abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113040791
Cholestase, afwijkende leverwaardes die heel gevaarlijk voor de baby kunnen zijn. Kenmerken zich vooral door jeukende hand en voetzolen.

Puppp jeukt overal behalve op hand en voetzolen en is ongevaarlijk voor de baby. Alleen heel (understatement) vervelend voor de moeder...
pi_113040810
Bij onze vlos loopt het ook altijd zo uit. Gelukkig zij het 2 groepen dus de andere groep neemt de controle dan wel eens over. Ik zorg zelf dat ik altijd meteen om half 9 an de beurt ben.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_113041868
Ik heb ook cholestase en bij mij jeukte mijn buik ook vreselijk. En voetzolen, handpalmen idd. Een jeukend neuspuntje is ook grappig, je kijkt de hele dag scheel :+

Clauwhee: zou leuk zijn he, vandaag!

Oeh leuk zeg, geboortekaartjes uitkiezen Mereltje!
pi_113042298
Mijn handen en voeten jeuken gelukkig niet. Mijn heupen en knieholtes zijn het ergst, maar de onderkant van mijn buik ligt ook al open
pi_113042314
sow ook weer terug in NL en al weer aan het werk...
Lag gisteren wel pas rond half 2 in bed, dus nu een beetje gaar :O

Coco die plopjes die je beschrijft, zo voelde ik mormel eerst ook! Wat leuk he O+
Ik weet nog dat ik de eerste keer dat ik echt een (harde) schop voelde mezelf echt rot schrok _O- :@ inclusief gil :')

Verder een :* voor iedereen die hem kan gebruiken, las een boel vervelende verhalen
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_113043537
Hoi! Ik kom hier ook voorzichtig meekletsen.

O+

Ik heb vrijdag getest en als ik het goed berekend heb ben ik nu 5 weken en 2 dagen zwanger, nog heel pril dus. 12 juli heb ik de eerste afspraak bij de verloskundige.
pi_113043930
Welkom sneugle! :)

Gisteravond kon ik beebje ook vrij duidelijk aan de buitenkant voelen, meteen ook de hand van kerel er op gelegd,maar toen stopte hij uiteraard ;)
pi_113043965
VERLOF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dus zal weer wat actiever worden hier, door al dat gewerk kwam ik er maar niet aan toe, beetje jammer!
Maar jeetje, binnen 6 weken komt ze dus al, how bizar!!

Sterkte met alle jeuk en nare dingen, niet cool.

gefeliciteerd sneugle!
pi_113044006
Sneugle, gefeliciteerd!
En jij ook Troeta, met je verlof. Heerlijk,

En O+ voor alle schoppende ukkies. Ik voel die van mij nog steeds niet. 17 weken vandaag. Kan niet wachten...
Met een meidenkwartet
  maandag 18 juni 2012 @ 11:46:01 #185
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_113044021
Welkom Sneugle :)

En wat heerlijk Troeta, geniet er van!

Moeders voor moeders was hier net, ze gingen opnieuw een zwangerschapstest doen en ik vond het dood eng gelukkig waren het nog steeds 2 streepjes! :')

Ik krijg trouwens serieus mijn broeken al niet meer dicht zonder dat het echt vervelend voelt.. schaam me een beetje om nu al wijdere broeken te halen, hoe hebben anderen die dit ook hadden dit opgelost?? :@ (ben donderdag als het goed is 7wk) En het wordt de 4e, vorige keren ging het niet zo snel, maar heb ook al behoorlijk last van mijn banden :?
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_113044109
Troeta *O*

Logi, das eng he? :D Ik ben ook bij elke echo weer bang dat ze zeggen: 'u zwanger? Wat een onzin!'
Zelfs nu met buik en voelbare schopjes nog :+
  maandag 18 juni 2012 @ 11:49:21 #187
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_113044142
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:48 schreef freecell het volgende:
Troeta *O*

Logi, das eng he? :D Ik ben ook bij elke echo weer bang dat ze zeggen: 'u zwanger? Wat een onzin!'
Zelfs nu met buik en voelbare schopjes nog :+
:+ :D En ja was echt eng
  maandag 18 juni 2012 @ 11:53:11 #188
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_113044312
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:44 schreef Troeta het volgende:
VERLOF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dus zal weer wat actiever worden hier, door al dat gewerk kwam ik er maar niet aan toe, beetje jammer!

Dit! Inmiddels al een week verlof maar mijn man was ook vrij, dus veel klussen gedaan en geen foktijd :P.

Vandaag 35 weken alweer, het gaat echt razendsnel! Merk dat ik nu een beetje gammel begin te worden. Als ik opsta kraken m'n heupen, rug en schouders :') maar na wat rekken en strekken gaat het weer. Baby krijgt duidelijk minder ruimte, voel haar heel anders dan een paar weken terug. Daarnaast weer flink bandenpijn. Maar alles gaat goed!

Ik maak mezelf er even makkelijk vanaf: nieuwe zwangeren, gefeliciteerd *O*!
Iedereen bij wie het even niet zo goed gaat, veel sterkte :*

Vanaf nu, tijd om het hier bij te houden!
pi_113044352
Logi ik draag ook gewoon al positiebroeken hoor. Mijn andere broeken kunnen nog wel met de knoop los maat dat zit toch niet zo lekker.
  maandag 18 juni 2012 @ 11:55:52 #190
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_113044414
Oef, wat was het fijn om een positiebroek aan te hebben ipv je eigen, te strakke broeken. Ik zou gewoon een wijdere broek (of positiebroek) halen hoor! In principe ziet niemand daar iets van, toch? Daarnaast ga je die broek tóch wel nodig hebben :+ anytime soon
  maandag 18 juni 2012 @ 11:59:14 #191
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_113044540
Wel fijn om te horen dat ik dan niet de enige ben die daar zo vroeg al mee te maken krijgt.
Als ik zit ben ik net een tokkie, moet de knoop en rits open en dan nog voelt de dichte onderkant onprettig.

Misschien toch maar eens voorzichtig rondkijken ..wat zijn de beste winkels? Ik ben zo bang om alles te jinxen :+
pi_113044611
Je kan ook via de site van H&M doen.
  maandag 18 juni 2012 @ 12:03:04 #193
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_113044666
Sneugle welkom en gefeli! :* *O*

Even een *O* voor Troeta! Jeuj, heerlijk joh! :D

Logi ik ben nu zwanger van mijn 1e, en ik droeg ook al heel vroeg zwangerschapskleding :P heerlijk! :@ :D En anders een elastiekje om knoopsgat + knoop hielp bij mij ook nog eventjes ;)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_113044684
Ik had met een weekje of8 positiekleding aan, maar daarvoor had ik al een maat groter uit de kast gepakt ;)
  maandag 18 juni 2012 @ 12:04:27 #195
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_113044721
Serieus een hele diepe zucht van verlichting hier om te horen O+ dank voor de herkenbaarheid :)
pi_113044831
Freecell ik ben heel benieuwd naar de naam die jullie kleintje straks gaat krijgen. Haha ik vind die andere 2 namelijk ook helemaal onze stijl. Alleen kon de jongste van jou niet bij ons ivm achternaam. Dus ben benieuwd wat er nu uitkomt :D
pi_113044944
Sneugie welkom!

Dames met verlof *O*

Nou Gerb en bodpa, dat geloof ik helaas niet, maar was fijn weer terug gekropen in bed. Net de luikjes weer open :P

Oh Logi hier ook hoor, en dit is m'n eerste zwangerschap pas. Lekker doen!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  maandag 18 juni 2012 @ 12:13:23 #198
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_113045077
Mijlpaal 33 weken *O*
En weer aan 't werk... uurtje per dag _O- (meer omdat ik gek wordt van het thuis zitten, niet omdat het UWV vond dat ik best aangepast werk kon doen... zitten of zitten... dan houd het snel op zeg maar :') )
Op naar de volgende mijlpaal.

verder k*tnacht gehad, lag om 3:00 nog wakker van rommelend guppy, bekken en meer, viel uiteindelijk in slaap en werd om 5:30 wakker van (8> zijn wekker die al de deur uit was maar was vergeten de wekker uit te zetten... *sugt*

Logician, kan me alleen maar aansluiten bij de 2 anderen, zelfs in de onzekere periode heb ik even mijn positiebroeken uit de kast getrokken. Wat trouwens een goede aanschaf kan zijn is een zwangerschapslegging, die kun je combineren met allerlei tuniekjes en jurkjes om het comfortabel voor jezelf te houden :)
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_113045082
Dat doe je goed dame :D (Clau)

[ Bericht 29% gewijzigd door Gerberaatje op 18-06-2012 13:07:09 ]
pi_113045092
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:01 schreef MeNicole2 het volgende:
Je kan ook via de site van H&M doen.
Ik vind persoonlijk dat er op de site van de H&M vrijwel niks te vinden is (weinig aanbod, veel uitverkocht, voor positiekleding althans). Voor H&M zou ik gewoon even langs de winkel zelf gaan.

Ik heb wel meerdere dingen besteld bij de Wehkamp en Zalando.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')