Word gewoon een zelfde faal als Hofland bij Feyenoord. Iemand die het gewoon niet meer aan kan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Volgend jaar genieten bij studio sport![]()
http://video.sport1.nl/main/clips/27422/van-bommel-verslikt-zich
Gaat idd genieten worden!quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Volgend jaar genieten bij studio sport![]()
http://video.sport1.nl/main/clips/27422/van-bommel-verslikt-zich
2005quote:
Hofland en van Bommel vergelijken.... En dan nog verwachten dat de mensen je hier serieus nemen, laat me niet lachen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Word gewoon een zelfde faal als Hofland bij Feyenoord. Iemand die het gewoon niet meer aan kan.
Maar goed, ik ben maar wat nuttigs doen. Punt lijk me duidelijk.
Misschien bij PSV Legendaryquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mooi man, gaat dit jaar weer gebeuren.
Aardige voetballer, destijds.quote:
Wat moet ik op 1 december?quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nee man, ik spreek je wel op 1 december. Dan kan je mooi je ongelijk toegeven.
precies en als van Bommel nu de enige was, maar met van der Vaart ging het niet veel beter (liet ook telkens zijn man lopen). Het hele NL 11 tal draait niet en dat is een probleem ligt niet bij 1 speler.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:10 schreef Lemming22 het volgende:
Ook grappig dat om een punt te maken dat Van Bommel het niveau niet meer aan kan, Denemarken wordt afgeschilderd als niveautje (minder dan) Eredivisie. Maar vervolgens wel van Nederland winnen en bijna een gelijkspel tegen Portugal uit het vuur slepen (en boven Portugal eindigen in de kwalificatie). Wat een BS.
Ja, Van Bommel speelt een kut EK en kan de wereldtop niet meer bijbenen. Maar de Eredivisie zit daar zo'n 6 niveaus onder, dus dat komt echt nog wel goed komend seizoen.
Hij is helaas al binnen, was dat niet het geval stonden ze nu ook ergens op de herdgang te schreeuwen om dat voorcontract door de shredder te halenquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:16 schreef Tjacka het volgende:
Waar halen jullie het vertrouwen in van Bommel vandaan?
Waar komt het gebrek aan vertrouwen vandaan?quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:16 schreef Tjacka het volgende:
Waar halen jullie het vertrouwen in van Bommel vandaan?
Zie post 2.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waar komt het gebrek aan vertrouwen vandaan?
quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waar komt het gebrek aan vertrouwen vandaan?
Gijp met Manolev Bommel filmpjesquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:38 schreef tech4u het volgende:
Ik denk dat van Bommel er nu al spijt van heeft dat hij naar NL is gekomen. 2 keer in de week dat Derksen die op hem gaat zeiken
Je basseert je mening op 1,5 wedstrijd op een niveau dat in Nederland niet gehaald zal worden?quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:37 schreef Tarado het volgende:
[..]Je hebt hem nog niet spelen op het EK? wij eigenlijk ook niet.
In de top wedstrijden van de eredivisie en EL komt ie dezelfde, zo niet betere spelers tegen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je basseert je mening op 1,5 wedstrijd op een niveau dat in Nederland niet gehaald zal worden?
Dus als iemand een fout maakt, of een 1 of meerdere wedstrijden wat minder speelt, kan diegene het meteen niet meer?quote:
Wel als je 35 bent en aan alles ziet dat het een aflopende zaak is ja.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dus als iemand een fout maakt, of een 1 of meerdere wedstrijden wat minder speelt, kan diegene het meteen niet meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |