Eigenlijk wel goed.quote:
het ging over de EK spelers hèquote:
NL-elftal niet gezien vandaag?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:13 schreef Coelho het volgende:
Ik snap niet dat Willems zo veel kritiek krijgt.
En gezien zijn matige prestaties, kwam het EK dus te vroeg voor hem ondanks wat men beweerdequote:Sowieso is die jongen pas 18
Bert is vrij debiel bezig, dat is geblekenquote:en is het de bondscoach die een bewuste keuze voor hem maakt,
Dramatischer kon ook niet, het bleef nog steeds niveautje aids.quote:maar wat ik nog belangrijker vindt is dat hij stukken beter speelt dan Van der Wiel op rechts.
Goed gezien (buiten het feit dat het gevaar dan technisch gezien OVER LINKS komt, maar vanuit NL-verdedigingsopzicht van rechts).. Bij Denemarken kwam al het gevaar echter over links, waar Rommedahl Willems h-e-l-e-m-a-al zoek speelde.quote:Ook vandaag weer komt het gevaar over rechts ipv links. Het eerste doelpunt gaat er in omdat vdW buitenspel opheft.
Het was allerminst goed te noemen. Heel NL-elftal faalde echter. Van de verdediging dit EK bleken Mathijssen en Vlaar de besten, daarna Willems. Toch zie ik in hem wel een aardig talentje, alleen kwam het NL-elftal een jaar of 4 te vroegquote:Conclusie: Willems moet m.i. uit de wind gehouden worden want het was van zijn kant zo slecht nog niet.
tegen een Portugees viel het nog mee.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wel een schandalige overtreding van Willems gezien
???quote:Op maandag 18 juni 2012 00:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wel een schandalige overtreding van Willems gezien
Dit NL doet me aan psv dit jaar denkenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eigenlijk wel goed.
Ik mis de Eredivisie.
Mij ook. Waardeloze defensie, te veel focus op de aanval en een middenveld dat het allemaal niet kan of wil belopen.quote:Op maandag 18 juni 2012 07:41 schreef Doublepain het volgende:
Dit NL doet me aan psv dit jaar denken
Mathijssen??? Hoe krijg je het je strot uit, tegen Duitsland speelde hij dramatisch. Vlaar werd gisteren keer op keer gedolt.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:23 schreef Helpmefok het volgende:
Van de verdediging dit EK bleken Mathijssen en Vlaar de besten, daarna Willems. Toch zie ik in hem wel een aardig talentje, alleen kwam het NL-elftal een jaar of 4 te vroeg.
Vlaar vond die ook weer goed natuurlijk, man de bal lag al in het netje toen begon Vlaar eens de achtervolging in te zetten op Ronaldoquote:Op maandag 18 juni 2012 07:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mathijssen??? Hoe krijg je het je strot uit, tegen Duitsland speelde hij dramatisch. Vlaar werd gisteren keer op keer gedolt.
Alle verdedigers verdienden een hele dikke onvoldoende, en de 1 valt het meer aan te rekenen dan de ander. Verdedigend was het triest, dat Willems lef toonde in aanvallend opzicht verdient lof, alleen het kwam er zelden uit. Willems hield zich gisteren beter staaande dan tegen Muller. Dat je zegt dat Rommedahl Willems helemaal zoek speelde, ben ik het ook niet mee eens. Denemarken was amper gevaarlijk.
Inderdaad, maar dat HMF Vlaar 1 van de beste vond is toch gewoon lachwekkend. Ik keek via de belgische zender, en die commentator zei het zoals het was. Ronaldo en Vlaar, daarbij kon je goed het verschil zien tussen een absolute wereldtopper, en een verdediger van Feyenoord. Bij dat ene schot van Rolando die via de paal langs ging in de eerste helft kon je het goed zien, Vlaar komt gewoon te kort. Maar dat geldt voor de gehele nederlandse defensie.quote:Op maandag 18 juni 2012 08:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vlaar vond die ook weer goed natuurlijk, man de bal lag al in het netje toen begon Vlaar eens de achtervolging in te zetten op Ronaldo![]()
Was allemaal weer lekker dramatisch in de verdediging
Dit dus. Ik hoop van harte dat mensen als Rekik, Willems en van Rhijn zich zo door blijven ontwikkelen.quote:Op maandag 18 juni 2012 08:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat HMF Vlaar 1 van de beste vond is toch gewoon lachwekkend. Ik keek via de belgische zender, en die commentator zei het zoals het was. Ronaldo en Vlaar, daarbij kon je goed het verschil zien tussen een absolute wereldtopper, en een verdediger van Feyenoord. Bij dat ene schot van Rolando die via de paal langs ging in de eerste helft kon je het goed zien, Vlaar komt gewoon te kort. Maar dat geldt voor de gehele nederlandse defensie.
Bruma en de Vrij er nog bij. Maar we hebben het nodig inderdaad.quote:Op maandag 18 juni 2012 08:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dit dus. Ik hoop van harte dat mensen als Rekik, Willems en van Rhijn zich zo door blijven ontwikkelen.
Mocht ook wel na de 1ste kut partij tegen Denemarkenquote:Op maandag 18 juni 2012 08:44 schreef tja77 het volgende:
Ik hoop het ook, anders zal Nederland het lachertje blijven op de grote toernooien.
Nederlandse compeitite is attractief, omdat er slecht verdedigt wordt, niet omdat er zo goed gevoetbalt wordt. En dat wordt pijnlijk duidelijk op het moment dat een nederlandse club tegen een portugese topper, of spaanse subtopper moet voetballen.
Ik vond Stekelenburg trouwens wel goed, en die heeft Nederland behoedt voor een echte oorwassing.
Hoe doet Bruma het? Heb niet het idee dat hij de stappen aan het maken is die iedereen verwacht had.. de Vrij ben ik niet zo kapot van, hopelijk bewijst hij het tegendeel en groeit hij wel uit tot topverdediger in tegenstelling tot z'n maatje in de defensie bij Feyenoord.quote:Op maandag 18 juni 2012 08:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bruma en de Vrij er nog bij. Maar we hebben het nodig inderdaad.
Bij HSV zijn ze tevreden. 22 wedstrijden gespeeld maar was ook paar keer geblesseerd. Niet onaardig voor iemand van zijn leeftijd, hij is nog steeds maar 20.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mocht ook wel na de 1ste kut partij tegen DenemarkenDuitsland was al iets beter.
[..]
Hoe doet Bruma het? Heb niet het idee dat hij de stappen aan het maken is die iedereen verwacht had.. de Vrij ben ik niet zo kapot van, hopelijk bewijst hij het tegendeel en groeit hij wel uit tot topverdediger in tegenstelling tot z'n maatje in de defensie bij Feyenoord.
In de beslissende fase van de competitie is hij gewoon buiten de ploeg gehouden. Heeft een heel moeizaam seizoen achter de rug.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij HSV zijn ze tevreden. 22 wedstrijden gespeeld maar was ook paar keer geblesseerd. Niet onaardig voor iemand van zijn leeftijd, hij is nog steeds maar 20.
De Vrij moet nog groeien natuurlijk, maar zie hem zeker beter worden dan Mathijssen of Heitinga.
Nou wat speelde Willems gisteren goed zegquote:Op maandag 18 juni 2012 10:30 schreef GotenSSJ het volgende:
Trouwens briljant om dat EK forum te lezen, echt een aanrader mocht je eens tijd over hebben.
Sommige twijfelen serieus of Willems het wel gaat redden.18 jaar en speelt Nani, op een enkel momentje na, zo goed als uit de wedstrijd die het dit EK toch niet bijster slecht doet.
O, jij vond hem slecht? Goed, hij had inderdaad een debiele pass. Waar verder nog 4 verdedigers stonden te slapen bij de steekpass. Maar verder?quote:Op maandag 18 juni 2012 10:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou wat speelde Willems gisteren goed zegEn tegen de Duitsers ook al
![]()
Hij zal het vast gaan redden, maar dit EK was ook hij vrij ongelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |