abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 16 juni 2012 @ 17:39:50 #51
309370 Nanadu
pi_112973457
Inderdaad Draculettetje het is vooral dat ik van alles wil, maar mijn lijf gewoon protesteert. Het enige wat je er eigenlijk aan kan doen is eraan toegeven, maar dat is verdomde moeilijk :X Maar daar heb jij denk ik ook genoeg ervaring mee ;)
Wel fijn dat je nu echt thuis bent draculettetje ^O^ En top is dat he als je man dat allemaal voor je doet.
pi_112973702
Hier ook teveel gedaan vandaag. Terwijl ik voor mijn gevoel amper iets heb gedaan. Energie is op.. moet straks nog wel naar feedtje peettante van mijn man. Tot die tijd rustig op de bank.
pi_112974760
Wacht maar tot je kind er straks is, dan krijgt het woord moe geheel andere betekenis :P
pi_112975456
Ja dat geloof ik sorbo! Daarom.. tot die tijd nemen we het er nog maar even van haha.
  zaterdag 16 juni 2012 @ 19:00:31 #55
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112975791
Nanadu :* vervelend is dat he, dat je zo rustig aan moet doen.. -O- Ik kan er soms ook echt sacherijnig van worden (zoals vandaag :@). Even aangepast boenen in de keuken en ik was weer blij, trouwens :')
Leuk behangetje uitgezocht of nog niet geslaagd? :)

Twinkle; idd, weinig doen en nog moe zijn, herkenbaar. -O- Dan maar op de bank hangen idd :+

Sorbo: whaha idd :D Daar is dit niks bij :') Ik kon ook zo genieten van het uislapen vandaag :o en hoefde er maar 1x uit om naar de wc te gaan vannacht O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_112976124
Uitslapen en rustig aan doen wat is dat????

Fijn draak dat je thuis bent.

En iedereen met opspelende hormonen, het gaat weer over, echt
pi_112976589
Ik moet rustig aandoen met gescheurde enkelbanden, harde buiken, een rot bekken...

..... en twee peuters

_O- _O-

Ik blijf het grappig vinden vrees ik :P
pi_112976873
Oh lastige opgave Freecell of eigenlijk onmogelijk.
pi_112977048
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 18:23 schreef Sorbootje het volgende:
Wacht maar tot je kind er straks is, dan krijgt het woord moe geheel andere betekenis :P
+ 1 :P
pi_112977244
quote:
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 19:37 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

+ 1 :P
* Kuukske veegt zweet van voorhoofd.
Pfoe.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_112977254
Draak fijn dat je weer thuis bent!! :*

Nanadu, dat is ook heel lastig... ik hoef me niet in jouw mate rustig te houden ;) maar ik heb al moeite om (gevoelsmatig) 'niks' te kunnen/mogen... dus ik snap wel dat het lastig is.. Toch, hou je kalm :*

Ik heb het een beetje op mijn heupen door de voorweeën :P ze voelen precies zoals de paar dagen voor muppets bevalling, en toen was ik in elk geval helemaal verweekt en had 2 cm. Dus dat zou wel mooi zijn, maar de laatste dingen op mijn to do list MOETEN af :P :') (al MOET ze nog minimaal 2 weken blijven zitten ;) ik prop er gewoon een kurk in hoor! Zal je zien dat dit he-le-maal niks doet :'))

Meneer had al zoiets van: doe rustig, straks zet je de boel in gang :') yeah right schat :P dat kan ik helemaal zelf :') :D (wel schattig...)
pi_112977649
Ik hoop zo dat het wat doet gebra, want dan hoef je nog minder lang door te lopen.
  † In Memoriam † zaterdag 16 juni 2012 @ 19:59:49 #63
309370 Nanadu
pi_112977860
Dat is inderdaad een bijna onmogelijke opgave Free.

Het woord uitslapen komt ook niet meer in mijn woordenboek voor. Uitslapen is voor ons al als onze peuter besluit om tot 8.00 te slapen. Maar ja als je haar dan uit bed haalt en je ziet meteen haar big smile en hoort haar praatjes dan ben je het ook meteen weer vergeten ;)

Gerberaatje ik hoop inderdaad dat het voorwerk nut heeft en dat je tegen de tijd dat je 'mag' bevallen al wat ontsluiting hebt.
pi_112977940
Uitslapen.... pffffff... ik weet niet eens meer hoe lang dat geleden is :D :')

Ik heb best een goede slaper inmiddels, maar om 6 uur begint de dag toch echt! We rekken nog wel eens door haar maar nog een half uurtje te laten liggen (gaat ze liggen zingen :') O+ super schattig, maar slapen doe je dan ook niet meer :P) maar ach.... gek genoeg 'went' het toch, op één of andere manier.

Ik spaar het wel allemaal op :P als ze over 16 jaar om 5 uur 's morgens uit de kroeg komt rollen, dan gaan we, uiteraard, gezamenlijk aan het ontbijt, om half 7 zoiets :P O-)
pi_112977991
quote:
Moe is een emotie. En je groeit er overheen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_112978097
Moe-der is niet voor niet de overtreffende trap van moe :P
pi_112978144
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 20:06 schreef Gerberaatje het volgende:
Moe-der is niet voor niet de overtreffende trap van moe :P
Zo waar.

Tegenwoordig is op zaterdag om 6 uur aan het ontbijt gewoon normaal. Lekker lang weekend heb je dan.
pi_112978285
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 11:35 schreef Twinkle20 het volgende:
Skoap wat klinkt dat heerlijk, Valencia! Geniet ervan! Hoe lang blijf je?
helaas maar tot morgen. Gelukkig wel pas een terug vlucht om 21.15
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_112978428
Phaidra O+ wat klink je heerlijk gelukkig
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_112978508
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 20:07 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zo waar.

Tegenwoordig is op zaterdag om 6 uur aan het ontbijt gewoon normaal. Lekker lang weekend heb je dan.
Ik mocht vandaag tot 8 uur blijven liggen (mocht nog wel langer maar ik lag alweer wakker :')), meneer ging eruit met het gespookte. Weet je hoe snel je ochtend dan gaat, als je er pas om 8 uur uit bent :o
pi_112978785
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 19:59 schreef Nanadu het volgende:
Dat is inderdaad een bijna onmogelijke opgave Free.

Het woord uitslapen komt ook niet meer in mijn woordenboek voor. Uitslapen is voor ons al als onze peuter besluit om tot 8.00 te slapen. Maar ja als je haar dan uit bed haalt en je ziet meteen haar big smile en hoort haar praatjes dan ben je het ook meteen weer vergeten ;)

Ow ja?
Ik loop dan nog echt een uur met een ochtendhumeur :P Hoe blij de peuters ook zijn ;)
pi_112978826
wat een tijden zeg... Ik ben al chagrijnig als Sofie besluit voor 8.30 wakker te worden.. :@
*poef* nu is het weg
pi_112979043
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 20:28 schreef kaatjejannie het volgende:
wat een tijden zeg... Ik ben al chagrijnig als Sofie besluit voor 8.30 wakker te worden.. :@
Bij jen ging ik er nooit voor 7 uit. Maar leyla is gewoon om half 6 wakker. Dat rek je geen 1,5 uur.

Soms als ze alleen maar ligt te miepen gooi ik haar terug naar bed en leg ik jen bij mij. Soms kan ik dan tot half 8 blijven liggen.
pi_112979066
Ik ga jullie ook verlaten, zal nog wel proberen om mee te lezen hier, maar jullie gaan echt te snel nu af en toe :@
Het was heel fijn om hier 9 maanden mee te kunnen schrijven en lief en leed te kunnen delen, heb tijdens mijn zwangerschap echt wel heel veel gehad aan dit topic.
Faye is een heerlijk kind, echt! We proberen van alles zo veel mogelijk te genieten, al is dat soms een beetje lastig, maar het is zo fijn om zo'n klein frommeltje van jezelf te hebben. Bevallen is pijnlijk, zwaar maar ok superafgevaardigden achteraf, wat een oerkracht!
Alle LLMers, ik hoop dat jullie baby's er snel zijn. En Katy, maf hoor! Ik al een kindje en jij nog steeds hier.. Voor alle meiden die het mogelijk hebben en Kersjes in het bijzonder, dikke :* en voor de rest, geniet van je zwangerschap, voor je het weet is het voorbij (en kun je niet meer lekker zitten :') )

Liefs!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_112979091
Als Sofie voor 8.30 wakker wordt laat ik dr ook liggen hoor. Ze vindt het ook wel best in bed. Soms gooi ik er nog wat knuffeldoekkies bij, dan heeft ze de tijd van dr leven.. Boekje doet ook wonderen.
*poef* nu is het weg
  zaterdag 16 juni 2012 @ 20:36:36 #76
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_112979131
Hier is het 6/7 dagen in de week 6.00 uur, heel soms 7 uur.

Ik word juist moe als ik de hele dag geen reet uitvoer. Ik moet bezig zijn. Vind mezelf ook een lui varken als ik alleen maar op de bank zit. En Noortje denkt er ook zo over. Zodra ik zit moet ik mee komen spelen :p
pi_112979424
Scheelt misschien ook wel dat ik regelmatig pas om 23.30 thuis ben van werk. Voor ik er dan in lig is het zo weer later. Ik hoop alleen maar dat Caspertje ook zo van slapen houdt.

Tegenwoordig ga ik (op aanraden van de fysio) in bed liggen als Sofie ook slaapt. Ik kan dan ook zo 2 uur slapen.
*poef* nu is het weg
pi_112980100
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 20:36 schreef becky27 het volgende:
Hier is het 6/7 dagen in de week 6.00 uur, heel soms 7 uur.

Ik word juist moe als ik de hele dag geen reet uitvoer. Ik moet bezig zijn. Vind mezelf ook een lui varken als ik alleen maar op de bank zit. En Noortje denkt er ook zo over. Zodra ik zit moet ik mee komen spelen :p
+1 ik mag ook niet blijven zitten.

hier was het na een week 05.15/05.30 uur half zeven. en wakker kan je hier ook niet rekken. wakker is spelen met ons.
pi_112981077
Ik compenseer jouw weken te vroeg wel hoor marjolijntje! Veel geluk O+ en phaidra ook, jullie klinken zo gelukkig O+ .

Wij zijn net heerlijk uiteten geweest, laatste keer met zn 2en zonder baby waarschijnlijk :)

Oh en t bed staat op klossen, lekker op tijd met 38+5 :'), man wat is dat hoog :o stabiel is anders maargoed, we gaan het zien :+ .
  zaterdag 16 juni 2012 @ 21:47:47 #80
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112982415
Marjolijntje, jij klinkt ook al zo gelukkig O+ Geniet ervan!

Free, da's een onmogelijke opgave :o

Hier begint de dag meestal rond 'n uur of 7. Behalve in het weekend, dan is het vrij standaard een half uur eerder }:|
Op woensdag en vrijdag zitten de jongens de hele dag op het kdv en school/BSO. Dan kan ik overdag altijd toegeven aan de slaap en presteer het dan om 2,5 uur aan een stuk te slapen :Z
Nou gebruik ik ook meds waar je slaperig van wordt (gele sticker), zal er ook mee te maken dat ik zo duf ben steeds.

Wij hebben vanavond een tripje EHBO gedaan nadat Toby was gevallen met een glazen schaaltje in zijn hand. Een flinke snee en veel bloed, maar gelukkig niks ernstigs verder. De opmerkingen (vooral in de wachtruimte) waren niet van de lucht toen ik over mijn zere buik aan het wrijven was en er schijnbaar een beetje moeilijk bij keek _O-
.... met gevoel voor drama....
pi_112987368
Arme jongen! Gelukkig viel het mee., maar wel even schrikken natuurlijk.

Die starende blikken ken ik, in het restaurant keken mensen me zo wantrouwig aan. Alsof ik zo expres m'n vliezen zou breken op hun leren meubilair :D
  zondag 17 juni 2012 @ 04:17:34 #82
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112995070
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Logician78 op 17-06-2012 09:26:42 ]
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_112995290
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 21:21 schreef KatyM het volgende:
Ik compenseer jouw weken te vroeg wel hoor marjolijntje! Veel geluk O+ en phaidra ook, jullie klinken zo gelukkig O+ .

Wij zijn net heerlijk uiteten geweest, laatste keer met zn 2en zonder baby waarschijnlijk :)

Oh en t bed staat op klossen, lekker op tijd met 38+5 :'), man wat is dat hoog :o stabiel is anders maargoed, we gaan het zien :+ .
Ah joh, hier stonden de klossen pas bij geboorte +2 :+

Bijzonder hè, die laatste-keer momenten O+. Jij hebt binnenkort ook echt je jongetje in handen :Y
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112995356
Dit keer slapen de mannen nog en zit ik al beneden :) gisteren vroeg naar bed gegaan, voelde me niet lekker. En nu om 5.00 wakker. Nu er toch maar uit kon ik mooi hier bijlezen. Beetje jammer dat er niks blijft hangen ;)
pi_112995362
Ach joh Katy je was nog niet bevallen, dus nog op tijd ;) Die blikken zijn soms ook wel weer grappig. Zeker als mensen vragen nou vast niet lang meer hè. Als je nee klopt zegt, ben al over de datum heen moeten ze vaak ook even nadenken ;)
pi_112995409
Morning ;)

Ik had net een onderonsje met de mini O+ ik lag op mijn zij nog in bed, ze lag aan de ene kant en was steeds met haar benen mijn vingers aan het wegduwen :D O+ dus meneer zijn hand erbij gelegd. Muppet lag ook bij ons (kwart voor 6 vond ik vandaag nog te vroeg om eruit te gaan :') gelukkig sliep ze bij ons nog tot 7:15) en die duwde ook haar hand er maar tussen :') zo cute!

Daarna echt een mega bult aan 1 kant van mijn buik O+ wel heel gezellig zo met zijn allen op zondagochtend :D
pi_112995556
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 07:49 schreef Gerberaatje het volgende:
Morning ;)

Ik had net een onderonsje met de mini O+ ik lag op mijn zij nog in bed, ze lag aan de ene kant en was steeds met haar benen mijn vingers aan het wegduwen :D O+ dus meneer zijn hand erbij gelegd. Muppet lag ook bij ons (kwart voor 6 vond ik vandaag nog te vroeg om eruit te gaan :') gelukkig sliep ze bij ons nog tot 7:15) en die duwde ook haar hand er maar tussen :') zo cute!

Daarna echt een mega bult aan 1 kant van mijn buik O+ wel heel gezellig zo met zijn allen op zondagochtend :D
O+
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_112995622
Gelukkig was het niets ernstigs Kersjes! Kan me voorstellen dat je geschrokken bent... En die blikken van andere wachtenden! Zie het zo voor me! :D
pi_112995771
Fijn dat het niets ernstigs was kersjes.

Gerbera <3
pi_112995986
Meld! :).

Gelukkig naar Kers!
Gerb O+
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_112996075
Gerbera O+

Heeft Toby een stoer stikseltje gekregen Kers?
pi_112996246
Free succes met de.rust opgave!

Kersjes das schrikken! Gelukkig valt de schade mee

Gerbera wat geweldig! Mooi begin van de dag

kleine mijlpaal hier, heb voor het eerst sinds een week of 4 een glas drinken binnen gehouden! Stom hoor hoe blij ik daarvan kan zijn
pi_112996462
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 09:57 schreef draculettetje het volgende:
Free succes met de.rust opgave!

Kersjes das schrikken! Gelukkig valt de schade mee

Gerbera wat geweldig! Mooi begin van de dag

kleine mijlpaal hier, heb voor het eerst sinds een week of 4 een glas drinken binnen gehouden! Stom hoor hoe blij ik daarvan kan zijn
*O*
pi_112996510
Hier raar gedroomd vannacht....
Vorige week op de echo kunnen zien dat de kleine nu dwars ligt.... Heeft natuurlijk nog alle tijd om te draaien, maar in mijn droom niet... Maar op het ziekenhuis vonden ze dat er zoveel ruimte was dat er gewoon tijdens de geboorte gedraaid kon worden... Ze hadden een nieuw apparaat waardoor je de baby gewoon kon zien tijdens de bevalling en we zagen een mormeltje wat zich uit alle macht tegen hield... handjes aan de ene kant van "de uitgang" en de voetjes aan de andere.... Met nageltjes die zich vast klauwde en alles.... en de gyn. maar trekken aan de billetjes....
pi_112996621
Wat een droom Vamp :D Maar hij heeft wel gelijk, hij moet nog lekker even blijven zitten :Y

quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 09:57 schreef draculettetje het volgende:
^O^ *O*
pi_112996787
Marjolijntje, :W Veel plezier in het babytopic en wat klink je heerlijk gelukkig!

Draculettetje, fijn dat je drinken binne is gebleven!

Kersjes, gelukkig vielen de verwondingen mee.

Gerb, wat heerlijk zo'n begin van de dag O+

Vamp, wat een droom! :D
Hier ook vannacht een hele vreemde droom; ik had een Poolse vrouw die beviel van mijn kind i.p.v. Ikzelf :') Ik baalde enorm dat ik niet de eerste bv had gegeven en geen baby op mijn buik kreeg.
Hoe mijn baby dan in haar buik kwam dat kwam niet in mijn droom voor _O-
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_112996886
Heb heerlijk tot 8 uur geslapen, toen met de kleine eruit, boterhammetje gegeten en daarna gezellig met z'n tweeën in bad O+ Man ligt nog heerlijk in bed, heeft tie wel verdiend :) en vandaag 37 weken :)
  zondag 17 juni 2012 @ 12:11:06 #98
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_112998836
Heerlijk Merel O+
Ik heb vanacht gewerkt, maar was op tijd klaar met werken.
Normaal tussen half 6 en 6 thuis, nu was het 3.35u *O*

Mijn vriend heeft vorige week al vaderdag gehad; onze kleine gaat in belgie naar school en daar vieren ze het een week eerder :D
Om het arme kind niet te verwarren hebben we er dus gewoon vrolijk aan meegedaan.

Vandaag ga ik het mijn vader, zijn vriendin en mijn zus vertellen.
Aangezien ik geen vaste baan heb, ben ik "bang" (heb er gewoon geen zin in :') ) voor eventuele opmerkingen over inkomsten en kosten van een kind.
Ben dus nu al nerveus :')

Duim voor me tussen 2 en half 3 dan zal ik het wel verteld hebben :D
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_112999352
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 06:27 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ah joh, hier stonden de klossen pas bij geboorte +2 :+

Bijzonder hè, die laatste-keer momenten O+. Jij hebt binnenkort ook echt je jongetje in handen :Y
Ja, weet ik ook wel, maar jullie waren er zo vroeg bij, dan lijkt het nog langer te duren. :*

quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 07:17 schreef adesse het volgende:
Ach joh Katy je was nog niet bevallen, dus nog op tijd ;) Die blikken zijn soms ook wel weer grappig. Zeker als mensen vragen nou vast niet lang meer hè. Als je nee klopt zegt, ben al over de datum heen moeten ze vaak ook even nadenken ;)
Ja, dan zal het helemaal wel erg zijn :o.
Maar niet lekker zijn is wel een signaal toch..zou het bij jou dan toch vandaag of morgen gaan beginnen? Hoop het voor je!

Gerb, wat lief zo O+

Draak, wat fijn dat je iets binnen hebt gehouden *O*

Succes met vertellen ladylike, gelukkig is het jullie beslissing, dus laat ze maar lullen :*

Mereltje, mijlpaal! *O*
  zondag 17 juni 2012 @ 12:31:00 #100
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_112999373
Ik was pas misselijk toen de weeen begonnen waren, schrok me rot :D

----

Bij de eerste waren we 11 jaar samen en had ik een goede baan, toen was pa er ook al niet blij mee :')
Tis dat mn schoonmoeder tegen hem zei: zeg, ik vind het tijd worden hoor :(

:D
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')