abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112961946
Zwangerschap & geboorte

12 juni: adesse
26 juni: KatyM (jongetje)
30 juni: clauwheee (meisje)

04 juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
13 juli: Kersjes (jongen)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

Eerste helft augustus: SilkTie
01 augustus: Nanadu (jongen)
03 augustus: _Bunny_ (meisje)
06 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
16 augustus: Vamperotica
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

01 september: Sopho
10 september: LeNeHe (meisje)
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 september: Frups (jongetje)
17 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR (meisje)

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot (meisje)
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
31 oktober: Twinkle20

08 november: Cocotrimonium
11 november: Spees_Eend
26 november: OooLizaooO (jongetje)
30 november: Kaatjejannie

06 december: Nytar
26 december: Ladylike
31 december: becky27

Estrys

2013

01 januari: rebel-angel
papillion

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_112961948
Als niemand het doet doe ik het wel even :7
pi_112962051
Keshet een piem0l in d'r buik! O+ *G* O+
pi_112962053
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 10:24 schreef Oognip het volgende:
Als niemand het doet doe ik het wel even :7
^O^
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_112962480
Keshet *O*

En dan zit je net met je haar in de verf, krijg je ook weer ff flink wat voorwerk ineens :D. Ik ga ff rustig zitten, t mot toch een half uur inwerken :P
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_112962510
Keshet een echte hendrik, wat stoer *O* *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_112962588
Briljant moment om je haar te verven ook :D
pi_112962609
Keshet wat leuk een jongen.

Clauwee spannend voorwerk. zit je haar wel mooi in de kleur :D
pi_112962631
Twinkle een meisje *O* ik hoop dat jullie goed nieuws krijgen over de gezondheid.

Keshet, toch een jochie, hoe leuk! O+

Gerbera al aan het aftellen, het schiet op! :o

Clauwhee ook al voorwerk? Ik wil ook!

Ik heb dramatisch geslapen, kan totaal geen houding meer vinden, m'n vingers lijken net worsten en tintelen de hele nacht.
JE MAG KOMEN HOOR! Zou t helpen? :').
pi_112962660
Keshnet, wat leuk een jongetje.
pi_112962825
Joh Katy, 2 jaar geleden hadden Pessie en Flugel al weet ik hoe lang voorwerk en ik helemaal niks (ze waren een week of 2,3 na mij uitgerekend). Dus ik had al zoiets van die gaan mij zwaar inhalen :') uiteindelijk niet dus en ik ben zonder enig voorwerk in 7uur bevallen :+ dus voorwerk zegt niks ;)

*O* voor.de jongen van Keshet!
pi_112962965
Klopt hoor Sonnetje. Hier ook geen voorwerk gehad.

Lekker Gebra dat je nu kan gaan aftellen.
pi_112963106
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 11:14 schreef Sonnetje85 het volgende:
Joh Katy, 2 jaar geleden hadden Pessie en Flugel al weet ik hoe lang voorwerk en ik helemaal niks (ze waren een week of 2,3 na mij uitgerekend). Dus ik had al zoiets van die gaan mij zwaar inhalen :') uiteindelijk niet dus en ik ben zonder enig voorwerk in 7uur bevallen :+ dus voorwerk zegt niks ;)

Oh dat is mooi *O* daar hou ik me nu maar aan vast dan O+. Uur of 7 teken ik ook voor. Ik ben gewoon ongeduldig en zo benieuwd O+.
pi_112963167
Keshet gefeliciteerd!

Twinkel een meisje, wat leuk. Ik hoop dat uit de rest van de onderzoeken blijkt dat alles goed is!

Ik ben in Valencia, echt heerlijk om weer eens in de zon te zitten. O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
  zaterdag 16 juni 2012 @ 11:29:23 #15
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112963183
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_112963222
Joepie keshet een jongetje :-)
Zo maf om nu te weten wat het wordt. In plaats van 'het' begroeten we nu 's morgens een 'zij'. Gelukkig nog even tijd om eraan te wennen.

Hier staat het hele huis op zijn kop omdat ze druk bezig zijn met het aanleggen van 100m2 tuin. Ik kan de rust niet vinden en erger me dood door alle rommel. Maar ik weet dat het voor een goed doel is. Dus dwing mezelf nu maar op de bank te blijven met een stapel mama-tijdschriften. Opruimen komt later wel weer.

Enne... wafels! Hmmm
pi_112963293
Nku logician allereerst super goed dat je in ieder geval probeert om te stoppen! Mijn man is ook bezig en dan gebeurt er zoveel in je lijf en hoofd. En daar bovenop nog je zwangerschap met al zijn kwaaltjes. Tuurlijk mag je af en toe dan even medelijden hebben met jezelf! Keep up the good work!
pi_112963302
quote:
8s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 11:29 schreef Logician78 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaar. Ik was de eerste drie maanden niet om aan te zien, laat staan geschikt om mee samen te leven. Gaat weer over. Écht. Hoever ben je?
pi_112963320
Skoap wat klinkt dat heerlijk, Valencia! Geniet ervan! Hoe lang blijf je?
  zaterdag 16 juni 2012 @ 12:06:23 #20
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112963981
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 11:34 schreef -Spring het volgende:

[..]

Herkenbaar. Ik was de eerste drie maanden niet om aan te zien, laat staan geschikt om mee samen te leven. Gaat weer over. Écht. Hoever ben je?
Ik ben pas 6 wk

SPOILER
pi_112964055
Twink, wat fijn dat je nu weet dat je een meisje in je buik hebt zitten *O* O+
(en idd, wat je zelf al zegt, niet te druk maken, kans is zooo klein, is vast een übergezond meisje dat daar in je buik woont O+)

En Keshet een jongetje! *O*

Skoap, lekker in Valencia *; Geniet ervan meis :)

Ik heb mezelf gisteren voor de eerste keer sinds tijden gewogen. Zit nu op zo'n 3-4 kilo extra, bij 19w2d. Als ik gemiddeld doorgroei, kom ik dan op zo'n 12-16kilo extra uit na 9 maanden.
pi_112964090
herkenbaar....Niet dat stoppen met roken, maar de rest.... Ik zou zo graag even uit willen huilen, maar daar krijg ik alleen maar meer hoofdpijn van...Echt ik word er gek van... Ex zou zoonlief ophalen voor de zwemles, maar die had zich voor de verandering weer eens verslapen, dus ik op de fiets met zoonlief achterop naar hem toe ( we wonen dicht bij elkaar in de buurt) Onderweg nam hij zijn telefoon pas op... En dan mag IK niet chagerijnig doen....
Iedereen in mn buurt kan een snauw krijgen en het liefst kruip ik onder een deken en kom er voorlopig niet meer onder uit...Maar als ik er dan 5 tellen lig, mis ik iedereen weer enorm en wil ik ze bij me....
pi_112964112
En ik vind eh theel knap hooor...Zomaar opeens stoppen met roken terwijl de hormonen door je lijf heen gieren! :*
  Moderator zaterdag 16 juni 2012 @ 12:12:13 #24
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_112964137
Kan ik ook in de OP? :)

Onlogisch, papa, verwachtte geboorte datum is 3 november 8-)

Oh, en het wordt een zoon _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 16 juni 2012 @ 12:13:47 #25
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112964178
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 12:10 schreef vamperotica het volgende:
herkenbaar....Niet dat stoppen met roken, maar de rest.... Ik zou zo graag even uit willen huilen, maar daar krijg ik alleen maar meer hoofdpijn van...Echt ik word er gek van... Ex zou zoonlief ophalen voor de zwemles, maar die had zich voor de verandering weer eens verslapen, dus ik op de fiets met zoonlief achterop naar hem toe ( we wonen dicht bij elkaar in de buurt) Onderweg nam hij zijn telefoon pas op... En dan mag IK niet chagerijnig doen....
Iedereen in mn buurt kan een snauw krijgen en het liefst kruip ik onder een deken en kom er voorlopig niet meer onder uit...Maar als ik er dan 5 tellen lig, mis ik iedereen weer enorm en wil ik ze bij me....
:D Ja precies, stampvoetend als een klein kind naar boven gelopen onder het mom van ik wil je even niet meer zien, en dan na 2min op bed liggen zoiets van waarom komt hij nu niet naar boven om mij te troosten :')

Hopelijk is het de combi van hormonen en stoppen en is dit niet blijvend :+
  zaterdag 16 juni 2012 @ 12:15:26 #26
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112964221
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 12:12 schreef onlogisch het volgende:
Kan ik ook in de OP? :)

Onlogisch, papa, verwachtte geboorte datum is 3 november 8-)

Oh, en het wordt een zoon _O_
O+ van harte
pi_112964240
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 12:13 schreef Logician78 het volgende:

[..]

:D Ja precies, stampvoetend als een klein kind naar boven gelopen onder het mom van ik wil je even niet meer zien, en dan na 2min op bed liggen zoiets van waarom komt hij nu niet naar boven om mij te troosten :')

Hopelijk is het de combi van hormonen en stoppen en is dit niet blijvend :+
Het schijnt over te gaan....ooit! :*
pi_112964255
Ooooh... en een piem0l voor Keshet! *O*
pi_112964259
En gefeliciteerd onlogisch!
  zaterdag 16 juni 2012 @ 12:17:40 #30
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112964271
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 12:16 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Het schijnt over te gaan....ooit! :*
Weet je wat stom is, dat die stomme nicotine pillejtes niet mogen als je zwanger bent :(
pi_112964461
Keshet een jongen!! *G*
Tof!!

En een :* Voor de dames die niet lekker in hun vel zitten.

Clawhee weer aan het rommelen!
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_112964468
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 12:17 schreef Logician78 het volgende:

[..]

Weet je wat stom is, dat die stomme nicotine pillejtes niet mogen als je zwanger bent :(
Oh, das wel balen ja!
pi_112964932
Gerbera al gerommel, dat is snel. Vorige keer had ik dat bij het indalen, maar deze keer geen last van.

Keshet een jongen *O*

KatyM vervelend van je vingers, dat het maar snel mag komen.. :)

Logi sterkte met het stoppen met roken, al die hormonen ook nog, lekker huilen lucht ook op en lekkere dingen eten, je wordt toch dikker ;) :*

Clauwhee aan het rommelen, spannend!

Morgen ben ik alweer 37 weken.. :)
pi_112965576
O bluh Logi :*

Zo, ready. Ik bedacht me dat ik toch echt (ja echt) liever 5 cm ontsluiting heb dan 5 cm uitgroei de komende dagen :P

Voorwerk zegt weinig inderdaad volgens mij...soms rommelt het, soms ook flink, maar vraag me af of het wel iets doet.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zaterdag 16 juni 2012 @ 14:06:29 #35
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112967139
Gerb, lekker aan de rommel!

Logician en Vamp, het valt ook niet mee he. Die stomme hormonen ook :*

Haha Clauwheee, je hebt mijn tip ter harte genomen :D Uitgroei hebben in je zo veel gefotografeerde kraamtijd is evil }:|

Keshet een jochie, yeeehahhh!

Manlief is aan het werk vandaag. Van 10 tot 12 was ik op het zomerfeest van het kdv met de jongens, daarna nog een rondje supermarkt en toen we thuiskwamen waren mijn ouders er. De hele woonkamer en keuken zijn nu opgeruimd en schoon O+
Zo fijn! Morgen visite over de vloer vanwege oudste z'n verjaardag en ik zag al helemaal voor me hoe M. en ik tot vanavond laat in de weer zouden zijn om het allemaal aan kant te krijgen...

De kramp in buik gaat vandaag vrolijk door. Buik "trekt" ook de hele tijd en ik kan amper staan. Lopen gaat beter, maar zodra ik stil sta zak ik steeds door. Dus ja, dan maar bankhangen :P
.... met gevoel voor drama....
pi_112967663
Ik kom hier nog even zwaaien naar jullie. Iedereen heel erg bedankt voor het gezellige kletsen over de zwangerschap en alles daaromheen, en de tips doe hier voorbij zijn gekomen. Ik heb er iig veel aan gehad.

Sterkte voor de LLM'ers, hopelijk wordt het wachten voor jullie snel beloond. Ook sterkte voor de nog-niet-zo-LLM'ers die het nu al zo zwaar hebben en voor iedereen in de onzekere beginperiode. Ik duim dat het allemaal goed komt en ik jullie snel weer zie in het babytopic (alwaar ik me zelf nog helemaal niet gemeld heb, geen tijd voor nog :P).
:* :* :*

Hier gaat alles gelukkig goed. Ons ukkepukje is een superlief mannetje die veel drinkt en slaapt. Nadat hij de eerste dag al 7% was afgevallen, is hij achtereenvolgens alweer 3 dagen stabiel op hetzelfde gewicht *O*. De voedingen kosten wel veel tijd (overdag elke 2 uur, 's nachts elke 3 uur - eerst borst + bijvoeding via een slangetje, eventueel nog daarna bijvoeden met een spuitje en vinger, daarna nog 10 min kolven), maar dat gaat ook steeds soepeler.

mijn lief is een geweldige papa, zo heerlijk om hen samen te zien. Ik ben zo gelukkig!! O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 16 juni 2012 @ 14:40:49 #37
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112968108
Phaidra O+
.... met gevoel voor drama....
pi_112968720
Phaidra O+ lekker van genieten, hopelijk wordt het voeden ook sneller minder tijdrovend :Y :*

Logi, maar dat is ook moeilijk én lastig! Ik was nét 2,5 week voor de posi test bij de eerste gestopt (was ivf, dus begin van de poging zeg maar) en ik heb de eerste 3 maanden, zoiets, echt rondgelopen als een feeks op pootjes :+

Roken was voor mijn gevoel geen optie, ik deed het dan ook niet, maar OMG wat vond ik alles oneerlijk. Ik was dan wel zwanger (ein-de-lijk in mijn geval) :P maar ineens niet meer roken (na zo'n 17 jaar kettingroken :')) en óók al geen wijntjes meer drinken, terwijl de hele wereld dat natuurlijk wel deed, zo gezellig met de kerst enzo.... Pfoi!

Dus wees maar een beetje extra lief voor jezelf, haal wat lekkers... geef je lief een extra zoen (die begrijpt je wel!! Het is niet oké, maar het is wel logisch.. je moet het op íemand afreageren en dat is hij nou eenmaal).. adem in, adem uit.. en ineens gaat het straks een stuk beter! :*

Mereltje, ja dat is wel vlot, dat voorwerk.. maarja, ik vind het op zich niet gek, bij muppet had ik het ook al vroeg.. nou ja, misschien doet het dit keer niks, maar het zou wel fijn zijn :P nou is het ook al een lekker stevig kind wat op mijn onderkant :P drukt (ze zou volgens schatting al rond de 3300 gram zijn :o ) ik til zo nu en dan mijn andere zwaargewichtje nog :+ kan ook wel eens meewerken...

Keshetteketet toch een jongen. Zei ik toch :P Nou ja ik zei meisje, maar ook dat ik het altijd fout heb dus dat het wel een jongen zou zijn :') Hendrikje O+ je gaat hem toch wel écht zo noemen hè??? O+
  zaterdag 16 juni 2012 @ 15:10:28 #39
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112968967
Keshet :D Een jongen, wat gaaf! :*

KatyM :*

Logician :* He meid, vervelend zeg. Knuf :*

Whihi Twinkle ja grappig he :D Ik zeg ook de hele tijd 'zij', en daardoor wordt het voor mijn gevoel ook een heel stuk echter O+ :D

Coco: doe je netjes met je gewichtstoename! :D *O*
Ik zit volgens mn eigen berekeningen al op +7kg. :') Ik trek me er maar niet al te veel van aan :@ Haal vooral fruit e.d. in huis en geen dingen als chips enzo, dus ik vind het wel best.. En ik moet zeggen, ik was ook niet zwaar toen ik begon, vind mezelf voller ook wat mooier O+ Dus hoop dat er nog wat aan blijft plakken na de bevalling :9

Phaidra :* Fijn dat alles goed gaat!! O+ Geniet ervan!!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_112969116
Ik zat inmiddels op +7,nogwat maar ben weer terug op +6,5 bij precies 35 weken :')
  zaterdag 16 juni 2012 @ 15:19:47 #41
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112969218
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 15:15 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik zat inmiddels op +7,nogwat maar ben weer terug op +6,5 bij precies 35 weken :')
:') :o Hoe kan dat nou?
Wel fijn dat je geen blaasontsteking had btw! :* (had ik goed gelezen toch? :@)
pi_112969522
Ja goed gelezen :) huisarts belde gisterenavond nog (!!) om te zeggen dat de kweek ook helemaal schoon was... :Y

En tja, hoe het kan geen idee eigk :D kind eet me op :') ik eet gewoon normaal, alhoewel ik momenteel nagenoeg niet snaai ;) maar ik had wel wát reserves dus het is niet erg :P
  zaterdag 16 juni 2012 @ 15:51:13 #43
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112969998
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 15:31 schreef Gerberaatje het volgende:
Ja goed gelezen :) huisarts belde gisterenavond nog (!!) om te zeggen dat de kweek ook helemaal schoon was... :Y

En tja, hoe het kan geen idee eigk :D kind eet me op :') ik eet gewoon normaal, alhoewel ik momenteel nagenoeg niet snaai ;) maar ik had wel wát reserves dus het is niet erg :P
Zo, nice :) Aardige huisarts!
Whehe oke :D Nee precies, nou mooi joh *O*
pi_112970678
Phaidra O+ fijn dat hij nu zijn gewicht kan behouden!!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_112970713
Phaidra O+
pi_112972824
Ma b00bs zijn aan het werk :') heb ineens lektetten :? bij muppet nooit gehad :o :D
  † In Memoriam † zaterdag 16 juni 2012 @ 17:24:15 #47
309370 Nanadu
pi_112972928
Phaidra wat fijn dat het goed gaat en ik hoop dat het voeden binnenkort ook minder tijd kost.

Keshet een jongen *O*

Katy ik hoop dat jij niet lang meer hoeft te wachten. Ik kan mij goed voorstellen dat je nieuwschierig bent.

Wat aankomen betreft ging het bij mij in het begin heel snel. Voor ik het wist was ik al 10 kg aangekomen, maar ik sta nu al wekenlang stil en ben zelfs 1 kg afgevallen. Ik moet zeggen dat ik ook al heel lang totaal geen zin meer heb in eten en snel vol ben. Niet dat ik het erg vind O-)
Vanochtend voelde ik mij echt vreselijk. Ik was weer enorm duizelig en last van mijn darmen. Controle was vanochtend gelukkig wel goed en ben begin van de middag gaan slapen. Hierna voelde ik mij stukken beter en zijn we nog even op stap geweest om het behang wat ik gisteren heb uitgezocht te kopen. Ik moet er wel echt heel erg aan wennen dat ik iedere keer zo enorm terug gefloten word door mijn lichaam en hier dan ook echt aan toe moet geven.
pi_112973049
Phaidra je klinkt helemaal gelukkig!

Keshet een jongetje! Gaaf!

Gerbera gelukkig niet weer een.blaasontsteking en ook zo'n toffe ha die s'avonds even belt
en je gewicht! Doe je goed
ligt buikbaby nu ook nog beetje ok ipv tegen je hydro?

Ik ben sinds vandaag echt thuis! Wat is dat fijn zeg! En alle lof voor meneer die me lekker laat knuffelen met mini, me laat liggen, alles in huis doet
pi_112973087
Nanadu :* tis ook stront vervelend een lijf dat niet doet wat jij wil
pi_112973154
Vamp iedereen onder je steen meenemen :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')