Phaidra

lekker van genieten, hopelijk wordt het voeden ook sneller minder tijdrovend

Logi, maar dat is ook moeilijk én lastig! Ik was nét 2,5 week voor de posi test bij de eerste gestopt (was ivf, dus begin van de poging zeg maar) en ik heb de eerste 3 maanden, zoiets, echt rondgelopen als een feeks op pootjes
Roken was voor mijn gevoel geen optie, ik deed het dan ook niet, maar OMG wat vond ik alles oneerlijk. Ik was dan wel zwanger (ein-de-lijk in mijn geval)

maar ineens niet meer roken (na zo'n 17 jaar kettingroken

) en óók al geen wijntjes meer drinken, terwijl de hele wereld dat natuurlijk wel deed, zo gezellig met de kerst enzo.... Pfoi!
Dus wees maar een beetje extra lief voor jezelf, haal wat lekkers... geef je lief een extra zoen (die begrijpt je wel!! Het is niet oké, maar het is wel logisch.. je moet het op íemand afreageren en dat is hij nou eenmaal).. adem in, adem uit.. en ineens gaat het straks een stuk beter!

Mereltje, ja dat is wel vlot, dat voorwerk.. maarja, ik vind het op zich niet gek, bij muppet had ik het ook al vroeg.. nou ja, misschien doet het dit keer niks, maar het zou wel fijn zijn

nou is het ook al een lekker stevig kind wat op mijn onderkant

drukt (ze zou volgens schatting al rond de 3300 gram zijn

) ik til zo nu en dan mijn andere zwaargewichtje nog

kan ook wel eens meewerken...
Keshetteketet toch een jongen. Zei ik toch

Nou ja ik zei meisje, maar ook dat ik het altijd fout heb dus dat het wel een jongen zou zijn

Hendrikje

je gaat hem toch wel écht zo noemen hè???