Hij speelde iig beter dan faalhaas van der Wiel, en tegen Duitsland speelde hij beter dan Mathijssen, beide heren zijn gelouterde profs met zeeen ervaring. Tis net hoe je het wilt zien. De jongen toont inzet, en je ziet hem per wedstrijd dingen leren en beter worden. Tuurlijk is het nog geen volwaardige verdediger, maar potentie zit er voldoende in.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou wat speelde Willems gisteren goed zegEn tegen de Duitsers ook al
![]()
Hij zal het vast gaan redden, maar dit EK was ook hij vrij ongelukkig.
de 2-0 van Gomez, maar dat viel Willems niet aan te rekenenquote:Op maandag 18 juni 2012 10:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
O, jij vond hem slecht? Goed, hij had inderdaad een debiele pass. Waar verder nog 4 verdedigers stonden te slapen bij de steekpass. Maar verder?
Ik heb geen tegengoal gezien dit EK over de linker kant bij Nederland.
Natuurlijk was hij slecht maar dat is hem verder niet aan te rekenen, is voor hem een goeie ervaring die gewoon veel te vroeg kwamquote:Op maandag 18 juni 2012 10:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
O, jij vond hem slecht? Goed, hij had inderdaad een debiele pass. Waar verder nog 4 verdedigers stonden te slapen bij de steekpass. Maar verder?
True, die kwam inderdaad meer van de linkerkant dan het hart van de verdediging. Mijn fout.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
de 2-0 van Gomez, maar dat viel Willems niet aan te rekenen
Wie zegt er dat hij slecht speelde? Maar ook zeker niet goed in ieder geval. Zijn zijn zogenaamde 'aanvallende impulsen', daar heb ik ook weinig spectaculairs uit voort zien komen.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Weer dat vergelijk met andere spelers...daar draait het toch niet om?quote:Op maandag 18 juni 2012 10:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij speelde iig beter dan faalhaas van der Wiel, en tegen Duitsland speelde hij beter dan Mathijssen, beide heren zijn gelouterde profs met zeeen ervaring. Tis net hoe je het wilt zien. De jongen toont inzet, en je ziet hem per wedstrijd dingen leren en beter worden. Tuurlijk is het nog geen volwaardige verdediger, maar potentie zit er voldoende in.
Uit jouw post maakte ik op dat jij hem slecht vond spelen. De aanvallende impulsen mag die inderdaad nog even achterwege laten, dat was 3x niks.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wie zegt er dat hij slecht speelde? Maar ook zeker niet goed in ieder geval. Zijn zijn zogenaamde 'aanvallende impulsen', daar heb ik ook weinig spectaculairs uit voort zien komen.
Wat die andere verdedigers doen is helemaal niet relevant voor de mening over Jetro.
Bij de 2e goal van Gomez vond ik wel dat Willems eenvoudig voorbij gelopen werd. Dat was sowieso de hele wedstrijd het geval tegen Duitsland.
Hij laat wel zien dat ie iets kan, maar hij is nog niet klaar voor het grote werk. Dat neem ik hem ook niet kwalijk, hij komt er vast wel
Ik kan me wel voorstellen dat Willems zich niet kan onderscheiden, maar hij was gewoon niet goed genoeg, tegen Rommedahl van afgedankt eredivisie niveau was hij ok en dat is ook nog zijn niveau. (en ook niets mis mee op zijn leeftijd)quote:Op maandag 18 juni 2012 11:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Weer dat vergelijk met andere spelers...daar draait het toch niet om?
Alex kon ook een hele grote zijn met een Alcides, Da Costa of Reiziger (!) om zich heen. Zich onderscheiden van de groep. Dat mist Willems (nog).
Nee, niet heel erg slecht. Duidelijk te weinig ervaring op hoog niveau wat niemand hem kwalijk kan nemen.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Uit jouw post maakte ik op dat jij hem slecht vond spelen. De aanvallende impulsen mag die inderdaad nog even achterwege laten, dat was 3x niks.
Maar vind het vooral lachwekkend hoe er in het EK subforum wordt gesproken over oa Willems (Wel meer spelers hoor)
Ik denk dat Sneijder de enige was die redelijk heeft gespeeld maar die kon gisteren ook zijn ei niet kwijt als linksbuiten?? en Stekelenburg was gisteren wel goedquote:Op maandag 18 juni 2012 11:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, niet heel slecht. Duidelijk te weinig ervaring op hoog niveau wat niemand hem kwalijk kan nemen.
Geen enkele speler verdient lof trouwens, allen waardeloos. Ook de (ex-)PSVers Van Bommel, Robben en Afellay. Misschien heeft Stekelenburg nog wel het beste gepresteerd
Als je in ogen van bepaalde mensen onterecht wordt opgesteld en geselecteerd wordt voor het nederlands elftal, dan wordt je wel vergeleken met andere spelers, want de beste wordt geselcteerd, en opgesteld. Ik ben benieuwd wie het beter had gedaan, en of het iets had uitgemaakt....quote:Op maandag 18 juni 2012 11:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Weer dat vergelijk met andere spelers...daar draait het toch niet om?
Alex kon ook een hele grote zijn met een Alcides, Da Costa of Reiziger (!) om zich heen. Zich onderscheiden van de groep. Dat mist Willems (nog).
Achteraf is altijd moeilijk, hij had natuurlijk ook de pech dat de rest van het elftal ook slecht draaide, in een goed lopend team had hij zich beter staande kunnen houden, mooie voor hem is dat hij nog wel wat toernooien te gaan heeft als hij zich blijft doorontwikkelen.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als je in ogen van bepaalde mensen onterecht wordt opgesteld en geselecteerd wordt voor het nederlands elftal, dan wordt je wel vergeleken met andere spelers, want de beste wordt geselcteerd, en opgesteld. Ik ben benieuwd wie het beter had gedaan, en of het iets had uitgemaakt....
Ik zeg niet dat hij goed was hoor, verre van. Maar hij was ook niet super slecht. De enige die goed speelde bij Nederland was Sneijdertje. En Stekelenburg de laatste 2 wedstrijden.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat Willems zich niet kan onderscheiden, maar hij was gewoon niet goed genoeg, tegen Rommedahl van afgedankt eredivisie niveau was hij ok en dat is ook nog zijn niveau. (en ook niets mis mee op zijn leeftijd)
Als er dan mensen zeggen dat hij goed was zijn die net zo blind als degenen die hem geselecteerd hebben.
Ik las gisteren een post ergens waar denk ik wel een kern van waarheid in zat. Het was waarschijnlijk nooit de bedoeling dat Willems al mee zou gaan, laat staan spelen. Maar omdat Schaars zo zwak bleek te zijn op linksback kon van Marwijk waarschijnlijk niet meer Willems heen.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Achteraf is altijd moeilijk, hij had natuurlijk ook de pech dat de rest van het elftal ook slecht draaide, in een goed lopend team had hij zich beter staande kunnen houden, mooie voor hem is dat hij nog wel wat toernooien te gaan heeft als hij zich blijft doorontwikkelen.
Das waar, Willems speelde ook echt niet super, maar zoals hij wordt afgezeken door bepaalde mensen gaat gewoon te ver. Een stel degelijke centrale verdedigers hadden het EK van Willems een HEEL stuk makkelijker gemaakt.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Achteraf is altijd moeilijk, hij had natuurlijk ook de pech dat de rest van het elftal ook slecht draaide, in een goed lopend team had hij zich beter staande kunnen houden, mooie voor hem is dat hij nog wel wat toernooien te gaan heeft als hij zich blijft doorontwikkelen.
Okay, we geven het door! Groetjes!quote:Op maandag 18 juni 2012 11:26 schreef 16meter het volgende:
Willems had nooit geselecteerd mogen worden.
De kenners waren het er ook over eens dat de ervaren jongens Willems hebben laten zwemmen. Ze haalde Afellay, De Jong en Mathijssen aan. Dat kun je ze aan de andere kant ook niet kwalijk nemen. Je staat uiteindelijk op een EK. Je mag er vanuit gaan dat daar iemand staat die geen begeleiding nodig heeft. Vandaar had Willems wel mee gemoeten, maar wellicht nog niet moeten spelen. Hij komt op mij redelijk nuchter over, maar je zou er een klein traumatje aan over kunnen houden.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Das waar, Willems speelde ook echt niet super, maar zoals hij wordt afgezeken door bepaalde mensen gaat gewoon te ver. Een stel degelijke centrale verdedigers hadden het EK van Willems een HEEL stuk makkelijker gemaakt.
Dat klopt wel jaquote:Op maandag 18 juni 2012 11:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je zag gisteren ook weer dat er heel snel druk werd gezet op beide backs. Die konden daardoor de bal niet kwijt waardoor die lukraak naar voren werd geschoten. Daar had Van Marwijk veel eerder in moeten grijpen en daar zie je volgens mij dat hij tactisch wat beperkt is. In al zijn prestaties waren spelers top en stonden zij op. Fortuna (Bommel), Feijenoord (Hooijdonck), NL elftal '10 (Sneijder) Een goede coach kenmerkt zich door met een tactische move te komen, als het even niet loopt, waardoor de tegenstander stunned is. Dat mis ik bij Bert.
Vlaar was het beste van een pure aidslinie voetballers. Dat zegt niet veel over Vlaar, eerder over de rest van de verdedigingquote:Op maandag 18 juni 2012 08:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vlaar vond die ook weer goed natuurlijk, man de bal lag al in het netje toen begon Vlaar eens de achtervolging in te zetten op Ronaldo![]()
Was allemaal weer lekker dramatisch in de verdediging
Ik denk dat Willems sowieso niet basis is onder Advocaat.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:21 schreef ValHallen het volgende:
Willems was matig, maar dat geeft ook niets. Heeft mooi ervaring op kunnen doen tegen Müller en Nani en op trainingen tegen Robben, Van Persie, Kuyt en Narsingh. Willems komt er wel, nu de rest van die verdediging nog. Wordt hij volgend jaar vaste linksback denken jullie? En zo ja, wat gaat er gebeuren met Pieters?
Ronaldo vond hem ook het beste, dat weet ik zekerquote:Op maandag 18 juni 2012 13:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vlaar was het beste van een pure aidslinie voetballers. Dat zegt niet veel over Vlaar, eerder over de rest van de verdediging.
Rolando nog wel joh?quote:Op maandag 18 juni 2012 08:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat HMF Vlaar 1 van de beste vond is toch gewoon lachwekkend. Ik keek via de belgische zender, en die commentator zei het zoals het was. Ronaldo en Vlaar, daarbij kon je goed het verschil zien tussen een absolute wereldtopper, en een verdediger van Feyenoord. Bij dat ene schot van Rolando die via de paal langs ging in de eerste helft kon je het goed zien, Vlaar komt gewoon te kort. Maar dat geldt voor de gehele nederlandse defensie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |