Word gewoon een zelfde faal als Hofland bij Feyenoord. Iemand die het gewoon niet meer aan kan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Volgend jaar genieten bij studio sport![]()
http://video.sport1.nl/main/clips/27422/van-bommel-verslikt-zich
Gaat idd genieten worden!quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Volgend jaar genieten bij studio sport![]()
http://video.sport1.nl/main/clips/27422/van-bommel-verslikt-zich
2005quote:
Hofland en van Bommel vergelijken.... En dan nog verwachten dat de mensen je hier serieus nemen, laat me niet lachen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Word gewoon een zelfde faal als Hofland bij Feyenoord. Iemand die het gewoon niet meer aan kan.
Maar goed, ik ben maar wat nuttigs doen. Punt lijk me duidelijk.
Misschien bij PSV Legendaryquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mooi man, gaat dit jaar weer gebeuren.
Aardige voetballer, destijds.quote:
Wat moet ik op 1 december?quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nee man, ik spreek je wel op 1 december. Dan kan je mooi je ongelijk toegeven.
precies en als van Bommel nu de enige was, maar met van der Vaart ging het niet veel beter (liet ook telkens zijn man lopen). Het hele NL 11 tal draait niet en dat is een probleem ligt niet bij 1 speler.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:10 schreef Lemming22 het volgende:
Ook grappig dat om een punt te maken dat Van Bommel het niveau niet meer aan kan, Denemarken wordt afgeschilderd als niveautje (minder dan) Eredivisie. Maar vervolgens wel van Nederland winnen en bijna een gelijkspel tegen Portugal uit het vuur slepen (en boven Portugal eindigen in de kwalificatie). Wat een BS.
Ja, Van Bommel speelt een kut EK en kan de wereldtop niet meer bijbenen. Maar de Eredivisie zit daar zo'n 6 niveaus onder, dus dat komt echt nog wel goed komend seizoen.
Hij is helaas al binnen, was dat niet het geval stonden ze nu ook ergens op de herdgang te schreeuwen om dat voorcontract door de shredder te halenquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:16 schreef Tjacka het volgende:
Waar halen jullie het vertrouwen in van Bommel vandaan?
Waar komt het gebrek aan vertrouwen vandaan?quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:16 schreef Tjacka het volgende:
Waar halen jullie het vertrouwen in van Bommel vandaan?
Zie post 2.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waar komt het gebrek aan vertrouwen vandaan?
quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waar komt het gebrek aan vertrouwen vandaan?
Gijp met Manolev Bommel filmpjesquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:38 schreef tech4u het volgende:
Ik denk dat van Bommel er nu al spijt van heeft dat hij naar NL is gekomen. 2 keer in de week dat Derksen die op hem gaat zeiken
Je basseert je mening op 1,5 wedstrijd op een niveau dat in Nederland niet gehaald zal worden?quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:37 schreef Tarado het volgende:
[..]Je hebt hem nog niet spelen op het EK? wij eigenlijk ook niet.
In de top wedstrijden van de eredivisie en EL komt ie dezelfde, zo niet betere spelers tegen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je basseert je mening op 1,5 wedstrijd op een niveau dat in Nederland niet gehaald zal worden?
Dus als iemand een fout maakt, of een 1 of meerdere wedstrijden wat minder speelt, kan diegene het meteen niet meer?quote:
Wel als je 35 bent en aan alles ziet dat het een aflopende zaak is ja.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dus als iemand een fout maakt, of een 1 of meerdere wedstrijden wat minder speelt, kan diegene het meteen niet meer?
Gaan we doen man.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Maar goed, houden jullie je lekker vast aan het feit dat hij ballen zuigt maar de eredivisie ook geen ruk voorstelt, dus dat het gelukkig wel mee zal vallen. Top zo'n speler
Duitsland vergelijken met EL of toppers in de NL competitie. Laat me niet lachen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In de top wedstrijden van de eredivisie en EL komt ie dezelfde, zo niet betere spelers tegen.
Ronaldo viel ook tegen op het EK, zullen we zeggen dat zijn tijd over is? Die kan niet eens meer scoren bij FC Knudde ofniet?quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Maar goed, houden jullie je lekker vast aan het feit dat hij ballen zuigt maar de eredivisie ook geen ruk voorstelt, dus dat het gelukkig wel mee zal vallen. Top zo'n speler
Er zut een verschil tussen tegenvallen en helemaal niks presterenquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ronaldo viel ook tegen op het EK, zullen we zeggen dat zijn tijd over is? Die kan niet eens meer scoren bij FC Knudde ofniet?
Dat klopt, Ronaldo presteert idd niks dit EKquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Er zut een verschil tussen tegenvallen en helemaal niks presteren
Neuh, dat koffiedik kijken word ik niet veel wijzer van.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik mag er niet meer op in gaan van Tompsv18, maar heb al jullie "argumenten" al beantwoord. ff teruglezen dus
Hij speelde toen niet.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Duitsland vergelijken met EL of toppers in de NL competitie. Laat me niet lachen.
En trouwens tegen Barcelona een paar maanden geleden, speelde hij heel behoorlijk.
Die haal je ook wel snel door elkaar jaquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
kheb niks gezegd...
ik zat met Seedorf in mijn hoofd
Beide middenvelders/nederlanders/op leeftijd die het nog goed doen. Maar dat jij op andere dingen let bij voetbal is al duidelijk.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die haal je ook wel snel door elkaar ja
Dat heb ik nou ook altijd met Mertens en Wijnaldum.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die haal je ook wel snel door elkaar ja
Mja, dat is dan andersom toch net zo goed? Jullie hopen vurig dat hij wel slaagt. Dat er dan filmpjes uit 2005 en verzonnen champions league wedstrijden tegen Barcelona bij moeten worden gehaald zegt eigenlijk al genoeg.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:07 schreef Buitendam het volgende:
Ik denk dat het meer met de gun-factor te maken heeft dat mensen vurig wensen dat Bommel bij PSV mislukt dan iets anders.
Dat idee krijg ik ook wel een beetje inderdaad. We zullen het allemaal wel zien joh, valt weinig zinnigs over te zeggen. Zijn genoeg toppers ergens mislukt, maar ook genoeg floppers ergens geslaagd.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:07 schreef Buitendam het volgende:
Ik denk dat het meer met de gun-factor te maken heeft dat mensen vurig wensen dat Bommel bij PSV mislukt dan iets anders.
Die CL wedstrijden werden ook erbij gehaald door iemand "aan jullie kant"quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mja, dat is dan andersom toch net zo goed? Jullie hopen vurig dat hij wel slaagt. Dat er dan filmpjes uit 2005 en verzonnen champions league wedstrijden tegen Barcelona bij moeten worden gehaald zegt eigenlijk al genoeg.
Hoe vaak heb jij ondertussen al gezegd dat je deze discussie links zou laten liggen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mja, dat is dan andersom toch net zo goed? Jullie hopen vurig dat hij wel slaagt. Dat er dan filmpjes uit 2005 en verzonnen champions league wedstrijden tegen Barcelona bij moeten worden gehaald zegt eigenlijk al genoeg.
Mwa, ik haal maar 1 voorbeeld aan en dat is zijn geslaagde seizoen bij Milan, daar doen 2 potjes bij Oranje wat mij betreft weinig aan af.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1 keer en nee.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij ondertussen al gezegd dat je deze discussie links zou laten liggen?
Verzonnen wedstrijd, was gewoon een vergissing, maar die maak jij natuurlijk niet?
Ik denk dat jij toch ook wel geschrokken bent van zijn optreden op het EK.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mwa, ik haal maar 1 voorbeeld aan en dat is zijn geslaagde seizoen bij Milan, daar doen 2 potjes bij Oranje wat mij betreft weinig aan af.
Ik ben niet zo'n opportunist om van 2 mindere wedstrijden al te schrikken. Daarnaast speelt zo'n beetje het complete team ondermaats, dus ik kan het relativeren. Om te kunnen concluderen of Bommel nog in staat is van waarde te zijn kijk ik liever naar een continuevorm, en zijn laatste bij Milan vond ik alles behalve ondermaats. Sterker nog; da's voor PSV in de huidige Eredivisie alles behalve een verloren plek in de selectie, naar mijn gevoel.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat jij toch ook wel geschrokken bent van zijn optreden op het EK.
Iedere Nederlandse club, die in de knock out fase, een willekeurige spaanse of Portugese ploeg zou hebben geloot, daarvoor was het meteen exit geweest. Nederlandse clubs hebben redelijk mazzel met de loting gehad. Ze zaten ook niet in de meest moeilijke poules...quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:29 schreef mrstylo het volgende:
Heb discussie door gelezen en tot nu heb ik geen enkele 'goede' argument gelezen (aan beide kanten).
-Eredivisie stelt niets voor.
Waarom zo denigrerend, want na paar landen hebben wij het meeste punten binnen gehaald.
Je moet niet kijken naar punten, maar naar niveau. Qua niveau is de Eredivisie om verschillende redenen ontzettend laag. Wat verder de amusementswaarde alleen maar ten goede komt voor de neutrale kijker, want letterlijk iedereen kan van iedereen winnen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:29 schreef mrstylo het volgende:
Heb discussie door gelezen en tot nu heb ik geen enkele 'goede' argument gelezen (aan beide kanten).
-Eredivisie stelt niets voor.
Waarom zo denigrerend, want na paar landen hebben wij het meeste punten binnen gehaald.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je moet niet kijken naar punten, maar naar niveau. Qua niveau is de Eredivisie om verschillende redenen ontzettend laag. Wat verder de amusementswaarde alleen maar ten goede komt voor de neutrale kijker, want letterlijk iedereen kan van iedereen winnen.
Ik vind dat gewoon respectloos. Eredivisie is zo slecht nog niet. Mensen zien niet dat we kweekvijver zijn voor toplanden en die zullen we sowieso niet inhalen. Landen en Portugal zijn nu beter, maar over 2 á 3 jaartjes niet meer. Glasgow Rangers is nu gevallen en dat gaat daar ook gebeuren. Landen kopen spelers met geld dat er niet is en dat kan nooit zo lang blijven.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Iedere Nederlandse club, die in de knock out fase, een willekeurige spaanse of Portugese ploeg zou hebben geloot, daarvoor was het meteen exit geweest. Nederlandse clubs hebben redelijk mazzel met de loting gehad. Ze zaten ook niet in de meest moeilijke poules...
Heb je dan Milan gevolgd afgelopen jaar?quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n opportunist om van 2 mindere wedstrijden al te schrikken. Daarnaast speelt zo'n beetje het complete team ondermaats, dus ik kan het relativeren. Om te kunnen concluderen of Bommel nog in staat is van waarde te zijn kijk ik liever naar een continuevorm, en zijn laatste bij Milan vond ik alles behalve ondermaats. Sterker nog; da's voor PSV in de huidige Eredivisie alles behalve een verloren plek in de selectie, naar mijn gevoel.
Ja, je maakt nu een aantal aannames waar ik niet echt in mee kan gaan. Over 2 á 3 jaar zijn landen als Portugal zijn over 2 á 3 jaar niet meer beter, omdat? Geld kopen met spelers wat er niet is, hoezo? Zolang de schatrijke eigenaren van Chelsea en consorten hun eigen privégeld erin pompen valt er weinig aan te doen, lijkt me. De een koopt een lap grond, de ander een voetbalteam, ik zou niet weten wat er niet goed aan kan gaan, mits de UEFA met andere regels gaat komen. Tot die tijd geen vuiltje aan de lucht.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat gewoon respectloos. Eredivisie is zo slecht nog niet. Mensen zien niet dat we kweekvijver zijn voor toplanden en die zullen we sowieso niet inhalen. Landen en Portugal zijn nu beter, maar over 2 á 3 jaartjes niet meer. Glasgow Rangers is nu gevallen en dat gaat daar ook gebeuren. Landen kopen spelers met geld dat er niet is en dat kan nooit zo lang blijven.
Ja, als ik zo'n stelling aanneem dan doe ik dat op basis van zelf waargenomen beelden. 90 minuten wedstrijden, that is.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Heb je dan Milan gevolgd afgelopen jaar?
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 14-06-2012 om 16:45:41Interesse van meerdere Europese clubs voor #Manolev, stelt #PSV-directeur Marcel Brands. Nog geen bod, signalen zijn echter goed. reageer retweet
Kweekvijver ja, maar op het moment dat een speler echt niveau heeft, vertrekt hij (kan hem geen ongelijk geven) TV gelden zijn in het buitenland veel hoger, waardoor ze het zich kunnen veroorloven die spelers te kopen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind dat gewoon respectloos. Eredivisie is zo slecht nog niet. Mensen zien niet dat we kweekvijver zijn voor toplanden en die zullen we sowieso niet inhalen. Landen en Portugal zijn nu beter, maar over 2 á 3 jaartjes niet meer. Glasgow Rangers is nu gevallen en dat gaat daar ook gebeuren. Landen kopen spelers met geld dat er niet is en dat kan nooit zo lang blijven.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:49 schreef mrstylo het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 14-06-2012 om 16:45:41Interesse van meerdere Europese clubs voor #Manolev, stelt #PSV-directeur Marcel Brands. Nog geen bod, signalen zijn echter goed. reageer retweet
Komt ZEKER door die oefeninterland tegen Nederland, kan niet anders...quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:49 schreef mrstylo het volgende:
je weet maar nooit, ik heb hem eigenlijk niet gevolgd. Die Serie A trekt me niet, alleen een topper wil ik wel eens kijken.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, als ik zo'n stelling aanneem dan doe ik dat op basis van zelf waargenomen beelden. 90 minuten wedstrijden, that is.
Beste nieuws sinds lange tijd hahahaquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:49 schreef mrstylo het volgende:
1. Niet landen als Portugal, maar Portugal.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, je maakt nu een aantal aannames waar ik niet echt in mee kan gaan. Over 2 á 3 jaar zijn landen als Portugal zijn over 2 á 3 jaar niet meer beter, omdat? Geld kopen met spelers wat er niet is, hoezo? Zolang de schatrijke eigenaren van Chelsea en consorten hun eigen privégeld erin pompen valt er weinig aan te doen, lijkt me. De een koopt een lap grond, de ander een voetbalteam, ik zou niet weten wat er niet goed aan kan gaan, mits de UEFA met andere regels gaat komen. Tot die tijd geen vuiltje aan de lucht.
Ten slotte stelt de Eredivisie in dusverre zo weinig voor dat we in de CL niks, maar dan ook niks te zoeken hebben, slechts in de Europa League en daar worden onze topclubs helemaal overklast door subtoppertjes uit Spanje, Engeland en Italië. De Eredivisie is wel vermakelijk, maar stelt qua niveau weinig voor. Kweekvijver of niet.
Probleem is dat Barca en Real zich keurig aan de regels houden, die kunnen wel hun eigen inkomsten genereren. Die haal je ook niet meer in.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kweekvijver ja, maar op het moment dat een speler echt niveau heeft, vertrekt hij (kan hem geen ongelijk geven) TV gelden zijn in het buitenland veel hoger, waardoor ze het zich kunnen veroorloven die spelers te kopen.
Op dit moment is er geen enkele club die kan wedijveren op voetbalgebied met een Valencia, en als je ziet dat die een HEEEEEEL eind onder barca en real stond aan het einde van de competitie, dan heeft Nederland nog een lange weg te gaan. Barca en Real hebben megaschulden, en als de Uefa daar iets aan zou doen, dan kan er wat veranderen. Maar ploegen uit landen als Spanje en Engeland, hebben zoveel meer tv geld te besteden, daar kan Nederland niet tegen op. En dan heb je nog altijd inversteerders, die 100-en miljoenen pompen in clubs als Chelsea. Dat kan hier ook (bij Vitesse) maar net ff wat minder grootschalig. En dat zal nog lang zo blijven vrees ik.
Laten we aannemen dat dat waar is, dan hebben 1 of meer Portugese clubs de zaken niet echt op orde. Dat verandert nog altijd niets aan het niveau van de Eredivisie of het gapende gat wat tussen dat en de Engelse, Franse, Duitse, Italiaanse en Spaanse competitie ligt. Het is vermakelijk, maar niet hoogstaand.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
1. Niet landen als Portugal, maar Portugal.
2.Signalen dat ik gelijk heb:
http://www.telegraaf.nl/t(...)_rand_afgrond__.html
http://www.voetbalprimeur(...)uel-met-acht-spelers
Voor de rest heb je wel weer gelijk.
Maar hebben wel 100-en miljoenen schuld. En die zullen ze op de 1 of andere manier af moeten lossen. Maar gezien de bekendheid van die clubs, hebben ze dat zo voor elkaar. Een Barca shirtje met de naam Messi erop, zal altijd vaker over de toonbank blijven gaan dan een PSV shirtje met de naam Messi erop.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:54 schreef Adames het volgende:
[..]
Probleem is dat Barca en Real zich keurig aan de regels houden, die kunnen wel hun eigen inkomsten genereren. Die haal je ook niet meer in.
Ik zag 3 jaar geleden anders nog geen City en PSG shirtjes hier in de buurt, nu stikt het ervanquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar hebben wel 100-en miljoenen schuld. En die zullen ze op de 1 of andere manier af moeten lossen. Maar gezien de bekendheid van die clubs, hebben ze dat zo voor elkaar. Een Barca shirtje met de naam Messi erop, zal altijd vaker over de toonbank blijven gaan dan een PSV shirtje met de naam Messi erop.
Frankrijk kan al niet meer mee en is in te inhalen (uitgezonderd PSG). Italië gaat nooit meer groeien terwijl Eredivisie dat nog steeds doet (Eredivisie live abonnees, steeds grotere en voller stadions).quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Laten we aannemen dat dat waar is, dan hebben 1 of meer Portugese clubs de zaken niet echt op orde. Dat verandert nog altijd niets aan het niveau van de Eredivisie of het gapende gat wat tussen dat en de Engelse, Franse, Duitse, Italiaanse en Spaanse competitie ligt. Het is vermakelijk, maar niet hoogstaand.
Er zijn wel meer clubs die schuld hebben, kijk maar naar PSV. Volgens mij bedraagt de schuld van Real Madrid 100 miljoen tegenover een begroting van 500 miljoen. PSV zit op 50 miljoen schuld (of meer) ten opzichte van 60 miljoen begroting en Feyenoord heeft ook een behoorlijk gedeelte van zijn begroting als schuld staan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar hebben wel 100-en miljoenen schuld. En die zullen ze op de 1 of andere manier af moeten lossen. Maar gezien de bekendheid van die clubs, hebben ze dat zo voor elkaar. Een Barca shirtje met de naam Messi erop, zal altijd vaker over de toonbank blijven gaan dan een PSV shirtje met de naam Messi erop.
Italie gaat steeds verder weg ja, er is volgens mij ook niet zo veel buitenlandse interesse voor en ook in het binnenland zijn de stadions iets te vaak leeg.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Frankrijk kan al niet meer mee en is in te inhalen (uitgezonderd PSG). Italië gaat nooit meer groeien terwijl Eredivisie dat nog steeds doet (Eredivisie live abonnees, steeds grotere en voller stadions).
Ik zeg niet dat we ze inhalen maar wij (de Eredivisie) kunnen beter met geld omgaan en doen er meer mee. Dat kan helpen tegen clubs als een Udinse/Lazio.
Jullie zien er negatieve kant van in, maar ik weet dat er punten zijn wat Eredivisie veel beter in zijn.
Paar van de punten:
-Halen meer sponsor geld op, dan bijvoorbeeld clubs als Everton(een concurrent dus en niet een team als Chelsea wat mensen dachten dat ik bedoelde).
-Wij hebben meer solide teams (uitgezonderd Duitsland en Engels). Solide bedoel ik mee dat in Nederland niet snel gebeurt dat iemand als Villareal degradeert. Door zo'n zekerheid kun je veel eerder investeren.
Ik zeg hiermee niet dat we CL kampioen kunnen worden, maar binnen 8 á 10 jaar heeft minstens 1 Eredivisie team EL finale gehaald.
Volgens mij was het bij Real Madrid wel meer. Dacht dat ze bv alleen Ronaldo al volledig hadden gefinancierd dmv een lening bij die klotebank waar je nu de hele tijd over hoort. Wat dat betreft wel interessant wat daarmee gebeurd mocht die hele inboedel in handen vallen van de ECB. Ik zeg executieveilingquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:07 schreef Adames het volgende:
[..]
Er zijn wel meer clubs die schuld hebben, kijk maar naar PSV. Volgens mij bedraagt de schuld van Real Madrid 100 miljoen tegenover een begroting van 500 miljoen. PSV zit op 50 miljoen schuld (of meer) ten opzichte van 60 miljoen begroting en Feyenoord heeft ook een behoorlijk gedeelte van zijn begroting als schuld staan.
Wat nu gewoon een hele grote probleem is als landen in Italië, Spanje en Portugal.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:09 schreef Typisch het volgende:
Schulden zijn ook helemaal niet erg, of woont iedereen hier in hun koophuis zonder hypotheek?Zolang je de afspraken qua betalingen na kunt komen is er niets aan de hand.
Laatst was er een discussie over hier in VBL. Maar je hebt gelijk, het is meer 170 miljoen schuld. Barcelona zit op meer.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij was het bij Real Madrid wel meer. Dacht dat ze bv alleen Ronaldo al volledig hadden gefinancierd dmv een lening bij die klotebank waar je nu de hele tijd over hoort. Wat dat betreft wel interessant wat daarmee gebeurd mocht die hele inboedel in handen vallen van de ECB. Ik zeg executieveiling
Een competitie zoals Schotland maar dan in Spanje is op termijn natuurlijk ook dodelijk. Al kunnen ze dan nog wel voor die Europese Supercompetitie gaan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:11 schreef Adames het volgende:
Overigens hebben jullie op zich wel gelijk, maar niet wat betreft de topploegen. Het zijn juist de subtoppers die idiote schulden hebben ten opzichte van hun begroting. Valencia en de halve Portugese middenmooit is de echte ramp.
Daar heb ik geen inzagen in. Als ze even een Kaká verkopen voor 40 miljoen kunnen ze vast wel weer een jaar rente betalen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat nu gewoon een hele grote probleem is als landen in Italië, Spanje en Portugal.
Heb ook nooit over Real Madrid, Chelsea en/of ManU gehad. Ineens gaat het daarover terwijl ik meer had over Portugal.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:11 schreef Adames het volgende:
Overigens hebben jullie op zich wel gelijk, maar niet wat betreft de topploegen. Het zijn juist de subtoppers die idiote schulden hebben ten opzichte van hun begroting. Valencia en de halve Portugese middenmooit is de echte ramp.
Schulden zelf zeggen NIKS.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:22 schreef BlaZ het volgende:
Kwa schuld zitten de grootste problemen in de Primera Division.
Real : 589milj
Barcelona : 578milj
Valencia : 382milj
Atletico : 514milj
Rayo Vallecano, Racing Santander, Real Betis, Zaragoza, Granada and Mallorca in directe financiële problemen net als 6 2e divisie teams.
In totaal worden de schulden in het Spaanse voetbal op 3,5 miljard geschat.
Zolang je de kortlopende schulden maar kunt aflossen is er geen probleem. Tevens zijn de clubs veel meer waard dan bovengenoemde schulden.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:22 schreef BlaZ het volgende:
Kwa schuld zitten de grootste problemen in de Primera Division.
Real : 589milj
Barcelona : 578milj
Valencia : 382milj
Atletico : 514milj
Rayo Vallecano, Racing Santander, Real Betis, Zaragoza, Granada and Mallorca in directe financiële problemen net als 6 2e divisie teams.
In totaal worden de schulden in het Spaanse voetbal op 3,5 miljard geschat.
Dat moet je niet zeggen, dan stort het wereldbeeld in van de gemiddelde persoon.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:27 schreef tech4u het volgende:
Elk gezond bedrijf heeft trouwens leningen.
Tuurlijk, maar op financieel gebied loopt de primera division gewoon niet lekker. De bundesliga is kwa inkomsten de pd al voorbij zelfs.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:26 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Zolang je de kortlopende schulden maar kunt aflossen is er geen probleem. Tevens zijn de clubs veel meer waard dan bovengenoemde schulden.
NOS voorop.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat moet je niet zeggen, dan stort het wereldbeeld in van de gemiddelde persoon.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:55 schreef Scarface88 het volgende:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:49 schreef mrstylo het volgende:
Dus wat voegt jouw post toe die alleen maar laat zien dat clubs schulden hebben?quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:30 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar op financieel gebied loopt de primera division gewoon niet lekker. De bundesliga is kwa inkomsten de pd al voorbij zelfs.
De verschillen met de premier league zijn al helemaal onoverbrugbaar.
Als Brands Engelaar kan verkopen voor wat geld, dan neem ik al mijn woorden terug (eigenlijk niet, maar wil Brands ff motiverenquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:00 schreef Scarface88 het volgende:
Ah, over het hoofd gezienWel positief in ieder geval. Nu Engelaar nog.
Oh dat was alleen omdat eerder verkeerde bedragen werden genoemd.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus wat voegt jouw post toe die alleen maar laat zien dat clubs schulden hebben?0,0.
Gewoon een goede speler alleen altijd verkeerd gebruikt bij PSV.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Komt ZEKER door die oefeninterland tegen Nederland, kan niet anders...
de cijfers lopen inderdaad uiteen, maar de betere artikelen laten allemaal heel wat minder zien dan die ad en voetbalzone lijstjesquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:07 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Oh dat was alleen omdat eerder verkeerde bedragen werden genoemd.
Ik had er voor de volledigheid wel % van de begroting bij kunnen zetten mja.
Idd wat deed matavz de hele jaar in de spits?quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:10 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Gewoon een goede speler alleen altijd verkeerd gebruikt bij PSV.
Een half miljoen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:15 schreef mrstylo het volgende:
Heeft PSV eigenlijk een doorverkoop percentage kunnen krijgen voor Zeefuik?
Ik heb over doorverkoop percentage. Ik wist de transfersom al.quote:
Ah, ik dacht dat ie van NEC naar Groningen ging en dat PSV voor die transfer een half miljoen ontving. Ik gokte op 2 miljoen dus 25% doorverkoop.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb over doorverkoop percentage. Ik wist de transfersom al.
Hij was nog van PSV.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat ie van NEC naar Groningen ging en dat PSV voor die transfer een half miljoen ontving. Ik gokte op 2 miljoen dus 25% doorverkoop.
We hebben Toivonen alquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:11 schreef aight1 het volgende:
is die iniesta van spanje niks voor ons ziet eruit als goede speler
Ja, dat begreep ik. Maar hoezo doorverkooppercentage? Jij denkt dat die olietanker nog een transfer hogerop gaat maken?quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij was nog van PSV.
Hij zou naar NEC gaan maar FC Groningen bood meer.
NEC had hem alleen te leen.
Al gebeurt het niet het is wel zo slim.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik. Maar hoezo doorverkooppercentage? Jij denkt dat die olietanker nog een transfer hogerop gaat maken?
Ligt er aan wat Groningen wilde, je hebt nu een behoorlijke prijs gekregen. Groningen zal bij een percentage wel minder hebben willen betalen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Al gebeurt het niet het is wel zo slim.
Hebben we ook gedaan met Aisatti en waarom nu niet?
past niet in het systeemquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:11 schreef aight1 het volgende:
is die iniesta van spanje niks voor ons ziet eruit als goede speler
Precies. Hij versnelt het spel te veel.quote:
En hij verdient dik? Zou die man niet een beetje willen inleveren om ergens nog twee jaar te kunnen ballen?quote:
Zou jij dik inleveren om vervolgens harder te moeten gaan werken?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:34 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
En hij verdient dik? Zou die man niet een beetje willen inleveren om ergens nog twee jaar te kunnen ballen?
Winston?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:05 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Zou jij dik inleveren om vervolgens harder te moeten gaan werken?
Ik lees nu AS Romaquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:49 schreef mrstylo het volgende:
Wie draait de strik er omheen?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:33 schreef tompsv18 het volgende:
Lokomotiv Moskou en Rubin Kazan hebben interesse in Manolev volgens VI en hij ziet zelf een overstap naar de Russische competitie ook wel zitten.
Nee, snel handelen, dadelijk bedenken ze zich nog.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:56 schreef tompsv18 het volgende:
Ook Stuttgart heeft interesse volgens Thijs Slegers. Laat die clubs maar lekker tegen elkaar opbieden.
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 16-06-2012 om 12:13:20Opvallend: er melden zich direct volgers die Manolev zelf weg willen brengen. Desnoods per fiets. reageer retweet
Zie nu dat Wesley ook Thijsie volgt.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:30 schreef mrstylo het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 16-06-2012 om 12:13:20Opvallend: er melden zich direct volgers die Manolev zelf weg willen brengen. Desnoods per fiets. reageer retweet
Op de fiets vanuit Krakow om zo snel mogelijk Bommel af te zetten.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zie nu dat Wesley ook Thijsie volgt.
SNEIJDER NAAR PSV!?!?!?!![]()
Wat hebben we aan hem?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zie nu dat Wesley ook Thijsie volgt.
SNEIJDER NAAR PSV!?!?!?!![]()
Aardig van hem. Moet ons naar de 22ste titel leidenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op de fiets vanuit Krakow om zo snel mogelijk Bommel af te zetten.
I lolled.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:50 schreef mrstylo het volgende:
Compilatie van Bouma.![]()
Onze beste speler.![]()
Weet ik ook weer dat ik geen enkel compilatiefilmpje van een verdediger meer serieus moet nemenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:50 schreef mrstylo het volgende:
Compilatie van Bouma.![]()
Onze beste speler.![]()
Compilatiefilmpjes sowieso...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:27 schreef gniffie het volgende:
[..]
Weet ik ook weer dat ik geen enkel compilatiefilmpje van een verdediger meer serieus moet nemen
Ik denk dat je je hier nog aardig in kan vergissen als je zag hoe Manolev met Nederland - Bulgarije speelde.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:30 schreef Pedroso het volgende:
Denk dat Brands een hele dikke duim heeft. Gooit zelf maar de interesse van meerdere clubs in de wereld om hem niet in de vergetelheid te laten raken.
Gratis zal ie best bij een club terecht kunnen maar daar houdt het dan ook wel mee op.
Dat.quote:
Ik hoop echt dat hij het goed gaan doen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Terecht ook, goede keeper hoor
Ik ook, heb geld op Polen staanquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat hij het goed gaan doen.
De wedstrijd tegen Valencia.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:16 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik denk dat je je hier nog aardig in kan vergissen als je zag hoe Manolev met Nederland - Bulgarije speelde.
Wat deed Lens op rechtsvoor.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Idd wat deed matavz de hele jaar in de spits?
Mano
Kan een voordeel zijn voor PSV. Iedereen kan wennen aan Dickie, de zooi kan inspelenquote:Op zondag 17 juni 2012 02:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Toivonen, Tyton, Advocaat eruit, morgen waarschijnlijk de rest
inderdaad, helemaal niet erg, als ze de finale spelen mis je zo drie weken voorbereiding. Als Oranje alsnog ver komt beginnen we de voorbereiding zonder linksbackquote:Op zondag 17 juni 2012 11:29 schreef HetBrabandertje het volgende:
En ze krijgen nog een fatsoenlijke vakantie. Is wel prettig om fit aan het seizoen te beginnen.
Gozer heeft al veel te veel wedstrijden meegedaan dit jaar. Wat me wel opviel dat hij voor de winterstop bijna standaard na 60 minuten gewisseld werd. Na de winterstop amper meer. Ook bij het NL elftal haalt hij de 90 min. Hier maakt hij toch wel flinke progressie in.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, helemaal niet erg, als ze de finale spelen mis je zo drie weken voorbereiding. Als Oranje alsnog ver komt beginnen we de voorbereiding zonder linksback
Beste nieuws van afgelopen 3 maanden?quote:
Precies. Oranje is leuk en aardig maar clubvoetbal is belangrijker.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:29 schreef HetBrabandertje het volgende:
En ze krijgen nog een fatsoenlijke vakantie. Is wel prettig om fit aan het seizoen te beginnen.
Zelfs Dico Koppers hield hem uit de wedstrijdquote:Op zondag 17 juni 2012 19:46 schreef Scarface88 het volgende:
Willems weer in de basis dus. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen tegen Nani.
Ga je nog aan mijn sig houden? Of doe je dat weer niet?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:25 schreef Helpmefok het volgende:
Wat was Willems weer walgelijk wisselvallig....
Ik zie niets op fok mobiel. Maar druk maken om lelijke nerderige psvertjes? Neen.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga je nog aan mijn sig houden? Of doe je dat weer niet?
Aardig talentje wel, maar lang niet zo goed als velen hier al beweerden.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:31 schreef vivelafete het volgende:
Ik heb daar totaal geen moeite mee.
Ik had niet anders verwacht van een jongen van net 18 die net een paar maanden in de eredivisie speelt, vond het al meevallen dat hij tegen Denemarken wel behoorlijk speelde.
Ook bij PSV zal hij zeker nog fouten maken, maar dat moeten we maar op de koop toenemen.
Goede gast die Willems!
Als ik je naam zou aanpassen in mijn sig zou je hier 3 maanden niet komen, maargoed.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zie niets op fok mobiel. Maar druk maken om lelijke nerderige psvertjes? Neen.
O is hij aangepast dan?? Dat heb je toen niet gelijk gedaan dus verviel de overeenkomst.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als ik je naam zou aanpassen in mijn sig zou je hier 3 maanden niet komen, maargoed.
Dat staat er niet. Niet een man van zijn woord dus.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O is hij aangepast dan?? Dat heb je toen niet gelijk gedaan dus verviel de overeenkomst.
Ik was gebanned en jij blokkeert mijn DMSquote:Op zondag 17 juni 2012 22:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat staat er niet. Niet een man van zijn woord dus.
Jammer man, echt jammer.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik was gebanned en jij blokkeert mijn DMS! Maar het was simpel: als je er niet meteen op in ging verviel het. Je hebt er nog weken mee rondgelopen, dan vervalt zo een overeenkomst logischerwijs.
Kansen pakken wanneer ze worden aangeboden. Maar daar ben jij net zo goed in als PSV zie ik alquote:
jaja ik weet niet hoe ik die tweets moet droppen jaquote:thijsslegers @thijsslegers
EK-betrokkenen #psv minimaal 2 wk vakantie. Spelers kun je zelfs 3 wk geven. Ideale voorbereiding -fysiek oogpunt- lonkt. #psvwatcher
Allemaal in 2 dagen uit het EK, kunnen ze nu lekker op vakantie en begin juli terugquote:Op zondag 17 juni 2012 23:01 schreef HL_Dog43 het volgende:
2/3 weken vakantie dus.
edit:
[..]
jaja ik weet niet hoe ik die tweets moet droppen ja
Ik doe het ook altijd zo, ik snap dat ook niet zoquote:Op zondag 17 juni 2012 23:01 schreef HL_Dog43 het volgende:
2/3 weken vakantie dus.
edit:
[..]
jaja ik weet niet hoe ik die tweets moet droppen ja
quote:Op zondag 17 juni 2012 23:03 schreef Scarface88 het volgende:
"Hey Kevin, dit gaan wij volgend seizoen anders doen he knul."
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ja flauw ik verveel me ja
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Derksen napratersquote:Op zondag 17 juni 2012 23:13 schreef Coelho het volgende:
Ik snap niet dat Willems zo veel kritiek krijgt. Sowieso is die jongen pas 18 en is het de bondscoach die een bewuste keuze voor hem maakt, maar wat ik nog belangrijker vindt is dat hij stukken beter speelt dan Van der Wiel op rechts. Ook vandaag weer komt het gevaar over rechts ipv links. Het eerste doelpunt gaat er in omdat vdW buitenspel opheft.
Conclusie: Willems moet m.i. uit de wind gehouden worden want het was van zijn kant zo slecht nog niet.
Ga toch weg man. Die goal viel 20 seconden later ofzo.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:43 schreef Lange_Lans het volgende:
Willems leidde de eerste goal in. Speelde niet zijn allerbeste wedstrijd. Maar wat verwacht je van een menneke van net 18?
Ok.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Die goal viel 20 seconden later ofzo.
nou laten we positief denken, allemaal vroeg thuis, geld binnen. En een paar hebben wat recht te zettentwitter:thijsslegers twitterde op zondag 17-06-2012 om 23:27:14zes spelers (voetbalcontracten lopen tot 30/6) #PSV op #ek2012. Levert bijna 1,7 mln bruto vergoeding van de #UEFA op. reageer retweet
Eigenlijk wel goed.quote:
het ging over de EK spelers hèquote:
NL-elftal niet gezien vandaag?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:13 schreef Coelho het volgende:
Ik snap niet dat Willems zo veel kritiek krijgt.
En gezien zijn matige prestaties, kwam het EK dus te vroeg voor hem ondanks wat men beweerdequote:Sowieso is die jongen pas 18
Bert is vrij debiel bezig, dat is geblekenquote:en is het de bondscoach die een bewuste keuze voor hem maakt,
Dramatischer kon ook niet, het bleef nog steeds niveautje aids.quote:maar wat ik nog belangrijker vindt is dat hij stukken beter speelt dan Van der Wiel op rechts.
Goed gezien (buiten het feit dat het gevaar dan technisch gezien OVER LINKS komt, maar vanuit NL-verdedigingsopzicht van rechts).. Bij Denemarken kwam al het gevaar echter over links, waar Rommedahl Willems h-e-l-e-m-a-al zoek speelde.quote:Ook vandaag weer komt het gevaar over rechts ipv links. Het eerste doelpunt gaat er in omdat vdW buitenspel opheft.
Het was allerminst goed te noemen. Heel NL-elftal faalde echter. Van de verdediging dit EK bleken Mathijssen en Vlaar de besten, daarna Willems. Toch zie ik in hem wel een aardig talentje, alleen kwam het NL-elftal een jaar of 4 te vroegquote:Conclusie: Willems moet m.i. uit de wind gehouden worden want het was van zijn kant zo slecht nog niet.
tegen een Portugees viel het nog mee.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wel een schandalige overtreding van Willems gezien
???quote:Op maandag 18 juni 2012 00:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wel een schandalige overtreding van Willems gezien
Dit NL doet me aan psv dit jaar denkenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eigenlijk wel goed.
Ik mis de Eredivisie.
Mij ook. Waardeloze defensie, te veel focus op de aanval en een middenveld dat het allemaal niet kan of wil belopen.quote:Op maandag 18 juni 2012 07:41 schreef Doublepain het volgende:
Dit NL doet me aan psv dit jaar denken
Mathijssen??? Hoe krijg je het je strot uit, tegen Duitsland speelde hij dramatisch. Vlaar werd gisteren keer op keer gedolt.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:23 schreef Helpmefok het volgende:
Van de verdediging dit EK bleken Mathijssen en Vlaar de besten, daarna Willems. Toch zie ik in hem wel een aardig talentje, alleen kwam het NL-elftal een jaar of 4 te vroeg.
Vlaar vond die ook weer goed natuurlijk, man de bal lag al in het netje toen begon Vlaar eens de achtervolging in te zetten op Ronaldoquote:Op maandag 18 juni 2012 07:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mathijssen??? Hoe krijg je het je strot uit, tegen Duitsland speelde hij dramatisch. Vlaar werd gisteren keer op keer gedolt.
Alle verdedigers verdienden een hele dikke onvoldoende, en de 1 valt het meer aan te rekenen dan de ander. Verdedigend was het triest, dat Willems lef toonde in aanvallend opzicht verdient lof, alleen het kwam er zelden uit. Willems hield zich gisteren beter staaande dan tegen Muller. Dat je zegt dat Rommedahl Willems helemaal zoek speelde, ben ik het ook niet mee eens. Denemarken was amper gevaarlijk.
Inderdaad, maar dat HMF Vlaar 1 van de beste vond is toch gewoon lachwekkend. Ik keek via de belgische zender, en die commentator zei het zoals het was. Ronaldo en Vlaar, daarbij kon je goed het verschil zien tussen een absolute wereldtopper, en een verdediger van Feyenoord. Bij dat ene schot van Rolando die via de paal langs ging in de eerste helft kon je het goed zien, Vlaar komt gewoon te kort. Maar dat geldt voor de gehele nederlandse defensie.quote:Op maandag 18 juni 2012 08:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vlaar vond die ook weer goed natuurlijk, man de bal lag al in het netje toen begon Vlaar eens de achtervolging in te zetten op Ronaldo![]()
Was allemaal weer lekker dramatisch in de verdediging
Dit dus. Ik hoop van harte dat mensen als Rekik, Willems en van Rhijn zich zo door blijven ontwikkelen.quote:Op maandag 18 juni 2012 08:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat HMF Vlaar 1 van de beste vond is toch gewoon lachwekkend. Ik keek via de belgische zender, en die commentator zei het zoals het was. Ronaldo en Vlaar, daarbij kon je goed het verschil zien tussen een absolute wereldtopper, en een verdediger van Feyenoord. Bij dat ene schot van Rolando die via de paal langs ging in de eerste helft kon je het goed zien, Vlaar komt gewoon te kort. Maar dat geldt voor de gehele nederlandse defensie.
Bruma en de Vrij er nog bij. Maar we hebben het nodig inderdaad.quote:Op maandag 18 juni 2012 08:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dit dus. Ik hoop van harte dat mensen als Rekik, Willems en van Rhijn zich zo door blijven ontwikkelen.
Mocht ook wel na de 1ste kut partij tegen Denemarkenquote:Op maandag 18 juni 2012 08:44 schreef tja77 het volgende:
Ik hoop het ook, anders zal Nederland het lachertje blijven op de grote toernooien.
Nederlandse compeitite is attractief, omdat er slecht verdedigt wordt, niet omdat er zo goed gevoetbalt wordt. En dat wordt pijnlijk duidelijk op het moment dat een nederlandse club tegen een portugese topper, of spaanse subtopper moet voetballen.
Ik vond Stekelenburg trouwens wel goed, en die heeft Nederland behoedt voor een echte oorwassing.
Hoe doet Bruma het? Heb niet het idee dat hij de stappen aan het maken is die iedereen verwacht had.. de Vrij ben ik niet zo kapot van, hopelijk bewijst hij het tegendeel en groeit hij wel uit tot topverdediger in tegenstelling tot z'n maatje in de defensie bij Feyenoord.quote:Op maandag 18 juni 2012 08:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bruma en de Vrij er nog bij. Maar we hebben het nodig inderdaad.
Bij HSV zijn ze tevreden. 22 wedstrijden gespeeld maar was ook paar keer geblesseerd. Niet onaardig voor iemand van zijn leeftijd, hij is nog steeds maar 20.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mocht ook wel na de 1ste kut partij tegen DenemarkenDuitsland was al iets beter.
[..]
Hoe doet Bruma het? Heb niet het idee dat hij de stappen aan het maken is die iedereen verwacht had.. de Vrij ben ik niet zo kapot van, hopelijk bewijst hij het tegendeel en groeit hij wel uit tot topverdediger in tegenstelling tot z'n maatje in de defensie bij Feyenoord.
In de beslissende fase van de competitie is hij gewoon buiten de ploeg gehouden. Heeft een heel moeizaam seizoen achter de rug.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij HSV zijn ze tevreden. 22 wedstrijden gespeeld maar was ook paar keer geblesseerd. Niet onaardig voor iemand van zijn leeftijd, hij is nog steeds maar 20.
De Vrij moet nog groeien natuurlijk, maar zie hem zeker beter worden dan Mathijssen of Heitinga.
Nou wat speelde Willems gisteren goed zegquote:Op maandag 18 juni 2012 10:30 schreef GotenSSJ het volgende:
Trouwens briljant om dat EK forum te lezen, echt een aanrader mocht je eens tijd over hebben.
Sommige twijfelen serieus of Willems het wel gaat redden.18 jaar en speelt Nani, op een enkel momentje na, zo goed als uit de wedstrijd die het dit EK toch niet bijster slecht doet.
O, jij vond hem slecht? Goed, hij had inderdaad een debiele pass. Waar verder nog 4 verdedigers stonden te slapen bij de steekpass. Maar verder?quote:Op maandag 18 juni 2012 10:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou wat speelde Willems gisteren goed zegEn tegen de Duitsers ook al
![]()
Hij zal het vast gaan redden, maar dit EK was ook hij vrij ongelukkig.
Hij speelde iig beter dan faalhaas van der Wiel, en tegen Duitsland speelde hij beter dan Mathijssen, beide heren zijn gelouterde profs met zeeen ervaring. Tis net hoe je het wilt zien. De jongen toont inzet, en je ziet hem per wedstrijd dingen leren en beter worden. Tuurlijk is het nog geen volwaardige verdediger, maar potentie zit er voldoende in.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou wat speelde Willems gisteren goed zegEn tegen de Duitsers ook al
![]()
Hij zal het vast gaan redden, maar dit EK was ook hij vrij ongelukkig.
de 2-0 van Gomez, maar dat viel Willems niet aan te rekenenquote:Op maandag 18 juni 2012 10:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
O, jij vond hem slecht? Goed, hij had inderdaad een debiele pass. Waar verder nog 4 verdedigers stonden te slapen bij de steekpass. Maar verder?
Ik heb geen tegengoal gezien dit EK over de linker kant bij Nederland.
Natuurlijk was hij slecht maar dat is hem verder niet aan te rekenen, is voor hem een goeie ervaring die gewoon veel te vroeg kwamquote:Op maandag 18 juni 2012 10:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
O, jij vond hem slecht? Goed, hij had inderdaad een debiele pass. Waar verder nog 4 verdedigers stonden te slapen bij de steekpass. Maar verder?
True, die kwam inderdaad meer van de linkerkant dan het hart van de verdediging. Mijn fout.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
de 2-0 van Gomez, maar dat viel Willems niet aan te rekenen
Wie zegt er dat hij slecht speelde? Maar ook zeker niet goed in ieder geval. Zijn zijn zogenaamde 'aanvallende impulsen', daar heb ik ook weinig spectaculairs uit voort zien komen.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Weer dat vergelijk met andere spelers...daar draait het toch niet om?quote:Op maandag 18 juni 2012 10:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij speelde iig beter dan faalhaas van der Wiel, en tegen Duitsland speelde hij beter dan Mathijssen, beide heren zijn gelouterde profs met zeeen ervaring. Tis net hoe je het wilt zien. De jongen toont inzet, en je ziet hem per wedstrijd dingen leren en beter worden. Tuurlijk is het nog geen volwaardige verdediger, maar potentie zit er voldoende in.
Uit jouw post maakte ik op dat jij hem slecht vond spelen. De aanvallende impulsen mag die inderdaad nog even achterwege laten, dat was 3x niks.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wie zegt er dat hij slecht speelde? Maar ook zeker niet goed in ieder geval. Zijn zijn zogenaamde 'aanvallende impulsen', daar heb ik ook weinig spectaculairs uit voort zien komen.
Wat die andere verdedigers doen is helemaal niet relevant voor de mening over Jetro.
Bij de 2e goal van Gomez vond ik wel dat Willems eenvoudig voorbij gelopen werd. Dat was sowieso de hele wedstrijd het geval tegen Duitsland.
Hij laat wel zien dat ie iets kan, maar hij is nog niet klaar voor het grote werk. Dat neem ik hem ook niet kwalijk, hij komt er vast wel
Ik kan me wel voorstellen dat Willems zich niet kan onderscheiden, maar hij was gewoon niet goed genoeg, tegen Rommedahl van afgedankt eredivisie niveau was hij ok en dat is ook nog zijn niveau. (en ook niets mis mee op zijn leeftijd)quote:Op maandag 18 juni 2012 11:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Weer dat vergelijk met andere spelers...daar draait het toch niet om?
Alex kon ook een hele grote zijn met een Alcides, Da Costa of Reiziger (!) om zich heen. Zich onderscheiden van de groep. Dat mist Willems (nog).
Nee, niet heel erg slecht. Duidelijk te weinig ervaring op hoog niveau wat niemand hem kwalijk kan nemen.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Uit jouw post maakte ik op dat jij hem slecht vond spelen. De aanvallende impulsen mag die inderdaad nog even achterwege laten, dat was 3x niks.
Maar vind het vooral lachwekkend hoe er in het EK subforum wordt gesproken over oa Willems (Wel meer spelers hoor)
Ik denk dat Sneijder de enige was die redelijk heeft gespeeld maar die kon gisteren ook zijn ei niet kwijt als linksbuiten?? en Stekelenburg was gisteren wel goedquote:Op maandag 18 juni 2012 11:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, niet heel slecht. Duidelijk te weinig ervaring op hoog niveau wat niemand hem kwalijk kan nemen.
Geen enkele speler verdient lof trouwens, allen waardeloos. Ook de (ex-)PSVers Van Bommel, Robben en Afellay. Misschien heeft Stekelenburg nog wel het beste gepresteerd
Als je in ogen van bepaalde mensen onterecht wordt opgesteld en geselecteerd wordt voor het nederlands elftal, dan wordt je wel vergeleken met andere spelers, want de beste wordt geselcteerd, en opgesteld. Ik ben benieuwd wie het beter had gedaan, en of het iets had uitgemaakt....quote:Op maandag 18 juni 2012 11:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Weer dat vergelijk met andere spelers...daar draait het toch niet om?
Alex kon ook een hele grote zijn met een Alcides, Da Costa of Reiziger (!) om zich heen. Zich onderscheiden van de groep. Dat mist Willems (nog).
Achteraf is altijd moeilijk, hij had natuurlijk ook de pech dat de rest van het elftal ook slecht draaide, in een goed lopend team had hij zich beter staande kunnen houden, mooie voor hem is dat hij nog wel wat toernooien te gaan heeft als hij zich blijft doorontwikkelen.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als je in ogen van bepaalde mensen onterecht wordt opgesteld en geselecteerd wordt voor het nederlands elftal, dan wordt je wel vergeleken met andere spelers, want de beste wordt geselcteerd, en opgesteld. Ik ben benieuwd wie het beter had gedaan, en of het iets had uitgemaakt....
Ik zeg niet dat hij goed was hoor, verre van. Maar hij was ook niet super slecht. De enige die goed speelde bij Nederland was Sneijdertje. En Stekelenburg de laatste 2 wedstrijden.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat Willems zich niet kan onderscheiden, maar hij was gewoon niet goed genoeg, tegen Rommedahl van afgedankt eredivisie niveau was hij ok en dat is ook nog zijn niveau. (en ook niets mis mee op zijn leeftijd)
Als er dan mensen zeggen dat hij goed was zijn die net zo blind als degenen die hem geselecteerd hebben.
Ik las gisteren een post ergens waar denk ik wel een kern van waarheid in zat. Het was waarschijnlijk nooit de bedoeling dat Willems al mee zou gaan, laat staan spelen. Maar omdat Schaars zo zwak bleek te zijn op linksback kon van Marwijk waarschijnlijk niet meer Willems heen.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Achteraf is altijd moeilijk, hij had natuurlijk ook de pech dat de rest van het elftal ook slecht draaide, in een goed lopend team had hij zich beter staande kunnen houden, mooie voor hem is dat hij nog wel wat toernooien te gaan heeft als hij zich blijft doorontwikkelen.
Das waar, Willems speelde ook echt niet super, maar zoals hij wordt afgezeken door bepaalde mensen gaat gewoon te ver. Een stel degelijke centrale verdedigers hadden het EK van Willems een HEEL stuk makkelijker gemaakt.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Achteraf is altijd moeilijk, hij had natuurlijk ook de pech dat de rest van het elftal ook slecht draaide, in een goed lopend team had hij zich beter staande kunnen houden, mooie voor hem is dat hij nog wel wat toernooien te gaan heeft als hij zich blijft doorontwikkelen.
Okay, we geven het door! Groetjes!quote:Op maandag 18 juni 2012 11:26 schreef 16meter het volgende:
Willems had nooit geselecteerd mogen worden.
De kenners waren het er ook over eens dat de ervaren jongens Willems hebben laten zwemmen. Ze haalde Afellay, De Jong en Mathijssen aan. Dat kun je ze aan de andere kant ook niet kwalijk nemen. Je staat uiteindelijk op een EK. Je mag er vanuit gaan dat daar iemand staat die geen begeleiding nodig heeft. Vandaar had Willems wel mee gemoeten, maar wellicht nog niet moeten spelen. Hij komt op mij redelijk nuchter over, maar je zou er een klein traumatje aan over kunnen houden.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Das waar, Willems speelde ook echt niet super, maar zoals hij wordt afgezeken door bepaalde mensen gaat gewoon te ver. Een stel degelijke centrale verdedigers hadden het EK van Willems een HEEL stuk makkelijker gemaakt.
Dat klopt wel jaquote:Op maandag 18 juni 2012 11:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je zag gisteren ook weer dat er heel snel druk werd gezet op beide backs. Die konden daardoor de bal niet kwijt waardoor die lukraak naar voren werd geschoten. Daar had Van Marwijk veel eerder in moeten grijpen en daar zie je volgens mij dat hij tactisch wat beperkt is. In al zijn prestaties waren spelers top en stonden zij op. Fortuna (Bommel), Feijenoord (Hooijdonck), NL elftal '10 (Sneijder) Een goede coach kenmerkt zich door met een tactische move te komen, als het even niet loopt, waardoor de tegenstander stunned is. Dat mis ik bij Bert.
Vlaar was het beste van een pure aidslinie voetballers. Dat zegt niet veel over Vlaar, eerder over de rest van de verdedigingquote:Op maandag 18 juni 2012 08:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vlaar vond die ook weer goed natuurlijk, man de bal lag al in het netje toen begon Vlaar eens de achtervolging in te zetten op Ronaldo![]()
Was allemaal weer lekker dramatisch in de verdediging
Ik denk dat Willems sowieso niet basis is onder Advocaat.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:21 schreef ValHallen het volgende:
Willems was matig, maar dat geeft ook niets. Heeft mooi ervaring op kunnen doen tegen Müller en Nani en op trainingen tegen Robben, Van Persie, Kuyt en Narsingh. Willems komt er wel, nu de rest van die verdediging nog. Wordt hij volgend jaar vaste linksback denken jullie? En zo ja, wat gaat er gebeuren met Pieters?
Ronaldo vond hem ook het beste, dat weet ik zekerquote:Op maandag 18 juni 2012 13:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vlaar was het beste van een pure aidslinie voetballers. Dat zegt niet veel over Vlaar, eerder over de rest van de verdediging.
Rolando nog wel joh?quote:Op maandag 18 juni 2012 08:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat HMF Vlaar 1 van de beste vond is toch gewoon lachwekkend. Ik keek via de belgische zender, en die commentator zei het zoals het was. Ronaldo en Vlaar, daarbij kon je goed het verschil zien tussen een absolute wereldtopper, en een verdediger van Feyenoord. Bij dat ene schot van Rolando die via de paal langs ging in de eerste helft kon je het goed zien, Vlaar komt gewoon te kort. Maar dat geldt voor de gehele nederlandse defensie.
Als je niet ziet dat De Vrij nu al de beste Centrale Verdediger in de Eredivisie is, zit er een steekje bij je los.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Hoe doet Bruma het? Heb niet het idee dat hij de stappen aan het maken is die iedereen verwacht had.. de Vrij ben ik niet zo kapot van, hopelijk bewijst hij het tegendeel en groeit hij wel uit tot topverdediger in tegenstelling tot z'n maatje in de defensie bij Feyenoord.
Rolando is een voetballer van Portugal, ontzettende dakhaas.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Rolando nog wel joh?
En gek hé, dat een jongen als Vlaar tegen de beste speler van de wereld tekort komt. Die man had er in SPANJE al 42 in liggen, laat staan wat Ronaldo zou doen in Nederland. Vlaar heeft zich dus alleen maar knap staande gehouden, op die eerste goal na (DIE FEITELIJK WEGGEGEVEN WORDT DOOR WILLEMS, HELLO WAKE UP).
De hele verdediging was pure aids, maar als er binnen die linie dan toch één lichtpuntje was, dan betreft dat Vlaar.
Real Madrid ligt toch in Spanje, no?quote:Op maandag 18 juni 2012 13:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Rolando is een voetballer van Portugal, ontzettende dakhaas.Kijk eens voetbal voor je commentaar levert.
Dat zou jammer zijn voor het Nederlands voetbal. Willems is nu op een leeftijd dat hij vlieguren moet maken. Het zou een behoorlijke mentale klap zijn als hij van basisspeler op het EK naar bankzitter in de Eredivisie zou gaan.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat Willems sowieso niet basis is onder Advocaat.
Ik heb het je al eens eerder gezegd, maar bij jou komt het voetbalverstand wel aardig doorquote:Op maandag 18 juni 2012 11:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De kenners waren het er ook over eens dat de ervaren jongens Willems hebben laten zwemmen. Ze haalde Afellay, De Jong en Mathijssen aan. Dat kun je ze aan de andere kant ook niet kwalijk nemen. Je staat uiteindelijk op een EK. Je mag er vanuit gaan dat daar iemand staat die geen begeleiding nodig heeft. Vandaar had Willems wel mee gemoeten, maar wellicht nog niet moeten spelen. Hij komt op mij redelijk nuchter over, maar je zou er een klein traumatje aan over kunnen houden.
Je zag gisteren ook weer dat er heel snel druk werd gezet op beide backs. Die konden daardoor de bal niet kwijt waardoor die lukraak naar voren werd geschoten. Daar had Van Marwijk veel eerder in moeten grijpen en daar zie je volgens mij dat hij tactisch wat beperkt is. In al zijn prestaties waren spelers top en stonden zij op. Fortuna (Bommel), Feijenoord (Hooijdonck), NL elftal '10 (Sneijder) Een goede coach kenmerkt zich door met een tactische move te komen, als het even niet loopt, waardoor de tegenstander stunned is. Dat mis ik bij Bert.
Ergens in die regionen geloof ik, ja!quote:Op maandag 18 juni 2012 13:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Real Madrid ligt toch in Spanje, no?
Huh? Ik zeg toch nergens dat die dat niet is?quote:Op maandag 18 juni 2012 13:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je niet ziet dat De Vrij nu al de beste Centrale Verdediger in de Eredivisie is, zit er een steekje bij je los.
Vlaar stond tegenover RONALDO koekwaus, dus een schot van Rolando heeft geen fuck te maken met de verdedigende skills van Vlaar. Denk even na voor je in het wilde weg begint te blaten.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Rolando is een voetballer van Portugal, ontzettende dakhaas.Kijk eens voetbal voor je commentaar levert.
Misschien de beste Nederlandsequote:Op maandag 18 juni 2012 13:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je niet ziet dat De Vrij nu al de beste Centrale Verdediger in de Eredivisie is, zit er een steekje bij je los.
Even er van uitgaand dat Vertonghen volgend jaar niet meer in Nederland speelt. Mocht HMF er van uitgaan dat de Vrij beter is dan Vertonghen is die gek.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Even er van uitgaand dat Vertonghen volgend jaar niet meer in Nederland speelt. Mocht HMF er van uitgaan dat de Vrij beter is dan Vertonghen is die gek.
Lees eens wat vaker de Ajax en Feijenoordtopics. Tuurlijk vind ik Vertonghen beter, maar die is pleite of niet dan?>quote:Op maandag 18 juni 2012 13:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Even er van uitgaand dat Vertonghen volgend jaar niet meer in Nederland speelt. Mocht HMF er van uitgaan dat de Vrij beter is dan Vertonghen is die gek.
Daarom, daar ging ik al vanuit.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lees eens wat vaker de Ajax en Feijenoordtopics. Tuurlijk vind ik Vertonghen beter, maar die is pleite of niet dan?>
Heeft Rolando een kopkans en een schotkans gehad of niet? En stond hij toen tegenover Vlaar, of niet? Kijk jij voetbal of niet?quote:Op maandag 18 juni 2012 13:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vlaar stond tegenover RONALDO koekwaus, dus een schot van Rolando heeft geen fuck te maken met de verdedigende skills van Vlaar. Denk even na voor je in het wilde weg begint te blaten.
Maakt geen fuck uit of hij tegenover Vlaar staat of niet. Zijn directe man heeft hem laten lopen, ergo die persoon is fout, zeker in het systeem van Nederland (man-to-man i.p.v. zoneprincipe). Dat Vlaar daarna moet compenseren voor de totaalmongool die zijn man laat lopen, is enkel prijzenswaardig.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heeft Rolando een kopkans en een schotkans gehad of niet? En stond hij toen tegenover Vlaar, of niet? Kijk jij voetbal of niet?
Mjah goed idee.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:33 schreef GotenSSJ het volgende:
Maar waarom gaat het hier ineens over de verdedigers van Feyenoord? Kunnen we dit niet verplaatsen naar dat topic?
Ja, het is een verdediger. Kut Huntelaar en van Persie die hun man laten lopenquote:Op maandag 18 juni 2012 13:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maakt geen fuck uit of hij tegenover Vlaar staat of niet. Zijn directe man heeft hem laten lopen, ergo die persoon is fout, zeker in het systeem van Nederland (man-to-man i.p.v. zoneprincipe). Dat Vlaar daarna moet compenseren voor de totaalmongool die zijn man laat lopen, is enkel prijzenswaardig.
Dat is onzin, Vlaar moest hem dekken op het moment dat Ronaldo van buiten naar binnen trekt. Er is een reden dat we al heel wat jaren niet het oude Duitse systeem gebruiken qua dekking, dat trekt een complete verdediging verrot.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maakt geen fuck uit of hij tegenover Vlaar staat of niet. Zijn directe man heeft hem laten lopen, ergo die persoon is fout, zeker in het systeem van Nederland (man-to-man i.p.v. zoneprincipe). Dat Vlaar daarna moet compenseren voor de totaalmongool die zijn man laat lopen, is enkel prijzenswaardig.
Achgossie ik maak een typefoutje.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Rolando nog wel joh?
En gek hé, dat een jongen als Vlaar tegen de beste speler van de wereld tekort komt. Die man had er in SPANJE al 42 in liggen, laat staan wat Ronaldo zou doen in Nederland. Vlaar heeft zich dus alleen maar knap staande gehouden, op die eerste goal na (DIE FEITELIJK WEGGEGEVEN WORDT DOOR WILLEMS, HELLO WAKE UP).
De hele verdediging was pure aids, maar als er binnen die linie dan toch één lichtpuntje was, dan betreft dat Vlaar.
Nu bij jou nog.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb het je al eens eerder gezegd, maar bij jou komt het voetbalverstand wel aardig door. Tof om te zien. Beetje de Caland van het PSV-topic IMHO.
Willems geeft die goal toch gewoon weg? Net zoals Van der Wiel bijna een goal weg gaaf.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Achgossie ik maak een typefoutje.
Vlaar mag natuurlijk wel steekjes laten vallen tegen Ronaldo, maar Willems niet tegen Muller. Goal wordt wegeggeven door Willems? Doe es ff helder nadenken voor zover dat binnen je mogelijkheden ligt. Kijk als je dat over van der Wiel zijn geniale terugspeelbal waar bijna een doelpunt uit komt zou zeggen oke.
Wat sla jij nou weer voor kwats uit? Van der Wiel gaf een assist op een grote kans voor Portugal. Bij Willems kwamen er nog een stuk of 5 passes voordat het doelpunt eruit voort kwam. Tuurlijk was die pass slecht, maar een beetje verdediging had die fout op moeten vangen. Om dan te concluderen dat Willems dat doelpunt weggaf is wel heel makkelijk.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Willems geeft die goal toch gewoon weg? Net zoals Van der Wiel bijna een goal weg gaaf.Het is niet zo dat als Van der Wiel het verneukt, Willems dat ook mag doen onder het motto ''hij deed het ook papa mama kijk!''. Typerend voor jou als gebruiker.
Van Marwijk had weinig risico om te nemen, want heel die verdediging kan na het EK een tattoo nemen met de tekst "Ik speelde, want er was niks beters" Als Mathijsen en Heitinga de gedoodverfde centrale basisverdedigers zijn, dan hoef je je al niet meer druk te maken over de prestaties van vd Wiel en Willems, bij wijze van spreken. Die verdediging is slechter dan dat van 3/4e van de andere landen op het toernooi.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:43 schreef DonRaja het volgende:
Van Marwijk heeft gewoon een groot risico genomen door Willems te selecteren en in de basis op te stellen. Niet alleen vanwege de impact van zijn mogeljike falen op het team, maar ook op zichzelf.
Achja, hij werd bij PSV voor de leeuwen gegooid en nu weer. Misschien krijgt ie er wel een dikke huid van, dat is afwachten. Als hij terug is bij PSV speelt hij in ieder geval niet meer boven de toppen van zijn tenen.quote:Ik denk niet dat er een brok zelfvertrouwen terugkomt uit Polen en dan is het nog maar te zien hoe zo'n jonge gast met een dergelijke klap omgaat. Van Marwijk had Willems eerder in bescherming moeten nemen, laat dan die oude garde maar compleet falen.
Het is wel degelijk een risico, als Willems je enige LB is. Schaars is niet serieus te nemen op die positie en Bouma slaat helemaal nergens op. Bert had op zijn minst naar andere opties kunnen kijken voor die LB, zoals Mathijssen op LB en een rechtspoot op de positie van Mathijssen (die aanvoer van Willems op de aanval was toch niks) of natuurlijk Emaneulson. Daarnaast heeft Anita het niet slechter gedaan dan Willems in de competitie.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Van Marwijk had weinig risico om te nemen, want heel die verdediging kan na het EK een tattoo nemen met de tekst "Ik speelde, want er was niks beters" Als Mathijsen en Heitinga de gedoodverfde centrale basisverdedigers zijn, dan hoef je je al niet meer druk te maken over de prestaties van vd Wiel en Willems, bij wijze van spreken. Die verdediging is slechter dan dat van 3/4e van de andere landen op het toernooi.
Dat denk ik ook. Maar heel die verdediging is zodanig gemankeerd dat het contrast met de aanvallende middenvelders en aanvallers bizar groot is. Nederland heeft op dit moment gewoon he-le-maal niks lopen achterin. Heitinga en Mathijsen zijn steevast de onbesproken Centrale jongens, terwijl die in vergelijking met de jongens voor zich bij de pupillen spelen. Dé mannen van Inter, Schalke en Arsenal worden afgelost met de jongens van bijvoorbeeld Everton.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Het is wel degelijk een risico, als Willems je enige LB is. Schaars is niet serieus te nemen op die positie en Bouma slaat helemaal nergens op. Bert had op zijn minst naar andere opties kunnen kijken voor die LB, zoals Mathijssen op LB en een rechtspoot op de positie van Mathijssen (die aanvoer van Willems op de aanval was toch niks) of natuurlijk Emaneulson. Daarnaast heeft Anita het niet slechter gedaan dan Willems in de competitie.
Maar misschien dat Willems het wel beter had gedaan als er daadwerkelijk een verdediger naast hem stond die niet al zijn capaciteiten moet gebruiken voor zijn eigen positie.
Ik ben het met je stukje eens. Maar wat voor verschil had het gemaakt als je Willems niet op LB zette maar iemand anders? Schaars ofzo? Had het ook maar iets uitgemaakt, denk je? Systeem was ruk, verdediging kan op dit moment niet beter. Dan houdt het op.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:11 schreef Adames het volgende:
Heitinga haalt op zich wel een leuk niveau, niet alles hoeft constant basismateriaal Real Madrid of Juventus te zijn. Hij zakte helaas dit jaar door de mand tijdens het EK, maar bij het dit jaar goed presterende Everton is hij wel man van het jaar geworden. Dat zegt veel over een verdediger.
Helaas is de rest er in 2 jaar tijd achteruit op gegaan. Van Bronckhorst met zijn wereld WK, Gregory van der Wiel in een glansrol en een van de beste RBs van de wereld en Mathijssen die als degelijke verdediger gewoon goed mee draaide. Niet de beste verdediging, maar prima.
Het was dit jaar behalve problemen bij de verdediging ook het probleem voor ons. Robben wilde niet mee verdedigen, Van Bommel was onzichtbaar, Van Persie heb ik nooit een verdedigende actie zien maken, net zoals Afellay. Dan heb je inderdaad een probleem als je het met een paar man moet oplossen. Zeker als zowel Willems als Van der Wiel niet kunnen verdedigen.
Dat had Bert wel moeten kunnen zien, als de ploeg al niet mee verdedigt, dan zet je geen Willems op LB.
Je zet wel 2 verdedigende middenvelders mee als steun voor de verdediging, maar verzwakt diezelfde verdediging door iemand op te stellen die totaal niet kan verdedigen.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben het met je stukje eens. Maar wat voor verschil had het gemaakt als je Willems niet op LB zette maar iemand anders? Schaars ofzo? Had het ook maar iets uitgemaakt, denk je? Systeem was ruk, verdediging kan op dit moment niet beter. Dan houdt het op.
Maar wat zou het alternatief zijn geweest? En is er in redelijkheid aan te nemen dat er met dat alternatief een fundamenteel andere verdediging zou hebben gestaan? Als ik de alternatieven bekijk zie ik geen waterdichte reden in waarom Willems zou moeten spelen, of juist niet. Of Schaars zeker wel, of juist niet. Het is allemaal 1 pot nat.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Je zet wel 2 verdedigende middenvelders mee als steun voor de verdediging, maar verzwakt diezelfde verdediging door iemand op te stellen die totaal niet kan verdedigen.
Tegen Denemarken was hij leuk, daar kreeg hij alle vrijheid van opa Rommedahl en daar heeft hij dan ook nog een keer tegen de bal kunnen trappen. Alleen als je zoals tegen Duitsland elke 2 minuten voorbij wordt gerend door je directe tegenstander en je kan er helemaal niks tegen doen, dan is een echte verdediger er in brengen wel zo fijn. Aan Willems aanvallende acties had je op dat moment toch niks.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar wat zou het alternatief zijn geweest? En is er in redelijkheid aan te nemen dat er met dat alternatief een fundamenteel andere verdediging zou hebben gestaan? Als ik de alternatieven bekijk zie ik geen waterdichte reden in waarom Willems zou moeten spelen, of juist niet. Of Schaars zeker wel, of juist niet. Het is allemaal 1 pot nat.
Nou, roep zijn naam maar. De echte verdediger die ingebracht had moeten worden is....?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:30 schreef Adames het volgende:
[..]
Tegen Denemarken was hij leuk, daar kreeg hij alle vrijheid van opa Rommedahl en daar heeft hij dan ook nog een keer tegen de bal kunnen trappen. Alleen als je zoals tegen Duitsland elke 2 minuten voorbij wordt gerend door je directe tegenstander en je kan er helemaal niks tegen doen, dan is een echte verdediger er in brengen wel zo fijn. Aan Willems aanvallende acties had je op dat moment toch niks.
Boulahrouz zou ik zeggen maar als BvM falende Greg laat staan dan zal Boulahrouz ook niet op de training hebben laten zien dat hij erin hoort, gewoon armoe troef dus.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou, roep zijn naam maar. De echte verdediger die ingebracht had moeten worden is....?
Precies. Armoe troef.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Boulahrouz zou ik zeggen maar als BvM falende Greg laat staan dan zal Boulahrouz ook niet op de training hebben laten zien dat hij erin hoort, gewoon armoe troef dus.
De bal passen naar iemand met hetzelfde shirt is wel een aardig begin.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:20 schreef Doublepain het volgende:
Ik snap niet wat men verwacht van Jetro? Die jongen deed het aardig tegen Nani, was nauwlijks gevaarlijk. Tot hij eruit ging en rechts helemaal open lag. Toch huilt bijna iedereen om hem? Wat willen ze van hem zien dan? Dani Alves rushes? Maicon acties?![]()
Hij ramde de bal weg, hij heeft niet de ervaring dat hij zelfverzekerd de bal op de Hunter zijn stropdas kan leggen. Maar wat pas erg was is dat Greg gewoon een steekbal gaf aan Postiga.. Daar moet je pas zorgen om maken, Jetro deed het gewoon goed, meer kan je niet van hem verwachten. Triest gewoon dat VI en SV hem zo belachelijk maakt.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
De bal passen naar iemand met hetzelfde shirt is wel een aardig begin.
Maar je kunt er idd nog niet teveel van verwachten.
Hoe kan je nou spreken van goed als je er aan alle kanten voorbij wordt gelopen en letterlijk elke bal bij een tegenstander inlevert?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij ramde de bal weg, hij heeft niet de ervaring dat hij zelfverzekerd de bal op de Hunter zijn stropdas kan leggen. Maar wat pas erg was is dat Greg gewoon een steekbal gaf aan Postiga.. Daar moet je pas zorgen om maken, Jetro deed het gewoon goed, meer kan je niet van hem verwachten. Triest gewoon dat VI en SV hem zo belachelijk maakt.
Nani kwam misschien 1x voorbij Jetro hoor.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe kan je nou spreken van goed als je er aan alle kanten voorbij wordt gelopen en letterlijk elke bal bij een tegenstander inlevert?
SV heb ik niet gezien, maar de mening van VI was alles behalve hem belachelijk maakte. Hij speelde acht maanden geleden nog bij Sparta in de Jupiler League. Wat er van je wordt verlangd als international van Nederland op de linksback positie is nog een énorm lange weg voor die jongen. Hij heeft veel talent en potentie, maar die 90 minuten van gisteravond waren volkomen logisch drama. Hij staat gepositioneerd op een plek waar hij totaal nog niets te zoeken heeft.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij ramde de bal weg, hij heeft niet de ervaring dat hij zelfverzekerd de bal op de Hunter zijn stropdas kan leggen. Maar wat pas erg was is dat Greg gewoon een steekbal gaf aan Postiga.. Daar moet je pas zorgen om maken, Jetro deed het gewoon goed, meer kan je niet van hem verwachten. Triest gewoon dat VI en SV hem zo belachelijk maakt.
Nani liep Willems het stront voor de ogen, een replica van de wedstrijd tegen Duitsland. Maar dat is absoluut geen schande. Nani is sneller, sterker en véél beter. Daarom speelt Nani al seizoenen lang bij United en speelde Willems tot 8 maanden terug nog in de Jupiler League. Give the guy a break, zoals ze dat in Duitsland zo mooi zeggen.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nani kwam misschien 1x voorbij Jetro hoor.
quote:Op maandag 18 juni 2012 17:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nani liep Willems het stront voor de ogen, een replica van de wedstrijd tegen Duitsland. Maar dat is absoluut geen schande. Nani is sneller, sterker en véél beter. Daarom speelt Nani al seizoenen lang bij United en speelde Willems tot 8 maanden terug nog in de Jupiler League. Give the guy a break, zoals ze dat in Duitsland zo mooi zeggen.
WWWWWWAAAAAAAAAAAATTTT??????????????quote:Op maandag 18 juni 2012 16:11 schreef Adames het volgende:
Gregory van der Wiel in een glansrol en een van de beste RBs van de wereld
2 jaar terug was vd Wiel erg goed hoor.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:39 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
WWWWWWAAAAAAAAAAAATTTT??????????????
Het is dat ik niet zo'n Jan van Halst apparaatje heb, ik weet gewoon zeker dat Jetro nauwelijks voorbij werd gerend, maar kan het ook fout hebben.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
2 jaar terug was vd Wiel erg goed hoor.
Wel weer frappant trouwens dat er weer genoeg mensen zijn die hebben gezien dat Nani 100x voorbij Willems is gekomen of iets dergelijks.
Dat idee heb ik ook. Tegen Duitsland speelde die niet goed inderdaad, daar was Muller veel beter. Maar gisteren had ik dat idee nietquote:Op maandag 18 juni 2012 17:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is dat ik niet zo'n Jan van Halst apparaatje heb, ik weet gewoon zeker dat Jetro nauwelijks voorbij werd gerend, maar kan het ook fout hebben.
Nani was gewoon Muller 2.0quote:Op maandag 18 juni 2012 17:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Tegen Duitsland speelde die niet goed inderdaad, daar was Muller veel beter. Maar gisteren had ik dat idee niet
quote:Manchester United Consider Bid For Dutch Youngster Jetro Willems
by Dan Kilpatrick June 18th, 2012
Manchester United are tracking 18-year-old Dutch left-sider Jetro Willems.
The PSV full-back became the youngest player to feature in the European Championship when he started for the Netherlands against Denmark on 9 June but endured a torrid tournament, as the Dutch lost all three group games and crashed out.
Willems struggled at left-back, receiving bookings against the Danes and Portugal and being run-ragged by an expansive Germany side in between.
But United manager Sir Alex Ferguson has been tracking Willems since last year and the Scot believes he is a future star in the making.
Willems has only made 20 league appearances for PSV – scoring once – and signed a new contract with the Dutch Champions in April that should keep him with the Eredivisie club until 2016.
Ferguson does not believe Willems is ready to go straight into United’s first team and has target Leighton Baines of Everton as a direct replacement for the ageing Patrice Evra.
The Old Trafford club may still move for the Netherlands international this summer, with Ferguson ready to offer him out on a season long loan to a host of Premier League clubs.
http://www.caughtoffside.(...)gster-jetro-willems/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |