ook niet meer in mijn woordenboek voor. Uitslapen is voor ons al als onze peuter besluit om tot 8.00 te slapen. Maar ja als je haar dan uit bed haalt en je ziet meteen haar big smile en hoort haar praatjes dan ben je het ook meteen weer vergeten ;)

Gerberaatje ik hoop inderdaad dat het voorwerk nut heeft en dat je tegen de tijd dat je 'mag' bevallen al wat ontsluiting hebt.
pi_112977940
Uitslapen.... pffffff... ik weet niet eens meer hoe lang dat geleden is :D :')

Ik heb best een goede slaper inmiddels, maar om 6 uur begint de dag toch echt! We rekken nog wel eens door haar maar nog een half uurtje te laten liggen (gaat ze liggen zingen :') O+ super schattig, maar slapen doe je dan ook niet meer :P) maar ach.... gek genoeg 'went' het toch, op één of andere manier.

Ik spaar het wel allemaal op :P als ze over 16 jaar om 5 uur 's morgens uit de kroeg komt rollen, dan gaan we, uiteraard, gezamenlijk aan het ontbijt, om half 7 zoiets :P O-)
pi_112977991
quote:
Moe is een emotie. En je groeit er overheen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_112978097
Moe-der is niet voor niet de overtreffende trap van moe :P
pi_112978144
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 20:06 schreef Gerberaatje het volgende:
Moe-der is niet voor niet de overtreffende trap van moe :P
Zo waar.

Tegenwoordig is op zaterdag om 6 uur aan het ontbijt gewoon normaal. Lekker lang weekend heb je dan.
pi_112978285
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 11:35 schreef Twinkle20 het volgende:
Skoap wat klinkt dat heerlijk, Valencia! Geniet ervan! Hoe lang blijf je?
helaas maar tot morgen. Gelukkig wel pas een terug vlucht om 21.15
pi_112978428
Phaidra O+ wat klink je heerlijk gelukkig
pi_112978508
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 20:07 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zo waar.

Tegenwoordig is op zaterdag om 6 uur aan het ontbijt gewoon normaal. Lekker lang weekend heb je dan.
Ik mocht vandaag tot 8 uur blijven liggen (mocht nog wel langer maar ik lag alweer wakker :')), meneer ging eruit met het gespookte. Weet je hoe snel je ochtend dan gaat, als je er pas om 8 uur uit bent :o
pi_112978785
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 19:59 schreef Nanadu het volgende:
Dat is inderdaad een bijna onmogelijke opgave Free.

Het woord uitslapen komt ook niet meer in mijn woordenboek voor. Uitslapen is voor ons al als onze peuter besluit om tot 8.00 te slapen. Maar ja als je haar dan uit bed haalt en je ziet meteen haar big smile en hoort haar praatjes dan ben je het ook meteen weer vergeten ;)

Ow ja?
Ik loop dan nog echt een uur met een ochtendhumeur :P Hoe blij de peuters ook zijn ;)
pi_112978826
wat een tijden zeg... Ik ben al chagrijnig als Sofie besluit voor 8.30 wakker te worden.. :@
*poef* nu is het weg
pi_112979043
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 20:28 schreef kaatjejannie het volgende:
wat een tijden zeg... Ik ben al chagrijnig als Sofie besluit voor 8.30 wakker te worden.. :@
Bij jen ging ik er nooit voor 7 uit. Maar leyla is gewoon om half 6 wakker. Dat rek je geen 1,5 uur.

Soms als ze alleen maar ligt te miepen gooi ik haar terug naar bed en leg ik jen bij mij. Soms kan ik dan tot half 8 blijven liggen.
pi_112979066
Ik ga jullie ook verlaten, zal nog wel proberen om mee te lezen hier, maar jullie gaan echt te snel nu af en toe :@
Het was heel fijn om hier 9 maanden mee te kunnen schrijven en lief en leed te kunnen delen, heb tijdens mijn zwangerschap echt wel heel veel gehad aan dit topic.
Faye is een heerlijk kind, echt! We proberen van alles zo veel mogelijk te genieten, al is dat soms een beetje lastig, maar het is zo fijn om zo'n klein frommeltje van jezelf te hebben. Bevallen is pijnlijk, zwaar maar ok superafgevaardigden achteraf, wat een oerkracht!
Alle LLMers, ik hoop dat jullie baby's er snel zijn. En Katy, maf hoor! Ik al een kindje en jij nog steeds hier.. Voor alle meiden die het mogelijk hebben en Kersjes in het bijzonder, dikke :* en voor de rest, geniet van je zwangerschap, voor je het weet is het voorbij (en kun je niet meer lekker zitten :') )

Liefs!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_112979091
Als Sofie voor 8.30 wakker wordt laat ik dr ook liggen hoor. Ze vindt het ook wel best in bed. Soms gooi ik er nog wat knuffeldoekkies bij, dan heeft ze de tijd van dr leven.. Boekje doet ook wonderen.
*poef* nu is het weg
  zaterdag 16 juni 2012 @ 20:36:36 #76
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_112979131
Hier is het 6/7 dagen in de week 6.00 uur, heel soms 7 uur.

Ik word juist moe als ik de hele dag geen reet uitvoer. Ik moet bezig zijn. Vind mezelf ook een lui varken als ik alleen maar op de bank zit. En Noortje denkt er ook zo over. Zodra ik zit moet ik mee komen spelen :p
pi_112979424
Scheelt misschien ook wel dat ik regelmatig pas om 23.30 thuis ben van werk. Voor ik er dan in lig is het zo weer later. Ik hoop alleen maar dat Caspertje ook zo van slapen houdt.

Tegenwoordig ga ik (op aanraden van de fysio) in bed liggen als Sofie ook slaapt. Ik kan dan ook zo 2 uur slapen.
*poef* nu is het weg
pi_112980100
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 20:36 schreef becky27 het volgende:
Hier is het 6/7 dagen in de week 6.00 uur, heel soms 7 uur.

Ik word juist moe als ik de hele dag geen reet uitvoer. Ik moet bezig zijn. Vind mezelf ook een lui varken als ik alleen maar op de bank zit. En Noortje denkt er ook zo over. Zodra ik zit moet ik mee komen spelen :p
+1 ik mag ook niet blijven zitten.

hier was het na een week 05.15/05.30 uur half zeven. en wakker kan je hier ook niet rekken. wakker is spelen met ons.
pi_112981077
Ik compenseer jouw weken te vroeg wel hoor marjolijntje! Veel geluk O+ en phaidra ook, jullie klinken zo gelukkig O+ .

Wij zijn net heerlijk uiteten geweest, laatste keer met zn 2en zonder baby waarschijnlijk :)

Oh en t bed staat op klossen, lekker op tijd met 38+5 :'), man wat is dat hoog :o stabiel is anders maargoed, we gaan het zien :+ .
  zaterdag 16 juni 2012 @ 21:47:47 #80
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112982415
Marjolijntje, jij klinkt ook al zo gelukkig O+ Geniet ervan!

Free, da's een onmogelijke opgave :o

Hier begint de dag meestal rond 'n uur of 7. Behalve in het weekend, dan is het vrij standaard een half uur eerder }:|
Op woensdag en vrijdag zitten de jongens de hele dag op het kdv en school/BSO. Dan kan ik overdag altijd toegeven aan de slaap en presteer het dan om 2,5 uur aan een stuk te slapen :Z
Nou gebruik ik ook meds waar je slaperig van wordt (gele sticker), zal er ook mee te maken dat ik zo duf ben steeds.

Wij hebben vanavond een tripje EHBO gedaan nadat Toby was gevallen met een glazen schaaltje in zijn hand. Een flinke snee en veel bloed, maar gelukkig niks ernstigs verder. De opmerkingen (vooral in de wachtruimte) waren niet van de lucht toen ik over mijn zere buik aan het wrijven was en er schijnbaar een beetje moeilijk bij keek _O-
pi_112987368
Arme jongen! Gelukkig viel het mee., maar wel even schrikken natuurlijk.

Die starende blikken ken ik, in het restaurant keken mensen me zo wantrouwig aan. Alsof ik zo expres m'n vliezen zou breken op hun leren meubilair :D
  zondag 17 juni 2012 @ 04:17:34 #82
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112995070
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Logician78 op 17-06-2012 09:26:42 ]
pi_112995290
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 21:21 schreef KatyM het volgende:
Ik compenseer jouw weken te vroeg wel hoor marjolijntje! Veel geluk O+ en phaidra ook, jullie klinken zo gelukkig O+ .

Wij zijn net heerlijk uiteten geweest, laatste keer met zn 2en zonder baby waarschijnlijk :)

Oh en t bed staat op klossen, lekker op tijd met 38+5 :'), man wat is dat hoog :o stabiel is anders maargoed, we gaan het zien :+ .
Ah joh, hier stonden de klossen pas bij geboorte +2 :+

Bijzonder hè, die laatste-keer momenten O+. Jij hebt binnenkort ook echt je jongetje in handen :Y
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112995356
Dit keer slapen de mannen nog en zit ik al beneden :) gisteren vroeg naar bed gegaan, voelde me niet lekker. En nu om 5.00 wakker. Nu er toch maar uit kon ik mooi hier bijlezen. Beetje jammer dat er niks blijft hangen ;)
pi_112995362
Ach joh Katy je was nog niet bevallen, dus nog op tijd ;) Die blikken zijn soms ook wel weer grappig. Zeker als mensen vragen nou vast niet lang meer hè. Als je nee klopt zegt, ben al over de datum heen moeten ze vaak ook even nadenken ;)
pi_112995409
Morning ;)

Ik had net een onderonsje met de mini O+ ik lag op mijn zij nog in bed, ze lag aan de ene kant en was steeds met haar benen mijn vingers aan het wegduwen :D O+ dus meneer zijn hand erbij gelegd. Muppet lag ook bij ons (kwart voor 6 vond ik vandaag nog te vroeg om eruit te gaan :') gelukkig sliep ze bij ons nog tot 7:15) en die duwde ook haar hand er maar tussen :') zo cute!

Daarna echt een mega bult aan 1 kant van mijn buik O+ wel heel gezellig zo met zijn allen op zondagochtend :D
pi_112995556
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 07:49 schreef Gerberaatje het volgende:
Morning ;)

Ik had net een onderonsje met de mini O+ ik lag op mijn zij nog in bed, ze lag aan de ene kant en was steeds met haar benen mijn vingers aan het wegduwen :D O+ dus meneer zijn hand erbij gelegd. Muppet lag ook bij ons (kwart voor 6 vond ik vandaag nog te vroeg om eruit te gaan :') gelukkig sliep ze bij ons nog tot 7:15) en die duwde ook haar hand er maar tussen :') zo cute!

Daarna echt een mega bult aan 1 kant van mijn buik O+ wel heel gezellig zo met zijn allen op zondagochtend :D
O+
pi_112995622
Gelukkig was het niets ernstigs Kersjes! Kan me voorstellen dat je geschrokken bent... En die blikken van andere wachtenden! Zie het zo voor me! :D
pi_112995771
Fijn dat het niets ernstigs was kersjes.

Gerbera <3
pi_112995986
Meld! :).

Gelukkig naar Kers!
Gerb O+
pi_112996075
Gerbera O+

Heeft Toby een stoer stikseltje gekregen Kers?
pi_112996246
Free succes met de.rust opgave!

Kersjes das schrikken! Gelukkig valt de schade mee

Gerbera wat geweldig! Mooi begin van de dag

kleine mijlpaal hier, heb voor het eerst sinds een week of 4 een glas drinken binnen gehouden! Stom hoor hoe blij ik daarvan kan zijn
pi_112996462
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 09:57 schreef draculettetje het volgende:
Free succes met de.rust opgave!

Kersjes das schrikken! Gelukkig valt de schade mee

Gerbera wat geweldig! Mooi begin van de dag

kleine mijlpaal hier, heb voor het eerst sinds een week of 4 een glas drinken binnen gehouden! Stom hoor hoe blij ik daarvan kan zijn
*O*
pi_112996510
Hier raar gedroomd vannacht....
Vorige week op de echo kunnen zien dat de kleine nu dwars ligt.... Heeft natuurlijk nog alle tijd om te draaien, maar in mijn droom niet... Maar op het ziekenhuis vonden ze dat er zoveel ruimte was dat er gewoon tijdens de geboorte gedraaid kon worden... Ze hadden een nieuw apparaat waardoor je de baby gewoon kon zien tijdens de bevalling en we zagen een mormeltje wat zich uit alle macht tegen hield... handjes aan de ene kant van "de uitgang" en de voetjes aan de andere.... Met nageltjes die zich vast klauwde en alles.... en de gyn. maar trekken aan de billetjes....
pi_112996621
Wat een droom Vamp :D Maar hij heeft wel gelijk, hij moet nog lekker even blijven zitten :Y

quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 09:57 schreef draculettetje het volgende:
^O^ *O*
pi_112996787
Marjolijntje, :W Veel plezier in het babytopic en wat klink je heerlijk gelukkig!

Draculettetje, fijn dat je drinken binne is gebleven!

Kersjes, gelukkig vielen de verwondingen mee.

Gerb, wat heerlijk zo'n begin van de dag O+

Vamp, wat een droom! :D
Hier ook vannacht een hele vreemde droom; ik had een Poolse vrouw die beviel van mijn kind i.p.v. Ikzelf :') Ik baalde enorm dat ik niet de eerste bv had gegeven en geen baby op mijn buik kreeg.
Hoe mijn baby dan in haar buik kwam dat kwam niet in mijn droom voor _O-
I found myself alone,
pi_112996886
Heb heerlijk tot 8 uur geslapen, toen met de kleine eruit, boterhammetje gegeten en daarna gezellig met z'n tweeën in bad O+ Man ligt nog heerlijk in bed, heeft tie wel verdiend :) en vandaag 37 weken :)
  zondag 17 juni 2012 @ 12:11:06 #98
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_112998836
Heerlijk Merel O+
Ik heb vanacht gewerkt, maar was op tijd klaar met werken.
Normaal tussen half 6 en 6 thuis, nu was het 3.35u *O*

Mijn vriend heeft vorige week al vaderdag gehad; onze kleine gaat in belgie naar school en daar vieren ze het een week eerder :D
Om het arme kind niet te verwarren hebben we er dus gewoon vrolijk aan meegedaan.

Vandaag ga ik het mijn vader, zijn vriendin en mijn zus vertellen.
Aangezien ik geen vaste baan heb, ben ik "bang" (heb er gewoon geen zin in :') ) voor eventuele opmerkingen over inkomsten en kosten van een kind.
Ben dus nu al nerveus :')

Duim voor me tussen 2 en half 3 dan zal ik het wel verteld hebben :D
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_112999352
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 06:27 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ah joh, hier stonden de klossen pas bij geboorte +2 :+

Bijzonder hè, die laatste-keer momenten O+. Jij hebt binnenkort ook echt je jongetje in handen :Y
Ja, weet ik ook wel, maar jullie waren er zo vroeg bij, dan lijkt het nog langer te duren. :*

quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 07:17 schreef adesse het volgende:
Ach joh Katy je was nog niet bevallen, dus nog op tijd ;) Die blikken zijn soms ook wel weer grappig. Zeker als mensen vragen nou vast niet lang meer hè. Als je nee klopt zegt, ben al over de datum heen moeten ze vaak ook even nadenken ;)
Ja, dan zal het helemaal wel erg zijn :o.
Maar niet lekker zijn is wel een signaal toch..zou het bij jou dan toch vandaag of morgen gaan beginnen? Hoop het voor je!

Gerb, wat lief zo O+

Draak, wat fijn dat je iets binnen hebt gehouden *O*

Succes met vertellen ladylike, gelukkig is het jullie beslissing, dus laat ze maar lullen :*

Mereltje, mijlpaal! *O*
  zondag 17 juni 2012 @ 12:31:00 #100
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_112999373
Ik was pas misselijk toen de weeen begonnen waren, schrok me rot :D

----

Bij de eerste waren we 11 jaar samen en had ik een goede baan, toen was pa er ook al niet blij mee :')
Tis dat mn schoonmoeder tegen hem zei: zeg, ik vind het tijd worden hoor :(

:D
Lid van de MamaSquad
  zondag 17 juni 2012 @ 12:46:29 #101
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112999788
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 07:49 schreef Gerberaatje het volgende:
Morning ;)

Wat gezellig!! O+ :D

Heb vannacht voornamelijk op mn rug geslapen en onze meid zat dwars in mn buik (standaard :+), maar nu een stuk hoger, zo ter hoogte van mn navel. Harde bult idd ook :D en trappen joh, dus toen ik de hand van manlief erop legde trapte ze ook nog even lief voor hem O+ Hij was helemaal vertederd O+ (en ik ook of course) ^^
  zondag 17 juni 2012 @ 12:48:09 #102
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_112999837
Heerlijk, die trappelmomentjes O+
Kan niet wachten tot ik mijn popje ook voel :D
Lid van de MamaSquad
pi_113000293
O ladylike.. altijd fijn he van die mensen die dan menen hun mening perse te moeten ventileren. gelukkig is en blijft het jullie keuze en dat jullie er happy mee zijn is het enige wat telt :-)
pi_113002732
Draakje fijn dat je drinken binnen is gebleven!

Kersjes, gelukkig vielen de verwondingen mee.

Gerb, wat heerlijk zo'n begin van de dag!

Katy zou wel willen dat het begon.Moet zeggen dat ik wel even heb getwijfeld of ik zou bellen, maar vanochtend voelde ik me weer beter. Als het erger was geworden had ik wel gebeld. Maar helaas was het toch geen voorteken :'(
pi_113002865
Enferma leuk die momenten!! Echt van genieten.

Ladylike balen dat sommige mensen zo hun mening moeten vertellen. Belangrijkste is dat jullie er blij mee zijn.
pi_113003499
Gerb, wat klinkt dat super lief O+

Ik heb de laatste twee dagen het idee dat ik beeb voel. Mijn darmen rommelen op plekken waar ze niet horen te rommelen :') Plus, het is echt maar heel kort, alsof er een luchtbel barst (qua kortstondigheid van het moment) :+ Dus ik denk het wel. Maar verwachtte het nog niet, aangezien de placenta aan de voorkant zit.

Gisteren alcoholvrije cocktails gaan drinken met schoonzusje en een vriendin. Schoonzusje is ook zwanger. Was wel lekker, even tutten en eruit gaan :)
pi_113003526
Ladylike, als ze erover beginnen gewoon heel duidelijk maken dat jullie daar heus wel over hebben nagedacht en dat het niet openstaat voor discussie? En ondertussen maar bedenken dat het waarschijnlijk voortkomt uit goedbedoelde bezorgdheid ofzo :+
  zondag 17 juni 2012 @ 14:38:49 #108
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_113004025
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 14:28 schreef Cocotrimonium het volgende:

Ik heb de laatste twee dagen het idee dat ik beeb voel. Mijn darmen rommelen op plekken waar ze niet horen te rommelen :') Plus, het is echt maar heel kort, alsof er een luchtbel barst (qua kortstondigheid van het moment) :+ Dus ik denk het wel. Maar verwachtte het nog niet, aangezien de placenta aan de voorkant zit.

Gisteren alcoholvrije cocktails gaan drinken met schoonzusje en een vriendin. Schoonzusje is ook zwanger. Was wel lekker, even tutten en eruit gaan :)
Ohh plopjess! *O* :D Jaaa dat kan toch haast niet anders joh, als ik je omschrijving zo hoor? :D O+ Te tof. Ja dan kan het idd wel langer duren met je placenta aan de voorkant. Maar toch! :D
En wat een leuk uitje joh, alcoholvrije cocktails *O* Lekker!

Ladylike lees nu pas dat je het gaat vertellen vanmiddag.. zal inmiddels al wel gebeurd zijn :+ Hoe ist gegaan? Reageerden ze een beetje leuk? Lastig lijkt me dat, als je van te voren al weet dat het niet geheel positief wordt... -O- :*
pi_113004189
Zelfde als mijn schoonmoeder. Lief mens hoor maar gister kon ze het niet lsten om te zeggen: maar jij gaat toch wel minder werken? Heb als antwoord gegeven dat een kind opvoeden en groot brengen door zowel mij als man gaat gebeuren. En dat ik het belangrijk vind om straks als het kindje groot genoeg is, een leuke baan te hebben. Als ik nu compleet zou stoppen in mijn huidige functie voor .. laten we zeggen een jaar of 10, dan hoef ik tegen die tijd echt niet te verwachten dat ik tegen die tijd vrolijk verder kan gaan op hetzelfde niveau.

Ik blijf het sowieso een irritante discussie vinden dat men voor het gemak maar aanneemt dat de vrouw terug gaat in uren of zelfs helemasl atopt met werken. Op dat soort momenten vraag ik me werkelijk af hoe geemancipeerd wij Hollanders werkelijk zijn.

Maar ook dat komt wel weer goed. Tuurlijk zou ik er nu 100% voor ons kindje willen zijn. Maar er is ook nog een leven daarna waar ik nu al keuzes voor moet maken. En wat dacht je van het leven nu, naast het hebben van een kindje.
pi_113004253
Coco.. plopjes!! Zo leuk!!
  zondag 17 juni 2012 @ 14:47:38 #111
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_113004400
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 14:43 schreef Twinkle20 het volgende:
Zelfde als mijn schoonmoeder. Lief mens hoor maar gister kon ze het niet lsten om te zeggen: maar jij gaat toch wel minder werken? Heb als antwoord gegeven dat een kind opvoeden en groot brengen door zowel mij als man gaat gebeuren. En dat ik het belangrijk vind om straks als het kindje groot genoeg is, een leuke baan te hebben. Als ik nu compleet zou stoppen in mijn huidige functie voor .. laten we zeggen een jaar of 10, dan hoef ik tegen die tijd echt niet te verwachten dat ik tegen die tijd vrolijk verder kan gaan op hetzelfde niveau.

Ik blijf het sowieso een irritante discussie vinden dat men voor het gemak maar aanneemt dat de vrouw terug gaat in uren of zelfs helemasl atopt met werken. Op dat soort momenten vraag ik me werkelijk af hoe geemancipeerd wij Hollanders werkelijk zijn.

Maar ook dat komt wel weer goed. Tuurlijk zou ik er nu 100% voor ons kindje willen zijn. Maar er is ook nog een leven daarna waar ik nu al keuzes voor moet maken. En wat dacht je van het leven nu, naast het hebben van een kindje.
Oh oh :') Whaha, echt he. Alsof opvoeden/verzorgen van een kind alleen maar een vrouwenzaak is idd! Come on. Een goede baan is ook belangrijk idd, en als je de 2 kunt combineren en je man ook minder gaat werken, why not? Oh, nee, we zijn lang niet zo geëmancipeerd als we denken hoor. Nog genoeg vrouwen worden gediscrimineerd om hun zwangerschap, of krijgen minder betaald voor dezelfde functie, etc. Kijk naar hoeveel vrouwen we hebben in topfuncties bijv. vergeleken met Zweden ofzo.. De emancipatie is nog lang niet klaar, wat men (vaak mannen :')) vaak zegt. Magoed. :+
Precies meid. :* Sowieso gewoon doen waar je je goed bij voelt!

Ik zou ook wel graag gewoon 32 uur willen blijven werken, maar omdat mijn lichaam dat denk ik niet trekt, en het financieël gewoon handiger is dat ik minder ga werken dan dat mijn man dat doet, doen we het zo. :) Helemaal stoppen wil ik sowieso niet, als het ff kan.
  zondag 17 juni 2012 @ 14:58:13 #112
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_113004801
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 14:28 schreef Cocotrimonium het volgende:

Wij zijn ongeveer even ver in de zwangerschap en ook bij mij ligt de placenta aan de voorkant, en voor jou is het ook de eerste, toch? Ik voel namelijk ook sinds een weekje af en toe een 'plopje', inderdaad alsof er luchtbelletjes kapot spatten. Had ik ook nog helemaal niet verwacht! Ik moet wel zeggen dat ik me echt moet concentreren hoor, anders merk ik het niet :')

Oh en ik denk dat de modjes mijn verzoekje van een tijd geleden hebben gemist (het gaat ook zo mega snel hier :) ) maar mag mijn datum naar 10 november? Thanx!
pi_113005480
quote:
7s.gif Op zondag 17 juni 2012 14:58 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Wij zijn ongeveer even ver in de zwangerschap en ook bij mij ligt de placenta aan de voorkant, en voor jou is het ook de eerste, toch? Ik voel namelijk ook sinds een weekje af en toe een 'plopje', inderdaad alsof er luchtbelletjes kapot spatten. Had ik ook nog helemaal niet verwacht! Ik moet wel zeggen dat ik me echt moet concentreren hoor, anders merk ik het niet :')

Oh en ik denk dat de modjes mijn verzoekje van een tijd geleden hebben gemist (het gaat ook zo mega snel hier :) ) maar mag mijn datum naar 10 november? Thanx!
Yup :D Ik lig net 2 dagen op je voor, da's dus niks. En bij mij is het dus inderdaad sinds een paar dagen. Ook alleen als ik rustig zit of 's avonds in bed lig. Als ik met vanalles bezig ben dan voel ik ook niks! Zit er dik in dat we dan allebei onze beeb voelen :D O+
  zondag 17 juni 2012 @ 15:18:34 #114
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_113005604
Dat zal vast ja :Y had ik in het begin idd ook, als ik niks deed en op de bank zat 's avonds dan voelde ik idd wel iets :D Leukleuk!! *O*
pi_113008745
Ja dat had ik in het begin ook! Nu voel ik haar eigenlijk de hele dag wel? Vk had gezegd. dat ik me geen zorgenoest maken als ik een dag niks voelde maar tot nu toe geen last van :-)
  zondag 17 juni 2012 @ 16:49:23 #116
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_113008890
Nee idd, dat hoeft pas vanaf een week of 24 ofzo dacht ik dat mijn vk had gezegd. :P :)
pi_113011011
:W Ik gluur even heel voorzichtig om het hoekje...

Vrijdag al 2 streepjes, vandaag mn NOD, nog heel pril dus. Ik hoop dat ik hier mag blijven deze keer.
Willen jullie voor me duimen? :@
  zondag 17 juni 2012 @ 17:49:24 #118
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_113011069
iiiiii! Fiedertje! Ik duim tot ze er vanaf vallen! :* :D
pi_113011186
Fieder, even nog jompelen voor je streepjes hoor *O* en de duimen draaien hier al
I found myself alone,
pi_113011222
Fieder, van harte!!! Ik duim ook mee!
pi_113011696
Fieder gefeliciteerd!

Vandaag een slechte dag. Nou ja het ging goed tot ik met de schoonfamilie 2x4 km ging wandelen. Nou ben ik al een 'slechte' loper maar ik kan nu bijna niet eens meer opstaan. En een
Peuter die de hele dag loopt te stuiteren vandaag. Ik kan alleen liggen en voor me uit staren, slapen lukt niet eens van vermoeidheid.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  zondag 17 juni 2012 @ 18:12:05 #123
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_113011736
pi_113012273
En hoe zwanger ben je als je op zaterdag vergeet boodschappen te doen voor het eten van zondag? :( Brood it is dus...
pi_113012820
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 18:29 schreef Estrys het volgende:
En hoe zwanger ben je als je op zaterdag vergeet boodschappen te doen voor het eten van zondag? :( Brood it is dus...
Whaha wij eten uit nood patat. Ook vergeten!!

Ik heb ook slechte da vandaag. Ben zo moe dat ik er weer misselijk van ben. Wil gewoon hele dag slapen.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_113012984
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 18:45 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Whaha wij eten uit nood patat. Ook vergeten!!

Ik heb ook slechte da vandaag. Ben zo moe dat ik er weer misselijk van ben. Wil gewoon hele dag slapen.
Mijn man heeft niet graag patat en Seb zegt van wel maar eet nooit ook maar 1 stukje als hij het krijgt. En ik lig dus in bed mezelf heel zielig te vinden :/
  zondag 17 juni 2012 @ 18:51:43 #127
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_113013062
Lol :D Maar niet leuk :( boodschappen vergeten, bedoel ik.

Ik kookte vanochtend eitjes en we doen er normaal zo'n kookei in die van kleur veranderd waardoor je het perfecte eitje krijgt. Natuurlijk totaal vergeten erin te doen :') Nog goed gelukte eieren btw, dus viel mee.

Ik zag net een reclame van Subway en kreeg helemaal zin erin :o En heb het van de week al eens gegeten :') XD En niet dat we vanavond verkeerd eten ofzo..
pi_113013239
quote:
10s.gif Op zondag 17 juni 2012 18:51 schreef Enfermera het volgende:
Lol :D Maar niet leuk :( boodschappen vergeten, bedoel ik.
Het ergste van alles is dat ik niet in mijn eentje dit gezin run hè. :( Hij kan toch Gvd ook wel ergens aan denken of niet dan?? Echt. Door zijn familie ben ik nu total loss nou lost hij het ook maar zelf op. Ik ben klaar.
pi_113014953
in tegenstelling tot geloof ik de meerderheid van de posters heb ik een heerlijke dag gehad vandaag. De massage van vrijdag heeft zoveel verlichting gegeven. Ik weet, 't is symptoom bestrijding, maar ik ben dr blij mee. (wel jammer van die blauwe plek op m'n bil)
Morgen een echo, hopelijk kunnen we zien of de werktitel caspertje blijft, of dat we Ilse weer uit de kast moeten trekken.
*poef* nu is het weg
pi_113014995
Oh is dat morgen al?? O+ wat spannend :D ben heel erg benieuwd!!!
  zondag 17 juni 2012 @ 19:35:14 #131
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_113015055
Spannend KJ!!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_113015219
Ja, al heb ik sterk het vermoeden dat t nog veel te vroeg is, maar we zullen zien. Het echo bureau zegt dat ze het vanaf 16 weken kunnen zien, laat maar zien dan.

Sofie liet t niet echt zien bij 18 weken. Hadden we bij de 20 weken echo pas "zekerheid". (bvij elke vrouwelijke echoscopiste hield Sofie dr benen bij elkaar, de mannelijke gyn kwam, en hup, mevrouw liet t even zien... :') )
*poef* nu is het weg
pi_113015345
Spannend kj! Wat fijn ook dat de massage zo helpt voor nu!

Ben ik blij dat hier de winkels/supermarkten ook op zondag open zijn
maar vandaag is eindelijk de spinazie op gegaan ben ik blij niet te hoeven eten hihi
pi_113015404
En fieder gefeliciteerd! Ik duim :*
  zondag 17 juni 2012 @ 19:41:39 #135
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_113015434
KJ, veel plezier bij de echo morgen! Spannennnnnnnd......

Draak, ik juich met je mee *O*

Gerb, wat een heerlijke momenten zijn dat O+ En ze worden alleen maar beter als buikbaby straks in het echt mee kan knuffelen met jullie!

Ophelia, een mooie hechtpleister inderdaad. Zijn hele vingertje zit vol.

Hier een drukke dag gehad met verjaardagsvisite over de vloer van 11 tot iets na 18 uur. Druk joh! Maar het ging prima, was erg gezellig en de biertjes 0,0% smaakten me prima :9
Maar nu is de koek op, ik zit hier total loss op de bank en kom er vanavond het liefst niet meer van af. Moet immers nog voetbal kijken :D
  zondag 17 juni 2012 @ 19:42:05 #136
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_113015464
Fieder, ik vergeet te juichen voor je. Gefeliciteerd *O*
pi_113020276
Fieder gefeliciteerd!
KJ veel plezier morgen en heel veel succes. Hopelijk is alles goed.

Hier begin ik echt een klungel te worden de laatste paar dagen. Ik heb al een vaas gesloopt, pindakaas pot kapot laten vallen en al 3glazen omgekegeld. Net gleed ik bijna uit toen ik uit bad stapte. Begin nu wel een beetje bang te worden voor die laatste anderhalve week.
  † In Memoriam † zondag 17 juni 2012 @ 21:40:51 #138
309370 Nanadu
pi_113022643
Fieder gefeliciteerd *O* en dat deze maar 9 maanden lang mag blijven plakken.

Estrys :* vervelend dat soort dagen en je hebt helemaal gelijk, hij kan ook voor de booschappen zorgen.

Ik bedacht mij dat ik helemaal geen LLM' er zal worden :'( als alles gaat zoals vorige week is gezegd. Ik had het deze zwangerschap toch wel ietsje anders gehoopt :{
Maar ja het is nou eenmaal zo en vandaag zijn we dan ook weer verder gegaan met het to do lijstje. Vandaag gelukkig wel een redelijke dag, dus wel het 1 en ander kunnen doen. Morgen weer naar het ziekenhuis voor controle en bloedprikken. Ik ga er wel vanuit dat ik betere uitslagen heb deze keer, want de jeuk is een stuk minder ^O^
  zondag 17 juni 2012 @ 22:03:52 #139
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_113024367
Haai

Fieder gefeliciteerd! We duimen voor een plakker.

Hier ook een prima dag gehad, feestje bij pa en ma en de hele dag achter dochter aangerend. Lekker veel buiten geweest.
Mijn vk klaagt trouwens, mijn vit D is te laag :( en uit het bloedonderzoek in het Erasmus bleek een te laag vit B12. Iemand enig idee hoe ernstig dat is? Ik voel me prima namelijk.

En vandaag mijlpaal: 12 weken precies!
pi_113027675
Kersjes en nanadu :*

Becky ik weet niet meer waarvoor de b12 was, heb bij mini wel extra injecties moeten halen...
En jompel voor je mijlpaal
  zondag 17 juni 2012 @ 22:53:03 #141
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_113028584
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 18:55 schreef Estrys het volgende:

[..]

Het ergste van alles is dat ik niet in mijn eentje dit gezin run hè. :( Hij kan toch Gvd ook wel ergens aan denken of niet dan?? Echt. Door zijn familie ben ik nu total loss nou lost hij het ook maar zelf op. Ik ben klaar.
Ja idd. -O- Dat helpt ook niet he :N

Spannend KJ! :D
pi_113028720
Is b12 niet ijzer?
pi_113028737
Becky, vitamine B12 gebrek kan je aardig slopen (pernicieuze anemie) en op de lange termijn kan het neurologische schade opleveren. Het heeft ook verband met foliumzuuropname geloof ik, maar daar weet ik het fijne niet van. Tijdens je zwangerschap en borstvoedingsperiode is je verbruik hoger dan normaal.
Maar het mooie is dat je niet kan overdoseren met vit.B12 dus het kan geen kwaad om een kuurtje te nemen.
Vitamine D is een kwestie van een paar pilletjes per dag slikken, of even kijken voor een goed multivitamine. Voor Noortje is vit. D supplement ook aan te raden, evenals voor de beeb straks.
  zondag 17 juni 2012 @ 22:58:43 #144
35189 Troel
scherp en bot
pi_113029013
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 22:03 schreef becky27 het volgende:
Haai

Fieder gefeliciteerd! We duimen voor een plakker.

Hier ook een prima dag gehad, feestje bij pa en ma en de hele dag achter dochter aangerend. Lekker veel buiten geweest.
Mijn vk klaagt trouwens, mijn vit D is te laag :( en uit het bloedonderzoek in het Erasmus bleek een te laag vit B12. Iemand enig idee hoe ernstig dat is? Ik voel me prima namelijk.

En vandaag mijlpaal: 12 weken precies!
Zorgen dat zo snel mogelijk je vitamine B op orde komt. Afspraak maken met de huisarts en je zult waarschijnlijk een kuurtje krijgen met een aantal spuiten vitamine B12 (vallen reuze mee qua pijn).
Pas als je vitamine B weer op orde is, heeft het nut je vitamine D te gaan opkrikken.
Hebben ze ook je andere B-waarden getest, of enkel de B12? Anders zou ik de anderen ook nog even laten testen, een en ander hangt inderdaad een beetje aan elkaar vast.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 17 juni 2012 @ 22:59:26 #145
35189 Troel
scherp en bot
pi_113029084
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 22:54 schreef Twinkle20 het volgende:
Is b12 niet ijzer?
Nee, maar de opname van al die vitamines en mineralen hebben wel met elkaar te maken, dus een te laag van het een kan een verminderde opname van een ander betekenen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 17 juni 2012 @ 23:15:56 #146
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_113030239
Thanx ladies! Ik slik een multivitamine voor zwangere vrouwen van vsm, dus was wel verbaasd. Kom best veel buiten maar ja er is zo weinig zon hè ;) bel morgen eerst met de huisarts voor het vit b12 tekort. Mijn ijzer was trouwens prima.
Vent had vitamine B12 tabletten gehaald maar die mogen niet tijdens zwangerschap. Lees overal dat je injecties moet hebben en dat het best heftig kan zijn. Ook dat het miskramen kan veroorzaken. Mag van vent morgen pas naar kantoor nadat ik huisarts heb gebeld ;)
Moeheid (en echt heel moe vind ik het niet maar goed) weet ik aan de zwangerschap maar tekort aan B12 is daar ook een oorzaak van. Ben meer het type 'niet lullen maar poetsen' dus geen seconde aan dit soort dingen gedacht. Ach extra pilletje of spuitje doet er ook niet toe.

Noortje krijgt iedere ochtend heel braaf d'r vitamientjes. Dat zit er al zo ingebakken.
pi_113031089
Becky, ik heb bij beide zwangerschappen een vit B12 tekort gehad. En dat kan inderdaad invloed hebben op je ijzervoorraad, vandaar dat ze hem niet te laag willen hebben.
Vit B12 kun je uit vlees halen, en zit ook veel in eieren. Vega's hebben vaak een vit B12 tekort, en dat ben ik ook.
Tijdens mijn eerste zwangerschap moest ik inderdaad de injecties.In je bil. :')
Ging prima, alleen daarna heb ik de kuur niet afgemaakt, het lukte me met verse baby niet om elke keer heel vroeg bij de dokter te zijn.

De tweede zwangerschap had ik niet een heel groot tekort, maar de vk wilde wel dat ik tabletjes ging nemen, tegenwoordig kun je vit B12 ook via tabletjes nemen, je moet alleen kauwen of zuigen, want het wordt via je speeksel opgenomen.
Mijn bloed is 2 keer getest en de tweede keer was het prima.
De tabletten zijn van NOW, ik heb ze bij een natuurdrogist gehaald.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_113032743
becky, ik had ook (behoorlijk scheen) vit D tekort tijdens de zwangerschap en kreeg daarvoor poederzakjes die je dan elke dag moest laten bruisen in water... Was goed te doen ook... Maar nooit er wat van gevoeld of zo. Geen idee ook hoe erg dat kan zijn.
pi_113038194
:{ Beuh wat een nacht; elk uur wakker om te piesen, slaap ik eindelijk nét in zit er een mug om m'n oren te zoemen. Nu maar uit bed gegaan want lektetten en honger.

Nanadu en Kersjes; :*

Becky; 12 weken! *O* Wat rot van je lage vitamine B12 en D, geen tips ofzo, maar hopelijk krijg je wt weer snel op peil.

KJ; ben benieuwd! Veel plezier vandaag bij de echo.
I found myself alone,
pi_113038441
Goedemorgen, hier ook wakker. Moest om 5.00 echt nodig plassen en niet meer kunnen slapen omdat ik honger heb. Vanavond proberen om laat nog wat te eten. Misschien helpt het.
Verder hier alles rustig. Lijkt me naar LeHeNe lek tetten. En die mug is ook mega vervelend.

Heftig Becky van dat te kort. Hopenlijk kan het worden opgelost door slikken van een tabletje.

Nanadu en Kersjes :*
  maandag 18 juni 2012 @ 08:07:09 #151
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_113038922
LeNeHe wat een nacht -O- kwart voor 5 eruit, jemig :o

Becky: vervelend van je B12 tekort.. hoop dat het snel weer goedkomt! En idd, dan maar wat meer eieren eten dus? :P
Ik neem al standaard vit D erbij elke dag, maar verder eik geen multivitaminen ofzo, zie daar niet zo het nut van in.

Ik was er ook vroeg uit vanochtend, mocht vast oefenen voor straks :') Mn auto moet vandaag voor een beurt dus 6.45 ging ik eruit, mn man bracht me weer ff terug voor zijn werk. Nu zit ik duf op de bank :')
En onze nieuwe kledingkast komt vandaag (jeej!) maar ik wil wel ff weten hoe laat (zoekt manlief uit), zodat ik ff nog ergens een dutje kan doen vandaag :9 Lijkt me perfect weer daarvoor namelijk :Y)
pi_113038974
Ben je lekker vrij vandaag dan Enf?
pi_113039021
Veel succes en plezier bij je echo KJ.
Slecht slapen sucks!

En Fieder, gefeliciteerd!!!

Gisteren heel de middag door de Efteling gelopen en ik was helemaal gesloopt. Wel blij dat we gegaan zijn want mijn meiden vind het ZO geweldig (het was de allermooiste dag uit mijn leven mam O+ ) en het zit er de komende maanden gewoon niet meer in qua energie. En als de twee spruiten er straks zijn zie ik het mezelf de eerste maanden ook niet doen.
Met een meidenkwartet
pi_113039050
Goedemorgen allemaal!
Ondanks het buttweer heb ik zo'n goede zin vandaag. Bruis van de energie, lijf doet lekker mee: fijn!

@Becky: he, wat vervelend van je B12. Er is geloof ook een soort relatie met je schildklier, hebben ze daar ook op geprikt? En met foliumzuur idd.

Succes met de echo KJ!

Logician en Fieder gefeliciteerd, ik duim voor jullie allebei.

Bwaaah Lenehe: kun je vandaag nog ff een uurtje slaap pikken?
  maandag 18 juni 2012 @ 08:21:01 #155
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_113039096
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 08:11 schreef Twinkle20 het volgende:
Ben je lekker vrij vandaag dan Enf?
Ja, altijd op maandag :Y O+

Bodpa fijn dat je je zo goed voelt vandaag! :D
pi_113039203
Lekker Enf!

Hier slecht ingeslapen, maar dat is meestal zo op zondagavond :')
Toch redelijk wakker op het werk verschenen. Veel te doen vandaag dus dat zal me wel overeind houden. Vanavond weer mooi vroeg naar bedje :Y .. Lange werkweek voor de boeg, overige dagen niet direct druk te noemen. En daarna vakantie. Kijk er echt enorm naar uit. Even twee weken alleen aan ons drietjes denken en verder helemaal niks.

Ik zat vanmorgen in de auto en ik merk echt dat de baby steeds krachtiger gaat schoppen! Gaat nog leuk worden over een tijdje :P

Verder voel ik me kiplekker. Zal vandaag wel weer wat meer gaan reageren op de rest, heb ik de tijd wel voor :Y :)
  maandag 18 juni 2012 @ 08:48:15 #157
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_113039481
Twink: oh jammer -O- ja, dat heb ik idd ook vaak, ritme weer een beetje op orde krijgen zeg maar he :+
Oeh, wat een heerlijk vooruitzicht joh! :D *O* Nog ff bikkelen dus :*
Leuk he, dat dat steeds duidelijker wordt O+
pi_113039533
Meld. Gistermiddag t/m vannacht veel onrust in het lichaam gehad en niet lekker. Nu is het weer rustig, en hou me denk ik ook lekker rustig vandaag. Ti's toch binnenblijfweer.
pi_113040065
Fieder! O+ Gefeli meid, ik duim heel hard voor een plakkerd :)

Cath, wat fijn dat je zo'n awesome dag gehad hebt O+

Twink, steeds krachtigere schopjes O+

KJ, succes!!

Ik liep net langs een spiegel en ving een glimp op van mezelf. Sodeju! Wat heb ik voor enorme pens??? :o
En toen herinnerde ik me weer dat ik zwanger ben :') :+

Nu lekker douchen. Heb eerst thuisgewerkt ondat t zo'n bagger weer was. Dus ga zo pas naar mn werk :)
  maandag 18 juni 2012 @ 09:23:59 #160
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_113040114
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 09:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
Fieder! O+ Gefeli meid, ik duim heel hard voor een plakkerd :)

Cath, wat fijn dat je zo'n awesome dag gehad hebt O+

Twink, steeds krachtigere schopjes O+

KJ, succes!!

Ik liep net langs een spiegel en ving een glimp op van mezelf. Sodeju! Wat heb ik voor enorme pens??? :o
En toen herinnerde ik me weer dat ik zwanger ben :') :+

Nu lekker douchen. Heb eerst thuisgewerkt ondat t zo'n bagger weer was. Dus ga zo pas naar mn werk :)
_O- _O- :D Grappig he, dat het beeld wat je van jezelf hebt af en toe nog niet strookt met hoe je er in werkelijkheid uit ziet :')
Een aantal mensen hebben ook al tegen mij gezegd dat mn buik nu wel goed groeit, je kan nu niet meer zeggen dat ik gewoon dik ben :') Alsof vrouwen plaatselijk dik worden op hun buik, volgens mij zijn dat alleen mannen toch? Nouja :+
pi_113040174
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 08:50 schreef clauwheee het volgende:
Meld. Gistermiddag t/m vannacht veel onrust in het lichaam gehad en niet lekker. Nu is het weer rustig, en hou me denk ik ook lekker rustig vandaag. Ti's toch binnenblijfweer.
Bevalweer is het :P hup, doe es? :*
pi_113040247
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 09:23 schreef Enfermera het volgende:

[..]

_O- _O- :D Grappig he, dat het beeld wat je van jezelf hebt af en toe nog niet strookt met hoe je er in werkelijkheid uit ziet :')
Een aantal mensen hebben ook al tegen mij gezegd dat mn buik nu wel goed groeit, je kan nu niet meer zeggen dat ik gewoon dik ben :') Alsof vrouwen plaatselijk dik worden op hun buik, volgens mij zijn dat alleen mannen toch? Nouja :+
Yeh, maf he? :D Soms 'vergeet' ik t gewoon even. Verder ben ik wel gewend aan mn buik en vind t juist geweldig dat ie zo groeit! Maar soms 'schrik' ik er even van als ik t tijdelijk weer even vergeten ben :')

Wat betreft mannen: als ik naar die van mij kijk dan komen ze idd alleen rond hun buik echt aan :+
pi_113040275
Meldplicht hier :) Hier prima nachtje, moet er elke nacht nu wel uit op te plassen, maar dat is normaal als ik hier lees dat sommige meiden meerdere malen per nacht eruit moeten. Vanmiddag proefdrukje zien van geboortekaartje en dan kiezen uit 2 drukkerijen..

clauwheee lekker thuis hangen en wie weet..

Fieder gefeliciteerd *O*
pi_113040293
Mogge!

Kind ziek, verslapen, boter op m'n schone jurk gesmeerd... het is niet helemaal mijn dag geloof ik.

Ophelia, hoe lang zijn we morgen zwanger? Ik weet het gewoon écht niet meer. Was het nou 22,23 of 24 weken?! :')
pi_113040327
Oh en ik ga straks de VK bellen, want ik word gek van de jeuk. Krab mijn hele lijf stuk.

*moppermopper*
pi_113040377
Je bent niet ergens allergisch voor wat je per ongeluk gegeten/gesmeerd oid hebt, Sorbo?
pi_113040394
Boter? :P
pi_113040405
Wel balen trouwens, jeuk is echt niet cool.
pi_113040458
Nee ik heb het eigenlijk al weken, maar het wordt steeds erger. En nu kan ik het niet meer negeren. Het zit vooral op mijn buik, benen en knieholtes.
pi_113040521
Het klinkt wel als puppp (voor zover ik dat van afstand :') en met een paar steekwoorden :') kan beoordelen) al zou het wel erg vroeg zijn.. Maar ik weet eigk niet of dat anders is bij draagmoederschap omdat je sowieso kans hebt op meer of andere reacties natuurlijk....

Bellen!! En mentholgel kan goddelijk zijn maar ook verder uitdrogen (= dus meer jeuk), dus die zou ik pas als allerlaatste redmiddel gebruiken en dan max 1 keer per dag ofzo ;)
pi_113040629
Ja ik wou al zeggen .. Zijn dat niet soortgelijke klachten die Nanadu had/heeft? Wel vroeg al maar je weet het niet?

O ja ik keek vanmorgen ook weer in de spiegel :') ... Mijn wasbordje waar ik altijd zo trots op was is echt heulemaal weg :') ... En tieten jonge .. Voel me net Pamela Anderson!! Echt niet gezond meer.

Heb wel nieuwe buikfoto's gemaakt (doe ik iedere 4 weken). Als ik vanavond zin/tijd heb zal ik ze eens online gooien ;) (en verkleind!!, voordat het hele topic WEER vast loopt)
pi_113040654
Op een ongemakkelijke trap aan het wachten voor de consultatie bij de vv. Wel proberen meelezen, maar niet de tijd gehad om te reageren.

Ik lees hier een aantal bikkels van dames die het moeilijk hebben maar toch sterk doorzetten. Respect! En knuffel!
En als het even niet gaat, dan mag je het ook gewoon ven uithangen, het is zo al zwaar genoeg!

En de verse babies en trotse mama's O+! Hartverwarmend, ik smelt er helemaal van.

Ondertussen 17 weken hier, +/- 3kg bij en dus om 9u30 afspraak bij de vv die nog steeds in gesprek is en er is nog een wachtende mama voor mij. Terwijl ik speciaal m'n werk naar deze afspraak geregeld had. Als ze niet wat voortmaakt wordt het geen controle :s.

Ik voel de kleine al een week er goed (placenta achteraan) en zo goed als elke dag. Moet er zelfs niet bewust op letten. Ik voel het wel vooral als ik zit, dan wordt er al serieus gewroet! :D Alleen blijft het nog een beetje onwerkelijk tot je het aan de buitenkant voelt en het wat sterker wordt. Daar kijk ik nu wel erg naar uit!
pi_113040688
Twinkle wat Nanadu heeft is geen puppp.
  maandag 18 juni 2012 @ 09:54:04 #174
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_113040690
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 09:30 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Yeh, maf he? :D Soms 'vergeet' ik t gewoon even. Verder ben ik wel gewend aan mn buik en vind t juist geweldig dat ie zo groeit! Maar soms 'schrik' ik er even van als ik t tijdelijk weer even vergeten ben :')

Wat betreft mannen: als ik naar die van mij kijk dan komen ze idd alleen rond hun buik echt aan :+
Haha ja zeker maf :P ik heb het ook nog wel eens hoor, dan denk ik; jeuzes, wat dik :o :') Nouja, niet dik, you know, maar het klopt idd gewoon nog niet zo met wat je in je hoofd hebt. :+
Ja precies O+

quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 09:31 schreef Mereltje het volgende:
Meldplicht hier :) Hier prima nachtje, moet er elke nacht nu wel uit op te plassen, maar dat is normaal als ik hier lees dat sommige meiden meerdere malen per nacht eruit moeten. Vanmiddag proefdrukje zien van geboortekaartje en dan kiezen uit 2 drukkerijen..

clauwheee lekker thuis hangen en wie weet..

Fieder gefeliciteerd *O*
Lekker *O* Whaha ja :')
Oeh, leuk, kaartjes O+

quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 09:51 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja ik wou al zeggen .. Zijn dat niet soortgelijke klachten die Nanadu had/heeft? Wel vroeg al maar je weet het niet?

O ja ik keek vanmorgen ook weer in de spiegel :') ... Mijn wasbordje waar ik altijd zo trots op was is echt heulemaal weg :') ... En tieten jonge .. Voel me net Pamela Anderson!! Echt niet gezond meer.

Heb wel nieuwe buikfoto's gemaakt (doe ik iedere 4 weken). Als ik vanavond zin/tijd heb zal ik ze eens online gooien ;) (en verkleind!!, voordat het hele topic WEER vast loopt)
Had jij nog een wasbordje :o Ohja, jij moest veel overgeven in het begin he.. Dat scheelt wel. Nou heb ik nooit een wasbordje gehad maar mijn buik was al vrij snel opgezet :+
Tettennnn *O* Whehe ja. Als ik nu aan tafel zit met mn armen over elkaar en dan wat voorover ga zitten en naar beneden kijk dan denk ik ook; wow. :o Uhm. :@

Buikfotooooo's! :D *O* O+
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 09:52 schreef OooLizaooO het volgende:
Op een ongemakkelijke trap aan het wachten voor de consultatie bij de vv. Wel proberen meelezen, maar niet de tijd gehad om te reageren.

Ik lees hier een aantal bikkels van dames die het moeilijk hebben maar toch sterk doorzetten. Respect! En knuffel!
En als het even niet gaat, dan mag je het ook gewoon ven uithangen, het is zo al zwaar genoeg!

En de verse babies en trotse mama's O+! Hartverwarmend, ik smelt er helemaal van.

Ondertussen 17 weken hier, +/- 3kg bij en dus om 9u30 afspraak bij de vv die nog steeds in gesprek is en er is nog een wachtende mama voor mij. Terwijl ik speciaal m'n werk naar deze afspraak geregeld had. Als ze niet wat voortmaakt wordt het geen controle :s.

Ik voel de kleine al een week er goed (placenta achteraan) en zo goed als elke dag. Moet er zelfs niet bewust op letten. Ik voel het wel vooral als ik zit, dan wordt er al serieus gewroet! :D Alleen blijft het nog een beetje onwerkelijk tot je het aan de buitenkant voelt en het wat sterker wordt. Daar kijk ik nu wel erg naar uit!
Jammer dat je zo lang moet wachten nog joh -O- En ze hebben dus niet eens genoeg stoelen om op te zitten?? :') Apart..
Oeh, plopjes, leuk he O+
pi_113040754
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 09:53 schreef Gerberaatje het volgende:
Twinkle wat Nanadu heeft is geen puppp.
Ahh okay,
Heb wel even opgezocht wat puppp is want nog nooit van gehoord?
Maar hoe heet dat dan wat Nanadu heeft? Want die krabte zich toch ook helemaal het rambam?
pi_113040791
Cholestase, afwijkende leverwaardes die heel gevaarlijk voor de baby kunnen zijn. Kenmerken zich vooral door jeukende hand en voetzolen.

Puppp jeukt overal behalve op hand en voetzolen en is ongevaarlijk voor de baby. Alleen heel (understatement) vervelend voor de moeder...
pi_113040810
Bij onze vlos loopt het ook altijd zo uit. Gelukkig zij het 2 groepen dus de andere groep neemt de controle dan wel eens over. Ik zorg zelf dat ik altijd meteen om half 9 an de beurt ben.
pi_113041868
Ik heb ook cholestase en bij mij jeukte mijn buik ook vreselijk. En voetzolen, handpalmen idd. Een jeukend neuspuntje is ook grappig, je kijkt de hele dag scheel :+

Clauwhee: zou leuk zijn he, vandaag!

Oeh leuk zeg, geboortekaartjes uitkiezen Mereltje!
pi_113042298
Mijn handen en voeten jeuken gelukkig niet. Mijn heupen en knieholtes zijn het ergst, maar de onderkant van mijn buik ligt ook al open
pi_113042314
sow ook weer terug in NL en al weer aan het werk...
Lag gisteren wel pas rond half 2 in bed, dus nu een beetje gaar :O

Coco die plopjes die je beschrijft, zo voelde ik mormel eerst ook! Wat leuk he O+
Ik weet nog dat ik de eerste keer dat ik echt een (harde) schop voelde mezelf echt rot schrok _O- :@ inclusief gil :')

Verder een :* voor iedereen die hem kan gebruiken, las een boel vervelende verhalen
pi_113043537
Hoi! Ik kom hier ook voorzichtig meekletsen.

O+

Ik heb vrijdag getest en als ik het goed berekend heb ben ik nu 5 weken en 2 dagen zwanger, nog heel pril dus. 12 juli heb ik de eerste afspraak bij de verloskundige.
pi_113043930
Welkom sneugle! :)

Gisteravond kon ik beebje ook vrij duidelijk aan de buitenkant voelen, meteen ook de hand van kerel er op gelegd,maar toen stopte hij uiteraard ;)
pi_113043965
VERLOF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dus zal weer wat actiever worden hier, door al dat gewerk kwam ik er maar niet aan toe, beetje jammer!
Maar jeetje, binnen 6 weken komt ze dus al, how bizar!!

Sterkte met alle jeuk en nare dingen, niet cool.

gefeliciteerd sneugle!
pi_113044006
Sneugle, gefeliciteerd!
En jij ook Troeta, met je verlof. Heerlijk,

En O+ voor alle schoppende ukkies. Ik voel die van mij nog steeds niet. 17 weken vandaag. Kan niet wachten...
Met een meidenkwartet
  maandag 18 juni 2012 @ 11:46:01 #185
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_113044021
Welkom Sneugle :)

En wat heerlijk Troeta, geniet er van!

Moeders voor moeders was hier net, ze gingen opnieuw een zwangerschapstest doen en ik vond het dood eng gelukkig waren het nog steeds 2 streepjes! :')

Ik krijg trouwens serieus mijn broeken al niet meer dicht zonder dat het echt vervelend voelt.. schaam me een beetje om nu al wijdere broeken te halen, hoe hebben anderen die dit ook hadden dit opgelost?? :@ (ben donderdag als het goed is 7wk) En het wordt de 4e, vorige keren ging het niet zo snel, maar heb ook al behoorlijk last van mijn banden :?
pi_113044109
Troeta *O*

Logi, das eng he? :D Ik ben ook bij elke echo weer bang dat ze zeggen: 'u zwanger? Wat een onzin!'
Zelfs nu met buik en voelbare schopjes nog :+
  maandag 18 juni 2012 @ 11:49:21 #187
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_113044142
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:48 schreef freecell het volgende:
Troeta *O*

Logi, das eng he? :D Ik ben ook bij elke echo weer bang dat ze zeggen: 'u zwanger? Wat een onzin!'
Zelfs nu met buik en voelbare schopjes nog :+
:+ :D En ja was echt eng
  maandag 18 juni 2012 @ 11:53:11 #188
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_113044312
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:44 schreef Troeta het volgende:
VERLOF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dus zal weer wat actiever worden hier, door al dat gewerk kwam ik er maar niet aan toe, beetje jammer!

Dit! Inmiddels al een week verlof maar mijn man was ook vrij, dus veel klussen gedaan en geen foktijd :P.

Vandaag 35 weken alweer, het gaat echt razendsnel! Merk dat ik nu een beetje gammel begin te worden. Als ik opsta kraken m'n heupen, rug en schouders :') maar na wat rekken en strekken gaat het weer. Baby krijgt duidelijk minder ruimte, voel haar heel anders dan een paar weken terug. Daarnaast weer flink bandenpijn. Maar alles gaat goed!

Ik maak mezelf er even makkelijk vanaf: nieuwe zwangeren, gefeliciteerd *O*!
Iedereen bij wie het even niet zo goed gaat, veel sterkte :*

Vanaf nu, tijd om het hier bij te houden!
pi_113044352
Logi ik draag ook gewoon al positiebroeken hoor. Mijn andere broeken kunnen nog wel met de knoop los maat dat zit toch niet zo lekker.
  maandag 18 juni 2012 @ 11:55:52 #190
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_113044414
Oef, wat was het fijn om een positiebroek aan te hebben ipv je eigen, te strakke broeken. Ik zou gewoon een wijdere broek (of positiebroek) halen hoor! In principe ziet niemand daar iets van, toch? Daarnaast ga je die broek tóch wel nodig hebben :+ anytime soon
  maandag 18 juni 2012 @ 11:59:14 #191
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_113044540
Wel fijn om te horen dat ik dan niet de enige ben die daar zo vroeg al mee te maken krijgt.
Als ik zit ben ik net een tokkie, moet de knoop en rits open en dan nog voelt de dichte onderkant onprettig.

Misschien toch maar eens voorzichtig rondkijken ..wat zijn de beste winkels? Ik ben zo bang om alles te jinxen :+
pi_113044611
Je kan ook via de site van H&M doen.
  maandag 18 juni 2012 @ 12:03:04 #193
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_113044666
Sneugle welkom en gefeli! :* *O*

Even een *O* voor Troeta! Jeuj, heerlijk joh! :D

Logi ik ben nu zwanger van mijn 1e, en ik droeg ook al heel vroeg zwangerschapskleding :P heerlijk! :@ :D En anders een elastiekje om knoopsgat + knoop hielp bij mij ook nog eventjes ;)
pi_113044684
Ik had met een weekje of8 positiekleding aan, maar daarvoor had ik al een maat groter uit de kast gepakt ;)
  maandag 18 juni 2012 @ 12:04:27 #195
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_113044721
Serieus een hele diepe zucht van verlichting hier om te horen O+ dank voor de herkenbaarheid :)
pi_113044831
Freecell ik ben heel benieuwd naar de naam die jullie kleintje straks gaat krijgen. Haha ik vind die andere 2 namelijk ook helemaal onze stijl. Alleen kon de jongste van jou niet bij ons ivm achternaam. Dus ben benieuwd wat er nu uitkomt :D
pi_113044944
Sneugie welkom!

Dames met verlof *O*

Nou Gerb en bodpa, dat geloof ik helaas niet, maar was fijn weer terug gekropen in bed. Net de luikjes weer open :P

Oh Logi hier ook hoor, en dit is m'n eerste zwangerschap pas. Lekker doen!
  maandag 18 juni 2012 @ 12:13:23 #198
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_113045077
Mijlpaal 33 weken *O*
En weer aan 't werk... uurtje per dag _O- (meer omdat ik gek wordt van het thuis zitten, niet omdat het UWV vond dat ik best aangepast werk kon doen... zitten of zitten... dan houd het snel op zeg maar :') )
Op naar de volgende mijlpaal.

verder k*tnacht gehad, lag om 3:00 nog wakker van rommelend guppy, bekken en meer, viel uiteindelijk in slaap en werd om 5:30 wakker van (8> zijn wekker die al de deur uit was maar was vergeten de wekker uit te zetten... *sugt*

Logician, kan me alleen maar aansluiten bij de 2 anderen, zelfs in de onzekere periode heb ik even mijn positiebroeken uit de kast getrokken. Wat trouwens een goede aanschaf kan zijn is een zwangerschapslegging, die kun je combineren met allerlei tuniekjes en jurkjes om het comfortabel voor jezelf te houden :)
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_113045082
Dat doe je goed dame :D (Clau)

[ Bericht 29% gewijzigd door Gerberaatje op 18-06-2012 13:07:09 ]
pi_113045092
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:01 schreef MeNicole2 het volgende:
Je kan ook via de site van H&M doen.
Ik vind persoonlijk dat er op de site van de H&M vrijwel niks te vinden is (weinig aanbod, veel uitverkocht, voor positiekleding althans). Voor H&M zou ik gewoon even langs de winkel zelf gaan.

Ik heb wel meerdere dingen besteld bij de Wehkamp en Zalando.
pi_113045164
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:13 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik vind persoonlijk dat er op de site van de H&M vrijwel niks te vinden is (weinig aanbod, veel uitverkocht, voor positiekleding althans). Voor H&M zou ik gewoon even langs de winkel zelf gaan.

Ik heb wel meerdere dingen besteld bij de Wehkamp en Zalando.
Ligt er een beetje aan welke maat je nodig hebt vind ik. Maar zie idd dat er momenteel weinig keus is!
  maandag 18 juni 2012 @ 12:18:57 #202
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_113045235
H&M heeft wel sinds van de week weer wat nieuwe dingetjes maar het houdt niet over. Voorraad is ook heul erg beperkt en het duurt ook meestal lang voor je het binnen hebt. Ik zou ook even langs een winkel gaan. Zwangerschapslegging is idd ook een goede, ik hou van de mijne O+

Ah Gerb, als we toch die tijd vooruit konden spoelen... :* Geloof trouwens dat meer mensen hier daar erg blij van zouden worden! (ik stiekem ook...maar dat omdat ik gewoon haast niet meer kan wachten tot ze er is! :@ )
pi_113045315
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:16 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Ligt er een beetje aan welke maat je nodig hebt vind ik. Maar zie idd dat er momenteel weinig keus is!
Oh, ik kijk natuurlijk ook pas een maand of twee actief op die site voor zwangerschapskleding. En iedere keer vind ik dat er heel weinig te krijgen is, terwijl het aanbod in de winkels veel uitgebreider is.

Vind ik altijd jammer overigens, want ik winkel vrijwel altijd online :D :+
pi_113045362
Bij onze H&M hebben ze geen positiekleding. Hier alleen de Miss Etam en Prenatal. Dus is weinig keus hier!!
  maandag 18 juni 2012 @ 12:25:32 #205
351479 KatyM
Hihaah!
pi_113045445
Fieder en sneugle, van harte! :*

Meld, prima geslapen! Wel weer dikke handen, maar ach. Verder maar ff naar de stad vandaag, verder rustig.

Ik zit wel beetje op te kijken tegen het inleiden met 41 wk of later. Maar even vragen wat het beleid precies is aan de vk. Ik hoop zo dat ie vanzelf komt rond de 40 wk.
  maandag 18 juni 2012 @ 12:26:02 #206
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_113045457
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:23 schreef MeNicole2 het volgende:
Bij onze H&M hebben ze geen positiekleding. Hier alleen de Miss Etam en Prenatal. Dus is weinig keus hier!!
Hier is het juist alleen H&M (3 stellingrekjes ongv op netaan 4m2) en de prenatal waar t lijkt alsof ze de slechtsverkopende artikelen uit de webshop in een afgelegenhoekje hebben gehangen :')
Moet eerlijk bekennen dat online shoppen me het beste is bevallen sofar.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  maandag 18 juni 2012 @ 12:33:18 #207
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_113045703
Bedankt voor alle adviezen, ik ga na een enorme huilbui net toen liev belde hoe ik me voelde ivm stoppen met roken toch maar eens stad in, even afleiding. :*
  maandag 18 juni 2012 @ 12:38:45 #208
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_113045903
Huilbuien: check
Ongeveer 2 per dag momenteel denk ik :')
  maandag 18 juni 2012 @ 12:43:22 #210
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_113046021
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:33 schreef Logician78 het volgende:
Bedankt voor alle adviezen, ik ga na een enorme huilbui net toen liev belde hoe ik me voelde ivm stoppen met roken toch maar eens stad in, even afleiding. :*
:*

quote:
Oeh :9

quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:39 schreef freecell het volgende:
Huilbuien: check
Ongeveer 2 per dag momenteel denk ik :')
Whehe :P huilbuien om bijna niks ook zeker? :+
Ik moet zeggen dat het hier nog meevalt qua huilbuien, ik ben vooral knettersacherijnig, om niks. Bijv. om iets wat niet opgeruimd of schoongemaakt is :@ Terwijl manlief zich in allerlei bochten wringt en ondertussen zó ontzettend lief is.. en dat zie ik dan niet op die momenten :') :@ Gelukkig herstel ik me later wel oO<
Ach nouja. :+
pi_113046059
Sneugle gefeliciteerd!

Troeta eindeiljk verlof *O* .. Geniet ervan!

Ik had met 12 weken positiebroeken aan .. Heerlijk! Ga jezelf niet kwellen met broeken die vervelend en niet lekker zitten joh. Niemand ziet er iets van!
pi_113046232
Nee,hier zijn de huilbuien omdat alles misgaat en ik helemaal niks kan.
En dan ga ik op de kinderen mopperen als ze op mijn enkel springen enzo.
Of ik roep mijn man en dan komtie pas na een kwartier, terwijl er iets misgaat wat ik niet kan oplossen.

Dat, in combinatie met een paar andere echt niet leuke zorgen zo het en der ;)
  maandag 18 juni 2012 @ 12:51:38 #213
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_113046280
Gisteren heb ik het dus aan mijn vader, zijn vriendin en mijn zus verteld.
Ging 100 x beter dan ik dacht *O*
Had op zijn vaderdagskaartje geschreven:

"gefeliciteerd met je vaderdag, bedankt voor al je adviesen en steun. Geniet maar van je cadeautje en drink er maar eentje op je nieuwe kleinkind"

Waarop hij zei: ben je zwanger? :o
Ik vertelde dat het een bewuste keuze was en dat ik gezien de crisis geen verandering in mijn financiele situatie zie binnen 3 jaar.
(wilde hem voor zijn mbt tot financieen)
Waarop hij zei dat ik hem geen uitleg verschuldigd was en daarna ging het eigenlijk alleen maar over de dingen als: hoe ver ben je, wanneer ben je uitgerekend en de uitzet e.d.

Ben zooo opgelucht O+ *O* *G*
Lid van de MamaSquad
pi_113046292
Sneugle; gefeliciteerd en welkom!!

Troeta verlof! *O* ^O^

Ik ben tegen half 6 terug naar bed gegaan en gelukkig nog even geslapen tot 9.00 uur, heerlijk!

Ladylike wat leuk. En fijn dat de reactie meeviel!!
I found myself alone,
  maandag 18 juni 2012 @ 12:53:31 #215
351479 KatyM
Hihaah!
pi_113046341
Ik heb echt geen huilbui gehad, geen ruzie, geen toestanden. Wel dat ik van films iets sneller moet huilen dan normaal, maar dat is het?

Wat een saaie zwangerschap eigenlijk :+ .
  maandag 18 juni 2012 @ 12:53:51 #216
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_113046353
Was retenerveus toen ik thuis vertok :@
Ben echt mega opgelucht, nog bedankt voor de reacties en steun mensen O+
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:53 schreef KatyM het volgende:
Ik heb echt geen huilbui gehad, geen ruzie, geen toestanden. Wel dat ik van films iets sneller moet huilen dan normaal, maar dat is het?

Wat een saaie zwangerschap eigenlijk :+ .
Gisteren weer enorm gejankt bij Extreme home makeover :D
Lid van de MamaSquad
  maandag 18 juni 2012 @ 12:54:58 #217
351479 KatyM
Hihaah!
pi_113046388
quote:
7s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:51 schreef Ladylike het volgende:
Gisteren heb ik het dus aan mijn vader, zijn vriendin en mijn zus verteld.
Ging 100 x beter dan ik dacht *O*
Had op zijn vaderdagskaartje geschreven:

"gefeliciteerd met je vaderdag, bedankt voor al je adviesen en steun. Geniet maar van je cadeautje en drink er maar eentje op je nieuwe kleinkind"

Waarop hij zei: ben je zwanger? :o
Ik vertelde dat het een bewuste keuze was en dat ik gezien de crisis geen verandering in mijn financiele situatie zie binnen 3 jaar.
(wilde hem voor zijn mbt tot financieen)
Waarop hij zei dat ik hem geen uitleg verschuldigd was en daarna ging het eigenlijk alleen maar over de dingen als: hoe ver ben je, wanneer ben je uitgerekend en de uitzet e.d.

Ben zooo opgelucht O+ *O* *G*
Oh wat fijn zeg!en terecht natuurlijk, maar wel een opluchting *O*
pi_113046431
Ik heb ook weer mijn zwangerschapskleding uit de kast getrokken. Zit veel lekkerder.

Huilbuien, ruzie maken, boos om niks, de hormonen vliegen je om de oren hier en ik zit pas op 12 weken :( Ik ga denk ik mijn haptotherapie weer oppakken. Ik merk dat ik erg bezig ben met mijn omgeving. En dat ik dingen niet los kan laten. De behandeling bestaat uit praten en een massage. Dus het helpt me vast te ontspannen.
  maandag 18 juni 2012 @ 12:57:57 #219
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_113046471
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:54 schreef KatyM het volgende:

[..]

Oh wat fijn zeg!en terecht natuurlijk, maar wel een opluchting *O*
Mijn vader heeft altijd zijn meningen duidelijk geventileerd, bij de vorige zwangerschap was hij ook niet echt positief :')
Nu sta ik er qua baan slechter voor dus ik dacht het ergste.

Het enige dat hij wel zei: phoe ik moet er wel aan wennen.
Maar das niet erg :D

Mijn zus was trouwens super enthousiast en noemde alleen maar voordelen _O-
Lid van de MamaSquad
  maandag 18 juni 2012 @ 12:58:17 #220
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_113046484
Ladylike wat fijnnn :D *O* Oh heerlijk! O+
  maandag 18 juni 2012 @ 12:58:25 #221
351479 KatyM
Hihaah!
pi_113046489
quote:
7s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:53 schreef Ladylike het volgende:
Was retenerveus toen ik thuis vertok :@
Ben echt mega opgelucht, nog bedankt voor de reacties en steun mensen O+

[..]

Gisteren weer enorm gejankt bij Extreme home makeover :D
:') is natuurlijk ook heel zielig. Ik heb laatste tijd alleen maar voetbal gezien, ook om te janken natuurlijk :+.

Lijkt me wel erg als mensen zo negatief doen hoor ladylike, helemaal bij de eerste. Ik krijg van vrienden wel reacties als, je leven is voorbij, nu ga je nooit meer mee stappen, oud wijf :') . Maar dat is niet echt negatief bedoeld, van je eigen vader lijkt me toch wat anders hoor. En idd, even wennen is niet erg, dat mag!

Hoe oud is de oudste nu?
  maandag 18 juni 2012 @ 12:58:36 #222
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_113046501
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:56 schreef Estrys het volgende:
Ik heb ook weer mijn zwangerschapskleding uit de kast getrokken. Zit veel lekkerder.

Huilbuien, check, ruzie maken, boos om niks, de hormonen vliegen je om de oren hier en ik zit pas op 12 weken :( Ik ga denk ik mijn haptotherapie weer oppakken. Ik merk dat ik erg bezig ben met mijn omgeving. En dat ik dingen niet los kan laten. De behandeling bestaat uit praten en een massage. Dus het helpt me vast te ontspannen.
Hmm klinkt interessant, ik ben ook al zo lastig :@
Lid van de MamaSquad
  maandag 18 juni 2012 @ 12:59:41 #223
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_113046553
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:58 schreef KatyM het volgende:

[..]

:') is natuurlijk ook heel zielig. Ik heb laatste tijd alleen maar voetbal gezien, ook om te janken natuurlijk :+.
Oh daar kan ik me nu zooo kwaad om maken, terwijl het me normaal niet zou interesseren _O-

Bedankt voor de lieve reacties O+
Lid van de MamaSquad
pi_113046737
Die arme man van mij zou een lintje moeten krijgen :D Meestal laat hij het over zich heen komen en gaat niet (meteen) in discussie. Hij heeft het goed onthouden uit het boek help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt van Kluun, als je vrouw onredelijk is: kop in het zand en vooral meeveren!
pi_113046768
Ik ben nu 8 weken en draag nog mijn normale kleding. Nog niet echt een buikje hier. En dat terwijl ik dat best wel zou willen.
Qua huilbuien valt het mee. Ik merk wel dat ik emotioneler ben, maar dat merk ik vooral bij films en muziek. Dan huil ik veel sneller.

Liza, wat leuk dat je al wat plopjes voel.

Sorbo, balen dat je zoveel jeuk hebt. Hopelijk kan de huisarts iets vinden.

Fieder en Logican, welkom in deze spannende weken. Ik duim keihard voor plakkerds

Troeta, wat fijn dat je verlof hebt. Geniet er maar lekker van.
pi_113046863
De vorige keer droeg ik tot 20 weken nog mijn normale kleding overigens.
pi_113046876
Ik heb bij geen van alle zwangerschappen last van huilbuien of hormonen gehad. Merk alleen dat ik nu iets sneller geïrriteerd raak. Kan me doodergeren als mensen hun afspraken niet nakomen of als ik merk dat ze liegen. Helemaal pissed off kan ik daar nu van worden.
  maandag 18 juni 2012 @ 13:09:34 #228
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_113046914
oh ik ben 12 weken en eigenlijk heel blij dat ik nog geen zw kleding aan hoef. Vorige keer was dat pas rond de 18/20weken, nu wel iets eerder aan het bollen maar nog niet zo spectaculair dat ik al zw kleding aan hoef.
pi_113047070
Mijn buik bolt al wel. Maar is ook niet zo raar. Ben nu 9 weken zwanger en de jongste is vandaag 9 maand :o
pi_113047090
Ik geloof ook niet dat ik vorige keer zoveel last had van mijn hormonen. Nu is het echt erger. Maar dat is denk ik vooral omdat ik nu meer het gevoel heb contstant achter de feiten aan te lopen thuis. Nou ja 1 feit kijkt nu een filmpje op de bank. ;)
  maandag 18 juni 2012 @ 13:15:00 #231
351479 KatyM
Hihaah!
pi_113047116
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 13:13 schreef MeNicole2 het volgende:
Mijn buik bolt al wel. Maar is ook niet zo raar. Ben nu 9 weken zwanger en de jongste is vandaag 9 maand :o
Oh my! :o
pi_113047250
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 13:15 schreef KatyM het volgende:

[..]

Oh my! :o
Ja niet eens tijd om 9 maand te ontzwangeren. Mijn lichaam snapt er niks van.
  maandag 18 juni 2012 @ 13:23:35 #233
351479 KatyM
Hihaah!
pi_113047472
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 13:18 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Ja niet eens tijd om 9 maand te ontzwangeren. Mijn lichaam snapt er niks van.
:D pff bikkel, moet er niet aan denken :o . Heb de condooms al in huis voor straks :+ .
pi_113047480
heb de VK gebeld en werd er niet heel veel wijzer van. Had ook een vervangster ofzo. Gelukkig donderdagochtend een afspraak.
  maandag 18 juni 2012 @ 13:25:33 #235
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_113047556
Heb je ook echt uitslag sorbo?
  maandag 18 juni 2012 @ 13:26:41 #236
351479 KatyM
Hihaah!
pi_113047611
Ookgeen andere bodylotion of douchespul gebruikt Sorbo? Ik verzin maar wat hoor..
  maandag 18 juni 2012 @ 13:29:02 #237
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_113047709
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 13:04 schreef Estrys het volgende:
Die arme man van mij zou een lintje moeten krijgen :D Meestal laat hij het over zich heen komen en gaat niet (meteen) in discussie. Hij heeft het goed onthouden uit het boek help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt van Kluun, als je vrouw onredelijk is: kop in het zand en vooral meeveren!
Whehe :P Jaa goed boekje is dat he! De woestijnpolitiek idd :7 *G* XD
pi_113047808
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 13:23 schreef KatyM het volgende:

[..]

:D pff bikkel, moet er niet aan denken :o . Heb de condooms al in huis voor straks :+ .
Ja wij hadden gewoon de pil. Mocht ook niet baten. Maar ja komt allemaal helemaal goed O+
pi_113047812
Bedankt voor de felicitaties! Ik durf het zelf nog niet goed door te laten dringen, ik ben veel te bang dat het mis gaat.

Mijn (sneue) naam betekent trouwens sneeuwuil in het Deens, het is lastig een originele naam te bedenken voor dit forum :')
pi_113047840
Hoever ben jij nu Logician?
pi_113047868
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 13:29 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Whehe :P Jaa goed boekje is dat he! De woestijnpolitiek idd :7 *G* XD
De theater voorstelling is ook briljant!
  maandag 18 juni 2012 @ 13:33:50 #242
351479 KatyM
Hihaah!
pi_113047932
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 13:31 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Ja wij hadden gewoon de pil. Mocht ook niet baten. Maar ja komt allemaal helemaal goed O+
Tijdens de bv de pil geslikt en toch zwanger geworden? Jeminee. Tuurlijk komt het goed maar wel ff schrikken :)
pi_113047963
Haha nee geen bv hoor.
pi_113048042
Nee gebruik niets anders en ja ik heb bultjes. Maar ik weet niet zo goed wat er eerder was, het krabben of de bultjes. En ik krab alles stuk.
  maandag 18 juni 2012 @ 13:37:16 #245
351479 KatyM
Hihaah!
pi_113048056
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 13:34 schreef MeNicole2 het volgende:
Haha nee geen bv hoor.
Ik ga echt heel goed oppassen, bij deze ook de allereerste poging gelijk zwanger dus ik ga heul voorzichtig doen.

Maargoed eerst deze maar eens op de wereld zetten :)

Irritant zeg sorbo.. Hopelijk weet je vk raad donderdag...
pi_113048091
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 13:36 schreef Sorbootje het volgende:
Nee gebruik niets anders en ja ik heb bultjes. Maar ik weet niet zo goed wat er eerder was, het krabben of de bultjes. En ik krab alles stuk.
Koel/koud douchen, al heb je daar op je werk niks aan....
pi_113048101
En mijn lief heeft ook nog slecht zaad he :o
  maandag 18 juni 2012 @ 13:38:39 #248
351479 KatyM
Hihaah!
pi_113048123
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 13:38 schreef MeNicole2 het volgende:
Ja vast ja! :+
pi_113048184
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 13:38 schreef MeNicole2 het volgende:
_O-

(ik mag lachen, ik werd na 8.5 mnd weer zwanger, ondanks bv en ac, terwijl ik niet ongesteld ben geweest tussendoor :P )
  maandag 18 juni 2012 @ 13:43:49 #250
351479 KatyM
Hihaah!
pi_113048324
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 13:40 schreef freecell het volgende:

[..]

_O-

(ik mag lachen, ik werd na 8.5 mnd weer zwanger, ondanks bv en ac, terwijl ik niet ongesteld ben geweest tussendoor :P )
:o . Geheel onthouding voor een jaar is het plan bij deze :o
pi_113048457
Gisteren ben ik heel even bezig geweest in de tuin, een beetje onkruid uit trekken, en ik kreeg last van mijn bekken door het scheef staan en reiken. Nu al?? :? Gelukkig is het na een nacht slapen weer over. Ik probeer nu bewust mijn bekken te stabiliseren om te voorkomen dat ik er weer net zoveel last van krijg als tijdens mijn vorige zwangerschap.
  † In Memoriam † maandag 18 juni 2012 @ 13:49:56 #252
309370 Nanadu
pi_113048563
Welkom Sneugle *O*

Troeta en Tante Soesa verlof *O*

Vandaag weer tripje gehad langs het ziekenhuis en het was weer ouderwets lang wachten tot alle uitslagen binnen waren. Gelukkig is mijn ijzer nu weer helemaal goed en moet ik alleen nog een onderhoudsdosering slikken van de staalpillen (dat is weer 1 pil minder op een dag :) ) Verder was de baby goed bezig in mijn buik en het er niet mee eens dat ze een CTG wilde maken. Toen de verloskundige mij wilde aansluiten begon hij toch als een gek te schoppen >:) Volgende week maandag hoor ik pas meer over de inleiding, want ze waren nog druk aan het overleggen met elkaar. Ik wil dan wel even goed doorspreken hoe ze van plan zijn om de inleiding in te gaan en ik hoop dat we dan ook een datum hebben. Nu even slapen en vanmiddag samen met mijn zus verder in huis bezig.
pi_113048875
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 13:37 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Koel/koud douchen, al heb je daar op je werk niks aan....
Haha nee. Kreeg van de VK ook het advies om me in te smeren met olijfolie. Ze zien me aankomen hier! Glimmend als een olijfje :D
pi_113048910
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 13:58 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Haha nee. Kreeg van de VK ook het advies om me in te smeren met olijfolie. Ze zien ruiken me aankomen hier! Glimmend als een olijfje :D
:+
  maandag 18 juni 2012 @ 13:59:00 #255
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_113048913
quote:

[..]

Haha nee. Kreeg van de VK ook het advies om me in te smeren met olijfolie. Ze zien me aankomen hier! Glimmend als een olijfje :D
beetje citroen erbij tegen de lucht
  maandag 18 juni 2012 @ 14:00:14 #256
351479 KatyM
Hihaah!
pi_113048980
Adesse, hou je t nog vol? Morgen 41 wk, wat is nu het plan?
pi_113049019
quote:

[..]

:') en dan zul je zien dat de zon ineens weer gaat schijnen :+ (op zich wel win-win, zo'n bruin korstje heb je nog nooit gehad O-))
  maandag 18 juni 2012 @ 14:02:55 #258
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_113049122
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 13:59 schreef Ticootje het volgende:

[..]

beetje citroen erbij tegen de lucht en je bent een salade :+
pi_113049183
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:02 schreef Enfermera het volgende:

[..]

_O-
  maandag 18 juni 2012 @ 14:05:58 #260
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_113049292
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:01 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

:') en dan zul je zien dat de zon ineens weer gaat schijnen :+ (op zich wel win-win, zo'n bruin korstje heb je nog nooit gehad O-))
En een prachtig zwangerschapsmaskertje..
  maandag 18 juni 2012 @ 14:06:31 #261
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_113049326
Oei Sorbo, die jeuk lijkt me echt vreselijk :{
Wachten tot donderdag duurt dan wel erg lang, kun je in de tussentijd niet naar de huisarts?

Sneugle, welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Katy, saaie zwangerschappen zijn goed joh!

Ik heb vandaag heerlijk kunnen bijslapen van de drukte gister en afgelopen ruknacht. M. is altijd vrij op maandag en liet me lekker mijn gang gaan O+
pi_113049353
Bedankt lieverds ;)
pi_113049399
quote:

[..]

En zo glad als een aal :P
pi_113049411
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:05 schreef Ticootje het volgende:

[..]

En een prachtig zwangerschapsmaskertje..
Die zijn O+ (al heb ik het dit keer niet O+ zo fijn!!)
pi_113049552
Isabeau vindt me ook sneu: "Heb je allemaal plekjes mama? Doet het pijn? Wil je kusje?"
pi_113049613
Ik denk wel dat dát het enige medicijn is wat helpt, Sorbo :P
  maandag 18 juni 2012 @ 14:13:05 #267
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_113049627
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:07 schreef Sorbootje het volgende:
Bedankt lieverds ;)
Sorry, flauw. :* Echt, écht heel vervelend, jeuk. Hoop dat de vk een oplossing voor je heeft :*
Achgos, Isabeau O+
pi_113049638
Caspertje blijft Caspertje! O+
*poef* nu is het weg
  maandag 18 juni 2012 @ 14:20:26 #269
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_113049998
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:13 schreef kaatjejannie het volgende:
Oehh!! Een jongen, wat leuk! :D Gefeli! :* En verder ook alles goed en gezond enzo?? O+
  maandag 18 juni 2012 @ 14:29:29 #270
351479 KatyM
Hihaah!
pi_113050431
quote:
Gaaaaf! Een jongen O+
pi_113050627
Leuk KJ!
Met een meidenkwartet
  maandag 18 juni 2012 @ 14:34:55 #272
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_113050682
Een broertje voor Sophie! O+
A grand adventure has begun.
pi_113050771
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:34 schreef Keshet het volgende:
Een broertje voor Sophfie! O+
Dank allen! Ik moet wel even omschakelen. Zit helemaal in de roze enzo. En nu komt er gewoon een jongetje.

Verder zag alles er goed uit. Hartje zag er zo even 1-2-3- prima uit, maar dat wordt natuurlijk enorm in de gaten gehouden straks.
*poef* nu is het weg
pi_113050944
Leuk KJ *O*

Hier morgen SEO, maar ben met mijn kop bij 342 andere dingen ;)
  maandag 18 juni 2012 @ 14:41:18 #275
265732 Keshet
pi_113051006
Willen jullie weten of je een jochie of een meisje erbij krijgen Free?
  maandag 18 juni 2012 @ 14:43:33 #276
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_113051107
quote:
leuk!!
in de haak.
pi_113051204
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:41 schreef Keshet het volgende:
Willen jullie weten of je een jochie of een meisje erbij krijgen Free?
Ja :)
Maar we moeten nog steeds overleggen of die info ook verder komt dan ons twee ;) denk het niet eigenlijk.
  maandag 18 juni 2012 @ 14:52:00 #278
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_113051499
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:45 schreef freecell het volgende:

[..]

Ja :)
Maar we moeten nog steeds overleggen of die info ook verder komt dan ons twee ;) denk het niet eigenlijk.
Kwestie van opletten in v&a enzo..
pi_113051664
KJ wat leuk een jongetje! *O*

Sorbootje balen van de jeuk. Misschien iets op vaseline gebaseerd? Lijkt me echt hel zoveel jeuk.

Katy hier gaat alles goed hoor. Het is allemaal nog wel vol te houden. Morgen naar de verloskundige. Ben benieuwd wat m'n bloeddruk nu doet (morgen ook een plasje inleveren). Ik weet nou niet of ik het goed onthouden heb of ze morgen een strip poging doen. Ben benieuwd of ik überhaupt wel ontsluiting heb. Donderdag naar het ziekenhuis voor een eerste controle en die dinsdag daarop inleiden. Of mijn bloeddruk moet op eens weer gestegen zijn, dan waarschijnlijk eerder naar ziekenhuis. Max anderhalve week nog, dus dat is wel te overleven. Soms lukt dat geduldig afwachten beter dan andere keren ;)
pi_113051796
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:52 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Kwestie van opletten in v&a enzo..
Valt tegen ;)
IRL kan ik me verlullen, online echt niet ;)
  maandag 18 juni 2012 @ 15:05:48 #281
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_113052111
Een nieuwe zwangere: Sneugle welkom! *O*
wanneer ga je uit de kast komen?

Free, wah bijna de seo!!
  maandag 18 juni 2012 @ 15:08:04 #282
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_113052216
KJ een jochie *O*
pi_113053217
Zo.. en toen lag ik ineens op de grond op het werk. Na controle nu ook de oorzaak: veel te lage bloeddruk.

Omdat ik ruim een uur van werk af woon en het mij niet verstsndig leek om naar huis te rijden alleen.. lig ik nu in hartje Nieuwegein bij een collega in bed totdat manlief mij zo op komt halrn.

Mensenlief wat is dat schrikken zseg! En ik was ivm paniekstoornis al zo bang om van mijn gaatje af te gaan. Dat is nu even 10x erger.

Iemand een idee wat ik daar nog meer tegen kan doen behalve drop eten?
pi_113053328
Zoethoutthee deed hier wel wat :)

Hier ook laag (85/45) rotgevoel
  maandag 18 juni 2012 @ 15:36:37 #285
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_113053378
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:32 schreef Twinkle20 het volgende:
Zo.. en toen lag ik ineens op de grond op het werk. Na controle nu ook de oorzaak: veel te lage bloeddruk.

Omdat ik ruim een uur van werk af woon en het mij niet verstsndig leek om naar huis te rijden alleen.. lig ik nu in hartje Nieuwegein bij een collega in bed totdat manlief mij zo op komt halrn.

Mensenlief wat is dat schrikken zseg! En ik was ivm paniekstoornis al zo bang om van mijn gaatje af te gaan. Dat is nu even 10x erger.

Iemand een idee wat ik daar nog meer tegen kan doen behalve drop eten?
En als je het voelt aankomen gewoon op de grond gaan zitten, dan val je niet zo hard.
  maandag 18 juni 2012 @ 15:47:21 #286
265732 Keshet
pi_113053827
Sneugle van harte! *O* *O* *O*

Twinkle, lastig, maar het hoort er vaak een beetje bij helaas. Wat Tico zegt, op de grond gaan zitten of liggen als je sterretjes begint te zien scheelt een hoop.
Wat je verder kan doen? Je er niet druk over maken. 't gebeurt of het gebeurt niet en als 't wel gebeurt hou je dat toch niet tegen.
  maandag 18 juni 2012 @ 15:51:28 #287
265732 Keshet
pi_113054043
Oh, enne:
Ik heb een heerlijke dag! *O* Lekker geslapen, vrolijk wakker geworden, ben niet misselijk en voel Hendrikje steeds ploppen. *O* O+
pi_113054409
Twinkle, wel gezellig zo lekker bij je collega in bed ;) Viesje!

EN nou weet ik dus nog steeds niet hoe lang ik zwanger ben. OPHELIAAAAAAAA!!!! JOEHOE!
pi_113054420
Ja het gebeurde ook op het moment dat ik dacht hulp te gaan vragen bij een collega omdat ik voelde dat het niet goed ging. Dus die schrok zibch ook het rambam. Volgende keer maar gewoon vast gaan zitten/liggen dus en hulp roepen.

Ben nog dizzy .. blegh. Net nu ik vanmorgen nog zat te verkondigen dat ik me eogenlijk prima voel (wat ook zo is).

Is het prima als ik dit pas meldt bij de vk bij de volgende controle? (3 juli)
pi_113054433
Keshet, ik heb de pest aan kabouter plop, maar zo'n plopperdeplop kindje in je buik is O+ O+
pi_113054469
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:59 schreef Sorbootje het volgende:
Twinkle, wel gezellig zo lekker bij je collega in bed ;) Viesje
Je moest eens weten :-p haha
  maandag 18 juni 2012 @ 16:09:14 #292
351479 KatyM
Hihaah!
pi_113054893
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:55 schreef adesse het volgende:
KJ wat leuk een jongetje! *O*

Sorbootje balen van de jeuk. Misschien iets op vaseline gebaseerd? Lijkt me echt hel zoveel jeuk.

Katy hier gaat alles goed hoor. Het is allemaal nog wel vol te houden. Morgen naar de verloskundige. Ben benieuwd wat m'n bloeddruk nu doet (morgen ook een plasje inleveren). Ik weet nou niet of ik het goed onthouden heb of ze morgen een strip poging doen. Ben benieuwd of ik überhaupt wel ontsluiting heb. Donderdag naar het ziekenhuis voor een eerste controle en die dinsdag daarop inleiden. Of mijn bloeddruk moet op eens weer gestegen zijn, dan waarschijnlijk eerder naar ziekenhuis. Max anderhalve week nog, dus dat is wel te overleven. Soms lukt dat geduldig afwachten beter dan andere keren ;)
Oh gelukkig, je klinkt inderdaad geduldig. Is dat het beleid, pas met 42 inleiden? Of is dat in overleg gegaan omdat je je nog zo prima voelt?

Hopelijk lukt die strippoging en brengt het wat op gang. Succes morgen :*

Sorbo, als je de uitgerekende datum weet kan je dat makkelijk achterhalen via internet he.. ;) : http://www.babybytes.nl/verloop.php
  maandag 18 juni 2012 @ 16:12:46 #293
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_113055082
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:37 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Dank allen! Ik moet wel even omschakelen. Zit helemaal in de roze enzo. En nu komt er gewoon een jongetje.

Verder zag alles er goed uit. Hartje zag er zo even 1-2-3- prima uit, maar dat wordt natuurlijk enorm in de gaten gehouden straks.

Wat leuk! :D Haha idd :P
Oh wat goed joh.. O+ mooi zo!

Spannend Adesse :) Hoop dat alles goed is!

Ohjee Twink :o wat doe je nou?! Achgos meid toch :* Lekker wat zouter eten overdag, dus wat meer zout over dingen heen doen kan geen kwaad, en wat cup a soupjes op je werk leggen ofzo? :)
Ik at altijd vrij zoutloos maar merkte ook dat ik sneller licht in mn hoofd was, dus at wat zouter, en mn bloeddruk was laatst even laag als daarvoor :+ dus ik eet voldoende zout neem ik aan, anders was ie nog lager geweest :) (100/60)
En idd gaan zitten met je hoofd tussen je knieën :Y

Denk dat het geen probleem is dat je dat pas bij de volgende controle meldt.. En anders bel je toch even, misschien hebben ze nog wat andere tips? :)
Maar wat zouter eten kan echt geen kwaad, daardoor blijft er meer vocht in je aders/slagaders zitten en word je bloeddruk dus hoger :)
Rustig aan meis! :* En 1 voordeel; je weet nu hoe het voelt dus daar kan je de volgende keer op anticiperen.. :) ;)
  maandag 18 juni 2012 @ 16:12:56 #294
265732 Keshet
pi_113055094
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:59 schreef Sorbootje het volgende:
Twinkle, wel gezellig zo lekker bij je collega in bed ;) Viesje!

EN nou weet ik dus nog steeds niet hoe lang ik zwanger ben. OPHELIAAAAAAAA!!!! JOEHOE!
Volgens mij 24 weken, zo uit m'n hoofd.
En als dat zo is doe ik een extra *O* voor jullie!
Hopelijk is de jeuk snel weg.
pi_113055311
quote:
7s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:09 schreef KatyM het volgende:

Sorbo, als je de uitgerekende datum weet kan je dat makkelijk achterhalen via internet he.. ;) : http://www.babybytes.nl/verloop.php
Wat een grappige site is dat. Ik ga volgens de Mittendorf-Williams methode 19-01 bevallen. Even kijken of ie de andere bevallingen goed had :P

Whaha de bevaldatum van zowel Mikael als Leander klopten. Die van Matthias kan ik niet nakijken want weet niet laatste menstuatiedatum. Die van deze komt dus een dag te vroeg. Ben benieuwd, komt eigenlijk niet uit omdat ik dan zelf jarig ben :+
  maandag 18 juni 2012 @ 16:24:17 #296
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_113055744
quote:
7s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:09 schreef KatyM het volgende:

[..]

Oh gelukkig, je klinkt inderdaad geduldig. Is dat het beleid, pas met 42 inleiden? Of is dat in overleg gegaan omdat je je nog zo prima voelt?

Hopelijk lukt die strippoging en brengt het wat op gang. Succes morgen :*

Wat een grappige link! :D Mijn uitgerekende datum is 23-10, maar volgens die Mittendorf-Williams methode ga ik vrijdag 26-10 bevallen :+ Ik ga het proberen te onthouden, eens kijken of het klopt :D :7
pi_113055957
Nee dat kan niet kloppen: 31 december. :( Zou wel toevallig zijn weer met 39+6.
pi_113055986
23 weken dus. :) Thanks.
pi_113056138
Leuke link. Mijn bevaldatum is dan maandag 21 januari. Mooie dag hoor vind ik
pi_113056345
Ik ga vanavond maar even wijn drinken, want anders beval ik op de verjaardag van Isabeau. :')
pi_113056416
Volgens die methode beval ik op 17 juli, mijn uitgerekende datum. Zou k wel leuk vinden die dag :D nog 4 weken en 1 dag,dus. :P

Oh en vorige keer zou ik op 8juli bevallen moeten zijn. Maar goed sowieso lastig uitrekenen met langere cyclus enzo. Want.zou eigenlijk 1 juli bevallen moeteb zijn :P
Dat klopt dus sowieso niet (11 juli was de dag)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')