abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 juni 2012 @ 08:07:09 #151
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_113038922
LeNeHe wat een nacht -O- kwart voor 5 eruit, jemig :o

Becky: vervelend van je B12 tekort.. hoop dat het snel weer goedkomt! En idd, dan maar wat meer eieren eten dus? :P
Ik neem al standaard vit D erbij elke dag, maar verder eik geen multivitaminen ofzo, zie daar niet zo het nut van in.

Ik was er ook vroeg uit vanochtend, mocht vast oefenen voor straks :') Mn auto moet vandaag voor een beurt dus 6.45 ging ik eruit, mn man bracht me weer ff terug voor zijn werk. Nu zit ik duf op de bank :')
En onze nieuwe kledingkast komt vandaag (jeej!) maar ik wil wel ff weten hoe laat (zoekt manlief uit), zodat ik ff nog ergens een dutje kan doen vandaag :9 Lijkt me perfect weer daarvoor namelijk :Y)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_113038974
Ben je lekker vrij vandaag dan Enf?
pi_113039021
Veel succes en plezier bij je echo KJ.
Slecht slapen sucks!

En Fieder, gefeliciteerd!!!

Gisteren heel de middag door de Efteling gelopen en ik was helemaal gesloopt. Wel blij dat we gegaan zijn want mijn meiden vind het ZO geweldig (het was de allermooiste dag uit mijn leven mam O+ ) en het zit er de komende maanden gewoon niet meer in qua energie. En als de twee spruiten er straks zijn zie ik het mezelf de eerste maanden ook niet doen.
Met een meidenkwartet
pi_113039050
Goedemorgen allemaal!
Ondanks het buttweer heb ik zo'n goede zin vandaag. Bruis van de energie, lijf doet lekker mee: fijn!

@Becky: he, wat vervelend van je B12. Er is geloof ook een soort relatie met je schildklier, hebben ze daar ook op geprikt? En met foliumzuur idd.

Succes met de echo KJ!

Logician en Fieder gefeliciteerd, ik duim voor jullie allebei.

Bwaaah Lenehe: kun je vandaag nog ff een uurtje slaap pikken?
  maandag 18 juni 2012 @ 08:21:01 #155
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_113039096
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 08:11 schreef Twinkle20 het volgende:
Ben je lekker vrij vandaag dan Enf?
Ja, altijd op maandag :Y O+

Bodpa fijn dat je je zo goed voelt vandaag! :D
pi_113039203
Lekker Enf!

Hier slecht ingeslapen, maar dat is meestal zo op zondagavond :')
Toch redelijk wakker op het werk verschenen. Veel te doen vandaag dus dat zal me wel overeind houden. Vanavond weer mooi vroeg naar bedje :Y .. Lange werkweek voor de boeg, overige dagen niet direct druk te noemen. En daarna vakantie. Kijk er echt enorm naar uit. Even twee weken alleen aan ons drietjes denken en verder helemaal niks.

Ik zat vanmorgen in de auto en ik merk echt dat de baby steeds krachtiger gaat schoppen! Gaat nog leuk worden over een tijdje :P

Verder voel ik me kiplekker. Zal vandaag wel weer wat meer gaan reageren op de rest, heb ik de tijd wel voor :Y :)
  maandag 18 juni 2012 @ 08:48:15 #157
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_113039481
Twink: oh jammer -O- ja, dat heb ik idd ook vaak, ritme weer een beetje op orde krijgen zeg maar he :+
Oeh, wat een heerlijk vooruitzicht joh! :D *O* Nog ff bikkelen dus :*
Leuk he, dat dat steeds duidelijker wordt O+
pi_113039533
Meld. Gistermiddag t/m vannacht veel onrust in het lichaam gehad en niet lekker. Nu is het weer rustig, en hou me denk ik ook lekker rustig vandaag. Ti's toch binnenblijfweer.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_113040065
Fieder! O+ Gefeli meid, ik duim heel hard voor een plakkerd :)

Cath, wat fijn dat je zo'n awesome dag gehad hebt O+

Twink, steeds krachtigere schopjes O+

KJ, succes!!

Ik liep net langs een spiegel en ving een glimp op van mezelf. Sodeju! Wat heb ik voor enorme pens??? :o
En toen herinnerde ik me weer dat ik zwanger ben :') :+

Nu lekker douchen. Heb eerst thuisgewerkt ondat t zo'n bagger weer was. Dus ga zo pas naar mn werk :)
  maandag 18 juni 2012 @ 09:23:59 #160
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_113040114
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 09:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
Fieder! O+ Gefeli meid, ik duim heel hard voor een plakkerd :)

Cath, wat fijn dat je zo'n awesome dag gehad hebt O+

Twink, steeds krachtigere schopjes O+

KJ, succes!!

Ik liep net langs een spiegel en ving een glimp op van mezelf. Sodeju! Wat heb ik voor enorme pens??? :o
En toen herinnerde ik me weer dat ik zwanger ben :') :+

Nu lekker douchen. Heb eerst thuisgewerkt ondat t zo'n bagger weer was. Dus ga zo pas naar mn werk :)
_O- _O- :D Grappig he, dat het beeld wat je van jezelf hebt af en toe nog niet strookt met hoe je er in werkelijkheid uit ziet :')
Een aantal mensen hebben ook al tegen mij gezegd dat mn buik nu wel goed groeit, je kan nu niet meer zeggen dat ik gewoon dik ben :') Alsof vrouwen plaatselijk dik worden op hun buik, volgens mij zijn dat alleen mannen toch? Nouja :+
pi_113040174
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 08:50 schreef clauwheee het volgende:
Meld. Gistermiddag t/m vannacht veel onrust in het lichaam gehad en niet lekker. Nu is het weer rustig, en hou me denk ik ook lekker rustig vandaag. Ti's toch binnenblijfweer.
Bevalweer is het :P hup, doe es? :*
pi_113040247
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 09:23 schreef Enfermera het volgende:

[..]

_O- _O- :D Grappig he, dat het beeld wat je van jezelf hebt af en toe nog niet strookt met hoe je er in werkelijkheid uit ziet :')
Een aantal mensen hebben ook al tegen mij gezegd dat mn buik nu wel goed groeit, je kan nu niet meer zeggen dat ik gewoon dik ben :') Alsof vrouwen plaatselijk dik worden op hun buik, volgens mij zijn dat alleen mannen toch? Nouja :+
Yeh, maf he? :D Soms 'vergeet' ik t gewoon even. Verder ben ik wel gewend aan mn buik en vind t juist geweldig dat ie zo groeit! Maar soms 'schrik' ik er even van als ik t tijdelijk weer even vergeten ben :')

Wat betreft mannen: als ik naar die van mij kijk dan komen ze idd alleen rond hun buik echt aan :+
pi_113040275
Meldplicht hier :) Hier prima nachtje, moet er elke nacht nu wel uit op te plassen, maar dat is normaal als ik hier lees dat sommige meiden meerdere malen per nacht eruit moeten. Vanmiddag proefdrukje zien van geboortekaartje en dan kiezen uit 2 drukkerijen..

clauwheee lekker thuis hangen en wie weet..

Fieder gefeliciteerd *O*
pi_113040293
Mogge!

Kind ziek, verslapen, boter op m'n schone jurk gesmeerd... het is niet helemaal mijn dag geloof ik.

Ophelia, hoe lang zijn we morgen zwanger? Ik weet het gewoon écht niet meer. Was het nou 22,23 of 24 weken?! :')
pi_113040327
Oh en ik ga straks de VK bellen, want ik word gek van de jeuk. Krab mijn hele lijf stuk.

*moppermopper*
pi_113040377
Je bent niet ergens allergisch voor wat je per ongeluk gegeten/gesmeerd oid hebt, Sorbo?
pi_113040394
Boter? :P
pi_113040405
Wel balen trouwens, jeuk is echt niet cool.
pi_113040458
Nee ik heb het eigenlijk al weken, maar het wordt steeds erger. En nu kan ik het niet meer negeren. Het zit vooral op mijn buik, benen en knieholtes.
pi_113040521
Het klinkt wel als puppp (voor zover ik dat van afstand :') en met een paar steekwoorden :') kan beoordelen) al zou het wel erg vroeg zijn.. Maar ik weet eigk niet of dat anders is bij draagmoederschap omdat je sowieso kans hebt op meer of andere reacties natuurlijk....

Bellen!! En mentholgel kan goddelijk zijn maar ook verder uitdrogen (= dus meer jeuk), dus die zou ik pas als allerlaatste redmiddel gebruiken en dan max 1 keer per dag ofzo ;)
pi_113040629
Ja ik wou al zeggen .. Zijn dat niet soortgelijke klachten die Nanadu had/heeft? Wel vroeg al maar je weet het niet?

O ja ik keek vanmorgen ook weer in de spiegel :') ... Mijn wasbordje waar ik altijd zo trots op was is echt heulemaal weg :') ... En tieten jonge .. Voel me net Pamela Anderson!! Echt niet gezond meer.

Heb wel nieuwe buikfoto's gemaakt (doe ik iedere 4 weken). Als ik vanavond zin/tijd heb zal ik ze eens online gooien ;) (en verkleind!!, voordat het hele topic WEER vast loopt)
pi_113040654
Op een ongemakkelijke trap aan het wachten voor de consultatie bij de vv. Wel proberen meelezen, maar niet de tijd gehad om te reageren.

Ik lees hier een aantal bikkels van dames die het moeilijk hebben maar toch sterk doorzetten. Respect! En knuffel!
En als het even niet gaat, dan mag je het ook gewoon ven uithangen, het is zo al zwaar genoeg!

En de verse babies en trotse mama's O+! Hartverwarmend, ik smelt er helemaal van.

Ondertussen 17 weken hier, +/- 3kg bij en dus om 9u30 afspraak bij de vv die nog steeds in gesprek is en er is nog een wachtende mama voor mij. Terwijl ik speciaal m'n werk naar deze afspraak geregeld had. Als ze niet wat voortmaakt wordt het geen controle :s.

Ik voel de kleine al een week er goed (placenta achteraan) en zo goed als elke dag. Moet er zelfs niet bewust op letten. Ik voel het wel vooral als ik zit, dan wordt er al serieus gewroet! :D Alleen blijft het nog een beetje onwerkelijk tot je het aan de buitenkant voelt en het wat sterker wordt. Daar kijk ik nu wel erg naar uit!
pi_113040688
Twinkle wat Nanadu heeft is geen puppp.
  maandag 18 juni 2012 @ 09:54:04 #174
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_113040690
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 09:30 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Yeh, maf he? :D Soms 'vergeet' ik t gewoon even. Verder ben ik wel gewend aan mn buik en vind t juist geweldig dat ie zo groeit! Maar soms 'schrik' ik er even van als ik t tijdelijk weer even vergeten ben :')

Wat betreft mannen: als ik naar die van mij kijk dan komen ze idd alleen rond hun buik echt aan :+
Haha ja zeker maf :P ik heb het ook nog wel eens hoor, dan denk ik; jeuzes, wat dik :o :') Nouja, niet dik, you know, maar het klopt idd gewoon nog niet zo met wat je in je hoofd hebt. :+
Ja precies O+

quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 09:31 schreef Mereltje het volgende:
Meldplicht hier :) Hier prima nachtje, moet er elke nacht nu wel uit op te plassen, maar dat is normaal als ik hier lees dat sommige meiden meerdere malen per nacht eruit moeten. Vanmiddag proefdrukje zien van geboortekaartje en dan kiezen uit 2 drukkerijen..

clauwheee lekker thuis hangen en wie weet..

Fieder gefeliciteerd *O*
Lekker *O* Whaha ja :')
Oeh, leuk, kaartjes O+

quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 09:51 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja ik wou al zeggen .. Zijn dat niet soortgelijke klachten die Nanadu had/heeft? Wel vroeg al maar je weet het niet?

O ja ik keek vanmorgen ook weer in de spiegel :') ... Mijn wasbordje waar ik altijd zo trots op was is echt heulemaal weg :') ... En tieten jonge .. Voel me net Pamela Anderson!! Echt niet gezond meer.

Heb wel nieuwe buikfoto's gemaakt (doe ik iedere 4 weken). Als ik vanavond zin/tijd heb zal ik ze eens online gooien ;) (en verkleind!!, voordat het hele topic WEER vast loopt)
Had jij nog een wasbordje :o Ohja, jij moest veel overgeven in het begin he.. Dat scheelt wel. Nou heb ik nooit een wasbordje gehad maar mijn buik was al vrij snel opgezet :+
Tettennnn *O* Whehe ja. Als ik nu aan tafel zit met mn armen over elkaar en dan wat voorover ga zitten en naar beneden kijk dan denk ik ook; wow. :o Uhm. :@

Buikfotooooo's! :D *O* O+
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 09:52 schreef OooLizaooO het volgende:
Op een ongemakkelijke trap aan het wachten voor de consultatie bij de vv. Wel proberen meelezen, maar niet de tijd gehad om te reageren.

Ik lees hier een aantal bikkels van dames die het moeilijk hebben maar toch sterk doorzetten. Respect! En knuffel!
En als het even niet gaat, dan mag je het ook gewoon ven uithangen, het is zo al zwaar genoeg!

En de verse babies en trotse mama's O+! Hartverwarmend, ik smelt er helemaal van.

Ondertussen 17 weken hier, +/- 3kg bij en dus om 9u30 afspraak bij de vv die nog steeds in gesprek is en er is nog een wachtende mama voor mij. Terwijl ik speciaal m'n werk naar deze afspraak geregeld had. Als ze niet wat voortmaakt wordt het geen controle :s.

Ik voel de kleine al een week er goed (placenta achteraan) en zo goed als elke dag. Moet er zelfs niet bewust op letten. Ik voel het wel vooral als ik zit, dan wordt er al serieus gewroet! :D Alleen blijft het nog een beetje onwerkelijk tot je het aan de buitenkant voelt en het wat sterker wordt. Daar kijk ik nu wel erg naar uit!
Jammer dat je zo lang moet wachten nog joh -O- En ze hebben dus niet eens genoeg stoelen om op te zitten?? :') Apart..
Oeh, plopjes, leuk he O+
pi_113040754
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 09:53 schreef Gerberaatje het volgende:
Twinkle wat Nanadu heeft is geen puppp.
Ahh okay,
Heb wel even opgezocht wat puppp is want nog nooit van gehoord?
Maar hoe heet dat dan wat Nanadu heeft? Want die krabte zich toch ook helemaal het rambam?
pi_113040791
Cholestase, afwijkende leverwaardes die heel gevaarlijk voor de baby kunnen zijn. Kenmerken zich vooral door jeukende hand en voetzolen.

Puppp jeukt overal behalve op hand en voetzolen en is ongevaarlijk voor de baby. Alleen heel (understatement) vervelend voor de moeder...
pi_113040810
Bij onze vlos loopt het ook altijd zo uit. Gelukkig zij het 2 groepen dus de andere groep neemt de controle dan wel eens over. Ik zorg zelf dat ik altijd meteen om half 9 an de beurt ben.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_113041868
Ik heb ook cholestase en bij mij jeukte mijn buik ook vreselijk. En voetzolen, handpalmen idd. Een jeukend neuspuntje is ook grappig, je kijkt de hele dag scheel :+

Clauwhee: zou leuk zijn he, vandaag!

Oeh leuk zeg, geboortekaartjes uitkiezen Mereltje!
pi_113042298
Mijn handen en voeten jeuken gelukkig niet. Mijn heupen en knieholtes zijn het ergst, maar de onderkant van mijn buik ligt ook al open
pi_113042314
sow ook weer terug in NL en al weer aan het werk...
Lag gisteren wel pas rond half 2 in bed, dus nu een beetje gaar :O

Coco die plopjes die je beschrijft, zo voelde ik mormel eerst ook! Wat leuk he O+
Ik weet nog dat ik de eerste keer dat ik echt een (harde) schop voelde mezelf echt rot schrok _O- :@ inclusief gil :')

Verder een :* voor iedereen die hem kan gebruiken, las een boel vervelende verhalen
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_113043537
Hoi! Ik kom hier ook voorzichtig meekletsen.

O+

Ik heb vrijdag getest en als ik het goed berekend heb ben ik nu 5 weken en 2 dagen zwanger, nog heel pril dus. 12 juli heb ik de eerste afspraak bij de verloskundige.
pi_113043930
Welkom sneugle! :)

Gisteravond kon ik beebje ook vrij duidelijk aan de buitenkant voelen, meteen ook de hand van kerel er op gelegd,maar toen stopte hij uiteraard ;)
pi_113043965
VERLOF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dus zal weer wat actiever worden hier, door al dat gewerk kwam ik er maar niet aan toe, beetje jammer!
Maar jeetje, binnen 6 weken komt ze dus al, how bizar!!

Sterkte met alle jeuk en nare dingen, niet cool.

gefeliciteerd sneugle!
pi_113044006
Sneugle, gefeliciteerd!
En jij ook Troeta, met je verlof. Heerlijk,

En O+ voor alle schoppende ukkies. Ik voel die van mij nog steeds niet. 17 weken vandaag. Kan niet wachten...
Met een meidenkwartet
  maandag 18 juni 2012 @ 11:46:01 #185
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_113044021
Welkom Sneugle :)

En wat heerlijk Troeta, geniet er van!

Moeders voor moeders was hier net, ze gingen opnieuw een zwangerschapstest doen en ik vond het dood eng gelukkig waren het nog steeds 2 streepjes! :')

Ik krijg trouwens serieus mijn broeken al niet meer dicht zonder dat het echt vervelend voelt.. schaam me een beetje om nu al wijdere broeken te halen, hoe hebben anderen die dit ook hadden dit opgelost?? :@ (ben donderdag als het goed is 7wk) En het wordt de 4e, vorige keren ging het niet zo snel, maar heb ook al behoorlijk last van mijn banden :?
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_113044109
Troeta *O*

Logi, das eng he? :D Ik ben ook bij elke echo weer bang dat ze zeggen: 'u zwanger? Wat een onzin!'
Zelfs nu met buik en voelbare schopjes nog :+
  maandag 18 juni 2012 @ 11:49:21 #187
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_113044142
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:48 schreef freecell het volgende:
Troeta *O*

Logi, das eng he? :D Ik ben ook bij elke echo weer bang dat ze zeggen: 'u zwanger? Wat een onzin!'
Zelfs nu met buik en voelbare schopjes nog :+
:+ :D En ja was echt eng
  maandag 18 juni 2012 @ 11:53:11 #188
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_113044312
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:44 schreef Troeta het volgende:
VERLOF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dus zal weer wat actiever worden hier, door al dat gewerk kwam ik er maar niet aan toe, beetje jammer!

Dit! Inmiddels al een week verlof maar mijn man was ook vrij, dus veel klussen gedaan en geen foktijd :P.

Vandaag 35 weken alweer, het gaat echt razendsnel! Merk dat ik nu een beetje gammel begin te worden. Als ik opsta kraken m'n heupen, rug en schouders :') maar na wat rekken en strekken gaat het weer. Baby krijgt duidelijk minder ruimte, voel haar heel anders dan een paar weken terug. Daarnaast weer flink bandenpijn. Maar alles gaat goed!

Ik maak mezelf er even makkelijk vanaf: nieuwe zwangeren, gefeliciteerd *O*!
Iedereen bij wie het even niet zo goed gaat, veel sterkte :*

Vanaf nu, tijd om het hier bij te houden!
pi_113044352
Logi ik draag ook gewoon al positiebroeken hoor. Mijn andere broeken kunnen nog wel met de knoop los maat dat zit toch niet zo lekker.
  maandag 18 juni 2012 @ 11:55:52 #190
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_113044414
Oef, wat was het fijn om een positiebroek aan te hebben ipv je eigen, te strakke broeken. Ik zou gewoon een wijdere broek (of positiebroek) halen hoor! In principe ziet niemand daar iets van, toch? Daarnaast ga je die broek tóch wel nodig hebben :+ anytime soon
  maandag 18 juni 2012 @ 11:59:14 #191
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_113044540
Wel fijn om te horen dat ik dan niet de enige ben die daar zo vroeg al mee te maken krijgt.
Als ik zit ben ik net een tokkie, moet de knoop en rits open en dan nog voelt de dichte onderkant onprettig.

Misschien toch maar eens voorzichtig rondkijken ..wat zijn de beste winkels? Ik ben zo bang om alles te jinxen :+
pi_113044611
Je kan ook via de site van H&M doen.
  maandag 18 juni 2012 @ 12:03:04 #193
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_113044666
Sneugle welkom en gefeli! :* *O*

Even een *O* voor Troeta! Jeuj, heerlijk joh! :D

Logi ik ben nu zwanger van mijn 1e, en ik droeg ook al heel vroeg zwangerschapskleding :P heerlijk! :@ :D En anders een elastiekje om knoopsgat + knoop hielp bij mij ook nog eventjes ;)
pi_113044684
Ik had met een weekje of8 positiekleding aan, maar daarvoor had ik al een maat groter uit de kast gepakt ;)
  maandag 18 juni 2012 @ 12:04:27 #195
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_113044721
Serieus een hele diepe zucht van verlichting hier om te horen O+ dank voor de herkenbaarheid :)
pi_113044831
Freecell ik ben heel benieuwd naar de naam die jullie kleintje straks gaat krijgen. Haha ik vind die andere 2 namelijk ook helemaal onze stijl. Alleen kon de jongste van jou niet bij ons ivm achternaam. Dus ben benieuwd wat er nu uitkomt :D
pi_113044944
Sneugie welkom!

Dames met verlof *O*

Nou Gerb en bodpa, dat geloof ik helaas niet, maar was fijn weer terug gekropen in bed. Net de luikjes weer open :P

Oh Logi hier ook hoor, en dit is m'n eerste zwangerschap pas. Lekker doen!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  maandag 18 juni 2012 @ 12:13:23 #198
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_113045077
Mijlpaal 33 weken *O*
En weer aan 't werk... uurtje per dag _O- (meer omdat ik gek wordt van het thuis zitten, niet omdat het UWV vond dat ik best aangepast werk kon doen... zitten of zitten... dan houd het snel op zeg maar :') )
Op naar de volgende mijlpaal.

verder k*tnacht gehad, lag om 3:00 nog wakker van rommelend guppy, bekken en meer, viel uiteindelijk in slaap en werd om 5:30 wakker van (8> zijn wekker die al de deur uit was maar was vergeten de wekker uit te zetten... *sugt*

Logician, kan me alleen maar aansluiten bij de 2 anderen, zelfs in de onzekere periode heb ik even mijn positiebroeken uit de kast getrokken. Wat trouwens een goede aanschaf kan zijn is een zwangerschapslegging, die kun je combineren met allerlei tuniekjes en jurkjes om het comfortabel voor jezelf te houden :)
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_113045082
Dat doe je goed dame :D (Clau)

[ Bericht 29% gewijzigd door Gerberaatje op 18-06-2012 13:07:09 ]
pi_113045092
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:01 schreef MeNicole2 het volgende:
Je kan ook via de site van H&M doen.
Ik vind persoonlijk dat er op de site van de H&M vrijwel niks te vinden is (weinig aanbod, veel uitverkocht, voor positiekleding althans). Voor H&M zou ik gewoon even langs de winkel zelf gaan.

Ik heb wel meerdere dingen besteld bij de Wehkamp en Zalando.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')