Wat gezellig!!quote:Op zondag 17 juni 2012 07:49 schreef Gerberaatje het volgende:
Morning
Ik had net een onderonsje met de miniik lag op mijn zij nog in bed, ze lag aan de ene kant en was steeds met haar benen mijn vingers aan het wegduwen
![]()
dus meneer zijn hand erbij gelegd. Muppet lag ook bij ons (kwart voor 6 vond ik vandaag nog te vroeg om eruit te gaan
gelukkig sliep ze bij ons nog tot 7:15) en die duwde ook haar hand er maar tussen
zo cute!
Daarna echt een mega bult aan 1 kant van mijn buikwel heel gezellig zo met zijn allen op zondagochtend
Ohh plopjess!quote:Op zondag 17 juni 2012 14:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Gerb, wat klinkt dat super lief
Ik heb de laatste twee dagen het idee dat ik beeb voel. Mijn darmen rommelen op plekken waar ze niet horen te rommelenPlus, het is echt maar heel kort, alsof er een luchtbel barst (qua kortstondigheid van het moment)
Dus ik denk het wel. Maar verwachtte het nog niet, aangezien de placenta aan de voorkant zit.
Gisteren alcoholvrije cocktails gaan drinken met schoonzusje en een vriendin. Schoonzusje is ook zwanger. Was wel lekker, even tutten en eruit gaan
Oh ohquote:Op zondag 17 juni 2012 14:43 schreef Twinkle20 het volgende:
Zelfde als mijn schoonmoeder. Lief mens hoor maar gister kon ze het niet lsten om te zeggen: maar jij gaat toch wel minder werken? Heb als antwoord gegeven dat een kind opvoeden en groot brengen door zowel mij als man gaat gebeuren. En dat ik het belangrijk vind om straks als het kindje groot genoeg is, een leuke baan te hebben. Als ik nu compleet zou stoppen in mijn huidige functie voor .. laten we zeggen een jaar of 10, dan hoef ik tegen die tijd echt niet te verwachten dat ik tegen die tijd vrolijk verder kan gaan op hetzelfde niveau.
Ik blijf het sowieso een irritante discussie vinden dat men voor het gemak maar aanneemt dat de vrouw terug gaat in uren of zelfs helemasl atopt met werken. Op dat soort momenten vraag ik me werkelijk af hoe geemancipeerd wij Hollanders werkelijk zijn.
Maar ook dat komt wel weer goed. Tuurlijk zou ik er nu 100% voor ons kindje willen zijn. Maar er is ook nog een leven daarna waar ik nu al keuzes voor moet maken. En wat dacht je van het leven nu, naast het hebben van een kindje.
Wij zijn ongeveer even ver in de zwangerschap en ook bij mij ligt de placenta aan de voorkant, en voor jou is het ook de eerste, toch? Ik voel namelijk ook sinds een weekje af en toe een 'plopje', inderdaad alsof er luchtbelletjes kapot spatten. Had ik ook nog helemaal niet verwacht! Ik moet wel zeggen dat ik me echt moet concentreren hoor, anders merk ik het nietquote:Op zondag 17 juni 2012 14:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Gerb, wat klinkt dat super lief
Ik heb de laatste twee dagen het idee dat ik beeb voel. Mijn darmen rommelen op plekken waar ze niet horen te rommelenPlus, het is echt maar heel kort, alsof er een luchtbel barst (qua kortstondigheid van het moment)
Dus ik denk het wel. Maar verwachtte het nog niet, aangezien de placenta aan de voorkant zit.
Gisteren alcoholvrije cocktails gaan drinken met schoonzusje en een vriendin. Schoonzusje is ook zwanger. Was wel lekker, even tutten en eruit gaan
Yupquote:Op zondag 17 juni 2012 14:58 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wij zijn ongeveer even ver in de zwangerschap en ook bij mij ligt de placenta aan de voorkant, en voor jou is het ook de eerste, toch? Ik voel namelijk ook sinds een weekje af en toe een 'plopje', inderdaad alsof er luchtbelletjes kapot spatten. Had ik ook nog helemaal niet verwacht! Ik moet wel zeggen dat ik me echt moet concentreren hoor, anders merk ik het niet
Oh en ik denk dat de modjes mijn verzoekje van een tijd geleden hebben gemist (het gaat ook zo mega snel hier) maar mag mijn datum naar 10 november? Thanx!
Omgquote:Op zondag 17 juni 2012 17:56 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik kwam trouwens nog een leuk linkje tegen10 things they don't tell you
![]()
Whaha wij eten uit nood patat. Ook vergeten!!quote:Op zondag 17 juni 2012 18:29 schreef Estrys het volgende:
En hoe zwanger ben je als je op zaterdag vergeet boodschappen te doen voor het eten van zondag?Brood it is dus...
Mijn man heeft niet graag patat en Seb zegt van wel maar eet nooit ook maar 1 stukje als hij het krijgt. En ik lig dus in bed mezelf heel zielig te vinden :/quote:Op zondag 17 juni 2012 18:45 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Whaha wij eten uit nood patat. Ook vergeten!!
Ik heb ook slechte da vandaag. Ben zo moe dat ik er weer misselijk van ben. Wil gewoon hele dag slapen.
Het ergste van alles is dat ik niet in mijn eentje dit gezin run hè.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:51 schreef Enfermera het volgende:
LolMaar niet leuk
boodschappen vergeten, bedoel ik.
Ja idd.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:55 schreef Estrys het volgende:
[..]
Het ergste van alles is dat ik niet in mijn eentje dit gezin run hè.Hij kan toch Gvd ook wel ergens aan denken of niet dan?? Echt. Door zijn familie ben ik nu total loss nou lost hij het ook maar zelf op. Ik ben klaar.
Zorgen dat zo snel mogelijk je vitamine B op orde komt. Afspraak maken met de huisarts en je zult waarschijnlijk een kuurtje krijgen met een aantal spuiten vitamine B12 (vallen reuze mee qua pijn).quote:Op zondag 17 juni 2012 22:03 schreef becky27 het volgende:
Haai
Fieder gefeliciteerd! We duimen voor een plakker.
Hier ook een prima dag gehad, feestje bij pa en ma en de hele dag achter dochter aangerend. Lekker veel buiten geweest.
Mijn vk klaagt trouwens, mijn vit D is te laagen uit het bloedonderzoek in het Erasmus bleek een te laag vit B12. Iemand enig idee hoe ernstig dat is? Ik voel me prima namelijk.
En vandaag mijlpaal: 12 weken precies!
Nee, maar de opname van al die vitamines en mineralen hebben wel met elkaar te maken, dus een te laag van het een kan een verminderde opname van een ander betekenen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |