Mijn man heeft niet graag patat en Seb zegt van wel maar eet nooit ook maar 1 stukje als hij het krijgt. En ik lig dus in bed mezelf heel zielig te vinden :/quote:Op zondag 17 juni 2012 18:45 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Whaha wij eten uit nood patat. Ook vergeten!!
Ik heb ook slechte da vandaag. Ben zo moe dat ik er weer misselijk van ben. Wil gewoon hele dag slapen.
Het ergste van alles is dat ik niet in mijn eentje dit gezin run hè.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:51 schreef Enfermera het volgende:
LolMaar niet leuk
boodschappen vergeten, bedoel ik.
Ja idd.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:55 schreef Estrys het volgende:
[..]
Het ergste van alles is dat ik niet in mijn eentje dit gezin run hè.Hij kan toch Gvd ook wel ergens aan denken of niet dan?? Echt. Door zijn familie ben ik nu total loss nou lost hij het ook maar zelf op. Ik ben klaar.
Zorgen dat zo snel mogelijk je vitamine B op orde komt. Afspraak maken met de huisarts en je zult waarschijnlijk een kuurtje krijgen met een aantal spuiten vitamine B12 (vallen reuze mee qua pijn).quote:Op zondag 17 juni 2012 22:03 schreef becky27 het volgende:
Haai
Fieder gefeliciteerd! We duimen voor een plakker.
Hier ook een prima dag gehad, feestje bij pa en ma en de hele dag achter dochter aangerend. Lekker veel buiten geweest.
Mijn vk klaagt trouwens, mijn vit D is te laagen uit het bloedonderzoek in het Erasmus bleek een te laag vit B12. Iemand enig idee hoe ernstig dat is? Ik voel me prima namelijk.
En vandaag mijlpaal: 12 weken precies!
Nee, maar de opname van al die vitamines en mineralen hebben wel met elkaar te maken, dus een te laag van het een kan een verminderde opname van een ander betekenen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |