Ga je nog aan mijn sig houden? Of doe je dat weer niet?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:25 schreef Helpmefok het volgende:
Wat was Willems weer walgelijk wisselvallig....
Ik zie niets op fok mobiel. Maar druk maken om lelijke nerderige psvertjes? Neen.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga je nog aan mijn sig houden? Of doe je dat weer niet?
Aardig talentje wel, maar lang niet zo goed als velen hier al beweerden.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:31 schreef vivelafete het volgende:
Ik heb daar totaal geen moeite mee.
Ik had niet anders verwacht van een jongen van net 18 die net een paar maanden in de eredivisie speelt, vond het al meevallen dat hij tegen Denemarken wel behoorlijk speelde.
Ook bij PSV zal hij zeker nog fouten maken, maar dat moeten we maar op de koop toenemen.
Goede gast die Willems!
Als ik je naam zou aanpassen in mijn sig zou je hier 3 maanden niet komen, maargoed.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zie niets op fok mobiel. Maar druk maken om lelijke nerderige psvertjes? Neen.
O is hij aangepast dan?? Dat heb je toen niet gelijk gedaan dus verviel de overeenkomst.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als ik je naam zou aanpassen in mijn sig zou je hier 3 maanden niet komen, maargoed.
Dat staat er niet. Niet een man van zijn woord dus.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O is hij aangepast dan?? Dat heb je toen niet gelijk gedaan dus verviel de overeenkomst.
Ik was gebanned en jij blokkeert mijn DMSquote:Op zondag 17 juni 2012 22:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat staat er niet. Niet een man van zijn woord dus.
Jammer man, echt jammer.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik was gebanned en jij blokkeert mijn DMS! Maar het was simpel: als je er niet meteen op in ging verviel het. Je hebt er nog weken mee rondgelopen, dan vervalt zo een overeenkomst logischerwijs.
Kansen pakken wanneer ze worden aangeboden. Maar daar ben jij net zo goed in als PSV zie ik alquote:
jaja ik weet niet hoe ik die tweets moet droppen jaquote:thijsslegers @thijsslegers
EK-betrokkenen #psv minimaal 2 wk vakantie. Spelers kun je zelfs 3 wk geven. Ideale voorbereiding -fysiek oogpunt- lonkt. #psvwatcher
Allemaal in 2 dagen uit het EK, kunnen ze nu lekker op vakantie en begin juli terugquote:Op zondag 17 juni 2012 23:01 schreef HL_Dog43 het volgende:
2/3 weken vakantie dus.
edit:
[..]
jaja ik weet niet hoe ik die tweets moet droppen ja
Ik doe het ook altijd zo, ik snap dat ook niet zoquote:Op zondag 17 juni 2012 23:01 schreef HL_Dog43 het volgende:
2/3 weken vakantie dus.
edit:
[..]
jaja ik weet niet hoe ik die tweets moet droppen ja
quote:Op zondag 17 juni 2012 23:03 schreef Scarface88 het volgende:
"Hey Kevin, dit gaan wij volgend seizoen anders doen he knul."
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ja flauw ik verveel me ja
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Derksen napratersquote:Op zondag 17 juni 2012 23:13 schreef Coelho het volgende:
Ik snap niet dat Willems zo veel kritiek krijgt. Sowieso is die jongen pas 18 en is het de bondscoach die een bewuste keuze voor hem maakt, maar wat ik nog belangrijker vindt is dat hij stukken beter speelt dan Van der Wiel op rechts. Ook vandaag weer komt het gevaar over rechts ipv links. Het eerste doelpunt gaat er in omdat vdW buitenspel opheft.
Conclusie: Willems moet m.i. uit de wind gehouden worden want het was van zijn kant zo slecht nog niet.
Ga toch weg man. Die goal viel 20 seconden later ofzo.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:43 schreef Lange_Lans het volgende:
Willems leidde de eerste goal in. Speelde niet zijn allerbeste wedstrijd. Maar wat verwacht je van een menneke van net 18?
Ok.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Die goal viel 20 seconden later ofzo.
nou laten we positief denken, allemaal vroeg thuis, geld binnen. En een paar hebben wat recht te zettentwitter:thijsslegers twitterde op zondag 17-06-2012 om 23:27:14zes spelers (voetbalcontracten lopen tot 30/6) #PSV op #ek2012. Levert bijna 1,7 mln bruto vergoeding van de #UEFA op. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |