Oh my!quote:Op maandag 18 juni 2012 13:13 schreef MeNicole2 het volgende:
Mijn buik bolt al wel. Maar is ook niet zo raar. Ben nu 9 weken zwanger en de jongste is vandaag 9 maand
Ja niet eens tijd om 9 maand te ontzwangeren. Mijn lichaam snapt er niks van.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:18 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja niet eens tijd om 9 maand te ontzwangeren. Mijn lichaam snapt er niks van.
Whehequote:Op maandag 18 juni 2012 13:04 schreef Estrys het volgende:
Die arme man van mij zou een lintje moeten krijgenMeestal laat hij het over zich heen komen en gaat niet (meteen) in discussie. Hij heeft het goed onthouden uit het boek help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt van Kluun, als je vrouw onredelijk is: kop in het zand en vooral meeveren!
Ja wij hadden gewoon de pil. Mocht ook niet baten. Maar ja komt allemaal helemaal goedquote:Op maandag 18 juni 2012 13:23 schreef KatyM het volgende:
[..]pff bikkel, moet er niet aan denken
. Heb de condooms al in huis voor straks
.
De theater voorstelling is ook briljant!quote:Op maandag 18 juni 2012 13:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
WheheJaa goed boekje is dat he! De woestijnpolitiek idd
![]()
XD
Tijdens de bv de pil geslikt en toch zwanger geworden? Jeminee. Tuurlijk komt het goed maar wel ff schrikkenquote:Op maandag 18 juni 2012 13:31 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja wij hadden gewoon de pil. Mocht ook niet baten. Maar ja komt allemaal helemaal goed
Ik ga echt heel goed oppassen, bij deze ook de allereerste poging gelijk zwanger dus ik ga heul voorzichtig doen.quote:
Koel/koud douchen, al heb je daar op je werk niks aan....quote:Op maandag 18 juni 2012 13:36 schreef Sorbootje het volgende:
Nee gebruik niets anders en ja ik heb bultjes. Maar ik weet niet zo goed wat er eerder was, het krabben of de bultjes. En ik krab alles stuk.
Ja vast ja!quote:Op maandag 18 juni 2012 13:38 schreef MeNicole2 het volgende:
En mijn lief heeft ook nog slecht zaad he
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:38 schreef MeNicole2 het volgende:
En mijn lief heeft ook nog slecht zaad he
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:40 schreef freecell het volgende:
[..]
(ik mag lachen, ik werd na 8.5 mnd weer zwanger, ondanks bv en ac, terwijl ik niet ongesteld ben geweest tussendoor)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |