+ 1quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:23 schreef Sorbootje het volgende:
Wacht maar tot je kind er straks is, dan krijgt het woord moe geheel andere betekenis
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:23 schreef Sorbootje het volgende:
Wacht maar tot je kind er straks is, dan krijgt het woord moe geheel andere betekenis
* Kuukske veegt zweet van voorhoofd.quote:
Moe is een emotie. En je groeit er overheen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:23 schreef Sorbootje het volgende:
Zo waar.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:06 schreef Gerberaatje het volgende:
Moe-der is niet voor niet de overtreffende trap van moe
helaas maar tot morgen. Gelukkig wel pas een terug vlucht om 21.15quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:35 schreef Twinkle20 het volgende:
Skoap wat klinkt dat heerlijk, Valencia! Geniet ervan! Hoe lang blijf je?
Ik mocht vandaag tot 8 uur blijven liggen (mocht nog wel langer maar ik lag alweer wakkerquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zo waar.
Tegenwoordig is op zaterdag om 6 uur aan het ontbijt gewoon normaal. Lekker lang weekend heb je dan.
Ow ja?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:59 schreef Nanadu het volgende:
Dat is inderdaad een bijna onmogelijke opgave Free.
Het woord uitslapen komt ook niet meer in mijn woordenboek voor. Uitslapen is voor ons al als onze peuter besluit om tot 8.00 te slapen. Maar ja als je haar dan uit bed haalt en je ziet meteen haar big smile en hoort haar praatjes dan ben je het ook meteen weer vergeten![]()
Bij jen ging ik er nooit voor 7 uit. Maar leyla is gewoon om half 6 wakker. Dat rek je geen 1,5 uur.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:28 schreef kaatjejannie het volgende:
wat een tijden zeg... Ik ben al chagrijnig als Sofie besluit voor 8.30 wakker te worden..
+1 ik mag ook niet blijven zitten.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:36 schreef becky27 het volgende:
Hier is het 6/7 dagen in de week 6.00 uur, heel soms 7 uur.
Ik word juist moe als ik de hele dag geen reet uitvoer. Ik moet bezig zijn. Vind mezelf ook een lui varken als ik alleen maar op de bank zit. En Noortje denkt er ook zo over. Zodra ik zit moet ik mee komen spelen :p
Ah joh, hier stonden de klossen pas bij geboorte +2quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:21 schreef KatyM het volgende:
Ik compenseer jouw weken te vroeg wel hoor marjolijntje! Veel geluken phaidra ook, jullie klinken zo gelukkig
.
Wij zijn net heerlijk uiteten geweest, laatste keer met zn 2en zonder baby waarschijnlijk
Oh en t bed staat op klossen, lekker op tijd met 38+5, man wat is dat hoog
stabiel is anders maargoed, we gaan het zien
.
quote:Op zondag 17 juni 2012 07:49 schreef Gerberaatje het volgende:
Morning
Ik had net een onderonsje met de miniik lag op mijn zij nog in bed, ze lag aan de ene kant en was steeds met haar benen mijn vingers aan het wegduwen
![]()
dus meneer zijn hand erbij gelegd. Muppet lag ook bij ons (kwart voor 6 vond ik vandaag nog te vroeg om eruit te gaan
gelukkig sliep ze bij ons nog tot 7:15) en die duwde ook haar hand er maar tussen
zo cute!
Daarna echt een mega bult aan 1 kant van mijn buikwel heel gezellig zo met zijn allen op zondagochtend
quote:Op zondag 17 juni 2012 09:57 schreef draculettetje het volgende:
Free succes met de.rust opgave!
Kersjes das schrikken! Gelukkig valt de schade mee
Gerbera wat geweldig! Mooi begin van de dag
kleine mijlpaal hier, heb voor het eerst sinds een week of 4 een glas drinken binnen gehouden! Stom hoor hoe blij ik daarvan kan zijn
quote:Op zondag 17 juni 2012 09:57 schreef draculettetje het volgende:
kleine mijlpaal hier, heb voor het eerst sinds een week of 4 een glas drinken binnen gehouden! Stom hoor hoe blij ik daarvan kan zijn
Ja, weet ik ook wel, maar jullie waren er zo vroeg bij, dan lijkt het nog langer te duren.quote:Op zondag 17 juni 2012 06:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ah joh, hier stonden de klossen pas bij geboorte +2
Bijzonder hè, die laatste-keer momenten. Jij hebt binnenkort ook echt je jongetje in handen
Ja, dan zal het helemaal wel erg zijnquote:Op zondag 17 juni 2012 07:17 schreef adesse het volgende:
Ach joh Katy je was nog niet bevallen, dus nog op tijdDie blikken zijn soms ook wel weer grappig. Zeker als mensen vragen nou vast niet lang meer hè. Als je nee klopt zegt, ben al over de datum heen moeten ze vaak ook even nadenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |