Ligt er een beetje aan welke maat je nodig hebt vind ik. Maar zie idd dat er momenteel weinig keus is!quote:Op maandag 18 juni 2012 12:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat er op de site van de H&M vrijwel niks te vinden is (weinig aanbod, veel uitverkocht, voor positiekleding althans). Voor H&M zou ik gewoon even langs de winkel zelf gaan.
Ik heb wel meerdere dingen besteld bij de Wehkamp en Zalando.
Oh, ik kijk natuurlijk ook pas een maand of twee actief op die site voor zwangerschapskleding. En iedere keer vind ik dat er heel weinig te krijgen is, terwijl het aanbod in de winkels veel uitgebreider is.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:16 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan welke maat je nodig hebt vind ik. Maar zie idd dat er momenteel weinig keus is!
Hier is het juist alleen H&M (3 stellingrekjes ongv op netaan 4m2) en de prenatal waar t lijkt alsof ze de slechtsverkopende artikelen uit de webshop in een afgelegenhoekje hebben gehangenquote:Op maandag 18 juni 2012 12:23 schreef MeNicole2 het volgende:
Bij onze H&M hebben ze geen positiekleding. Hier alleen de Miss Etam en Prenatal. Dus is weinig keus hier!!
quote:Op maandag 18 juni 2012 12:33 schreef Logician78 het volgende:
Bedankt voor alle adviezen, ik ga na een enorme huilbui net toen liev belde hoe ik me voelde ivm stoppen met roken toch maar eens stad in, even afleiding.
Oehquote:Op maandag 18 juni 2012 12:38 schreef becky27 het volgende:
http://www.zalando.nl/zwa(...)zwangerschapskleding
Whehequote:Op maandag 18 juni 2012 12:39 schreef freecell het volgende:
Huilbuien: check
Ongeveer 2 per dag momenteel denk ik
Gisteren weer enorm gejankt bij Extreme home makeoverquote:Op maandag 18 juni 2012 12:53 schreef KatyM het volgende:
Ik heb echt geen huilbui gehad, geen ruzie, geen toestanden. Wel dat ik van films iets sneller moet huilen dan normaal, maar dat is het?
Wat een saaie zwangerschap eigenlijk.
Oh wat fijn zeg!en terecht natuurlijk, maar wel een opluchtingquote:Op maandag 18 juni 2012 12:51 schreef Ladylike het volgende:
Gisteren heb ik het dus aan mijn vader, zijn vriendin en mijn zus verteld.
Ging 100 x beter dan ik dacht
Had op zijn vaderdagskaartje geschreven:
"gefeliciteerd met je vaderdag, bedankt voor al je adviesen en steun. Geniet maar van je cadeautje en drink er maar eentje op je nieuwe kleinkind"
Waarop hij zei: ben je zwanger?
Ik vertelde dat het een bewuste keuze was en dat ik gezien de crisis geen verandering in mijn financiele situatie zie binnen 3 jaar.
(wilde hem voor zijn mbt tot financieen)
Waarop hij zei dat ik hem geen uitleg verschuldigd was en daarna ging het eigenlijk alleen maar over de dingen als: hoe ver ben je, wanneer ben je uitgerekend en de uitzet e.d.
Ben zooo opgelucht![]()
![]()
Mijn vader heeft altijd zijn meningen duidelijk geventileerd, bij de vorige zwangerschap was hij ook niet echt positiefquote:Op maandag 18 juni 2012 12:54 schreef KatyM het volgende:
[..]
Oh wat fijn zeg!en terecht natuurlijk, maar wel een opluchting
quote:Op maandag 18 juni 2012 12:53 schreef Ladylike het volgende:
Was retenerveus toen ik thuis vertok
Ben echt mega opgelucht, nog bedankt voor de reacties en steun mensen
[..]
Gisteren weer enorm gejankt bij Extreme home makeover
Hmm klinkt interessant, ik ben ook al zo lastigquote:Op maandag 18 juni 2012 12:56 schreef Estrys het volgende:
Ik heb ook weer mijn zwangerschapskleding uit de kast getrokken. Zit veel lekkerder.
Huilbuien, check, ruzie maken, boos om niks, de hormonen vliegen je om de oren hier en ik zit pas op 12 wekenIk ga denk ik mijn haptotherapie weer oppakken. Ik merk dat ik erg bezig ben met mijn omgeving. En dat ik dingen niet los kan laten. De behandeling bestaat uit praten en een massage. Dus het helpt me vast te ontspannen.
Oh daar kan ik me nu zooo kwaad om maken, terwijl het me normaal niet zou interesserenquote:Op maandag 18 juni 2012 12:58 schreef KatyM het volgende:
[..]is natuurlijk ook heel zielig. Ik heb laatste tijd alleen maar voetbal gezien, ook om te janken natuurlijk
.
Oh my!quote:Op maandag 18 juni 2012 13:13 schreef MeNicole2 het volgende:
Mijn buik bolt al wel. Maar is ook niet zo raar. Ben nu 9 weken zwanger en de jongste is vandaag 9 maand
Ja niet eens tijd om 9 maand te ontzwangeren. Mijn lichaam snapt er niks van.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:18 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja niet eens tijd om 9 maand te ontzwangeren. Mijn lichaam snapt er niks van.
Whehequote:Op maandag 18 juni 2012 13:04 schreef Estrys het volgende:
Die arme man van mij zou een lintje moeten krijgenMeestal laat hij het over zich heen komen en gaat niet (meteen) in discussie. Hij heeft het goed onthouden uit het boek help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt van Kluun, als je vrouw onredelijk is: kop in het zand en vooral meeveren!
Ja wij hadden gewoon de pil. Mocht ook niet baten. Maar ja komt allemaal helemaal goedquote:Op maandag 18 juni 2012 13:23 schreef KatyM het volgende:
[..]pff bikkel, moet er niet aan denken
. Heb de condooms al in huis voor straks
.
De theater voorstelling is ook briljant!quote:Op maandag 18 juni 2012 13:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
WheheJaa goed boekje is dat he! De woestijnpolitiek idd
![]()
XD
Tijdens de bv de pil geslikt en toch zwanger geworden? Jeminee. Tuurlijk komt het goed maar wel ff schrikkenquote:Op maandag 18 juni 2012 13:31 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja wij hadden gewoon de pil. Mocht ook niet baten. Maar ja komt allemaal helemaal goed
Ik ga echt heel goed oppassen, bij deze ook de allereerste poging gelijk zwanger dus ik ga heul voorzichtig doen.quote:
Koel/koud douchen, al heb je daar op je werk niks aan....quote:Op maandag 18 juni 2012 13:36 schreef Sorbootje het volgende:
Nee gebruik niets anders en ja ik heb bultjes. Maar ik weet niet zo goed wat er eerder was, het krabben of de bultjes. En ik krab alles stuk.
Ja vast ja!quote:Op maandag 18 juni 2012 13:38 schreef MeNicole2 het volgende:
En mijn lief heeft ook nog slecht zaad he
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:38 schreef MeNicole2 het volgende:
En mijn lief heeft ook nog slecht zaad he
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:40 schreef freecell het volgende:
[..]
(ik mag lachen, ik werd na 8.5 mnd weer zwanger, ondanks bv en ac, terwijl ik niet ongesteld ben geweest tussendoor)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |