Jaquote:Op maandag 18 juni 2012 14:41 schreef Keshet het volgende:
Willen jullie weten of je een jochie of een meisje erbij krijgen Free?
Kwestie van opletten in v&a enzo..quote:Op maandag 18 juni 2012 14:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja
Maar we moeten nog steeds overleggen of die info ook verder komt dan ons tweedenk het niet eigenlijk.
En als je het voelt aankomen gewoon op de grond gaan zitten, dan val je niet zo hard.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:32 schreef Twinkle20 het volgende:
Zo.. en toen lag ik ineens op de grond op het werk. Na controle nu ook de oorzaak: veel te lage bloeddruk.
Omdat ik ruim een uur van werk af woon en het mij niet verstsndig leek om naar huis te rijden alleen.. lig ik nu in hartje Nieuwegein bij een collega in bed totdat manlief mij zo op komt halrn.
Mensenlief wat is dat schrikken zseg! En ik was ivm paniekstoornis al zo bang om van mijn gaatje af te gaan. Dat is nu even 10x erger.
Iemand een idee wat ik daar nog meer tegen kan doen behalve drop eten?
Je moest eens weten :-p hahaquote:Op maandag 18 juni 2012 15:59 schreef Sorbootje het volgende:
Twinkle, wel gezellig zo lekker bij je collega in bedViesje
Oh gelukkig, je klinkt inderdaad geduldig. Is dat het beleid, pas met 42 inleiden? Of is dat in overleg gegaan omdat je je nog zo prima voelt?quote:Op maandag 18 juni 2012 14:55 schreef adesse het volgende:
KJ wat leuk een jongetje!![]()
Sorbootje balen van de jeuk. Misschien iets op vaseline gebaseerd? Lijkt me echt hel zoveel jeuk.
Katy hier gaat alles goed hoor. Het is allemaal nog wel vol te houden. Morgen naar de verloskundige. Ben benieuwd wat m'n bloeddruk nu doet (morgen ook een plasje inleveren). Ik weet nou niet of ik het goed onthouden heb of ze morgen een strip poging doen. Ben benieuwd of ik überhaupt wel ontsluiting heb. Donderdag naar het ziekenhuis voor een eerste controle en die dinsdag daarop inleiden. Of mijn bloeddruk moet op eens weer gestegen zijn, dan waarschijnlijk eerder naar ziekenhuis. Max anderhalve week nog, dus dat is wel te overleven. Soms lukt dat geduldig afwachten beter dan andere keren
Wat leuk!quote:Op maandag 18 juni 2012 14:37 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Dank allen! Ik moet wel even omschakelen. Zit helemaal in de roze enzo. En nu komt er gewoon een jongetje.
Verder zag alles er goed uit. Hartje zag er zo even 1-2-3- prima uit, maar dat wordt natuurlijk enorm in de gaten gehouden straks.
Volgens mij 24 weken, zo uit m'n hoofd.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:59 schreef Sorbootje het volgende:
Twinkle, wel gezellig zo lekker bij je collega in bedViesje!
EN nou weet ik dus nog steeds niet hoe lang ik zwanger ben. OPHELIAAAAAAAA!!!! JOEHOE!
Wat een grappige site is dat. Ik ga volgens de Mittendorf-Williams methode 19-01 bevallen. Even kijken of ie de andere bevallingen goed hadquote:Op maandag 18 juni 2012 16:09 schreef KatyM het volgende:
Sorbo, als je de uitgerekende datum weet kan je dat makkelijk achterhalen via internet he..: http://www.babybytes.nl/verloop.php
Wat een grappige link!quote:Op maandag 18 juni 2012 16:09 schreef KatyM het volgende:
[..]
Oh gelukkig, je klinkt inderdaad geduldig. Is dat het beleid, pas met 42 inleiden? Of is dat in overleg gegaan omdat je je nog zo prima voelt?
Hopelijk lukt die strippoging en brengt het wat op gang. Succes morgen
Sorbo, als je de uitgerekende datum weet kan je dat makkelijk achterhalen via internet he..: http://www.babybytes.nl/verloop.php
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |