Ja, altijd op maandagquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 09:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
Fieder!Gefeli meid, ik duim heel hard voor een plakkerd
Cath, wat fijn dat je zo'n awesome dag gehad hebt
Twink, steeds krachtigere schopjes
KJ, succes!!
Ik liep net langs een spiegel en ving een glimp op van mezelf. Sodeju! Wat heb ik voor enorme pens???
En toen herinnerde ik me weer dat ik zwanger ben![]()
Nu lekker douchen. Heb eerst thuisgewerkt ondat t zo'n bagger weer was. Dus ga zo pas naar mn werk
Bevalweer is hetquote:Op maandag 18 juni 2012 08:50 schreef clauwheee het volgende:
Meld. Gistermiddag t/m vannacht veel onrust in het lichaam gehad en niet lekker. Nu is het weer rustig, en hou me denk ik ook lekker rustig vandaag. Ti's toch binnenblijfweer.
Yeh, maf he?quote:Op maandag 18 juni 2012 09:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
![]()
Grappig he, dat het beeld wat je van jezelf hebt af en toe nog niet strookt met hoe je er in werkelijkheid uit ziet
Een aantal mensen hebben ook al tegen mij gezegd dat mn buik nu wel goed groeit, je kan nu niet meer zeggen dat ik gewoon dik benAlsof vrouwen plaatselijk dik worden op hun buik, volgens mij zijn dat alleen mannen toch? Nouja
Haha ja zeker mafquote:Op maandag 18 juni 2012 09:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Yeh, maf he?Soms 'vergeet' ik t gewoon even. Verder ben ik wel gewend aan mn buik en vind t juist geweldig dat ie zo groeit! Maar soms 'schrik' ik er even van als ik t tijdelijk weer even vergeten ben
Wat betreft mannen: als ik naar die van mij kijk dan komen ze idd alleen rond hun buik echt aan
Lekkerquote:Op maandag 18 juni 2012 09:31 schreef Mereltje het volgende:
Meldplicht hierHier prima nachtje, moet er elke nacht nu wel uit op te plassen, maar dat is normaal als ik hier lees dat sommige meiden meerdere malen per nacht eruit moeten. Vanmiddag proefdrukje zien van geboortekaartje en dan kiezen uit 2 drukkerijen..
clauwheee lekker thuis hangen en wie weet..
Fieder gefeliciteerd
Had jij nog een wasbordjequote:Op maandag 18 juni 2012 09:51 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja ik wou al zeggen .. Zijn dat niet soortgelijke klachten die Nanadu had/heeft? Wel vroeg al maar je weet het niet?
O ja ik keek vanmorgen ook weer in de spiegel... Mijn wasbordje waar ik altijd zo trots op was is echt heulemaal weg
... En tieten jonge .. Voel me net Pamela Anderson!! Echt niet gezond meer.
Heb wel nieuwe buikfoto's gemaakt (doe ik iedere 4 weken). Als ik vanavond zin/tijd heb zal ik ze eens online gooien(en verkleind!!, voordat het hele topic WEER vast loopt)
Jammer dat je zo lang moet wachten nog johquote:Op maandag 18 juni 2012 09:52 schreef OooLizaooO het volgende:
Op een ongemakkelijke trap aan het wachten voor de consultatie bij de vv. Wel proberen meelezen, maar niet de tijd gehad om te reageren.
Ik lees hier een aantal bikkels van dames die het moeilijk hebben maar toch sterk doorzetten. Respect! En knuffel!
En als het even niet gaat, dan mag je het ook gewoon ven uithangen, het is zo al zwaar genoeg!
En de verse babies en trotse mama's! Hartverwarmend, ik smelt er helemaal van.
Ondertussen 17 weken hier, +/- 3kg bij en dus om 9u30 afspraak bij de vv die nog steeds in gesprek is en er is nog een wachtende mama voor mij. Terwijl ik speciaal m'n werk naar deze afspraak geregeld had. Als ze niet wat voortmaakt wordt het geen controle :s.
Ik voel de kleine al een week er goed (placenta achteraan) en zo goed als elke dag. Moet er zelfs niet bewust op letten. Ik voel het wel vooral als ik zit, dan wordt er al serieus gewroet!Alleen blijft het nog een beetje onwerkelijk tot je het aan de buitenkant voelt en het wat sterker wordt. Daar kijk ik nu wel erg naar uit!
Ahh okay,quote:Op maandag 18 juni 2012 09:53 schreef Gerberaatje het volgende:
Twinkle wat Nanadu heeft is geen puppp.
quote:Op maandag 18 juni 2012 11:48 schreef freecell het volgende:
Troeta
Logi, das eng he?Ik ben ook bij elke echo weer bang dat ze zeggen: 'u zwanger? Wat een onzin!'
Zelfs nu met buik en voelbare schopjes nog
Dit! Inmiddels al een week verlof maar mijn man was ook vrij, dus veel klussen gedaan en geen foktijdquote:Op maandag 18 juni 2012 11:44 schreef Troeta het volgende:
VERLOF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dus zal weer wat actiever worden hier, door al dat gewerk kwam ik er maar niet aan toe, beetje jammer!
Ik vind persoonlijk dat er op de site van de H&M vrijwel niks te vinden is (weinig aanbod, veel uitverkocht, voor positiekleding althans). Voor H&M zou ik gewoon even langs de winkel zelf gaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |