Oh dat is mooiquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:14 schreef Sonnetje85 het volgende:
Joh Katy, 2 jaar geleden hadden Pessie en Flugel al weet ik hoe lang voorwerk en ik helemaal niks (ze waren een week of 2,3 na mij uitgerekend). Dus ik had al zoiets van die gaan mij zwaar inhalenuiteindelijk niet dus en ik ben zonder enig voorwerk in 7uur bevallen
dus voorwerk zegt niks
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:29 schreef Logician78 het volgende:
Herkenbaar. Ik was de eerste drie maanden niet om aan te zien, laat staan geschikt om mee samen te leven. Gaat weer over. Écht. Hoever ben je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben pas 6 wkquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:34 schreef -Spring het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik was de eerste drie maanden niet om aan te zien, laat staan geschikt om mee samen te leven. Gaat weer over. Écht. Hoever ben je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:10 schreef vamperotica het volgende:
herkenbaar....Niet dat stoppen met roken, maar de rest.... Ik zou zo graag even uit willen huilen, maar daar krijg ik alleen maar meer hoofdpijn van...Echt ik word er gek van... Ex zou zoonlief ophalen voor de zwemles, maar die had zich voor de verandering weer eens verslapen, dus ik op de fiets met zoonlief achterop naar hem toe ( we wonen dicht bij elkaar in de buurt) Onderweg nam hij zijn telefoon pas op... En dan mag IK niet chagerijnig doen....
Iedereen in mn buurt kan een snauw krijgen en het liefst kruip ik onder een deken en kom er voorlopig niet meer onder uit...Maar als ik er dan 5 tellen lig, mis ik iedereen weer enorm en wil ik ze bij me....
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:12 schreef onlogisch het volgende:
Kan ik ook in de OP?
Onlogisch, papa, verwachtte geboorte datum is 3 november
Oh, en het wordt een zoon
Het schijnt over te gaan....ooit!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:13 schreef Logician78 het volgende:
[..]Ja precies, stampvoetend als een klein kind naar boven gelopen onder het mom van ik wil je even niet meer zien, en dan na 2min op bed liggen zoiets van waarom komt hij nu niet naar boven om mij te troosten
Hopelijk is het de combi van hormonen en stoppen en is dit niet blijvend
Weet je wat stom is, dat die stomme nicotine pillejtes niet mogen als je zwanger bentquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:16 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Het schijnt over te gaan....ooit!
Oh, das wel balen ja!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:17 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Weet je wat stom is, dat die stomme nicotine pillejtes niet mogen als je zwanger bent
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:15 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik zat inmiddels op +7,nogwat maar ben weer terug op +6,5 bij precies 35 weken
Zo, nicequote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:31 schreef Gerberaatje het volgende:
Ja goed gelezenhuisarts belde gisterenavond nog (!!) om te zeggen dat de kweek ook helemaal schoon was...
En tja, hoe het kan geen idee eigkkind eet me op
ik eet gewoon normaal, alhoewel ik momenteel nagenoeg niet snaai
maar ik had wel wát reserves dus het is niet erg
+ 1quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:23 schreef Sorbootje het volgende:
Wacht maar tot je kind er straks is, dan krijgt het woord moe geheel andere betekenis
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:23 schreef Sorbootje het volgende:
Wacht maar tot je kind er straks is, dan krijgt het woord moe geheel andere betekenis
* Kuukske veegt zweet van voorhoofd.quote:
Moe is een emotie. En je groeit er overheen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:23 schreef Sorbootje het volgende:
Zo waar.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:06 schreef Gerberaatje het volgende:
Moe-der is niet voor niet de overtreffende trap van moe
helaas maar tot morgen. Gelukkig wel pas een terug vlucht om 21.15quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:35 schreef Twinkle20 het volgende:
Skoap wat klinkt dat heerlijk, Valencia! Geniet ervan! Hoe lang blijf je?
Ik mocht vandaag tot 8 uur blijven liggen (mocht nog wel langer maar ik lag alweer wakkerquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zo waar.
Tegenwoordig is op zaterdag om 6 uur aan het ontbijt gewoon normaal. Lekker lang weekend heb je dan.
Ow ja?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:59 schreef Nanadu het volgende:
Dat is inderdaad een bijna onmogelijke opgave Free.
Het woord uitslapen komt ook niet meer in mijn woordenboek voor. Uitslapen is voor ons al als onze peuter besluit om tot 8.00 te slapen. Maar ja als je haar dan uit bed haalt en je ziet meteen haar big smile en hoort haar praatjes dan ben je het ook meteen weer vergeten![]()
Bij jen ging ik er nooit voor 7 uit. Maar leyla is gewoon om half 6 wakker. Dat rek je geen 1,5 uur.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:28 schreef kaatjejannie het volgende:
wat een tijden zeg... Ik ben al chagrijnig als Sofie besluit voor 8.30 wakker te worden..
+1 ik mag ook niet blijven zitten.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:36 schreef becky27 het volgende:
Hier is het 6/7 dagen in de week 6.00 uur, heel soms 7 uur.
Ik word juist moe als ik de hele dag geen reet uitvoer. Ik moet bezig zijn. Vind mezelf ook een lui varken als ik alleen maar op de bank zit. En Noortje denkt er ook zo over. Zodra ik zit moet ik mee komen spelen :p
Ah joh, hier stonden de klossen pas bij geboorte +2quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:21 schreef KatyM het volgende:
Ik compenseer jouw weken te vroeg wel hoor marjolijntje! Veel geluken phaidra ook, jullie klinken zo gelukkig
.
Wij zijn net heerlijk uiteten geweest, laatste keer met zn 2en zonder baby waarschijnlijk
Oh en t bed staat op klossen, lekker op tijd met 38+5, man wat is dat hoog
stabiel is anders maargoed, we gaan het zien
.
quote:Op zondag 17 juni 2012 07:49 schreef Gerberaatje het volgende:
Morning
Ik had net een onderonsje met de miniik lag op mijn zij nog in bed, ze lag aan de ene kant en was steeds met haar benen mijn vingers aan het wegduwen
![]()
dus meneer zijn hand erbij gelegd. Muppet lag ook bij ons (kwart voor 6 vond ik vandaag nog te vroeg om eruit te gaan
gelukkig sliep ze bij ons nog tot 7:15) en die duwde ook haar hand er maar tussen
zo cute!
Daarna echt een mega bult aan 1 kant van mijn buikwel heel gezellig zo met zijn allen op zondagochtend
quote:Op zondag 17 juni 2012 09:57 schreef draculettetje het volgende:
Free succes met de.rust opgave!
Kersjes das schrikken! Gelukkig valt de schade mee
Gerbera wat geweldig! Mooi begin van de dag
kleine mijlpaal hier, heb voor het eerst sinds een week of 4 een glas drinken binnen gehouden! Stom hoor hoe blij ik daarvan kan zijn
quote:Op zondag 17 juni 2012 09:57 schreef draculettetje het volgende:
kleine mijlpaal hier, heb voor het eerst sinds een week of 4 een glas drinken binnen gehouden! Stom hoor hoe blij ik daarvan kan zijn
Ja, weet ik ook wel, maar jullie waren er zo vroeg bij, dan lijkt het nog langer te duren.quote:Op zondag 17 juni 2012 06:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ah joh, hier stonden de klossen pas bij geboorte +2
Bijzonder hè, die laatste-keer momenten. Jij hebt binnenkort ook echt je jongetje in handen
Ja, dan zal het helemaal wel erg zijnquote:Op zondag 17 juni 2012 07:17 schreef adesse het volgende:
Ach joh Katy je was nog niet bevallen, dus nog op tijdDie blikken zijn soms ook wel weer grappig. Zeker als mensen vragen nou vast niet lang meer hè. Als je nee klopt zegt, ben al over de datum heen moeten ze vaak ook even nadenken
Wat gezellig!!quote:Op zondag 17 juni 2012 07:49 schreef Gerberaatje het volgende:
Morning
Ik had net een onderonsje met de miniik lag op mijn zij nog in bed, ze lag aan de ene kant en was steeds met haar benen mijn vingers aan het wegduwen
![]()
dus meneer zijn hand erbij gelegd. Muppet lag ook bij ons (kwart voor 6 vond ik vandaag nog te vroeg om eruit te gaan
gelukkig sliep ze bij ons nog tot 7:15) en die duwde ook haar hand er maar tussen
zo cute!
Daarna echt een mega bult aan 1 kant van mijn buikwel heel gezellig zo met zijn allen op zondagochtend
Ohh plopjess!quote:Op zondag 17 juni 2012 14:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Gerb, wat klinkt dat super lief
Ik heb de laatste twee dagen het idee dat ik beeb voel. Mijn darmen rommelen op plekken waar ze niet horen te rommelenPlus, het is echt maar heel kort, alsof er een luchtbel barst (qua kortstondigheid van het moment)
Dus ik denk het wel. Maar verwachtte het nog niet, aangezien de placenta aan de voorkant zit.
Gisteren alcoholvrije cocktails gaan drinken met schoonzusje en een vriendin. Schoonzusje is ook zwanger. Was wel lekker, even tutten en eruit gaan
Oh ohquote:Op zondag 17 juni 2012 14:43 schreef Twinkle20 het volgende:
Zelfde als mijn schoonmoeder. Lief mens hoor maar gister kon ze het niet lsten om te zeggen: maar jij gaat toch wel minder werken? Heb als antwoord gegeven dat een kind opvoeden en groot brengen door zowel mij als man gaat gebeuren. En dat ik het belangrijk vind om straks als het kindje groot genoeg is, een leuke baan te hebben. Als ik nu compleet zou stoppen in mijn huidige functie voor .. laten we zeggen een jaar of 10, dan hoef ik tegen die tijd echt niet te verwachten dat ik tegen die tijd vrolijk verder kan gaan op hetzelfde niveau.
Ik blijf het sowieso een irritante discussie vinden dat men voor het gemak maar aanneemt dat de vrouw terug gaat in uren of zelfs helemasl atopt met werken. Op dat soort momenten vraag ik me werkelijk af hoe geemancipeerd wij Hollanders werkelijk zijn.
Maar ook dat komt wel weer goed. Tuurlijk zou ik er nu 100% voor ons kindje willen zijn. Maar er is ook nog een leven daarna waar ik nu al keuzes voor moet maken. En wat dacht je van het leven nu, naast het hebben van een kindje.
Wij zijn ongeveer even ver in de zwangerschap en ook bij mij ligt de placenta aan de voorkant, en voor jou is het ook de eerste, toch? Ik voel namelijk ook sinds een weekje af en toe een 'plopje', inderdaad alsof er luchtbelletjes kapot spatten. Had ik ook nog helemaal niet verwacht! Ik moet wel zeggen dat ik me echt moet concentreren hoor, anders merk ik het nietquote:Op zondag 17 juni 2012 14:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Gerb, wat klinkt dat super lief
Ik heb de laatste twee dagen het idee dat ik beeb voel. Mijn darmen rommelen op plekken waar ze niet horen te rommelenPlus, het is echt maar heel kort, alsof er een luchtbel barst (qua kortstondigheid van het moment)
Dus ik denk het wel. Maar verwachtte het nog niet, aangezien de placenta aan de voorkant zit.
Gisteren alcoholvrije cocktails gaan drinken met schoonzusje en een vriendin. Schoonzusje is ook zwanger. Was wel lekker, even tutten en eruit gaan
Yupquote:Op zondag 17 juni 2012 14:58 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wij zijn ongeveer even ver in de zwangerschap en ook bij mij ligt de placenta aan de voorkant, en voor jou is het ook de eerste, toch? Ik voel namelijk ook sinds een weekje af en toe een 'plopje', inderdaad alsof er luchtbelletjes kapot spatten. Had ik ook nog helemaal niet verwacht! Ik moet wel zeggen dat ik me echt moet concentreren hoor, anders merk ik het niet
Oh en ik denk dat de modjes mijn verzoekje van een tijd geleden hebben gemist (het gaat ook zo mega snel hier) maar mag mijn datum naar 10 november? Thanx!
Omgquote:Op zondag 17 juni 2012 17:56 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik kwam trouwens nog een leuk linkje tegen10 things they don't tell you
![]()
Whaha wij eten uit nood patat. Ook vergeten!!quote:Op zondag 17 juni 2012 18:29 schreef Estrys het volgende:
En hoe zwanger ben je als je op zaterdag vergeet boodschappen te doen voor het eten van zondag?Brood it is dus...
Mijn man heeft niet graag patat en Seb zegt van wel maar eet nooit ook maar 1 stukje als hij het krijgt. En ik lig dus in bed mezelf heel zielig te vinden :/quote:Op zondag 17 juni 2012 18:45 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Whaha wij eten uit nood patat. Ook vergeten!!
Ik heb ook slechte da vandaag. Ben zo moe dat ik er weer misselijk van ben. Wil gewoon hele dag slapen.
Het ergste van alles is dat ik niet in mijn eentje dit gezin run hè.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:51 schreef Enfermera het volgende:
LolMaar niet leuk
boodschappen vergeten, bedoel ik.
Ja idd.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:55 schreef Estrys het volgende:
[..]
Het ergste van alles is dat ik niet in mijn eentje dit gezin run hè.Hij kan toch Gvd ook wel ergens aan denken of niet dan?? Echt. Door zijn familie ben ik nu total loss nou lost hij het ook maar zelf op. Ik ben klaar.
Zorgen dat zo snel mogelijk je vitamine B op orde komt. Afspraak maken met de huisarts en je zult waarschijnlijk een kuurtje krijgen met een aantal spuiten vitamine B12 (vallen reuze mee qua pijn).quote:Op zondag 17 juni 2012 22:03 schreef becky27 het volgende:
Haai
Fieder gefeliciteerd! We duimen voor een plakker.
Hier ook een prima dag gehad, feestje bij pa en ma en de hele dag achter dochter aangerend. Lekker veel buiten geweest.
Mijn vk klaagt trouwens, mijn vit D is te laagen uit het bloedonderzoek in het Erasmus bleek een te laag vit B12. Iemand enig idee hoe ernstig dat is? Ik voel me prima namelijk.
En vandaag mijlpaal: 12 weken precies!
Nee, maar de opname van al die vitamines en mineralen hebben wel met elkaar te maken, dus een te laag van het een kan een verminderde opname van een ander betekenen.quote:
Ja, altijd op maandagquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 09:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
Fieder!Gefeli meid, ik duim heel hard voor een plakkerd
Cath, wat fijn dat je zo'n awesome dag gehad hebt
Twink, steeds krachtigere schopjes
KJ, succes!!
Ik liep net langs een spiegel en ving een glimp op van mezelf. Sodeju! Wat heb ik voor enorme pens???
En toen herinnerde ik me weer dat ik zwanger ben![]()
Nu lekker douchen. Heb eerst thuisgewerkt ondat t zo'n bagger weer was. Dus ga zo pas naar mn werk
Bevalweer is hetquote:Op maandag 18 juni 2012 08:50 schreef clauwheee het volgende:
Meld. Gistermiddag t/m vannacht veel onrust in het lichaam gehad en niet lekker. Nu is het weer rustig, en hou me denk ik ook lekker rustig vandaag. Ti's toch binnenblijfweer.
Yeh, maf he?quote:Op maandag 18 juni 2012 09:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
![]()
Grappig he, dat het beeld wat je van jezelf hebt af en toe nog niet strookt met hoe je er in werkelijkheid uit ziet
Een aantal mensen hebben ook al tegen mij gezegd dat mn buik nu wel goed groeit, je kan nu niet meer zeggen dat ik gewoon dik benAlsof vrouwen plaatselijk dik worden op hun buik, volgens mij zijn dat alleen mannen toch? Nouja
Haha ja zeker mafquote:Op maandag 18 juni 2012 09:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Yeh, maf he?Soms 'vergeet' ik t gewoon even. Verder ben ik wel gewend aan mn buik en vind t juist geweldig dat ie zo groeit! Maar soms 'schrik' ik er even van als ik t tijdelijk weer even vergeten ben
Wat betreft mannen: als ik naar die van mij kijk dan komen ze idd alleen rond hun buik echt aan
Lekkerquote:Op maandag 18 juni 2012 09:31 schreef Mereltje het volgende:
Meldplicht hierHier prima nachtje, moet er elke nacht nu wel uit op te plassen, maar dat is normaal als ik hier lees dat sommige meiden meerdere malen per nacht eruit moeten. Vanmiddag proefdrukje zien van geboortekaartje en dan kiezen uit 2 drukkerijen..
clauwheee lekker thuis hangen en wie weet..
Fieder gefeliciteerd
Had jij nog een wasbordjequote:Op maandag 18 juni 2012 09:51 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja ik wou al zeggen .. Zijn dat niet soortgelijke klachten die Nanadu had/heeft? Wel vroeg al maar je weet het niet?
O ja ik keek vanmorgen ook weer in de spiegel... Mijn wasbordje waar ik altijd zo trots op was is echt heulemaal weg
... En tieten jonge .. Voel me net Pamela Anderson!! Echt niet gezond meer.
Heb wel nieuwe buikfoto's gemaakt (doe ik iedere 4 weken). Als ik vanavond zin/tijd heb zal ik ze eens online gooien(en verkleind!!, voordat het hele topic WEER vast loopt)
Jammer dat je zo lang moet wachten nog johquote:Op maandag 18 juni 2012 09:52 schreef OooLizaooO het volgende:
Op een ongemakkelijke trap aan het wachten voor de consultatie bij de vv. Wel proberen meelezen, maar niet de tijd gehad om te reageren.
Ik lees hier een aantal bikkels van dames die het moeilijk hebben maar toch sterk doorzetten. Respect! En knuffel!
En als het even niet gaat, dan mag je het ook gewoon ven uithangen, het is zo al zwaar genoeg!
En de verse babies en trotse mama's! Hartverwarmend, ik smelt er helemaal van.
Ondertussen 17 weken hier, +/- 3kg bij en dus om 9u30 afspraak bij de vv die nog steeds in gesprek is en er is nog een wachtende mama voor mij. Terwijl ik speciaal m'n werk naar deze afspraak geregeld had. Als ze niet wat voortmaakt wordt het geen controle :s.
Ik voel de kleine al een week er goed (placenta achteraan) en zo goed als elke dag. Moet er zelfs niet bewust op letten. Ik voel het wel vooral als ik zit, dan wordt er al serieus gewroet!Alleen blijft het nog een beetje onwerkelijk tot je het aan de buitenkant voelt en het wat sterker wordt. Daar kijk ik nu wel erg naar uit!
Ahh okay,quote:Op maandag 18 juni 2012 09:53 schreef Gerberaatje het volgende:
Twinkle wat Nanadu heeft is geen puppp.
quote:Op maandag 18 juni 2012 11:48 schreef freecell het volgende:
Troeta
Logi, das eng he?Ik ben ook bij elke echo weer bang dat ze zeggen: 'u zwanger? Wat een onzin!'
Zelfs nu met buik en voelbare schopjes nog
Dit! Inmiddels al een week verlof maar mijn man was ook vrij, dus veel klussen gedaan en geen foktijdquote:Op maandag 18 juni 2012 11:44 schreef Troeta het volgende:
VERLOF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dus zal weer wat actiever worden hier, door al dat gewerk kwam ik er maar niet aan toe, beetje jammer!
Ik vind persoonlijk dat er op de site van de H&M vrijwel niks te vinden is (weinig aanbod, veel uitverkocht, voor positiekleding althans). Voor H&M zou ik gewoon even langs de winkel zelf gaan.quote:
Ligt er een beetje aan welke maat je nodig hebt vind ik. Maar zie idd dat er momenteel weinig keus is!quote:Op maandag 18 juni 2012 12:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat er op de site van de H&M vrijwel niks te vinden is (weinig aanbod, veel uitverkocht, voor positiekleding althans). Voor H&M zou ik gewoon even langs de winkel zelf gaan.
Ik heb wel meerdere dingen besteld bij de Wehkamp en Zalando.
Oh, ik kijk natuurlijk ook pas een maand of twee actief op die site voor zwangerschapskleding. En iedere keer vind ik dat er heel weinig te krijgen is, terwijl het aanbod in de winkels veel uitgebreider is.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:16 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan welke maat je nodig hebt vind ik. Maar zie idd dat er momenteel weinig keus is!
Hier is het juist alleen H&M (3 stellingrekjes ongv op netaan 4m2) en de prenatal waar t lijkt alsof ze de slechtsverkopende artikelen uit de webshop in een afgelegenhoekje hebben gehangenquote:Op maandag 18 juni 2012 12:23 schreef MeNicole2 het volgende:
Bij onze H&M hebben ze geen positiekleding. Hier alleen de Miss Etam en Prenatal. Dus is weinig keus hier!!
quote:Op maandag 18 juni 2012 12:33 schreef Logician78 het volgende:
Bedankt voor alle adviezen, ik ga na een enorme huilbui net toen liev belde hoe ik me voelde ivm stoppen met roken toch maar eens stad in, even afleiding.
Oehquote:Op maandag 18 juni 2012 12:38 schreef becky27 het volgende:
http://www.zalando.nl/zwa(...)zwangerschapskleding
Whehequote:Op maandag 18 juni 2012 12:39 schreef freecell het volgende:
Huilbuien: check
Ongeveer 2 per dag momenteel denk ik
Gisteren weer enorm gejankt bij Extreme home makeoverquote:Op maandag 18 juni 2012 12:53 schreef KatyM het volgende:
Ik heb echt geen huilbui gehad, geen ruzie, geen toestanden. Wel dat ik van films iets sneller moet huilen dan normaal, maar dat is het?
Wat een saaie zwangerschap eigenlijk.
Oh wat fijn zeg!en terecht natuurlijk, maar wel een opluchtingquote:Op maandag 18 juni 2012 12:51 schreef Ladylike het volgende:
Gisteren heb ik het dus aan mijn vader, zijn vriendin en mijn zus verteld.
Ging 100 x beter dan ik dacht
Had op zijn vaderdagskaartje geschreven:
"gefeliciteerd met je vaderdag, bedankt voor al je adviesen en steun. Geniet maar van je cadeautje en drink er maar eentje op je nieuwe kleinkind"
Waarop hij zei: ben je zwanger?
Ik vertelde dat het een bewuste keuze was en dat ik gezien de crisis geen verandering in mijn financiele situatie zie binnen 3 jaar.
(wilde hem voor zijn mbt tot financieen)
Waarop hij zei dat ik hem geen uitleg verschuldigd was en daarna ging het eigenlijk alleen maar over de dingen als: hoe ver ben je, wanneer ben je uitgerekend en de uitzet e.d.
Ben zooo opgelucht![]()
![]()
Mijn vader heeft altijd zijn meningen duidelijk geventileerd, bij de vorige zwangerschap was hij ook niet echt positiefquote:Op maandag 18 juni 2012 12:54 schreef KatyM het volgende:
[..]
Oh wat fijn zeg!en terecht natuurlijk, maar wel een opluchting
quote:Op maandag 18 juni 2012 12:53 schreef Ladylike het volgende:
Was retenerveus toen ik thuis vertok
Ben echt mega opgelucht, nog bedankt voor de reacties en steun mensen
[..]
Gisteren weer enorm gejankt bij Extreme home makeover
Hmm klinkt interessant, ik ben ook al zo lastigquote:Op maandag 18 juni 2012 12:56 schreef Estrys het volgende:
Ik heb ook weer mijn zwangerschapskleding uit de kast getrokken. Zit veel lekkerder.
Huilbuien, check, ruzie maken, boos om niks, de hormonen vliegen je om de oren hier en ik zit pas op 12 wekenIk ga denk ik mijn haptotherapie weer oppakken. Ik merk dat ik erg bezig ben met mijn omgeving. En dat ik dingen niet los kan laten. De behandeling bestaat uit praten en een massage. Dus het helpt me vast te ontspannen.
Oh daar kan ik me nu zooo kwaad om maken, terwijl het me normaal niet zou interesserenquote:Op maandag 18 juni 2012 12:58 schreef KatyM het volgende:
[..]is natuurlijk ook heel zielig. Ik heb laatste tijd alleen maar voetbal gezien, ook om te janken natuurlijk
.
Oh my!quote:Op maandag 18 juni 2012 13:13 schreef MeNicole2 het volgende:
Mijn buik bolt al wel. Maar is ook niet zo raar. Ben nu 9 weken zwanger en de jongste is vandaag 9 maand
Ja niet eens tijd om 9 maand te ontzwangeren. Mijn lichaam snapt er niks van.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:18 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja niet eens tijd om 9 maand te ontzwangeren. Mijn lichaam snapt er niks van.
Whehequote:Op maandag 18 juni 2012 13:04 schreef Estrys het volgende:
Die arme man van mij zou een lintje moeten krijgenMeestal laat hij het over zich heen komen en gaat niet (meteen) in discussie. Hij heeft het goed onthouden uit het boek help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt van Kluun, als je vrouw onredelijk is: kop in het zand en vooral meeveren!
Ja wij hadden gewoon de pil. Mocht ook niet baten. Maar ja komt allemaal helemaal goedquote:Op maandag 18 juni 2012 13:23 schreef KatyM het volgende:
[..]pff bikkel, moet er niet aan denken
. Heb de condooms al in huis voor straks
.
De theater voorstelling is ook briljant!quote:Op maandag 18 juni 2012 13:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
WheheJaa goed boekje is dat he! De woestijnpolitiek idd
![]()
XD
Tijdens de bv de pil geslikt en toch zwanger geworden? Jeminee. Tuurlijk komt het goed maar wel ff schrikkenquote:Op maandag 18 juni 2012 13:31 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja wij hadden gewoon de pil. Mocht ook niet baten. Maar ja komt allemaal helemaal goed
Ik ga echt heel goed oppassen, bij deze ook de allereerste poging gelijk zwanger dus ik ga heul voorzichtig doen.quote:
Koel/koud douchen, al heb je daar op je werk niks aan....quote:Op maandag 18 juni 2012 13:36 schreef Sorbootje het volgende:
Nee gebruik niets anders en ja ik heb bultjes. Maar ik weet niet zo goed wat er eerder was, het krabben of de bultjes. En ik krab alles stuk.
Ja vast ja!quote:Op maandag 18 juni 2012 13:38 schreef MeNicole2 het volgende:
En mijn lief heeft ook nog slecht zaad he
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:38 schreef MeNicole2 het volgende:
En mijn lief heeft ook nog slecht zaad he
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:40 schreef freecell het volgende:
[..]
(ik mag lachen, ik werd na 8.5 mnd weer zwanger, ondanks bv en ac, terwijl ik niet ongesteld ben geweest tussendoor)
Haha nee. Kreeg van de VK ook het advies om me in te smeren met olijfolie. Ze zien me aankomen hier! Glimmend als een olijfjequote:Op maandag 18 juni 2012 13:37 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Koel/koud douchen, al heb je daar op je werk niks aan....
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:58 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Haha nee. Kreeg van de VK ook het advies om me in te smeren met olijfolie. Ze zien ruiken me aankomen hier! Glimmend als een olijfje
beetje citroen erbij tegen de luchtquote:Op maandag 18 juni 2012 13:58 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Haha nee. Kreeg van de VK ook het advies om me in te smeren met olijfolie. Ze zien me aankomen hier! Glimmend als een olijfje
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:58 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Haha nee. Kreeg van de VK ook het advies om me in te smeren met olijfolie. Ze zien me aankomen hier! Glimmend als een olijfje
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
beetje citroen erbij tegen de lucht en je bent een salade
En een prachtig zwangerschapsmaskertje..quote:Op maandag 18 juni 2012 14:01 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]en dan zul je zien dat de zon ineens weer gaat schijnen
(op zich wel win-win, zo'n bruin korstje heb je nog nooit gehad
)
En zo glad als een aalquote:Op maandag 18 juni 2012 13:58 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Die zijnquote:Op maandag 18 juni 2012 14:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En een prachtig zwangerschapsmaskertje..
Sorry, flauw.quote:
Oehh!! Een jongen, wat leuk!quote:
Dank allen! Ik moet wel even omschakelen. Zit helemaal in de roze enzo. En nu komt er gewoon een jongetje.quote:
Jaquote:Op maandag 18 juni 2012 14:41 schreef Keshet het volgende:
Willen jullie weten of je een jochie of een meisje erbij krijgen Free?
Kwestie van opletten in v&a enzo..quote:Op maandag 18 juni 2012 14:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja
Maar we moeten nog steeds overleggen of die info ook verder komt dan ons tweedenk het niet eigenlijk.
En als je het voelt aankomen gewoon op de grond gaan zitten, dan val je niet zo hard.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:32 schreef Twinkle20 het volgende:
Zo.. en toen lag ik ineens op de grond op het werk. Na controle nu ook de oorzaak: veel te lage bloeddruk.
Omdat ik ruim een uur van werk af woon en het mij niet verstsndig leek om naar huis te rijden alleen.. lig ik nu in hartje Nieuwegein bij een collega in bed totdat manlief mij zo op komt halrn.
Mensenlief wat is dat schrikken zseg! En ik was ivm paniekstoornis al zo bang om van mijn gaatje af te gaan. Dat is nu even 10x erger.
Iemand een idee wat ik daar nog meer tegen kan doen behalve drop eten?
Je moest eens weten :-p hahaquote:Op maandag 18 juni 2012 15:59 schreef Sorbootje het volgende:
Twinkle, wel gezellig zo lekker bij je collega in bedViesje
Oh gelukkig, je klinkt inderdaad geduldig. Is dat het beleid, pas met 42 inleiden? Of is dat in overleg gegaan omdat je je nog zo prima voelt?quote:Op maandag 18 juni 2012 14:55 schreef adesse het volgende:
KJ wat leuk een jongetje!![]()
Sorbootje balen van de jeuk. Misschien iets op vaseline gebaseerd? Lijkt me echt hel zoveel jeuk.
Katy hier gaat alles goed hoor. Het is allemaal nog wel vol te houden. Morgen naar de verloskundige. Ben benieuwd wat m'n bloeddruk nu doet (morgen ook een plasje inleveren). Ik weet nou niet of ik het goed onthouden heb of ze morgen een strip poging doen. Ben benieuwd of ik überhaupt wel ontsluiting heb. Donderdag naar het ziekenhuis voor een eerste controle en die dinsdag daarop inleiden. Of mijn bloeddruk moet op eens weer gestegen zijn, dan waarschijnlijk eerder naar ziekenhuis. Max anderhalve week nog, dus dat is wel te overleven. Soms lukt dat geduldig afwachten beter dan andere keren
Wat leuk!quote:Op maandag 18 juni 2012 14:37 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Dank allen! Ik moet wel even omschakelen. Zit helemaal in de roze enzo. En nu komt er gewoon een jongetje.
Verder zag alles er goed uit. Hartje zag er zo even 1-2-3- prima uit, maar dat wordt natuurlijk enorm in de gaten gehouden straks.
Volgens mij 24 weken, zo uit m'n hoofd.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:59 schreef Sorbootje het volgende:
Twinkle, wel gezellig zo lekker bij je collega in bedViesje!
EN nou weet ik dus nog steeds niet hoe lang ik zwanger ben. OPHELIAAAAAAAA!!!! JOEHOE!
Wat een grappige site is dat. Ik ga volgens de Mittendorf-Williams methode 19-01 bevallen. Even kijken of ie de andere bevallingen goed hadquote:Op maandag 18 juni 2012 16:09 schreef KatyM het volgende:
Sorbo, als je de uitgerekende datum weet kan je dat makkelijk achterhalen via internet he..: http://www.babybytes.nl/verloop.php
Wat een grappige link!quote:Op maandag 18 juni 2012 16:09 schreef KatyM het volgende:
[..]
Oh gelukkig, je klinkt inderdaad geduldig. Is dat het beleid, pas met 42 inleiden? Of is dat in overleg gegaan omdat je je nog zo prima voelt?
Hopelijk lukt die strippoging en brengt het wat op gang. Succes morgen
Sorbo, als je de uitgerekende datum weet kan je dat makkelijk achterhalen via internet he..: http://www.babybytes.nl/verloop.php
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |