Haha nee. Kreeg van de VK ook het advies om me in te smeren met olijfolie. Ze zien me aankomen hier! Glimmend als een olijfjequote:Op maandag 18 juni 2012 13:37 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Koel/koud douchen, al heb je daar op je werk niks aan....
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:58 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Haha nee. Kreeg van de VK ook het advies om me in te smeren met olijfolie. Ze zien ruiken me aankomen hier! Glimmend als een olijfje
beetje citroen erbij tegen de luchtquote:Op maandag 18 juni 2012 13:58 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Haha nee. Kreeg van de VK ook het advies om me in te smeren met olijfolie. Ze zien me aankomen hier! Glimmend als een olijfje
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:58 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Haha nee. Kreeg van de VK ook het advies om me in te smeren met olijfolie. Ze zien me aankomen hier! Glimmend als een olijfje
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
beetje citroen erbij tegen de lucht en je bent een salade
En een prachtig zwangerschapsmaskertje..quote:Op maandag 18 juni 2012 14:01 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]en dan zul je zien dat de zon ineens weer gaat schijnen
(op zich wel win-win, zo'n bruin korstje heb je nog nooit gehad
)
En zo glad als een aalquote:Op maandag 18 juni 2012 13:58 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Die zijnquote:Op maandag 18 juni 2012 14:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En een prachtig zwangerschapsmaskertje..
Sorry, flauw.quote:
Oehh!! Een jongen, wat leuk!quote:
Dank allen! Ik moet wel even omschakelen. Zit helemaal in de roze enzo. En nu komt er gewoon een jongetje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |