abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 juni 2012 @ 12:46:29 #101
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112999788
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 07:49 schreef Gerberaatje het volgende:
Morning ;)

Ik had net een onderonsje met de mini O+ ik lag op mijn zij nog in bed, ze lag aan de ene kant en was steeds met haar benen mijn vingers aan het wegduwen :D O+ dus meneer zijn hand erbij gelegd. Muppet lag ook bij ons (kwart voor 6 vond ik vandaag nog te vroeg om eruit te gaan :') gelukkig sliep ze bij ons nog tot 7:15) en die duwde ook haar hand er maar tussen :') zo cute!

Daarna echt een mega bult aan 1 kant van mijn buik O+ wel heel gezellig zo met zijn allen op zondagochtend :D
Wat gezellig!! O+ :D

Heb vannacht voornamelijk op mn rug geslapen en onze meid zat dwars in mn buik (standaard :+), maar nu een stuk hoger, zo ter hoogte van mn navel. Harde bult idd ook :D en trappen joh, dus toen ik de hand van manlief erop legde trapte ze ook nog even lief voor hem O+ Hij was helemaal vertederd O+ (en ik ook of course) ^^
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 17 juni 2012 @ 12:48:09 #102
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_112999837
Heerlijk, die trappelmomentjes O+
Kan niet wachten tot ik mijn popje ook voel :D
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_113000293
O ladylike.. altijd fijn he van die mensen die dan menen hun mening perse te moeten ventileren. gelukkig is en blijft het jullie keuze en dat jullie er happy mee zijn is het enige wat telt :-)
pi_113002732
Draakje fijn dat je drinken binnen is gebleven!

Kersjes, gelukkig vielen de verwondingen mee.

Gerb, wat heerlijk zo'n begin van de dag!

Katy zou wel willen dat het begon.Moet zeggen dat ik wel even heb getwijfeld of ik zou bellen, maar vanochtend voelde ik me weer beter. Als het erger was geworden had ik wel gebeld. Maar helaas was het toch geen voorteken :'(
pi_113002865
Enferma leuk die momenten!! Echt van genieten.

Ladylike balen dat sommige mensen zo hun mening moeten vertellen. Belangrijkste is dat jullie er blij mee zijn.
pi_113003499
Gerb, wat klinkt dat super lief O+

Ik heb de laatste twee dagen het idee dat ik beeb voel. Mijn darmen rommelen op plekken waar ze niet horen te rommelen :') Plus, het is echt maar heel kort, alsof er een luchtbel barst (qua kortstondigheid van het moment) :+ Dus ik denk het wel. Maar verwachtte het nog niet, aangezien de placenta aan de voorkant zit.

Gisteren alcoholvrije cocktails gaan drinken met schoonzusje en een vriendin. Schoonzusje is ook zwanger. Was wel lekker, even tutten en eruit gaan :)
pi_113003526
Ladylike, als ze erover beginnen gewoon heel duidelijk maken dat jullie daar heus wel over hebben nagedacht en dat het niet openstaat voor discussie? En ondertussen maar bedenken dat het waarschijnlijk voortkomt uit goedbedoelde bezorgdheid ofzo :+
  zondag 17 juni 2012 @ 14:38:49 #108
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_113004025
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 14:28 schreef Cocotrimonium het volgende:

Ik heb de laatste twee dagen het idee dat ik beeb voel. Mijn darmen rommelen op plekken waar ze niet horen te rommelen :') Plus, het is echt maar heel kort, alsof er een luchtbel barst (qua kortstondigheid van het moment) :+ Dus ik denk het wel. Maar verwachtte het nog niet, aangezien de placenta aan de voorkant zit.

Gisteren alcoholvrije cocktails gaan drinken met schoonzusje en een vriendin. Schoonzusje is ook zwanger. Was wel lekker, even tutten en eruit gaan :)
Ohh plopjess! *O* :D Jaaa dat kan toch haast niet anders joh, als ik je omschrijving zo hoor? :D O+ Te tof. Ja dan kan het idd wel langer duren met je placenta aan de voorkant. Maar toch! :D
En wat een leuk uitje joh, alcoholvrije cocktails *O* Lekker!

Ladylike lees nu pas dat je het gaat vertellen vanmiddag.. zal inmiddels al wel gebeurd zijn :+ Hoe ist gegaan? Reageerden ze een beetje leuk? Lastig lijkt me dat, als je van te voren al weet dat het niet geheel positief wordt... -O- :*
pi_113004189
Zelfde als mijn schoonmoeder. Lief mens hoor maar gister kon ze het niet lsten om te zeggen: maar jij gaat toch wel minder werken? Heb als antwoord gegeven dat een kind opvoeden en groot brengen door zowel mij als man gaat gebeuren. En dat ik het belangrijk vind om straks als het kindje groot genoeg is, een leuke baan te hebben. Als ik nu compleet zou stoppen in mijn huidige functie voor .. laten we zeggen een jaar of 10, dan hoef ik tegen die tijd echt niet te verwachten dat ik tegen die tijd vrolijk verder kan gaan op hetzelfde niveau.

Ik blijf het sowieso een irritante discussie vinden dat men voor het gemak maar aanneemt dat de vrouw terug gaat in uren of zelfs helemasl atopt met werken. Op dat soort momenten vraag ik me werkelijk af hoe geemancipeerd wij Hollanders werkelijk zijn.

Maar ook dat komt wel weer goed. Tuurlijk zou ik er nu 100% voor ons kindje willen zijn. Maar er is ook nog een leven daarna waar ik nu al keuzes voor moet maken. En wat dacht je van het leven nu, naast het hebben van een kindje.
pi_113004253
Coco.. plopjes!! Zo leuk!!
  zondag 17 juni 2012 @ 14:47:38 #111
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_113004400
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 14:43 schreef Twinkle20 het volgende:
Zelfde als mijn schoonmoeder. Lief mens hoor maar gister kon ze het niet lsten om te zeggen: maar jij gaat toch wel minder werken? Heb als antwoord gegeven dat een kind opvoeden en groot brengen door zowel mij als man gaat gebeuren. En dat ik het belangrijk vind om straks als het kindje groot genoeg is, een leuke baan te hebben. Als ik nu compleet zou stoppen in mijn huidige functie voor .. laten we zeggen een jaar of 10, dan hoef ik tegen die tijd echt niet te verwachten dat ik tegen die tijd vrolijk verder kan gaan op hetzelfde niveau.

Ik blijf het sowieso een irritante discussie vinden dat men voor het gemak maar aanneemt dat de vrouw terug gaat in uren of zelfs helemasl atopt met werken. Op dat soort momenten vraag ik me werkelijk af hoe geemancipeerd wij Hollanders werkelijk zijn.

Maar ook dat komt wel weer goed. Tuurlijk zou ik er nu 100% voor ons kindje willen zijn. Maar er is ook nog een leven daarna waar ik nu al keuzes voor moet maken. En wat dacht je van het leven nu, naast het hebben van een kindje.
Oh oh :') Whaha, echt he. Alsof opvoeden/verzorgen van een kind alleen maar een vrouwenzaak is idd! Come on. Een goede baan is ook belangrijk idd, en als je de 2 kunt combineren en je man ook minder gaat werken, why not? Oh, nee, we zijn lang niet zo geëmancipeerd als we denken hoor. Nog genoeg vrouwen worden gediscrimineerd om hun zwangerschap, of krijgen minder betaald voor dezelfde functie, etc. Kijk naar hoeveel vrouwen we hebben in topfuncties bijv. vergeleken met Zweden ofzo.. De emancipatie is nog lang niet klaar, wat men (vaak mannen :')) vaak zegt. Magoed. :+
Precies meid. :* Sowieso gewoon doen waar je je goed bij voelt!

Ik zou ook wel graag gewoon 32 uur willen blijven werken, maar omdat mijn lichaam dat denk ik niet trekt, en het financieël gewoon handiger is dat ik minder ga werken dan dat mijn man dat doet, doen we het zo. :) Helemaal stoppen wil ik sowieso niet, als het ff kan.
  zondag 17 juni 2012 @ 14:58:13 #112
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_113004801
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 14:28 schreef Cocotrimonium het volgende:

Wij zijn ongeveer even ver in de zwangerschap en ook bij mij ligt de placenta aan de voorkant, en voor jou is het ook de eerste, toch? Ik voel namelijk ook sinds een weekje af en toe een 'plopje', inderdaad alsof er luchtbelletjes kapot spatten. Had ik ook nog helemaal niet verwacht! Ik moet wel zeggen dat ik me echt moet concentreren hoor, anders merk ik het niet :')

Oh en ik denk dat de modjes mijn verzoekje van een tijd geleden hebben gemist (het gaat ook zo mega snel hier :) ) maar mag mijn datum naar 10 november? Thanx!
pi_113005480
quote:
7s.gif Op zondag 17 juni 2012 14:58 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Wij zijn ongeveer even ver in de zwangerschap en ook bij mij ligt de placenta aan de voorkant, en voor jou is het ook de eerste, toch? Ik voel namelijk ook sinds een weekje af en toe een 'plopje', inderdaad alsof er luchtbelletjes kapot spatten. Had ik ook nog helemaal niet verwacht! Ik moet wel zeggen dat ik me echt moet concentreren hoor, anders merk ik het niet :')

Oh en ik denk dat de modjes mijn verzoekje van een tijd geleden hebben gemist (het gaat ook zo mega snel hier :) ) maar mag mijn datum naar 10 november? Thanx!
Yup :D Ik lig net 2 dagen op je voor, da's dus niks. En bij mij is het dus inderdaad sinds een paar dagen. Ook alleen als ik rustig zit of 's avonds in bed lig. Als ik met vanalles bezig ben dan voel ik ook niks! Zit er dik in dat we dan allebei onze beeb voelen :D O+
  zondag 17 juni 2012 @ 15:18:34 #114
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_113005604
Dat zal vast ja :Y had ik in het begin idd ook, als ik niks deed en op de bank zat 's avonds dan voelde ik idd wel iets :D Leukleuk!! *O*
pi_113008745
Ja dat had ik in het begin ook! Nu voel ik haar eigenlijk de hele dag wel? Vk had gezegd. dat ik me geen zorgenoest maken als ik een dag niks voelde maar tot nu toe geen last van :-)
  zondag 17 juni 2012 @ 16:49:23 #116
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_113008890
Nee idd, dat hoeft pas vanaf een week of 24 ofzo dacht ik dat mijn vk had gezegd. :P :)
pi_113011011
:W Ik gluur even heel voorzichtig om het hoekje...

Vrijdag al 2 streepjes, vandaag mn NOD, nog heel pril dus. Ik hoop dat ik hier mag blijven deze keer.
Willen jullie voor me duimen? :@
  zondag 17 juni 2012 @ 17:49:24 #118
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_113011069
iiiiii! Fiedertje! Ik duim tot ze er vanaf vallen! :* :D
pi_113011186
Fieder, even nog jompelen voor je streepjes hoor *O* en de duimen draaien hier al
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_113011222
Fieder, van harte!!! Ik duim ook mee!
pi_113011696
Fieder gefeliciteerd!

Vandaag een slechte dag. Nou ja het ging goed tot ik met de schoonfamilie 2x4 km ging wandelen. Nou ben ik al een 'slechte' loper maar ik kan nu bijna niet eens meer opstaan. En een
Peuter die de hele dag loopt te stuiteren vandaag. Ik kan alleen liggen en voor me uit staren, slapen lukt niet eens van vermoeidheid.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  zondag 17 juni 2012 @ 18:12:05 #123
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_113011736
pi_113012273
En hoe zwanger ben je als je op zaterdag vergeet boodschappen te doen voor het eten van zondag? :( Brood it is dus...
pi_113012820
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 18:29 schreef Estrys het volgende:
En hoe zwanger ben je als je op zaterdag vergeet boodschappen te doen voor het eten van zondag? :( Brood it is dus...
Whaha wij eten uit nood patat. Ook vergeten!!

Ik heb ook slechte da vandaag. Ben zo moe dat ik er weer misselijk van ben. Wil gewoon hele dag slapen.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_113012984
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 18:45 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Whaha wij eten uit nood patat. Ook vergeten!!

Ik heb ook slechte da vandaag. Ben zo moe dat ik er weer misselijk van ben. Wil gewoon hele dag slapen.
Mijn man heeft niet graag patat en Seb zegt van wel maar eet nooit ook maar 1 stukje als hij het krijgt. En ik lig dus in bed mezelf heel zielig te vinden :/
  zondag 17 juni 2012 @ 18:51:43 #127
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_113013062
Lol :D Maar niet leuk :( boodschappen vergeten, bedoel ik.

Ik kookte vanochtend eitjes en we doen er normaal zo'n kookei in die van kleur veranderd waardoor je het perfecte eitje krijgt. Natuurlijk totaal vergeten erin te doen :') Nog goed gelukte eieren btw, dus viel mee.

Ik zag net een reclame van Subway en kreeg helemaal zin erin :o En heb het van de week al eens gegeten :') XD En niet dat we vanavond verkeerd eten ofzo..
pi_113013239
quote:
10s.gif Op zondag 17 juni 2012 18:51 schreef Enfermera het volgende:
Lol :D Maar niet leuk :( boodschappen vergeten, bedoel ik.
Het ergste van alles is dat ik niet in mijn eentje dit gezin run hè. :( Hij kan toch Gvd ook wel ergens aan denken of niet dan?? Echt. Door zijn familie ben ik nu total loss nou lost hij het ook maar zelf op. Ik ben klaar.
pi_113014953
in tegenstelling tot geloof ik de meerderheid van de posters heb ik een heerlijke dag gehad vandaag. De massage van vrijdag heeft zoveel verlichting gegeven. Ik weet, 't is symptoom bestrijding, maar ik ben dr blij mee. (wel jammer van die blauwe plek op m'n bil)
Morgen een echo, hopelijk kunnen we zien of de werktitel caspertje blijft, of dat we Ilse weer uit de kast moeten trekken.
*poef* nu is het weg
pi_113014995
Oh is dat morgen al?? O+ wat spannend :D ben heel erg benieuwd!!!
  zondag 17 juni 2012 @ 19:35:14 #131
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_113015055
Spannend KJ!!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_113015219
Ja, al heb ik sterk het vermoeden dat t nog veel te vroeg is, maar we zullen zien. Het echo bureau zegt dat ze het vanaf 16 weken kunnen zien, laat maar zien dan.

Sofie liet t niet echt zien bij 18 weken. Hadden we bij de 20 weken echo pas "zekerheid". (bvij elke vrouwelijke echoscopiste hield Sofie dr benen bij elkaar, de mannelijke gyn kwam, en hup, mevrouw liet t even zien... :') )
*poef* nu is het weg
pi_113015345
Spannend kj! Wat fijn ook dat de massage zo helpt voor nu!

Ben ik blij dat hier de winkels/supermarkten ook op zondag open zijn
maar vandaag is eindelijk de spinazie op gegaan ben ik blij niet te hoeven eten hihi
pi_113015404
En fieder gefeliciteerd! Ik duim :*
  zondag 17 juni 2012 @ 19:41:39 #135
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_113015434
KJ, veel plezier bij de echo morgen! Spannennnnnnnd......

Draak, ik juich met je mee *O*

Gerb, wat een heerlijke momenten zijn dat O+ En ze worden alleen maar beter als buikbaby straks in het echt mee kan knuffelen met jullie!

Ophelia, een mooie hechtpleister inderdaad. Zijn hele vingertje zit vol.

Hier een drukke dag gehad met verjaardagsvisite over de vloer van 11 tot iets na 18 uur. Druk joh! Maar het ging prima, was erg gezellig en de biertjes 0,0% smaakten me prima :9
Maar nu is de koek op, ik zit hier total loss op de bank en kom er vanavond het liefst niet meer van af. Moet immers nog voetbal kijken :D
.... met gevoel voor drama....
  zondag 17 juni 2012 @ 19:42:05 #136
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_113015464
Fieder, ik vergeet te juichen voor je. Gefeliciteerd *O*
.... met gevoel voor drama....
pi_113020276
Fieder gefeliciteerd!
KJ veel plezier morgen en heel veel succes. Hopelijk is alles goed.

Hier begin ik echt een klungel te worden de laatste paar dagen. Ik heb al een vaas gesloopt, pindakaas pot kapot laten vallen en al 3glazen omgekegeld. Net gleed ik bijna uit toen ik uit bad stapte. Begin nu wel een beetje bang te worden voor die laatste anderhalve week.
  † In Memoriam † zondag 17 juni 2012 @ 21:40:51 #138
309370 Nanadu
pi_113022643
Fieder gefeliciteerd *O* en dat deze maar 9 maanden lang mag blijven plakken.

Estrys :* vervelend dat soort dagen en je hebt helemaal gelijk, hij kan ook voor de booschappen zorgen.

Ik bedacht mij dat ik helemaal geen LLM' er zal worden :'( als alles gaat zoals vorige week is gezegd. Ik had het deze zwangerschap toch wel ietsje anders gehoopt :{
Maar ja het is nou eenmaal zo en vandaag zijn we dan ook weer verder gegaan met het to do lijstje. Vandaag gelukkig wel een redelijke dag, dus wel het 1 en ander kunnen doen. Morgen weer naar het ziekenhuis voor controle en bloedprikken. Ik ga er wel vanuit dat ik betere uitslagen heb deze keer, want de jeuk is een stuk minder ^O^
  zondag 17 juni 2012 @ 22:03:52 #139
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_113024367
Haai

Fieder gefeliciteerd! We duimen voor een plakker.

Hier ook een prima dag gehad, feestje bij pa en ma en de hele dag achter dochter aangerend. Lekker veel buiten geweest.
Mijn vk klaagt trouwens, mijn vit D is te laag :( en uit het bloedonderzoek in het Erasmus bleek een te laag vit B12. Iemand enig idee hoe ernstig dat is? Ik voel me prima namelijk.

En vandaag mijlpaal: 12 weken precies!
pi_113027675
Kersjes en nanadu :*

Becky ik weet niet meer waarvoor de b12 was, heb bij mini wel extra injecties moeten halen...
En jompel voor je mijlpaal
  zondag 17 juni 2012 @ 22:53:03 #141
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_113028584
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 18:55 schreef Estrys het volgende:

[..]

Het ergste van alles is dat ik niet in mijn eentje dit gezin run hè. :( Hij kan toch Gvd ook wel ergens aan denken of niet dan?? Echt. Door zijn familie ben ik nu total loss nou lost hij het ook maar zelf op. Ik ben klaar.
Ja idd. -O- Dat helpt ook niet he :N

Spannend KJ! :D
pi_113028720
Is b12 niet ijzer?
pi_113028737
Becky, vitamine B12 gebrek kan je aardig slopen (pernicieuze anemie) en op de lange termijn kan het neurologische schade opleveren. Het heeft ook verband met foliumzuuropname geloof ik, maar daar weet ik het fijne niet van. Tijdens je zwangerschap en borstvoedingsperiode is je verbruik hoger dan normaal.
Maar het mooie is dat je niet kan overdoseren met vit.B12 dus het kan geen kwaad om een kuurtje te nemen.
Vitamine D is een kwestie van een paar pilletjes per dag slikken, of even kijken voor een goed multivitamine. Voor Noortje is vit. D supplement ook aan te raden, evenals voor de beeb straks.
  zondag 17 juni 2012 @ 22:58:43 #144
35189 Troel
scherp en bot
pi_113029013
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 22:03 schreef becky27 het volgende:
Haai

Fieder gefeliciteerd! We duimen voor een plakker.

Hier ook een prima dag gehad, feestje bij pa en ma en de hele dag achter dochter aangerend. Lekker veel buiten geweest.
Mijn vk klaagt trouwens, mijn vit D is te laag :( en uit het bloedonderzoek in het Erasmus bleek een te laag vit B12. Iemand enig idee hoe ernstig dat is? Ik voel me prima namelijk.

En vandaag mijlpaal: 12 weken precies!
Zorgen dat zo snel mogelijk je vitamine B op orde komt. Afspraak maken met de huisarts en je zult waarschijnlijk een kuurtje krijgen met een aantal spuiten vitamine B12 (vallen reuze mee qua pijn).
Pas als je vitamine B weer op orde is, heeft het nut je vitamine D te gaan opkrikken.
Hebben ze ook je andere B-waarden getest, of enkel de B12? Anders zou ik de anderen ook nog even laten testen, een en ander hangt inderdaad een beetje aan elkaar vast.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 17 juni 2012 @ 22:59:26 #145
35189 Troel
scherp en bot
pi_113029084
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 22:54 schreef Twinkle20 het volgende:
Is b12 niet ijzer?
Nee, maar de opname van al die vitamines en mineralen hebben wel met elkaar te maken, dus een te laag van het een kan een verminderde opname van een ander betekenen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 17 juni 2012 @ 23:15:56 #146
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_113030239
Thanx ladies! Ik slik een multivitamine voor zwangere vrouwen van vsm, dus was wel verbaasd. Kom best veel buiten maar ja er is zo weinig zon hè ;) bel morgen eerst met de huisarts voor het vit b12 tekort. Mijn ijzer was trouwens prima.
Vent had vitamine B12 tabletten gehaald maar die mogen niet tijdens zwangerschap. Lees overal dat je injecties moet hebben en dat het best heftig kan zijn. Ook dat het miskramen kan veroorzaken. Mag van vent morgen pas naar kantoor nadat ik huisarts heb gebeld ;)
Moeheid (en echt heel moe vind ik het niet maar goed) weet ik aan de zwangerschap maar tekort aan B12 is daar ook een oorzaak van. Ben meer het type 'niet lullen maar poetsen' dus geen seconde aan dit soort dingen gedacht. Ach extra pilletje of spuitje doet er ook niet toe.

Noortje krijgt iedere ochtend heel braaf d'r vitamientjes. Dat zit er al zo ingebakken.
pi_113031089
Becky, ik heb bij beide zwangerschappen een vit B12 tekort gehad. En dat kan inderdaad invloed hebben op je ijzervoorraad, vandaar dat ze hem niet te laag willen hebben.
Vit B12 kun je uit vlees halen, en zit ook veel in eieren. Vega's hebben vaak een vit B12 tekort, en dat ben ik ook.
Tijdens mijn eerste zwangerschap moest ik inderdaad de injecties.In je bil. :')
Ging prima, alleen daarna heb ik de kuur niet afgemaakt, het lukte me met verse baby niet om elke keer heel vroeg bij de dokter te zijn.

De tweede zwangerschap had ik niet een heel groot tekort, maar de vk wilde wel dat ik tabletjes ging nemen, tegenwoordig kun je vit B12 ook via tabletjes nemen, je moet alleen kauwen of zuigen, want het wordt via je speeksel opgenomen.
Mijn bloed is 2 keer getest en de tweede keer was het prima.
De tabletten zijn van NOW, ik heb ze bij een natuurdrogist gehaald.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_113032743
becky, ik had ook (behoorlijk scheen) vit D tekort tijdens de zwangerschap en kreeg daarvoor poederzakjes die je dan elke dag moest laten bruisen in water... Was goed te doen ook... Maar nooit er wat van gevoeld of zo. Geen idee ook hoe erg dat kan zijn.
pi_113038194
:{ Beuh wat een nacht; elk uur wakker om te piesen, slaap ik eindelijk nét in zit er een mug om m'n oren te zoemen. Nu maar uit bed gegaan want lektetten en honger.

Nanadu en Kersjes; :*

Becky; 12 weken! *O* Wat rot van je lage vitamine B12 en D, geen tips ofzo, maar hopelijk krijg je wt weer snel op peil.

KJ; ben benieuwd! Veel plezier vandaag bij de echo.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_113038441
Goedemorgen, hier ook wakker. Moest om 5.00 echt nodig plassen en niet meer kunnen slapen omdat ik honger heb. Vanavond proberen om laat nog wat te eten. Misschien helpt het.
Verder hier alles rustig. Lijkt me naar LeHeNe lek tetten. En die mug is ook mega vervelend.

Heftig Becky van dat te kort. Hopenlijk kan het worden opgelost door slikken van een tabletje.

Nanadu en Kersjes :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')